Hellgate London

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:21:
He bedankt. Vreemd dat ik dit nergens op de officiele site vond.
Inderdaad, ik zat eigenlijk ook op een Diablo 2 ervaring te wachten, en niet op die van WoW (geweldig spel hoor, maar na 2 maanden is de lol er wel een beetje af, ik heb nog wel de subscription, maar haak elke keer af als ik weer even probeer te levelen :) ). Dus niet 1 minuut af en toe een knopje indrukken wachten totdat de tegenstander dood is en dan hetzelfde truukje bij de volgende herhalen, maar lekker door tegenstanders heen raggen.

Morgen even de demo downloaden en kijken of hij het trekt, ik hoor wat dat betreft wel goede dingen, maar ik moet het op een 1920*1200 res draaien en ik vrees dat mijn x1950xt dat niet gaat redden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
StephaN900 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:16:
[...]
Morgen even de demo downloaden en kijken of hij het trekt, ik hoor wat dat betreft wel goede dingen, maar ik moet het op een 1920*1200 res draaien en ik vrees dat mijn x1950xt dat niet gaat redden :(.
jou monitor kan geen lagere reso's aan ja :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Komen de beta servers nog weer up of is de pret over tot de final release?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Pensmaster-B schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:48:
[...]

jou monitor kan geen lagere reso's aan ja :P ?
Jawel, maar dan lijkt het alsof mijn scherm beslagen is :), wat is uberhaupt een goede lagere resolutie waarbij het beeld niet uit/opgerekt wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door StephaN900 op 21-10-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

StephaN900 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:06:
[...]

Jawel, maar dan lijkt het alsof mijn scherm beslagen is :), wat is uberhaupt een goede lagere resolutie waarbij het beeld niet uit/opgerekt wordt.
Elke resolutie met dezelfde verhouding natuurlijk. Je hebt met lagere reso's gewoon evenveel beeld.
Volgens mij is die hoge resolutie een beetje onzinnig. Gaat het beeld echt wazig worden bij elke lagere resolutie?

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

StephaN900 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:06:
[...]

Alles wat geen native resolutie is wordt uitgerekt. Maar zullen we het over Hellgate blijven houden .. ben nl ook wel benieuwd of de servers nog op komen vanavond :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
dunno, er is extended maintenence voor 5 uur ofzo las ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezer of iemand anders
Als iemand een beta key over heeft of niet meer gebruikt kan je dan de info of de key data naar mij sturen?
the.fallen.ruby@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.fileplanet.com

kan je gewoon de demo downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:10:
Freezer of iemand anders
Als iemand een beta key over heeft of niet meer gebruikt kan je dan de info of de key data naar mij sturen?
the.fallen.ruby@gmail.com
misq kheb de demo al grijs gespeeld en men vrienden spelend e beta en geen demo
en freezer zei dat ie nog wat keys had dus ik hoop dat Freezer er 1tje naar me stuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Ik heb vanmiddag voor het eerst wat HGL beta kunnen spelen. Ben nog niet eens op de plek gekomen waar de demo stopt. Wel had ik in de beta, in ieder geval dus vanmiddag, VEEL last van lag, wat in de demo volkomen afwezig was. En niet alleen in de metrostations waar andere spelers voortdurend inkomen en vertrekken, maar ook als ik in m'n eentje in een instance zat. Zag de harde schijf lampje voortdurend flikkeren. Maar lijkt me stug dat hij alleen maar bezig was met swappen, zeker omdat de demo gewoon 'smooth' liep. Ben ik de enige met deze ervaring of hebben anderen diezelfde ervaring ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Hmm bij mij liep het nog best goed af en toe klein beetje lag maar dat krijg je met dit soort spellen he :)
Owja en ik speelde op een wat mindere pc dan die van jou haay (niet mijn sigspecs dus :P).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
iedereen die beta speelt speelt op 1 server .... dan kan het wel eens gaan stotteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ja even rekening houden dat de Beta server in de US ligt zover ik weet. Mijn ping lag dan ook vaak tussen de 100 en 200ms. Vrij normaal dan dat je last hebt van lag :)
Pensmaster-B schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:48:
[...]jou monitor kan geen lagere reso's aan ja :P ?
Zo werkt een LCD/TFT scherm nu eenmaal. Pixels zijn van voorgedefinieerde grootte dus lagere resolutie betekent interpolatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:30:
Ja even rekening houden dat de Beta server in de US ligt zover ik weet. Mijn ping lag dan ook vaak tussen de 100 en 200ms. Vrij normaal dan dat je last hebt van lag :)

[...]

Zo werkt een LCD/TFT scherm nu eenmaal. Pixels zijn van voorgedefinieerde grootte dus lagere resolutie betekent interpolatie.
i know, maar wil je altijd native blijven spelen dan betekend het ook flink upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Jammer, 10:40 waren de servers 'beta-servers' voor 5 minuten online maarja kon niks doen want moest eerst al die bestanden openen/laden/uitvoeren (hoe je het noemen wil). In ieder geval de eerste 2 (zwaarste) gehad :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 21-10-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:57
Daar was ie bij mij eergister iets van 2 min mee bezig. :P
En idd, servers waren eventjes online, maar nu weer offline. Ik logde in, dubbelklikte @ char, en ik crashte meteen.

Wilde vandaag eigelijk lvl12 nog halen, maar dat gaat er zo niet inzitten. Keus is iig wel gemaakt, ik maak een evoker, blademaster of guardian met retail. Vind de evoker en blademaster tot nu toe het vetste om mee te spelen. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Demo nu al gaar gespeeld :P als iemand nog een key over heeft, zou die mij er een kunnen DM'en please ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Servers, Hellgate Beta, zijn weer volop bezig sinds 30 min.
Heb net weer ff stukje kunnen spelen en het wordt steeds leuker ;)
Graphics zien er ook zeker ok uit op very high alleen me fps is in de stations niet zo hoog in de instances wel redelijk 40 - 60 (maar ik zat alleen dus verklaard een hoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Heb nu elke class ff geprobeerd in de beta, tot ik bij het denkbeeldige einde van de demo was.
Ik twijfel nog over wat ik ga spelen, en het blijf jammer dat eigenlijk geen 1 class een vette skilltree heeft.
Voor de rest denk ik vet spel, wat nog lang niet zijn volle potentie benut. Geen spijt van mn preorder iig.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
freezer schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:46:
Ik weet niet wanneer de beta ophoud. Wat ik wel begrepen heb is dat je je char behoud wanneer ze echt live gaan.

Heb net weer keys verstuurd naar een hoop mensen ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Heb er nog een aantal over.
Als je er nog eentje kan missen, heel graag :8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
freezer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:38:
Als iemand nog een Beta key zoekt ik heb er nog een paar.

;)
Heel graag :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:52:
Nou heb de demo ook gespeeld maar ik vond het echt tegen vallen :S Diablo boeide me zoveel meer in het begin.

Graphics zien er niet af uit en beetje buggie. sommige dingen zijn er echt "op getekend". Nou hoeft alles er niet super uit te zien maar het mag toch wel 1 geheel zijn. Bepaalde dingen zijn in een level geplakt lijkt het wel.

Beetje klein voelt het allemaal. Zelfs in de straten is het allemaal maar 3 meter breedt lijkt het. Niet echt een groot gevoel van super held tussen de zwermen monsters die daar met zijn leet skills staat te maaien. Maar meer een steegje met 2 of 3 monsters.

Items zien er wel oke met upgrades en weet ik veel wat. Dat heeft een groot diablo gehalte dus zit wel goed denk ik. (1e mannetje alweer een met een quest geholpen die een been mist ... je raadt nooit hoe hij heet ;) ).

Verder heb ik ook niet het idee dat je echt gestuurd wordt qua verhaal lijn. Oke het is een demo, maar voor een spel wat zo dichtbij is mag je verwachten dat de demo echt een stuk uit het originele spel is en niet iets wat in ontwikkeling is.

UI is 0,0 aan te passen. Letters zijn zo groot op mijn scherm dat is echt vaag. (1280x1024). Nu kan je uitzoomen en enige wat kleiner wordt zijn de letters van de items die dan niet meer leesbaar zijn en de rest blijft even groot. Ja je ziet je ventje van wat verder weg wat op zich wel weer prettig is maar je weet dan niet meer wat je opraapt.

Skils en speelbaarheid kan je niet echt veel over zeggen vind ik. Bedoel met diablo 2 loop je ook met je sorceress de 1e 20 levels met je stok zowat te meppen. Dat komt ook allemaal later pas opgang. Want me wel opviel is hoe weinig skills je kan kiezen. stuk of 12 zag ik er maar waar je uit kon kiezen.

Al met al beetje een gevoel van het jammer :S. Want net als die negert Jaxe (Acht) had ik ook zoiets van dit moet hem nu zijn na diablo 2.

Ga hem alsnog wel proberen hoor want wie weet gaat het toch boeien na een tijdje, Dus beta key mag altijd wel deze kant op ;)
w00t hai!
Heb de demo ook heel even gespeeld nu. Het speelt in ieder geval lekker, niet te traag. Maar helaas heb ik verder ook weinig interessants kunnen vinden. Het is allemaal wel erg generiek en met name wat jij al zei; dat lopen door die steegjes, pffff.
Items en dergelijke zag er al wel aardig uit, al was ik nog een beetje verdwaald in de inventory.
Heb nu vooral het gevoel dat de demo niet zoveel zegt over de final en dat is toch wel jammer.
We zien het in november wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De demo vind ik wel leuk, maar ik denk ook niet meer dan dat. Er is iets wat me echt stoort en dat zijn de graphics. Ik speel de game op 1680x1050 en alles high, maar de makers zijn blijkbaar nogal fan geweest van alles wat blurry en shiny is.. Echt een overkill als je het mij vraagt. Vind ik erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
wel leuk die demo maar op sommige plekken zag het er gewoon nog niet uit. En de muziek plus sound effects vind ik ook maar middelmatig. Het speelde wel lekker weg maar er zat totaal geen uitdaging in met beide chars de demo uitgespeeld. En geen een keer doodgegaan. De skiltree's die waren weinig overtuigend vond ik zelf en je werd ook niet echt in het verhaal getrokken. Beetje jammer aangezien dat wel bij de comics gebeurt en er best wel een mooi en interesant verhaal achter zit.

De items waren wel goed opzich redelijk wat variatie. Alleen jammer dat ik bij mijn fps mannetje direct een blauwe gun vond met 53 damage plus fire splash damage. Dat zorgde ervoor dat ik alles en iedereen van een afstandje in de fik kon zetten. Poosje daarna dropje een blauwe chest armor en kon mij helemaal niks meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defector schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:56:
wel leuk die demo maar op sommige plekken zag het er gewoon nog niet uit. En de muziek plus sound effects vind ik ook maar middelmatig. Het speelde wel lekker weg maar er zat totaal geen uitdaging in met beide chars de demo uitgespeeld. En geen een keer doodgegaan. De skiltree's die waren weinig overtuigend vond ik zelf en je werd ook niet echt in het verhaal getrokken. Beetje jammer aangezien dat wel bij de comics gebeurt en er best wel een mooi en interesant verhaal achter zit.

De items waren wel goed opzich redelijk wat variatie. Alleen jammer dat ik bij mijn fps mannetje direct een blauwe gun vond met 53 damage plus fire splash damage. Dat zorgde ervoor dat ik alles en iedereen van een afstandje in de fik kon zetten. Poosje daarna dropje een blauwe chest armor en kon mij helemaal niks meer gebeuren.
Ik vind de muziek juist wel weer cool. Vooral als die wat ruiger wordt vs bosses en in hell.
Wbt het verhaal; cutscenes zitten niet in de demo :)
De demo gaat maar tot Holborn Station dacht ik? Tot daar is het inderdaad ook niet zo lastig/erg makkelijk.
Ik vond het spel tot lvl10-12 ook niet zo lastig, totdat ik een zombie summoner pack tegenkwam met 2 rare zombie summoner en 1 epic zombie summoner, waarvan 1 rare 'regenerating' als ability had. Ik kan je zeggen, dan ben je even bezig voor je daar langs bent en omheen kon niet, want het was erg krap daarzo.
Wbt items, het meeste lijkt vrij sterk en goed genoeg om overal doorheen te rammen. Later is het echter wel prettig om wat specifiekere wapens met je mee te nemen, bijvoorbeeld grenade launchers voor de grotere groepen, een wapen met shield overload of shield penetration als je shielded mobs tegen komt, of een sniper rifle voor wat lange afstand kills. Een van mn wapens is een blauwe gun (electric, direct) en doordat ik die constant geupgrade heb, is dat ding nog steeds erg handig icm de mods die erin zitten.
En trust me, als je een hell rift in stapt en daarna de portal die daar weer in staat, en je hebt pech met de mobs pal aan de andere kant, gaat je shield hard down.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo gespeeld, maar ik moet het toch niet hebben van "3d" hack and slash games. ik mis het overzicht die games zoals Diablo, titan quest en Sacred etc hebben. Jammer dat ze toch altijd weer voor de eye candy gaan. Ik heb toch liever een goed verhaal en vette gameplay.
Marksman gespeeld..bleh..FPS gevoel erbij. jammer, ik had gehoopt dat dit een vervanger voor mijn Diablo verslaving zou zijn, maar de demo heeft mij helemaal niet overtuigd. helaas, terug naar baal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou iedereen die alleen de demo hebben gespeeld willen aanraden zich daar niet blind op te staren. Ik vond de demo best wel tegenvallen, de beta daarentegen zo'n 100 keer beter. Want:

- De verscheidenheid in loot is VEEL groter
- De levels komt VEEL meer verandering en afwisseling in.
- Bladesmaster en Marksman zijn niet ieders favoriete classes. (Bij mij ook niet)
- Je bent in de demo nog geen andere spelers tegengekomen.

Oftewel, geef het een kans in retail en ik denk dat je verrast gaat zijn. Ik had als ik flagship was een andere demo uitgebracht, het geeft een veel te beperkt beeld van het hele spel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen er al een beetje uit wat ze als 1ste character gaan lvlen?

Ik ga denk ik voor de blademaster, in de demo nog niet zo heel spectaculair maar als ik de filmpjes zag met dat whirlwinden dan komt bij mij zeker wel het diablo gevoel terug.

Hele hordes monsters afslachten door er door heen te maaien (barbarian :P )

Trouwens, heeft iemand enig idee of er ook 1 handed swords/axes oid in gaan komen?
Zou wel gaaf zijn :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik vind de graphics idd ook niet erg overtuigend. Nog een hoop rare bugs gezien zoals die springende monsters die eeneens ergens anders naartoe 'floepen'. Maar dat was allemaal niet storend. Wat ik wel overtuigend vind zijn de goede controls en directe feel die ze hebben. Dan bedoel ik niet zozeer de UI (die overigens ook prima in orde is), maar de manier hoe je character reageerd op je input. Die was echt lekker direct en had gewoon een goede , for lack of a better word, feel.

Het enige waar ik een beetje bang van word is de setting. Een van de dingen die ook zoveel beter vond aan diablo 2 t.o.v. 1 waren de verschillende omgevingen. Ik ben erg benieuwd hoe ze dat in Hellgate gaan oplossen, want als het uit gaat draaien op de Demo spelen tot level 60 ben je er al snel klaar mee denk ik. En voor zover ik weet is er in London geen tropisch regenwoud of woestijn...

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:09:
Iedereen er al een beetje uit wat ze als 1ste character gaan lvlen?
engi ^^

ingame nick = Pens

*edit
eigenlijk weet ik nog steeds niet wat ik ga spelen
summoner was ook wel leuk , maarja ik vind het altijd lastig kiezen van char ^^

gelukkig als je iemand add aan je buddy, add je zen account
dus met welk char de ook online komt maakt niet uit

[ Voor 44% gewijzigd door Pensmaster-B op 22-10-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik moet zeggen dat de beta er al een stuk beter uitzag en aanvoelde dan de demo, terwijl ik in de beta nog niet verder gekomen ben dan wat ik in de demo kon doen! Desondanks vond ik dat deel al beter in de beta dan in de demo.

Dat alles er al snel een beetje hetzelfde uitziet komt door de random-level-generator die ze gebruiken. Ze hebben dus allemaal bouwblokken, die als textures op random gegenereerde levels geplakt worden. Grote verschil tussen bv. Diablo 2 en Titan Quest, waarbij in TQ alles vooraf gerendered was, en alles van begin tot eind al vast lag. Dan kun je als ontwikkelaar veel aandacht aan details geven, maar na een paar keer spelen weet je als speler ook precies wat je kunt verwachten, waar de mobs zitten, enz. In D2 werden de dungeons random gegenereerd, en dat random genereren hebben zij meegenomen (en verbeterd) naar Hellgate London.

Vind de game in ieder geval leuk genoeg om hem voor 31-32 euro ofzo wel te gaan kopen. Heb er al helemaal zin in!

[ Voor 6% gewijzigd door Haay op 22-10-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
ook ff evoker gespeeld, das puur sta + willpower
je moet in ieder geval niet te veel geraakt worden :P maar daar heb je broms curse voor
wel sterk die skill dat je 2 focus wapens kunt dragen, je schiet dan wel 1 bolt maar men telt de damage van beide wapens bij elkaar op

zoals het er nu uitziet is focussen op bijna 1 tree het beste
ik fear alleen diablo2 nightmare-hell praktijken dat straks je allemaal mobs tegen komt die fire immune zijn etc, en zit ik daar dan met me fire build

[ Voor 28% gewijzigd door Pensmaster-B op 22-10-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ik heb alleen nog maar marksman en blademaster gespeeld maar ik denk dat ik eerst een blademaster begin in de retail vind ik wel een leuke class.
Begin ook weer helemaal zin te krijgen om D2 te spelen, ben ook echt aan het overwegen om D2 op me laptop te installeren en dan tijdens saaie colleges te spelen :P

accname: kyozu
charnick: TheAngel
class: Marksman
level: 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Haay schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:33:
Vind de game in ieder geval leuk genoeg om hem voor 31-32 euro ofzo wel te gaan kopen. Heb er al helemaal zin in!
Juistem,

Hier ben ik het helemaal mee eens. Voor 31-32 euro speel ik em plat! Anderzijds is het gewoon erg jammer van de gemiste kans, qua bugs, textures, modellen, animaties en effects (op demo gebasseerde comment). We leven per slot van rekening "al" in 2007, een beetje meer richting next-gen had wel gemogen (zie Huxley en andere MMORPG's die een hoge kwijlfactor hebben).

Dat van die standaard-levels is een kwestie van doorheen kijken, met Diablo was het ook vaak "lang" in dezelfde omgeving struinen en zoeken en nog een keer terug naar de vorige zelfde omgeving. Het is wel lijp dat wanneer je van UT2007 naar Hellgate omschakelt opeens meer monsters in je ooghoeken raakt met een directe aim, dan wanneer de crosshair op de kop gemikt staat. Die statistieken / skills in de lage levels zijn wat dat betreft gewoon een lachertje.

Wat mij mooi zou lijken in een RPG is, dat wanneer je met een bepaald wapen /armor een bepaalde boss verslaat, dat wapen van naam veranderd en boss-gerelateerde eigenschappen krijgt (legendary wordt oid). Niemand die een zware baas met een hand-gun probeert te verslaan... en als je het toch doet, dat er dan in ieder geval voor de betreffende speler een leuke reward achter zit. Zo worden de eigen achievements meer aan de speler in kwestie gekoppeld.

Gameplaytechnisch zit het spel overigens zeker wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal even iets uit de doeken doen voor zover dat nog niet gedaan is.
Tot nu toe heb ik al vrij veel verschillende 'settings' gezien voor instances in de beta.

spoiler:
Hellgate london mag zich dan in Londen afspelen, maar bossfights e.d. spelen zich ook af in zgn. Hellrifts. Er opent dan een portal naar een gedeelte dat zich in de hel afspeelt.

Dit is wat je tot level 8 met veel afwisseling te zien krijgt.

- riolen
- de laboratoria (zo zie ik ze tenminste) zoals die in de demo voorkomen,
- open lucht levels
- hellrifts
- het Britse museum.
- metro tunnels
- Londense markt.

Het random genereren is trouwens lang niet zo random als in Diablo. Sommige instances zijn eigenlijk precies hetzelfde maar dan zit de instance poort gewoon aan een andere kant van het level.

Wat betreft graphics hebben we niets te klagen vind ik persoonlijk hoor. Ik zou wel eens willen zien wat de soft particles in DX10 doen met de flamethrowers en dergelijke.

Qua 'bugs' stoor ik me alleen maar aan die springende monstertjes die soms doodgaan in de lucht en de loopstijl van de characters. Hoop dat ze daar nog wat aan doen. Neemt wat van de eerste impressie weg vind ik, maar daarna kijk je er ook gewoon overheen.

Je op 1 tree focussen is trouwens ook niet echt nodig imo. Zo kun je bij de marksman je char helemaal focussen op automatische wapens (flink investeren in rapid fire) of helemaal op sniping. (beacon en crit chance + damage verhogen met skills) Dan hou je evengoed nog aardig wat punten over om eventueel skills als shock and awe te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Iedereen heeft commentaar op de graphics, maar vergeet niet dat Flagship expres de game zo breed mogelijk gemaakt heeft, zodat het ook op veel oudere machines kan worden gespeeld. En online moet het natuurlijk lekker lopen met zoveel spelers.
Vooral in Azië waar ze zich ook heel veel op hebben gericht met de marketing etc, veel meer als in Europa iig. Mensen spelen daar lekker in internet cafe's enz, en dat zijn echt niet allemaal 8800 gts'en duo core enz.

De minimum specs zijn echt uitzonderlijk laag, en dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. En desondank vind ik de game er goed genoeg uitzien op mijn oude bak.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet op mijn moderne bak, met dx10.
Gameplay>graphics

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
aangezien ik toch tijd over heb en de mede hellgater wil helpen voor straks :P
wat tips / info om te zetten in start post
NDA is toch over

Tri-Icon (Tricon?) Mini Game:

There are 3 different types of icon sets to the mini-game:
Items, Damage, Quest Stage Completion and Monsters

When is the game active?

The mini game is always active, even in the train stations. Its those three golden outline icons with numbers on them at the lower right of your screen. The object is to complete the game before returning to a safe area (train station hub). If you enter a station area, the game resets. When you leave from the station, the game resets again. If you port between stations, the game will reset each time you port.

To meet the requirements of the icons you have to either:

1. Loot a matching item
2. Deal Damage of the required type
3. Receive Damage of the require type
4. Kill monster of designated type

Once the icons go from wire frame to color - they will reset to a new game board and some sort of bonus hypothetically occurs. What the bonus is and what the duration of the bonus is has yet to be determined.

Known Monster Types:
Beast (Fangs)
Necro (Hand)
Demon (Inverted Pentagram)
Spectral (Vortex)

Known Damage Types:
Toxic (Bio-Hazard)
Physical (Hammer)
Critical (Explosion)
Electric (Lightning Bolt)
Spectral (Vortex Again?)
Fire* (Flame)

*includes damage from exploding barels and gas canisters as fire damage

Known Item Types:
Blades and Melee (Sword)
Mods (Wrench)
Range Weapon (Gun)
Enhanced Item* (Pentagram)
Armor (Helmet)

*any non-white/gray items

Quest Stage Completion: (Illuminati/Pyramid)
This icon is completed when you advance in a quest. Such as Killing the quest monster (ex: Bag o' Bones), getting an item needed for quest completion (ex: capacitors) or interacting with a quest object (ex: A tree).

Enkele Tips

> Hold down ALT and right-click on party members' names to generate a portal to them in their instance.
> Sell nothing! Break down stuff you either can't use or don't want (right click the item in your inventory, then - while holding the right mouse button down - choose the wrench icon). You'll find plenty of money, so just break stuff down into components.
> if you missed something in chat, use the little (<) on the far left side of the HUD. It will give you the full chat box!
> When you party, items drops individualy for each party member, so don't be affraid to loot everything you see
> the cntrl item thing automatically shows an item based on the situation. Low on health, power, poisoned, etc. It pops up the right potion
> use recall instead of making portals if u dont visit the area anymore, recall can be find in the skill menu (the K button)
> The lockers are a grid on the wall, with blinking red numbers on them
> Want to shoot both weapons at once ? use the dual shoot skill in the skill menu
> If u dont know where to put your skillpoints in, just save them. When u find a new weapon invest the points needed to wear the gun in those skills (this is also the case for armor, so u can almost never go wrong)

geen zin om naar nederlands te vertalen :P tweakers kunnen vast wel engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Freich schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:23:
Iedereen heeft commentaar op de graphics, maar vergeet niet dat Flagship expres de game zo breed mogelijk gemaakt heeft, zodat het ook op veel oudere machines kan worden gespeeld. En online moet het natuurlijk lekker lopen met zoveel spelers.
Vooral in Azië waar ze zich ook heel veel op hebben gericht met de marketing etc, veel meer als in Europa iig. Mensen spelen daar lekker in internet cafe's enz, en dat zijn echt niet allemaal 8800 gts'en duo core enz.

De minimum specs zijn echt uitzonderlijk laag, en dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. En desondank vind ik de game er goed genoeg uitzien op mijn oude bak.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet op mijn moderne bak, met dx10.
Gameplay>graphics
Het is ook een beetje hypocriet. Veel van deze mensen spelen nog fanatiek Diablo 2, en dan gaan ze nu klagen over de graphics van hellgate :P

Mij boeien de graphics echt geen ruk. Ik vind sfeer en gameplay veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Pensmaster-B schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:25:
geen zin om naar nederlands te vertalen :P tweakers kunnen vast wel engels
Toegevoegd. Maar nederlands zou nog wel fijn zijn O-) staat wel zo netjes. heb je daarnaast misschien nog een uitleg over wat die mini game precies is, want ik snap 'em nog niet helemaal :)

[ Voor 17% gewijzigd door Pkunk op 22-10-2007 12:42 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik ben in de war... Is Hellgate: London nu een MMORPG of gewoon een ofline RPG met een multiplayer functie? :S

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat tri-icon gebeuren snap ik nog niet helemaal.

Wat op zich ook wel een handige tip is als je net een nieuw augmentable wapen hebt, is gewoon even tussen alle verschillende hubs op en neer reizen om overal augmentations van de vendor af te plukken. (+damage% bijvoorbeeld) Kun je in ieder geval je gun gebruiken met augmentations, anders is deze meestal niet zo krachtig als je gun van 5 levels lager die _wel_ augmentations heeft. Je kunt ze dus ook uit je vorige gun halen, maar sommige gun-classes zijn een stuk fijner voor bepaalde mobs dan andere. Rocket launchers bijvoorbeeld, zijn totaal niet effectief tegen vliegende beesten. Maar weer wel tegen grote groepen van kleine monsters met weinig HP.
Elvis schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:45:
Ik ben in de war... Is Hellgate: London nu een MMORPG of gewoon een ofline RPG met een multiplayer functie? :S
Vergelijk het met Guild Wars met een singleplayer element. Maar dan een stuk vetter natuurlijk :D

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Timlog schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:41:
[...]
heb je daarnaast misschien nog een uitleg over wat die mini game precies is, want ik snap 'em nog niet helemaal :)
eeuhm, wat het nu precies is

Elke keer als je een zone in gaat heb je recht onderin 3 icoontjes staan
die icoontjes geven aan wat je moet doen om een speciale spawn te krijgen van items
ik heb het een paar keer voltooid en dan hoor je een geluidje en vallen speciale items om je heen
weet niet of in de retail dit ook zo gaat of dat er een elite beest spawnd in de volgende zone

( voeg anders ook maar toe in me table in de start post, plaatje is wel handig)

voorbeeldje:

Fire icoon(10) - Hand icoon(17) - Zwaard icoon(2) =

> Kill 10 enemys met (iets) wat fire damage doet
> Kill 17 necro type mobs
> Loot 2 melee wapens

hier een extra plaatje om de symbolen makkelijker te herkennen

Afbeeldingslocatie: http://hellgate.incgamers.com/w/images/f/fa/Mini-game-icons.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Pensmaster-B op 22-10-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Elvis schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:45:
Het laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet mee eens. Zeker niet omdat er sprake is van een optionele subscription en multiplayer communities d.m.v. guilds. En men heeft het ook over ladder PvP als ik me niet vergis.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Niet mee eens. Zeker niet omdat er sprake is van een optionele subscription en multiplayer communities d.m.v. guilds. En men heeft het ook over ladder PvP als ik me niet vergis.
Maar een mmorpg is het nou ook weer niet imo. Ik zie het toch meer zoals D2, alleen ipv battle.net als verzamelplaats, heb je nu de subway stations. En subscriptions of niet, het blijft voor mij een offline rpg
met multiplayer mogelijkheden :)
En guilds, tja leuk, maar als het een veredelde friendslist is, voegt het weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
ah eindelijk weet ik dus waar die 3 icoontjes voor zijn :D en ook weer een verklaring waarom ik al 2 blauwe items gevonden had uit rare spawns. zo rare waren ze dus niet. had toevallig gewoon die minigame gehaald als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Dus diablo 2 was een mmorpg? PVP ladder anyone ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is duidelijk een meer online dan offline gericht spel. (mede vanwege de subscription) Ik zou dus zeggen dat het een online rpg is met een singleplayer functie. Maar ja what's in a name.

Het hangt denk ik idd ook een beetje van de diepte van die guild-opties af. Maar ja, UT heeft ook clan-tags en is toch eigenlijk ook een online shooter als je 't mij vraagt. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:58

Ryceck

Constants and Variables

Wat mis ik nu precies als ik niet subscribe op deze game? Behalve dat ik Guilds en PVP-ladders ga missen vraag ik me namelijk af of ik ook dingen ga missen welke echt van belang zijn zoals extra content en items.

Lama: L2wiki
Free vs Subscription
The big debate. What makes subscribing so great? Is Free play gimped? To find out, read below

Feature Comparison
SHARED FEATURES Free and Subscription share these qualities

Share the same campaign and areas to explore at launch
The same level cap
Same item pool at launch, this includes balanced items. 'Elite' subscriber items may look different and have different attributes than 'standard' free items, but they will not be more powerful. They will still fit into the overall balance scheme.
Can be part of guilds
Patching/balance fixes
Customer Support
Shared difficulty settings (normal/Nightmare/hell)

Subscription Benefits Subscribers get these added perks

9 additional character slots
ongoing content adding more items into the pool, and areas to explore
double the universal storage
use of guild housing and guild creation features
VIP shuttling
Added gameplay modes

How Ongoing Content Works
At launch Subscription and Free will be very balanced and on even ground except for minor perks such as the shuttles, skins and character slots.
As content packs are released, subscription accounts will find item pools increasing, additional explorable areas to start appearing and other nifty treats.
Expansion packs also are planned to add content for both FREE and subscription accounts.
According to Bill Roper, there is a "definite possibility" that ongoing content could be released in box form for non-elite players.
Met name het laatste zinnetje is handig om te weten, zonder maandelijks te betalen kan je dus ook met de content mee. Stel me hierbij iedere 3 maanden een doosje van 15e voor ofzo, zou ik iig schappelijk vinden :)

[ Voor 84% gewijzigd door Ryceck op 22-10-2007 14:36 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 22:13
Na de demo+een beetje beta te hebben gespeeld valt hellgate toch een beetje tegen. Waar het imho de plak volledig misslaat is het verhaal gedeelte. Ze hebben best een leuk achtergrond verhaal, maar er word weinig mee gedaan. Het is allemaal een beetje semi-komisch opgezet, het spreek mij totaal niet aan. Ik word niet vanaf de eerste minuut in het spel gezogen, terwijl dat met bijvoorbeeld diablo 2 wel was. Ze zouden volgens mij veel meer met het verhaal moeten doen. Als het allemaal wat serieuzer er gestructureerder was zou het volgens mij al een stuk schelen. Gesproken teksten voor de main questline zou ook leuk zijn.
Het vechten vind ik ook niet echt innovatief. Goed, je hebt nu vuurwapens maar je zit nogsteeds te schieten op hersendode monsters die niks anders kunnen dan dom op je afrennen of op je schieten. De AI in rpg's is er volgens mij sinds diablo 2 niet op vooruit gegaan.
Zoals eerder aangegeven is ook het skillsysteem een beetje jammer. De invloed van skills is niet zo groot, wat de diversiteit natuurlijk niet ten goede komt. Hoewel dit misschien op later levels beter word.
Daarnaast heb ik ook niks gezien over traden. Imho zou dit spel goed gebruik kunnen maken van een auctionhall ala WoW. Is dit er misschien op latere levels?

Wat ik wel goed vind is het item systeem. Er zijn heel veel items en het upgraden ervan is ook leuk gedaan. Doordat je items afbreekt voorkom je ook mudflation, dat is een leuke bijkomstigheid.

(ik vind het trouwens ook belachelijk dat ze 10$ per maand durven vragen voor dat abbo met extra's. De extra's vallen echt zwaar tegen en daarnaast vind ik de verhouding met bijvoorbeeld de prijs voor een mmorpg totaal scheef. Voor een mmorpg betaal je 15$ maar daar heb je dan waarschijnlijk ook 10x meer content dan in hellgate+constante updates/nieuwe content)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik denk dat ik het nog even afwacht. Vriend heeft iemand in Amerika wonen en die komt in december naar Nederland. Als het me nou bevalt kan ik bij haar de CE bestellen, neemt ze voor ons mee.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

TroonStaal schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:38:
Ik denk dat ik het nog even afwacht. Vriend heeft iemand in Amerika wonen en die komt in december naar Nederland. Als het me nou bevalt kan ik bij haar de CE bestellen, neemt ze voor ons mee.
CE is al uitverkocht volgens mij. Het is niet voor niks een Collector's Edition natuurlijk, beperkte oplage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej, het wordt drukker in dit topic! Ik vind de subscription ook een beetje een verkapte manier van items verkopen voor RL geld zoals SOE dat ook is gaan doen, maar ik zie de guild functie wel zitten. In principe hoeft alleen de guild leader de sub maar te betalen en kan de rest zonder sub gewoon lid worden. Als de uiteindelijke items voor subscribers niet krachtiger worden maar alleen maar anders looks en stat-verdelingen hebben, schiet je er uiteindelijk ook niet veel mee op.

Nu kijk ik niet op een euro, dus zal ik het toch wel doen, maar dat gaat natuurlijk niet voor iedereen op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:50

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

THE_CR0SS schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:00:
ah eindelijk weet ik dus waar die 3 icoontjes voor zijn :D en ook weer een verklaring waarom ik al 2 blauwe items gevonden had uit rare spawns. zo rare waren ze dus niet. had toevallig gewoon die minigame gehaald als ik het goed heb?
als je zon minigame hebt gehaald, spawnen er gewoon shitload items/cash/meuk om je heen. NIET uit het beest, maar vanuit jezelf zeg maar.

ik had op lvl 2 al paar blues. had op lvl 5 al paar legendaries.
je krijgt vrij snel goeie shit. heb lvl 10 marksman, heb 2 legendary wapens en een legendary helm. voor de rest is al men spul blauw(rare).
lekker upgraden met components is ook tof :D
ben wel van mening dat je niet alles moet slopen, maar ook niet alles moet verkopen. combineren werkt beter, heb je cash en components :)
vaak heeft die vendor namelijk ook wel leuk spul te koop (rare mods enzo)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bosmonster schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

CE is al uitverkocht volgens mij. Het is niet voor niks een Collector's Edition natuurlijk, beperkte oplage :P
Misschien maken ze er nog een paar bij :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:48:
[...]
...
werkt beter, heb je cash en components :)
vaak heeft die vendor namelijk ook wel leuk spul te koop (rare mods enzo)
Inderdaad. Altijd wat cash overhouden voor de augmentations. Ik reisde een kwartier lang op en neer tussen covent station en die 3e hub en had binnen die tijd 6 mods gekocht voor mijn automatic rifle die elk +5% of +6% damage gaven. (iets van 100 damage op lvl 8 of zo) Dan heb je dus echt lekkere damage op je gun. Dat in combinatie met rapid legde echt een hele ruimte binnen een paar seconden plat. 8) Kostte uiteindelijk dus maar 3.5k palladium of zo. Ik verkoop tot nu toe alle armor behalve de grijze items, en reverse engineer alle wapens. Heb je alle goeie components van de wapens en de rare fragments van de grijze items. (kun je augmentations mee craften als je recipes vind).

Wat betreft die mini-game zou ik willen dat ik dat eerder had geweten. Ik vond wel 2 oranje items op die baas in de eerste hellrift. Misschien had dat ook iets met zo'n minigame te maken. Er lag toen namelijk wel HEEL veel loot. Legendary is trouwens toch geelachtig of toch oranje?

Oh en nog een vraagje over het mini-game systeem. Stel nou je moet dus 20 zombies killen in een zone, maar juist die zone heeft geen zombies, dan kun je dus nooit de mini-game afronden? Want dan zou je terug moeten porten naar een hub en is de minigame afgelopen toch? Of is de minigame altijd gerelateerd aan de zone waarin je bent, zodat je hem altijd moet kunnen halen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:06:
[...]

Oh en nog een vraagje over het mini-game systeem. Stel nou je moet dus 20 zombies killen in een zone, maar juist die zone heeft geen zombies, dan kun je dus nooit de mini-game afronden? Want dan zou je terug moeten porten naar een hub en is de minigame afgelopen toch? Of is de minigame altijd gerelateerd aan de zone waarin je bent, zodat je hem altijd moet kunnen halen?
Zonen van/naar een hub = einde huidige minigame. Het kan dus idd voorkomen dat je je minigame niet kan completen. Volgens mij is de minigame niet gerelateerd aan je huidige zone/mobs.
Je krijgt namelijk ook wel 's minigames die wellicht prima te doen zijn, maar je hebt t goede wapen om de mobs af te knallen niet altijd bij je :p

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel een briljante manier van mensen belonen voor wat extra monsters killen. Hadden ze in WoW moeten doen zoiets. Maar je moet ook behoorlijk geluk hebben. Ik zou willen dat ik de beta handleiding iets eerder gelezen had dan. Ik maar denken dat die 3 icoontjes iets met die ctrl-knop te maken hadden. :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
wat wel "kut" aan de minigame is
als je in een party zit en de andere kilt de necro dan krijg jij daar niet een punt voor
je moet de "killing blow" maken
tenminste dat merkte ik op tijdens het partyn met tepelstreeltje, maybe veranderen ze dat in retail dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Pensmaster-B schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:08:
wat wel "kut" aan de minigame is
als je in een party zit en de andere kilt de necro dan krijg jij daar niet een punt voor
je moet de "killing blow" maken
tenminste dat merkte ik op tijdens het partyn met tepelstreeltje, maybe veranderen ze dat in retail dunno
klopt, was beetje jammer, we hadden beide niet complete dinges :P
maar het was allemaal vrij goed te doen (we waren nog aant experimenteren wat het nou was) in je eentje, dus als er mobs zijn die je nodig hebt, kan je gewoon die ander ff zen neus leeg laten halen ofzo.
Denk trouwens dat ik em ook wel ga kopen, kan ik tenminste met Pens verder rellen :)
Zit ook weer beetje in WOW dipje :O

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:00:
Op zich wel een briljante manier van mensen belonen voor wat extra monsters killen. Hadden ze in WoW moeten doen zoiets. Maar je moet ook behoorlijk geluk hebben. Ik zou willen dat ik de beta handleiding iets eerder gelezen had dan. Ik maar denken dat die 3 icoontjes iets met die ctrl-knop te maken hadden. :D
beta handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Weet iemand een nederlandse site waar ik hem kan bestellen en een beta key kan krijgen?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een beta invite gekregen. Kijken of het wat is. :)
Wanneer komt het spel zelf uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Al 2x zo'n Tri-con gecompleted wel leuk is dat maar soms niet haalbaar, zo had ik vanmiddag bijna 2 gecompleted maar kon 2 icons niet finishen. Dat alleen omdat ik als marksman niet echt physical dmg doe etc.

Wat is jullie ingamenick allemaal dan kan ik jullie ff toevoegen.
Ben zelf dus TheAngel en van Pens weet ik al.

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 22-10-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

psychoclown schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:51:
Al 2x zo'n Tri-con gecompleted wel leuk is dat maar soms niet haalbaar, zo had ik vanmiddag bijna 2 gecompleted maar kon 2 icons niet finishen. Dat alleen omdat ik als marksman niet echt physical dmg doe etc.

Wat is jullie ingamenick allemaal dan kan ik jullie ff toevoegen.
Ben zelf dus TheAngel en van Pens weet ik al.
met guns is physical dmg juist simpel, gewoon een gun met kogels ;P (geen rockets of whatever)

ps, men nick is tepelstreeltje

[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 22-10-2007 22:56 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Niet direct HellgateLondon, maar wel gerelateerd... Heb via het HGL forum op zondag aangemeld voor de Mythos beta, en vandaag een invite ontvangen. Dus deze avond lekker de hele avond Mythos zitten spelen. Dat is weer ERG leuk en heeeeeel verslavend! Het is dat ik morgen weer vroeg op moet, anders speelde ik nu weer een aantal uurtjes door. Voor alle Diablo 1 / Diablo II liefhebbers is Mythos wel een must! Mythos slaagt gewoon op een gratis manier waar Sacred en Titan Quest faalden, en dat is een ongelofelijke verslavingsfactor! Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

TepelStreeltje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:56:
[...]

met guns is physical dmg juist simpel, gewoon een gun met kogels ;P (geen rockets of whatever)

ps, men nick is tepelstreeltje
Ja I know :P bedoelde spectral dmg, kan opzich wel met sniper maar die had ik op dat moment nog niet :). Daarstraks wel ff wat meegemaakt combo van dikke lag en insane memory usage, 2.5GB, zorgen ervoor dat je in een constante loop blijft hangen. Vanavond 2x gehad en dat is echt irritant kan ik je zeggen :D. Iemand die iets weet of er een memory leak in spel zit die nog niet gevonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
ja er zit dacht ik nog steeds een mem leak in

vandaag wat meer gespeeld met summoner wel leuke class
alleen ik lees dat die kleine elementals constant mana zuipen ofzo en als je er veel wilt hebben je ook flink moet investeren in je willpower ofzo

nu lvl 7 met geen enkele stat point spend en alleen me dog-demon-thingie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Haay schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:14:
Niet direct HellgateLondon, maar wel gerelateerd... Heb via het HGL forum op zondag aangemeld voor de Mythos beta, en vandaag een invite ontvangen. Dus deze avond lekker de hele avond Mythos zitten spelen. Dat is weer ERG leuk en heeeeeel verslavend! Het is dat ik morgen weer vroeg op moet, anders speelde ik nu weer een aantal uurtjes door. Voor alle Diablo 1 / Diablo II liefhebbers is Mythos wel een must! Mythos slaagt gewoon op een gratis manier waar Sacred en Titan Quest faalden, en dat is een ongelofelijke verslavingsfactor! Heerlijk!
offtopic: Aangemeld maar nog geen mail binnen voor de beta. Ik heb ook HGL even geprobeerd, maar het is toch niet echt mijn ding, nu hou ik wel van de wat vrolijkere sfeer die je ook in WoW hebt, dus mythos klinkt als een goed alternatief voor WoW waar ik onderhand een beetje uitgekeken op ben :).

Ontopic: Wordt het spel ergens nog lastiger dan in de demo? Want ik knal overal letterlijk en figuurlijk zo door heen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ondertussen zit ik bij Picadilly Circus, daar de eerste batch missies gedaan. Ik moet zeggen dat de levelbouw wel beter wordt maar het is ergggg behelpen met de slechte net performance en de bende memory leaks. Het spel speelt hier soms ongelofelijk slecht op een systeem met 2GB geheugen (XP) en een Raptor schijfje. Constant aan de swap lurken (op 4GB ingesteld) om 1 of andere reden... Zelfs een crash gehad: Out Of Memory. WTF ?! Op de chat was men bezig dat de beta nog doorliep tot de 27ste. Ik hoop het, want hier komt ie pas 1 November uit blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Vandaag eindelijk op m'n goede pc kunnen checken.
Op Vista met dx10 werkt de beta nog aardig bagger. 8800 gts, en een duo core 6400. Op medium ging het wel. Maarja met de retail zal t wel ok zijn.

In XP alles op z'n hoogst ongeveer in 1680x1050, en het loopt prima en het ziet er echt niet verkeerd uit hoor i.t.t. anderen beweren. Niks op aan te merken.

Ik vind Mythos ook een leuk verslavend spelletje, maar HG is toch echt een stuk leuker en uitgebreider, terwijl veel mensen in de Mythos chat steeds zeggen dat HG zuigt ;) Maarja Mythos is ook nog geen volledige game, en HG wel.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Haay schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:14:
Ik speel beide, maar ik neig toch meer naar hgl. Komt omdat ik de combat van hgl toch net wat spannender vind al zijn de skill tree's van Mythos veel interessanter. Bij Mythos zit ik meer wat te klikken en naar me exp balk te kijken. Verder vind ik het lvlen bij hgl veel fijner, het gaat allemaal wat sneller en je krijgt ook flink wat exp van monsters, bij Mythos gaat het vooral om quest xp en het lvlen gaat een stuk trager, zeker na lvl 9-10. Neemt niet weg dat het ook een vette game is :).

Ben nu lvl 20 bij hgl en het spel wordt toch een stuk moeilijker, al een paar keer dood en moet af en toe rennen om health bij te krijgen, en dat als guardian.

Bij hgl wordt mijn textures quality gelocked op low (kan hem wel op high zetten maar dat verandert niks), komt omdat ik een oude videokaart heb. Maar ik zou hem toch graag wat hoger zetten, weet iemand hoe je dat kunt omzeilen (console maybe?)?

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 23-10-2007 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
gisteravond voor het eerst echt gespeeld. (tot level 7)

hier mijn bevindingen:

1. het is wel fun to play. Een vriend van me en ik samen zijn wat gaan cooppen en schoten overal goed doorheen. Er zijn veel verschillende items en je krijgt ook veel nieuwe items. Verder zijn er mogelijkheden om je items te upgraden etc

ook het "disenchanten" van items naar scrap materials lijkt leuk te werken en is goed bedacht.

mijn enige probleem nu is:

het spel is nog niet af!!!!! op de hele avond spelen heb ik 5x een blue screen/reset gehad tijdens het spelen. verder duurt het laden erg lang om je character selection screen te krijgen en is het in de towns soms laggy. ook zie je je party members soms helemaal neit of alleen hun wapen. Ook sprong ik ergens op en zat toen vast.

al met al kan dit een leuke game worden maar ALLEEN ALS ze alle bugs gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Zo heb maar besloten om ook tot aanschaf over te gaan, gisteravond besteld bij bol, moet iets hebben om van dat @#$ wow af te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

THE_CR0SS schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:16:
gisteravond voor het eerst echt gespeeld. (tot level 7)

hier mijn bevindingen:

1. het is wel fun to play. Een vriend van me en ik samen zijn wat gaan cooppen en schoten overal goed doorheen. Er zijn veel verschillende items en je krijgt ook veel nieuwe items. Verder zijn er mogelijkheden om je items te upgraden etc

ook het "disenchanten" van items naar scrap materials lijkt leuk te werken en is goed bedacht.

mijn enige probleem nu is:

het spel is nog niet af!!!!! op de hele avond spelen heb ik 5x een blue screen/reset gehad tijdens het spelen. verder duurt het laden erg lang om je character selection screen te krijgen en is het in de towns soms laggy. ook zie je je party members soms helemaal neit of alleen hun wapen. Ook sprong ik ergens op en zat toen vast.

al met al kan dit een leuke game worden maar ALLEEN ALS ze alle bugs gaan fixen.
1 woord: beta
En die build is zoiezo iets van een maand ouder dan de inhouse build.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond even een nieuw char geprobeerd. Speelde eerst een engineer, nu even een marksman. Is wel bijna hetzelfde, maar dat gekloot met die bots is niet aanwezig. Die bug waarbij je je bot constant opnieuw in moet gaan stellen en een wapen moet geven, gaat irriteren en het voordeel van een marksman is dat sommige hunter skills een stuk makkelijker te bereiken zijn.
Kleine ruimte met veel monsters? Phase grenade + rapid fire = heel snel heel veel dood 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
evilpin0 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:32:
Weet iemand een nederlandse site waar ik hem kan bestellen en een beta key kan krijgen?
Iemand? EA shop werkte helaas niet, krijg een error als ik al me gegevens invul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Iemand nog een Beta key over? :)

thanks!
ZTeeVeR

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

shitzooi, ik heb nu al 4x de beta files gedownload (a4,5GB per keer...) en ik krijg continu een foutmelding bij het unpacken... "CRC failed in Hellgate London Beta Setup\GraphHI.cab
Unexpected end of archive"

Meer mensen die dit hebben gehad?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Waar ik alleen nu nog bang voor ben, maar das meer gameplay
Is als je een pet class neemt of / summoner en je het zelfde verhaal krijgt als de necro in D2
en dat duid ik op de verschillende moeilijkheidniveaus van de game
in normal waren skelletten goed maar kwam je in nightmare dan had je geen drol maar aan
en respeccen zijn ze fel tegen bij flagship, dus moest je rerollen
dus dan zit ik weer te denken van, oke zo lang mogelijk uit houden met de basis skilss en me guns todat ik de laatst uber skills kan krijgen
maar ja storm elemental is dacht ik wel lvl 20 ;x
maar als je gaat partyn met gotters is dit probleem natuurlijk weer veel minder
zo blijf ik de hele dag maar denken , welke class kan ik nemen die in de endgame het meeste damage kan blijven doen, denk maybe de marksmen aangezien die veel passive skills heeft en gun schieten geen mana kost

keuzes keuzes keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
WooK schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:02:
shitzooi, ik heb nu al 4x de beta files gedownload (a4,5GB per keer...) en ik krijg continu een foutmelding bij het unpacken... "CRC failed in Hellgate London Beta Setup\GraphHI.cab

Ja heb ik ook gehad , hopenlijk heb je usenet en kun je de 107 client daarvan leechen, heb ik ook gedaan. en anders is het constant de client van de site proberen te downloaden, of forums checken.

[ Voor 9% gewijzigd door Pensmaster-B op 23-10-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
hoe zit het met de andere classes dan ? zoals een engineer daar kun je een pet/robot krijgen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat op de beta forums ;)

Gisteren ff een nieuwe bladesmaster gestart. Niet-kapot-te-krijgen! Heel af en toe een keer een medical injector gebruiken, maar met 2 legendary zwaarden met legendary extra stats en alleen maar +damage% mods gaat alles zo gruwelijk hard neer, niet normaal! :)

Ik had de emperor denk ik binnen een seconde of 5 toch wel neer op m'n leveltje 8/9. Ik merk wel dat ik het liefst de class speel waar ik de beste loot op gevonden heb, want eigenlijk zijn ze allemaal gewoon supergaaf om te spelen. Dit is echt het eerste spel waarbij ik dat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

Is het toevallig niet 1 file die je opslaat op een FAT32 partitie ? Want dan krijg je inderdaad problemen ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

redfoxert schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:18:
[...]

Is het toevallig niet 1 file die je opslaat op een FAT32 partitie ? Want dan krijg je inderdaad problemen ...
Nja ik had hetzelfde met Hellgate.cab, bij mij lukte het gelukkig door part2 opnieuw te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

Staat op de beta forums ;)

Gisteren ff een nieuwe bladesmaster gestart. Niet-kapot-te-krijgen! Heel af en toe een keer een medical injector gebruiken, maar met 2 legendary zwaarden met legendary extra stats en alleen maar +damage% mods gaat alles zo gruwelijk hard neer, niet normaal! :)

Ik had de emperor denk ik binnen een seconde of 5 toch wel neer op m'n leveltje 8/9. Ik merk wel dat ik het liefst de class speel waar ik de beste loot op gevonden heb, want eigenlijk zijn ze allemaal gewoon supergaaf om te spelen. Dit is echt het eerste spel waarbij ik dat heb.
Idd, blademaster dual wield met geupgrade zwaardjes is echt verschrikkelijk sterk. de meeste mobs gaan neer met 1 slag, en de wat zwaardere mobs zijn niet veel moeilijker. Heb 2 wapens met splash damage, en kans op nova's, waardoor grote groepen al helemaal geen probleem zijn. HEt enige waardoor ik nog veel health verlies is de vrij erge lag, en de buggy ravagers (die dingen die springen, maar in de lucht of grond blijven steken, en weer ergens anders opduiken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste health verlies ik van die beesten die teleporten en de liches die de hele tijd mij proberen te kiten. Daarom ga ik nu dat eerste aura upgraden, kan ik die beesten gewoon chargen.

Ik gebruik ook AOE zwaarden inderdaad. 1-tje met Fire en Electricity damage en 1 met Corrosion / Poison (oid?) in ieder geval meer kans om die mini-games te completen dan denk ik. Gisteren toch 3 keer raak, maar geen goeie drops daarvan verder. De legendaries dropten allemaal van de emperor en die bosses in de hellrifts. Affijn, ik ben nu net voorbij Chocolate Park moet ff uitzoeken waar ik nu heen moet!

Die legendary upgrades van je wapens geven trouwens volgens mij altijd +crit damage bonus. Investeren in +crit chance in je stats is dus aan te raden. Moet nog even zien hoe je de stats nu het beste kunt verdelen voor een bladesmaster.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
zo mensen zijn flink bezig zo te zien
komt nog wel een goed gevulde GoT guild :P moet iemand alleen wel elite zijn om aan te maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik heb hem van http://www.nzone.com/object/nzone_hellgatebeta_home.html

Ging prima en gedownload op max snelheid. Je kunt hem als je een fatsoenlijke usenet server hebt ook van usenet afplukken inderdaad.

http://yabse.com/index.php?q=hellgate+london+beta+107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
update *

> Remember those Achievements we talked about in our Patch 0 and Subscriber update? Well, rather than it being a subscriber-only feature, we're opening this up to everyone. Bragging right for all!

> First, the US Beta will be ending this Friday at 10:00AM PST. This will include a full character wipe. Yeah, I know some of you didn't get to play as long as others, but the final game will be out in the US just a few days later.

> That said, some time just before launch (don't have a specific time/date yet), we'll actually be opening the Beta server back up for about a week. "This makes no sense, Kaiser!" Well, maybe not at first, but not everyone will be able to get the game on launch day for various reasons. This way, if you're in the Beta and are still waiting for your game to arrive, you'll still be able to play Hellgate. Also, the characters you create during this time will transfer over into your retail account. Once this happens, any caps/restrictions will be lifted. Yay! The characters will still have the Beta caps on them (such as level caps and such), but you can at least get started with your characters.

> Lastly, we'll be starting a European Beta sometime soon. This will be short and to the point, mainly as a last check on our servers. We'll be sending out invites to a select group of Europeans. If this includes you, please, try it out. Though the game will be the same as the current US Beta, one, we need you all to help us ensure the Euro servers are perfect, and two, you can get your European account name before everyone else. Worth it, right? ^_^

nu heb ik alleen geen idee of die laatste beta ronde waar je je chars bij houd, OOK te spelen zijn op een euro server, maar zoveel boeid dat niet want lvl 22 duurt niet zo heel gek lang

en nog minder redenen om te gaan betalen voor de game, aangezien achievments nu voor iedereen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Om de hoeveel uur / dagen / weken wordt de beta eigenlijk geupdate? Ik denk dat ik ook maar eens een keer de beta moet gaan spelen :) iemand een key? DM staat aan :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

> Remember those Achievements we talked about in our Patch 0 and Subscriber update? Well, rather than it being a subscriber-only feature, we're opening this up to everyone. Bragging right for all!
Yay, nog minder reden om te betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
heerlijk ben in de beta, check nforce forum heel snel als je er ook in wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Freich schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:56:
[...]

1 woord: beta
En die build is zoiezo iets van een maand ouder dan de inhouse build.
ik dacht dat er in de beta met nieuwere builds gewerkt werd.

mensen laten testen met code van een maand oud is wat nutteloos. ik vind dat in de beta 1 week voor de launch dat je game dan best af mag zijn en dus ook in de beta code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
THE_CR0SS schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:37:
[...]

ik dacht dat er in de beta met nieuwere builds gewerkt werd.

mensen laten testen met code van een maand oud is wat nutteloos. ik vind dat in de beta 1 week voor de launch dat je game dan best af mag zijn en dus ook in de beta code.
Nee, zo werkt het dus niet. Alle bugs die in de huidige beta build zijn gevonden en gemeld (ook door interne testen) worden verholpen. Ze werken intern dus door met versies die minder bugs bevatten en testen deze ook weer om te zien of het weghalen van 1 bug niet een andere bug veroorzaakt. Je zal altijd wel wat bugs houden tijdens launch, omdat er nu eenmaal zoveel verschillende combinaties in hardware en software zijn. Op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken en de game de deur uitgooien anders blijf je bezig met testen en bugrepairen! Kijk naar WoW of EvE, constant worden daar bugs verholpen, zelfs na een aantal jaren dienst!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:54:
[...]

Nee, zo werkt het dus niet. Alle bugs die in de huidige beta build zijn gevonden en gemeld (ook door interne testen) worden verholpen. Ze werken intern dus door met versies die minder bugs bevatten en testen deze ook weer om te zien of het weghalen van 1 bug niet een andere bug veroorzaakt. Je zal altijd wel wat bugs houden tijdens launch, omdat er nu eenmaal zoveel verschillende combinaties in hardware en software zijn. Op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken en de game de deur uitgooien anders blijf je bezig met testen en bugrepairen! Kijk naar WoW of EvE, constant worden daar bugs verholpen, zelfs na een aantal jaren dienst!
Een ander meespelend iets is client/server software. Ik geloof best dat ze in content, engine balancing en algehele feel enkele weken tot een maand voor zijn dan de beta build. Echter, de beta build draait om de netwerk code, en de instellingen van de servers. Vandaar ook dat er zo weinig bugs opgelost worden die te maken hebben met pure gameplay. Ik hoop echter dat ze nu wel iets aan de netwerkcode hebben verandert wat de gigantische lag in de stations (en trage opbouw) verandert. Want elke keer in een station 5 minuten moeten wachten voor je kunt bewegen, en uberhaupt NPC's kunt zien, terwijl andere gebieden wel vlot werken, is erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand of er al calculators te vinden zijn voor de skill-trees?

Wil wel eens een beetje kijken en klikken voor builds namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk het niet. Als de cap nog level 22 is, zouden alleen de alpha spelers een calculator kunnen maken. (als de cap daar hoger is, Beta spelers hebben sowieso niet genoeg skill points om te kunnen weten wat de hoogste tier skills doen) En die hebben misschien ook nog een gedeeltelijke NDA. Zij hebben namelijk ook de harcore-mode beschikbaar en wie weet ook wel de andere moeilijkheidsgraden.

Ik moet zeggen dat het moeilijk vind een build samen te stellen bij sommige classes en dat ik er bij andere classes niet eens over na hoef te denk en gewoon punten in een skill pomp.

Bij de bladesmaster bijvoorbeeld heb je die trinity attack die je helemaal vol kunt stoppen, maar met lvl 10 kun je sweeping strikes pakken en gebruik je die trinity attack dus misschien niet meer. Wat moet je dan met je punten? :?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:26:
Weet iemand of er al calculators te vinden zijn voor de skill-trees?

Wil wel eens een beetje kijken en klikken voor builds namelijk :)
http://hellgate.ingame.de/skilltree/

Alleen geeft die meestal niet de goede stats voor de skills na de 1e punt.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.