Defector schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:56:
wel leuk die demo maar op sommige plekken zag het er gewoon nog niet uit. En de muziek plus sound effects vind ik ook maar middelmatig. Het speelde wel lekker weg maar er zat totaal geen uitdaging in met beide chars de demo uitgespeeld. En geen een keer doodgegaan. De skiltree's die waren weinig overtuigend vond ik zelf en je werd ook niet echt in het verhaal getrokken. Beetje jammer aangezien dat wel bij de comics gebeurt en er best wel een mooi en interesant verhaal achter zit.
De items waren wel goed opzich redelijk wat variatie. Alleen jammer dat ik bij mijn fps mannetje direct een blauwe gun vond met 53 damage plus fire splash damage. Dat zorgde ervoor dat ik alles en iedereen van een afstandje in de fik kon zetten. Poosje daarna dropje een blauwe chest armor en kon mij helemaal niks meer gebeuren.
Ik vind de muziek juist wel weer cool. Vooral als die wat ruiger wordt vs bosses en in hell.
Wbt het verhaal; cutscenes zitten niet in de demo

De demo gaat maar tot Holborn Station dacht ik? Tot daar is het inderdaad ook niet zo lastig/erg makkelijk.
Ik vond het spel tot lvl10-12 ook niet zo lastig, totdat ik een zombie summoner pack tegenkwam met 2 rare zombie summoner en 1 epic zombie summoner, waarvan 1 rare 'regenerating' als ability had. Ik kan je zeggen, dan ben je even bezig voor je daar langs bent en omheen kon niet, want het was erg krap daarzo.
Wbt items, het meeste lijkt vrij sterk en goed genoeg om overal doorheen te rammen. Later is het echter wel prettig om wat specifiekere wapens met je mee te nemen, bijvoorbeeld grenade launchers voor de grotere groepen, een wapen met shield overload of shield penetration als je shielded mobs tegen komt, of een sniper rifle voor wat lange afstand kills. Een van mn wapens is een blauwe gun (electric, direct) en doordat ik die constant geupgrade heb, is dat ding nog steeds erg handig icm de mods die erin zitten.
En trust me, als je een hell rift in stapt en daarna de portal die daar weer in staat, en je hebt pech met de mobs pal aan de andere kant, gaat je shield hard down.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 22-10-2007 09:07
]