Hellgate London

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Bosmonster schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:46:
Waarom heb je eigenlijk een abo nodig? Het is toch geen MMO? (meer zoals diablo/guild wars?)

Het lijkt me een super cool spel en wil het graag proberen.. maar vind de prijs wel wat hoog voor een hack 'n slash eerlijk gezegd.

edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Hellgate:_London zegt gelukkig al meer hierover.. er is helaas (zelfs op de hellgate london website) bar weinig info te vinden over het spel zelf..
Je hebt geen abo nodig, maar je kan er wel 1 nemen om extra dingen te unlocken. Je kan met een abo andere gear krijgen die er anders uitziet (het is niet sterker, dat zou niet eerlijk zijn, maar je valt wel op), je kan guilds starten en met een niet betaald account alleen joinen. Dat soort extra's moet je aan denken. Maar het is dus Diablo meets Halflife 2 met zowel single player als multiplayer mogelijkheid waarbij er voor de multi geldt dat je gewoon gratis kan spelen of dus die unlock kan doen waarbij je per maand betaald.

En ik raad Hellgateguru.com aan. Als je het daar niet vindt dan bestaat het niet :P .

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

http://www.hellgateguru.com/
Lees de wiki van deze site maar eens. Staat alles wat je wilt weten. Ook het bekendste Hellgate forum afaik.

Ik ga iig wel 10 e per maand betalen als de game leuk is.

[ Voor 18% gewijzigd door Freich op 07-10-2007 23:10 ]

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
screenshots zien er wel nice uit
als die uitkomt ff kijken welke servers er zijn voor europe zodat alle mensen hier op zelfde server zitten, als men dat wil ofc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

kan zelfs op hellgateguru niks vinden over europese servers, heb geen zin om op een amerikaanse server te spelen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga het alleen spelen als ik ook een CE kan krijgen :(

*CE freak is :P *

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:36:
kan zelfs op hellgateguru niks vinden over europese servers, heb geen zin om op een amerikaanse server te spelen namelijk
ik dacht een faq te lezen op officiele site waar stond dat servers in engeland en frankrijk kwamen voor de EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Er komen gewoon EU servers, 100% zeker.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ok dat is mooi, want het spel lijkt me wel lekker.

Ben WoW beetje zat aan het worden (heb af en toe van die periodes), en een paar maandjes rammen met Hellgate London lijkt me wel een goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Freich schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:27:
Vandaag de retail dan maar besteld bij Zuiderpark.
Wilde dolgraag de CE, alleen nu het bevestigd was door Flagship dat de EU geen CE kreeg, en Gamestop mijn creditcard niet pakt, helaas pindakaas.

Kan niet wachten om te spelen. Helaas geen beta voor mij. :|
Onbegrijpelijk hoe Europa genaaid word met alles...
Ik wou ook bestellen bij ebgames / gamestop maar hij neemt mijn cc ook niet in
maar ff een meeltje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Gaaf filmpje gevonden! (via hellgateguru)

Even de onderste download optie pakken en even wachten.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Pensmaster-B schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:31:
[...]

Ik wou ook bestellen bij ebgames / gamestop maar hij neemt mijn cc ook niet in
maar ff een meeltje gestuurd
Had ik ook al gedaan, zeggen ze dat je het over 24 uur weer moet proberen. Dikke bullshit dus, en de maat was vol voor mij :/

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
ik zit mezelf te vies te hypen op deze game
tis zolang geleden dat ik met me modem tot diep in de nacht aan de diablo 2 zat, ik need weer hard een actie hack slash knal rpg

we motte wel ff een guild maken als het uitkomt ofc en ff de server locatie in de startingpost zetten
maar gewoon de [GoT] tag gebruiken ^_^ ?

denk dat ik engi ga of marksman , lijkt wel leuk om nu eens in een rpg guns te kunnen gebruiken
was er natuurlijk wel eerder maar niet in deze mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:49
Kan je vertellen dat marksman echt vet is. heb nu een lvl 4 charactertje even gestart. Maar dat schieten bied een hele toffe andere gameplay het is echt ala fps mikken en heel tof uitgewerkt.

De server is pas overgegaan van de alpha naar de beta server btw hopelijk snel wat meer verandering en fixes. Hij is nu alleen lekker te spelen met 3gb intern en draaidend op vista maar hij slurt waarschijnlijk nog een aardige debug code mee. hij neemt bij mij ruim 1.5GB tot zijn beschikking

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Mirage schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:21:
Kan je vertellen dat marksman echt vet is. heb nu een lvl 4 charactertje even gestart. Maar dat schieten bied een hele toffe andere gameplay het is echt ala fps mikken en heel tof uitgewerkt.

De server is pas overgegaan van de alpha naar de beta server btw hopelijk snel wat meer verandering en fixes. Hij is nu alleen lekker te spelen met 3gb intern en draaidend op vista maar hij slurt waarschijnlijk nog een aardige debug code mee. hij neemt bij mij ruim 1.5GB tot zijn beschikking
i wanna play 2 ! :<
ach ja nog maar iets minder dan een maand -_-
eigenlijk liever nog een new gfx card , zit nog met me 6800 tenminste wel beter dan aanbevolen maar need new high end card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

The wait is killing me :( Ben nu opzich blij dat ik niet in de beta zit. Hoe vetter het is als de retail begint.
Ik wilde eerst blademaster, maar het schijnt dat die veruit het populairst is, en ik speel liever de underdogs.

Ik denk aan Evoker, en Guardian.

Denk dat ik het ga spelen onder Vista met dx10, als dat echt veel mooier is, en niet de perfomance vernacheld.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Mja ik draai hem nu dus onder vista met directx9 maar dit omdat het met dx10 gewoon nog niet te spelen is. Ik heb in eerste instantie ook een blademaster gestart inderdaad, Maar nadat ik de summoner marksmanship gespeeld heb vind ik die classes eigenlijk veel leuker spelen. Blademaster is met 2 dikke zwaarden alles neerrammen. Marksmanship is semitactisch schieten/raggen met je geweer. En summoner is dus zoals de naam al verraad :P beestjes summonen ze zijn erg leuk geanimeerd en daarnaast kan je als summoner ook nog pistolen dualwielden enz. Wel lachen heb nu pets en dual pistols die bommen op de mobs vastschieten zegmaar soort scherp dynamiet :P erg lachen en heel tof gedaan. Nu zijn er ook wel minpuntjes enz maar een beta is allerminst representatief tot het eind product dus er zal nog veel veranderen denk ik.

Dan heb ik het over boss fights die te "makkelijk" schijnen te zijn veel mensen hebben niet eens door dat het bosses waren zegmaar. Maar daar zijn de moeilijkheidsgraden natuurlijk ook voor.

En ik hoor/lees regelmatig dat het skill systeem niet om naar uit te kijken is. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen bij meer punten in 1 skill stoppen zegmaar is de beloning niet groot genoeg om daar punten in te stoppen en naar een paar skills hebben ze niks meer om naar uit te kijken ofzo. Een ubervette endskill enz.

Maar ik ga er vanuit dat dat helemaal goed gaat komen nog ze luisteren best wel naar de kritiek zegmaar :) Nog steeds is het spel naast die puntjes heel vet en al heel goed uitgewerkt vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Mirage schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:05:
Mja ik draai hem nu dus onder vista met directx9 maar dit omdat het met dx10 gewoon nog niet te spelen is. Ik heb in eerste instantie ook een blademaster gestart inderdaad, Maar nadat ik de summoner marksmanship gespeeld heb vind ik die classes eigenlijk veel leuker spelen. Blademaster is met 2 dikke zwaarden alles neerrammen. Marksmanship is semitactisch schieten/raggen met je geweer. En summoner is dus zoals de naam al verraad :P beestjes summonen ze zijn erg leuk geanimeerd en daarnaast kan je als summoner ook nog pistolen dualwielden enz. Wel lachen heb nu pets en dual pistols die bommen op de mobs vastschieten zegmaar soort scherp dynamiet :P erg lachen en heel tof gedaan. Nu zijn er ook wel minpuntjes enz maar een beta is allerminst representatief tot het eind product dus er zal nog veel veranderen denk ik.

Dan heb ik het over boss fights die te "makkelijk" schijnen te zijn veel mensen hebben niet eens door dat het bosses waren zegmaar. Maar daar zijn de moeilijkheidsgraden natuurlijk ook voor.

En ik hoor/lees regelmatig dat het skill systeem niet om naar uit te kijken is. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen bij meer punten in 1 skill stoppen zegmaar is de beloning niet groot genoeg om daar punten in te stoppen en naar een paar skills hebben ze niks meer om naar uit te kijken ofzo. Een ubervette endskill enz.

Maar ik ga er vanuit dat dat helemaal goed gaat komen nog ze luisteren best wel naar de kritiek zegmaar :) Nog steeds is het spel naast die puntjes heel vet en al heel goed uitgewerkt vind ik zelf.
thanks for the info
denk dat de mensen van diablo 2 ook wel aanzienlijk deze game gaan upgraden en patchen
diablo 2 werd ook ontzettend lang ondersteund en gepatcht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Mirage schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:05:

1 ding wat ik jammer vind is dat er totaal geen realistische gore in het spel zit. De zombies vallen allemaal neer volgens het psychics model etc. maar er is nauwelijks iets van normaal bloed te zien, en als een enemy kapot gaat zijn het allemaal lelijke brokken die verspreid liggen etc.
Een klein beetje bloed, en bijv. soms een zombie doormidden hakken, dan weer arm eraf oid, zou het veel toffer maken. Nu lijken het gewoon crash dummies die je wegramt.

En over te gemakkelijk: Dat zal dan wel gaan over de eerste moelijkheidsgraad. Logisch is dat. Ik denk dat op de 3e graad het wel uitdagender is. Enig idee of er ook meer en betere items vallen op de hogere graden? Net als bij Titan Quest zeg maar..

[ Voor 5% gewijzigd door Freich op 14-10-2007 11:54 ]

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Dat zou wel de bedoeling zijn. Ook komen er nog set items in het spel die in de beta nog niet zitten. En de physics van zombies enz vallen opzich wel mee hoor vind ik. Vaak genoeg zie ik bijvoorbeeld alleen de benen doorlopen enz. Ook vallen ze netjes van trappen naar beneden en blijven ze niet helemaal statisch op de trap liggen enz. Cut scenes zitten verder nog niet in de beta er wordt ons nog genoeg onthouden om op te wachten en helemaal opnieuw te beginnen als het spel uitkomt eind van de maand.

Ze hebben net een update aan de servers gedaan ik ga maar eens kijken wat er allemaal verbeterd is :) de changelog klonk in ieder geval goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Mirage schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:55:
Dat zou wel de bedoeling zijn. Ook komen er nog set items in het spel die in de beta nog niet zitten. En de physics van zombies enz vallen opzich wel mee hoor vind ik. Vaak genoeg zie ik bijvoorbeeld alleen de benen doorlopen enz. Ook vallen ze netjes van trappen naar beneden en blijven ze niet helemaal statisch op de trap liggen enz. Cut scenes zitten verder nog niet in de beta er wordt ons nog genoeg onthouden om op te wachten en helemaal opnieuw te beginnen als het spel uitkomt eind van de maand.

Ze hebben net een update aan de servers gedaan ik ga maar eens kijken wat er allemaal verbeterd is :) de changelog klonk in ieder geval goed.
Hm zou die log wel eens willen zien, jammer dat ik niet in de beta zit ;)
Copy paste is ook tegen de nda helaas.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Freich schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:45:
[...]

Hm zou die log wel eens willen zien, jammer dat ik niet in de beta zit ;)
Copy paste is ook tegen de nda helaas.
changelog zag ik staan op nforce.nl forum
maareuh komt er een char whipe voor de release of ? ik meen ergens te lezen van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Officieel staat er van wel ik ga er ook gewoon vanuit dat dit zo is en dat we met een schone lei beginnen zodra hij officieel gaat. Ook heb ik nu sinds de update de lava dye kit van mijn preorder :). Ik ben er alleen nog niet uit of ik een lifetime membership haal meteen. 160 dollar en de dollar staat lekker gunstig op het moment dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Mirage schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:20:
Officieel staat er van wel ik ga er ook gewoon vanuit dat dit zo is en dat we met een schone lei beginnen zodra hij officieel gaat. Ook heb ik nu sinds de update de lava dye kit van mijn preorder :). Ik ben er alleen nog niet uit of ik een lifetime membership haal meteen. 160 dollar en de dollar staat lekker gunstig op het moment dus :P
het lukt mij maar niet om dat kreng te pre orderen bij ebgames en of gamestop
geouwhoer met cc , betaal alles met dit ding en hun doen moeilijk
reageren op mails doen ze daar ook al niet
word de normale versie halen in de winkel, eerste maand direct elite eens kijken of het het waard is voor langere termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Net als ik dus, en met ons vele andere. Gamestop zuigt gewoon zwaar en ze missen veel poen vanuit Europa e.d.

10 euro per maand is opzich niet veel, maar het moet het wel waard zijn. Moet nog maar blijken.
Het is jammer dat de free mode zo gimped is als maar kan. 3 char slots maar bijv.
Ik wacht denk ik lekker een maandje en kijk wat hun 1e small patch inhoud. (elke 3 maanden een grote).

In het begin heb je voor die 10 euro alleen maar extra dingen waar je nog niks aan hebt in het begin imo.
12 slots, speciale look, boeiend. Wie maakt er 12 chars in het begin.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Freich schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:35:

12 slots, speciale look, boeiend. Wie maakt er 12 chars in het begin.
Ik :P Ik ben zo'n nutcase die met Guild Wars in totaal 4 accounts en 37 char slots heeft :X
Met dit spel zou ik alle van classes een char gaan maken en dan kijken wat leuk speelt.

Nu is tien euro per maand niet zo heel veel, maar ik heb zelf genoeg maandelijkse lasten en niet zo'n bijster hoog salaris dus ik denk dat ik hetzelfde ga doen als hierboven: Gratis spelen totdat ik denk dat het zijn geld waard is.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
als je eenmaal wow gewent bent valt dit nog wel mee :P en wil gewoon die elite items vinden en gebruiken van start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
kan dit stuk ff bij de TS aan worden geplakt ? :P makkelijk voor straks bij release
zitten we tenminste opdezelfde server.

[afbeelding]
officiele site:
http://www.hellgatelondon.com/downloads.html

andere links:
http://hellgateguru.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Hellgate_london
Waar zitten de gotters?
Guildname: < GoT >
Server: < not yet released >
Members:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor de info Mirage. :)
Ben erg benieuwd naar dit spel.
Maar zoals meerdere hier wil ik ook eerst zien wat de content updates inhouden en of er, net zoals in Diablo II, eindeloos gezocht kan worden naar items.
Het hele principe leent zich in ieder geval prima voor updates; meer items, meer gebieden, skills, etc.
Kan niet wachten tot 2 november. :)

en hoi Troonstaal; vroeger van Beestig toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:21:
Dank je voor de info Mirage. :)
Ben erg benieuwd naar dit spel.
Maar zoals meerdere hier wil ik ook eerst zien wat de content updates inhouden en of er, net zoals in Diablo II, eindeloos gezocht kan worden naar items.
Het hele principe leent zich in ieder geval prima voor updates; meer items, meer gebieden, skills, etc.
Kan niet wachten tot 2 november. :)

en hoi Troonstaal; vroeger van Beestig toch? :)
Inderdaad, van Beestig :) Alleen weet ik nou niet meer precies wie jij bent? :S

Ik heb eigenlijk (jaja, vloeken in de kerk :P) weinig ervaring met D2. Het ligt hier wel maar ik kom er maar niet aan toe. Misschien nu wel, aangezien ik toch geen internet heb momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:28:
[...]
Inderdaad, van Beestig :) Alleen weet ik nou niet meer precies wie jij bent? :S

Ik heb eigenlijk (jaja, vloeken in de kerk :P) weinig ervaring met D2. Het ligt hier wel maar ik kom er maar niet aan toe. Misschien nu wel, aangezien ik toch geen internet heb momenteel.
Jaxe. ;)
Wat jij niet hebt met Diablo II, heb ik niet met Guildwars. :)
Heb nog steeds een normale en een CE thuis liggen. Wil het ook nog graag eens een kans geven, maar ik log in en kan er maar niet in komen.
Heb echt m'n hoop op dit spel gevestigd. Titan Quest kon me niet boeien, met WoW ben ik gestopt, Diablo II speel ik nu in de tussentijd, Sacred was het ook niet helemaal; nee, Hellgate moet het echt gaan doen voor me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
hmm dan zijn we beetje alike Acht :)

Ik heb sacred origineel hier liggen inderdaad goed spel maar er mist gewoon iets vooral sfeer.
Titan quest ook een leuk spel maar kan mij ook niet lang genoeg boeien.
Guild wars heb ik nooit echt wat gevonden :) Speel wow al bijna 2 jaar ATM.
En diablo 2 speel ik nog af en toe inderdaad.

En wat mijn gevoel zegt is dat hellgate london het wel is/gaat worden. Items droppen al @ random stats sowieso en je kan dus ook blijven zoeken naar betere items of andere abilities erop.

Daarnaast kan je ook al socketen in het spel.
Je kan random suffixes toevoegen aan wapens door het betalen van geld enz. die suffixes komen @ random kan dus ook crap zijn. En je kan items disenchanten en van de mats die overblijven kan je items upgraden enz. Er zijn dus veel manieren om wapens te upgraden.

Daarnaast kan je ook plans vinden om eenmalig wapens/armor/relics te maken. Je moet dan de mats supplyen en dan wordt het item eenmalig gecraft. Er zijn dus veel manieren om aan betere wapens/armor te komen.

Ook barst het spel van de quests vooral kill quests of activeer dit of vind dat. Maar het is erg leuk levelen op die manier. En er zit ook wel wat variatie in. Had laatst een quest dat ik een groep mensen van de ondergronse zegmaar via top view door straten met mobs moest loodsen en een baas moest killen. Maar primair is het gewoon een hack/slash geen wow taferelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gedeelte over items is heerlijk! Helemaal mijn ding. :)
Wederom bedankt dus, geweldige informatie.
Grappig ook, de overeenkomsten qua spellen die we spelen / speelden.
Met die achtergrond is het wel fijn om te lezen dat je zegt dat Hellgate het helemaal is / gaat worden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Mirage schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

Ook barst het spel van de quests vooral kill quests of activeer dit of vind dat. Maar het is erg leuk levelen op die manier. En er zit ook wel wat variatie in. Had laatst een quest dat ik een groep mensen van de ondergronse zegmaar via top view door straten met mobs moest loodsen en een baas moest killen. Maar primair is het gewoon een hack/slash geen wow taferelen ofzo.
Ook wel weer eens lekker. Ik speel nu zo'n 3 jaar WoW (sinds beta eind 2004) en het gaat een beetje met ups en downs. Nu zit ik ff in een down-periode. De nieuwe patch brengt niks boeiends, zeker niet voor mijn class (alleen maar nerfs, alle andere classes worden gefixed of verbeterd).

Ik kijk erg uit naar een tijdje lekker raggen met hellgate london en een leuke guild om dat in te doen. Of dat GoT is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
u make the baby jezus cry
zelf ook 2 jaar wow gespeeld, everlast - trollbane

[ Voor 12% gewijzigd door Pensmaster-B op 15-10-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RPG + Hack 'n' Slash + multiplayer + Zwaarden + Guns + Zombies = Mijn spel, totaal!!! Hoop echt zo erg dat het geen flop word! dan het hele idee van het spel spreekt mij heel erg aan.
Ben op het moment fanatiek wow speler en hiervoor alleen maar diablo 2 maar ja je wil ook wel eens wat anders he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Pensmaster-B schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:28:
[...]

het lukt mij maar niet om dat kreng te pre orderen bij ebgames en of gamestop
geouwhoer met cc , betaal alles met dit ding en hun doen moeilijk
reageren op mails doen ze daar ook al niet
word de normale versie halen in de winkel, eerste maand direct elite eens kijken of het het waard is voor langere termijn
om nog even hier op terug te komen. Ik heb een CC van de postbank deze werkte perfect de eerste keer meteen. Maar vervolgens heb ik ze ook nog 2 mails gestuurd en eigenlijk iedere keer de volgende dag bericht gehad. De eerste keer vroeg ik wanneer ik mijn invite zou krijgen en de 2de keer om te zeggen dat de datum waarop ik hem zou krijgen al verstreken was maar beiden keren keurig binnen 24 uur antwoord.

Daarnaast de betaalde content zal meer bestaan uit vergemakkelijking in eerste instantie heb ik begrepen. Dat moet je zien in de trant van een shared stash voor al je characters om makkelijk items uit te wisselen enz. Het zou kunnen dat er extra content is ofzo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Mirage schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

om nog even hier op terug te komen. Ik heb een CC van de postbank deze werkte perfect de eerste keer meteen. Maar vervolgens heb ik ze ook nog 2 mails gestuurd en eigenlijk iedere keer de volgende dag bericht gehad. De eerste keer vroeg ik wanneer ik mijn invite zou krijgen en de 2de keer om te zeggen dat de datum waarop ik hem zou krijgen al verstreken was maar beiden keren keurig binnen 24 uur antwoord.

Daarnaast de betaalde content zal meer bestaan uit vergemakkelijking in eerste instantie heb ik begrepen. Dat moet je zien in de trant van een shared stash voor al je characters om makkelijk items uit te wisselen enz. Het zou kunnen dat er extra content is ofzo hoor.
kheb ook cc van postbank
but stil aint working, steeds meuk van je adres met cc gegevens kloppen niet
terwijl ik dit overal voor gebruik
beetje irritant, maybe probeer ik het nog een keer of zal dan als nog een mailtje proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Pensmaster-B schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:11:
[...]
kheb ook cc van postbank
but stil aint working, steeds meuk van je adres met cc gegevens kloppen niet
terwijl ik dit overal voor gebruik
beetje irritant, maybe probeer ik het nog een keer of zal dan als nog een mailtje proberen
Het ene systeem controleert strenger dan het ander. Zorg dat je het exact zo invult als het hoort (ook je naam zoals die op de pas staat, dus hoofdletters, geen punten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister beetje op youtube zitten zoeken naar filmpjes van het spel, ziet er wel erg gaaf uit allemaal.
Die blademaster met 2 van die lichtgevende blades al helemaal :)
Denk dat dit wel DE mooiste action rpg is die ik ooit gezien heb, en de toevoeging van first person view maakt het inderdaad af en toe net of je een FPS speelt. Ik hoop echt met heel mijn hart dat dit spel wat word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:33:
[...]

Jaxe. ;)
Wat jij niet hebt met Diablo II, heb ik niet met Guildwars. :)
Heb nog steeds een normale en een CE thuis liggen. Wil het ook nog graag eens een kans geven, maar ik log in en kan er maar niet in komen.
Heb echt m'n hoop op dit spel gevestigd. Titan Quest kon me niet boeien, met WoW ben ik gestopt, Diablo II speel ik nu in de tussentijd, Sacred was het ook niet helemaal; nee, Hellgate moet het echt gaan doen voor me. :)
Ah okee dan ;)

Ik ben idd wel benieuwd wat dit spel mij kan brengen. De laatste tijd (zeg maar anderhalf jaar) ben ik steeds minder shooters gaan spelen omdat er wat mij betreft te veel de nadruk ging liggen op graphics en uitgekauwde formules en te weinig op originaliteit en vernieuwende gameplay. Ga steeds meer richting rpg en rts omdat die spellen vaak wat meer diepte geven.
Met Hellgate hoop ik dan ook een mooie hybride aan te treffen die de twee genres goed kan combineren.
Als het verhaal me ook net zo kan meeslepen als Undying of Call of Duty 1 en CoD:UO dan is dat helemaal mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Pensmaster-B schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:02:
kan dit stuk ff bij de TS aan worden geplakt ? :P makkelijk voor straks bij release
zitten we tenminste opdezelfde server.

[afbeelding]
officiele site:
http://www.hellgatelondon.com/downloads.html

andere links:
http://hellgateguru.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Hellgate_london
Waar zitten de gotters?
Guildname: < GoT >
Server: < not yet released >
Members:
Waar zitten de GoT'ers dan? Lijkt me nu nog een beetje nutteloos om dat in de TS te zetten. Linkjes staan er al wel in ;)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 07:09:
[...]

Ah okee dan ;)

Ik ben idd wel benieuwd wat dit spel mij kan brengen. De laatste tijd (zeg maar anderhalf jaar) ben ik steeds minder shooters gaan spelen omdat er wat mij betreft te veel de nadruk ging liggen op graphics en uitgekauwde formules en te weinig op originaliteit en vernieuwende gameplay. Ga steeds meer richting rpg en rts omdat die spellen vaak wat meer diepte geven.
Met Hellgate hoop ik dan ook een mooie hybride aan te treffen die de twee genres goed kan combineren.
Als het verhaal me ook net zo kan meeslepen als Undying of Call of Duty 1 en CoD:UO dan is dat helemaal mooi :)
Ik ga er even van uit dat je dan ook zit te wachten op Jericho? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:43:
[...]

Ik ga er even van uit dat je dan ook zit te wachten op Jericho? 8)
Hell ja! De demo staat hier al een tijd op de hd, lijkt me weer fantastisch! Maar erg veel naamsbekendheid heeft het spel niet volgens mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, net als Hellgate. Daar is ook niet echt veel aan gedaan qua marketing geloof ik.
Toevallig vandaag wel een stukje in de Metro over Jericho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Timlog schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 07:37:
[...]

Waar zitten de GoT'ers dan? Lijkt me nu nog een beetje nutteloos om dat in de TS te zetten. Linkjes staan er al wel in ;)
ja ik bedoel voor als die uitkomt :P dan kun je dat er zo in pasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Voor iemand die hier aan het beta testen is ..

Zijn gun using classes niet veel sterker dan skill using classes ( zoals mages etc )
hebben guns cooldown met schieten ?
want dan focus je je gewoon op zoveel mogelijk je gun pimpen, skills boeien dan niet meer erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Nee er zit op de verschillende wapens een andere range met andere effecten enz. Guns hebben een CD deze is ook verschillend per wapen per class enz. Bijv een summoner kan ook geweren gebruiken maar dit is van hele andere klasse als de marksmanship class. Bij marksmanship bijvoorbeeld wordt het geweer als je langer schiet steeds onnauwkeuriger.

Het grote verschil is hem denk ik ook dat marksmanship in principe alleen een gun en talents daarin heeft. Maar bijvoorbeeld de summoner kan beesten summonen en heeft ook de mogelijkheid tot gebruik van geweren. De enige echte melee classes zijn denk ik ook blademaster en guardian.

En pvp zit nog niet in het spel op dit moment. Dat zal er op de release waarschijnlijk ook niet in zitten heb ik gehoord. Dit omdat dat heel veel balancing vergt en daar de tijd niet gewoon is bij een spel van zo een omvang. Dan kan je natuurlijk gaan roepen release dan niet. Maar je zit met deadlines lonen die betaald moeten worden geld in het laatje, outdated raken van de graphics en de engine en het feit dat mensen interrese verliezen in het spel of er in de tussentijd iets anders op de markt komt.

Maar dat er pvp in gaat komen is wel zeker opzich.

[ Voor 5% gewijzigd door Mirage op 17-10-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Morgen SINGLE PLAYER DEMO!!

check hellgateguru oid

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O+

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Freich schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:05:
Morgen SINGLE PLAYER DEMO!!

check hellgateguru oid

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O+
very nice, kan ik gelijk kijken hoe me 6800 ... ( thanks 2 years of wow gaming ) het nog trekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Dat wordt dus vrijdag!
And for gamers who can’t wait until Halloween to get their Demon-slaying on, Flagship Studios is releasing a singleplayer demo this Friday, October 19th.
Maar still!! _/-\o_ :D :P :9~ enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nice! Heb vandaag ook een Mythos invite gekregen, best gaaf spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, eigenlijk wil ik wachten met spelen tot de release, maar.... Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
ik kan hem nog niet vinden
ze hebben er over dat 1 site vandaag mag releasen en rest morgen
tot nu toe nog niks gevonden

*
Update The game's official web site now has the demo coming out on Friday, not Thursday as was announced in the initial press release

[ Voor 36% gewijzigd door Pensmaster-B op 18-10-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Sjeez, een dag voordat de demo uitkomt krijg ik een beta invite 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
DeepSeven schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:53:
omg ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

And for gamers who can't wait until Halloween to get their Demon-slaying on, Flagship Studios is releasing a singleplayer demo this Thursday, October 18th.

Nu staat er weer 18 October...
Het zal voor ons wel vrijdag middag worden, door het tijdsverschil etc.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
DeepSeven schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:53:
Er zitten wel wat voordelen aan :) je speelt online met een nieuwere versie als de demo en je hebt toegang tot de forums natuurlijk. en een dagje eerder spelen is het waard hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Mirage schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:24:
[...]

Er zitten wel wat voordelen aan :) je speelt online met een nieuwere versie als de demo en je hebt toegang tot de forums natuurlijk. en een dagje eerder spelen is het waard hoor :P
denk dat de demo van de gold versie is heur, en de beta nog een paar versies achter loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
komt de demo nou vandaag of morgen, nu zeggen ze weer vandaag op de officiele site.. ik snap er de balle van :p hadden ze maar een tijd nieer gezet :/

[ Voor 14% gewijzigd door Proxzor op 18-10-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de beta liep toch sowieso een aantal builds achter? Werd ergens in dit topic vermeld. De demo kunnen ze echt niet van de beta af laten komen, dan bijten ze zichzelf in de kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Pensmaster-B schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:31:
[...]

denk dat de demo van de gold versie is heur, en de beta nog een paar versies achter loopt
hmm zou kunnen of de singleplayer is wel af aangezien daar minder variabelen inzitten en er minder fout kan gaan. Maar ik kan wel eerlijk zeggen dat hij online nog niet klaar is hoor en er wordt ook met geen woord gerept over dat wij op een oudere versie beta testen dat zijn meer aannnames zoals ik het nu hoor. Ik heb het in ieder geval nergens officieel zien staan. (alsin er zitten nog best wel bugs in waar al maanden om gevraagd wordt) engineer bots die wapens opeten enz. Maar de DX10 support bijvoorbeeld is nog erg brak. En misschien is de demo wel niet met alle classes ofzo.

Kijk ik geloof wel dat wij 1 of 2 versies achterlopen maar ik zie bugs die al maanden open staan en dus blijkbaar lastig te fixen zijn.

Dus ja eigenlijk weet ik het ook niet ik hoop alleen dat ze echt alles op orde krijgen maar we krijgen nu ongeveer om de 3 dagen een update dus ze lopen wel lekker door.

Daarnaast ook een post van een paar dagen terug gezien volgens mij 13 oktober dat ze het hele level systeem zelfs aan het omgooien/uitbouwen zijn en daar super druk mee zijn. Ze geven ons best wel informatie van wat ze nou aan het doen zijn. Als in meer levels andere schema's aangezien ieder level random gemaakt wordt en er zou nu meer randomization in gaan komen. En de mobs zouden meer per level gelimiteerd worden nu kom je alle mobs zo ongeveer in iedere level tegen.

En het stond er alsof ze daar voorlopig nog niet klaar mee zijn :) dus ik denk dat de final wel anders gaan zijn dan de demo nu zeker op replay value aangezien er meer random spul inkomt.

[ Voor 34% gewijzigd door Mirage op 18-10-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Mirage schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:51:
[...]
Daarnaast ook een post van een paar dagen terug gezien volgens mij 13 oktober dat ze het hele level systeem zelfs aan het omgooien/uitbouwen zijn en daar super druk mee zijn. Ze geven ons best wel informatie van wat ze nou aan het doen zijn. Als in meer levels andere schema's aangezien ieder level random gemaakt wordt en er zou nu meer randomization in gaan komen. En de mobs zouden meer per level gelimiteerd worden nu kom je alle mobs zo ongeveer in iedere level tegen.

En het stond er alsof ze daar voorlopig nog niet klaar mee zijn :) dus ik denk dat de final wel anders gaan zijn dan de demo nu zeker op replay value aangezien er meer random spul inkomt.
Lijkt me sterk dat ze nu nog complete gameplay elementen gaan omgooien nu het spel net gold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik nou de enige die de beta speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:00:
ben ik nou de enige die de beta speelt?
nee, maar je hoort nu wel bij de club van mensen die zen login gegevens aan me passed

oh btw ...
http://www.gamedaily.com/...xclusive-demo/4251/67004/
de demo is er :P

[ Voor 22% gewijzigd door Pensmaster-B op 18-10-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo is er idd... helaas nog geen snelle mirrors beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

YES ik refreshte Gamershell en ja hoor.

Ik download met 153 kb/s das zo ongeveer mijn max ook. 2u 47 min wachten nog :X
Mythos zit er nu ook niet in, lag vrij niet iig.

ARGH

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Freich schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:35:
YES ik refreshte Gamershell en ja hoor.

Ik download met 153 kb/s das zo ongeveer mijn max ook. 2u 47 min wachten nog :X
Mythos zit er nu ook niet in, lag vrij niet iig.

ARGH
hehe same max bij mij ^^ , downloade eerst via mijn link maar die ligt nu op 40 kb ;x
dus ook maar gamershell gedaan nu, maarja dan wel weer wachten -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamershell, ben nu aan het downloaden met 2 MB/s :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Krijg nu net mn beta invite. Ze mailen nu alle mensen die zich een keer hebben aangemeld via de site.
Beetje laat, en ik weet niet of ik de beta uberhaubt nog wel wil spelen. Des te vetter is het spel op de launchdag etc.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
DeepSeven schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:27:
[...]

Lijkt me sterk dat ze nu nog complete gameplay elementen gaan omgooien nu het spel net gold is.
kleine quote van het forum daar meer ga ik niet posten ivm NDA. Ik vertel niet zomaar wat natuurlijk.

Publish Notes - October 11th, 2007

--------------------------------------------------------------------------------

It will be October 31st, Halloween and launch for us at Hellgate: London in 19 days, 0 hours, 25 minutes and 5 seconds at time of posting… we are a little excited if you couldn’t tell!

Big things are happening in Hellgate: London right now, ok so not right now but Sunday! This publish will require everyone to uninstall the current client and reinstall the new version. Users who try to play with the old client will receive an error telling them their client is an older version and to update.

Currently, we’re in the middle of a massive redesign of the Acts. This ongoing process includes designating unique environments, themes, and effects for each Act, as well as creating much more varied layouts of each type of level. Most of these changes are still being tested and tweaked within our internal builds. However, in this patch you will see the beginnings of the changes: Level types have been grouped according to the different Acts and monster classes are now much more specific to particular levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een onzin :p krijg net beta invite, nou dan maar de demo van Usenet afhalen.. ben toch niet zo'n MP...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Prachtige demo, ik wist niet precies wat ik moest verwachten maar demo is zeer goed. Demo speelt lekker en het ziet er prachtig uit. Het is een beetje een kruizing tussen Diablo en World of Warcraft. Toen ik voor het eerst speelde liep het spel niet echt soepel, maar toen ik bij de options keek bleek dat anti aliasing op very high stond. Dit even naar medium gezet en alles liep soepel.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ben nu totaal addict aan dit spel hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hou op, ik heb nog geen internet dus kan niks downloaden van die demo :'( Hoop dat ie binnenkort bij de gamemagazines zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:37
Ik heb gisteravond ook een beta invite ontvangen, heb nu de client gedownload en geinstalleerd, maar de servers zijn vandaag down. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.

Heb me nog niet echt verdiept in de verschillende classes, maar dat lees ik straks allemaal wel. Ik zal toch wel weer de caster kant op willen, melee heeft me nooit geboeit.
Eens zien of dit net zo verslavend wordt als WoW, if so... :o

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ik heb gisteren ook een beta invite mogen ontvangen! Owh happy days! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melee is best leuk anders in HGL. Niet alleen monsters maar ook tonnetjes omver hakken enzo. Ik heb het gisteren een minuut of 10 gespeeld en vind het vooral erg 'solid' aanvoelen. Ik denk dat dit een kwaliteitstitel gaat worden. De animo in dit topic valt me overigens tegen, maar dat gaat tegen release wel aantrekken denk ik.

Vanavond ook ff de beta installeren!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
leuke demo, me 6800 trekt het nog lekker, kan dus wachten op 9xx serie :P
omg ... kheb ook een beta invite
naja dan ook maar ff downloaden en in tussentijd demo spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
kijk al lang uit naar deze game.
Gisteren de demo een uurtje gespeeld.
Zeer vermakelijk al vond ik het grafisch een beetje tegenvallen.
Wel zie ik erg veel potentie in de game en natuurlijk het diablo item systeem.
items runs, online traden... w00t
Ik ga dadelijk pre-orderen :D

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:22
gisteravond demo gedownload dus ik dacht vanavond lekker spelen. check ik vanmorgen mijn mail. beta invite \o/ dus vanavond demo spelen + beta downloaden.

ben erg benieuwd. heb er nog weinig over gelezen maar ex blizzard mensen van diablo team -> goede game

aldus een blizzard fanboy :)

ben gestopt met WoW wegens tijdsproblemen.. hopelijk is deze game goed te doen als casual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Pensmaster-B schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:54:
leuke demo, me 6800 trekt het nog lekker, kan dus wachten op 9xx serie :P
omg ... kheb ook een beta invite
naja dan ook maar ff downloaden en in tussentijd demo spelen
denk dat iedereen die zich ooit voor een beta in geschreven heeft nu een invite heeft.
zal wel puur MP stresstest hebben als doel.
ik dus ook, dus ik weet wel wat ik vanavond ga doen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb gisteren ook m'n beta invite gekregen (denk dat ze echt alle mensen nu mailen die zich ook maar ooit aangemeld hebben op de site) en gisterenavond een paar uurtjes gespeeld.

Het spel voelt heel solide aan. Het speelt zoals Tabula Rasa, maar het voelt veel beter aan. Het is echt wel geen shooter, maar een echte RPG. Het mikken beperkt zich tot de cursor op de vijanden houden, maar dat vind ik positief. Ik ben geen FPS speler en was al bang dat deze game meer naar de FPS kant ging hangen dan RPG. Maar neen hoor, tis een echte RPG. :-)

Het spelen van in private instances om je quests te doen kennen we ook al uit Guild Wars. Dus al bij al is deze game niet zo vernieuwend als er beweerd wordt. Maar het voelt heel solide aan en de gameplay voelt aan alsof het er staat zoals een huis en dat is het belangrijkste.

Ik hoop maar dat ze de beta nog een tijdje laten doorgaan, want ik speel nog altijd heel veel World of Warcraft, maar ik loop al langer met de gedachte dat WoW meer tijd van me afsnoept dan me lief is. Stoppen doe ik evenwel niet omdat er geen andere game is die mij zo hard kan boeien (ofwel ook zo hard kan boeien, maar evenveel tijd zou afsnoepen, dus dat zou van de regen in de drup terechtkomen zijn :p). Hopelijk is Hellgate London meer casual zodat je met een paar uurtjes per week spelen ook wel ergens geraakt.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
meningen zijn wel flink verdeeld over de game / demo als je dat leest her en der op verschillende fora
maarja ben oud diablo addict gfx boeien me niet zo, zolang ik maar kan raggen en items vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja.. ik heb de demo ook even gespeeld maar ik voel me niet goed bij. Vijanden lopen maar wat rond en vallen je pas aan als je 10 meter van ze af staat. De vijanden die ik ben tegen gekomen (zombies en ratten) zijn nou ook niet echt ... de shit. Okay, dat was dan met Diablo 2 ook wel zo en dat is zeker een vermakelijke game maar Hellgate heeft me nog niet overtuigt!

Verder vind ik het lopen heel raar, vooral als je schuin loopt, je glijd meer dan dat je loopt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pensmaster-B schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:15:
meningen zijn wel flink verdeeld over de game / demo als je dat leest her en der op verschillende fora
maarja ben oud diablo addict gfx boeien me niet zo, zolang ik maar kan raggen en items vinden ^^
De meeste graphicshoeren (:P) zullen toch wel alleen over Crysis kunnen praten. Dus die neem ik bij voorbaat al niet serieus.

Sfeer vind ik het belangrijkst, dan zijn haarscherpe, "plastic aandoende" (Doom 3 anyone?) graphics niet altijd nodig. Kijk naar Silent Hill 2. Oud, grainy beeld maar wel meeslepend en doodeng af en toe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:37:
melee is best leuk anders in HGL. Niet alleen monsters maar ook tonnetjes omver hakken enzo. Ik heb het gisteren een minuut of 10 gespeeld en vind het vooral erg 'solid' aanvoelen. Ik denk dat dit een kwaliteitstitel gaat worden. De animo in dit topic valt me overigens tegen, maar dat gaat tegen release wel aantrekken denk ik.

Vanavond ook ff de beta installeren!
Dat viel mij ook al op ja :) Het is een mega grote titel die erg gehyped wordt en overal hoge ogen gooit of gaat gooien.

Diablo FPS, wat wil je nou nog meer :P

Mn WoW account is stopgezet iig, ik bereid me voor op een stevig robbertje zombies en demonen hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MrVegeta schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:22:
Tja.. ik heb de demo ook even gespeeld maar ik voel me niet goed bij. Vijanden lopen maar wat rond en vallen je pas aan als je 10 meter van ze af staat. De vijanden die ik ben tegen gekomen (zombies en ratten) zijn nou ook niet echt ... de shit. Okay, dat was dan met Diablo 2 ook wel zo en dat is zeker een vermakelijke game maar Hellgate heeft me nog niet overtuigt!

Verder vind ik het lopen heel raar, vooral als je schuin loopt, je glijd meer dan dat je loopt.
Welke RPG begint niet met ratten en zombies :P

Je moet klein beginnen op level 1 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 19-10-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even de demo zitten spelen, spel overtuigt mij nog niet helemaal. Maar het zou best eens heel leuk kunnen worden. Maar goed het is online natuurlijk een stuk leuker dan in je uppie offline. Als er maar wat big-ass bazen in rondlopen.

Weet iemand trouwens of de SP demo ook met DX10 ondersteuning gespeeld kan worden. Bij de opties staat namelijk DX9.0 Zou wel eens willen kijken wat het verschil is, alleen kan het nergens veranderen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
zou ik me nog aan kunnen melden voor de Beta? :P

Net heel even 5 minuten de demo geprobeerd. Vooralsnog ziet het er best leuk uit. wat me opviel was dat de besturing heel "licht" was. Voorzover als je het licht kan noemen.

Daarnaast liep het inderdaad vrij vloeiend allemaal, ben benieuwd hoe de final versie er uit zal zien.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeerde de demo gister te downloaden, damn hij begon op rond de 200kbps daarna zakte hij helemaal terug naar 75kbps zat ik rond de 40% krijg ik ineens een foutmelding waardoor hij ophield met downloaden :(

Nouja vanmiddag nog maar is proberen, het hele idee dat dit een beetje diablo achtig is kwa items enzo maakt me helemaal warm van binnen :D ben bang dat dit een wow vervanger gaat worden voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bosmonster schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

Dat viel mij ook al op ja :) Het is een mega grote titel die erg gehyped wordt en overal hoge ogen gooit of gaat gooien.

Diablo FPS, wat wil je nou nog meer :P

Mn WoW account is stopgezet iig, ik bereid me voor op een stevig robbertje zombies en demonen hakken.
Hahaha, ik wou al gmta roepen :D

* Outerspace gaat vandaag eens het spelletje binnen halen. Ik was in het begin van dit topic al erg nieuwsgierig, dus kom maar op :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:32

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Net demo zitten spelen, kwam niet verder dan een lvl 5 boss/rare mob (bag o bones) verder kon ik geen uitweg vinden.
wel wat leuke wapens kunnen vinden, paar pistolen, wat andere rifles en een soort van napalm bom launcher ofzo, leuk speelgoed allemaal.
loopt niet echt lekker op men laptop, had ook niet meer verwacht though :P

Vandaag zijn de beta servers offline, heeft iemand een idee wanneer deze weer up komen??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, net bezig met de demo, zit wel leuke humor in: "if you dont come back, ill die! (but not before I kill your family)" bovendien lopt het lekker soepel. m'n eerste legendary item ook gekregen: Roundhouse Scarab shield: 24 physical splash, 30 armor, ads 60 stun defense, adds 38 to stun Attack Strength, Critical damage bonus +90% en +25% damage to necros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-09 17:49
Gisteravond de demo gedownload, wel geïnstalleerd, maar moest voor Vista nog een of andere hotfix van Microsoft hebben om hem te kunnen starten. Die vroeg weer om een reboot, en omdat het al te laat was, maar de PC uitgedaan en gaan slapen.

Heeft de demo nog beperkingen of kun je binnen een bepaald gebied zo lang spelen als je wil? (zonder verder in level te groeien waarschijnlijk). Of krijg je, wanneer je een bepaald punt bereikt, gewoon te horen: einde demo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 11:00
Heb de demo vanochtend ook lopen spelen. Een paar dingen vielen een beetje tegen. Ik had last van bugs(letters van de naam het gebied die ontbraken, hij is 2 keer vastgelopen, tekst menutje van de npc's was zwart, rocket lancher blijft de hele tijd schieten ook al druk ik niet). Ik vind vooral jammer dat het een beetje een sfeertje missen zoals diablo of warcraft dat heeft, die bugs kunnen ze er wel uit halen.

Het gezeik over de grafics snap ik dan weer niet, want die zijn gewoon redelijk. Je moet geen gears of war of crysis grafics verwachten van een rpg. Het beste aan het spel vind ik het combatsysteem. Ik vindt al die systemen van al die mmorpg's waar je 5 seconden coltdown heb na een aanval zo saai. Lekker fast paced en met de marksman de standaard shooter gameplay. Je moet natuurlijk geen unreal tournament of gears of war gameplay verwachten van een rpg, maar ik vind het niet veel onderdoen aan van die middelmatige shooters die soms op de markt komen zoals een bioshock en een crysis(die ook nog eens de hemel in worden geprezen).

Nu even de beta client binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm. hoe eindigt de demo? Ik ben overal geweest en loop nu nutteloos rond? Help aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:22:
ehm. hoe eindigt de demo? Ik ben overal geweest en loop nu nutteloos rond? Help aub!
Zelfde hier, geen idee of ik nu de demo heb uitgespeeld of niet :P .. Ben niet heel erg enthousiast tot nu toe (gespeeld met de blademaster). Een paar punten van commentaar:

- Saaie kleuren, alles is grijs.
- Mannetje loopt een beetje houterig.
- Gare interface in de inventory. Hoe gooi ik iets op de grond?
- Spells die totaal niet nuttig zijn (weet niet eens wat ze doen), ik hoefde alleen maar te raggen.
- Levels zijn saai, je kan alleen wat monsters mollen en kistjes kapot slaan, alles ziet er hetzelfde uit verder.
- NPC's praten veel te veel, eindeloos doorklikken voor je eindelijk je quest krijgt.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

writser schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:40:
[...]

Zelfde hier, geen idee of ik nu de demo heb uitgespeeld of niet :P .. Ben niet heel erg enthousiast tot nu toe (gespeeld met de blademaster). Een paar punten van commentaar:

- Spells die totaal niet nuttig zijn (weet niet eens wat ze doen), ik hoefde alleen maar te raggen.
- Levels zijn saai, je kan alleen wat monsters mollen en kistjes kapot slaan, alles ziet er hetzelfde uit verder.
- NPC's praten veel te veel, eindeloos doorklikken voor je eindelijk je quest krijgt.
1. Kan ik in komen, maar dit schijnt naar mate de game vordert wel flink te veranderen.
2. Vond ik niet enorm storend maar wel een tegenvaller van een developer zoals Flagship.
3. Die interface is even wennen, maar ik vind hem degelijker dan bij de meeste anderen uit het genre.
4. Kan ik nog geen antwoord op geven.
5. Ik vind de levels tot nu toe wel leuk, maar wel klein. Er zijn kleine ruimten, maar ik ga daar nog niet over oordelen, de mannen kennende verbetert dit echt wel.
6. Die quest verhalen hadden ze van mij inderdaad ook wel in 3 stukken mogen verdelen in plaats van 1 keer klikken per zin. Ik had meteen al zin om het verhaal door te skippen en dat heb ik bij WoW quests al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

writser schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:40:
[...]

Ik ben het met al je punten eens, twas ook zo makkelijk, gwn raggen healen raggen KLAAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:46

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

Ik ben het met al je punten eens, twas ook zo makkelijk, gwn raggen healen raggen KLAAR.
Ben het hier helemaal mee eens... Kreeg er echt weer een heerlijk Diablo 2 gevoel van :9

Kom maar op met die final!

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.