Toon posts:

CS:S X1900/ driver/ game engine probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 06:02
Ik had al wat gepost in het ATi nieuwdiscussie topic.

Aangezien dat daar niet hoort post ik het hier. Ik weet ook niet of dit een software, hardware of game-engine probleem is;
RappieRappie schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:24:
Zijn er mensen met een X1900 die veel CS:S spelen?

Ik heb last van "choppyness" met Catalyst 6.4. Het treedt op na een tijdje gamen.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die het hebben. (En om voor deze vraag een compleet nieuw topic te openen LIJKT me overbodig, of niet? )

Na een systeemherstart is het weg trouwens. Dan zijn de drivers natuurlijk "gereset". Ik heb net Drivercleaner eroverheen gegooid, en Cat 6.3 erop gezet. Eens kijken wat er gebeurt.
RappieRappie schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:51:
Gloeiende gloeiende....... :(

Ik heb net de DH Zeropoint 0.63 drivers geprobeerd; zelfde probleem. Ik ga nu Cat 6.3 testen.

Of zou het aan de engine van CS:S liggen... Het lijkt wel of deze game de drivers in de war maakt... 8)7

Anders open ik zo wel een nieuw topic.... B)
Ook met Catalyst 6.3 doet de game raar. Na ongeveer 15-30 minuten spelen wordt de game "choppy" en voelt het wat stotterend aan. En zo ziet het er ook uit. :+

De videokaart wordt niet te warm. En ik heb nog niet echt in andere games getest, maar het lijkt mij een CS:S probleem... omdat het me alleen in deze game opvalt, en als het ook in andere games zo zou zijn had ik het al wel eerder gemerkt.

Nog meer mensen met een X1900 kaart die dit meemaken/ voelen/ hebben?

Edit; net ff een half uurtje Far Cry gespeeld: notros problemos.

Weird eh? |:(

[Voor 10% gewijzigd door Format-C op 17-04-2006 17:06]

Idle @ 23.6C, load @ 4850MHz -all core- 58C

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee