[X360/PC] Test Drive Unlimited

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.782 views sinds 30-01-2008

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 16:01
Mijn kleine verzameling:

Lambo Murcie
Lambo Gallardo Spider
Ferrari F430 Spider
Nissan 350Z Nismo Tuned
Chevrolet Camaro
Ford Mustang Convertible
Kawasaki Z1000
Kawasaki Ninja Tuned
Ducatti 999

Net die Milionaires ding gedaan , kut politie -> 61 Minuten :/

Ik ben trouwens ook te adden -> JoMo0

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Ik heb iedereen een invite gestuurd die in mijn club wilde. Wil je er ook bij? Voeg me op xbox live ff toe als friend: DJMantriNL

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Ik heb nu ook een behoorlijke collectie:

Audi TT (max tuned)
Alfa Romeo GT
Aston Martin Vanquish (max tuned)
Caterham CSR
Chevrolet Corvette Z06
Dodge Viper
Ducati 999
Ferrari 288 GTO
Lotus Exige
Kawasaki ninja (max tuned)
Maserati 3500GT
Mercedes SL65 Amg
Lamborghini Gallardo spider
MV Augusta Tamburini
Nissan 350Z nismo max tuned
Nissan Skyline
Pontiac GTO
Saleen S7 Twinturbo
Saturn Sky
Triumph Speed Triple (max tuned)
TVR Sagaris (max tuned)

Verspreid over 4 huisjes, uiteraard het mooiste spul bij elkaar in de garage :P

[ Voor 12% gewijzigd door Neofloppy op 14-09-2006 19:03 ]

• carfreak02
Hebben meer mensen problemen met die server ?

Vanmiddag deed ie het .. nu niet :(

• Neofloppy
carfreak02 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:54:
Hebben meer mensen problemen met die server ?

Vanmiddag deed ie het .. nu niet :(
Ik heb net nog gespeeld en geen problemen gehad met de servers. Alleen werkt Trade nog steeds niet, maar dat schijnt pas in de volgende patch verholpen te zijn geloof ik :(

• carfreak02
Neoflip schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:13:
[...]

Ik heb net nog gespeeld en geen problemen gehad met de servers. Alleen werkt Trade nog steeds niet, maar dat schijnt pas in de volgende patch verholpen te zijn geloof ik :(
Raar dan zou je zeggen dat het aan mij ligt , maar ik kan bij andere spellen wel gewoon op live en ben gewoon online :?

• Neofloppy
carfreak02 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:16:
[...]

Raar dan zou je zeggen dat het aan mij ligt , maar ik kan bij andere spellen wel gewoon op live en ben gewoon online :?
Ja nou ja zal wel per gebruiker verschillen, ik had vorige week ook veel problemen terwijl anderen gewoon online konden.

Maar ik vind sowieso dat ze nog een boel dingen te fixen hebben, het spel stikt nog van de bugs.

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Als je in de garage via trade naar marketplace gaat en dan download info (X) doet dan staat er bij die lauch pack naast de 2 auto's ook de 4 pre-order wagens. Iemand een code o.d.?

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Die zou bij de eerste 100.000 in de manual of op het doosje moeten staan, maar dat was volgens mij alleen als je pre-orderd en in de VS woonde (weet ik niet 100% zeker) Ik heb al gekeken, maar die hebben wij dus niet. Sommige mensen willen hem wel verkopen via internet, maar dan kun je net zo goed ff 5 races rijden oid

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Mijn collectie is nog niet zo uitgebreid, maar ik heb er wel lol in. Ik heb nu 2 huizen (1 flat in de stad met garage voor 4) en een mooi huis (met zwembad :) ) met garage voor 6 helemaal in het noorden.

Autocollectie is nog niet zo bijzonder:

Audi TT incl. upgrade 3
Nissan 350Z incl. upgrade 1
Masserati klassieker
Spyker incl. upgrade 3 8)

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoe werkt het met de club, ik was gisteren online en in de club, maar moet je dan met z'n allen in de club afspreken om dan een race te doen?

Gisteren m'n autocollectie uitgebreid, heb nu een Alfa, die Ferrari Spider, Chrysler 300C en die Nissan Skyline.

Ook voor de eerste keer naar het noorden van het eiland gereden, is een flink stuk, maar wel leuk om voluit al die rechte stukken te doen.
Dat eiland geeft echt een vakantiegevoel....

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

Volgens mij kun je als er meerdere club-members in de club aanwezig zijn onderlinge races maken, en intra-club races.

Was er gisteren even, en kon daar uit kiezen, maar omdat ik de enige was kon ik geen race starten vanuit de club.

Nou ja, ik bak er toch nog helemaal niets van, kreeg gisteren zelfs nog een message van 1 of andere Engelsman : ‘’pos newb’’…

Moet zeggen dat ik het gros van de Live-bevolking tot nu toe (ook in andere games) nogal kinderachtig vind, maar misschien moet ik gewoon wat goeie mensen vinden en friends maken ofzo.

Ook nog even een nieuwe auto gekocht, een gifgroene Lambo Murci, dacht dat niemand die kleur zou nemen, eerstvolgende race stonden er 2 exact dezelfde lambo’s achter me.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Walkman
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:23:

Nou ja, ik bak er toch nog helemaal niets van, kreeg gisteren zelfs nog een message van 1 of andere Engelsman : ‘’pos newb’’…

Moet zeggen dat ik het gros van de Live-bevolking tot nu toe (ook in andere games) nogal kinderachtig vind, maar misschien moet ik gewoon wat goeie mensen vinden en friends maken ofzo.
Ik moet zeggen dat ik hetzelfde heb (enige live ervaring is tot nu toe met deze game) en ik had gisteren ook al iemand die me wilde challengen, ik deed een decline (ik reed nog in m'n simpele alfa en hij had een supercar) en vervolgens drukte hij me van de weg. Daarna bleef hij achter elkaar requests doen om te racen. Toen maar naar een ander gedeelte van de map gegaan, was heel irritant.
Ik heb geen idee hoe goed ik ten opzichte van anderen race, heb nog geen online races gedaan, maar daar lijkt de club dan interessant voor.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Inderdaad, dat is echt vaag. Maar dat doet ie gewoon omdat ie een paar achievements wil halen denk ik. Bovendien is het jammer dat je niet kunt switchen van auto en dat je dus telkens naar een gelijke moet zoeken

• Walkman
  • Niet online
djmantri schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:43:
Inderdaad, dat is echt vaag. Maar dat doet ie gewoon omdat ie een paar achievements wil halen denk ik. Bovendien is het jammer dat je niet kunt switchen van auto en dat je dus telkens naar een gelijke moet zoeken
Je kan natuurlijk wel een filter doen op klasse bij je GPS, maar helaas zie je dat weer niet terug als je aan het rijden bent. Ik had gisteren ook hele stukken waar ik helemaal niemand tegen ben gekomen. Volgens mij zitten deze meeste mensen voornamelijk in het zuiden.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Walkman schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:49:
[...]

Je kan natuurlijk wel een filter doen op klasse bij je GPS, maar helaas zie je dat weer niet terug als je aan het rijden bent. Ik had gisteren ook hele stukken waar ik helemaal niemand tegen ben gekomen. Volgens mij zitten deze meeste mensen voornamelijk in het zuiden.
Inderdaad, in het noorden is het doorgaans vrij rustig. Zelf heb ik ook weer wat nieuw spul kunnen kopen gisteravond, een paar van die auto bezorgingsmissies gedaan en daar krijg je toch lekker veel geld voor, zeker als je ze 'perfect' doet... :)

Ik heb nu van elke klasse een auto, behalve klasse 'A', dat is mijn volgende doel.
En indien mogelijk zijn al mijn auto's maximaal getuned, maar ik mis op de map nog een paar tuners denk ik, want voor Aston Martin en Nissan heb ik nog geen shop kunnen vinden...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
Walkman schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:38:
[...]

Ik moet zeggen dat ik hetzelfde heb (enige live ervaring is tot nu toe met deze game) en ik had gisteren ook al iemand die me wilde challengen, ik deed een decline (ik reed nog in m'n simpele alfa en hij had een supercar) en vervolgens drukte hij me van de weg. Daarna bleef hij achter elkaar requests doen om te racen. Toen maar naar een ander gedeelte van de map gegaan, was heel irritant.
Ik heb geen idee hoe goed ik ten opzichte van anderen race, heb nog geen online races gedaan, maar daar lijkt de club dan interessant voor.
'k zou zeggen negatieve waardering geven ;) Als iedereen dat gewoon doet zijn we op termijn gewoon van die irri gastjes af ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GoldieLox schreef op donderdag 14 september 2006 @ 12:10:
[...]

Inderdaad, in het noorden is het doorgaans vrij rustig. Zelf heb ik ook weer wat nieuw spul kunnen kopen gisteravond, een paar van die auto bezorgingsmissies gedaan en daar krijg je toch lekker veel geld voor, zeker als je ze 'perfect' doet... :)

Ik heb nu van elke klasse een auto, behalve klasse 'A', dat is mijn volgende doel.
En indien mogelijk zijn al mijn auto's maximaal getuned, maar ik mis op de map nog een paar tuners denk ik, want voor Aston Martin en Nissan heb ik nog geen shop kunnen vinden...
Die Nissan shop zit in het zuiden (ik heb me Nissan al getuned) in het gebied waar ehh...veel winkels/races zitten ;)

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik had gister avond ook nog een aanrijding met een fransoos :p
hij was extra netjes aan het rijden, kom ik er aan scheuren, ff achter hem drukken, en naast hem gaan rijden. Gaat hij een optrek wedstrijdje doen, ik natuurlijk mee. En in een flauwe bocht wil hij mij wat aandrukken, en ik moet tegen sturen, en dan knalt hij van de weg af :) vloeken wat ie deed. "motherfuekèr" en nog wat frans geblaat. lol moet ie maar niet moeten te drukken...

• Walkman
  • Niet online
TheVMaster schreef op donderdag 14 september 2006 @ 12:13:
[...]

'k zou zeggen negatieve waardering geven ;) Als iedereen dat gewoon doet zijn we op termijn gewoon van die irri gastjes af ;)
Ik ben nog niet helemaal thuis in het waarderingssysteem en hoe dat werkt, het hele xbox live gedeelte is nieuw voor me.

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 08:19
ik vraag nme het volgende af.

hoeveel verschillende huizen staan er te koop? zijn dit er echt oneindig veel, of alleeen bepaalde huizen, hoe werkt dit precies?
Verder vraag ik me af of je online ook nog steeds je eigen huis hebt?
ik neem toch aan dat de huizen op een bepaald moment toch wel op raken....

iemand?

• Walkman
  • Niet online
Nordcore schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:11:

hoeveel verschillende huizen staan er te koop? zijn dit er echt oneindig veel, of alleeen bepaalde huizen, hoe werkt dit precies?

iemand?
Nee, volgens mij krijgt iedereen gewoon dezelfde huizen. Je kan de huizen ook niet inrichten of iets. Je koopt ze en dat is dan vervolgens je achtergrond bij de menu's, verder hebben ze weinig functie. Met betrekking tot de huizen online/offline, daar zit geen verschil in, net zoals er tijdens het spelen eigenlijk een mix is van de twee, je kan zelf kiezen of je met anderen online iets doet of een singleplayer challenge/race doet.

• Nordcore
  • Laatst online: 18-09 08:19
Walkman schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:23:
[...]

Nee, volgens mij krijgt iedereen gewoon dezelfde huizen. Je kan de huizen ook niet inrichten of iets. Je koopt ze en dat is dan vervolgens je achtergrond bij de menu's, verder hebben ze weinig functie. Met betrekking tot de huizen online/offline, daar zit geen verschil in, net zoals er tijdens het spelen eigenlijk een mix is van de twee, je kan zelf kiezen of je met anderen online iets doet of een singleplayer challenge/race doet.
ok thnx voor snelle antwoord dude :)

Ik hoop echt dat de pc versie niet al te lang op zich laat wachten...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nordcore schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:11:

iemand?
Volgens mij heb je niet je eigen huis ;) Ik reed gisteravond de parkeerplaats op stonden er al 2 auto's ;) hehe

• Bulls
ik heb ook soms dat als ik bij mn huis kom, dat er net iemand verdwijnd in dat logo. ik denk dat het hetzelfde systeem is als met de singleplayer missies. je komt dan in een eigen stukje wereld.

• D.R.
  • Niet online

D.R.

Oh man..die Millionaire's Challenge..heb hem met een Kawasaki Ninja gedaan. Kawa is stage 3 getuned, top 348 km/h ofzo. Totaal tijd 51'46"87. Maar wel een miljoen erbij..

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
D.R. schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:58:
Oh man..die Millionaire's Challenge..heb hem met een Kawasaki Ninja gedaan. Kawa is stage 3 getuned, top 348 km/h ofzo. Totaal tijd 51'46"87. Maar wel een miljoen erbij..
51 minuten?!?! WAUW....

• carfreak02
Hij kan met de Motor ? Ik maar tobben met mijn Lambo -> 61 minuten

• Neofloppy
Viel je er niet vaak af? Ik probeerde de challenge ook op een motor maar knalde vaak tegen van die domme weggebruikers aan die spontaan jouw richting uit remden |:(

• Bulls
mij lukt het ook niet om de motor onder controle te houden. ik hou Het bij auto's (eerst)

[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 14-09-2006 20:39 ]

• Neofloppy
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:16:
mij lukt het ook niet om de motor onder controle te houden. ik hou jet bij auto's (eerst)
Een jet zou inderdaad ideaal zijn, dan haal je die 200 km in notime :+

• Bulls
trouwes waar vind je die miljoen race? ik heb alle races die ik gevonden heb op de map afgescavanged, maar ik kan hem niet ontdekken, ja wel de island tour, maar daar krijg je maar 200.000 voor.

• Neofloppy
Zit je al wel op Expert nivo dan? Anders zie je hem ook niet :P

Net mn McLaren F1 GTR ingeruild voor een "normale" F1, aangezien die GTR slomer was dan mn Saleen S7.

De F1 nu max. getuned op level 3 -> topsnelheid 425 km/u _/-\o_

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Lol gaat die zo hard dan?
Die GTR is toch die van 1.5 Mil? En die normale toch 1Mil? Welke is top getuned dan sneller? Die GTR toch?
En hoe snel is die Saleen dan? (ook getuned?)

• Neofloppy
djmantri schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:13:
Lol gaat die zo hard dan?
Die GTR is toch die van 1.5 Mil? En die normale toch 1Mil? Welke is top getuned dan sneller? Die GTR toch?
En hoe snel is die Saleen dan? (ook getuned?)
Die GTR is trager qua topsnelheid, die haalt max getuned 340 geloof ik, de normale F1 haalt dus 425 :o . De GTR trekt alleen sneller op dan de normale F1.

En ja die GTR is 1,5 Mil, beetje jammer van die 500.000 extra vind ik, daar koop je een Saleen S7 voor bij :P

Die Saleen haalt niet getuned al rond de 365 en gaat van 0-100 in 2.8 sec. Getuned weet ik niet, het merk staat bij mij nergens bij de tuning garages. Sommige mensen hebben ook hun MV Augusta bike getuned las ik, waar doe je dat? Of krijg je later nog meer tuning garages als je meer unlockt ofzo :?

• Bulls
ik ben al expert level, waar moet ik zoeken voor de miljoenen race. ik welk vak op de kaart (papier)

• D.R.
  • Niet online

D.R.

Zoek eens in F3.

• On_E

On_E

Housemusic

Kan er echt niets van, de wegen zijn me te vaag en hobbelig, mijn auto's vliegen alle kanten op en het verkeer is alleen maar heel erg irritant. ;(

Als er geen verkeer zou rijden zou het volgens mij ook een stuk leuker zijn, dan hoef je je alleen maar zorgen te maken over de bochten, je tegenstanders etc. oftewel het racen zelf, nu is het voor mij iig steeds maar weer hopen dat je niet teveel tegen normale weggebruikers botst.

[ Voor 48% gewijzigd door On_E op 14-09-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
On_E schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:50:
Kan er echt niets van, de wegen zijn me te vaag en hobbelig, mijn auto's vliegen alle kanten op en het verkeer is alleen maar heel erg irritant. ;(

Als er geen verkeer zou rijden zou het volgens mij ook een stuk leuker zijn, dan hoef je je alleen maar zorgen te maken over de bochten, je tegenstanders etc. oftewel het racen zelf, nu is het voor mij iig steeds maar weer hopen dat je niet teveel tegen normale weggebruikers botst.
dat is nou de essentie van sturen. je moet niet als een halve mongool de gasknop vastplakken met bruine plakband, en dan maar de weg volgen. je moet voor het verkeer optijd gas minderen en goed sturen zodat je niet botst. het komt ook wel vaak voor dat je net na een heuvel een auto tegen komt, dat is dan peg hebben, maar op de echte weg ga je ook niet inhalen voor een bocht of een heuvel omdat je niet kan zien wat eraan komt.

als je gewoon rustiger rijdt, dan ben je volgens mij nog eerder dan dat je steeds volgas-bots-volgas-botst.

tis niet dat ik altijd schadeloos rij, maar ik probeer wel zo min mogelijk te raken. anders moet je die auto deliver missies ff gaan doen, dan leer je uitkijken voor gras en auto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Aha ik heb em ontdekt, ik zat al bij races te kijken, maar het is een time challenge :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

btw juist GTR2 getest.. Zzzzz. Consoles en racing is toch beste combo imo. :)

Nu eens een x360 zoeken met TestDrive als demo. :)

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een Enzo deed ik er ook iets meer dan 51 minuten over, deze is wel stage 3 getuned, terwijl het met een SLR maar net lukte binnen de 60 minuten.

De MV Agusta kun je tunen bij de Forza tuner in het zuid-oosten van het eiland, daar kan je alles wat Italiaans is tunen.

Misschien kunnen we een stat. bijhouden wie de snelste tijd neerzet voor die Million tijdrace??

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 00:45:
dat is nou de essentie van sturen. je moet niet als een halve mongool de gasknop vastplakken met bruine plakband, en dan maar de weg volgen. je moet voor het verkeer optijd gas minderen en goed sturen zodat je niet botst. het komt ook wel vaak voor dat je net na een heuvel een auto tegen komt, dat is dan peg hebben, maar op de echte weg ga je ook niet inhalen voor een bocht of een heuvel omdat je niet kan zien wat eraan komt.

als je gewoon rustiger rijdt, dan ben je volgens mij nog eerder dan dat je steeds volgas-bots-volgas-botst.

tis niet dat ik altijd schadeloos rij, maar ik probeer wel zo min mogelijk te raken. anders moet je die auto deliver missies ff gaan doen, dan leer je uitkijken voor gras en auto's :)
Mja ... persoonlijk vind ik normaal verkeer altijd alleen maar frustratie : Zit je net lekker in dat eene rondje en dan word je geramd, omdat het spel zoiets had van "Kom ik gooi er een autootje voor hij heeft nog helemaal geen schade" :/

Ik hoop dat ze bij de PC versie iets inbouwen dat alle normale verkeer uit wordt geschakeld als een race/challenge begint :)

* nero355 normaal verkeer haat in Race Games !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb het met 57 minuten gehaald met murcilago stage 3, ik heb zelfs 3x een roadblock gehad. om er van af te zijn, heb ik me gewoon laten aanhouden en dan weer gassen. gelukkig had ik nog war geld, ik had nog 3000 over toen ik finishte dus 1x aanhouden teveel en ik was in de bak.

soms geeft die GPS je iets te laat aan waar je hen moet, als je zo snel rijdt. op die manier mis je soms net een afslag, en dat kost ook dikke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow zeg, races van een uur. 8) ... titanisch :p

Ja ik weet het, endurance races in GT3/4 come to mind , maar die heb ik daar dan ook niet gedaan (niet allemaal in elk geval)

TDU lijkt mij zo een gruwelijk goed spel. Absolute wanna have. Ik heb alleen geen xbox, en als computer tegenwoordig een mac mini. Het zou zo wel eens kunnen dat deze mini verkocht gaat worden O-) Dit game moet ik gewoon, op de computer dan weliswaar, kunnen spelen.

(xbox heeft iets te weinig games die me aanspreken en aansporen tot een aankoop)

En gtr2 dan nog, en flatout2 voor de fun. Veel keuze voor de race liefhebber tegenwoordig. En man, het is zoooo lang geleden dat ik nog een race game gespeeld heb, het lijken wel jaren. (is het misschien ook wel :) ) Het kriebelt nu echt, zeker na het zien van de mooie omgeving in dit spel, de wagens.... Dit zal me zoveel meer aanspreken dan bvb NFSU/NFSMW

Dit is wat de moderne NFS had moeten zijn. (free ride in nfs, riiight, twee grote laps die wat aangekleed zijn met gebouwen. Altijd dat nacht gedoe ook, en dat belachelijke pimpen)

Edit: als je die races doet van ongeveer een uur... Speel je die in één ruk door? Zo lang geconcentreerd sturen, zal wel lastig zijn :) En voelt het als een uur?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
inderdaad NFS is helemaal verpest door dat underground troep. vroeger was het gewoon normaal. NFS hotpursuit was volgens mij de laatse normale of was dat nou highstakes. daar had je normale races, met normale wagens.

ik heb tijdens de uur race 2x op pauze gezet. maar ook niet te lang anders raak je eruit. daar komt bij dat je soms ook wel 1 uur aan get cruizen bent zonder doel, en rijd je ook gewoon knoeterhard. het went wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:33:
inderdaad NFS is helemaal verpest door dat underground troep. vroeger was het gewoon normaal. NFS hotpursuit was volgens mij de laatse normale of was dat nou highstakes. daar had je normale races, met normale wagens.

ik heb tijdens de uur race 2x op pauze gezet. maar ook niet te lang anders raak je eruit. daar komt bij dat je soms ook wel 1 uur aan get cruizen bent zonder doel, en rijd je ook gewoon knoeterhard. het went wel.
hot pursuit was toch NFS 3? en high stakes was 4? Daarna kreeg je nog Porsche Unleashed, ook een leuke NFS, en daarna nog High Stakes 2 die ook goed te pruimen was (erg mooie bolides). Daarna kreeg je de underground troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 07:59:
De MV Agusta kun je tunen bij de Forza tuner in het zuid-oosten van het eiland, daar kan je alles wat Italiaans is tunen.

Greetz
Die tuner heb ik dus niet op mijn map staan :? Alleen de European Specialist, British Parts, British Specialist en Japanese Auto Parts. Bij geen van die 4 kun je terecht met italiaans spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Neoflip schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:24:
[...]

Die tuner heb ik dus niet op mijn map staan :? Alleen de European Specialist, British Parts, British Specialist en Japanese Auto Parts. Bij geen van die 4 kun je terecht met italiaans spul.
Je hebt toch ook zo'n uitvouwbare kaart erbij gehad ?

Zoek ff naar Forza Tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
multipasser schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 01:25:
btw juist GTR2 getest.. Zzzzz. Consoles en racing is toch beste combo imo. :)
Voor een simpel arcade spelletje als Test Drive misschien wel, daar laat ik me verder niet over uit, maar voor het echte werk (lees: simracen) moet je toch echt wel bij een pc zijn hoor!

Ieder zn ding natuurlijk, maar zeggen dat consoles en racegames de beste combi zijn slaat natuurlijk als een lul op een drumstel (nofi :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Neoflip schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:24:
[...]

Hij zit rechtsonderin de kaart, schuin boven die krater...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Walkman schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:56:
[...]

Hij zit rechtsonderin de kaart, schuin boven die krater...
Gevonden met behulp van het Hawaii kaartje :) Grappig trouwens dat die bikes een veel hogere top halen dan wat de specs aangeven, mits je plat gaat liggen op je bike dan natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Neoflip schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:00:
[...]

Gevonden met behulp van het Hawaii kaartje :) Grappig trouwens dat die bikes een veel hogere top halen dan wat de specs aangeven, mits je plat gaat liggen op je bike dan natuurlijk :P
Ja..je moet niet achterover leunen als je vol gas geeft.... ;) dan flikker je eraf O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

vosss schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:49:
[...]
Voor een simpel arcade spelletje als Test Drive misschien wel, daar laat ik me verder niet over uit, maar voor het echte werk (lees: simracen) moet je toch echt wel bij een pc zijn hoor!

Ieder zn ding natuurlijk, maar zeggen dat consoles en racegames de beste combi zijn slaat natuurlijk als een lul op een drumstel (nofi :) )
Licht het aan mij of heb jij het ook fout? Er zijn ook perfecte stuurtjes verkrijgbaar voor de 360 en bovendien komen er nog wel een paar aan...
Bovendien, wat is dan (afgezien van zo'n stuurtje) het voordeel van een pc game? De muis? Gebruik je toch niet tijdens racen!
Verders zie ik geen verschil tussen GTR2 op de PC en de 360 afgezien dat de 360 versie waarschijnlijk 64 euro is en de pc 59 of 49 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
djmantri schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:58:
[...]
Licht het aan mij of heb jij het ook fout? Er zijn ook perfecte stuurtjes verkrijgbaar voor de 360 en bovendien komen er nog wel een paar aan...
Bovendien, wat is dan (afgezien van zo'n stuurtje) het voordeel van een pc game? De muis? Gebruik je toch niet tijdens racen!
Verders zie ik geen verschil tussen GTR2 op de PC en de 360 afgezien dat de 360 versie waarschijnlijk 64 euro is en de pc 59 of 49 euro...
Daar zit naar mijn mening toch wel degelijk een verschil tussen.

Je kunt nu nog geen stuurtje voor de xbox krijgen dat zich echt kan meten met goede pc stuurtjes. Voor de pc heb je het hele sim-gebeuren inclusief koppelingspedaal etc. Op die manier wordt GTR2 op de pc dus wel een heel stuk realistischer imo..

srry voor offtopic

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Vanmiddag ook de Miljoen-race gedaan met de Ducatti 999 R Stage 3 Tuned.

Eerst met de lambo gedaan, 61 minuten :(

Met de Ducatti 51 minuten. Gemiddeld dus 235 KM/H :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
TheVMaster schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:11:
[...]

Ja..je moet niet achterover leunen als je vol gas geeft.... ;) dan flikker je eraf O-)
Mwoh als je prof bent blijf je wel hangen :+

Mn xbox loopt nu elke keer vast tijdens TDU, kan het spel niet meer spelen. Elke keer als ik wil beginnen met spelen slaat het k*tding vast |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Op gamefaqs staat een carlist waarbij je kunt zien wat de specificaties zijn van alle auto's gesorteerd op klasse. Daar komt onder andere naar voren dat die Saleen waarschijnlijk de snelste auto is en daarna komt de McLaren F1 LM (welke blijkbaar op marketplace staat of alleen als pre-order auto te kopen is)
Anyways, erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

Grappige is als je in je boekje kijkt bij de Copyright van de diverse automerken staan daar types tussen die nu nog niet te krijgen zijn. Dodge Charger R/T, Kawasaki Ninja ZX-12R, Lamborghini LM002 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
carfreak02 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:05:
Vanmiddag ook de Miljoen-race gedaan met de Ducatti 999 R Stage 3 Tuned.

Eerst met de lambo gedaan, 61 minuten :(

Met de Ducatti 51 minuten. Gemiddeld dus 235 KM/H :9
het vreemde was dat ik het ook met en lambo heb gedaan, was 3x gestopt om de roadbloks weg te kopen, en zelfs nog een paar keer verkeerde afslag genomen, snel omkeren en weer verder. en kwam op 57 minuten uit. de targeted next checkpoint time bleef continu boven de 7 minuut

• Bulls
hmmz net weer ff de miljonairs race gedaan. fuckit net 60,7 :( :( :( :( :( :( :( die laatste 2 bagger auto's tegenliggers ik haat ze.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ok. Stel ik hou er niet van om Online te racen tegen anderen.

Zou ik in zo'n geval als fervent racen en autoliefhebber TDU wel of niet moeten aanschaffen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bulls
voor singel player is TDU al cool genoeg. het draait niet alleen om multiplayer.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:17

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

bij jullie de tdu servers ook down ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik weet niet, zal zo ff checken, maar het ligt er echt sporadisch aan of ie kan connecten of niet. Ik zou zeggen, restart je console ff en probeer opnieuw (of je wacht gewoon een half uurtje en probeert het nog eens.

De singleplayer is trouwens erg uitgebreid. Maar wat ik wel begin te missen is een einde van een verhaal of iets dergelijks. Iets waarmee je kunt zeggen dat je hem uitgespeeld hebt. Want ik weet namelijk niet of ik elke achievement wel ga halen. Moet je namelijk erg veel voor doen :o

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 11:02
Heb TDU ook gisteren maar gekocht. Begonnen met de A3 quatro. Rijd best geinig. Ben nu heel het eiland rond aan het rijden. 340km in 3 uur en 45 minuten is niet slecht lijkt me. Straks ook maar even een clubje zoeken.

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de Millionaire's Challenge met een stock car te completen ??
Zo ja, welke van deze volgende car's is de beste keuze daarvoor:

Lamborghini Murciélago
Mercedes-Benz SLR McLaren
Pagani Zonda C12S
Saleen S7 Twin Turbo

Zelf vind ik dat de Pagani Zonda een hele goede handling heeft ten op zichte van de andere 3. Maar zijn Max. Speed is niet 1 van de beste. Wel had ik de Tour of the Island in 41 mins gedaan met die Zonda.

• carfreak02
Tunen die Saleen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren TDU in huis gehaald. Helemaal happy! _/-\o_ Ben alleen nog op zoek naar wat friends om tegen te racen (in mijn huidige friends list niemand met TDU :? ), zoals eerder in dit topic genoemd lijken er nog al wat schreeuwerige kiddies rond te rijden.

Hoop dat het weer vandaag niet al te mooi wordt, want ik denk dat ik vandaag voornamelijk op O'alu te vinden ben. 8)

Zin in een race? Voeg me toe: RomeoSquare NL

PS: Heb nog geen tuning mogelijkheden kunnen vinden, wordt dat ook pas later unlocked?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
je moet eerst de betreffende shops vinden op de map. voordat je ze kan doen. volgens mij zie je de auto shops wel meteen (fade-out) en de multiplayer races zie je ook gelijk. maar je moet oeveral eerst geweest zijn voordat je kan maptravelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Inderdaad, je moet gewoon ff kijken op de kaart die erbij zat, daar staan de tuningshops op...

Btw, die saleen kun je toch niet tunen? of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:26:
je moet eerst de betreffende shops vinden op de map. voordat je ze kan doen. volgens mij zie je de auto shops wel meteen (fade-out) en de multiplayer races zie je ook gelijk. maar je moet oeveral eerst geweest zijn voordat je kan maptravelen
Ok, thx. Ik had al zo'n vermoeden. Ga maar ff op zoek naar een tuner dan, want de challenges worden soms wel lastig nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Mijn xbox is naar de kloten, dus voorlopig ff geen TDU meer :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zit er steeds meer aan te denken om hem te halen :Y) Maar dan wel goedkoop :+

Als ik bijv deze bestel, a) werkt die dan op mijn X360 en b) is het wel allemaal engels?

Heeft iemand hem hier toevallig ook van play-asia?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:05:
Ik zit er steeds meer aan te denken om hem te halen :Y) Maar dan wel goedkoop :+

Als ik bijv deze bestel, a) werkt die dan op mijn X360 en b) is het wel allemaal engels?

Heeft iemand hem hier toevallig ook van play-asia?
Voor zover ik weet is 'ie niet te spelen, omdat het geen PAL versie is (of je moet een NTSC xbox hebben). Play Asia geeft dat aan bij compatibility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
djmantri schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:07:
Inderdaad, je moet gewoon ff kijken op de kaart die erbij zat, daar staan de tuningshops op...

Btw, die saleen kun je toch niet tunen? of wel?
Jawel hoor, tot 1000PK.
Ik ben inmiddels Champion maar vind 't nu toch wel wat minder interessant worden. De meeste nieuwe races nu moet ik met een A auto of mA bike rijden en die vind ik toch wat minder leuk. Ik heb een Saleen S7 als A auto maar dat ding rijdt in de bergen vreselijk irritant. Waarschijnlijk is hij te laag ofzo, want bergop kan je niet eens een bocht nemen. In een race met allemaal haarspeldbochten won ik maar net doordat dat ding het gewoon vertikte te sturen en ik maar langs de railing moest rammen om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
damn hier in canada kost TDU maar 32 euro... snif... maar dus niet regiovrij zoals ik begrepen heb

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:43:
Is het ook mogelijk om de Millionaire's Challenge met een stock car te completen ??
Zo ja, welke van deze volgende car's is de beste keuze daarvoor:

Lamborghini Murciélago
Mercedes-Benz SLR McLaren
Pagani Zonda C12S
Saleen S7 Twin Turbo

Zelf vind ik dat de Pagani Zonda een hele goede handling heeft ten op zichte van de andere 3. Maar zijn Max. Speed is niet 1 van de beste. Wel had ik de Tour of the Island in 41 mins gedaan met die Zonda.
Iemand ?? (Stock, duz zonder te tunen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:20:
[...]

Probeer het uit zou ik zeggen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:20:
[...]

4 klasse A auto;s en geen centen om te tunen , Dan de stock Saleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jeetje, ik lees net op het Atari forum geruchten over de releasedate van de PC.
Volgens sommige sites is ie verschoven naar februari 2007 :|
Weet iemand iets meer hierover of iets over de PC versie? Atari hoor je er er nooit over :/

Leuke site: http://content.streetwise.com/SW/TDU/index.html

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 17-09-2006 20:47 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
fsfikke schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:47:
Jeetje, ik lees net op het Atari forum geruchten over de releasedate van de PC.
Volgens sommige sites is ie verschoven naar februari 2007 :|
Weet iemand iets meer hierover of iets over de PC versie? Atari hoor je er er nooit over :/

Leuke site: http://content.streetwise.com/SW/TDU/index.html
Bij play.com stond eerst 24/11/06 als releasedate, nu 16/02/07 :(

Nu maar hopen dat ze die extra maanden wachten voor PC gebruikers gaan compenseren door het toch uitbrengen van een demo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Iva_Bigone schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:16:

Bij play.com stond eerst 24/11/06 als releasedate, nu 16/02/07 :(

Nu maar hopen dat ze die extra maanden wachten voor PC gebruikers gaan compenseren door het toch uitbrengen van een demo :P
En de bugs eruithalen zodat het wat stabieler word :), maar toch hoop ik dat ie zo vroeg mogelijk uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Even wat speurwerk gedaan:

Dit meldt Gamespot (Australie)

Test Drive Unlimited
Publisher: Atari
Platform: PC
Release Date: Oct 24, 2006
Release Region: North America
Distribution: Retail

Test Drive Unlimited
Release Date: November 2006 (EU)
Release Region: Europe

Test Drive Unlimited
Release Date: February 2007 (AU)
Release Region: Australia

Dus:
Amerika - 24 oktober
Europa - novemeber
Australie - februari

Fileplanet meldt het volgende:
Test Drive Unlimited Beta Signups!
Signup now to receive information on the PC and PlayStation 2 Beta of Test Drive Unlimited!

Misschien toch een demo voor de pc? of een soort van beta net als bij de xbox360??

Dan meldt ene tenebra (officiele mod op Europese Atari forum) het volgende:
Just got confirmation from Atari, TDU still stands for November 2006 TBC
Ebay en play.com melden btw 6 februari 2007...

Lastig om uit dit alles iets wijzer te worden, overal wordt maar geslingerd met data etc. Only time will tell ;) Maar het is wel minder dat het nog langer duurt, wacht al meer dan 6 maanden volgens mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik vraag me dan af waarvoor ze dan tot februari nodig hebben :? ? Denk dat ze hiermee de pc gamers toch flink te kakken zetten. Ik had het in Oktober / November nog wel gekocht... maar in februari weet ik dat zo net nog niet.

Zelfde gezeik als met Halo meen ik me te herinneren. Eerst op de XBox en joost weet hoeveel later op de PC... met als gevolg: heel veel XBox Halo spelers en slechs een handje vol PC Halo spelers.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09
Ik zie op sommige leaderboards topspeeds staan van 500 to 800 km/h met de saleen S7
Ik heb de saleen ook getuned (v3) maar die snelheden willen bij mij bij lange na niet lukken. Zijn dat cheaters?

De Saleen is trouwens te tunen bij de Muscle Cars tuner als ik het goed heb. Die tuner is the vinden rechtsboven de Saturn dealer

PS moet wel zeggen dat de lamborghinis heerlijk rijden, ook op hoge snelheden, maar erg traag aanvoelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Dikkie op 18-09-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:15
Ik zat me ook al af te vragen hoe die gasten 800+ kunnen rijden.. Dat kan geen enkele auto.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Sjonge jonge.. TDU mag nou wel eens een keer uitkomen voor de PC hoor :/ Het duurt mij allemaal veel te lang..

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TDU bevalt me best wel; zaterdagochtend opgehaald, even een uurtje gespeeld, daarna zelf op top speed richting Eindhoven en Zutphen gegaan en eigenlijk pas zondagmiddag er echt aan kunnen zitten. Op dit moment al 18% single-player completed, 2 huizen, auto's B t/m F in de garage, 3 ton op de bank en club-lid.

Wat mis ik in het spel? Verstelbare vering "af fabriek". Een aantal auto's heeft namelijk in het echt meerdere afstellingen voor de vering maar in het spel is het helaas niet terug te vinden. Dat is wel jammer want vooral voor beginners (me not included) zou dat erg lekker rijden op de bochtiger wegen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedphuq
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:25

Hedphuq

Xbox Live: VV1R3D

Heb TDU een paar keer gespeeld bij een vriend en heb besloten om toch maar een 360 aan te schaffen (ook met het oog op Forza 2). Nog ff wachten op m'n salaris en dan.... ziek melden :P

Xbox Live: VV1R3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
MAX3400 schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:48:
Wat mis ik in het spel? Verstelbare vering "af fabriek". Een aantal auto's heeft namelijk in het echt meerdere afstellingen voor de vering maar in het spel is het helaas niet terug te vinden. Dat is wel jammer want vooral voor beginners (me not included) zou dat erg lekker rijden op de bochtiger wegen.
Zit er helaas niet in inderdaad. Opzich wel jammer, aangezien sommige auto's (zoals de Saleen S7) echt bagger rijden bergop, wat misschien een beetje te verhelpen zou kunnen zijn. Het enige wat je aan je auto's kan doen is tunen en painten, dat is alles.

Overigens komen die 500+ snelheden die 'gehaald' worden door lag te exploiten, zodat het spel denkt dat je gigantisch hard gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

eXe schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:38:
[...]
Fileplanet meldt het volgende:
Test Drive Unlimited Beta Signups!
Signup now to receive information on the PC and PlayStation 2 Beta of Test Drive Unlimited!

Misschien toch een demo voor de pc? of een soort van beta net als bij de xbox360??
[...]
waar zie jij dit dan ergens staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 10:59
djmantri schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:03:
[...]

waar zie jij dit dan ergens staan?
staat bij: fileplanet meldt het volgende: :9

[ Voor 4% gewijzigd door Tommzz op 18-09-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:16:
Ik zie op sommige leaderboards topspeeds staan van 500 to 800 km/h met de saleen S7
Ik heb de saleen ook getuned (v3) maar die snelheden willen bij mij bij lange na niet lukken. Zijn dat cheaters?

De Saleen is trouwens te tunen bij de Muscle Cars tuner als ik het goed heb. Die tuner is the vinden rechtsboven de Saturn dealer

PS moet wel zeggen dat de lamborghinis heerlijk rijden, ook op hoge snelheden, maar erg traag aanvoelen.
Lijkt mij dat het cheaters oid zijn, of die game moet zo debiel gemaakt zijn dat je auto werkelijk 800kmph kan maar dat lijkt mij niet (gaat je sowieso niet lukken zonder dat je de hele airodynamica van je auto veranderd, om nog maar niet te spreken van het soort motor wat je nodig hebt, word waarschijnlijk een soort WW32 engine ala de W16 in de veyron :P). Hooguit dat je 500kmph kan halen met een supercard ala een veyron, enzo etc (dus wagens die er ook nog uitzien als een auto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ach, als je weet dat de Veyron en de Koenigsegg CCX allebei nog steeds electronisch gelimiteerd zijn op 400km/h, hoef je in mijn ogen niet zo heel erg veel dingen te veranderen om dus een flink stuk harder te gaan.

Maar ja, hopelijk kan ik de komende week nog ff wat gamen want eind deze week staat mijn verhuizing gepland en ik heb nog geen DVD of vorkje ingepakt. 8)7

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 19:20 . Reden: offtopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:32:
[...]

Ach, als je weet dat de Veyron en de Koenigsegg CCX allebei nog steeds electronisch gelimiteerd zijn op 400km/h, hoef je in mijn ogen niet zo heel erg veel dingen te veranderen om dus een flink stuk harder te gaan.
Mjah het aantal pk's wat je op zulke snelheden nodig hebt om nog harder te gaan is enorm groot. Met 50pk zit de veyron op de 100kmph, terwijl voor 400kmph al snel meer dan 750pk nodig is denk ik. 500kmph is zoals ik al zij waarschijnlijk wel te doen terwijl je auto nogsteeds ''bruikbaar'' is en op een auto lijkt maar daarboven zal het niet echt meer gaan denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het uberhaupt wel mogelijk om de Millionaire's Challenge te doen zonder een getunede A-Class Car ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:36:
Is het uberhaupt wel mogelijk om de Millionaire's Challenge te doen zonder een getunede A-Class Car ??
Ja hoor, je kunt het ook met een stock-car rijden. Ik had 'm met een standaard Saleen S7 gereden en net gehaald binnen de 60 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Denk dat hij meer bedoeld of je hem in een andere (niet A-Class) auto ook kunt hálen.

Ik denk dat dat dus wel redelijk lastig wordt, als je ziet dat mensen met een A-Class auto er al redelijk wat moeite mee hebben.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.