WooK schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:25:
[...]
Afgezien van 1 leak melding en een bug dat ik vast tussen een muur zat, draait hij bij mij perfect
Wat wel balen is, is dat ik niet alle items kan gebruiken. ik heb nu 2 uniques en veel rare items (die blauwe) maar ik moet bijna groene gaan gebruiken om sommige andere items te kunnen dragen. 1 unique items wil 44 willpower zelfs en ben nog maar lvl 14...
Naast crash bugs, memory leaks en de keer of 10 dat ik inmiddels vast heb gezeten, ben ik denk ik ook al zeker 10 interface en andere bugs tegengekomen. Om maar iets te noemen:
- verschillende interfaces die over elkaar vallen, openen van interfaces tijdens quests die de quest buggen, interfaces die je over het laad-scherm heen krijgt.
- ineens berichten over dat er armor uitgedaan wordt omdat ik niet meer aan de requirements voldoe (terwijl er niks uitgedaan wordt)
- berichten over iets van elite of hardcore dat ik daar nog niet in mag ofzo (god knows), willekeurig tijdens het spelen
- monsters die niet meer reageren en niet te raken zijn.
- hellportals die ik bijna niet inkom, omdat ik direct weer terug sta op de plaats waar ik vandaan kwam.. kost me soms 10 keer erdoorlopen om er eindelijk doorheen te komen.
- en nog tig meer dingen
Ik kom elke avond wel nieuwe bugs tegen. Op zich geen ramp, maar hoop wel dat ze het gaan fixen..
Verder vind ik de balans ook vaak ver te zoeken. De melee-classes doen veel meer damage, en kunnen ook nog eens veel meer hebben dan de anderen. Daarnaast vind ik gewoon NOOIT legendary guns.
Ook de chat vind ik erg slecht uitgewerkt. Het multiplayer gevoel is helemaal weg. Je zou de chat moeten kunnen zien in de stations, maar het chat-venster is te lomp en niet altijd zichtbaar.
Maar goed.. verder is het wel een lekker verslavend spel en vermaak ik me prima, maar hoop wel dat ze snel wat dingen gaan verbeteren. Heb in ieder geval wel een maand-account genomen voorlopig.
[
Voor 22% gewijzigd door
Bosmonster op 05-11-2007 10:58
]