Hellgate London

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.068 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:08:
[...]

Ben het hier helemaal mee eens... Kreeg er echt weer een heerlijk Diablo 2 gevoel van :9

Kom maar op met die final!
idd veel meer heeft et gewoon niet nodig. Trouwens, het randomization systeem werkt best goed. Niet dat ik verdwaalde, maar tis elke keer toch net anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
blademaster is ook wel behoorlijk sterk
straks ff verder beta downloaden
ik vond een legendary sword van dat monster met timmys leg , maar kon het niet dragen leek wel of ik alle reqs had die nodig waren
afijn weet nog niet welke class ik later ga spelen, denk een pet class, dus summoner of engi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:13
Tot hoever gaat de demo? Heb alle quests in dat eerste hubje gedaan, maar kan volgens mij nu nergens meer heen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand weet het, het lijkt n npc glitch te zijn, want je kan die eerste quest met die Enqripted message ook niet completen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:44:
niemand weet het, het lijkt n npc glitch te zijn, want je kan die eerste quest met die Enqripted message ook niet completen
ik denk dat dat express gedaan is, want die NPC is belangrijk voor het verhaal. Bovendien levert dat een mooie natuurlijke beperking op. Al hadden ze misschien beter even een boodschapje achter kunnen laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 21:09

freezer

er komt geen end 'an

Als iemand nog een Beta key zoekt ik heb er nog een paar.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freezer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:38:

;)
stuur maar DM ;)

Ik denk overigens dat ik deze ga kopen het moment dat hij uit is in de winkels

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller

;)
Ik zou er graag een willen.(DM staat aan)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
klote zooi
graphbg.CAB is corrupt, word aangeraden om opnieuw de 3 gig te leechen -_-
maar zie dat meerdere mensen problemen mee blijven hebben
ik download wel de beta client via usenet, hopenlijk is die niet corrupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

;)
Als het serieus is wil ik er ook graag eentje ja *O*

Probeerde de demo te downloaden via nieuwsgroepen aangezien de normale manier voor geen meter opschoot, maar blijkbaar lukt zelfs dat niet.
(Hier staat ie trouwens: http://binsearch.info/?q=...x=250&adv_age=120&server=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

erhmm hoe kan ik jullie mailen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
freezer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:49:
erhmm hoe kan ik jullie mailen ???
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif, onder user icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

sorry voor de lange post maar, GEWELDIG nieuws!

For those of you playing the Beta version of Hellgate: London, you will be pleasantly surprised to know that the game is going to be receiving MAJOR content updates that will be made available upon the game's release this October 31st, 2007.

The content update list applies to both non-subscribers and subscribers of the game. Subscribers will be receiving many more features in addition to what everyone else gets, too. The list follows:

DX10 Update
The build of Hellgate: London which you are reviewing includes both DX9 and DX10 versions of the graphics library. The DX10 version of this build has a few known issues. They include a slow framerate compared to the same scene in DX9 and black loading screens. We’re currently working on a fix for the black loading screens. The slower framerate is due to the fill-rate intensive special features that only our DX10 engine has, including: soft shadows with proper contact hardening, depth-of-field, motion blur, interactive GPU-simulated fluid smoke, texture-array animated rain, and soft particles. The extra fill rate costs are mitigated by an initial depth-only render pass, which is now being tested and will be ready for release. When Hellgate: London hits retail, we expect the framerate of our DX10 target to be as high, if not higher than DX9, including these special features.

Multiplayer Updates – All Players
We are continuing to push both new multiplayer features and bug fixes to the Beta. Things that may or may not be in during their review time (depending on when they do it), but will be in by launch are:

Buddy Lists
Much better and easier ways to organize your friends!

Guilds
While only subscribers can start one, anyone can join a guild. Special name colors and tags on characters show their affiliation.

Buddy and Guild Chat
Special chat channels so you can keep your conversations clear.

Bigger Levels in Nightmare Mode
These increase the time players get to spend in each area, giving the game a more expansive feel at higher difficulty levels.

PVP
Players can both duel and elect to enter free-for-all PvP Mode. To duel, a player invites the person they wish to duel into a group, and heads into an adventuring area. Duelers, then right-click on the portrait of the person they wish to duel and select the Duel option from the displayed list. Dueling can only take place outside of Underground hubs.

Players can also choose to enter into PvP mode which means they can be attacked and harmed outside of Underground hubs by anyone else that has chosen to enter PvP mode. That is, those in PvP mode, must always be ready for PvP. This is a way to have wide-ranging free-for-alls, or create your own “friendly-fire” way of playing the game.

Tuned Game Progression
Level and monster progression is more thematic in nature. While this does not affect the overarching layout of the world map, it does make each act feel more defined and focused.

Gossip
We’ve added loads of additional details on the people and places in the game through various NPCs in the world. This definitely helps make the stations feel more alive and provides players with more of the back-story.

More Quest Information
Quest NPCs do a better job of getting you prepared to know what you’re fighting and why. The overall story flows much better, the named demons that are encountered are given more story weight, and players gain a much better sense of overall direction.

NPC Tweaks
The vocal responses given by NPCs have been tuned so that they tend more towards the serious and “normal”, reserving the twisted commentary for specific player characters or in rare moments for the general populace.

*Subscriber Features*

Elite Mode
This is for those players that always feel a game is too easy. The demons are tougher, deal out more damage, move faster, travel in larger groups, and have more champions at the ready. Numerous tweaks to the overall balance and progression of the game make this an extremely challenging mode.

Hardcore
Hardcore mode takes away the various resurrection options. For the gamer that wants the ultimate test, try playing an Elite Hardcore character!

Themed Events and Items

Halloween (October 31 – November 4)

*Zombot - A special pet just for All Hallows’, this amalgam of meat and metal is sure to frighten and delight those players that are willing to put in the time to find all the necessary pieces in order to construct him.

*All Hallow’s Visage - A Unique Helm that has not only very special properties, but as well a look unlike any other helm in the game. Ghost Rider would be jealous!

*All Hallow’s Treats - Delicious and devious, these different candies do everything from temporarily boosting stats to temporarily altering the appearance of the devourer.

*All Hallows’ Quests - There is a pair of special quests available, including one that is repeatable for continuous fun.

*Nemo ~ Master of Festivities - This special NPC can first be found in Covent Garden Station to greet players and send them on their way with quests specifically crafted for the season.

Guild Creation
Buy purchasing a Guild Herald, a character can form a new guild. Characters can only be part of one guild at a time and should a Guild leader decide to abandon their post, they can pass leadership of the Guild to another subscribing guild member.

Achievements
These are long-term goals for players. The player starts with a few new goals in an Achievement Log. These can be as simple as slaying a certain amount of specific demons to something as difficult as completing quests without the benefit of armor! Players uncover new goals as they start to meet the requirements of that achievement. For example, after 50 zombies have been slain, an “Achievement Unlocked” message displays on the screen. Checking the Achievement Log shows how many zombies must be eradicated to complete the achievement. Rewards for completing achievements can be anything from reputation to tags on the player to special particle effects to items to special skills to – well, anything is possible!

Extra Character Slots
While everyone gets 3 character slots, subscribers can have a maximum of 24 characters.

Larger Stash
Each character’s storage locker is doubled in size with an extra 6x8 section, making the hoarding of all sorts of goodies that much easier. Packrats rejoice!

Founder’s Perks
Name Color
Forum Icon
More to come… (this will be an on-going area, as well)

24 chars nu ipv 12, nog steeds slechts 3 voor gratis spelers dat zuigt wel.
Grotere stash ook vet.
En pvp voor free play nu! _/-\o_

En achievements klinkt zó vet. Wordt erg verslavend denk ik.

Geeft wel aan dat FSS deze game echt mega goed (gaat) supporten.
oja:

Beta NDA Lifted
The NDA period for the general Beta test is officially over! THANK YOU all for being as good as you have been on this. Feel free to post, email, phone call, and alert your local news station about your play experiences!

How Our Beta Process Works
We wanted to take a few minutes to talk about how we run our Beta tests, the differences of and timing for getting builds out to the testers, and basically let you in on what makes our test tick.

Our development path is quite different from that of the vast majority of game developers. We utilize what we call an organic process, which is basically shorthand for our way of constantly iterating, tweaking, tuning, and making changes that are difficult to set months or years ahead of time in a traditional design document. When we get into the last 6 - 9 months of development time, this process really kicks into high-gear. We are making an immense amount of changes, both large and small, and if we tried to push these out to our Beta testing community, we’d literally be giving you new code up to a dozen times a day. Obviously, this isn’t going to be of any great benefit, so we wait until we have done a lot of internal testing and can batch changes into larger, meaningful updates.

We have a core team of testers on-site dedicated to working with our programmers and designers to give immediate feedback and address bugs in a focused manner. We also have a massive amount of testers at EA that work on builds that have been promoted as release candidates. When we get a patch release candidate that we feel is solid, we then promote that to being a Published candidate, and it undergoes patch testing. When we get something here that we like, we push it to you, the Beta testers.

What this means is that we are, at a MINIMUM, 2 weeks further down the road on the game than the testers see. Commonly, this time gap can be upwards of 4 weeks. We push hot fixes as quickly as possible, but please remember that we have also been working on numerous language builds, the single-player gold master, and of course, the fixes and features for our first day online – what we call Patch 0.

We know that it can be frustrating at times to hear that things are different in our internal builds than what you have, but it is just how timing has to work in order for us to meet all of our deadlines and make sure that the testing time we get with you is as beneficial as possible. Thank you all for the hard work, the hours of testing, and your continued support and excitement for the game.

FREEDOM!

De demo is dus zeker niet een representatief beeld van de retail. 0 day patch enz. en de demo zal wel op de allermakkelijkste moeilijkheidsgraad hebben gestaan. Elite ftw! Hardcore is mij té :P

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag me ook mailen op Bensel.15.@.hotmail.com (zonder de puntjes voor hotmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Ja want ik zie dat icoontje dus mooi niet staan ???

Kan iemand uitleggen hoe ik kan DM'en heb al gekeken op de site maar kan niks vinden heb nog genoeg keys liggen.

[ Voor 53% gewijzigd door freezer op 19-10-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
freezer schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:53:
Staat wel onder degenen die je wilt DM'n, niet onder je eigen icon he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het wel aanstaan, maar ik zie het dus ook niet.. maar goed het is offtopic, en ik heb je bericht nu. Erg bedankt trouwens :*) :9

had nog steeds geen mail gekregen van mijn eigen aanmelding, als ik die nog krijg, zal ik het hier vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Misschien moet je eerst zelf DM(direct messages) aanzetten, kan bij je voorkeuren.
Of je kan mailen> joop136 at hotmail dot com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Ik heb de DM gevonden. Alleen ik kan helaas niet de complete invite doorsturen dus DM mij maar als je nog keys nodig hebt heb er nog genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Ok DM werkt nu laat de aanvragen maar komen. Ik post wel als ze op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
ik moet zeggen dat ik de subscriber mode nu niet echt het geld waard vind.

ok extra skills zijn natuurlijk gaaf.
maar voor de rest. beetje weinig imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

THE_CR0SS schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:06:
ik moet zeggen dat ik de subscriber mode nu niet echt het geld waard vind.

ok extra skills zijn natuurlijk gaaf.
maar voor de rest. beetje weinig imo
Elke maand extra content? Elke 3 maanden extra grote content patch?
Voor mij al rede genoeg samen met al het andere :)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb deze een paar uurtjes gespeeld: HEERLIJK ! Lekker simpele RPG waar je geen dagen en dagen aan bezig bent voordat je er fun aan beleeft. Dit wordt hem, ga hem pre-orderen morgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:57
Ik ben ook overtuigd... Na een paar uurtjes spelen met een evoker nu ook de blademaster geprobeerd, beide supervet.
Geeft weer het goeie sfeertje van een een mmorpg terug, wat ik toch wel "mis."
Hier staat ie iig gepreordered, ben benieuwd! :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Larger Stash
Each character’s storage locker is doubled in size with an extra 6x8 section, making the hoarding of all sorts of goodies that much easier. Packrats rejoice!

vind dat beetje lame om subscriber te maken maarja men moet ook geld verdienen
zelf zie ik het nut van subscriber ( vooral in het begin ) niet in, pas later als je een moeilijkere modes wilt unlucken, maarja dan kun je altijd ff 10 euro overmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Mag ik trouwens hier ook keys posten of is dat verboden
Heb er nog genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
MIsschien niet posten maar je mag er mij altijd eentje dm'en ;)

Edit:Thanks _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door -Mike- op 20-10-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Key ge DM'ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lus ook nog wel een beta key als ze er nog zijn, me email is d.thalen@gmail.com

Over hellgate, ik heb gister de demo uitgespeeld en ik ben verkocht :P na diablo 2 enorm veel gespeelt te hebben denk ik dat dit de nieuwe diablo game word :)

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Na 3 uur downloaden, 45min par2'en en 15 min unrar'en is het dan zover, de beta staat geinstalleerd! Helaas zijn de servers nu down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou een beta key ook niet te min vinden, mits ze er nog zijn =) rflaport [apenstaartje] hete post.com. zo niet, jammer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:57
pingkiller schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:47:
Na 3 uur downloaden, 45min par2'en en 15 min unrar'en is het dan zover, de beta staat geinstalleerd! Helaas zijn de servers nu down :(
Dan selecteer je de verkeerde server... Je moet "show all" aanvinken, en dan de beta server selecteren. Je kan een melding krijgen dat je Firewall loopt te bokken, maar dat is op te lossen.

Ze zijn verder gewoon up, omdat ik net nog 2 uur gespeeld heb...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik zou ook graag een beta key willen als iemand er nog 1 extra heeft. thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
zo ik kan nu ook de beta spelen
denk dat je bij release niet nieuwste versie hoeft te installeren maar gewoon deze client te updaten
zal waarschijnlijk wel new account moeten aanmaken i.v.m. beta keys
bij release maar ff afspreken welke server we allemaal joinen, en dan snel een subscriber de GoT guild laten maken ^^ =D i r wantz retail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geops
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 21:34
Als het nog mogelijk zou zijn zou ik dolgraag nog een Beta key ontvangen.
Te versturen naar m.aarts @ quicknet.nl enzo....

Demo viel mij bijzonder mee. Kreeg een enorm Diablo gevoel wat natuurlijk niet mis is. Retail is in ieder geval Instant Buy... Zit nog te twijfelen of ik meteen ook founder wordt. Toch een hoop centen in één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Geops schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:19:
Als het nog mogelijk zou zijn zou ik dolgraag nog een Beta key ontvangen.
Te versturen naar m.aarts @ quicknet.nl enzo....

Demo viel mij bijzonder mee. Kreeg een enorm Diablo gevoel wat natuurlijk niet mis is. Retail is in ieder geval Instant Buy... Zit nog te twijfelen of ik meteen ook founder wordt. Toch een hoop centen in één keer.
founder kun je volgens mij alleen worden als je de collecter editie hebt ge-preorderd
dacht ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een key voor de BETA heeft? Ik ontvang hem graag in een DM!

Ben klaar met de DEMO, en vond die toch wat kort, maar genoeg om al hooked te zijn. :D (oud diablo2 speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als er nog keys zijn wil ik er ook wel een graag: barbaar at gmail dot com

Alvast bedankt!

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:10
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar het is wel handig om te weten dat er AD-ware in de demo zit..

http://www.bluesnews.com/...viewthread&threadid=81996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
damn wat een key requests :+
*continueez playing*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

Heb je nog een key over :D

Beetje raar "einde" van de demo :X

Hebben meer mensen last van dat in de inventory er vaak geen info blokjes meer bij de items staan ? (gebeurt vaak na het equippen van een item)

mazefranken @ hotmail . com

edit: thanx a bunch :D

[ Voor 106% gewijzigd door bAdmuTs op 20-10-2007 19:49 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als er iemand nog een key overheeft: marshall . at . rotmail.nl (dus . at . = @ :))

Ben nu druk bezig met de demo te downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg toffe demo! wil dit zeker even verder gaan spelen mocht iemand nog een key voor mij overhebben BVD! stuur hem naar Kevin_Hulshof @ Orange .nl danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou heb de demo ook gespeeld maar ik vond het echt tegen vallen :S Diablo boeide me zoveel meer in het begin.

Graphics zien er niet af uit en beetje buggie. sommige dingen zijn er echt "op getekend". Nou hoeft alles er niet super uit te zien maar het mag toch wel 1 geheel zijn. Bepaalde dingen zijn in een level geplakt lijkt het wel.

Beetje klein voelt het allemaal. Zelfs in de straten is het allemaal maar 3 meter breedt lijkt het. Niet echt een groot gevoel van super held tussen de zwermen monsters die daar met zijn leet skills staat te maaien. Maar meer een steegje met 2 of 3 monsters.

Items zien er wel oke met upgrades en weet ik veel wat. Dat heeft een groot diablo gehalte dus zit wel goed denk ik. (1e mannetje alweer een met een quest geholpen die een been mist ... je raadt nooit hoe hij heet ;) ).

Verder heb ik ook niet het idee dat je echt gestuurd wordt qua verhaal lijn. Oke het is een demo, maar voor een spel wat zo dichtbij is mag je verwachten dat de demo echt een stuk uit het originele spel is en niet iets wat in ontwikkeling is.

UI is 0,0 aan te passen. Letters zijn zo groot op mijn scherm dat is echt vaag. (1280x1024). Nu kan je uitzoomen en enige wat kleiner wordt zijn de letters van de items die dan niet meer leesbaar zijn en de rest blijft even groot. Ja je ziet je ventje van wat verder weg wat op zich wel weer prettig is maar je weet dan niet meer wat je opraapt.

Skils en speelbaarheid kan je niet echt veel over zeggen vind ik. Bedoel met diablo 2 loop je ook met je sorceress de 1e 20 levels met je stok zowat te meppen. Dat komt ook allemaal later pas opgang. Want me wel opviel is hoe weinig skills je kan kiezen. stuk of 12 zag ik er maar waar je uit kon kiezen.

Al met al beetje een gevoel van het jammer :S. Want net als die negert Jaxe (Acht) had ik ook zoiets van dit moet hem nu zijn na diablo 2.

Ga hem alsnog wel proberen hoor want wie weet gaat het toch boeien na een tijdje, Dus beta key mag altijd wel deze kant op ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Muppet op 20-10-2007 15:55 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Had ik maar een beta key.Ik speel nu de demo en tot nu toe bevalt het erg goed moet ik zeggen. Hopelijk weet dit een beetje in de buurt te komen van het diablo succes!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
demo niet te vergelijken met beta, zoveel meer te zien / doen / items etc
engi is fucking sterk, vooral met al die bots om je heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hmm, een eindje in de demo en nu krijg ik al geen quests meer en zit ik vast in Holborn (toch?) station. Net de beenprothese gehaald en nu stuck.. Af en toe is het behoorlijk buggy trouwens. CHaracter die niet meer wil stoppen met hakken, vastlopend geluid en wat minor glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
zou ook wel een beta key lusten :) dutchminator[at]gmail[dot]com

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
heb de demo gespeeld, maar vond het helemaal niets. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:12:
Hmm, een eindje in de demo en nu krijg ik al geen quests meer en zit ik vast in Holborn (toch?) station. Net de beenprothese gehaald en nu stuck.. Af en toe is het behoorlijk buggy trouwens. CHaracter die niet meer wil stoppen met hakken, vastlopend geluid en wat minor glitches.
das de demo, die is niet echt representatief... (beta ook niet (hoop is :S ) )
Beta is erg druk en daardoor nogal instabiel... gister middag speelde het vrij goed, sinds 1600 is het gewoon kut... laggy en veel disconnects.
voor de rest vetjes :D

heb een lvl 10 marksman en een lvl 7 summoner.
marksman is wel sterk op afstanden, alleen voor dat de mobs in range zijn kan ff duren en ze zitten ook snel te dichtbij, waardoor ze pijn gaan doen.
Summoner is vetjes, samen met Pensmaster-B gelevelt, ik had alles al gedaan, dus was vrij snel weer klaar met 2e quest hub en dus ook snel lvl 7.
toen we verder wilde gaan werd het alleen zo fucking instabiel dat ik gestopt ben.
na het weekend maar weer verder kijken.

wat echt briljant is aan de game is het upgraden van je gear.
je kan met paar machines die in de quest hubs staan je gear verbeteren, zodat je er een STUK langer mee kan doen.
heb je een goeie legendary gevonden, dan stop je daar wat onderdelen in en kan hij gewoon weer paar lvls mee door.
Guns te weinig dmg? wat onderdelen derbij en hij is weer goed genoeg :D
(onderdelen krijg je door je wapens te scrappen)

spel is goed verzorgt, alleen wordt nu al gek van de setting, de hele tijd die metro tubes.... :S
steeds ook zelfde gebouw/kelder setting tussen de tubes en andere gebieden. hopelijk word dat nog beter... Kan er eigenlijk ook vrij weinig over zeggen eigenlijk met men lvl 10 ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 21:32
Demo serious gespeelt, maar vond het toch tegenvallen. Steeds hetzelfde, beetje rondlopen en hakken. Eng is het nooit geworden. Het meest belangrijk is toch de sfeer, dat mis ik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Heeft iemand van julie de EULA gelezen? En zo ja wat vinden julie van puntje 3.

3. Consent to Use of Data. You agree that EA, its affiliates, and each Related Party may collect, use, store and transmit technical and related information that identifies your computer, including without limitation your Internet Protocol address, operating system, application software and peripheral hardware, that may be gathered periodically to facilitate the provision of software updates, dynamically served content, product support and other services to you, including online play. EA and/or the Related Parties may also use this information in the aggregate and, in a form which does not personally identify you, to improve our products and services and we may share that aggregate data with our third party service providers.

Volgens mij betekend dat niets anders dan dat EA op je computer mag gaan rondsnuffelen om te zien welke software en hadware jij in je systeem hebt zitten. Ik vindt het persoonlijk toch wel een beetje ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Zarkov schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:02:
Volgens mij betekend dat niets anders dan dat EA op je computer mag gaan rondsnuffelen om te zien welke software en hadware jij in je systeem hebt zitten. Ik vindt het persoonlijk toch wel een beetje ver gaan.
Het is een beta,logisch dat ze dan willen weten wat voor hardware+software jij gebruikt. Op het officiele forum werd er ook al flink over gereld, maar ik zie het probleem niet. Het is niet zo dat ze aan de hand van die informatie kunnen weten dat persoon X graag naar farmsex websites gaat of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:49

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb net ook de demo gespeeld, en ben niet echt onder de indruk. Interface is wat rommelig, de graphics zijn grauw.
Wat mij het meest opviel was het gebrek aan 'view-bob'... Alsof je op rolschaatsen het level doorgaat. De suffe effecten bij het gebruik van wapens vond ik ook negatief. Ook heb je geen recoil bij pistolen en geweren?
Ik ga zeker afwachten tot de volledige game, en ja, misschien eerst even downloaden. Ik keek namelijk best uit naar dit spel, en ik denk dat de volledige game zeker potentie heeft. Ik wacht af...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Iemand die enig idee heeft wat ik moet doen na de prothese te hebben gehaald , 10 zombies te hebben gedood en de blood zombies doorlopen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 21:20
Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:19:
Iemand die enig idee heeft wat ik moet doen na de prothese te hebben gehaald , 10 zombies te hebben gedood en de blood zombies doorlopen te hebben?
Volgens mij heb je dan het einde van de demo bereikt en is er niets meer verder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Ok iedereen die een key request heeft gepost heb ik via de mail of DM een key verzonden. Heb er nog wel een paar dus stuur mij een DM of via reply in dit topic met je mail.

Succes allemaal ingame speel ik als magier dus wellicht zien we elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:19:
Ja volgens mij houdt de demo dan op een hele nette manier op ... zoiets van meer doet het niet zet het maar uit,
freezer schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:53:
Ok iedereen die een key request heeft gepost heb ik via de mail of DM een key verzonden. Heb er nog wel een paar dus stuur mij een DM of via reply in dit topic met je mail.

Heb je een mailtje gestuurd.

[ Voor 34% gewijzigd door Muppet op 20-10-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen donderdag toch nog een beta key weten te krijgen en ben inmiddels een lvl13 engineer.
Spel bevalt me uitermate goed, iets wat ik niet had verwacht eerlijk gezegd. De setting was ik eerst wat terughoudend over, ik vind het nu erg cool. Gameplay is zeker voor een beta/first release erg prettig vind ik. Het loopt allemaal lekker vanzelf.
Het upgraden van items met scrap materials is ook een leuke bezigheid en gecombineerd met de mod slots en de properties van een wapen kan ik me erg lang bezig houden.
Vooralsnog zijn de gebieden per stuk vrij klein, je ramt er zo doorheen en dat is wel lekker imo.

Af en toe is er wel ontzettende town-lag (naja, metrostation-lag). Dat hadden ze ook anders kunnen doen, door niet te proberen alle chars in 1x keer in te laden. Party mensen waarvan enkel de naam of het wapen zichtbaar is ook wat slordig imo. En zo kan ik nog wel een paar kleine dingen op noemen.

Maar ik ben zeer zeker wel te spreken over dit spelleke :D Voor een beta/first-release/demo vind ik het best wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
Beta is inderdaad wel geinig ( _/-\o_ Freezer) hoewel vooral de eerste levels wel erg grijs en claustrofobisch zijn. 1 gig geheugen lijkt trouwens een beetje krap, vooral op de stations ratelt de harde schijf aan een stuk door.

Ik ben begonnen met een engineer (level 8 oid) maar die begint wat te vervelen, eigenlijk roep je alleen maar 2 of 3 robotjes op elk level en hou je even de linkermuisknop ingedrukt op elke vijand, voor de rest weinig tactiek. Ga denk ik een evoker of blademaster starten als de server weer up is, ligt nu blijkbaar plat.

Misschien trouwens nog een idee om een lijstje in de TS te maken van Gotters die in de beta zitten? Mijn engineer heet iig Twist0 (<-- eindigt op nul).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Ik heb een Evoker gemaakt lvl 6 nu. Ik check alle classes even, en dan kap ik.
Beetje stom om nu veel te spelen en te spoilen voor als ik over 2 weken met de retail alles weer kan en moet doen.

Ik vond mn Evoker maar saai trouwens.

Ik ben teleurgesteld over de skills. Dit lees ik ook veel op fora als groot kritiekpunt. Weinig keuze in builds, en relatief weinig skills.
Als je kijkt naar de nieuwe mythos skill trees dan is dat toch echt een stuk vermakelijker. Dat lijkt een beetje op de trees van WoW, die ook een stuk leuker zijn. Jammer dat ze het niet gewoon op die manier gedaan hebben.

Ik heb geen spijt van mn preorder iig, maar ik wacht nog even met subscriben denk ik.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ja dat heb ik dus ook. Ik heb een lvl 15 guardian, en al heb ik nu wel 4-5 skills die ik actief gebruik, als ik naar de rest van mijn skill tree kijk zit er gewoon niks meer spannends tussen, niks om naar uit te kijken.

Het item hunting is wel lekker verslavend, maar ik denk dat Too Human voor mij meer de "volgende diablo" wordt dan hellgate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Pensmaster-B schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:47:
klote zooi
graphbg.CAB is corrupt, word aangeraden om opnieuw de 3 gig te leechen -_-
maar zie dat meerdere mensen problemen mee blijven hebben
ik download wel de beta client via usenet, hopenlijk is die niet corrupt
Hmm bij mij is Hellgate.cab als enige corrupt :(
Als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn die te sturen zou ik erg op prijs stellen.
File is niet zo groot, 5MB ongeveer.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Spijtig dat de Beta server eruit ligt en hij blijkbaar vanaf morgen (zondag 21 oktober) niet meer zal werken. Heb het maar enkele uren kunnen spelen en baal er nu van dat ik nog een week of 2 moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is vast al een voorbij gekomen, maar ik denk dat een hoop mensen die de demo gespeeld hebben wat achtergrond "sfeer" en "gevoel" nodig hebben bij deze game. Dat maakte Diablo in mijn ogen ook beter dan goed.

Check deze 2e cinematic trailer. Ongeloofelijk vet. Laat dit spel maar komen, met een door zulke beelden ondersteund verhaal en zulke sterke voice-acting, holy shit, YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Is er bij iemand anders ook zo belachelijk veel blooming in DX9 mode?
Ik kan het gezicht van mijn character niet eens zien als ik hem creëer, zo erg is het.

In DX10 mode is het dan weer heel netjes, alleen kan krijg ik een zwart scherm zodra ik een level in ga :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo'n last hier met me ATI R9800PRO@DX9. Wel paar details op medium @ 1280x1024 in de demo.

Binnenkort maar eens een fatsoenlijk DX10 videokaart en extra 1GB RAM kopen voor deze game :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
ten eerste, bedankt voor de key :)

Wel gelijk een vraagje, op de site staat nu dus dat de servers er tot zondag-middag uit zouden liggen, en nu hoor ik enkele rumoeren dat de beta morgen ook ophoudt!? Klopt hier iets van, of zijn het echt maar rumoeren? Ik zou echt graag het spel verder dan de demo doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 21:20
Vraagje voor degenen die in de beta in multiplayer hebben kunnen spelen:
Hoe zit het met de verdeling van de 'loot'? In Diablo II was het pakken wat je pakken kan, wat soms wel eens frustrerend was, als je een monster van afstand molde en een melee speler komt op het laatste moment erbij, en pakt meteen de drop. In Guildwars zijn alle drops toegewezen en heb je een minuut de tijd om het op te pakken voordat het vrij komt om door iedereen opgepakt te worden. Kon ook wel eens frustrerend zijn, omdat dat toewijzen random gebeurde, en je soms avonden had dat je nooit de rare of unique kreeg en anderen meer dan eens. Ben dus wel benieuwd hoe dat met Hellgate London zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou misschien meer terecht zijn als de drop is voor degene die de meeste totale damage heeft toegekend aan de nmy?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59

Je bent mij vergeten. ;(

Kan iemand me een betakey DMen please? Of anders mailen naar Lrod at orange . nl

Thanks. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Lrod op 21-10-2007 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Haay schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:18:
Hoe zit het met de verdeling van de 'loot'? In Diablo II was het pakken wat je pakken kan, wat soms wel eens frustrerend was, als je een monster van afstand molde en een melee speler komt op het laatste moment erbij, en pakt meteen de drop. In Guildwars zijn alle drops toegewezen en heb je een minuut de tijd om het op te pakken voordat het vrij komt om door iedereen opgepakt te worden. Kon ook wel eens frustrerend zijn, omdat dat toewijzen random gebeurde, en je soms avonden had dat je nooit de rare of unique kreeg en anderen meer dan eens. Ben dus wel benieuwd hoe dat met Hellgate London zit?
iedereen heeft aparte loot tables
dus als een monster dood gaat zie je de loot die voor jou gedropd is
je kunt dus niet ninja looten

min punten van deze game
- skills zijn meer een bijzaak, vooral voor gun classes
- omgeving is grijs en dark en dit constant, dat was juist zon groot pluspunt van diablo 2 de verschillende omgevingen
- verhaal / bosses, waar zijn de meeslepend boss encounters alla mephisto - diablo - baal
het gevoel van, OMFG act over nu moet ik hardd knallen tegen de boss

het is en blijft een leuke grind game waar je flink in kunt rellen, maar het had veel beter gekund als je beseft dat deze mensen diablo 2 hebben gemaakt

mijn engi hitte 10 gistern en kon nu ook een gun mounten op je bot
echt lol zon dikke rocketlauncher op zon klein botje :P wel sterk nu hoor die bot
its like having 2 marksmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:18:
Loot in hellgate die je ziet vallen, is loot voor jou alleen. Als je in een party zit, dan zie je dus enkel je eigen loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Sorry hoor, maar voor zo'n gehyped spel vind ik het zwaar tegenvallen (nog harder dan Halo 3). Het kan gewoon bijna geen beloften waar maken. Met alle settings op high ziet het spel er gewoon nog steeds bagger uit.

Weet iemand hoe je die DX10 ingeschakeld krijgt? Ik kan nl. alleen maar DX9 zien / selecteren en heb hier toch echt 2 8800-kaarten van 640 mb in hangen... :?

Het eerste wat ik zag na de installatie was dat mijn pc de requirements niet haalde ROFLOL (q6600, 4Gb intern, 8800-GTS 640 Mb 2x, etc., etc.) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, zou je mij soms ook een beta key kunnen doormailen? Mijn e-mail is fb566702@skynet.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
p.habo schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:27:
Sorry hoor, maar voor zo'n gehyped spel vind ik het zwaar tegenvallen (nog harder dan Halo 3). Het kan gewoon bijna geen beloften waar maken. Met alle settings op high ziet het spel er gewoon nog steeds bagger uit.

Weet iemand hoe je die DX10 ingeschakeld krijgt? Ik kan nl. alleen maar DX9 zien / selecteren en heb hier toch echt 2 8800-kaarten van 640 mb in hangen... :?

Het eerste wat ik zag na de installatie was dat mijn pc de requirements niet haalde ROFLOL (q6600, 4Gb intern, 8800-GTS 640 Mb 2x, etc., etc.) :X
zo erg is het niet gehyped hoor, halo 3 is veeeeeeeeeeel meer gehyped
en als je gfx zoekt in een hack and slach rpg ben je verkeerd bij de makers van d2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
is de beta nu afgelopen of niet?

kan nergens bronnen vinden dat het zo is behalve wat mensen die het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Beta loopt theoretisch nog door vanaf 20u vanavond als het goed is tot... wel ja is niet zeker tot wanneer :P

p.habo: Halo 3 is de grootste hype van de afgelopen 5 jaar ofzo, er is een mega reclame campagne tegenaangegooid met bijna alles wat Xbox360 is, omgevormd naar lelijke Halo toestanden. Ik snap ook niet dat je het vergelijkt met Halo 3, het is geen game voor kids van 12 jaar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Als de brightness laag ingesteld kan het "grauwe" nog enigzins meevallen. Voor de rest is het ook idd Diablo 2 in een 3d (fps) jasje. In een fps ben je idd ook eerder gewend aan "variatie" in levels.

Ondanks dat Diablo 1 en 2 dik verslavend waren, blijft dat gevoel bij dit spel toch enigzins achterwege.

Mede doordat het nu omgeschakeld is van 2d naar 3d hoop je toch dat sommige dingen mee veranderd zijn, maar helaas blijven ook de diverse animaties, effecten, etc. er erg "basic" uit zien.

Wat ook vreemd is, dat je op het ene moment mooi gedetailleerde dingen tegenkomt, waar bijv. gebruik gemaakt wordt van DX9 / DX10 en een eindje verderop is het weer net zo kaal en grauw met low-res textures. De contrasten zijn imho nog te groot in de afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

THE_CR0SS schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:23:
is de beta nu afgelopen of niet?

kan nergens bronnen vinden dat het zo is behalve wat mensen die het hier posten.
Vraag ik me ook eigenlijk wel af anders heeft het niet zoveel nut natuurlijk :).
psychoclown schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:24:
[...]

Hmm bij mij is Hellgate.cab als enige corrupt :'(
Als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn die te sturen zou ik erg op prijs stellen.
File is niet zo groot, 5MB ongeveer.
Iemand die die file zou willen sturen dan wel mailen, thijs_skater /@/ msn /punt/ com
Van freezer een key gekregen maar zou erg zuur zijn als ik niet zou kunnen spelen door die ene corrupte file..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Phuncz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:29:
Beta loopt theoretisch nog door vanaf 20u vanavond als het goed is tot... wel ja is niet zeker tot wanneer :P
hoe weet je dat het tot 8 uur vanavond is?

en wel beetje jammer dan. kreeg invite op vrijdag. savonds download aangezet. zaterdag middag geen tijd. zaterdag avond server down.. zondag server down.. einde beta?

zou beetje jammer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Idd dan snap ik ook niet waarom ze die invites dan nog even snel rond sturen als er toch nog maar 1 dag te spelen is. Ik kreeg de key gister van freezer en toen 's avonds, na het werk, in een uurtje gedownload maar ik denk niet dat ze ervan uitgaan dat het gros van de mensen de beta zo snel binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:00:
Het zou misschien meer terecht zijn als de drop is voor degene die de meeste totale damage heeft toegekend aan de nmy?
Wat voor een support player natuurlijk weer zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

THE_CR0SS schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:37:
[...]

hoe weet je dat het tot 8 uur vanavond is?
Ik WEET het niet, maar dat wordt gesuggereerd op de Hellgate London forums. Maar nu wordt er weer over 21u gepraat... Ach ja, we zien wel I guess. Ik weet in ieder geval dat ik niet kan wachten op de game want ik vind het enorm leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Ik weet niet wanneer de beta ophoud. Wat ik wel begrepen heb is dat je je char behoud wanneer ze echt live gaan.

Heb net weer keys verstuurd naar een hoop mensen ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Heb er nog een aantal over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:53:
[...]

Wat voor een support player natuurlijk weer zuigt.
Dat is waar. Maar misschien kun je dan weer instellen dat als je bijvoorbeeld een bepaalde % extra dmg aan een medespeler geeft, je deze dmg bij jouw optelt en niet bij de speler die de dmg zelf toedient.

Daarnaast vrees ik dat een hoop mensen dit spel voorbij laten gaan als ze alleen maar naar de demo kijken. Ik snap ook niet waarom ze niet even de moeite hebben genomen een cinematic opening toe te voegen. Die gangen, kan ik me nog iets bij voorstellen. De demo loopt lekker op mijn oude bak, dat zien ze natuurlijk het liefst bij iedereen. Een open ruimte/veld/stad zal wel veel meer van je pc eisen.

Ik ga hem pre-orderen. Ik zie de 8+ cijfers van de reviews over een week wel binnendruppelen 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Pensmaster-B schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:11:
[...]

iedereen heeft aparte loot tables
dus als een monster dood gaat zie je de loot die voor jou gedropd is
je kunt dus niet ninja looten
blijkbaar hebben paar mensen hier overheen gelezen :+

heb komende dagen weinig tijd om te spelen, zou wel jammer zijn als de beta is afgelopen, maar twas fun while it lasted.
Is het ook volledig offline te spelen trouwens?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:00:
[...]
ja

*Server is coming up in a few minutes
kan komen in char screen ga ik dan verder ... error ;x
ff afwachten dus

[ Voor 24% gewijzigd door Pensmaster-B op 21-10-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kun je de beta downloaden eigenlijk? of is het niet echt de moeite meer waard om het nog te proberen voor die korte tijd?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
TepelStreeltje schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:00:
[...]

blijkbaar hebben paar mensen hier overheen gelezen :+

heb komende dagen weinig tijd om te spelen, zou wel jammer zijn als de beta is afgelopen, maar twas fun while it lasted.
De demo is een singleplayer versie. De volledige game zal offline (hoewel ik dat niet helemaal zeker weet, misschien toch een soort verificatie achtig element nodig ofzo) als singleplayer te spelen zijn.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
mmm er is nog duidelijk een bug met je bot van de engi
als je uitlogd raakt die ze gun en armor kwijt -_- en moet je de punten opnieuw toekennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos1988
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-06 11:36
freezer schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:46:
Ik weet niet wanneer de beta ophoud. Wat ik wel begrepen heb is dat je je char behoud wanneer ze echt live gaan.

Heb net weer keys verstuurd naar een hoop mensen ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Heb er nog een aantal over.
Doe mij maar een key als je er nog 1 over hebt.

Ik denk dat het een spel is met veel potentie, jammer dat je maar weinig van de game te zien krijgt.
ik vind het wel weer leuk dat elke keer het level weer anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Laatst online: 17:26
Pensmaster-B schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:04:
mmm er is nog duidelijk een bug met je bot van de engi
als je uitlogd raakt die ze gun en armor kwijt -_- en moet je de punten opnieuw toekennen
Klopt 1 van de hardnekkige bugs denk ik die wordt al maanden geroepen op de fora.

Maar als de rest van de mensen ook die klagen even naar boven scrollen naar de post waar ze nog mee bezig zijn voor de release. Level design mob placing enz. Daarnaast weten ze ook heel goed dat dx10 nog niet goed werkt, in de final komt dat ook goed staat er in die post. En lelijk textures heb ik eigenlijk geen last van ik vind het spel erg mooi en het blijft een hack/slash.
Dat je sfeer mist kan ook wel kloppen denk ik aangezien ons de custscenes nog steeds onthouden worden heb ik begrepen dus het verhaal eigenlijk ook. En monster/boss design zijn ze als het goed is ook hard mee bezig. Lees voor alle kritiek ook even de hellgate fora als je dat kan.

Alles wat men hierboven roept voor problemen weten ze al maanden op de hellgate fora en ze zijn er echt wel mee bezig om het goed te krijgen voor release hoop ik.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DX10 werkt alleen in Vista? Of ook in XP? Anders moet ik dat stink Vista gaan installeren alleen voor dit spel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:40:
DX10 werkt alleen in Vista? Of ook in XP? Anders moet ik dat stink Vista gaan installeren alleen voor dit spel ;(
DX10 is vista only, dusja vista is daar wel een vereiste voor.
Hopelijk sluit de beta vanavond nog niet kan ik in enschede ook nog ff DX10 (en sowieso high settings ipv low settings) meepikken ;).
Maar ik ga nu ff de beta bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik score voordat de pre-order rond 1nov binnenkomt nog wel even een nieuwe mid-end DX10 videokaart en een extra 1GB RAM, dan naast XP vista voor dit spel installeren en gaan met die banaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo is echt leuk, ik denk dat ik het spel wel ga kopen. Ik zie alleen nergens info over 'subscription'. Ik kan mij niet voorstellen dat ik hier maandelijks voor moet betalen??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:31

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 16:59:
De demo is echt leuk, ik denk dat ik het spel wel ga kopen. Ik zie alleen nergens info over 'subscription'. Ik kan mij niet voorstellen dat ik hier maandelijks voor moet betalen??? 8)7
Moet niet, mag.

http://hellgate.wikia.com/wiki/Accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He bedankt. Vreemd dat ik dit nergens op de officiele site vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:40:
Dx10 schokt bij mij als een gek en krijg ik blauwe schermen mee. Voor het eerst dat ik een blauw scherm heb gezien met vista.

Dx9 kan ik alles op very high etc zetten en loopt het wel goed. Dx10 kan ik het niet eens op high zetten en alles schokt en muis lagt.

Dus wacht nog maar even met installeren ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.