Echter is volgens mij ook de EU server online hoor... ten minste kon er net op inloggen en een char createn.
Nick : Geops natuurlijk
edit:
lvl 50 cap idd

[ Voor 11% gewijzigd door SoulWar1 op 31-10-2007 14:05 ]
Know Thyself
Volgens mij was de lvl cap toch echt 50. Kan ik me in vergissenSoulWar1 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:14:
Ik denk dat jullie overdrijven met het hele respec wel of niet verhaal. Het is niet zoals WoW dat je weken bezig bent om je character op zijn maximum level te krijgen. Bij Diablo kon je ook een character van level 70 maken binnen een dag, daarboven ging het langzamer maar op dat punt wist je al of je build ging werken en was het meer een kwestie je gear compleet te krijgen. Bij Hellgate is het maximum level bij retail lvl 40, daar doe je geen maanden over hoor. Imo is respeccen totaal overbodig.
Maar verder klopt het helemaal wat je zegt. En dat had aantrekkingskracht bij diablo, je character Perfect! maken. Ik kan niet wachten.
wat moet ik ermee en kan ik nog verder in de demo?
Dont tellGeops schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:48:
Ook hier net Hellgate CE mogen ontvangen met de 25 euro's extra.....
Echter is volgens mij ook de EU server online hoor... ten minste kon er net op inloggen en een char createn.
Nick : Geops natuurlijk
Ik kan vandaag al niet echt spelen denk. vanavond gruul's lair eerst (wow dingen)
Maar in ieder geval wel beter als de EU server ook al online is latency is daar hopelijk wat lager.
Hopelijk is mijn nick vanavond nog niet gejat
Moet ik hem trouwens opnieuw installen of werkt die beta client die ik heb ook gewoon?
Iemand dat toevallig al geprobeerd?
[ Voor 15% gewijzigd door Mirage op 31-10-2007 14:04 ]
Demo is maar extreem kort, je bent er dus waarschijnlijk al klaar mee.Dalyxia schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:50:
zeg, heb net de demo gedownload, beetje gespeeld, best leuk en aardig, maar nu zit ik een beetje vast... of is dit het einde van de demo? heb alle "portals" open, leuk beetje gekilled, maar heb nu geen quests meer, ik heb nog wel 1 of ander vreemd kaartje die "encrypted" is "a message from dr. Fawkes" heet het ding
wat moet ik ermee en kan ik nog verder in de demo?
Als je je beta client geupdate hebt naar de test server toen. Dan zal hij zichzelf nu gewoon weer updaten zodat je kan inloggen, dat werkte bij mij in ieder geval. Verder is er geen last van lag op de eu server, wel veel duitsersMirage schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:02:
[...]
Dont tell
Ik kan vandaag al niet echt spelen denk. vanavond gruul's lair eerst (wow dingen)
Maar in ieder geval wel beter als de EU server ook al online is latency is daar hopelijk wat lager.
Hopelijk is mijn nick vanavond nog niet gejatMirage natuurlijk.
Moet ik hem trouwens opnieuw installen of werkt die beta client die ik heb ook gewoon?
Hmm Hmm dan ga ik misschien toch maar US spelen. Geen zin in gezeur gewoon lekker engels pratencbxmelk schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:32:
[...]
Demo is maar extreem kort, je bent er dus waarschijnlijk al klaar mee.
[...]
Als je je beta client geupdate hebt naar de test server toen. Dan zal hij zichzelf nu gewoon weer updaten zodat je kan inloggen, dat werkte bij mij in ieder geval. Verder is er geen last van lag op de eu server, wel veel duitsers
*maakt char aan met naam Mirage*Mirage schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:02:
[...]
Dont tell
Hopelijk is mijn nick vanavond nog niet gejatMirage natuurlijk.
kopen?
mja, ik zoek voor de minigame nog 10 monsters van het spectral type, maar ik heb het idee dat die helemaal niet in de demo zitten...... beetje jammercbxmelk schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:32:
[...]
Demo is maar extreem kort, je bent er dus waarschijnlijk al klaar mee.
Die minigame verandert hele tijd, als je bijvoorbeeld bij nieuwe station komt dacht ik, of opnieuw inlogged. Maar in de demo zit inderdaad ook maar echt heel weinig om ook maar een keer die minigame af te krijgen.Dalyxia schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:41:
[...]
mja, ik zoek voor de minigame nog 10 monsters van het spectral type, maar ik heb het idee dat die helemaal niet in de demo zitten...... beetje jammer
Vind het jammer dat ze zo'n demo uitbrengen. Totaal niet representatie voor het eindprodukt. Veel mensen zullen toch via die demo beslissen of ze HG wel of niet halen.
Zo een antwoord had ik al wel verwacht jaBosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:37:
[...]
*maakt char aan met naam Mirage*
kopen?
Maar dan dikke pech hoor
Dynabyte gaat zn boekje te buitenMirage schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:49:
[...]
Zo een antwoord had ik al wel verwacht ja
Maar dan dikke pech hoorhet zal toch niet bij 1 char gaan blijven ala wow
De leveringen zijn vandaag al gedaan en zelfs in-store preorders worden al uitgeleverd. Zo maar even ophalen
Verwijderd
ik vraag me af of ze de Engineer nog gaan retunen. De inhibitor bots vertragen maar 3 mobs. Aangezien je zelf niet een enorme hoeveelheid firepower hebt, had ik best wel moeite met mobs kiten op elite. Ik pas dus voorlopig voor deze class, want ik wil wel zsm elite/hardcore gaan spelen! (weliswaar met 3 man, maar toch!)Bosmonster schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:33:
Ik ga voor een Engineer denk ik. Ik vond de FPS/RPG combinatie en erg leuke afwisseling.
Kun je trouwens je skills ook resetten/unlearnen? Kon er in de demo/beta niks over vinden.
mja, kan je in de demo verder als covent station steam tunnels? want daar kom ik niet verder, ook spawnen er bijna geen nieuwe monsters, ik vind de demo echt ruk wat dat aan gaat, je ken niks, ik krijg allemaal items waar ik mijn god niet weet wat ik er mee moet, ik loop maar wat rond, met af en toe een monster die net doet alsof ie me ziet....cbxmelk schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:44:
[...]
Die minigame verandert hele tijd, als je bijvoorbeeld bij nieuwe station komt dacht ik, of opnieuw inlogged. Maar in de demo zit inderdaad ook maar echt heel weinig om ook maar een keer die minigame af te krijgen.
Vind het jammer dat ze zo'n demo uitbrengen. Totaal niet representatie voor het eindprodukt. Veel mensen zullen toch via die demo beslissen of ze HG wel of niet halen.
Verwijderd
10 EURO?Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:37:
[...]
*maakt char aan met naam Mirage*
kopen?
mijn naam is dus al weg maarja boeie heb nu een summoner aangemaakt genaamd summie
lekker origineel maar deze naam had ik in de beta ook voor mijn summoner dus. Zit maar op EU btw die duitsers neem ik wel op de koop toe
wasnt me, ben nu pas aan het installerenMirage schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:54:
[...]
10 EURO?
mijn naam is dus al weg maarja boeie heb nu een summoner aangemaakt genaamd summie![]()
lekker origineel maar deze naam had ik in de beta ook voor mijn summoner dus. Zit maar op EU btw die duitsers neem ik wel op de koop toe
Klopt het dat je nog geen betaal account kunt nemen nu? Kan de optie nergens vinden.
kan wel, inloggen op website en dan naar subscription. Lifetime kan je er ook aanschaffen.Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:12:
[...]
wasnt me, ben nu pas aan het installeren
Klopt het dat je nog geen betaal account kunt nemen nu? Kan de optie nergens vinden.
als mensen zo trouwens nog beetje willen multiplayen add summie ff
die memory exhaustion errors zitten er dus ook nog in. net weer een error onder vista spelend onder dx9 met 3gb ram
[ Voor 11% gewijzigd door Mirage op 31-10-2007 19:13 ]
Investeren in je drone om die als tankje te gebruiken, dat voldeed niet?Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:42:
[...]
ik vraag me af of ze de Engineer nog gaan retunen. De inhibitor bots vertragen maar 3 mobs. Aangezien je zelf niet een enorme hoeveelheid firepower hebt, had ik best wel moeite met mobs kiten op elite. Ik pas dus voorlopig voor deze class, want ik wil wel zsm elite/hardcore gaan spelen! (weliswaar met 3 man, maar toch!)
Verwijderd
als je er nog 1 hebt zou ik er graag 1 willen .freezer schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:05:
Mag ik trouwens hier ook keys posten of is dat verboden
Heb er nog genoeg
alvast bedankt
edit: is al gefixed
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 21:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 23:57 ]
Heb de hele avond gespeeld met een vriend. Ben nu level 9 en met zn tweeen is zo kickenMirage schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:13:
[...]
kan wel, inloggen op website en dan naar subscription. Lifetime kan je er ook aanschaffen.
als mensen zo trouwens nog beetje willen multiplayen add summie fflvl 4 summoner atm
Subscription werkt nog niet denk ik, kan het echt nergens kopen. Ook niet bij subscription
Het staat anders vrij duidelijk op hun website:Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:56:
[...]
Subscription werkt nog niet denk ik, kan het echt nergens kopen. Ook niet bij subscription
Subscriptions are temporarily unavailable due to technical issues. You are still able to create accounts and all players will be able to subscribe as soon as this is resolved. For users who have had difficulties subscribing, we are investigating these issues and will attempt to resolve them as soon as possible.
Know Thyself
met z'n 2-en is echt veel leuker idd. ik ga het ook alleen coop spelen met een vriend van me. alleen gaat dit snel vervelen denk ik.Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:56:
[...]
Heb de hele avond gespeeld met een vriend. Ben nu level 9 en met zn tweeen is zo kicken
Btw de halloween event is momenteel voor iedereen beschikbaar omdat fss problemen had met subscriber werkende te krijgen. Dus vanavond ff farmen voor die helm
Verwijderd
Niet op elite difficulty nee. Die tankt de emperor ongeveer 5 seconden voor hij dood is.jjwa schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:39:
[...]
Investeren in je drone om die als tankje te gebruiken, dat voldeed niet?
precies maar ik was de eerste met het spelBosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:56:
[...]
Heb de hele avond gespeeld met een vriend. Ben nu level 9 en met zn tweeen is zo kicken
Ik ben nu bijna lvl 12.
Die beta client updaten is trouwens geen goed plan om dan de final te gaan spelen.
Ik had nog steeds memory exhaustion errors en de hele rataplan.
Ik heb dus eerst maar even de laatste vista drivers geinstalleerd 169.04 en de dvd van hellgate zelf maar geinstalleerd en daarna geupdate.
Ik moet zeggen dat hij nu een heel stuk stabieler loopt heb van 10 tot 1 uur zitten spelen daarna zonder vastlopers memory errors en alles.
Wat ik me wel afvraag is hoe je characters zich gaan verhouden op hogere difficulties.
Ik als summoner heb bijvoorbeel die fire elementals. Maar deze worden echt nu al met 1 slag zo ongeveer dood geslagen. Ik vraag me af hoe lang ze blijven leven op hogere levels omdat er ook geen skills inzitten om bijvoorbeeld de hp van je imps te verhogen.
Ook was ik bugged in het british museum maar wel op een lol manier
Ik had het hellrift gebroken en daarna moet je wat mobs killen en met de sage praten.
Ik had toen mijn tank pet ook nog niet op dat moment, maar die kamer was zo bugged dat alle mobs bleven respawnen, Er kwamen steeds meer statues tot leven Er werden bergen imps uit de grond gesummoned. Ik ben daar minstens anderhalf uur bezig geweest om er doorheen te komen alles bleef maar respawnen ben wel 30 keer doodgegaan. Maar die commanders die je moet killen om de portal te krijgen bleven ook maar respawnen het moment dat ik hem killde kwam er een nieuwe aanlopen. die heb ik ook wel 7 keer af moeten maken ofzo.
Verwijderd
Die summoner heeft gewoon echt die tank pet nodig, of je moet altijd in een groep spelen, dan kun je misschien zonder. Maar je zult altijd veel moeten resummonen als summoner, cooldown is 3 seconden op fire elementals dus je kunt voldoende respawnen.
Verwijderd
Is er trouwens al een (engelse) skill calculator?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 10:51 ]
http://hellgate.ingame.de...0700770007007700070000000Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:50:
komen die force elementals dan in de plaats van de fire elementals of als toevoeging? Anders heb je misschien tijdelijk een mindering in dps.
Dit is ook gelijk mijn build denk ik voor mn marksman vrouwtje. Veel crit-based passives en wat AoE's, een damage en een stun.
elke minion die je summoned kost een XX bedrag aan power (je pool word kleiner per beest dat je summoned)Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:50:
komen die force elementals dan in de plaats van de fire elementals of als toevoeging? Anders heb je misschien tijdelijk een mindering in dps.
dus als je skills en je power pool (kwil steeds mana pool zeggen
ik ga er dus vanuit dat je 1 tank beest kan hebben en zeg, 20 elementals (4 fire, 4 storm, 4 toxic, 4 force en 4 spectral, om maar een voorbeeld te geven)
Vond zelf dat tank beest (carnagor) wel koel, maar is wel irritant als hij dood gaat, dan moet je weer 20 seconden wachten om hem weer op te roepen. Zolang heb je niet altijd...
die elementals kan je gewoon spammen, gewoon direct nieuwe halen als er 1 dood gaat.
had in de beta zon carnagor en 5 elementals, was wel lachen, wel druk op je scherm, maar alles was echt ez mode... (swarm gun er bij en je hoeft echt niets te doen
Kwas toen samen met Pensmaster bezig, hij op zen engineer, met shitload bots, en ik met men summoner ;P
http://hellgate.ingame.de/skilltree/summoner/ <--- is ook knopje voor engels.
alleen alle skills kloppen geloof ik niet, als je bij sommige er een level bij doet, zie je geen verandering in het effect wat ze geven?
Battle.net Spud#2543
hijs niet compleet nog inderdaad, maar maakt niet zo heel veel uit voor veel skills. Vaak kun je het effect wel bedenkenTepelStreeltje schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:07:
[...]
http://hellgate.ingame.de/skilltree/summoner/ <--- is ook knopje voor engels.
alleen alle skills kloppen geloof ik niet, als je bij sommige er een level bij doet, zie je geen verandering in het effect wat ze geven?
Verwijderd
Spectral Lash zou overigens volgens die skill table een maximale range hebben van 45m met 10 skill points. Dat is bijna 2x zo ver als die Spectral Bolts in het begin. Vraag me af of dat klopt, anders is het wel heel gaaf!
Venomous Spirit vond ik in de beta trouwens tegenvallen.
Op zich heeft de Evoker het wel mee zitten dat ie bijna alle damage soorten kan doen. Zelfs physical met die Demonspine. (nog zoiets waarvan ik niet weet wat ik me er bij voor moet stellen.)
Das de reden dat ik momenteel nog geen skillpoint heb uitgegeven op level 9Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:25:
ik vind heel veel van de Evoker skills nog wel vaag. Wat moet ik me nu bij Spectral Lash of Lightning Field voorstellen bijvoorbeeld? Bij Lightning field kun je namelijk de radius vergroten, maar om er achter te komen wat de radius is zou je dan dus al bij voorbaat 1 punt in de skill moeten stoppen, blijkt erna dat het misschien een volkomen ruk skill is.
Spectral Lash zou overigens volgens die skill table een maximale range hebben van 45m met 10 skill points. Dat is bijna 2x zo ver als die Spectral Bolts in het begin. Vraag me af of dat klopt, anders is het wel heel gaaf!
Venomous Spirit vond ik in de beta trouwens tegenvallen.
Op zich heeft de Evoker het wel mee zitten dat ie bijna alle damage soorten kan doen. Zelfs physical met die Demonspine. (nog zoiets waarvan ik niet weet wat ik me er bij voor moet stellen.)
Verwijderd
Die van marksman zijn eigenlijk vergelijkbaar met die van de hunter in WoW, best makkelijk
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 12:43 ]
Verwijderd
Een phased mob doet 50% minder dmg en ontvangt 50% meer dmg. Phase attack strength wordt tegen de phase defense van de mob gehouden, en hoe hoger jouw phase attack strength, hoe meer kans dat de mob phased wordt. Vandaar ook dat je af en toe items vindt met +x phase defense, wat je dus minder kans geeft om zelf phased te worden.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:34:
Kun je mij eens uitleggen wat die phase attack strength nu inhoudt bij die spectral skills? Zoals ik het lees zou een wezen dat 'gephased' is, maar 50% van de damage moeten doen en 2x zoveel damage moeten ontvangen. (of 50% meer?) Maar als ik meer punten in skills als Spectral Bolt stop, zie ik geen verschil in damage? Ik snap overigens ook niet wanneer iets gephased is, kan dat nergens zien. (of ik kijk er overheen)
Die van marksman zijn eigenlijk vergelijkbaar met die van de hunter in WoW, best makkelijk
Dit verhaal geldt ook voor stun (physical), ignite (fire), poison (toxic) en shock (electric).
Verwijderd
Zullen we ff een lijstje maken met wie er allemaal spelen? weet ik wie ik tot me buddy list moet toevoegen.
Ik begin wel, mijn 2 characters zijn:
Zorewin
Sandrina
Hey aap, nu toch zelf posten?Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:21:
Heb nu de hele versie voor een paar dagen maar hijs echt vet..
Zullen we ff een lijstje maken met wie er allemaal spelen? weet ik wie ik tot me buddy list moet toevoegen.
Ik begin wel, mijn 2 characters zijn:
Zorewin
Sandrina
Ik heb alleen nog Agrippa, mn level 9 marks(wo)man.
Een vriend van em speelt evoker. ik denk dat ik dan maar een gurdian start voor de balans.
Heeft nog iemand tips voor skills voor guardian?
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Verwijderd
Je kunt ook een beetje de paladin kant opgaan met heals e.d. Is maar net hoe tank-y je je tank wil maken.
Nu speel ik Marksman en al 4 keer gestorven tot lvl 8. In de tunnels leek het of de vijanden maar bleven komen... Ik heb toch een tank nodig of serieus heftige wapens...
houd je echt leuk lang in leven.
zo'n guardian heeft ook mooie aura's voor je teammates.
als ik em ga spelen (voorlopig niet, geen centen
Battle.net Spud#2543
alle items die ik tegenkom zijn voor 2 classes. zijn er op hogere levels ook class specifieke items of niet?
Verder is het items upgraden leuk maar niet echt nuttig op het begin. in beta had ik het wel gedaan op level 7 maar je vind zo snel betere wapens dat het het geld niet waard is imo. Dit zal op hogere levels natuurlijk wel nuttiger worden denk/hoop ik
Verwijderd
Single player is het de game gewoon erg simpel. Hoe kun je 4x doodgaan voor level 8?Phuncz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:14:
In de beta speelde ik Blademaster, wat goed ging. Maar 1x gestorven tot lvl 12 ofzo.
Nu speel ik Marksman en al 4 keer gestorven tot lvl 8. In de tunnels leek het of de vijanden maar bleven komen... Ik heb toch een tank nodig of serieus heftige wapens...
Je moet als marksman wel een beetje kiten natuurlijk, niet still blijven staan en denken dat je dezelfde klappen kan vangen als een blademaster.
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:54:
dat soort items zijn er in het begin al. Er zijn namelijk +skill items. Zo had ik op mijn beta summoner al op level 2 een SUMMON CARNAGER I op mijn vlammenwerper. Kon ik die dus mooi laten tanken terwijl ik al mijn daadwerkelijke skillpoints in de elementals stopte.
Zit je op Eu en heb je die gun nog? NIET wegdoen plz. Ik zou hem best voor een dagje of 2/3 willen lenen
nvm.. Ik moet voortaan beter lezen

Btw. nick: Melk op EU
[ Voor 4% gewijzigd door Melk op 01-11-2007 16:11 ]
Verwijderd
Ik heb het nu dan toch eindelijk zelf weer teruggevonden het stukje tekst wat hier over ging. Ik wist namelijk dat ik het ergens had gelezen.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:39:
Wat mij nog niet al te duidelijk is, is wat er gaat gebeuren met de chars die ik nu aan heb gemaakt (in deze week dat de beta servers 1 weekje weer up zijn). Deze chars zijn nu natuurlijk nog beta chars, op een beta account. Maar als ik straks mijn beta account upgrade naar retail, wat gebeurd er dan met mijn chars die ik nu net heb aangemaakt. Blijven die de beta limitations hebben, of worden zij ook als retail dan beschouwt, dus lvlcap 50 enzo?
Dit is dus een beetje raar. Ik denk nu na het een paar keer opnieuw te hebben gelezen dat ze bedoelen dat als je je beta account retail maakt alle caps weg zijn van je chars, maar in deze week zelf zitten die caps er nog wel op.Also, the characters you create during this time will transfer over into your retail account. Once this happens, any caps/restrictions will be lifted. Yay! The characters will still have the Beta caps on them (such as level caps and such), but you can at least get started with your characters.
Weet iemand hier meer van af?
Het zit zo:
Als je een beta account hebt, kan je nu daarmee en met de beta client inloggen op de servers. Daar kan je dan tot lvl 22 spelen en niet verder dan act2/3 (weet ik zo niet precies). Je kan in ieder geval alleen maar de dingen doen die je in de beta ook kon. Maar... Je houd je characters en items en alles als je je beta account upgrade met je retail key.
Verwijderd
NeeVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:32:
Ja idd, maar mijn vraag is dus of die characters die je nu hebt gemaakt de lvlcap houden na het upgraden van je acc.
Verwijderd
bedankt!
Verwijderd
Dat is dan al helemaal fijn, want dat zou het enige probleem dan nog kunnen zijn. Dat mijn retail versie er niet op tijd is, maar dat gaat wel goed komen voor 9 November lijkt meVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:42:
je kunt je beta nog omzetten naar retail tot 9 november trouwens.
kortom, al je items oversluizen naar je echte chars! (geen idee hoe, denk iemand vragen....cbxmelk schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:28:
[...]
Het zit zo:
Als je een beta account hebt, kan je nu daarmee en met de beta client inloggen op de servers. Daar kan je dan tot lvl 22 spelen en niet verder dan act2/3 (weet ik zo niet precies). Je kan in ieder geval alleen maar de dingen doen die je in de beta ook kon. Maar... Je houd je characters en items en alles als je je beta account upgrade met je retail key.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Zodra je de retail hebt ga je naar de site http://eu.hellgatelondon.com daar log je in op je beta account en dan voer je je key in. Sim-pel.TepelStreeltje schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:44:
[...]
kortom, al je items oversluizen naar je echte chars! (geen idee hoe, denk iemand vragen....
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door WooK op 01-11-2007 19:02 ]
I'm not as think as you stoned I am
tantorus zit ik, weet niet waar de anderen zitten, ben nu lvl 7Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:03:
Welke server zitten jullie? Tantorus of Sydonai??
Verwijderd
Zorewin
Ik heb hem daar besteld maar nog niet binnen/verzonden
Normaal is bol er wel snel bij...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik speel multiplayer maar dan voornamelijk alleen. Ben ondertussen level 10 met mijn Marksman, nog paar keer doodgegaan. Ik krijg de mobs gewoon niet op tijd afgehandeld voordat ze op me beginnen te beuken. En 250 hitpoints is niet zoveel blijkbaarBosmonster schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:56:
[...]
Single player is het de game gewoon erg simpel. Hoe kun je 4x doodgaan voor level 8?
Je moet als marksman wel een beetje kiten natuurlijk, niet still blijven staan en denken dat je dezelfde klappen kan vangen als een blademaster.
http://hellgate.ingame.de...0110001000000000000000000
Ik gebruik dus vaker Rapid Fire als het short range is, Beacon gebruik ik voor bosses. Maar ik heb nog steeds een groot probleem bij mobs
Verwijderd
Ik heb in de beta een marksman tot lvl19-20 gespeeld en vond niet dat ik veel dood ging. Neem altijd meerdere guntypes mee (dat doe je al) en probeer als het wat lastig is, van wat grotere afstand de moeilijkere mob eerst uit te schakelen.Phuncz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:48:
[...]
Ik speel multiplayer maar dan voornamelijk alleen. Ben ondertussen level 10 met mijn Marksman, nog paar keer doodgegaan. Ik krijg de mobs gewoon niet op tijd afgehandeld voordat ze op me beginnen te beuken. En 250 hitpoints is niet zoveel blijkbaarHeb een Rare Machine Gun (upgraded, modded), een Sniper Rifle (upgraded, modded) en nu ook een Legendary Rocket Launcher (modded). Maar kan niet echt zeggen dat ik veel damage doe. Mijn skilltree:
Ik gebruik dus vaker Rapid Fire als het short range is, Beacon gebruik ik voor bosses. Maar ik heb nog steeds een groot probleem bij mobs
Ik kan je ook erg aanraden 1 van de grenade skills te kiezen, zodat je kleine ruimtes met veel mobs wat sneller op kan ruimen. Een wapen speciaal voor shielded mobs (dus met shield penetration en/of shield overload) scheelt erg veel op bijvoorbeeld die imp troopers en diabolists.
Ook Rapid Fire is erg handig. Grenade + Rapid Fire + dual srac = lege ruimte
Als je shield eenmaal down is, heb je als marksman aan armor ook niet veel meer, daarom equipte ik vooral +shield items en zorgde ik dat ik genoeg health pots meenam.
Fijne wapens voor een marksman uit mn eigen ervaring vond ik: een Firefox (aoe fire), sniper rifle, rifle+shield mods, en dual srac (of srac+grenade pistol).
Ben nu lvl 10 Evoker, en het is echt verslavend niet gezond. En heb mn Zombot en vlammenmasker al
http://hellgate.ingame.de...0270010a020004760000000a0
Dit word mn build ongeveer.
Ging in het british museum 10x dood ofzo, omdat ik gangraped werd door 2 gulkan emperors en een hele zooi van die andere. Ik had nog geen skillpoints uitgegeven, dus kon niet veel beginnen. Wel noodzakelijk voor mijn build.
Ik zit op Sydonai, das de enige EU server in mijn lijst. Hoe zit het nou met die andere EU server? Tantarus ofzo? Is die retail only oid?
Tenminste, ik dacht dat ik die zag waar ik alle monsters had gedood, of moet ik ergens anders naar toe?
Escape. Probeer die skill te kiezen zodra je kan, is ideaal. Gewoon met 1 puntje er in, en wanneer je hem gebruikt ben je zo'n seconde of 5-6 onzichtbaar. Ideaal voor benauwde situaties!
Grenades zijn ook erg handig, gewoon op je voeten leggen wanneer beesten achter je aan lopen, zelf doorlopen, en ze lopen er precies in. Wanneer je ze er door Phased krijgt doen ze jou 50% minder damage en sterven ze twee keer zo snel, erg handig. Ook Stunnen is handig natuurlijk wanneer je in gevaar bent.
Stats: veel stamina. Zorg dat je genoeg accuracy, willpower en strength hebt om je items aan te kunnen, hou er een stuk of 5 in reserve mocht je een item vinden dat je nog niet aan kan. De rest in stamina stoppen. Helpt erg veel om zoveel HP te hebben. En behalve wanneer je echt vaak crit (veel punten in Tactical Stance stoppen en dat veel gebruiken bijvoorbeeld) is accuracy toch niet zo belangrijk om echt hoog te maken.
Zelf vond ik het ook erg nuttig om verschillende guns te hebben.
Een sniper (ik had een SNPR Poseidon) om van lange afstand dingen al dood te maken mbv. Sniper Mode. Of voor losee mobs met hoge HP.
Rocketlauncher voor groepen simpele mobs.
Zeus, zo'n lightning-beam ding, mikt zelf zo ongeveer, dus ideaal voor van die irritante springende rotbeestjes.
Dubbele SRAC of andere SMGs (SubMachine Guns, voor korte afstand), icm Rapid Fire.
Voor upgrades is Shield Penetration altijd bijzonder handig vind ik.
Ik maarja komt morgen binnen als het goed is, dan pas release dateReCreator schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:17:
Iemand toevallig HL ook bij bol.com besteld?
Ik heb hem daar besteld maar nog niet binnen/verzondenJammer.. jammer..
Verder nu lvl 16 met mn summoner, en ik zit op Sydonai ofzoiets, iig de eu server
Misschien ff abandon quest, en dan weer opnieuw?Whut?! schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:44:
Ik heb net het British Museum gehaald, maar omdat mijn inventory zo vol zat ben ik even terug geteleporteerd. Blijkt nu datspoiler:het portaal naar de Sage weg is
Tenminste, ik dacht dat ik die zag waar ik alle monsters had gedood, of moet ik ergens anders naar toe?
Ja, ik heb het net opnieuw kunnen doen door Hellgate te stoppen en opnieuw te laden. Eerst dacht ik dat ik verkeerd gegaan was omdat de weg naar het museum heel anders gegenereerd was.Freich schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:25:
[...]
Misschien ff abandon quest, en dan weer opnieuw?
Gelukkig was de quest halen niet zo moeilijk als de vorige keer, waarschijnlijk omdat er bijgehouden werd dat ik hem eigenlijk al gehaald had
[ Voor 30% gewijzigd door Whut?! op 01-11-2007 21:48 ]
Je kan goed merken dat er makers van diablo in het team daar zitten. Zal er ook een cow level in zitten?
[ Voor 23% gewijzigd door Mordeth op 01-11-2007 22:43 ]
Hmm wil ik hem net bij deze shop bestellen, bestaat de nederlandse shop niet meer en word ik geforward naar de UK shopVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:44:
Ik heb hem bij www.cdwow.nl voor 31,99 gekocht+ gratis verzendkosten.
Nu kijk ik nog een keer en is hij verhoogd naar 37,99. Nog steeds goedkoop dus, maar als je paar dagen eerder was geweest had je hem daar dus ook nog voor 31,99
I'm not as think as you stoned I am
Dat ziet er best vet uit! Soort Ghostrider hoofdcbxmelk schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:45:
[afbeelding]
Ff screenshot voor het slapengaan
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat heb ik gedaan, een week of 3 geleden. Gisteravond de mededeling gehad dat deze verzonden is JIHA!ReCreator schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:17:
Iemand toevallig HL ook bij bol.com besteld?
Ik heb hem daar besteld maar nog niet binnen/verzondenJammer.. jammer..
(nu nog wachten todat mn computer gerepareerd is....)
Die van jou zou dus ook binnenkort op de mat moeten liggen
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
NeePhuncz schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:09:
Doet die Zombot pet iets buiten irritant brullen en dansen ?

Kreeg gisteren ook een mailtje dat het verzonden is.ZTeeVeR schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:00:
[...]
Dat heb ik gedaan, een week of 3 geleden. Gisteravond de mededeling gehad dat deze verzonden is JIHA!
(nu nog wachten todat mn computer gerepareerd is....)
Die van jou zou dus ook binnenkort op de mat moeten liggen
Ik ook dus we kunnen vanavond aan de slag met Wouter!ReCreator schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:17:
[...]
Kreeg gisteren ook een mailtje dat het verzonden is.
Rapid Fire is imho vrij crappy, aangezien je dan dus stil moet blijven staan. Dat gebruik je alleen op korte afstand, waardoor je dus geraakt wordt. Vrij zinloze skill als je het mij vraaagtPhuncz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:48:
[...]
Ik speel multiplayer maar dan voornamelijk alleen. Ben ondertussen level 10 met mijn Marksman, nog paar keer doodgegaan. Ik krijg de mobs gewoon niet op tijd afgehandeld voordat ze op me beginnen te beuken. En 250 hitpoints is niet zoveel blijkbaarHeb een Rare Machine Gun (upgraded, modded), een Sniper Rifle (upgraded, modded) en nu ook een Legendary Rocket Launcher (modded). Maar kan niet echt zeggen dat ik veel damage doe. Mijn skilltree:
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 02-11-2007 10:06 ]
Jij hier! Ook alTomSmit82 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:34:
[...]
Ik ook dus we kunnen vanavond aan de slag met Wouter!
Vanavond zeker ff spelen ja!
Vandaag ook een 8800GT besteld voor de eye candy!
Bestaat nog wel hoor, cd-wow.WooK schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:53:
[...]
Hmm wil ik hem net bij deze shop bestellen, bestaat de nederlandse shop niet meer en word ik geforward naar de UK shopMaar eens kijken of dynabyte hem hier heeft..
Let er alleen wel op dat de levering dus mogelijk iets langer kan duren op dit moment
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verder is het allemaal nog niet bug vrij, heb al een keer meegemaakt dat ik de game moest herstarten omdat mijn char niet wilde stoppen met aanvallen, ze bleef maar met haar zwaard zwaaien. Dit was ook op een moment dat de framerate helemaal wegzakte... Tevens kun je dwars door dozen, vijanden, npcs etc. heen lopen, willen sommige dozen soms helemaal niet open.
Het speelt wel lekker weg en het heeft wel de echte hack en slash sfeer, maar qua performance mag er nog wel een patch uitkomen denk ik.
I pitty the fools who took my game-station.....
Ik alles op het hoogste staan met mn E6750, 2gb ram, 8800gtx en echt nergens last van. Alleen bij millenium battle eventjes
There is no art to find the minds construction in the face
Inderdaad, ben nu al een uurtje of 3 aan het spelen, kom er niet vanaf
Wat betreft die frame drops, ik heb zojuist eens een andere driver geprobeerd, de 169.04 beta van nVidia, die werkt echt goed, IQ is vele malen beter en speel nu met alles full open heerlijk soepel zonder drops! Vette slash game dit!
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
Echt gaaf hoe makkelijk je aan items komt in dit spel
Helaas nog wel wat bugs zoals:
-Vast komen te zitten en met geen mogelijkheid eruit kunnen komen.
-Blijven slaan met je zwaarden alleen maar kunnen stoppen door te weapon swappen (F1,F2,F3)
-Zelf heb geen vastlopers gehad maar die vriend die het ook speeld had af entoe: ineens storend geluid bij het ingaan van een portal, het helemaal vastlopen van het spel (hij had het over een memory leak want zijn memory (2gb) liep helemaal vol en hij kreeg een "memory exhaustion error".
Zelf heb ik dit niet meegemaakt maar dit heeft denk ik ook te maken met het feit dat hij alles op hoogst speelt en ik op medium.
Probeer /stuck eens, word je naar het begin van de instance geteleporteerd.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:05:
Helaas nog wel wat bugs zoals:
-Vast komen te zitten en met geen mogelijkheid eruit kunnen komen.
-Blijven slaan met je zwaarden alleen maar kunnen stoppen door te weapon swappen (F1,F2,F3)
-Zelf heb geen vastlopers gehad maar die vriend die het ook speeld had af entoe: ineens storend geluid bij het ingaan van een portal, het helemaal vastlopen van het spel (hij had het over een memory leak want zijn memory (2gb) liep helemaal vol en hij kreeg een "memory exhaustion error".
Verder is die memory leak wel een probleem maar ik dacht dat niemand er sinds de release last van had, want er was een patch die die problemen oplostte. Ik heb er in ieder geval geen last meer van gehad.
Verder iemand misschien interesse om een lijstje te maken ofzo van iedereen hier? (nicknames enzo)
memory leak is een vista iets
[ Voor 13% gewijzigd door Muppet op 02-11-2007 12:18 ]
Verwijderd
Ik speel nog steeds met Zorewin en nu ook Stradox
Verwijderd
Raar dan, hij speelt 100% zeker op XP Pro,Muppet schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:18:
http://forums.hellgatelondon.com/showthread.php?t=3956
memory leak is een vista ietsIk heb er ook nog last van.
specs:
e6600
8800gts
2gb OCZ DDR2
het is ook in de 4 uur die we achter elkaar door speelde maar 1x voorgekomen.
ikzelf heb het (nog) niet gehad (specs in sig).
edit
Mijn nick is: "Archatos", vriend van me heet "Zcool"
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 12:34 ]
makkelijk te onhouden leek me hehe
kan alweer overnieuw beginnen met mijn marksman
Ga dit proberen.
http://www.flagshipforums...2,2,2,5,6,6,6,7,7,7,5,16#
[ Voor 64% gewijzigd door Muppet op 02-11-2007 12:42 ]
Forum Naam: Ingame Nick(s):
Forum: | Ingame: |
cbxMelk | Melk - Wirt - Rare |