Ik had al wat gepost in het ATi nieuwdiscussie topic.
Aangezien dat daar niet hoort post ik het hier. Ik weet ook niet of dit een software, hardware of game-engine probleem is;
De videokaart wordt niet te warm. En ik heb nog niet echt in andere games getest, maar het lijkt mij een CS:S probleem... omdat het me alleen in deze game opvalt, en als het ook in andere games zo zou zijn had ik het al wel eerder gemerkt.
Nog meer mensen met een X1900 kaart die dit meemaken/ voelen/ hebben?
Edit; net ff een half uurtje Far Cry gespeeld: notros problemos.
Weird eh?
Aangezien dat daar niet hoort post ik het hier. Ik weet ook niet of dit een software, hardware of game-engine probleem is;
RappieRappie schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:24:
Zijn er mensen met een X1900 die veel CS:S spelen?
Ik heb last van "choppyness" met Catalyst 6.4. Het treedt op na een tijdje gamen.
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die het hebben. (En om voor deze vraag een compleet nieuw topic te openen LIJKT me overbodig, of niet? )
Na een systeemherstart is het weg trouwens. Dan zijn de drivers natuurlijk "gereset". Ik heb net Drivercleaner eroverheen gegooid, en Cat 6.3 erop gezet. Eens kijken wat er gebeurt.
Ook met Catalyst 6.3 doet de game raar. Na ongeveer 15-30 minuten spelen wordt de game "choppy" en voelt het wat stotterend aan. En zo ziet het er ook uit.RappieRappie schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:51:
Gloeiende gloeiende.......![]()
Ik heb net de DH Zeropoint 0.63 drivers geprobeerd; zelfde probleem. Ik ga nu Cat 6.3 testen.
Of zou het aan de engine van CS:S liggen... Het lijkt wel of deze game de drivers in de war maakt...
Anders open ik zo wel een nieuw topic....
De videokaart wordt niet te warm. En ik heb nog niet echt in andere games getest, maar het lijkt mij een CS:S probleem... omdat het me alleen in deze game opvalt, en als het ook in andere games zo zou zijn had ik het al wel eerder gemerkt.
Nog meer mensen met een X1900 kaart die dit meemaken/ voelen/ hebben?
Edit; net ff een half uurtje Far Cry gespeeld: notros problemos.
Weird eh?

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 17-04-2006 17:06 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX