[X360/PC] Test Drive Unlimited

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.760 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
En er zit ook een handige zoekknop rechtsboven, waarmee je een topic snel kan doorzoeken :>

En dit is volgens mij ook meteen de 1000e post in dit topic, dus ik zal binnenkort maar eens een verse nieuwe startpost maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:37:
[...]

Het is niet veel anders dan de A4 of de A10 in de spits. Helft van de weggebruikers heeft geen geld om een richtingaanwijzer te kopen of geen zin om ze te gebruiken. Houdt je scherp en zo zit ik ook achter mijn XB.

Toegegeven, de snelheden op de A4 liggen een stukje lager dan op de XB maar ook bij een snelheidsverschil van 70km/h moet je al heeeeel erg uitkijken op de Nederlandse snelwegen.
Haha, goed beeld. Enige verschil is dat mijn Corsa niet in 2,8 seconde op de 100 zit en hij niet soms spontaan wegslipt :9~

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ophidian schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:07:
[...]

Haha, goed beeld. Enige verschil is dat mijn Corsa niet in 2,8 seconde op de 100 zit en hij niet soms spontaan wegslipt :9~
Andere Corsa kopen; zowel mijn Astra als mijn Audi hebben last van een constant knipperend ESP-lampje op het dashboard... Heel vreemd... O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:54
Ik heb inmiddels de millionaire's challenge gehaald, met een motor (mA met upgrades) is het vrij eenvoudig. Mijn frustratie blijft wel, want ook al ging ik nu veel sneller, je knalt nog steeds talloze keren tegen auto's en kreeg ook een aantal bekeuringen.

Nog 1 race en dan heb ik alle single player races gewonnen, alleen Tantalus nog...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:07:
[...]

Andere Corsa kopen; zowel mijn Astra als mijn Audi hebben last van een constant knipperend ESP-lampje op het dashboard... Heel vreemd... O-)
Haha, zal ik doen.

Zit overigens bijna op 50% van het spel. Heb nu 5 huizen, 3 motoren en 21 auto's :*)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

GoldieLox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:16:
Ik heb inmiddels de millionaire's challenge gehaald, met een motor (mA met upgrades) is het vrij eenvoudig. Mijn frustratie blijft wel, want ook al ging ik nu veel sneller, je knalt nog steeds talloze keren tegen auto's en kreeg ook een aantal bekeuringen.

Nog 1 race en dan heb ik alle single player races gewonnen, alleen Tantalus nog...
Tantalus is een eitje; even 2x rijden voor het verkennen van de bochten. Daarna *bam* klaar met nog wat seconden over... Good luck!
Ophidian schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:22:
[...]
Zit overigens bijna op 50% van het spel. Heb nu 5 huizen, 3 motoren en 21 auto's :*)
Daar pas? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

Tantalus is een eitje; even 2x rijden voor het verkennen van de bochten. Daarna *bam* klaar met nog wat seconden over... Good luck!

[...]

Daar pas? ;)
Voor mij een al ;) Zoveel tijd heb ik niet, dus ben goed op weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:28:
Mjah wij hadden het ook over IRL :P wel jammer dat je in de game geen schade kan rijden, dat vond ik altijd het leukste aan nfs4, lekker je auto aan bagger rijden :)
Inderdaad. Waar is die tijd gebleven dat auto's lekker aan gort mochten worden gereden, ipv dat slappe gezever van autofabrikanten die niet willen dat hun "fancy" auto's kapot gaan...

Waar is dat heerlijke gerag van bijv. Carmageddon gebleven? Dat je auto echt helemaal aan stront kon, dat was geniaal! _/-\o_

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:37:
[...]

Inderdaad. Waar is die tijd gebleven dat auto's lekker aan gort mochten worden gereden, ipv dat slappe gezever van autofabrikanten die niet willen dat hun "fancy" auto's kapot gaan...

Waar is dat heerlijke gerag van bijv. Carmageddon gebleven? Dat je auto echt helemaal aan stront kon, dat was geniaal! _/-\o_

Iemand suggesties?
Probeer flatout2 eens :P

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb flatout 2 ook gespeeld is wel grappig vind ik zelf maar burnout ?: Takedown voor de xbox vind ik beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GoldieLox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:58:
Vandaag overheerst het negatieve bij mij bij het spelen van Test Drive... :(

Ik heb al eerder lopen zeuren over het verkeer en de politie in dit spel, maar nu was het helemaal frustrerend. Ik ging de millionaire's challenge doen, waarbij je iets van 200km in 1u moet afleggen. Geen probleem, ware het niet dat dat domme verkeer zo dwars kan liggen, uitwijken jou kant op (!) enzo. Ze veroorzaken zelfs botsingen als jij nog niet in de buurt bent. En de politie, pffff, heb je 2 schildjes, komen ze je echterna: rijden zij MIJ aan en voila, ik krijg er nog een schild bij. Ja hallo!

Anyway, 3e plek en brons in deze race, 4 minuten te langzaam. Het kan vast beter, maar ik heb nu dus echt totaal geen zin om weer een uur te lang te moeten rijden.

Bah, ik wil verdomme racen, geen verkeerssimulatie spelen. Het spel heeft erg goede elementen, maar hier word ik zo moe van.

offtopic:
Had ik maar PGR3 ipv. Test Drive Unlimited...
Zie hier de reden dat ik gewoon eerst een DEMO voor de PC wil van dit spel en dan pas eventueel aanschaffen : Ik wil gummen en niet remmen :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Hoort gewoon bij het spel, en dat maakt het volgens mij alleen maar leuker, zo heb je tenminste nog enige vaardigheid nodig om te winnen. Dit in tegenstelling tot Need for Speed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 14:26
Heeft er iemand hier nog een club die toch behoorlijk wat members heeft? Zo ja, mag ik joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:51:
Voor de mensen die hopen op een release nog dit jaar...ik ben bang van niet. Heb net even gekeken op amazon en play.com, en die zeggen 13-2 of 16-2 2007. Nog even wachten dus, aangezien deze twee sites meestal wel goed op de hoogte zijn van dit soort dingen.
Bij BOL.com staat hij nu ook plotseling op 16/02/2007 :'(
Ik begin het nu toch een beetje benauwd te krijgen... Dat wordt nog een paar maandjes wachten ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:54
Ik ben een club begonnen, ik had geld zat en was nog geen lid van een club, dus dan beginnen we er maar eentje... "Dutch Touring" heet 'ie, als mensen zin hebben om lid te worden. Je moet wel Champion zijn, want je moet er wel iets voor doen natuurlijk. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
GoldieLox schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:02:
Ik ben een club begonnen, ik had geld zat en was nog geen lid van een club, dus dan beginnen we er maar eentje... "Dutch Touring" heet 'ie, als mensen zin hebben om lid te worden. Je moet wel Champion zijn, want je moet er wel iets voor doen natuurlijk. :)
Als ik zou mogen joinen, heel graag. Ben Champion, dus dat zal het probleem niet zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:08:
[...]
Bij BOL.com staat hij nu ook plotseling op 16/02/2007 :'(
Ik begin het nu toch een beetje benauwd te krijgen... Dat wordt nog een paar maandjes wachten ben ik bang :(
Kl*tenzooi!!!!! :( :( :(
Net nieuwe videokaart aangeschaft krijg je dit weer!
En ik had me er zo op verheugd... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Wil niet vervelend doen, maar voor zover ik weet is er nog niets officieel bekend over de release date.
Ik kwam wel dit tegen op Gamespot. De eerste screens voor de pc?? :?
Edit: Lees net ook weer berichten dat deze toch van de xbox zijn...
Vreemd allemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
GoldieLox schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:02:
Ik ben nog maar een paar stappen verwijderd van Champion... Mag dus niet joinen :'(

Dan moet ik vanavond toch maar eens hard gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt! dit is exact wat ik zocht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:19:
[...]

bedankt! dit is exact wat ik zocht! :)
u is welkom ;)

Speel die game zelf best vaak, heerlijk om af en toe eens voor flink wat schroot te zorgen >:) Online derby's zijn echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ok, ik ga een X360 kopen :|
Gover de godver :( :(

Gister een mailtje naar Atari Benelux gestuurd over de release. Het antwoord:
Hoi,

Hij komt sowieso volgend jaar pas!

Groeten,

...

PR Executive

Atari Benelux

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 05-11-2006 01:39 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Mensen heb geduld :p

Er is echt nog wel een paar maandjes te wachten op dit spel. Daarnaast komt het de game waarschijnlijk alleen maar ten goede. Ik dacht bijvoorbeeld dat de drawing distance behoorlijk laag was? dit zijn typisch console dingetjes, waarvan het natuurlijk alleen maar mooi is als het een stuk verbeterd wordt op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Helaas, vrees dat we wel uit kunnen gaan van februari ja.
Las net op het Atari Forum Europe, dat er binnenkort een event door Atari wordt georganiseerd in Londen. Hierbij krijgen spelers de kans om de pc/psp/ps2 versie te testen.
Dit was ook het geval bij de Xbox360 versie die enkele maanden later verscheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ze hebben waarschijnlijk ook NFS: Carbon gespeeld en zien in dat ze tijd zat hebben nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
ok ik kon niet kiezen maar ben eruit, ik ga vanavond anders morgen TDU halen, mag mn broertje zelf NFS Carbon kopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

eXe schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:31:
Helaas, vrees dat we wel uit kunnen gaan van februari ja.
Las net op het Atari Forum Europe, dat er binnenkort een event door Atari wordt georganiseerd in Londen. Hierbij krijgen spelers de kans om de pc/psp/ps2 versie te testen.
Dit was ook het geval bij de Xbox360 versie die enkele maanden later verscheen.
Hopelijk komt er dan toch een demo uit :)

Videokaart kon ik gelukkig nog annuleren :/

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 03-11-2006 16:35 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu dus weer gezeik met een save. GRRR currupt save file zegt ie.... begin er zo langzamerhand behoorlijk van te balen aangezien ik telkens van begin af aan moet spelen :@

1 woord: jammer
2 woorden: erg jammer
3 woorden: heel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Vandaag dan eindelijk voor m'n 360 het spel aangeschaft !!! damns toch wel weer dolblij nu met m'n 360 als ik die release voor de PC zo lees! :(
Heb zwaar met de PC gamers te doen, serieus waar :S

*hoort er trouwens een landkaart bij te zitten? die zit er bij namelijk niet bij

[ Voor 20% gewijzigd door Underworld op 03-11-2006 17:43 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
Underworld schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:42:
Vandaag dan eindelijk voor m'n 360 het spel aangeschaft !!! damns toch wel weer dolblij nu met m'n 360 als ik die release voor de PC zo lees! :(
Heb zwaar met de PC gamers te doen, serieus waar :S

*hoort er trouwens een landkaart bij te zitten? die zit er bij namelijk niet bij
Die hoort er idd bij te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
TheVMaster schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:49:
[...]

Die hoort er idd bij te zitten...
ik had die landkaart inderdaad ook niet. En een vriend heeft hem bij de zelfde winkel gekocht en had hem wel... Denk dat ik morgen maar eens ga klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jemig zeg, kansloze bende, goeie actie van Atari :(

Toch maandag nog even de databases erop naslaan want ik vertrouw het zaakje voor geen méter meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees trouwens net dat atari de studio van TDU heeft verkocht, vraag me af hoe het nu met de pc versie zal gaan? heeft atari de rechten op test drive of zitten die bij de studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:21:
Ik lees trouwens net dat atari de studio van TDU heeft verkocht, vraag me af hoe het nu met de pc versie zal gaan? heeft atari de rechten op test drive of zitten die bij de studio?
bron??

Ik vind alleen hierover alleen dingen uit februari 2006... Dat ze toen een paar studio's hebben verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Is behoorlijk zuur idd. Nu maar hopen op een leuke kerst actie voor de xbox360 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik heb hem net ook gekocht bij de MM, tevens zonder landkaart. Wist niet dat die erbij hoorde maar goed..

Morgen maar es op onderzoek uit in Hawai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Pixxa schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:58:
Ik heb hem net ook gekocht bij de MM, tevens zonder landkaart. Wist niet dat die erbij hoorde maar goed..

Morgen maar es op onderzoek uit in Hawai :)
Hmm zou Atari Nederland die dingen versturen ?
Ik ga volgende week maar is bellen...

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oh ja, kan er een deeltje 2 komen? We zitten nu op 1037 posts dus... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hebben er meer mensen last van dat, als je single player speelt maar wel verbonden bent met de TDU-servers, dat het spel wel eens hapert of last heeft van loading-time als je op drukke stukken rijdt in de stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:00:
Oh ja, kan er een deeltje 2 komen? We zitten nu op 1037 posts dus... 8)
Ja had ik al aangegeven, zal ik eind van de middag/begin van de avond doen :)

Edit: Deze mag op slot!
Nieuwe Topic is hier te vinden: [X360/PC/PS2/PSP] Test Drive: Unlimited
Zie alleen net dat ik vergeten ben om er Deel 2 achter te zetten... 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door eXe op 04-11-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Fixed. Dicht dus en hier verder: [Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2 :)

[ Voor 54% gewijzigd door Crash op 05-11-2006 16:12 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.