Hellgate London

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:10:
verdomme, wil ik nog even spelen zolang het kan, krijg ik de hele tijd een network error en dat ik mijn firewall en av settings moet controleren terwijl ik uberhaupt geen firewall en av heb draaien op mijn game os...
Gewoon nog een keer proberen, is bekend. Ik krijg dat soms ook, maar na een keer of 3 kom ik er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
de shit is ook zo goed als down btw, als je eu beta hebt kun je er maybe nog in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Hij is al te koop via de ea store (direct download).
http://eastore.ea.com/ser...lsPage&productID=81460600

En hij ligt al in de phillipijnse en duitse winkels.
Iemand em hier al zien liggen bij de frs ofzo ik wil em ook wel kopen maar niet via de ea store :D.
Blijkbaar kan je em wel met doos laten bezorgen bij de ea store maar dat werkt op dit moment niet.
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/1114/p1000702px1ru0.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door John117 op 26-10-2007 20:42 ]

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
de duitse versie moet je niet halen want ik las ergens dat die shit gecencureerd is

en je kunt de game alvast hebben ... maar als de servers down zijn -_^ :P

[ Voor 31% gewijzigd door Pensmaster-B op 26-10-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
Nou kan je ff leuk sp uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt toch 30 oktober officieel uit? Waarschijnlijk moet ik dan nog 3 dagen extra wachten totdat hij uit de VS geshipped is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
Nou je kan nu de hele verzie downloaden via die ea store (die link van mij is de nederlandse). Een gast van een ander forum had hem bij ea shop uk gekocht en gedownload. (was 6,7 gig ofzo)

[ Voor 10% gewijzigd door John117 op 26-10-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Moet zeggen nu ik het wat langer gespeeld heb dat ik het wel leuker ga vinden.

Moeten nog wel behoorlijk wat dingen gefixed worden voor een spel wat over een paar dagen uitkomt moet ik zeggen :S

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Is er ergens al iets van een legenda te verkrijgen voor die demo?

Zit me iedere minuut meer en meer op te vreten over die achievement-symbols...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Mini games bedoel je ...

start post al gelezen?

tis nu echt over btw :S
Thank you for your participation in Hellgate: London beta. At this time the servers and forums are closed until our Halloween Launch.

[ Voor 64% gewijzigd door Muppet op 26-10-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Idd, thnx... had de TS niet meer bijgehouden... het vreemde is alleen dat het soms een beetje aftasten is of je de minigames wel op de juiste manier doet... soms lijkt het gewoonweg niet te lukken.

Heb al vracht granaten lopen gooien, granaten afgeschoten, tonnetjes kapot geschoten, maar die achterlijke explosioncounter loopt maar incidenteel terug... snap er geen phuck van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

ritsjert schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:06:
[...]
Nee, je houdt alleen je account naam. Er komt gewoon een char wipe voordat retail uitkomt ;)
Nee hoor, zie ;http://www.hellgatelondon.com/underground/big-beta-news-updated
"Also, the characters you create during this time will transfer over into your retail account."

Weet iemand trouwens waarom de meeste users een blauwe naam hadden maar er af en toe ook een met een gele naam tussen liep? Zou dat iets te maken kunnen hebben met de retail versie?
Ik heb in de 3 dagen dat ik het kon spelen helaas maar tot een lvl 10 char kunnen levelen maar ik ga dit spel zeker kopen :)

Het enige wat ik jammer vond/vind is dat je alleen door de levels liep...

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mja daarvoor zijn party's, alleen sinds de patch vond ik het erg klote om er eentje te vinden moet ik zeggen. Nieuwe chatbox is zo ongelooflijk irritant voor de patch vond ik die veel beter. Helft van de tijd denk ik er ook niet aan om te kijken want wil die box absoluut niet in me scherm hebben, gedrocht dat het is :P, en het is gewoon irritant om hem steeds aan en uit te zetten (mis je alsnog de helft van wat er gezegd wordt.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
met de ~ key kun je chat venster toggelen
en ik denk dat deze zaterdag nog steeds eerst een whipe van chars is heur
maar zie volgende week wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 09:13
De kleur van de naam geef hun spelmodus aan. Volgens mij is blauw softcore, geel elite softcore, rood hardcore.

Vind het aan de ene kant wel raar, alle spelers, ongeacht hun modus, kunnen elkaar dus zien in de hubs en met elkaar praten via de chat. Alleen dus niet met elkaar spelen.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:32:
Met deze char whipe zullen alle characters op level 1 worden gezet. Je behoud ze dus wel, maar je moet weer opnieuw beginnen. De chars die je dan start zullen over worden gezet naar de retail, dit geld tenminste voor de US server. Maar ik neem aan dat dit ook voor de EU server zal gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben het over het reserveren van je account naam voor de retail. Dit doe/deed je neem ik aan door gewoon in de euro beta je account zo te noemen zoals jij je account wilt op de retail. Dus dat je straks je euro beta account om kunt zetten naar de retail versie.

Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:55:
Ze hebben het over het reserveren van je account naam voor de retail. Dit doe/deed je neem ik aan door gewoon in de euro beta je account zo te noemen zoals jij je account wilt op de retail. Dus dat je straks je euro beta account om kunt zetten naar de retail versie.

Of zie ik dit verkeerd?
Wat valt er verkeerd te zien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik dacht, mss moet het anders ofzo. Ik wou het gewoon ff (zeker) weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmms, zowel de servers als de site is down.

Ik denk dat er een grote schoonmaak aan de gang is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Pensmaster-B schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:32:
Hmm dat van ~ wist ik niet, dat is iig al iets minder zorg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:16:
[...]

Hmm dat van ~ wist ik niet, dat is iig al iets minder zorg :)
Kom jij nog op de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Niet dat ik weet maar heb niet geprobeerd ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
servers zijn down tot de retail er is, donderdag dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
The live servers will be up early next week in preparation for launch. Of course, when that happens the website and forums will once again be operable. Remember, if you're a beta player, you'll be able to login then and reserve your character names.

afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbxmelk schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:54:
servers zijn down tot de retail er is, donderdag dus :)
Nee gaan al eerder open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Europese betas was inderdaad wel erg kort. Maar dat zeiden ze oon al. De inhoud hadden ze al gebeta-test, ze moeten alleen nog even de servers voor Europa stresstesten.
p.habo schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:11:
Is er ergens al iets van een legenda te verkrijgen voor die demo?

Zit me iedere minuut meer en meer op te vreten over die achievement-symbols...
Ik neem aan dat je de 3 symbooltjes rechts in beeld bedoelt? Die zijn voor de mini-game. Achievements is waar je soms een bericht over in je beeld krijgt, met vaak een naam en een aantal APs dat je binnen heb gehaald. "Quester - 50AP." bijvoorbeeld. Als je dan op J drukt zie je een lijstje van de achievements. (Een boel andere kan je ontdekken door iets te doen dat er mee te maken heeft)

Wat betreft de mini-game... Die drie symbooltjes zijn kleine opdrachtjes, en wanneer je ze alledrie voldaan hebt (dan zullen de licht getekende plaatjes gekleurd worden) vallen er een aantal items om je heen (vaak een stuk of 5, o.a. mods, groene en blauwe items). Of er spawnt ergens in het level waar je bent of het eerstvolgende level 1 of meer rare monsters om je mee te vermaken :).
Hier een legenda voor de betekenis:
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/Iconsklein.PNG

Ik vond het zelf een leuk bij-dingetje om me mee bezig te houden :). Zorgde er over het algemeen ook voor dat ik bijvoorbeeld voor alle damage types wel iets bij me had. (een Toxic damage mod op een Fire damage wapen zetten zorgt bijvoorbeeld al voor twee van de vijf damage types)

[ Voor 38% gewijzigd door jjwa op 28-10-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

jjwa schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:56:
Ik vond het zelf een leuk bij-dingetje om me mee bezig te houden :). Zorgde er over het algemeen ook voor dat ik bijvoorbeeld voor alle damage types wel iets bij me had. (een Toxic damage mod op een Fire damage wapen zetten zorgt bijvoorbeeld al voor twee van de vijf damage types)
Daar twijvelde ik dus zelf over of dat ook echt werkte...
ik had zelf het idee, dat wanneer ik met een firefox launcher (fire dmg) schoot, het niet helpt als je er een toxic dmg +10% mod in deed...
hoe moet ik dat dan zien? ding zelf doet 70fire dmg, komt er dan nog 7 toxic dmg bij?
je ziet het nergens terug hoeveel dmg je nou doet...
wat je wel zag is dat je ook echt extra dmg op je wapen te zien krijgt als je er een +10% fire dmg mod in doet...

stoch wel iets wat ik graag zeker wil weten, anders is die minigame vrij simpel :P (1 wapen met zooi mods der in, zodat die alle type dmg doet ;) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

TepelStreeltje schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:59:
[...]

Daar twijvelde ik dus zelf over of dat ook echt werkte...
ik had zelf het idee, dat wanneer ik met een firefox launcher (fire dmg) schoot, het niet helpt als je er een toxic dmg +10% mod in deed...
hoe moet ik dat dan zien? ding zelf doet 70fire dmg, komt er dan nog 7 toxic dmg bij?
je ziet het nergens terug hoeveel dmg je nou doet...
wat je wel zag is dat je ook echt extra dmg op je wapen te zien krijgt als je er een +10% fire dmg mod in doet...

stoch wel iets wat ik graag zeker wil weten, anders is die minigame vrij simpel :P (1 wapen met zooi mods der in, zodat die alle type dmg doet ;) )
Ik heb het me in het begin ook afgevraagd, maar na wat uitproberen en het beta forum lezen ben ik aardig zeker dat het werkt als volgt:

Doet een rocketlauncher 100 fire damage en geef je het een +10% toxic damage mod, dan doet die rocketlauncher vanaf dan 100 fire damage en 10 toxic damage per schot. Er is trouwens ook +xx% damage, zonder specifiek welk damage type. Dit verhoogt alle types damage. Dus heb je die rocketlauncher met 100 fire en 10 toxic dmg, voeg je er dan een +20% Damage mod aan toe, dan heb je 120 fire en 12 toxic damage.

Nog iets dat voor sommige mensen wat vaag lijkt: Phase, Shock, Stun, Poison en Ignite attack strength. Elk type damage heeft een bijbehorend effect dat het kan geven:
Direct (physical) = Stun
Electrictal (lightning) = Shock (wanneer je geshocked bent kan je even geen skills gebruiken)
Spectral = Phase (wanneer je phased bent doe je nog maar 50% van je damage, en de damage die je ontvangt doet 50% meer pijn)
Toxic = Poison (je verliest life, weet niet precies hoeveel. Je kan geen health injectors gebruiken terwijl je gepoisoned bent)
Fire = Ignite (je verliest 5% life per seconde wanneer je geignite bent)

Deze effecten werken alleen VIA de bijbehorende damage. Dus een rocketlauncher die fire damage doet, waar je een +Ignite Attack Strength mod aan toevoegt, zal monsters vaker Igniten. Maar een +Phase attack strength op een rocketlauncher die alleen fire damage doet, doet helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
jjwa schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:56:
Europese betas was inderdaad wel erg kort. Maar dat zeiden ze oon al. De inhoud hadden ze al gebeta-test, ze moeten alleen nog even de servers voor Europa stresstesten.

[...]

Ik neem aan dat je de 3 symbooltjes rechts in beeld bedoelt? Die zijn voor de mini-game. Achievements is waar je soms een bericht over in je beeld krijgt, met vaak een naam en een aantal APs dat je binnen heb gehaald. "Quester - 50AP." bijvoorbeeld. Als je dan op J drukt zie je een lijstje van de achievements. (Een boel andere kan je ontdekken door iets te doen dat er mee te maken heeft)

Wat betreft de mini-game... Die drie symbooltjes zijn kleine opdrachtjes, en wanneer je ze alledrie voldaan hebt (dan zullen de licht getekende plaatjes gekleurd worden) vallen er een aantal items om je heen (vaak een stuk of 5, o.a. mods, groene en blauwe items). Of er spawnt ergens in het level waar je bent of het eerstvolgende level 1 of meer rare monsters om je mee te vermaken :).
Hier een legenda voor de betekenis:
[afbeelding]

was al keer eerder gepost though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 21:04:
[...]

was al keer eerder gepost though :P
Maakt niet uit, blijft handig, ik had het nog niet gelezen <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Mensen kijk hier:
http://www.hellgateguru.com/forum/showthread.php?t=7742

Als je een gratis Wasp Dye kit wilt. Is actie van EA, kan alleen zo geen screenshot vinden atm.

edit: Screenshot gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://i21.tinypic.com/14o97bk.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Melk op 29-10-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Ik kwam er toenstraks ook achter via HG guru.
Het werkt, en in de mail staat dat die code ook voor de founders offer werkt. Zou wel leuk zijn als het echt zo is. Weet nog niet of ik het zou doen.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

cbxmelk schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:12:
Mensen kijk hier:
http://www.hellgateguru.com/forum/showthread.php?t=7742

Als je een gratis Wasp Dye kit wilt. Is actie van EA, kan alleen zo geen screenshot vinden atm.

edit: Screenshot gevonden:
[afbeelding]
Screen van wat? de kit?
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1405/1409518886_2a375eff00_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Jup, de kit ja, maar wat je nu gepost hebt zijn de 4 cabalist (evoker+summoner) skins, ik heb klein plaatje kunnen vinden van de wasp kit met ook de Templar en Hunter . Zal nogmaals proberen grote versie proberen te vinden.

edit: grotere gevonde, post hierboven

[ Voor 12% gewijzigd door Melk op 29-10-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
wat doen deze kits nu precies? ik snap het niet helemaal?

je kunt je items kleuren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ehh, dat zijn gewoon de 4 dye kits welke beschikbaar zijn. De kleuren gelden voor alle characters neem ik aan. Je mag jouw plaatje wel ff resizen overigens. Die van mij is ook wel groter maar het is nogal irritant dat de hele lay-out erdoor verneukt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
THE_CR0SS schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:18:
wat doen deze kits nu precies? ik snap het niet helemaal?

je kunt je items kleuren ofzo?
De dye kits verkleuren je complete armor, zodat deze mooi bij elkaar past. Niet dat je een felroze chest hebt en knalgele pants ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Met als gevolg dat nu iedereen er als wasp bijloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde ik gister ook posten inderdaad. Heb ook zo'n code. Maar is niet meer echt origineel zo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, hier een filmpje van één van de NPC's in Hellgate London:
Today’s featured Interesting NPC of the Day is none other than Arlo, the resident potty-mouthed shopkeeper of Oxford Circus Station with a really serious brain problem.
http://nl.youtube.com/watch?v=nwz6CN_f9sU

;( Heerlijk dat gescheld in games. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Kan iemand mij vertellen waar hij het goedkoopst te koop is? Ik zag volgens mij onlangs nog ergens dat ze hem aanboden voor $54,99 en met de huidige dollarkoers, lijkt me dat erg goedkoop? Ik weet alleen niet meer waar :/ Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:17:
Kan iemand mij vertellen waar hij het goedkoopst te koop is? Ik zag volgens mij onlangs nog ergens dat ze hem aanboden voor $54,99 en met de huidige dollarkoers, lijkt me dat erg goedkoop? Ik weet alleen niet meer waar :/ Tips?
Je zit natuurlijk ook met verzendkosten hé. Maar hier is ie onder de $50:

http://videogames.barnesa...y&ean=2000003142385&itm=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Zelf ook nog wat zitten zoeken en ik heb hem nu voor 39,90 gevonden; http://hellgate.IAHGames.com/preorder/ Verzendkosten zijn alleen ook direct al $24,-... Eens verder zoeken of ik hem niet ergens digitaal kan kopen/downloaden voor dat bedrag :)
[edit]hmm, daarmee kan je alleen op SEA (south east asia) servers spelen...

[ Voor 13% gewijzigd door WooK op 29-10-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij www.cdwow.nl voor 31,99 gekocht :) + gratis verzendkosten.

Nu kijk ik nog een keer en is hij verhoogd naar 37,99. Nog steeds goedkoop dus, maar als je paar dagen eerder was geweest had je hem daar dus ook nog voor 31,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha... dit is de game waar Gameking Steven zo lyrisch over was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:44:
Ik heb hem bij www.cdwow.nl voor 31,99 gekocht :) + gratis verzendkosten.

Nu kijk ik nog een keer en is hij verhoogd naar 37,99. Nog steeds goedkoop dus, maar als je paar dagen eerder was geweest had je hem daar dus ook nog voor 31,99
Kijk, dat zijn de tips :) Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
een paar vragen over builds die de mensen die langer beta hebben gespeeld kunnen beantwoorden:

summoner:

hoeveel elementals kun je tegelijk hebben? is dit 10 of kun je er meer?

blademaster:
wat vond je van surge of restoration? ik heb net nog even de single player demo gespeelt en daar vind ik hem erg tegenvallen.

hoe zit het met healen van de blademaster? moet je veel potjes zuipen of hoe blijf je in leven? ik heb beta als summoner gespeeld en die wordt bijna nooit geraakt als je een tank pet hebt.

Wat zijn de builds die de mensen hier gaan maken met hun chars?

[ Voor 19% gewijzigd door Crysania op 29-10-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:53:
[...]

Kijk, dat zijn de tips :) Thnx!
Wel raar dat ze er dus oppeens 6 euro bovenop hebben gegooid, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:57:
een paar vragen over builds die de mensen die langer beta hebben gespeeld kunnen beantwoorden:

blademaster:
wat vond je van surge of restoration? ik heb net nog even de single player demo gespeelt en daar vind ik hem erg tegenvallen.

hoe zit het met healen van de blademaster? moet je veel potjes zuipen of hoe blijf je in leven? ik heb beta als summoner gespeeld en die wordt bijna nooit geraakt als je een tank pet hebt.
Ik heb de beta een weekje gespeeld, was lvl 22 (max voor beta, mits je meer rechten kreeg, maar ik iig niet). Ik heb eigenlijk alleen maar surge of restoration gebruikt. Het scaled met je level mee, dus het is echt super. Ik had op linkermuisknop dus die surge of restoration staan, op rechtermuisknop die multi-hit...dunno hoe die heet, die voor sweeping strikes zit iig...

nahja die 2 gebruikte ik de hele tijd, en dan als het wat meer mobs waren dan een sweeping strike erbij, was het een boss dan die reckoning ding, ging perfect! Ook die aura of power erbij is heel handig, wat nou mana pots slikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik heb hem voor 43,99 ofzo bij dynabyte, beetje geld boeit me niet zo, kan hem tenminste sochtends ophalen bij het filiaal in de straat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Van Barnes & Noble:

=================================

Product Description Quantity Expected Ship Date Price
Hellgate London - Collector's Edition 2 10-30-2007 $119.98

Sub Total: $119.98
Shipping & Processing: $39.99
Total Shipment Price: $159.97

:9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

TroonStaal schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:41:
Van Barnes & Noble:

Product Description Quantity Expected Ship Date Price
Hellgate London - Collector's Edition 2 10-30-2007 $119.98

Sub Total: $119.98
Shipping & Processing: $39.99
Total Shipment Price: $159.97

:9
je blijft een idioot met rare fetischen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:31:
[...]

Ik heb de beta een weekje gespeeld, was lvl 22 (max voor beta, mits je meer rechten kreeg, maar ik iig niet). Ik heb eigenlijk alleen maar surge of restoration gebruikt. Het scaled met je level mee, dus het is echt super. Ik had op linkermuisknop dus die surge of restoration staan, op rechtermuisknop die multi-hit...dunno hoe die heet, die voor sweeping strikes zit iig...

nahja die 2 gebruikte ik de hele tijd, en dan als het wat meer mobs waren dan een sweeping strike erbij, was het een boss dan die reckoning ding, ging perfect! Ook die aura of power erbij is heel handig, wat nou mana pots slikken!
hoezo scaled hij met je level mee? wat ik zag was dat elke rank gewoon een vast aantal doet.

dat was de main reden waarom ik voor de +crit chance surge en de +crit chance aura wou gaan. omdat deze juist wel goed scalen met je nieuwe wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GCShop kost 'ie 38,50 en je hebt hem eerder binnen dan bij CDWow, denk ik.
http://www.gcshop.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:04:
[...]

je blijft een idioot met rare fetischen
You ain't seen nothing yet dude :P

offtopic:
kom je nog es bij me langs?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Bij CD-WOW is de prijs inmiddels nu verhoogd naar EUR 39,99. Zal wel een variabele prijs zijn afhankelijk van de vraag. Neemt de vraag toe kunnen ze de prijs verhogen voor de meest optimale winst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij play-asia 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:04:
[...]

hoezo scaled hij met je level mee? wat ik zag was dat elke rank gewoon een vast aantal doet.

dat was de main reden waarom ik voor de +crit chance surge en de +crit chance aura wou gaan. omdat deze juist wel goed scalen met je nieuwe wapens.
nou...WAAROM dat zou ik niet kunnen beantwoorden, moet je aan de makers vragen, ik weet alleen dat het elk lvl hoger werd zonder dat ik er punten in stopte tot ik op een gegeven moment met 3 surges rond de 500 hit points per minute regenerated zat...

en mijn idee was juist om ze allebei te nemen, alleen dat is pas 'effectief' vanaf higher lvl als je die surge mastery kan nemen. Dus linkermuisbutton restoration en rechtermuisbutton wrath. In het begin duren ze 12 seconden allebei, en dan is het echt lastig om ze alle 6 (3 van allebei) up te houden (trust me, ik heb het geprobeerd, het is te doen maar wel lastig). maar als je die surge mastery hebt, dna heb je 21 seconden de tijd (+75% is max rank) en DAN is het makkelijk te doen, in combinatie met aura of power zodat je mana niet echt op gaat = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
hmm ik dacht dat je maar 1 surge tegelijk up kon houden.

en hoe zit het met die surge. wanneer procced hij? als je final blow ermee doet of als je het 1x doet op een mob die daarna doodgaat door een andere hit.

ik heb in de beta geen bm gespeeld maar ben nu waarschijnlijk wel van plan om bm te worden.

in de talent calculator was 10/10 surge of restoration maar 250 hp/min wat ik compleet waardeloos vond. de crit daarintegen was iets van 30% wat imba is denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik vond dat "gehop" van de BM zo mateloos irritant :S dus ben maar Marksman gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:36
Ik heb nu zoveel gelezen over HGL, maar heb het nog nooit gespeeld. Is het nog mogelijk om de singleplayer beta te spelen? Ben in ieder geval errug benieuwd. Wanneer is de officiele release eigenlijk? En kan ik hem ook gewoon in de winkel kopen dan?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bint schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:53:
Ik heb nu zoveel gelezen over HGL, maar heb het nog nooit gespeeld. Is het nog mogelijk om de singleplayer beta te spelen? Ben in ieder geval errug benieuwd. Wanneer is de officiele release eigenlijk? En kan ik hem ook gewoon in de winkel kopen dan?
1. Beta is over zie punt 3 :P
2.Waarom zou je hem niet in de winkel kunnen kopen? Ga ervan uit dat je hem gewoon kan halen. Dixons heeft hem zoiezo hoorde ik al.
3.Release is morgen voor US en overmorgen voor europa.

[ Voor 11% gewijzigd door Muppet op 30-10-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Muppet schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

1. Beta is over zie punt 3 :P
er is nog wel een single player demo maar die is heel kort. ik weet niet of hij nog te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

en is niet representatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ongeveer 10000000000x (grove schatting) zo representatief als niks ;)

Speel de single player demo dus gewoon even, die zegt je zo of het spel iets voor jou is of niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 30-10-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
maar welke classes en welke builds gaan de mensen hier spelen in retail?

ik zal vanavond na het werk even mijn toekomstige build posten die ik in mijn hoofd heb

ik wil trouwens ook nog steeds weten of een summoner meer dan 10 elementals tegelijk kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt 10 elementals en een carnagor sowieso.

Ik weet alleen niet of je daarnaast ook nog de earth/storm elementals (etc.) tegelijkertijd kunt oproepen. Dat kan bij de engineer namelijk niet, daar kun je maar 2 soorten droids tegelijk oproepen. Hoe dat bij de summoner zit heb ik nog niet mogen ondervinden.

Summoner wordt trouwens wel mijn retail class. En ik ga voor een flinke carnagor en dan hardcore elite spelen. Daarna alle elementals uitdiepen voor meer damage. Mocht dat niet werken, (ik vraag me namelijk af hoelang elementals het op elite gaan uithouden tegen monsters) dan wordt het een bladesmaster of evoker denk ik.

Ik denk echter niet dat dat gaat nodig zijn aangezien ik met een aantal man ga spelen, is gewoon een kwestie van de summoner en de elementals een beetje op de achtergrond houden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
THE_CR0SS schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:35:
maar welke classes en welke builds gaan de mensen hier spelen in retail?

ik zal vanavond na het werk even mijn toekomstige build posten die ik in mijn hoofd heb

ik wil trouwens ook nog steeds weten of een summoner meer dan 10 elementals tegelijk kan hebben.
Als ik het me goed herinner is het voor een summoner mogelijk om 22 summons tegelijk "uit" te hebben. Maarja of het ook nut heeft zoveel is natuurlijk maar de vraag. Verder ga ik in de retail summoner maken, zal eens ff een build maken wat ik ongeveer in gedachten had.

http://hellgate.ingame.de...0067500000000051005000500

Zoiets ben ik van plan om te maken als eerste char. dit voornamelijk omdat ik veel met vrienden zal spelen en niemand guardian is :) dus vind ik een carnagor wel prettig. Verder redelijk veel dps van de minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik ga voor een Engineer denk ik. Ik vond de FPS/RPG combinatie en erg leuke afwisseling.

Kun je trouwens je skills ook resetten/unlearnen? Kon er in de demo/beta niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Bosmonster schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:33:
Ik ga voor een Engineer denk ik. Ik vond de FPS/RPG combinatie en erg leuke afwisseling.

Kun je trouwens je skills ook resetten/unlearnen? Kon er in de demo/beta niks over vinden.
Nee, en ik heb op de fora gelezen dat Flagship studios fel tegen respeccen is. Dat vind ik wel minder. Ze zijn volgens mij verplicht om deze optie te gaan voorzien, want niets is leuker dan met je build spelen om de goeie combinatie voor jouw speelstijl te pakken te krijgen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ze zullen respeccen nooit toelaten, hoop ik... Het leuke aan diablo 2 vond ik namelijk dat je gewoon niets mocht verklootten aan je character, en als je een hammerdin had, had je geen smiter ;). En door respeccen toe te laten zullen veel mensen alles eerder gezien hebben denk ik zo. Wat weer voor minder inkomsten voor hun zorgt (de subscribers dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:46:
[...]

Nee, en ik heb op de fora gelezen dat Flagship studios fel tegen respeccen is. Dat vind ik wel minder. Ze zijn volgens mij verplicht om deze optie te gaan voorzien, want niets is leuker dan met je build spelen om de goeie combinatie voor jouw speelstijl te pakken te krijgen.
Mee oneens. De charme van Diablo 2 bijvoorbeeld vond ik juist dat je build totaal kon mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:31:
[...]

Mee oneens. De charme van Diablo 2 bijvoorbeeld vond ik juist dat je build totaal kon mislukken.
kun je me vertellen wat de charme is van x aantal dagen verspillen door een misclick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je hebt altijd mensen met tijd teveel en mensen met tijd te weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:10:
[...]

kun je me vertellen wat de charme is van x aantal dagen verspillen door een misclick?
Nevermind, je hebt mensen die een game spelen met een walkthrough en je hebt mensen die een game zelf uit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:17:
hmm ik dacht dat je maar 1 surge tegelijk up kon houden.

en hoe zit het met die surge. wanneer procced hij? als je final blow ermee doet of als je het 1x doet op een mob die daarna doodgaat door een andere hit.

ik heb in de beta geen bm gespeeld maar ben nu waarschijnlijk wel van plan om bm te worden.

in de talent calculator was 10/10 surge of restoration maar 250 hp/min wat ik compleet waardeloos vond. de crit daarintegen was iets van 30% wat imba is denk ik :)
nou de surge die proct zodra je een enemy slayed met de skill, dus niet zodra je em hit. Het is ook mogelijk om ze allebei tegelijk te hebben, dan heb je namelijk 3 rode en 3 witte balletjes om je heen draaien, alleen het punt is juist, als je 3 x surge of restoration aan hebt, en je killt nog iemand met surge of restoration, dan refreshed ie de timer voordat ie afgelopen is. Maar als je surge of restoration aan hebt, en je killt iemand met surge of _wrath_, dan refreshed de timer van surge of wrath wel, maar die van restoration niet.
Dit betekent dus dat als je ze allebei up wilt houden, je de hele tijd om ste beurt een kill moet maken met restoration dan wel wrath, en dat gaat na een tijdje (vond ik) vervelend worden omdat je goed moet opletten welke je ook al weer als laatste gedaan had......en nadenken gaat een beetje tegen het principe van hack 'n slash in ...zeg maar =P

en ja die 30% crit strike is onzettend imba, helemaal in combinatie met aura of zeal (elke enemy in je aura verhoogt je crit chance met 2 / 3 / 4.....etc%). wat ervoor zorgt dat je dus op lvl 50 met 3x surge of wrath en aura of zeal + een boel mobs om je heen....eigenlijk ALLES crit (helemaal geil als je dan whirlwind doet...woei =D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws mensen (met de beta)
Hey everyone. Sorry for the short notice, but in the next 15 minutes or so, you'll be able to hop into the game and start creating characters. This goes for both the US and EU servers. Get to it!

More updates to follow...

Posted by: Kaiser on Tue, 10/30/2007 - 19:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet, update:
Hey everyone. Sorry for the short notice, but in the next 15 minutes or so at 1:30PM PDT, you'll be able to hop into the game and start creating characters. At 5:00PM PDT, the game will open up to everyone else. This goes for both the US and EU servers. Get to it!

More updates to follow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.. kom er nog niet in.

1:30pm PDT is volgens mij 21:30, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
ga het denk ik niet meer spelen
op dit moment komt de rsi weer beetje om de hoek kijken en te veel klik werk in deze game
en ik heb op dit moment geen zin in een monthly fee, want ik zie al waar het heen gaat met al die extra aangekondige features puur alleen voor elite ( vooral het gedeelte over meer skills etc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

als ik het spel nu koop vandaag via EA en download via download manager van EA , kan ik dan direct beginnen spelen ? Ik heb de beta niet.

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pesticide schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:13:
als ik het spel nu koop vandaag via EA en download via download manager van EA , kan ik dan direct beginnen spelen ? Ik heb de beta niet.
Om 5pm PDT is hij geopend. Dat is volgens mij rond 2 uur vanacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:14:
[...]

Om 5pm PDT is hij geopend. Dat is volgens mij rond 2 uur vanacht.
ja maar volgens de site staat dat enkel beta players dan kunnen spelen http://www.hellgatelondon...attn-beta-players-updated

maar alsik preload via EA store zou ik automatisch beta player worden niet ?

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pesticide schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:21:
[...]

ja maar volgens de site staat dat enkel beta players dan kunnen spelen http://www.hellgatelondon...attn-beta-players-updated
Volgens mij lees ik toch echt:

At 5:00PM PDT, the game will open up to everyone else

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Beta spelers kunnen nu al inloggen, ik in ieder geval, op het moment alleen us server. Eu zal zo een keertje up gaan. Dit zodat je nickname kan registeren, heb geen idee of je ook al kan lvlen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbxmelk schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:03:
Beta spelers kunnen nu al inloggen, ik in ieder geval, op het moment alleen us server. Eu zal zo een keertje up gaan. Dit zodat je nickname kan registeren, heb geen idee of je ook al kan lvlen :?
Ja je kan gewoon spelen. Heb zowel een US als EU beta account, en kon op de US gewoon een character aanmaken en spelen. EU server kan ik inderdaad nog niet op inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Hellgate Database:

http://www.hellgateguru.com/db/

Misschien makkelijk voor de TS. Staat nog niet veel bij. Maar wel achievements, daar heb ik nou zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
huh je kunt ook al spelen op retail met je beta account?

zit er dan nog een level cap op of hoe werkt dit dan? ook aangezien de beta code een maand oud is of moet je dan eerst een patch downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
THE_CR0SS schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:49:
huh je kunt ook al spelen op retail met je beta account?

zit er dan nog een level cap op of hoe werkt dit dan? ook aangezien de beta code een maand oud is of moet je dan eerst een patch downloaden?
Je houd de beta restricties tot je de retail hebt dacht ik, maar je kan wel alvast 3 nicknames registreren. _/-\o_
En hij download een patch als je probeert te connecten naar de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
damn, ik kan pas vanavond inloggen. is m'n nickname waarschijnlijk al weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:31:
[...]

Ik vind daar niet zoveel charme aan eerlijk gezegd. Ik weet in het begin gewoon niet wat de verschillende skills doen, dus klik je maar wat aan. Feitelijk wordt je daar gewoon voor gestraft en straffen in een game werkt over het algemeen averechts op het spelplezier.

Ik ga maar geen enkele skill kopen op mn eerste char totdat ik weet wat een beetje ok is. Want in tegenstelling tot veel van de Diablo2 fans heb ik gewoon een leven, een baan, een huis en een vriendin en is voor mij een paar weken weggooien een flinke aanslag op mijn spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

Ik vind daar niet zoveel charme aan eerlijk gezegd. Ik weet in het begin gewoon niet wat de verschillende skills doen, dus klik je maar wat aan. Feitelijk wordt je daar gewoon voor gestraft en straffen in een game werkt over het algemeen averechts op het spelplezier.

Ik ga maar geen enkele skill kopen op mn eerste char totdat ik weet wat een beetje ok is. Want in tegenstelling tot veel van de Diablo2 fans heb ik gewoon een leven, een baan, een huis en een vriendin en is voor mij een paar weken weggooien een flinke aanslag op mijn spelplezier.
In het begin beetje research naar alle skills/classes doen helpt ook een hoop. Lees forums hellgateguru maar eens door. Staat veel informatie en veel verschillende builds en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

i 100% agree!

ik ben flink aan het spelen geweest met de talent calculator en weet ongeveer wat ik wil.

bij de bm bijvoorbeeld vind ik dat rank 1 skills erg veel waard zijn dus ga ik in mijn build weinig maxxen maar wel een aantal top tier skills halen (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

THE_CR0SS schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:17:
damn, ik kan pas vanavond inloggen. is m'n nickname waarschijnlijk al weg :(
ach joh, mijn EA link game wordt pas over 14 uur unlocked, dat is nog heel erg lang wachten :(

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hadden trouwens in een versie van de beta iets aangepast, namelijk dat als je geraakt werd dat je dan 2 grote rode strepen > < langs je beeld kreeg....iemand anders die dat ontzettend irritant vond? als blademaster werd ik iig continu geraakt, dus na een tijdje hoefde ik niet echt visuele bevestiging door die 2 balken -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

THE_CR0SS schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:22:
[...]

i 100% agree!

ik ben flink aan het spelen geweest met de talent calculator en weet ongeveer wat ik wil.

bij de bm bijvoorbeeld vind ik dat rank 1 skills erg veel waard zijn dus ga ik in mijn build weinig maxxen maar wel een aantal top tier skills halen (denk ik)
Lezen helpt je ook maar zo ver. Een build is een persoonlijk iets, iets wat je bij je persoonlijke speelstijl past. Wat voor de ene persoon wel werkt, werkt voor een andere niet. Ook kan je niet weten wat bij je speelstijl past, want je kent de game helemaal nog niet. Je baseert dan je kennis op vorige games die je gespeeld hebt, maar die kan totaal fout zijn.

Respeccen is imo een noodzakelijk iets. Als ik op lvl 50 tot de constatie kom dat ik de verkeerde skills gekozen heb voor mijn karakter en ik dan helemaal opnieuw moet beginnen. Dan vrees ik dat ik stop met spelen en een ander spel ga spelen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

cbxmelk schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:26:
[...]

In het begin beetje research naar alle skills/classes doen helpt ook een hoop. Lees forums hellgateguru maar eens door. Staat veel informatie en veel verschillende builds en dergelijke.
Ik speel het spelletje liever zelf en leer de skills dus ook zelf. Maar heb weinig keus nu, moet wel fora gaan lezen en maar iemand zn build gaan gebruiken.

Cookiecutter ftw.. hier bereiken ze dus juist het tegenovergestelde mee als je het mij vraagt..

En inderdaad.. als ik op level 50 erachter kom dat mn build crap is betwijfel ik of ik weer opnieuw zou beginnen.. dan ga ik wel een game spelen die me wel flexibiliteit geeft ipv frustratie.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 31-10-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat een respec moet kunnen. Dat daar een hoge prijs voor moet betaald worden vind ik wel OK. Desnoods mogen ze van mij daar een timer opzetten. 1 respec per maand tegen een dikke prijs bvb.
-Edit- Een leuke optie lijkt mij ook dat je per skillpoint moet betalen... als je een kleine respec wilt dan kost dat weinig. Een grote respec waar je al je punten wil herverdelen, dan zal je wat dieper in je buidel moeten tasten. Dit voorkomt dan ook dat je genaaid bent wanneer je mis clickt.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
http://www.hellgateguru.com/forum/showthread.php?t=4424
Als ik daar de argumenten lees ben ik het met het merendeel eens. Ik snap best dat er mensen zijn die minder tijd hebben enz. waar het dus ook lastiger voor is. Verder doet FSS voornamelijk geen respecs omdat mensen dan sneller uitgekeken zijn op hun game en daardoor sneller mee zullen stoppen.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.