hier ook,
Nick (forum) || Nick (ingame)
Thesulac Thesulac
lvl 16 blademaster op Sydonai
Nick (forum) || Nick (ingame)
Thesulac Thesulac
lvl 16 blademaster op Sydonai
Forum: | Ingame: |
cbxMelk | Melk - Wirt - Rare |
Archatos | Archatos |
Muppet | Tyk - Tok - Tuk |
Drchop | Zorewin |
Bosmonster | Agrippa |
Wincenty | Wincenty |
Thesulac | Thesulac |
buzz | Jaymes |
Raffuhl | Kupke - Kutke |
Bene | Shockalot |
Wook | Wook - IG88 - Birgit |
[ Voor 35% gewijzigd door Melk op 02-11-2007 16:48 ]
Verwijderd
There is no art to find the minds construction in the face
Had ik eerst ook best veel last van, alleen nu mn eigen build gemaakt in skill calc. En houd mezelf daar voornamelijk aan. Ben nu lvl 18 en heb er nog 6/7 overVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:24:
Mijn nicks zijn Kupke/Kutke afhankelijk van de class
Na deze week trouwens 3 weken geen internet, balen
Hebben jullie ook zo'n probleem met keuzes maken tussen skills trouwens? Iedere keer als ik een punt investeer ben ik bang dat ik hem beter niet had kunnen investeren. Vooral bij de fire elementals bij mijn summoner
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 13:32 ]
PainkillA schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:38:
er zit geen lan game modus in dit spel waardoor je dus altijd internet verbinding nodig hebt? Beetje raar
Veiligheidsredenen dusThere are huge threads about various HG:L topics on this and other boards. Huge! I haven't the time for all that, especially the OT stuff in the middle. And, since I am lazy, suffering from A.D.D., and completely illiterate, I choose not to read any of them. Instead, I'm just going to look at the headers and post these little updates.
The other day Peter Hu laughed about how everything I claimed to be a certainty on the boards was almost immediately changed in the game. Such is the nature of iterative design, so please understand if everything I say becomes a lie in the very near future.
As of April 28, 2007...
There will be no LAN play in Hellgate: London.
Why?
It's a security risk. We have closed servers. We don't want other people learning how to circumvent our laser grid of defenses. We don't want other people running their own fake HG:L servers and ripping people off.
Why does it suck and why is it good?
No LAN doesn't suck at all. I know, I'm supposed to say things like that. It's somewhere in my job description. But when you really think about it... Who the fuck cares? LAN was great when we didn't have broadband. It's also awesome if you're willing to lug your stupid computer around all over the place. But HG:L runs on closed servers and we have free online multiplayer that's every bit as robust as Diablo II. So why even bother with LAN?
Verwijderd
Hoeveel ben jij al bezig met crafting dan?Bene schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:50:
Mijn poppeke heet "Shockalot" - is er iemand die ik af en toe kan lastig vallen om rare crafting meuk te ruilen, om dingetjes compleet te maken?
WooK: wook (blademaster), IG88 (marksman) Birgit (guardian)cbxmelk schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:59:
Zo ff lijstje maken:
Forum Naam: Ingame Nick(s):
Forum: Ingame: cbxMelk Melk - Wirt - Rare Archatos Archatos Muppet Tyk - Tok - Tuk Drchop Zorewin - Sandrina Bosmonster Agrippa
Dus als iedereen even zn nickname wil posten, dan kan ik het erbij plaatsenIk ga er trouwens ook vanuit dat iedereen hier gewoon eu zit.
[ Voor 7% gewijzigd door WooK op 02-11-2007 15:37 ]
I'm not as think as you stoned I am
[ Voor 24% gewijzigd door Muppet op 02-11-2007 15:44 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2007 15:49 ]
Ik mis Legendary, volgens mij is hetcbxmelk schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:42:
2 Ster = Uncommon
3 Ster = Rare
4 Ster = Set?
5 Ster = Unique
Ik heb vanavond verjaardag dus dat wordt lastig denk ik. Het is idd legendary stuff. Ik kan nu wel ff? Gewoon in holbert (1e station afspreken?)Bosmonster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:48:
Ingame mail ook niet, anders had ik gezegd, mail maar naar Agrippa
Mn level 9 markswoman.
Ik ben vanavond wel online (hint)
Verwijderd
Klinkt als het achievements scherm. Probeer de 'J' eens.WooK schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:56:
[...]Overigens had ik gisteren een box voor me waar een soort "quests" te zien waren van ingame zaken. Zo kreeg je punten voor 10000 crates kapot meppen, 1000 zombies doden, lvl10 binnen 4 uur, lvl 20 binnen 14 en zo nog wat zaken. Ik weet alleen niet meer hoe ik het ervoor kreeg omdat ik het bij toeval te zien kreeg omdat ik op het verkeerde keyboard aan het typen was. Iemand een idee?
Als je op J drukt krijg je achievements te zien, je krijgt punten als je ze complete maar nog niemand heeft enig idee wat je straks met die punten kan
[ Voor 5% gewijzigd door Melk op 02-11-2007 16:04 ]
sjonge jonge, alle toetsen geprobeerd maar blijkbaar niet goed gekeken ofzo want dat is het iddVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:00:
[...]
Klinkt als het achievements scherm. Probeer de 'J' eens.
*mompelt iets over werk*WooK schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:56:
[...]
Ik heb vanavond verjaardag dus dat wordt lastig denk ik. Het is idd legendary stuff. Ik kan nu wel ff? Gewoon in holbert (1e station afspreken?)
Verwijderd
Verwijderd
Deze code is waarschijnlijk voor de Dye-kit. Waar moet ik deze code nou invullen?Congratulations!
Prepare to join the insurrection to save mankind. You have been drafted to lay waste to the demon hordes in Hellgate: London Beta Program To become an official member of the Beta program, go to www.hellgatelondon.com/beta and follow the directions there to enter the unique code.
Your unique code is: -CENSUUR-
For Frequently Asked Questions (FAQs) or if you have technical difficulties with your code, please visit: http://hellgatelondon.com/beta-f-q
The Beta period is now over, however the unique code will allow you to access bonus features within the game.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 16:23 ]
Verwijderd
Enhanced, Rare, Legendary, Set, UniqueBosmonster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:50:
[...]
Ik mis Legendary, volgens mij is het
1 Ster = Uncommon (groen)
2 Ster = Rare (blauw)
3 Ster = Legendary (oranje/bruin)
4 Ster = ?
5 Ster = ?
4 of 5 is unique/geel, maar welke weet ik ff nie.
Mijn HGL is ook eindelijk binnen dus je kunt mij ook aan de lijst toevoegencbxmelk schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:19:
Update:
Forum: Ingame: cbxMelk Melk - Wirt - Rare Archatos Archatos Muppet Tyk - Tok - Tuk Drchop Zorewin Bosmonster Agrippa Wincenty Wincenty Thesulac Thesulac buzz Jaymes Raffuhl Kupke - Kutke Bene Shockalot Wook Wook - IG88 - Birgit
Binnenkort toch guilds
Idd not worth the points, ik heb met mijn marksman nog geen problemen gehad, 6 points in tactical stance, 5 in grenade (en op de een of andere vage manier heb ik 1 punt gekregen in rapid fire toen ik lvl 11 werdBosmonster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:40:
[...]
Rapid Fire is imho vrij crappy, aangezien je dan dus stil moet blijven staan. Dat gebruik je alleen op korte afstand, waardoor je dus geraakt wordt. Vrij zinloze skill als je het mij vraaagt
[ Voor 23% gewijzigd door Hans.Solo op 02-11-2007 16:50 ]
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Archatos | Archatos |
Drchop | Zorewin |
Bosmonster | Agrippa |
Wincenty | Wincenty |
Thesulac | Thesulac |
buzz | Jaymes |
Bene | Shockalot |
Hans.Solo | HansSolo |
Mirage | summie |
The_Cr0ss | Cryss - Cyneria |
Khaos | Flore |
[ Voor 7% gewijzigd door Melk op 02-11-2007 20:40 ]
Verwijderd
Komt dit niet van de gun die je vast hebt?Hans.Solo schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:46:
Idd not worth the points, ik heb met mijn marksman nog geen problemen gehad, 6 points in tactical stance, 5 in grenade (en op de een of andere vage manier heb ik 1 punt gekregen in rapid fire toen ik lvl 11 werd)
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
[ Voor 41% gewijzigd door Khaos op 02-11-2007 20:25 ]
Verwijderd
Zet mij er ook maar bij. Ingame: RBHaNNiBaL.cbxmelk schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:49:
Update:
Forum: Ingame: cbxMelk Melk - Wirt - Rare Archatos Archatos Muppet Tyk - Tok - Tuk Drchop Zorewin Bosmonster Agrippa Wincenty Wincenty Thesulac Thesulac buzz Jaymes Raffuhl Kupke - Kutke Bene Shockalot Wook Wook - IG88 - Birgit Hans.Solo HansSolo Mirage summie The_Cr0ss Cryss - Cyneria Khaos Flore
Archatos | Archatos |
Drchop | Zorewin |
Bosmonster | Agrippa |
Wincenty | Wincenty |
Thesulac | Thesulac |
buzz | Jaymes |
Bene | Shockalot |
Hans.Solo | HansSolo |
Mirage | summie |
Khaos | Flore |
rdHannibal | RBHaNNiBaL |
azazel | BasTyra |
[ Voor 82% gewijzigd door Melk op 03-11-2007 01:40 ]
Verwijderd
Lockers staan op ieder station wel. Meestal bij de shop tegen de muurVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:01:
Die lockers, kom je die pas op een later level tegen of meteen al vanaf het begin?
Ik zoek me rot op de stations maar kan ze niet vinden. Kom inmiddels om in de rotzooi![]()
Ik speel op Sydonai onder de naam: BasTyra, lvl 7 Blademaster.
Je speelt op de straten, in gebouwen (musea, cathedralen, etc), riolen, ondergrondse, en ook portals naar de hel. Er zijn ook buitenlocaties zoals parken en wat andere dingen.TheKillingBean schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:48:
Hellgate lijkt me een mooi spel, maar ik had een vraagje. Speelt het spel zich alleen af in London? Of zijn er ook andere plaatsen? Het lijkt me namelijk na een tijdje saai als je alleen maar de zelfde omgeving hebt, de straten van London en binnen de huizen van Londen.
Maar bij het 1e statiuon toch niet volgens mij?Bosmonster schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:27:
[...]
Lockers staan op ieder station wel. Meestal bij de shop tegen de muur
Ook bij de eerste. Ze zien er altijd hetzelfde uit, gewoon een lockerkast.WooK schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:47:
[...]
Maar bij het 1e statiuon toch niet volgens mij?
Verwijderd
Verwijderd
Dit is gewoon een punt in de gameJeanLucPicard schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 05:07:
Ik zit nou al uren vast, misschien dat iemand hier mij mee kan helpen?
Ik loop al 2 uur rond en ik heb geen idee waar ik heen moet, ik heb alle quests gedaan op 2 na,
That'll get infected (praten met Lucius Aldin). Hij zit op 2 plekken, in chocolate park en in green park station, maar geen van beiden zegt iets.
en Wanted: the phantom(kill the phantom in Embankment Approach) ik heb werkelijk geen idee waar dit is, ik zie het ook niet op de map.
Alvast bedankt
Verwijderd
Gevonden!Bosmonster schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:27:
[...]
Lockers staan op ieder station wel. Meestal bij de shop tegen de muur
Ik had precies t zelfde met That'll get infected. Je moet dus naar Charing Cross, en daar staat hij in dat begin punt. Veel bekende NPC's staan op meerdere plekken in de game tegelijkertijd.JeanLucPicard schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 05:07:
Ik zit nou al uren vast, misschien dat iemand hier mij mee kan helpen?
Ik loop al 2 uur rond en ik heb geen idee waar ik heen moet, ik heb alle quests gedaan op 2 na,
That'll get infected (praten met Lucius Aldin). Hij zit op 2 plekken, in chocolate park en in green park station, maar geen van beiden zegt iets.
en Wanted: the phantom(kill the phantom in Embankment Approach) ik heb werkelijk geen idee waar dit is, ik zie het ook niet op de map.
Alvast bedankt
Zie dat ik helemaal geen antwoord op de vraag gaf, my bad, sorry.Freich schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:25:
[...]
Ik had precies t zelfde met That'll get infected. Je moet dus naar Charing Cross, en daar staat hij in dat begin punt. Veel bekende NPC's staan op meerdere plekken in de game tegelijkertijd.
Verwijderd
Wat voor crash heb je?buzz schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:40:
[...]
Zie dat ik helemaal geen antwoord op de vraag gaf, my bad, sorry.
Mijn gebruikt geheugen tijdens het spelen is echt 600+ mb, ik zie het alleen als hij vast loopt, is dit normaal? Heb namelijk elk uur wel een crash als ik met m'n inventory bezig ben.
Had ik ook last van, sprinten en maar op summon rammenMirage schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:45:
wat een ### spel, ik probeer de quest hooked te doen in temple station. Moet je naar barge house toe. Maar in waterloo staan er 2 van die grote gasten en 20 vliegers bij de ingang krijg dus nooit de kans om al mijn beesten te summonen aangezien me dat minstens 30 seconden kost. (ben dus summoner)
Ik ben nu dus al 20 keer dood gegaan en nog geen steek verder. Van dit soort dingen baal ik dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Melk op 03-11-2007 16:29 ]
DUGG
Archatos | Archatos |
Drchop | Zorewin |
Bosmonster | Agrippa |
Wincenty | Wincenty |
Thesulac | Thesulac |
buzz | Jaymes |
Bene | Shockalot |
Hans.Solo | HansSolo |
Mirage | summie |
Khaos | Flore |
azazel | BasTyra |
Mach | Jesterius |
Timocos | Anaye |
Da's idd k*t....nahja, dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligtcbxmelk schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:39:
Update:
Als je in de officiele forums wil komen heb je een us account nodig(of een us beta account). Best kut eigenlijk. Hoop dat ze snel eu forums open gaan gooien want we worden beetje genegeerd zo
DUGG
gewoon een freeze, kan dus gewoon de proces uitzetten en opnieuw opstarten, maar toch irritantVerwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:33:
[...]
Wat voor crash heb je?
Ik had heel vaak de nvlddmkm.dll crash tijdens het spelen van HGL (lees: elke 10 minuten). Dit is nu compleet verdwenen nu ik windows aero heb uitgezet in Vista. (windows ultimate 64b). Het is niet echt een cleane oplossing, maar wel te doen tijdelijk tot dat er een patch voor is uitgekomen.
Verwijderd
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Multiplayer is Stukken! leuker, verder is het inderdaad veel van hetzelfde. Na act 3 komt je in ieder geval veel meer verschil in omgeving tegen en veel nieuwe mobsTimocos schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:54:
Ben nu lvl 5 Evoker, en ligt het aan mij of is de single player beetje simpel? Verder is het wel een leuk spel, maar wordt na een tijdje toch teveel van hetzelfde ( ok, ok dat hoort bij een hack&slash game, maar toch ). Spel speelt ook gewoon lekekr soepel op mijn systeem en het ziet er allemaal wel toppie uit.
Binnekort toch maar eens de multiplayer spelen en kijken of dat leuk is. Mijn online naam is iig Anaye.
Dan zal ik binnekort maar eens online gaan spelen, kan je je singleplayer poppetje importeren in het multiplayer gedeelte ??cbxmelk schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:11:
[...]
Multiplayer is Stukken! leuker, verder is het inderdaad veel van hetzelfde. Na act 3 komt je in ieder geval veel meer verschil in omgeving tegen en veel nieuwe mobsZal je ook ff toevoegen aan de lijst.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Voeg mij er ook maar aan toe.cbxmelk schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:39:
Update:
Forum: Ingame: cbxMelk Melk - Wirt - Rare Archatos Archatos Muppet Tyk - Tok - Tuk Drchop Zorewin Bosmonster Agrippa Wincenty Wincenty Thesulac Thesulac buzz Jaymes Raffuhl Kupke - Kutke Bene Shockalot Wook Wook - IG88 - Birgit Hans.Solo HansSolo Mirage summie The_Cr0ss Cryss - Cyneria Khaos Flore rdHannibal RBHaNNiBaL azazel BasTyra Mach Jesterius Timocos Anaye
Als je in de officiele forums wil komen heb je een us account nodig(of een us beta account). Best kut eigenlijk. Hoop dat ze snel eu forums open gaan gooien want we worden beetje genegeerd zo
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Archatos | Archatos |
Drchop | Zorewin |
Bosmonster | Agrippa |
Wincenty | Wincenty |
Thesulac | Thesulac |
buzz | Jaymes |
Bene | Shockalot |
Hans.Solo | HansSolo |
Mirage | summie |
Khaos | Flore |
azazel | BasTyra |
Mach | Jesterius |
Timocos | Anaye |
XtrmEend | QTip |
DarthDavy | Daxalina - DarthDavy |
Cercei | Icex - Cercei |
Verwijderd
viel mij ook op, misschien komt dat als de community wat stabieler is welVerwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:14:
Zit ook op sydonai. IIngame nick's Icex en Cercei. Vind wel dat er maar weinig interactie is tussen spelers online, zoals een levendig chat channel enzo. Maar ik ben pas lvl 5 dus mischien komt dat later nog.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Become op 04-11-2007 13:34 ]
Verwijderd
Niemand kan je helpen ....Become schreef op zondag 04 november 2007 @ 01:25:
Ben vandaag ook begonnen, heb nu een level 6 blademaster. Speelt erg leuk, maar hak op dit moment nog wel erg makkelijk door alles heen. Hij liep in het begin wel vaak vast (nvlddmkm.dll error), maar het uitzetten van aero heeft het verholpen (dank je loempia) Heb ook al een keer vastgezeten tussen een muurtje en een soort karretje dacht ik, kon niet meer springen en kwam niet meer los, ben toen maar even opnieuw begonnen.
Enige jammere is dat ik nu al niet meer verder komBen nu bezig met de uest Hell's yard, maar kan die anomaly in covent garden market niet vinden, iemand die mij kan helpen.
Verwijderd
Die grote baas daar moet je op zijn plek houden als je wegrent dan komen alle andere standbeelden tot leven.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:09:
Voeg mij ook maar toe:
Corvus lvl 7 evoker
Nijntje lvl 1 markswoman
heb net de museum gedaan... redelijk wat gestorven daar... uiteindelijk maar opgegeven want ik had de quest toch al complete.
idd, dat was het. thnx!DarthDavy schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:57:
Nee, is niet normaal. Ik heb die bug ook al is gehad. Gewoon het spel volledig afsluiten en opnieuw opstarten fixte het bij mij.
Verwijderd
Verwijderd
Wat bedoel je juist?DNS666 schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:20:
[...]
Die grote baas daar moet je op zijn plek houden als je wegrent dan komen alle andere standbeelden tot leven.
Ook per ongeluk gedaan in de beta en dan is het erg lastig ja
Hij bedoelt vast:Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:26:
[...]
Wat bedoel je juist?spoiler:Die baas in de rift? Die kreeg ik namelijk niet dood... hij regenereerde altijd.
Vanaf Act3 krijg je wel andere omgevingen en wordt het allemaal ook een stuk moeilijker.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:52:
Trouwens, worden de maps nog wat afwisselender dan de eerste ACT? Heb nu het gevoel telkens door dezelfde straten of sewers te lopen. Komt er nog een compleet nieuwe omgeving?
Verwijderd
Ah crap... dat deed ik dusKhaos schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:12:
[...]
Hij bedoelt vast:spoiler:Nadat je die baas gekilld hebt en uit de rift komt, dan komt een boss statue tot leven en als je dan wegrent en kort langs anders statues rent, komen die ook tot leven. Heb ik zojuist gedaan en kom met moeite 4 kleinere en die boss killen...ik was wat blij dat ik niet nog meer statues tot leven had gewekt
Dat valt wel op, Act 3 en Act 4 zijn serieus moeilijk met mijn huidige lvl 19 Marksman samen met de Blademaster lvl 18 van een vriend. Kan al niet meer tellen hoe vaak ik dood ben gegaan, ik gok een 50x. Vanaf Act 3 is er ENORM veel poison damage die je de nek om doet...Mirage schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:17:
[...]
Vanaf Act3 krijg je wel andere omgevingen en wordt het allemaal ook een stuk moeilijker.
Archatos | Archatos |
Drchop | Zorewin |
Bosmonster | Agrippa |
Wincenty | Wincenty |
Thesulac | Thesulac |
buzz | Jaymes |
Bene | Shockalot |
Hans.Solo | HansSolo |
Mirage | summie |
Khaos | Flore |
azazel | BasTyra |
Mach | Jesterius |
Timocos | Anaye |
XtrmEend | QTip |
DarthDavy | Daxalina - DarthDavy |
Cercei | Icex - Cercei |
Byteme72 | Corvus - Nijntje |
Targhor | Targhor |
Verwijderd
Hoe is het verhaal? Ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk...en ook naar de CGI filmpjes...cbxmelk schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:06:
Update:
Verder ook eerste difficulty uitgespeeld, lvl 29 precies op laatste bossook leuke unique gevonden. Nu ff vriend helpen en dan door op nightmare
. Leuk om te zien dat de eerste mobs lvl 30/33 zijn
[ Voor 62% gewijzigd door Haijo op 04-11-2007 16:03 ]
wel ff spoileren plzHaijo schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:03:
[...]
Hoe is het verhaal? Ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk...en ook naar de CGI filmpjes...
Battle.net Spud#2543
[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 04-11-2007 20:51 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Niks. Ik vind hem persoonlijk alleen maar irritant met die geluiden enzo.WooK schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:24:
Weet iemand het nut van zo'n zombot pet overigens? Hij dans af en toe wel grappig maar als dat alles is...
Veel plezier ermee, de eerste baas is level 41, de 2e is level 47, eind baas van de game is zelfs level 62 ^^cbxmelk schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:06:
Verder ook eerste difficulty uitgespeeld, lvl 29 precies op laatste bossook leuke unique gevonden. Nu ff vriend helpen en dan door op nightmare
. Leuk om te zien dat de eerste mobs lvl 30/33 zijn
[ Voor 35% gewijzigd door Wiebbe op 04-11-2007 22:26 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq