Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
ErikRedbeard schreef op zondag 16 april 2006 @ 02:05:

Dus mappen maken voor gates dat is best moelijk.
Als ze random zijn dan lijkt me het eik onmogelijk; bij elke pc zouden ze dan anders zijn ;)

Maargoed; hoeveel kan ik er op mijn pc verwachten? om en nabij de 20 toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Kan ik niet zeggen.

Zal wel ongeveer 20-30 zijn.

Net zoals bij bomen is het elke keer weer een ander aantal. Maar in verhouding zit het best dicht bij elkaar.

Meestal een verschil van 2 of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
spoiler:
[quote]LifeTecH schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:08:
[...]

Had ik toe straks ook al geprobeerd, maar na 80 pijlen was ie nog niet dood :+ Zal wel een bug zijn geweest, zo maar even opnieuw proberen :)

Net nog even geprobeerd. 51 Iron Pijlen, 40 Steelpijlen en 5 minuten staan hakken. Dit allemaal op 1 troll, en hij ging nog steeds niet dood :| Kan niet goed zijn...[/quote]

spoiler:
Je kunt ook meteen naar het zuiden lopen, daar waar de wereld eindigt... dan moet je maximaal twee doodmaken geloof ik, gebruik op elk 3 terpentine(gewoon selecteren en usen en dan zit ie automatisch op je geselecteerde wapen/pijl) en je hebt ze zo dood. Dan die kwast pakken van dat lijk, en terugrennen naar die schilder. Zorg er in godsnaam wel voor dat trollen je niet achter na rennen, want dan gaat die andere gast wegrennen door de hele map heen en krijgt hij alle trollen achter zich aan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
vosss schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:49:
Blunt en zwaard gaan nie samen he; blunt zijn knuppels en dergelijke, zwaarden en toestanden zijn blades ;)
Ik bedoelde blade, sorry. Teveel de wapens door elkaar gebruikt :D. Maar nu heb ik nog geen antwoord op m'n vraag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
wwillem schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:01:
Weet iemand trouwens wanneer je bepaalde wapens beter kan hanteren? Ligt dat puur aan je skills welke bij dit wapen horen (dus blunt bij een zwaard) of ligt het ook aan je strenght bijvoorbeeld :?
Als je puur naar schade kijkt moet je voor optimaal effect je hoogste skill met bijbehorende wapen gebruiken.

Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt :? , bedoel je nou dat bepaalde type wapens meer schade doen bij bepaalde vijanden? Dus blunt versus skeleton is hoog, en zwaard versus skeleton is laag a la Baldur's Gate II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:01:
Weet iemand trouwens wanneer je bepaalde wapens beter kan hanteren? Ligt dat puur aan je skills welke bij dit wapen horen of ligt het ook aan je strenght bijvoorbeeld :?
Hanteren als in betere powermoves en dergelijke krijgen? Dan ligt het puur aan je skills voor dat wapentype. Strengh heeft alleen maar invloed op hoeveel schade je ermee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:01

Q-bone

Dusss...

weet iemand ook in welke oblivion gate de "Hatreds Soul" kan vinden dan?

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Nog nooit van gehoord. Kun je misschien wat beter uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Gates komen random op vaste plaatsen. Om de x aantal cells is er een plek waar een gate kan verschijnen geloof ik.
Dus de plekken waar ze kunnen komen is wel vastgelegd, maar of ze er wel of niet verschijnen, dat is random :)
edit:
Dit was niet een reactie op de vraag waar de 'Hatred Soul' Gate is

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 16-04-2006 10:57 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:27:
[...]

Hanteren als in betere powermoves en dergelijke krijgen? Dan ligt het puur aan je skills voor dat wapentype. Strengh heeft alleen maar invloed op hoeveel schade je ermee doet.
Ok, dat is duidelijk.
Haijo schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:01:
Als je puur naar schade kijkt moet je voor optimaal effect je hoogste skill met bijbehorende wapen gebruiken.

Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt :? , bedoel je nou dat bepaalde type wapens meer schade doen bij bepaalde vijanden? Dus blunt versus skeleton is hoog, en zwaard versus skeleton is laag a la Baldur's Gate II?
Mijn doel is om meer schade te doen met m'n wapens. Met het antwoord van Spooky is het dus belangrijk om een hogere strength te krijgen plus hogere skills voor elk wapen. Jouw antwoord is ook interessant (of het beste wapen per vijand verschilt). Dat zou ik ook wel willen weten, maar ik gok van niet en is er geen beste wapen per vijand. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhehehe, ikzelf heb het niet zo meer op al die gates die je moet sluiten. Nu moet ik alleen wel voor de MQ. Gelukkig is me sneak hoog en kan ik bijna de gehele gate doorsneaken totdat ik boven kom en dee poort sluit, zonder maar 1 ventje te slopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Nou ja trollen zijn toevallig gevoelig voor vuur, wat een beetje a-origineel is, maar tenzij iemand het echt ingeprogrammeerd heeft denk ik eigenlijk niet dat dit voor alle andere vijanden ook geldt. Ik zal met mijn volgende character es kijken. Dus twee verschillende soorten wapens met dezelfde skillhoogte nemen en dan op een sterke vijand inhakken met een flikker lading potions. Kijken hoeveel rake normale wapenslagen het kost, en je hebt een redelijke richtlijn. Maar ik denk eerlijk gezegd van niet.
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:14:
Mhehehe, ikzelf heb het niet zo meer op al die gates die je moet sluiten. Nu moet ik alleen wel voor de MQ. Gelukkig is me sneak hoog en kan ik bijna de gehele gate doorsneaken totdat ik boven kom en dee poort sluit, zonder maar 1 ventje te slopen >:)
Ik vind ook ze tot vervelens toe saai. Elke keer exact hetzelfde. Ik zal met de MQ nog wel een paar moeten doen, en dan ff goed Daedric weapons oogsten, om mijn set compleet te krijgen. :9 En dan gewoon doorheenracen met mijn Redguards Adrenaline Rush

[ Voor 39% gewijzigd door Haijo op 16-04-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
ik vind de Oblivion Gates errug repetetief... ik ren gewoon door, grijp de sigil stome en hoppa!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:17:
ik vind de Oblivion Gates errug repetetief... ik ren gewoon door, grijp de sigil stome en hoppa!
helemaal mee eens, weer eens een design fout vind ik. er zijn er gewoon teveel en dat gaat vervelen. heb dan ook een mod geinstalld die alle non quest related gates weg haald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Ik vond de Daedric Shrines in Morrowind nog interessanter eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Duh. Die waren echt afwisselend qua opbouw, wapens en boeken! Veel meer boeken. Van die lekker hnadig bonussen zaten erin. Daar zitten er in Oblivion ook te weinig van,.

[ Voor 8% gewijzigd door Haijo op 16-04-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:23:
[...]

helemaal mee eens, weer eens een design fout vind ik. er zijn er gewoon teveel en dat gaat vervelen. heb dan ook een mod geinstalld die alle non quest related gates weg haald.
Ben ik het wel mee eens. Ik word er erg moe van eigenlijk :Z Ik zal straks eens een screen maken van m'n map, dan kun je zien wat ik bedoel.

Gewoon rennen en die stone pakken is wel een goede tactiek eigenlijk >:)

edit:
Ik heb BTW de 84.30 driver die in het vorige topic langskwam geinstalled, maar nu heb ik continue 50% CPU usage :X Niet echt geslaagd dus, ik denk dat ik maar terugga naar 84.25

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:01

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wat betreft die vervelende Trollen in dat schilderij: Als je pijl en boog bij je hebt probeer ze dan in "sneakmode" te benaderen en dan met een "terpentine-pijl" te raken als ze je nog niet gezien hebben. Deze pijl doet dan 2,3,of 4x damage (afhankelijk van je persoon), waardoor je ze daarna makkelijker neer krijgt.
Ze zijn dan al zwaar gewond, dus heb je een betere kans. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
ja weetje, mijn armor &weapon skill zijn al 100 dus waarom zou ik gaan vechten met 'n hoop storm atronarchs, clannfears enzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een console command dat je door muren heen laat lopen? Zit namelijk vast in een muur en op gamefaqs staat zo'n console command niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
tcl ingeven in console.

door het nogmaals in te voeren zet je het weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:47:
tcl ingeven in console.

door het nogmaals in te voeren zet je het weer uit.
thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:15:
Nou ja trollen zijn toevallig gevoelig voor vuur, wat een beetje a-origineel is, maar tenzij iemand het echt ingeprogrammeerd heeft denk ik eigenlijk niet dat dit voor alle andere vijanden ook geldt. Ik zal met mijn volgende character es kijken. Dus twee verschillende soorten wapens met dezelfde skillhoogte nemen en dan op een sterke vijand inhakken met een flikker lading potions. Kijken hoeveel rake normale wapenslagen het kost, en je hebt een redelijke richtlijn. Maar ik denk eerlijk gezegd van niet.
Volgens mij is dat wel degelijk ingeprogrammeerd. Waarom zou je anders allerlei verschillende soorten magic damage hebben? Echt niet alleen voor de leuke effecten. Net zoals je karakter zwak of sterk kan zijn tegenover verschillende soorten, kunnen vijanden dat ook zijn. Of dat ook voor wapen types geldt weet ik niet (allemaal geen magic damage).
Let daarbij wel op dat je het niet te lang gebruikt. NPC's en zo kunnen dan namelijk ook door muren heen, en kunnen dus vast komen te zitten als je zelf los komt. Dus zo kort mogelijk gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
[quote]Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:49:
[...]

Volgens mij is dat wel degelijk ingeprogrammeerd. Waarom zou je anders allerlei verschillende soorten magic damage hebben? Echt niet alleen voor de leuke effecten. Net zoals je karakter zwak of sterk kan zijn tegenover verschillende soorten, kunnen vijanden dat ook zijn. Of dat ook voor wapen types geldt weet ik niet (allemaal geen magic damage).
[quote]

Ja, op zich zou een Flam Atronarch immune moeten zijn voor vuur, maar ik ben geen Mage, iig nog niet ;), dus het boeit me ook niet. Ik ben wel nieuwsgierig naar wapentypes, trouwens. Toch even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ja, op zich zou een Flam Atronarch immune moeten zijn voor vuur, maar ik ben geen Mage, iig nog niet ;), dus het boeit me ook niet. Ik ben wel nieuwsgierig naar wapentypes, trouwens. Toch even testen.
Die zijn ook immune voor vuur. :)
Net zoals de Frost Atronarch immune is voor.... frost :P
En de storm Atronarch immune is voor.... je raadt het al, shock.

En zo zijn er nog geesten die immune zijn voor normale wapens (tenzij van zilver)

Ik snap overigens niet dat iedereen hier problemen heeft met trollen. Paar zilveren pijltjes en neer is ie. Als je veel te lang moet doen met normale wapens moet je meestal ff switchen naar zilveren wapens, en als dat ook niet lukt met enchanted spul en spells.

[ Voor 28% gewijzigd door Refragmental op 16-04-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Alleen de painted trollen waren lastig, de rest is zo simpel als wat. Dat ze regeneraten moest mij ook verteld worden trouwens, alhoewel de HP meter erg onduidelijk is en er dus niet aan te merken valt of er wat bijkomt.

[ Voor 14% gewijzigd door Haijo op 16-04-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Onduidelijk? Je hebt zeker liever een percentage ofzo.. Ik vind hem prima. Normaal kan jij ook niet aan iemand zien dat ie 94,3% gezond is.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Nee maar ik heb al moeite met aflezen op 10% dus zo duidelijk is hij ook al weer niet. Maar ik speel hem ook op 360 dus ik weet niet of dit ook voor de PCers onder ons geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:41
ik heb nu die standaard heal minor wounds, maar die zuigt best wel, dus ben ik maar gaan traine nu ben ik lvl 26 restoration, nu kan ik die heal major wounds, is die het waard of zuigt die ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Reken het even uit, krijg je per mana evenveel health of meer? Zo ja, dan zuigt ie niet, zo nee dan zuigt ie wel.

Ik heb overigens wel resoration als major skill op 25 maar gebruik hem absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
ah kvind em wel handig, als je net beetje damge hebt, kan je tijdens het lopen restore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Dat jaagt je restoration skills wel omhoog, ja maar dat geeft ook beter resultaat dan de major omdat je dan ook nog mana restored. Behalve als je Atronarch hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zucht, net bijna een uur bezig geweest om 30 nirnroots te vinden voor een strong potion of exploration (nice potion btw) aangezien ik dacht dat ik er dan wel vanaf zou zijn... Maar helaas, die vent moet er nog 40 hebben voor de grand-versie :P

Voor de rest helemaal geen leuk spel ofzo, heb het net 70 uur spelen nog steeds niet gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:33:
edit:
Ik heb BTW de 84.30 driver die in het vorige topic langskwam geinstalled, maar nu heb ik continue 50% CPU usage :X Niet echt geslaagd dus, ik denk dat ik maar terugga naar 84.25
Dit heb ik ook, maar dan met de nieuwste Ati drivers (ook zonder drivers whatsoever btw..). Het lijkt een foutje te zijn though:

Afbeeldingslocatie: http://i51.photobucket.com/albums/f363/Pageuseun/CPU_usage.jpg

Niet-actieve systeemprocessen blijft netjes op 99% staan, terwijl de usage constant >55% is. Is een stomme fout in windows denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
ik vind de effecten van die potions of exploration maar magertjes. ervanuit gaande dat ze tijdelijk waren(behalve de laatste) heb ik ze gewoon verkocht. +50 health voor 300 seconden en nog wat . Bij een max health van 350 vind ik dat niet zo schokkend. zeker niet als je nagaat wat je ervoor moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:36:
[...]

Dit heb ik ook, maar dan met de nieuwste Ati drivers (ook zonder drivers whatsoever btw..). Het lijkt een foutje te zijn though:

[afbeelding]

Niet-actieve systeemprocessen blijft netjes op 99% staan, terwijl de usage constant >55% is. Is een stomme fout in windows denk ik :)
Gebeurt wel vaker, toen ik nog een noob was schrok ik me dood van die 99% 8)7
Shao Kahn schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:01:
ik vind de effecten van die potions of exploration maar magertjes. ervanuit gaande dat ze tijdelijk waren(behalve de laatste) heb ik ze gewoon verkocht. +50 health voor 300 seconden en nog wat . Bij een max health van 350 vind ik dat niet zo schokkend. zeker niet als je nagaat wat je ervoor moet doen.
Ik snap ook niet helemaal waarom Icestorm er zo'n fan van is, soms wel handig voor quests tho

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Oh ik gebruik die potions niet hoor, maar deze is precies handig genoeg imho om te bewaren. Voor de rest zijn potions gewoon niet spannend. Ik kan alles oplossen met spells en dan beter ;)

En tuurlijk, het kost veel moeite maar het is een quest. En in een RPG hoor je gewoon alle quests die je tegen komt op te lossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
IceStorm schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:10:
Oh ik gebruik die potions niet hoor, maar deze is precies handig genoeg imho om te bewaren. Voor de rest zijn potions gewoon niet spannend. Ik kan alles oplossen met spells en dan beter ;)
)
Zo dacht ik eerst ook. Totdat ik erachter kwam dat ik 6000 potions in m'n inventory had evenals 862 spellscrolls die ik nooit gebruikte. toen heb ik ze maar gedumpt. scheelt encumbrance en dus snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Shao Kahn schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:17:
Zo dacht ik eerst ook. Totdat ik erachter kwam dat ik 6000 potions in m'n inventory had evenals 862 spellscrolls die ik nooit gebruikte. toen heb ik ze maar gedumpt. scheelt encumbrance en dus snelheid.
Verpatsen is een stuk handiger. Ik heb 2 dagen terug mijn scrolls verkocht, leverde mooi 8 mercantile points op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
IceStorm schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:24:
[...]

Verpatsen is een stuk handiger. Ik heb 2 dagen terug mijn scrolls verkocht, leverde mooi 8 mercantile points op ;)
ja dat bedoelde ik ook ja verkopen. kreeg alleen geen mercantile raise. verkoop jij alle items los?? dwz verpats je 1 ding, verlaat het menu en ga er weer in en verkoop nog 1 ding enz enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Triple screen met Matrox TripleHead2Go :9~ _/-\o_ ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.matrox.com/graphics/media/th2go/screenshots/gaming/surround/elder_scrolls_oblivion/elder_1_591.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.matrox.com/graphics/media/th2go/screenshots/gaming/surround/elder_scrolls_oblivion/elder_4_591.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.matrox.com/graphics/media/th2go/screenshots/gaming/surround/elder_scrolls_oblivion/elder_7_591.jpg

Review op bit-tech.net van Matrox TripleHead2Go

[ Voor 12% gewijzigd door -=unicron=- op 16-04-2006 15:38 ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:22

Bezulba

Formerly known as Eendje

3 30" apple cinema displays.... *drool*

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:35
DAMNED DAMNED! waarom laat je dit nu zien... ik wil ook hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:37
Ben wel heel benieuwd wat voor videokaart je daarvoor moet hebben :)

Samenvatting van mijn character: Mage, thieves en dark brotherhood guilds uitgespeeld, level 100 in al mijn major skills (puur magie), level 43 character en ongeveer 90 uur gespeeld. De main quest ben ik nog niet eens aan begonnen, dus ik ga de 300 uur wel halen :) Het allermooist vind ik mn armor, het is slechts mithril armor, maar ik heb alles enchanted met 20% chameleon --> Onzichtbaarheid \o/. Alleen weet ik niet of je dat als cheaten zou meoten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:32:
[...]

ja dat bedoelde ik ook ja verkopen. kreeg alleen geen mercantile raise. verkoop jij alle items los?? dwz verpats je 1 ding, verlaat het menu en ga er weer in en verkoop nog 1 ding enz enz?
Euh, dat is toch (hopelijk) niet nodig om (meerdere) mercantile skills te krijgen?

Er zitten toch een hoop handelingen, die naarmate je verder komt alleen maar irritanter worden:
-aangeven van aantal te (ver)kopen items
-bevestigen van (ver)koop
-limiet aan waarde verkoop (je kunt wel 5 x iets duurs verkopen, maar niet alle 5 tegelijkertijd 8)7)

De eerste twee kun je gewoon oplossen door een shortcut voor te maken (shift/ctrl/alt + muisklik). Zijn er hier echt nog geen mods voor? We hebben allemaal al texture replacements, het hele GUI kan overgehaald worden, er is hele interactie met de paarden mogelijk, maar niet om een bevestigingsschermpje te kunnen overslaan. :(

En die laatste is gewoon irri, zet dan een bepaalde maximum per item, niet het totaal. Het enige wat het nu veroorzaakt is irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:04:
[...]

Ik zit nu na 110 speluren (ja echt!! :O )... zonder 1 keer een cheat te gebruiken op de standaard moeilijkheidsgraad op level 41 ofzo.... Je hebt trouwens spells om meer te kunnen dragen. Als je kijkt naar de hoeveelheid mods die er zijn, is 95% cheats.... Te zonde van zo'n klasse game om te gaan cheaten....
110? heb je veel quests gedaan enzo? ik zit met 86 uur op lvl 51 (mn max).. maar heb dan ook erg veel geleveld / geloot en ben pas sinds uur 70-75 oid echt met quests bezig.

ik moet er wel ff bijzeggen dat ik wel de locaties van de mastertrainers heb opgezocht ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hey, boven op de berg heb je Hermaeus Mora's shrine.

spoiler:
Alleen voor zijn quest moet je een bepaald "pad" gewandeld hebben, iemand een hint?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:45:
[...]

Euh, dat is toch (hopelijk) niet nodig om (meerdere) mercantile skills te krijgen?
.
nee maar iemand (icestorm??) zei dat hij door het verkopen van zijn spells zijn mercantile 8 punten omhoog was gegaan. dat is extreem en zoveel spells als daarvoor nodig zijn zijn volgens mij in het hele spel niet te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Even voor de mensen met Oblivion op de Xbox 360, kunnen jullie de Horse Armor downloaden? Hij zou er allang moeten zijn, maar als ik kijk op de Marketplace staan er 7 downloads (trailers, 1 theme en 2 picture packs) maar die Horse Armor staat er niet bij. Niet dat dat ding me nou zo interesseert, maar ik moet het toch ergens kunnen vinden? Sowieso hoop ik dat ik andere (nuttigere) patches dan wel kan downloaden als die eenmaal uitkomen.

Overigens nog 2 vragen die wel voor iedereen gelden:
Ik ben op zoek naar de Master Acrobatics trainer en weet waar ik die moet vinden. Echter, als ik bij dat kamp aankom is daar niemand te bekennen, ook niet nadat ik daar een tijd heb staan wachten. Is dit de bedoeling en moet ik rond dat kamp op zoek naar iemand, of heb ik een bug?

In Skingrad heb ik een huis gekocht en ook alle spullen bij Colovian Traders. Toch blijft hij als Current Quest staan terwijl ik dus niks meer kan kopen voor in mijn huis, is hier iets aan te doen?

[ Voor 55% gewijzigd door Wekko306 op 16-04-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow thats nice met die 3 schermen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
gladiool schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:15:

spoiler:
Alleen voor zijn quest moet je een bepaald "pad" gewandeld hebben, iemand een hint?
ja ik weet wel hoe maar hoe maak ik een spoiler balk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Leuk, maar ik vind het er dichtbij wel mooi genoeg uitzien, ik zoek een mod voor ver weg die niet te veel performance inpakt heeft (Zoals sommigen wel hadden, ene wel minder dan de andere).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:36:
[...]

[afbeelding]

Hmm, dat is inderdaad gaar, maar bij mij ligt het iets anders: System Idle Process slokt 50%, een process van NVidia (nvsvw32.exe of iets in die trant) de andere 50%, en de reeele CPU usage is derhalve ook om en nabij de 50%.

Het is ook geen foute uitlezing, want ik zie dat de temperatuur van m'n CPU hoog is, en zodra ik dat process kill, omlaag gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Shao Kahn schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:24:
[...]

ja ik weet wel hoe maar hoe maak ik een spoiler balk???
spoiler en /spoiler tussen "[" zetten voor en achter ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Spoiler
test-sorry
/spoiler

/haha nee dat werkt niet. moet het zo -> /spoilerboodschap/

spoiler/ik ben dom/spoiler

aargh.. hoe moet dit?

[ Voor 79% gewijzigd door Shao Kahn op 16-04-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Shao Kahn schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:42:
Spoiler
test-sorry
/spoiler

haha nee dat werkt niet. moet het zo -> /spoilerboodschap/
het moet [ spoiler ] tekst [ /spoiler ] maar dan zonder de spaties

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:37
Wat dacht je van
code:
1
[spoiler]bericht[/spoiler]
... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Machtig mooi! _/-\o_ Zal je wel een aardig vga-kaartje voor moeten hebben om 3840x1024 op een beetje redelijke performance te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Shao Kahn schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:42:
Spoiler
test-sorry
/spoiler

/haha nee dat werkt niet. moet het zo -> /spoilerboodschap/

spoiler/ik ben dom/spoiler

aargh.. hoe moet dit?
Klik eens op VIEW bij een post met een sploier er in, het staat zelfs nog de post boven je hoe het moet |:(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor mensen die problemen hebben met de nogal krappe F.O.V. (field of view). Je kan het beste een breedbeeld resolutie kiezen in Oblivion.
Ik had er zelf geen last van en vond het vreemd dat erover geklaagd werd, maar dat kwam omdat ik zelf meestal een breedbeeld resolutie kies voor mijn spellen. (i.v.m. mijn LCD-TV)

Blijkt dus dat bij een breedbeeld resolutie (te herkennen aan het * bij het instellen in Oblivion) het vertikale gezichtsveld hetzelfde blijft en het horizontale wordt uitgebreid. Er wordt dus niets "afgesneden" zoals bij veel andere spellen.

1280x1024
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d8ee0b7eea5363d11edadd9ce2b8e69e/full.jpg

1280x800(*)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/44bf5778e42babdf43c3f7ad771fd362/full.jpg

1280x720(*) of 1360x768(*)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b6d2a1a36b03abb9853d64334616a17f/full.jpg

In breedbeeld spelen is dus veel prettiger. :)

Vergeet ook niet bij gebruik van een Ati-kaart (met een 5:4 of 4:3 monitor) de optie "Scale image to full panel size" uit te zetten, anders wordt het beeld toch automatisch uitgerekt naar full-screen. Voor een Nvidia-kaart weet ik niet of je iets in moet stellen, maar dat zal iemand anders dan wel vermelden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6ab97919d783f96ab92521b81d955d2b/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Chrasher op 16-04-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
FnF schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:45:
[...]

Klik eens op VIEW bij een post met een sploier er in, het staat zelfs nog de post boven je hoe het moet |:(
daar kwam ik dus niet uit anders had ik het wel gedaan, slimmerik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
gladiool schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:15:

spoiler:
spoiler:
je moet eerst ALLE andere Daedric Shrine quests gedaan hebben voordat je deze kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:22

Bezulba

Formerly known as Eendje

spoiler:
en een deel van de mainquest gedaan hebben en een bepaald level zijn, je krijgt een mededeling van 1 of ander figuur als je aan alle voorwaardes voldoet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Ah zo.

Ik was dat hele "pad" daarnaatoe al een keer aan het aflopen, ik dacht, "je kan het ook letterlijk opvatten" ;)

rare snuiter trouwens.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over snelle paarden:

spoiler:
Op een gegeven ogenblik krijg je bij de Dark Brotherhood een niet te doden paard, even snel als de Cheydinhall black horses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
damn, ik vind dit spel wel vet, maar soms denk ik egt, waar ben ik mee bezig, wat un kutspel, met al die klotebugs(en nee, geen cheats gebruikt)
spoiler:
heb ik eindelijk die vampirism cure, zegt die doos in dat kasteel in skingrad, ''ok, you have the cure, follow me''..............staat ze daar beetje uit haar neus te vrete
heeft iemand dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
6pack15 schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:48:
damn, ik vind dit spel wel vet, maar soms denk ik egt, waar ben ik mee bezig, wat un kutspel, met al die klotebugs(en nee, geen cheats gebruikt)
spoiler:
heb ik eindelijk die vampirism cure, zegt die doos in dat kasteel in skingrad, ''ok, you have the cure, follow me''..............staat ze daar beetje uit haar neus te vrete
heeft iemand dit ook ?
spoiler:
Ben je wel zeker dat je er dicht genoeg bijstaat? Als je er te ver afstaat blijven ze soms wachten tot je dicht genoeg bent alvorens ze verder stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Sfinx- schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:59:
[...]

spoiler:
Ben je wel zeker dat je er dicht genoeg bijstaat? Als je er te ver afstaat blijven ze soms wachten tot je dicht genoeg bent alvorens ze verder stappen.
jah, het is trouwens nog erger, ze volgt mij 8)7 , maar wel alleen als ik in dezelfde kamer ben, en de quest marker staat op haar, dus me quest marker stalkt me eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Chrasher schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:55:
Voor mensen die problemen hebben met de nogal krappe F.O.V. (field of view). Je kan het beste een breedbeeld resolutie kiezen in Oblivion.
Ik had er zelf geen last van en vond het vreemd dat erover geklaagd werd, maar dat kwam omdat ik zelf meestal een breedbeeld resolutie kies voor mijn spellen. (i.v.m. mijn LCD-TV)

Blijkt dus dat bij een breedbeeld resolutie (te herkennen aan het * bij het instellen in Oblivion) het vertikale gezichtsveld hetzelfde blijft en het horizontale wordt uitgebreid. Er wordt dus niets "afgesneden" zoals bij veel andere spellen.

1280x1024
[afbeelding]

1280x800(*)
[afbeelding]

1280x720(*) of 1360x768(*)
[afbeelding]

In breedbeeld spelen is dus veel prettiger. :)

Vergeet ook niet bij gebruik van een Ati-kaart (met een 5:4 of 4:3 monitor) de optie "Scale image to full panel size" uit te zetten, anders wordt het beeld toch automatisch uitgerekt naar full-screen. Voor een Nvidia-kaart weet ik niet of je iets in moet stellen, maar dat zal iemand anders dan wel vermelden.

[afbeelding]
Hmm, ik heb 'n 9800pro, laatste Catalyst drivers (6.4) geinstalleerd, en ik vind nergens die optie terug. Wel jammer, want zo zou ik wel wat fps kunnen winnen. Momenteel speel ik op 1280x1024 want anders wordt het zoiezo uitgerekt op m'n 19inch LCD. Ik vrees dat deze instelling maar toegankelijk is voor bepaalde videokaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebfoto
  • Laatst online: 17-08 07:42
Op mijn X800 werkt het prima in breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
is dit forum uitgestorven, tijdje geleden was er per kwartier un pagina bij ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebfoto
dat is logisch...iedereen weet nu wel de faq's and walktroughs te vinden op internet en we zijn gewend geraakt aan de bugs...er is dus nix meer om over te praten en te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
wel heel plots dan :P, kdacht dat iedereen pcies hetzelfde als ik heb heeft, dat het un beetje saai wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat inderdaad ook ja, begin het spel wat saai te vinden. Heb bijvoorbeeld twee of drie van die Oblivion Gates gesloten maar heb geen eens zin meer om de rest te sluiten, die plans zijn saai en eentonig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebfoto
daarom moet je de site quests doen die zijn leuk en zeer varierend. ik vermaak me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:12:
[...]

110? heb je veel quests gedaan enzo? ik zit met 86 uur op lvl 51 (mn max).. maar heb dan ook erg veel geleveld / geloot en ben pas sinds uur 70-75 oid echt met quests bezig.

ik moet er wel ff bijzeggen dat ik wel de locaties van de mastertrainers heb opgezocht ;).
Ja behoorlijk veel quests die uiteindelijk weinig opleverde maar wel fun waren... Verder gewoon lekker rondgelopen, wat gehakt gemaakt van wat voorbijgangers en verder arch mage geworden en champion van de arena, grand champion komt nog wel... Nu wordt het eens tijd om de andere guilds wat aandacht te geven.

Maar over het algemeen doe ik het erg rustig aan, geen FAQ's gelezen, geen plaatsen opgezocht en vooral geen enkele cheats gebruikt (behalve de BTMod voor de betere GUI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Sfinx- schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:05:
Hmm, ik heb 'n 9800pro, laatste Catalyst drivers (6.4) geinstalleerd, en ik vind nergens die optie terug. Wel jammer, want zo zou ik wel wat fps kunnen winnen. Momenteel speel ik op 1280x1024 want anders wordt het zoiezo uitgerekt op m'n 19inch LCD. Ik vrees dat deze instelling maar toegankelijk is voor bepaalde videokaarten...
Wat vreemd? Ik heb sinds kort mijn 9800pro vervangen door een XT850pro, maar ik kan me goed herinneren dat die breedbeeld resoluties bij de oude kaart ook waren in te stellen. Wordt je monitortype wel netjes door Windows gedetecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Ja, kheb de laatste drivers voor m'n monitor geinstalleerd, dus daar ligt het ook niet aan.

Bij mij staat die optie er gewoon niet bij, in die "Attributes" sectie. Enkel dat drop-menutje voor je adapter te kiezen, panel info en DVI settings. Nergens iets over Image Scaling :'(

[ Voor 25% gewijzigd door Sfinx- op 16-04-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:32:
[...]

Ja behoorlijk veel quests die uiteindelijk weinig opleverde maar wel fun waren... Verder gewoon lekker rondgelopen, wat gehakt gemaakt van wat voorbijgangers en verder arch mage geworden en champion van de arena, grand champion komt nog wel... Nu wordt het eens tijd om de andere guilds wat aandacht te geven.

Maar over het algemeen doe ik het erg rustig aan, geen FAQ's gelezen, geen plaatsen opgezocht en vooral geen enkele cheats gebruikt (behalve de BTMod voor de betere GUI).
ik speel ook met btmod, jarrods textures, 3 lod replacement packs, en enkele plugins waaronder:
- no persistant enchantment glow (geen constante glans van constant enchants.. is mooier)
- bookplacing (spreuk om huisje in te richten)
- call steed + saddlebag (paardje roepen + zadeltas)
- j4m3sb0nd more sky climates
- dat vette blade ceremonial armor
- no more loading area messages
- no physic guards (als je npc overvalt en hij roept n guard komenz e alleen als ze het ook echt kunnen horen, en niet als ze aan de andere kant van het dorp staan.
- multicolored glass (zwart oont :D)
- visually enchanted 2.0 (zwaardje met fire enchant heeft vlammen ed. staat vet op mn goldbrand)
- better water

verder nog zon gare mod waardoor de ia skills en itemdrop van ventjes wat beter (gebalanceerd**) is, en een mod dat de dieren wat agressiever zijn, en het balkje op 2/3 onder opties. loopt wel goed zo.

** ze droppen minder deadra ed.. maar de ar van de ventjes is gecompenseerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:58

SaN

Jij krijgt dus zwarte balken onder en boven? Bij mij word het beeld gewoon naar boven uitgerekt zodat ik rare lange mannetjes krijg enz. Het is normaal ook zo dat er juist afgesneden wordt bij 4:3 resoluties (vierkant) dan worden de zijkanten dus weg gelaten. Dat zie je dus ook op de foto. (misschien bedoelde je dit zelf ook wel...) Ik zou het dus wel is willen proberen met zwarte balken boven en onder, maar dat kan geloof ik niet met een nvidia kaart |:(

@ hierboven: Ik wil die mod van multicolored glass ook wel proberen, maar kan deze mod nog problemen opleveren als je hem later niet meer wil? Dus kan je gewoon verwijderen en doorspelen met dezelfde savegame zonder problemen? Ik stoor me al het hele spel aan dat lelijke glass :r Het lijkt wel of ik naar een trance feest ga...

[ Voor 23% gewijzigd door SaN op 16-04-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:18:
[...]
Jij krijgt dus zwarte balken onder en boven? Bij mij word het beeld gewoon naar boven uitgerekt zodat ik rare lange mannetjes krijg enz. Het is normaal ook zo dat er juist afgesneden wordt bij 4:3 resoluties (vierkant) dan worden de zijkanten dus weg gelaten. Dat zie je dus ook op de foto. (misschien bedoelde je dit zelf ook wel...) Ik zou het dus wel is willen proberen met zwarte balken boven en onder, maar dat kan geloof ik niet met een nvidia kaart |:(

@ hierboven: Ik wil die mod van multicolored glass ook wel proberen, maar kan deze mod nog problemen opleveren als je hem later niet meer wil? Dus kan je gewoon verwijderen en doorspelen met dezelfde savegame zonder problemen?
Als je een TFT hebt moet je via het OSD instellen dat het niet wordt uitgerekt, dat heeft niks met de game te maken. Op CRT weet ik het niet, die heb ik hier niet meer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ahh ok. Ik zal is opzoek gaan naar een mod dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Sfinx- schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:12:
Ja, kheb de laatste drivers voor m'n monitor geinstalleerd, dus daar ligt het ook niet aan.

Bij mij staat die optie er gewoon niet bij, in die "Attributes" sectie. Enkel dat drop-menutje voor je adapter te kiezen, panel info en DVI settings. Nergens iets over Image Scaling :'(
Helaas, dan zou ik het ook niet weten. Mijn monitor is trouwens via een DVI kabel aangesloten, zou dat het mischien zijn?

@sander-sp, ja ik speel dus met zwarte balken boven en onder op mijn TFT.

[ Voor 10% gewijzigd door Chrasher op 16-04-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Is het dom om een goedkope breedbeeld tft te kopen á € 300? :9 (edit: please zeg ja... >:))

[ Voor 19% gewijzigd door SaN op 16-04-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hmmm... Ja, het is wel dom om een goedkope breedbeeld TFT te kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:49:
Is het dom om een goedkope breedbeeld tft te kopen á € 300? :9 (edit: please zeg ja... >:))
link misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Link waarnaar? Er zijn veel 19" tft schermpjes voor rond de 300 euro. Misschien een acer Acer AL1916W [rml][ 19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 18[/rml] voor zo'n 250 euro...

[ Voor 15% gewijzigd door SaN op 16-04-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

nja..ik kreeg iig geen extra fps van dat breedbeeld gedoen...
maar ik ben toch reuze blij met hoe de game nu loopt op me pc'tje, fps niet onder de 25
zo heb ik een beetje de game getweaked, misschien aanradertjes...

LOD mod's van Shaja en Lotheroth (of iets dergelijks...)
Natural Environments mod
ini algemene dingen verandert wat in de topic start staan, daarnaast heb ik ook mijn bloom aangepast, zodat het erg lijkt op HDR vind ik
Short Grass v2 mod (geeft ook fps zonder dat je erveel van ziet)

fAlphaAddExterior=0.3500
fAlphaAddInterior=0.7000

ook had ik die texture mod, maar die vreet min. 5 FPS en das zonde.

hier een prachtig screenie :)

Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/1080/untitled123xi.th.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door MethodP op 16-04-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Bedoel je de texture mod van jarrod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

ja, het is wel mooi, maar bij mij gaan er zo wat fps verloren en dat vind ik zonde, want de meeste tijd kijk ik toch niet naar beneden naar die (platte) steentjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

hmm ik heb hem nu ook, maar ik heb niet echt een vermindering opgemerkt. Ik zal het binnenkort toch maar is testen dan, want dat zou inderdaad zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
sander-sp schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:49:
Ik had net voor oblivion een 20" widescreen nec tft gekocht, en het verschil is echt immens groot met mijn eerdere 17" crt. Gamen en films kijken is echt 10x relaxer. Dit was een aardig dure nec, maar hij is elke cent waard. Ik speel oblivion op 1152x648 en met zo'n groot scherm leef je je pas echt in in het spel.

Dus ja, als je zit na te denken over het kopen van een tft breedbeeld, zeker doen! Ik weet niet wat voor kwaliteit die 300 euro tft schermen zijn, maar als je het geld hebt zou ik zeker voor de duurdere gaan voor betere downscaling en wellicht geen ghosting.

[ Voor 19% gewijzigd door DeepSeven op 16-04-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-snip-

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik kwam vandaag een beer tegen die ik nog niet eerder gezien had, en waarover ik niks kan vinden. De eerste keer dat ik hem tegen kwam had hij al een storm atronarch en een deadra spider gekilled bij een oblivion gate. Ik heb even een screenshot gemaakt. Het is de West Weald bear den hunter. Rare naam... Is dit iets speciaals of doodnormaal? :)
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/5153/oblivion20060417025707544hl.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 17-04-2006 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit die Arena eigenlijk? Zou daar best wel eens willen vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 03:07:
Waar zit die Arena eigenlijk? Zou daar best wel eens willen vechten.
In de Imperial City, als je op de map kijkt kan je hem zo vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33

Magic666

No one's neighbour!

wie heeft alle brotherhood quests al gedaan? Ik wordt nl *****ziek van de
spoiler:
next of kin quest, daar moet je een hele familie vermoorden, een aantal zijn geen probleem maar die gozer in het talos district wil maar niet lukken! Wat ik probeer (s'nachts/overdag) de guards blijven het "zien"! (vreemd als ik iemand vermoord achter 2 gesloten deuren....) Dat hulpje van hem schijnt ook nooit te slapen zeg... Moet ik dan echt die "no physic guard mod installeren???

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Kom er net achter dat de HorseArmor mod en de Saddlebags mod elkaar een beetje tegenwerken. Dacht even dat ik al mijn spullen in m'n saddlebags kwijt was, maar na het deactiveren van HorseArmor is alles weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

sander-sp schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:04:
hmm ik heb hem nu ook, maar ik heb niet echt een vermindering opgemerkt. Ik zal het binnenkort toch maar is testen dan, want dat zou inderdaad zonde zijn.
check :

met jarrod's textures
Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/6237/untitled08wf.th.jpg

zonder jarrod's textures
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/5960/untitled12uj.th.jpg

check die verschillen in fps! en dit is op hetzelfde tijdstip genomen, dus het is niet zo dat het in de schaduw valt ofzow, wat wel lijkt.
wat je ook ziet is dat het gras een stuk lichter is, misschien is dit hier wel mooier, maar toen ik ergens liep, ergens rond Imperial City, toen zag ik in de verte zo'n stuk heel erg licht gras (de textures) en dan echt een grote LIJN en daarna de normale gras, dus die in de verte altijd is, en dat was erg lelijk moet ik zeggen, die overgang, je ziet gewoon een licht groen vlak, dus nu heb ik het uit, en is naar mijn mening een stuk beter, misschien wel minder mooi van dichtbij maarja...je moet keuzes maken in je leven he ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MethodP op 17-04-2006 09:35 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.