Hellgate London

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Wiebbe schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:20:
[...]
Wat ik wel moet zeggen is dat de game nog heel erg beta aan voelt, ik heb aardig wat crashes, memory leaks, quests die niet lekker lopen/bugged zijn.
Afgezien van 1 leak melding en een bug dat ik vast tussen een muur zat, draait hij bij mij perfect :?

Wat wel balen is, is dat ik niet alle items kan gebruiken. ik heb nu 2 uniques en veel rare items (die blauwe) maar ik moet bijna groene gaan gebruiken om sommige andere items te kunnen dragen. 1 unique items wil 44 willpower zelfs en ben nog maar lvl 14...

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Heeft iemand een goede site of uitelg van wat sommige mods precies doen?

ik heb mods die doen +xx van xx damage type
en mods die doen +xx% aan xx damage type toevoegen

maar wat doet het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01

Wiebbe

<none />

WooK schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:25:
[...]

Afgezien van 1 leak melding en een bug dat ik vast tussen een muur zat, draait hij bij mij perfect :?

Wat wel balen is, is dat ik niet alle items kan gebruiken. ik heb nu 2 uniques en veel rare items (die blauwe) maar ik moet bijna groene gaan gebruiken om sommige andere items te kunnen dragen. 1 unique items wil 44 willpower zelfs en ben nog maar lvl 14...
Tja, uiteraard is het bij iedereen verschillend, maar ik heb echt al 15x /stuck moeten gebruiken, net voor een baas wham, gecrashed naar desktop, tijdens het laden dat hij vastloopt en dit allemaal op een 1 week oude reinstall van windows en de retail installatie. Verder zijn het echt alleen de crashes niet, maar ook gewoon de totale uitstraling van de game. Ze hebben totaal geen "Acts" erin verwerkt, ja je ziet even staan: "You have completed Act 1!", maar thats it..

Elke dungeon ziet er zowat hetzelfde uit, dezelfde sewers, dezelfde urban plekken, dezelfde rails plekken. Met inderdaad wat andere wapens/monsters per act, maar overal zie je Ravagers en zombies op dezelfde soort plek!

Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me goed met het spel, maar de multiplayer experience voelt niet multiplayer aan omdat mijn auto-party nog NOOIT iemand aan me party heeft toegevoegd, en iemand vinden om mee te partyén zelf via de LFG chat is ook al moeilijk (aangezien er weinig mensen in 1 LFG zitten)

Ik mis gewoon de sense of accomplishment als je een act af hebt en begint aan een nieuwe die je wel had in Diablo 2. Ik voel me bijna (bijna! net niet helemaal) als in wow waar je gewoon quest na quest doet terwijl het verhaal eigelijk niet echt belangrijk is...

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 23:32
Wiebbe schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:19:
[...]

Ik mis gewoon de sense of accomplishment als je een act af hebt en begint aan een nieuwe die je wel had in Diablo 2. Ik voel me bijna (bijna! net niet helemaal) als in wow waar je gewoon quest na quest doet terwijl het verhaal eigelijk niet echt belangrijk is...
tja, daar moet ik wiebbe wel gelijk in geven. True, ik ben net pas voorbij Act I, maar tot nog toe valt me vooral het verhaal erg tegen. Het ziet er allemaal super uit en de monsters zijn gaaf, maar gisteren na een uurtje of 2 spelen was ik het alweer beu. Jammer, ik geef het echter nog niet op. Vanavond nog eens verder kijken of het leuker wordt, maar ik hou mijn hart vast. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
pas na act 3 word het een stuk leuker, veel meer variatie in omgeving enzo, verder als je op nightmare komt. VEEL leukere mobs echt stuk leuker dan (en lastiger) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Heeft iemand ook eens het probleem gehad dat een quest niet af wilt ronden?

Ik heb namelijk eens een quest voor "Dotter" moeten doen waar ik Upper Kingsbury Sewers moest verkennen. Nadat ik dit had gedaan (en meteen Lower Kingsbury Sewers ook helemaal had gedaan) ben ik met een personal transporter weer naar de station gegaan en vervolgens met "Dotter" heb gepraat. Toen ik ging praten werd ik meteen uit de conversatie geschopt (niet uit het spel) en kon ik vervolgens niet meer met "Dotter" praten. In de quest log sta ik nu nog steeds op het punt "Return to *** station and speak with Dotter" maar dit kan ik dus niet meer. De quest komt ook niet meer in mijn tracker terecht en hij wil ook niet meer abandonen. Ik kan nu dus geen vervolg quest doen waar Dotter bij betrokken is. Dit was allemaal gebeurd terwijl ik op mijn laptop aan het spelen was en die heeft erg veel moeite met het spel en schokt/lagged heel erg in stations. Ik heb de volgende morgen met mijn desktop een nieuwe character gestart om nogmaals te proberen deze quest te doen en toen werd ik wederom uit de conversatie geschopt om de quest te completen maar toen kreeg "Dotter" spontaan weer een vraagteken(of uitroepteken) boven haar hoofd en kon ik alsnog de quest afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Spel word eigenlijk steeds leuker hoe meer ik het speel, ben nu net in het Temple Station aangekomen, op dit moment zit ik net op level 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

cbxmelk schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:49:
pas na act 3 word het een stuk leuker, veel meer variatie in omgeving enzo, verder als je op nightmare komt. VEEL leukere mobs echt stuk leuker dan (en lastiger) :).
Ja, nogal loos imho, laten we het spel leuk maken pa als je 8 uur gespeeld hebt :P (of hoeveel tijd het ook kost om in Act 4 te komen :P) Maar ja, ik blijf gewoon nog lekker even spelen met een onbetaald acount.

Maat van me (die heeft een gebugde minigame) heeft de subscription genomen met het idee dat hij 24/7 support kreeg, maar helaas kunnen ze hem nu ook niet meteen helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
heb de demo geinstalleerd maar wanneer ik kan kiezen wat ik wil worden loopt hij vast. 2x geprobeerd en toen had ik er genoeg van. Iemand enig idee of de demo brak is?
vriend van mij is nl erg enthousiast over het spel (zo erg dat hij wow opgeeft....) dus ben wel benieuwd of het ook echt wat is

systeem:
E6600
2GB intern
P5B deluxe
1900XT

[ Voor 22% gewijzigd door thewizard2006 op 05-11-2007 09:32 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Mijn CE komt eraan! *O*

Is nu in Keulen, zo schijnt :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

TroonStaal schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:52:
Mijn CE komt eraan! *O*

nou hup pak je polo en gaan :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk veel verschil tussen single player en online spelen?
behalve de guilds en dat je kan traiden en instance doen

de sp quests en items zijn idem ?

BTW ik heb ook de memory leakage problem (in XP) en als ik uit het spel ga duurt het héél lang voordat hij terug normaal op m'n bureaublad staat (moet constant laden en zo)
met andere games heb ik dit niet, specs : zie sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:06:
[...]

nou hup pak je polo en gaan :P
Ik wacht wel totdat ie is afgeleverd (vriend had 'm besteld, één voor hem en één voor mij) en dan kar ik wel naar hem toe :P IJmuiden is dichterbij :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

Bosmonster

*zucht*

WooK schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:25:
[...]

Naast crash bugs, memory leaks en de keer of 10 dat ik inmiddels vast heb gezeten, ben ik denk ik ook al zeker 10 interface en andere bugs tegengekomen. Om maar iets te noemen:

- verschillende interfaces die over elkaar vallen, openen van interfaces tijdens quests die de quest buggen, interfaces die je over het laad-scherm heen krijgt.
- ineens berichten over dat er armor uitgedaan wordt omdat ik niet meer aan de requirements voldoe (terwijl er niks uitgedaan wordt)
- berichten over iets van elite of hardcore dat ik daar nog niet in mag ofzo (god knows), willekeurig tijdens het spelen
- monsters die niet meer reageren en niet te raken zijn.
- hellportals die ik bijna niet inkom, omdat ik direct weer terug sta op de plaats waar ik vandaan kwam.. kost me soms 10 keer erdoorlopen om er eindelijk doorheen te komen.
- en nog tig meer dingen

Ik kom elke avond wel nieuwe bugs tegen. Op zich geen ramp, maar hoop wel dat ze het gaan fixen..

Verder vind ik de balans ook vaak ver te zoeken. De melee-classes doen veel meer damage, en kunnen ook nog eens veel meer hebben dan de anderen. Daarnaast vind ik gewoon NOOIT legendary guns.

Ook de chat vind ik erg slecht uitgewerkt. Het multiplayer gevoel is helemaal weg. Je zou de chat moeten kunnen zien in de stations, maar het chat-venster is te lomp en niet altijd zichtbaar.

Maar goed.. verder is het wel een lekker verslavend spel en vermaak ik me prima, maar hoop wel dat ze snel wat dingen gaan verbeteren. Heb in ieder geval wel een maand-account genomen voorlopig.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb iets meer met nijntje gespeeld (markswoman) en dit bevalt me wel... speelstijl vind ik eigenlijk leuker dan evoker (dat is meer een mage speelstijd ala WoW vind ik). Marksman met zo'n machine gun... lekker knallen, sniper stance en meer knallen. Nuja... mijn evoker is lvl 7 en marksman lvl 5 dus het is eigenlijk nog wat te vroeg om echt te zeggen welke leuker is.

Voor de rest vind ik het spel niet echt soepel draaien... ik draai DX9 terwijl ik een DX10 systeem heb.
Soms blijft het spel echt lang hangen, die jump beesten warpen soms naar hun oorspronkelijke plaats, soms blijf ik vastzitten in een muur, ...
teveel bugs bij de release vind ik. Zoiets kan de populariteit van een spel echt verzieken.

Voorts mis ik een auction house... dit is echt een groot gemis. Wow toont hoe het moet met z'n auctionhouses en ingame mail. Dit is een grote stap terug van Flagship. Nogthans had ik artikels gelezen hoe ze de playerinteraction naar de next level gingen brengen (geen lobby meer zoals in D2). Maar daar merk ik weinig van.

De setting van het spel vind ik persoonlijk een slechte keuze... tenzij de omgevingen later echt nog véél verbeteren. Die generieke straten en metro tubes vind ik maar niks. Wat ik van The Brittish Museum heb gezien vond ik al beter, maar qua gevoel van levels komt dit echt niet in de buurt van Wow. Het had echt véél beter geweest moesten ze london echt hebben nagebouwd ipv gegenereerde straten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 16 op moment, heb er nu een beetje spijt van dat ik mijn skills zo klakkeloos ingevuld heb.
Zit nu in waterloo bridge (ofzoiets), damn hier begint het moelijk te worden in je uppie :P

Zit te twijfelen om gewoon is een goede build in zo n skillplanner te maken en dan opnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Vond dit op forum van Hellgate wel toepasselijk.
Originally Posted by Protard View Post
I haven't experience many bugs, but there are some. WoW had its fair share of shoddy buys at launch too, however that game had a FAR larger budget than HG:L.

People are really getting spoiled with games like WoW which have exorbatent budgets. You have to consider what making a game entails these days, when the industry is encroching on the film industry in terms of the money that is required to make a blockbuster. Flagship started making this game out of one of the devs basements for ****'s sake. This was never EVER going to be a WoW type game in terms of gameplay or in terms of budget.

Its fair to say that you might feel ripped off by a 50$ game which doesn't offer you the same level of depth that another 50$ game offers you, but its your job to research each game so that you don't make a mistake. There's no need to bitch and whine as a consumer, about a game when you can decide whether or not you like it by playing a FREE demo before the game launches, and read reviews afterwards.
Helemaal gelijk natuurlijk dat we zijn verwend. We verwachten allemaal dat het vanaf dag 1 al werkt.

Auction house en Mail system zijn ze mee bezig. Maar inderdaad bepaalde kleine dingen hadden ze wel even mogen fixen voor de release.

Hoop inderdaad dat er nogal wat gaat gebeuren. Zal belangrijk zijn dat de devs nu juist gaan luisteren.

Verder vind ik het een erg vermakelijk en verslavend spel en heb ook voorlopig een subscription genomen omdat ik ze dat extra steuntje wel gun om het spel glad te strijken. (en 3 chars is gewoon te schraal ;) )
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:01:
lvl 16 op moment, heb er nu een beetje spijt van dat ik mijn skills zo klakkeloos ingevuld heb.
Zit nu in waterloo bridge (ofzoiets), damn hier begint het moelijk te worden in je uppie :P

Zit te twijfelen om gewoon is een goede build in zo n skillplanner te maken en dan opnieuw te beginnen
Ik zit nu ook in Waterloo en wordt idd lastig alleen dus geef maar een gil :D

[ Voor 12% gewijzigd door Muppet op 05-11-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Muppet schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:02:

[...]

Helemaal gelijk natuurlijk dat we zijn verwend. We verwachten allemaal dat het vanaf dag 1 al werkt.

Auction house en Mail system zijn ze mee bezig. Maar inderdaad bepaalde kleine dingen hadden ze wel even mogen fixen voor de release.

Hoop inderdaad dat er nogal wat gaat gebeuren. Zal belangrijk zijn dat de devs nu juist gaan luisteren.

Verder vind ik het een erg vermakelijk en verslavend spel en heb ook voorlopig een subscription genomen omdat ik ze dat extra steuntje wel gun om het spel glad te strijken. (en 3 chars is gewoon te schraal ;) )
Precies. Het spel zit vol met bugs, dat is niet te ontkennen. Maar het spel heeft potentie en dat vind ik een veel belangrijker kenmerk. Ondanks de bugs houdt het mij namelijk nog steeds hooked en is de itemkoorts al aardig begonnen bij me.

Ik heb ook een maand account genomen nu, zodat ze in ieder geval zien dat er animo is. En voor mij was het voornamelijk de extra stash ruimte die ik kon gebruiken :P

Heb inmiddels 6 hollow's end masks en 4 zombots in mn stash, die ik hoop te kunnen verkopen zodra de auction house geimplementeerd is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:52:
Mijn CE komt eraan! *O*

Die van mij in Amsterdam, dus krijg hem zo binnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
die zombot onderdelen beginnen m'n strot uit te komen. ik blijf die onderdelen maar deleten omdat ik allang zo'n beestje heb (die trouwens erg irritant is :D )

die hallowed end head item is btw echt uber crap. ik snap niet dat mensen daar mee rondlopen. mijn blauwe helm is 10x beter.

ik ga trouwens nu nog geen subscription nemen. daarvoor moeten ze eerst wat bugs fixen imo. zodra de game af is vind ik het prima om wat meer te betalen. nu vind ik het 40 euro voor een extended beta spelen wat ik niet heel erg vind maar per maand betalen voor een beta vind ik not done

hoe zit het trouwens als je een maand betaald en daarna niet meer? wat gebeurd er met de extra characters bijvoorbeeld? of als je een guild gemaakt hebt?

[ Voor 43% gewijzigd door Crysania op 05-11-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Aangezien een paar mensen hier sub hebben, hebben ze zin om een guild te maken? Ik betaal wel mee voor de charter :)

Verder ook lvltje 30 geworden gister en bijna act 1 klaar op nightmare.
Ook nog 2 unique's kunnen craften, chestpiece voor mezelf een een mooie sword voor mn volgende char (guardian). Kom wel als summoner echt zwaar veel mana tekort. Kan maar ongeveer helft van de pets uit hebben :(. Maarja dat is kwestie van gear en levelen. Heb nu 1 punt in Master of elements wat wel een hoop scheelt.

[ Voor 62% gewijzigd door Melk op 05-11-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:34
Ik las net dat WoW een goed voorbeeld was van hoe het moet, maar volgens mij had WoW ook geen auction house in het begin en werd dat pas een hele tijd later geïmplementeerd.
Dat was dacht ik toendertijd ook een discussie punt bij Final Fantasy XI en WoW.
Overigens, ik weet het niet zeker, maar er stond me iets van bij.

Ik vond het spel afgezien van de bugs best goed te doen. Er zaten wel wat grove bugs bij zoals ergens overheen springen en dan uit het level vallen waarbij het gewoon vast liep.
Delen van levels die niet eens werden gerenderd waardoor je door lucht heen liep.
Metrostellen waar je niet langs kon komen (met een beetje creatief rennen en springen is het wel gelukt overigens, dus dat was wel weer ontzettend grappig.
De monsters die stil staan en niet neer te schieten zijn e.d.

Maar neem aan dat er een aantal dingetjes wel opgelost zijn in de tussentijd, en anders in de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijk me een goed plan om een guild te maken :) ik ben voor iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Muppet schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:02:

[...]

[...]

Ik zit nu ook in Waterloo en wordt idd lastig alleen dus geef maar een gil :D
Ik vind dat echt een loos argument, "Het is geen WoW, dus je moet je mond houden". Ik maak me echt geen zorgen om functies die er nog niet in zitten, dat is jammer maar ja, niet elk bedrijf heeft daar tijd/geld voor.

Waar ik me hardstikke aan erger is de bugs die in de wel geimplementeerde content zitten. Een game releasen met zoveel bugs is gewoon heel erg jammer. Kunnen ze wel gaan whinen dat je een review of de demo moet gaan spelen, maar de demo was zo klein dat je amper de bugs eruit kon halen :P

Imho is het gewoon nog beta, niet erg, maar toch een beetje jammer voor 50 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackloch
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04 08:48
Weet niet of dit al behandeld is in deze thread maar toch maar even volgende:

Let op: subscription werkt alleen op Regio.
Momenteel kun je met een EU account zowel op de US als de EU server spelen (reden om op US te spelen is de duitse chat spam op EU) MAAR als je een subscription neemt op je EU account is die sub (met o.a. extra character slots) alleen effectief op de EU server NIET op de US server!!

Belachelijk vind ik zeker als je ziet wat je krijgt voor 10 Euro (t.o.v. 15 Euros voor MMORPG's als EQ2, TR, WoW etc). Plus als het dan echt twee regios zijn waarom is downtime weer wel gelijk: beide down vandaag om 6am-9am PST) en is EA distribiteur voor beide games ;)

Nog een waarschuwing: als je je subscription canceled is dit meteen effectief (dus doe je het meteen, ben je een maand subscription kwijt) ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Arunia schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:18:
Ik las net dat WoW een goed voorbeeld was van hoe het moet, maar volgens mij had WoW ook geen auction house in het begin en werd dat pas een hele tijd later geïmplementeerd.
Dat was dacht ik toendertijd ook een discussie punt bij Final Fantasy XI en WoW.
Overigens, ik weet het niet zeker, maar er stond me iets van bij.
In wow was er ten tijden van release wel een auction house. er was echter maar 1 auction house per alliance/horde. later zijn er auctionhouses bijgebouwd in andere steden.

WoW bevat veel meer zaken die gewoon beter geregeld zijn zoals configureerbare UI etc

het grote verschil is natuurlijk budget maar OOK dat WoW meer dan een half jaar tot een jaar in closed/open beta heeft gelopen. en tijdens deze beta periode is toen erg veel toegevoegd/aangepast.

de beta in hgl was gewoon erg kort en imo hadden ze de game nog een maand of 2 maanden uit moesten stellen. maar misschien dat het budget dit niet toe liet ofzo. ik verwacht dan ook dat in de komende maanden nog erg veel opgelost gaat worden (laten we het hopen)

trouwens. ben ik de enige met een dualcore die de melding krijgt dat mijn cpu te langzaam is? 800mhz terwijl 999 vereist is -.- ik heb een intel 6400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ik heb ook dezelfde melding, e6750 hier. Maarja spel verder draait hartstikke prima dusja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Blackloch schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:26:
Weet niet of dit al behandeld is in deze thread maar toch maar even volgende:

Let op: subscription werkt alleen op Regio.
Momenteel kun je met een EU account zowel op de US als de EU server spelen (reden om op US te spelen is de duitse chat spam op EU) MAAR als je een subscription neemt op je EU account is die sub (met o.a. extra character slots) alleen effectief op de EU server NIET op de US server!!

Belachelijk vind ik zeker als je ziet wat je krijgt voor 10 Euro (t.o.v. 15 Euros voor MMORPG's als EQ2, TR, WoW etc). Plus als het dan echt twee regios zijn waarom is downtime weer wel gelijk: beide down vandaag om 6am-9am PST) en is EA distribiteur voor beide games ;)

Nog een waarschuwing: als je je subscription canceled is dit meteen effectief (dus doe je het meteen, ben je een maand subscription kwijt) ! :)
http://www.hellgatelondon.com/subscriber-chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackloch
^^ over een maand kunnen we meer zeggen. Leuke lijst, maar ze hebben nog genoeg te fixen dus ben benieuwd in hoeverre het FSS lukt om veel extra content te brengen.

Ik vanaf nu iig maar op EU server spelen i.p.v. US.

Niemand die gek wordt van de Duitse chat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Blackloch schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:33:
^^ over een maand kunnen we meer zeggen. Leuke lijst, maar ze hebben nog genoeg te fixen dus ben benieuwd in hoeverre het FSS lukt om veel extra content te brengen.

Ik heb het chatvenster nog maar 2x opengehad geloof ik :P

Voice-chat ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Blackloch schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:33:

het chat window zit heel erg brak in elkaar. ik heb hem nooit openstaan omdat hij echt in de weg zit.
ik speel toch alleen co-op met een vriend waarmee ik dan op ventrillo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:53:
[...]

het chat window zit heel erg brak in elkaar. ik heb hem nooit openstaan omdat hij echt in de weg zit.
ik speel toch alleen co-op met een vriend waarmee ik dan op ventrillo zit.
Dit gaan ze denk ik ook wel weer fixen. De chat is nu gewoon veel te leeg omdat iedereen zijn of haar chatscherm verbergt. In de vorige build was de chat nog automatisch zichtbaar, maar dat werd op een gegeven moment ook weer irritant. Ze moeten nog ff een gulden middenweg vinden hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb trouwens nog steeds regelmatig last van vastlopers :(

Net ook weer, ik opende een rijkelijk gevulde chest en er sprongen wat leuke blauwe en gele items uit en toen *BOEM* vastloper :( Dat zijn net de momenten waarop dit niet moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:01:
[...]

Dit gaan ze denk ik ook wel weer fixen. De chat is nu gewoon veel te leeg omdat iedereen zijn of haar chatscherm verbergt. In de vorige build was de chat nog automatisch zichtbaar, maar dat werd op een gegeven moment ook weer irritant. Ze moeten nog ff een gulden middenweg vinden hierin.
qua ui zouden ze erg veel van WoW kunnen leren imo. in WoW kun je je eigen ui customizen wat erg lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

THE_CR0SS schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:15:
[...]
qua ui zouden ze erg veel van WoW kunnen leren imo. in WoW kun je je eigen ui customizen wat erg lekker werkt.
En wat ook alleen al erg veel tijd kost om te programmeren, zo'n compleet flexibel, maar wel dus dichtgetimmerd UI systeem. Dat gaan we in andere games niet zo snel zien, omdat het gewoon veel te duur is om te ontwikkelen.

Als ze alleen het chat-scherm al lostrekken ben ik al blij, zodat je het zelf kunt plaatsen en resizen. Daarnaast mogen ze ook de fonts wel instelbaar maken, zodat je een kleiner font in kunt stellen. Ik weet niet of dit nu al mogelijk is, maar ook channels kiezen lijkt me een handige optie. Ik wil eigenlijk alleen 1 standaard channel zien en dat is van de huidige station waar ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag tussendoor. Ik heb de demo geinstalleerd en uitgespeeld. Normaal ben ik geen fan van FPS spellen, maar deze heeft door de sfeer en RPG elementen een goed gevoel, dus ik ben van plan hem binnenkort te gaan kopen. Kan ik ongestraft de spel installeren, of moet ik eerst de demo uninstalleren? Sommige spellen hebben daar weleens last van namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:23:
Even een korte vraag tussendoor. Ik heb de demo geinstalleerd en uitgespeeld. Normaal ben ik geen fan van FPS spellen, maar deze heeft door de sfeer en RPG elementen een goed gevoel, dus ik ben van plan hem binnenkort te gaan kopen. Kan ik ongestraft de spel installeren, of moet ik eerst de demo uninstalleren? Sommige spellen hebben daar weleens last van namelijk.
als je het spel wilt installeren en de demo is nog aanwezig dan krijg je de melding dat er al een instantie bestaat dus dat je eerst moet uninstallen.

p.s. ik weet niet zeker of het voor de beta of de demo was. ik had die 2 allebei geinstalled. toen kreeg ik de melding en heb ik ze beide gedeinstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
THE_CR0SS schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:30:
[...]

als je het spel wilt installeren en de demo is nog aanwezig dan krijg je de melding dat er al een instantie bestaat dus dat je eerst moet uninstallen.

p.s. ik weet niet zeker of het voor de beta of de demo was. ik had die 2 allebei geinstalled. toen kreeg ik de melding en heb ik ze beide gedeinstalled.
Is alleen voor beta, ik heb uit luiheid nog steeds demo op mn pc staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackloch
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:02:
Heb trouwens nog steeds regelmatig last van vastlopers :(

Net ook weer, ik opende een rijkelijk gevulde chest en er sprongen wat leuke blauwe en gele items uit en toen *BOEM* vastloper :( Dat zijn net de momenten waarop dit niet moet gebeuren.
Behoorlijk irritant ja, had dit zelf ook op dat soort "foute"momenten. Lijkt wel alsof game ff volloopt door de loot hehe....
Misschien toch oudere driver installeren bij mezelf (heb nu 164.03 dacht ik, laatste nvidia beta driver, meer voor Crysis) op een 8800GTS (320mb).
Oh en las tip over laatste directx versie (24-10), gaan we ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
THE_CR0SS schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:30:
[...]

Yup demo en officiele kunnen gewoon naast elkaar.. Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook het spel 'officieel' kopen.. Door de berichten van crashes heb ik eerst maar ff een gekraakte binnengehaald.. Weinig last van vastlopers alleen wat kleine bugjes.. (Door grond heenvallen en die springkippen die ergens anders neerkomen dan verwacht)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Wie is er nog maar meer voor een Guild? Ik in iedergeval wel, ik wil best meebetalen als nodig, ik heb nog ongeveer 25.000 Palladium en ik geef dat eigenlijk ook niet echt uit, beetje zoals Diablo 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Persoonlijk vind ik 50 euro voor een game meer dan genoeg. Om dan nog eens € 10+ per maand te gaan vragen voor content waarvan ze zelf nog niet eens weten wat en hoe..... Wordt wel een erg vreemde constructie zo die lekker geld oplevert voor EA..... Met de ingame reclame op de koop toe..

Voor een MMO betalen op servers die onderhoud e.d. nodig hebben ok... Maar dit is geen MMO en is dus gewoon geldklopperij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Darth Malak schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:55:
Persoonlijk vind ik 50 euro voor een game meer dan genoeg. Om dan nog eens € 10+ per maand te gaan vragen voor content waarvan ze zelf nog niet eens weten wat en hoe..... Wordt wel een erg vreemde constructie zo die lekker geld oplevert voor EA..... Met de ingame reclame op de koop toe..

Voor een MMO betalen op servers die onderhoud e.d. nodig hebben ok... Maar dit is geen MMO en is dus gewoon geldklopperij.
huh ingame reclame? die heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:57:
[...]

In de stations hangen posters voor Nvidia en Dark Horse Comics, die hebben wat Hellgate comics en beeldjes gemaakt. Al die filmpjes aan het begin zijn ook behoorlijke sponsoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor een paar dagen terug deze game bij EA aangeschaft (gedownload) en ik vind het toch wel erg fijn spelen maar vind het nu wel meer een mix tussen Diablo2/NWN....

wel aantal vreemde dingetjes:
* Crashes vooral wanneer je bezig bent met je inventory... |:(
* Enkele core aanspreking met 52% :S
* Soms is je poppetje alleen te zien met zwaard en schild 8)7
* EDIT 'STERVEN ZONDE TOMBSTONE' is ook erg irritant 8)7

Wie een guild wilt beginnen zal nog even moeten wachten. Maar zodra het kan ben ik van de partij :D MAIL MIJ DAN....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:57

Ryceck

Constants and Variables

THE_CR0SS schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:57:
[...]

Heb al wat posters van onder andere Dark Horse Comics in de Stations zien hangen :)

Heb overigens ook het spel nu besteld. Heb hem een weekje illegaal gespeeld, had na de demo niet echt een goed gevoel van de mogelijkheden en vond met name de 2 aangeboden klassen niet echt geweldig. Speel nu de SP met de summoner en moet zeggen dat dit al beter bevalt dan de demo, iig mijn eerste Hellrift gaf al redelijk een diablo gevoel terug; waar ik toch wel naar op zoek ben :).
In ieder geval besteld en ga morgen maar s online kijken.

Zit iedereen hier US of EU?
Ingame nick moettik nog ff over denken, zodratie duidelijk is dan mag hij er @ de lijst hier bij :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Darth Malak schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:55:

Mensen verwachten tegenwoordig meer dan een game die op de planken ligt en dan behalve op wat bug fixes na klaar is. Nieuwe content uitbreidingen features etc etc. Die ontwikkelingen kosten toch ook geld.

Zij hebben denk je geen servers draaien? Waar wordt jou char dan opgeslagen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Maar als je kijkt naar Guildwars weet je ook dat het anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Multiplayer games zijn overwegend gratis dude op MMO's e.d. na... Daar betaal je n.l. voor extra voorzieningen die de contributie rechtvaardigen. .En nee, een of 2 servertjes daar doen dat niet. Er is een aanzienlijk groot verschil.

Als jij vind dat je nog eens extra wilt betalen voor nog nader te betalen content die eigenlijk gewoon al beschikbaar moet zijn bij de gekochte game dan ga je gang hoor. Vooralsnog weet geen enkele subscriber waarvoor hij subscribed behalve een uitbreiding van je lockerspace die bewust te belachelijk klein is gemaakt.

Misschien voor jou duidelijkheid: Hellgate is geen MMO maar gewoon een standaard multiplayer game met een lobby achtige functie.. Dus jouw argumenten zijn op niets gebaseerd. Voor expansions betaal je geld in de winkel maar soms, heel soms zoals in EVE on-line wordt er EN een geheel serverpark betaald die ALLE multiplayer acties hosten EN worden er zeer regelmatig content updates gedaan. En ja, dat is een aanzienlijk verschil met een gewone multi-player game als hellgate. Gewoon een manier van EA om zijn nieuwe geldklopperij uit te testen net zoals de ingame reclame.

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 05-11-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde nog ff knallen vanmiddag maar ik kan niet connecten op het moment (sydonai), meer mensen hier last van? Kan er niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:29:
Wilde nog ff knallen vanmiddag maar ik kan niet connecten op het moment (sydonai), meer mensen hier last van? Kan er niks over vinden...
Kweet niet waar je gekeken hebt dan, maar dit is het laatste nieuws..

http://www.hellgatelondon...ver-coming-down-new-theme

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Darth Malak schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:25:
Multiplayer games zijn overwegend gratis dude op MMO's e.d. na... Daar betaal je n.l. voor extra voorzieningen die de contributie rechtvaardigen. .En nee, een of 2 servertjes daar doen dat niet. Er is een aanzienlijk groot verschil.

Als jij vind dat je nog eens extra wilt betalen voor nog nader te betalen content die eigenlijk gewoon al beschikbaar moet zijn bij de gekochte game dan ga je gang hoor. Vooralsnog weet geen enkele subscriber waarvoor hij subscribed behalve een uitbreiding van je lockerspace die bewust te belachelijk klein is gemaakt.

Misschien voor jou duidelijkheid: Hellgate is geen MMO maar gewoon een standaard multiplayer game met een lobby achtige functie.. Dus jouw argumenten zijn op niets gebaseerd. Voor expansions betaal je geld in de winkel maar soms, heel soms zoals in EVE on-line wordt er EN een geheel serverpark betaald die ALLE multiplayer acties hosten EN worden er zeer regelmatig content updates gedaan. En ja, dat is een aanzienlijk verschil met een gewone multi-player game als hellgate. Gewoon een manier van EA om zijn nieuwe geldklopperij uit te testen net zoals de ingame reclame.
http://www.hellgatelondon.com/subscriber-chart

en waar maak je je druk om gast dan doe je het toch niet? Als jij vind dat mijn argumenten op niets zijn gebaseerd. Maar BEDANKT dat je het even voor mij duidelijk maakt voor het geval ik het niet door had. 8)7

Verdere vijandig aanvoelende replies kunnen in een ander topic plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Darth Malak schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:25:

Aan de ene kant heb je gelijk natuurlijk. Aan de andere kant is de ontwikkeling niet meer dan logisch. Dat zij de eerste zijn die zoiets doen vraagt natuurlijk om een hoop kritiek.

Met al het illegale gekopieer en het steeds duurder worden van ontwikkeling en onderhoud van games is het niet vreemd dat ze op zoek gaan naar andere vormen van inkomsten, die niet door illegale downloaders te omzeilen zijn. Ik denk dat het niet lang zal duren voordat bijna alle games van maandelijkse kosten voorzien zullen worden en via servers van de ontwikkelaar gespeeld dienen te worden. Misschien dat de aanschafprijs dan wel afgeschafd wordt bijvoorbeeld of flink omlaag kan.

Ik heb er persoonlijk niet zo'n problemen mee, al hadden ze de prijs van de game zelf dus wel iets omlaag mogen brengen hiervoor, bijvoorbeeld 30 euro ipv 50 (al zijn er weinig die er echt 50 voor betalen lijkt me, aangezien hij overal voor 35-45 aangeboden wordt). Ik ben niet te beroerd te betalen voor een game die ik veel speel, ook niet maandelijks als dit betekent dat je er extra content en wat andere dingen voor krijgt.

Wat betreft de vergelijkingen:

Battle.net: Blizzard maakt hier feitelijk verlies op. De aanschafprijzen zijn zo goed als weggevallen. De service (en dat zijn echt niet alleen de computertjes) laten draaien kost ze een hoop geld. Blizzard kan het missen, daar gaat het niet om, maar voor een startup als Flagship gaat dat gewoon niet.

Guild Wars: Die verdienen hun geld met regelmatige betaalde expansions. Feitelijk precies hetzelfde dus, maar je betaalt het in 1x ipv per maand.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn HGL is delayed naar 9 november bij cdwow. Dit kreeg ik te horen na een aantal mailtjes naar de klantenservice.
Dan maar wachten, maar toch balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:32:
[...]

Kweet niet waar je gekeken hebt dan, maar dit is het laatste nieuws..

http://www.hellgatelondon...ver-coming-down-new-theme
Ah thanks. Had niet goed gekeken |:( Nog maar even wachten dan en hopen dat ze beter hun downtime inschatten dan blizzard in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Mirage schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:45:
wat een ### spel, ik probeer de quest hooked te doen in temple station. Moet je naar barge house toe. Maar in waterloo staan er 2 van die grote gasten en 20 vliegers bij de ingang krijg dus nooit de kans om al mijn beesten te summonen aangezien me dat minstens 30 seconden kost. (ben dus summoner)

Ik ben nu dus al 20 keer dood gegaan en nog geen steek verder. Van dit soort dingen baal ik dus.
Ik kom wel ff snipen :) , ik heb met mijn marks man niet zo veel probleempjes gehad in die lvl's, ff snel stealth aan, rennen richting een rustig plekje, en lekker vanaf afstand headshots uitdelen :P
Ik heb nu al voor verscheidene luitjes ff geholpen in die wide open lvls, en dan is het toch wel handig dat je alles in een straal van 70 meter kunt neer halen zonder dat je het up close and personal hoeft te doen :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nogmaals, ik denk dat je het verschil tussen een MMO zoals WOW en Guildwars en een standaard multi-player als hellgate niet ziet. Er is een substantieel verschil. Maar goed...

Trouwens ligt ie hier gewoon voor 50 euro in de winkel hoor dus tenzij je on-line gaat sjoppen of bij de free record de anwb korting meeneemt, krijg je hem niet veel goedkoper mee.

Het feit dat EA achter deze gehele geldklopperij zit is voor mij reden genoeg nooit geen subscription te nemen... Ook een beetje kostbaar met al 2 accounts in EVE. Maar EVE is het tenminste waard, daar worden echt gratis verniewingen gedaan en niet wat kunstmatigs maar complete uitbreidingen..... Komt bij dat EVE een MMO is en hellgate niet dus.

[ Voor 32% gewijzigd door Darth Malak op 05-11-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Darth Malak schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:49:
Nogmaals, ik denk dat je het verschil tussen een MMO zoals WOW en Guildwars en een standaard multi-player als hellgate niet ziet. Er is een substantieel verschil. Maar goed...

Trouwens ligt ie hier gewoon voor 50 euro in de winkel hoor dus tenzij je on-line gaat sjoppen of bij de free record de anwb korting meeneemt, krijg je hem niet veel goedkoper mee.
Je hoeft mij niet uit te leggen wat het verschil is, misschien moet je m'n hele post nog een keer lezen. Dan zie je dat het om meer gaan dan 'wat je ervoor krijgt' en meer om de ontwikkeling in games-land.

Ik heb hem bij de dynabyte vandaan voor 43,99 (ja gewoon in de winkel). Maar als ik moeite doe kan ik inderdaad ook wel het volle pond betalen. Maar dat geldt voor iedere game. Feit is dat je hem goedkoper kunt krijgen.

Bij EVE krijg je ook niet iedere dag nieuwe content. Als HGL binnenkort met subscriber content komt wordt de maandelijke subscription iets logischer. Nu is het inderdaad nog wat nutteloos.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik heb vanaf dag 1 WoW gespeeld dus ik ken het verschil ook wel hoor ... Ik vind dit een leuke game en vermaak me er prima mee. Dus ik gun ze dat bedrag ook wel om mee te helpen aan ontwikkeling zeg maar.

Laat ze het maar waar maken zo niet kan ik het altijd cancellen.

Jij vindt het het niet waard ... nou prima toch hoef je van mij niet zo'n hele discussie aan te hangen. En er is wel degelijk bekend wat je krijgt voor je subscription.

Waarom EA hier nou weer achter zit of zo mis ik een beetje.

Ook het feit dat Flagship het probeert te verkopen als MMORPG zie ik nergens.
Again, this is not a MMORPG. Complaining the game does not have MMO material is like complaining that My Little Pony doesn't have enough homicidal clowns.
(Guildwars vind ik geen MMO trouwens maar dat terzijde)

[ Voor 16% gewijzigd door Muppet op 05-11-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Muppet schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:01:
[..]

Net zo MMO als HGL :P

Feitelijk zijn HGL en GW hetzelfde principe, met als grootste verschil het betaalsysteem. Bij HGL betaal je maandelijks, bij GW betaal je voor de continue uitbreidingen.

Voordeel bij GW is dat je kunt kiezen of je een expansion wel of niet neemt en dat uiteindelijk het natuurlijk iets goedkoper is (30 euro per 6 maanden ofzo).

Voordeel van HGL is dat de content veel gelijker verspreid kan worden en dat er andere voordelen aan subscribers gehangen kunnen worden.

Ik heb geen bezwaar tegen een maandelijks bedrag als ik het waard vind. En bij HGL zie ik wel potentie en ik steun de ontwikkelaars daar graag in. Voor hoe lang dat weet ik ook niet. Dat hangt helemaal van de komende patch 1 af en het feit hoe ze omgaan met de bugs in het spel momenteel.

[ Voor 67% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Dan Hellgate nog meer dan Guildwars, maar we dwalen af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:01:

Dat is het ook niet, pannenkoek :P

Hmm, net track&trace gedaan, zit nog geen beweging in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb inmiddels de CE binnen en hij is nu aan het installeren.

Kut UPS trouwens. Hij zou vandaag afgeleverd worden volgens de online-tracker, was toch vrij dus heb netjes zitten wachten. Op een gegeven moment verschijnt er doodleuk op de tracker:
THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE
(waarnaar het pakket dus pas weer morgen aangeboden zou worden)

Terwijl ik gewoon thuis was (ook geen briefje in de bus gehad) Ik dus met UPS gebeld, die zouden er gelijk achteraan gaan. Vervolgens staat er 3 uur later een chagerijnige bezorgen voor de deur. Hij had waarschijnlijk op zijn flikker gekregen dus moest het pakket alsnog vandaag bezorgen :') Al met al toch nog een happy end dus deze enerverende dag. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Oh ja niet beginnen over Guildwars tegen Troon ... dan vallen er gewonden.

Maar Troon je hebt toch nog geen internet? Het wordt voorlopig nog SP-en voor jou?
Je mag ander wel even langskomen als je in de buurt bent geef ik je wel een rondleiding ;)

Als je een beetje door de opstart probleempjes kan kijken heb je een uitermate veslavend spelletje erbij. Hoor het wel als ik je in de guild kan inviten. (eerst nog Paladium of zo ervoor bij elkaar sparen :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:18:
Nou ik heb inmiddels de CE binnen en hij is nu aan het installeren.

Kut UPS trouwens. Hij zou vandaag afgeleverd worden volgens de online-tracker, was toch vrij dus heb netjes zitten wachten. Op een gegeven moment verschijnt er doodleuk op de tracker:
[...]
(waarnaar het pakket dus pas weer morgen aangeboden zou worden)

Terwijl ik gewoon thuis was (ook geen briefje in de bus gehad) Ik dus met UPS gebeld, die zouden er gelijk achteraan gaan. Vervolgens staat er 3 uur later een chagerijnige bezorgen voor de deur. Hij had waarschijnlijk op zijn flikker gekregen dus moest het pakket alsnog vandaag bezorgen :') Al met al toch nog een happy end dus deze enerverende dag. :+
Standaard procedure tegenwoordig geloof ik als je in een flat woont. Ik was laatst ook ziek thuis en zou een aangetekende brief ontvangen. Lag er netjes een briefje in de brievenbus beneden de volgende dag dat ik niet thuis was en dat ik het op kon halen van het postkantoor..

Luie bezorgers.. je zou eens 5 minuten naar boven lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:21:
[...]

Standaard procedure tegenwoordig geloof ik als je in een flat woont. Ik was laatst ook ziek thuis en zou een aangetekende brief ontvangen. Lag er netjes een briefje in de brievenbus beneden de volgende dag dat ik niet thuis was en dat ik het op kon halen van het postkantoor..

Luie bezorgers.. je zou eens 5 minuten naar boven lopen..
En ik woon gewoon in een vrijstaand huis. Inderdaad gewoon luie bezorgers, ze proberen het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand online ??
Ben level 11 en heb net mijn subscribers account aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Zou er nou iemand guild willen maken? of niemand interesse, ik atm namelijk nog geen sub. Moet ff cc fixen :). Maar ik betaal mee iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik wil er wel eentje maken, maar wil ook ff zeker weten dat ik dan wel de enige ben :P

Geen zin om 10K weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ik kan je zometeen 5k geven. Is in ieder geval al de helft. Ben nu aan het updaten en ga eten. zal je zo ff whisperen ingame of hier iets achterlaten.

Hij stond zover achteraan :)

Forum:Ingame:
cbxMelkMelk - Wirt - Rare
ArchatosArchatos
MuppetTyk - Tok - Tuk
DrchopZorewin
BosmonsterAgrippa
WincentyWincenty
ThesulacThesulac
buzzJaymes
RaffuhlKupke - Kutke
BeneShockalot
WookWook - IG88 - Birgit
Hans.SoloHansSolo
Miragesummie
The_Cr0ssCryss - Cyneria
KhaosFlore
rbHannibalRBHaNNiBaL
azazelBasTyra
MachJesterius
TimocosAnaye
XtrmEendQTip
DarthDavyDaxalina - DarthDavy
CerceiIcex - Cercei
Byteme72Corvus - Nijntje
TarghorTarghor
RJBlackwolfSenseoo

[ Voor 83% gewijzigd door Melk op 05-11-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee als er een guild wordt gemaakt. Heb nog niet veel geld maar dat komt wel

Wil iemand me helpen levelen ?? Please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:21:
Oh ja niet beginnen over Guildwars tegen Troon ... dan vallen er gewonden.

Maar Troon je hebt toch nog geen internet? Het wordt voorlopig nog SP-en voor jou?
Je mag ander wel even langskomen als je in de buurt bent geef ik je wel een rondleiding ;)

Als je een beetje door de opstart probleempjes kan kijken heb je een uitermate veslavend spelletje erbij. Hoor het wel als ik je in de guild kan inviten. (eerst nog Paladium of zo ervoor bij elkaar sparen :S)
Nee hoor, ga vooral loos tegen GW, maakt niet uit. Nog beter om tegen een bepaald persoon uit GW loos te gaan, maar da's weer een ander verhaal :P ;)

Idd, mijn inet wordt in de week van 14 november opgeleverd, tegen die tijd verwacht ik ook wel HGL te hebben. En het zal voor mij tot nu toe wel SP worden.

Als ik van jou een rondleiding krijg, kan ik dan ook blijven eten? :P

Ohw crap, ook hier een luie bezorger:
THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE
En het adres is op de eerste etage, pal naast de lift :')
Volgens het schema zijn ze wel voor, het stond eerst op 7 november, dat scheelt wel. Alleen, als die pipo alleen maar overdag komt, tja, dan is iedereen werken natuurlijk. Hopelijk dropt hij het bij het postkantoor anders.

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 05-11-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBlackwolf
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-12-2021
HGL is maar saai in je eentje. Mocht er nog plek zijn in de gilde, gooi mij dan aub ook een invite. :)
Ingame name is: Senseoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Bosmonster tijd om nu guildje te maken? Betaal ik wel de heflt van charter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik betaal ook wel mee of maak hem maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Laatst online: 16-09 08:49
mja ik wil ook wel die guild in idd. kosten boeien niet zo heel erg

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel betalen ben alleen nog niet zo hoog in level ben nu druk bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ayyye bossy man :P

maak maar een guild heb zo en zo al 3 canidaten ervoor krijg je van mij wel weer cash :)

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
En hoe zijn de meningen? Ik heb na alle reviews besloten deze game niet te kopen omdat het stiekem overal toch wel word bestempelt als teleurstelling van het jaar. Nu verwacht gelukkig nooit zoveel van games waar een enorme hype van is dus wss vermaak ik me er wel mee. Maar is het echt zo repitief en veel saaie quests als ik lees? Is toch wel jammer dat het dan alleen nog maar een goede game is geworden. Wat minder hype en alles en hij was wel in beter licht ontvangen denk ik. Nu lees ik overal toch dingen in de trend van"Het is een goede game maar het had zoveel meer kunnen zijn."

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

done ...

[ Voor 97% gewijzigd door WooK op 05-11-2007 19:54 ]

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Is er al iets bekend over een patch die al die crashes verhelpen?
Het is gewoon niet speelbaar op dit moment. Ik ben meer bezig met het opnieuw opstarten van het spel dan het spelen.

Verder is het wel een verslavend spelletje, maar mist het wel de magie die diablo 1 en 2 hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
ik zit nu met me char op Sydonai server.
Naam char: GeneraalPardon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de guild 'Holland' aangemaakt.

Als je een invite wilt, zet dan even je character naam neer.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:48:

Targhor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk

Melk, helemaal* online :)

[ Voor 3% gewijzigd door Melk op 05-11-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Inveticus - Blade Master

Tip: begin in multiplayer modus. Je characters uit single player kun je niet in multiplayer gebruiken.

Ik vindt het in ieder geval het beste spel van het jaar. Zo zou een MMO ook moeten zijn. Wie kent het vervelende grinden niet en de saaie quests van standaard MMO's. Dit is gewoon een echte coop game.

Ondanks dat het voor geen meter loopt. Ik heb Vista 32bit ultimate met een 8800GTX en ik heb alles uit de kast moeten halen om het uberhaupt aan de praat te krijgen:

Compatibiliteits modus alles aangevinkt, en onder nvidia control panel alles voor de app hellgate zo laag mogelijk gezet, vervolgens de dx9.exe gestart en het werkt, waarna ik alles weer op full kan zetten. Krijg hem alleen helaas niet op dx10. gelukkig erkennen ze het probleem en zijn ze er al mee bezig. Het spel is ook erg zwaar heb 2Gb mem maar daar heeft het echt niet genoeg aan. M'n hardeschijven ratelen bijna de kast uit. En het spel crashed geregeld met de melding dat er te weinig geheugen is om door te kunnen draaien.

[ Voor 98% gewijzigd door Seth_Chaos op 06-11-2007 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 22:31

Mach

[END]Avengers

Jesterius

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Holland ..... :S zucht.

Ik ben meer van internationaal dus laat maar ;) no offence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:48:
En hoe zijn de meningen? Ik heb na alle reviews besloten deze game niet te kopen omdat het stiekem overal toch wel word bestempelt als teleurstelling van het jaar. Nu verwacht gelukkig nooit zoveel van games waar een enorme hype van is dus wss vermaak ik me er wel mee. Maar is het echt zo repitief en veel saaie quests als ik lees? Is toch wel jammer dat het dan alleen nog maar een goede game is geworden. Wat minder hype en alles en hij was wel in beter licht ontvangen denk ik. Nu lees ik overal toch dingen in de trend van"Het is een goede game maar het had zoveel meer kunnen zijn."
Wat je hier allemaal typt klopt wel. Leuk spel maar het mist nog net iets. Daarentegen is de SP tot nu toe best verslavend en ik kijk uit naar het spelen via LAN. Ik vind de oude vergelijking met diablo2 wel goed. Beetje basic zonder uitschieters maar wel verslavend.

De quests stellen echt helemaal niets voor. Maar het spel schiet echt lekker weg en de mogelijkheid om je wapens te upgraden en te veranderen is ook leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Het spel is niet te spelen via LAN :P
As of April 28, 2007…
There will be no LAN play in Hellgate: London.

Why?
It’s a security risk. We have closed servers. We don’t want other people learning how to circumvent our laser grid of defenses. We don’t want other people running their own fake HG:L servers and ripping people off.

Why does it suck and why is it good?
No LAN doesn’t suck at all. I know, I’m supposed to say things like that. It’s somewhere in my job description. But when you really think about it… Who the f*** cares? LAN was great when we didn’t have broadband. It’s also awesome if you’re willing to lug your stupid computer around all over the place. But HG:L runs on closed servers and we have free online multiplayer that’s every bit as robust as Diablo II. So why even bother with LAN?

So basically, if you want to play your single player characters with friends, you'll have to connect to the free Ping0 service and join a game together. In addition to what Ivan says, this should work in some measure as a security system, since you'd presumably need a valid cd-key and account to log onto the Ping0 servers, whether you were a paying customer accessing the ongoing MMO content or just using their version of "open Battle.net."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van spullen die ze na de update ineens niet meer mogen gebruiken? Mijn zompet bijvoorbeeld :( Jammer... Wil trouwens meedoen met de Guild Holland :D....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Zoeken mensen tegenwoordig niks meer op?

http://www.hellgatelondon.com/underground

das toch het eerste waar je gaat kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:57

Ryceck

Constants and Variables

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:47:

^^ Met stom

Beetje raar dat men zit te zeiken op mensen die Duits spammen op de Europe servers maar dan zelf in een guild genaamd Holland gaan hangen.

@LAN-discussie. Wat is die genoemde Ping0 service dan? Klinkt als een vervanging voor LAN. Zou iig wel grappig zijn om op een of andere manier op een lan-party in een game lekker rond te raggen :)
Dat is ook wel mogelijk online natuurlijk (gewoon allemaal dezelfde instance joinen) maar als je niet met 50 man over een 2mbit lijntje hoeft scheelt dat natuurlijk wel ;)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ping0 is volgens mij de naam van Flagships Battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar dat men zit te zeiken op mensen die Duits spammen op de Europe servers maar dan zelf in een guild genaamd Holland gaan hangen.
Wees blij dat het initiatief genomen wordt :>

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbhannibal - marksman level 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Muppet schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:47:

Bah, mn vriendin is ziek, dus was er gisteravond ff niet..

En nu is er een guild met de naam 'Holland'...

Ik ga er vanavond alsnog eentje maken, ik zit te denken aan de naam 'Generals' of 'Metro' (beetje speling naar de nederlandse ondergrondse zeg maar), maar iedere input is welkom natuurlijk :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 06-11-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ontzettend tevreden over Hellgate. Precies zoals ik het spel verwacht had en in mijn ogen zijn de makers ook hun beloften nagekomen. Vermaak me prima met de quests, het killen en de skills. De diepte in de mods, het craften, item-hunten etc is al veel uitgebreider dan ik had verwacht voor een release, dus tot nu toe ontdek ik elke avond weer wat nieuws. Het killen van monsters is ook echt -leuk-.
Dit is weer zo'n spel waar ik op m'n werk op MSN over zit te lullen met Muppet. ;)
En dan te bedenken dat er nog zoveel meer staat te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bosmonster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:49:
[...]

Bah, mn vriendin is ziek, dus was er gisteravond ff niet..

En nu is er een guild met de naam 'Holland'...
Dan maak je een guild met de naam Nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem natuurlijk ook Angels of Death kunnen noemen, of iets stoers, maar uiteindelijk komen er toch voornamelijk Nederlanders in. Dit is wel duidelijk.

Maargoed, ik ga weer verder met levelen ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.