PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik wilde me wel aanmelden bij de club van DJmantrix, maar dat zit er geloof ik niet zo in. Iemand nog een club, of een idee?
En ik wil trouwens niet vervelend doen ofzo, maar ik vind het een beetje storend dat iedereen zo doorzeurt over de pc versie.
Verwijderd
Er staat toch [X360/PC] in de titelVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:47:
..knip..
En ik wil trouwens niet vervelend doen ofzo, maar ik vind het een beetje storend dat iedereen zo doorzeurt over de pc versie.

Ik wil trouwens niet vervelend doen ofzo
Volgens mij is er een GoT-clubje inderdaad maar dat bestaat, mijns inziens, alleen op papier en er zijn maar 2 ranked members.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:47:
Wat ik me afvraag of er niet een soort van GOT-club in het spel kan komen.
Ik wilde me wel aanmelden bij de club van DJmantrix, maar dat zit er geloof ik niet zo in. Iemand nog een club, of een idee?
Eens, maar aan de andere kant word ik ook erg moe van het koffiedik kijken over "wanneer komt de demo?", "komt er een demo?", "wanneer is de release?", "waarom duurt het zo laaaang?"Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:53:
[...]
Er staat toch [X360/PC] in de titel
Ik wil trouwens niet vervelend doen ofzo
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Voor een hoop mensen is TDU gewoon nog niet uit, en die wachten vol spanning (mede door de tegenstrijdige berichten). Voor mensen die hem al lang aant spelen zijn is dat natuurrlijk niet interesant.
Maar begrijpelijk is het wel.
Toch zijn posts als 'Weet iemand wat nieuws?' inderdaad totaal zinloos. Of de game nou voor de PC nog uit moet komen of voor allebij. Als er iets nieuws is zal dat vanzelf gepost worden door iemand
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Rond:
24 oktober
24 november
13 februari
Schrijf ze maar ergens op, kun je er steeds 1 wegstrepen
Wat ik heb gelezen over de Xbox360 versie met vele bugs etc. kan het best wel eens februari gaan worden. Zijn er mensen met Xbox die gekke dingen hebben meegemaakt? Heb het hier niet echt voorbij zien komen. Er wordt wel binnenkort een patch gerealesed voor de xbox, om deze bugs te verhelpen. Wanneer is nog niet duidelijk.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 19:02 . Reden: Het is niet nodig om dingen af te gaan kraken ]
Dus?thorretje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:41:
tja .. is toch logisch dat er 'gezeurd' wordt over de mogelijk demo voor PC of releasedate's.. Niet iedereen heeft zo'n waardeloos XBOX ding.. Er zijn er hier gelukkig heel veel die met een PC gamen. .
Zodra de demo er is lees je het wel ergens. Of je dat nou op de dag van release doet of 2 dagen later: who cares.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Als ik het Nederlands Atari forum mag geloven, dan komt TDU in Nederland in november en in Australië in februari.eXe schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:54:
Nog 1 keer dan de mogelijke release dates:
Rond:
24 oktober
24 november
13 februari
Schrijf ze maar ergens op, kun je er steeds 1 wegstrepen![]()
Wat ik heb gelezen over de Xbox360 versie met vele bugs etc. kan het best wel eens februari gaan worden. Zijn er mensen met Xbox die gekke dingen hebben meegemaakt? Heb het hier niet echt voorbij zien komen. Er wordt wel binnenkort een patch gerealesed voor de xbox, om deze bugs te verhelpen. Wanneer is nog niet duidelijk.
Bron: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=38726
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Waar baseren zij november op dan? Hebben ze dat van Atari zelf, of heeft iemand dat zo bedacht? Opzich zou het heel vreemd zijn dat je nu al een game kan pre-orderen die in februari pas beschikbaar is dus ik vind februari nog altijd een raar moment, zeker ook omdat ze dan veel verliezen qua animo.
Maargoed we wachten maar weer af.
@mensen die het gezeur hierover irritant vinden.. tja jammer maar als het voor je xbox een 4tal maanden werd uitgesteld en 'wij' hadden 'm nu op de pc piepte je ook toch
Verwijderd
laat die forums maar lekker overbelast zijn, en laat ze het spel snel uitbrengenB-Buster schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:35:
Dat forum is weer eens overbelast.. *zucht*. Moeten ze echt eens iets aan gaan doen zeg.
Waar baseren zij november op dan? Hebben ze dat van Atari zelf, of heeft iemand dat zo bedacht? Opzich zou het heel vreemd zijn dat je nu al een game kan pre-orderen die in februari pas beschikbaar is dus ik vind februari nog altijd een raar moment, zeker ook omdat ze dan veel verliezen qua animo.
@mensen die het gezeur hierover irritant vinden.. tja jammer maar als het voor je xbox een 4tal maanden werd uitgesteld en 'wij' hadden 'm nu op de pc piepte je ook toch
Of een demo vermaakt ik me ook wel mee!
Elkaar helpen leages te winnen bijv. door tegenstanders te dwarsbomen (road block opzetten), etc.
[ Voor 9% gewijzigd door JJ Le Funk op 19-10-2006 22:26 ]
d:)b
Ik quote van het forum:B-Buster schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:35:
Dat forum is weer eens overbelast.. *zucht*. Moeten ze echt eens iets aan gaan doen zeg.
Antrolla:
Hij komt in november
Dit zegt Wouter (Hoofd PR Marketing Atari Bénélux)
@ MrJayManCitaat: Origineel gepost door AtariPR
Hoi Allemaal,
Op dit moment staat Test Drive: Unlimited nog op november voor alle andere platformen.
Groeten,
AtariPR [/i]
Het samen spelen met andere in teamverband maakt het denk ik een stuk leuker dan alleen over het eiland scheuren, gewoon elkaar een beetje uitdagen.MrJayMan schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:26:
Zou het voordeel bieden als je soort clan vormt binnen TDU?
Elkaar helpen leages te winnen bijv. door tegenstanders te dwarsbomen (road block opzetten), etc.
Maar ik denk niet dat het de bedoeling is anderen te gaan dwarsbomen tijdens races. Hoe zou jij het zelf vinden als je vol op een road-block knalt en je daardoor verliest?
Probeer het gewoon gezellig te houden, een clan kan daarbij helpen.
[ Voor 24% gewijzigd door eXe op 19-10-2006 23:15 ]
Ik word echt heel blij als ie toch in november uitkomt hehe.
Is er dus een dergelijke optie binnen TDU?
Verwijderd

Ow, en dan even terugkomend op spyker; op zich lijkt het me wel wat te verzinnen om het clubgebeuren wat aantrekkelijker te maken. Doe anders even een mailtje mijn kant op.
Single-player: alles gedaan behalve de Missions (models, cars, packets etc). Maar, op mijn kaart zie ik geen enkele challenge meer. How come???
Soms ben ik niet thuis als hij bij ons isVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:09:
EN als jij je 360 nou even voor hem aanzet? zelfs al is die optie er in TDU, dan alsnog moet je neefje dan dat profiel kiezen en je zegt net zelf nog dat ie dat nog niet kan bij de 360 dus waarom zou die dat dan wel in TDU kunnen?
De nieuwe auto komen er dus aan, er staat nog nergens iets over marketplace point maar ben wel bang dat het wel wat gaat kosten.
meer info: xbox.com
Heb je dan nog veel last van bugs? ik moet zeggen dat ik niet echt problemen meer heb behalve dat die soms een paar seconde vast slaat omdat er een andere muliplayer iemand is.djmantri schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:22:
als ze dan ook meteen de patch uitbrengen
iemand een idee hoe je daar komt?
Ja dat weet ik, daar zal je eerst champion voor moeten zijn. Dan kan je daar ook lekker racenCivic519 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:51:
Ik zag laatst een paar gasten op het vliegveld rijden (achter de hekken)
Die heb je zelfMAX3400 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:44:
Heeft iemand een kaart of beschrijving voor alle "special missions" in single-player? Oftewel; waar moet ik alle transports, hitchhikers, models en packages oppikken?
Nee, zoals ik eerder in het topic al zei: ik mis er een aantal. Mijn achievementlist zegt dat ik er nog 19 moet maar ik zie er maar 16 op de kaart, hoe ik ook filter.Shiverzz schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:20:
[...]
Die heb je zelf. Probeer de missies op de map maar eens te filteren met "X".
Op een andere site las ik dat sommige missies pas beschikbaar worden als je er langs rijdt; best vreemd want gisteren heb ik 100% van de wegen ontdekt maar nog steeds zie ik niet voldoende missies.
Kan het zijn dat sommige missies pas komen als je een ander hebt afgerond?MAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:24:
[...]
Nee, zoals ik eerder in het topic al zei: ik mis er een aantal. Mijn achievementlist zegt dat ik er nog 19 moet maar ik zie er maar 16 op de kaart, hoe ik ook filter.
[...]
Sommige missies verschijnen pas als je er een keer langs hebt gereden, dus waarschijnlijk is die missie ergens aan een weg waar je nog nooit langs bent gekomenMrJayMan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:49:
[...]
Kan het zijn dat sommige missies pas komen als je een ander hebt afgerond?
Welke weg? Zie namelijk boven; ik heb de 100% discovery achievement al gehaald en dus elke weg al eens gezien/gereden.aerocooluser schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:01:
[...]
Sommige missies verschijnen pas als je er een keer langs hebt gereden, dus waarschijnlijk is die missie ergens aan een weg waar je nog nooit langs bent gekomen

wacht ff, wat voor dingen moet je dan nog halenMAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:08:
[...]
Welke weg? Zie namelijk boven; ik heb de 100% discovery achievement al gehaald en dus elke weg al eens gezien/gereden.
[ Voor 9% gewijzigd door aerocooluser op 23-10-2006 13:15 ]
Goed, ik leg het nogmaals uit...aerocooluser schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:14:
[...]
wacht ff, wat voor dingen moet je dan nog halen
Alle missies voor transport, dus auto's, modellen, pakketjes en lifters. Daar ben ik nu mee bezig en heb er iets van 85 gedaan. Dat betekent, voor die achievement, dat ik e rnog 15 moet. Ik zie er geen 15 op mijn kaart maar maar 13. Ik mis er dus 2.
Misschien is het te vroeg om te spreken van een bug.MAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:19:
[...]
Goed, ik leg het nogmaals uit...
Alle missies voor transport, dus auto's, modellen, pakketjes en lifters. Daar ben ik nu mee bezig en heb er iets van 85 gedaan. Dat betekent, voor die achievement, dat ik e rnog 15 moet. Ik zie er geen 15 op mijn kaart maar maar 13. Ik mis er dus 2.
Doe die 13 en dan ben je waarschijnlijk de checkpoints voor de resterende 2 al voorbij gereden en krijg je die d'r bij.
Ben inderdaad allang champion maar ik heb alle klasses al gereden en in mijn garages staan (totaal al 48 auto's).djmantri schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:00:
Ben je ook al champion? Dr schijnen er soms wat bij te komen bij een nieuwe klasse
Ik ga het vanmiddag nog wel eens bekijken of ik meer missies krijg, maar het is vreemd...
congratz voor dat, hoeveel miles heb jij inmiddels al wel niet gereden, het lijkt me maar een hels karwei alle wegen te berijden.MAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:08:
[...]
Welke weg? Zie namelijk boven; ik heb de 100% discovery achievement al gehaald en dus elke weg al eens gezien/gereden.
Waarom ga je niet eerst eens die 13 allemaal doen en dan kijken hoe het met die laatste twee zit?
3380 mijl oftewel 66% voor de achievement van 5000 mijl dus al een goede 5000km op de klokken. Het meeste in mijn Murcielago (1230km) tuned stage 3 en mijn Koenigsegg CC8S (1038km), ook stage 3. Die laatste doet trouwens 424km/h op het rechte stuk.Bizzarro schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:16:
[...]
congratz voor dat, hoeveel miles heb jij inmiddels al wel niet gereden, het lijkt me maar een hels karwei alle wegen te berijden.
Omdat, zoals ik eerder aangaf, op andere sites wordt gesproken over het feit dat een missie pas bekend wordt als je erlang rijdt. En aangezien ik alle wegen al heb gehad, zou ik elke missie dus al minstens 1x gepasseerd moeten zijn en dus op mijn kaart staan.fsfikke schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:16:
Ik snap het probleem niet helemaal, je moet nog 15 missies doen, maar je ziet er maar 13.
Waarom ga je niet eerst eens die 13 allemaal doen en dan kijken hoe het met die laatste twee zit?
*edit*
Voor de mensen die niet op hun landkaart willen kliederen: hier staat een scan
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 23-10-2006 15:37 ]
Ik ben champion, maar ik kom niet op het vliegveld (aan de noordkant van het eiland), er is een kleine toegangsweg, maar het hek is dicht.aerocooluser schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:45:
[...]
Ja dat weet ik, daar zal je eerst champion voor moeten zijn. Dan kan je daar ook lekker racen
https://www.strava.com/athletes/10490675
Naar mijn weten is er alleen een circuit aan de zuidkant van het eiland, vlakbij het vliegveld is dat. als je meer weet over die in het noorden moet je het maar laten weten danGoldieLox schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:17:
[...]
Ik ben champion, maar ik kom niet op het vliegveld (aan de noordkant van het eiland), er is een kleine toegangsweg, maar het hek is dicht.
Zie dit filmpje of dit filmpje.Civic519 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:51:
Ik zag laatst een paar gasten op het vliegveld rijden (achter de hekken)
Die laatste is het eenvoudigst. Zelf ook al een aantal keren gedaan. Dat vliegveld is trouwens net een groot grasveld. Ook op de banen.
[ Voor 25% gewijzigd door alexbl69 op 24-10-2006 11:30 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Echter als ik op de plattegrond rijd, dan zie ik wegen, wegen met lichtblauwe lijnen erboven en wegen met donkerblauwe lijnen erboven.
Waar zien die goed voor? De lichtblauwe zullen wel laten zien wat je al ontdekt hebt, maar waar zijn de donkerblauwe lijnen dan voor? In het boekje dat erbij zat kan ik er niets over vinden...
Ok, maar op de grote kaart zie ik dus grijze, licht- en donker-blauwe wegen... Beetje gek...Wekko306 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:32:
Op je minimap zijn lichtblauwe wegen de wegen die je al ontdekt heb en donkere wegen zijn degene die je nog niet hebt ontdekt. Als je je map opent zijn wegen die je niet ontdekt hebt grijs en snelwegen (dacht ik) lichtblauw.
Probeer het eens; ga naar een weg die licht OF donkerblauw is. Als je daar rijdt, zie je op je minimap (GPS) de weg niet verkleuren naar blauw; dat betekent dat je de weg al hebt gehad.TranceSetter schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:41:
[...]
Ok, maar op de grote kaart zie ik dus grijze, licht- en donker-blauwe wegen... Beetje gek...
Doe je dat daarentegen met een grijze weg; rij eroverheen en je ziet steeds een stukje blauw worden op je GPS.
Donkerblauw zijn inderdaad de al bereden snelwegen.B-Buster schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:40:
Hij zegt duidelijk dat hij grijze, donkerblauwe én lichtblauwe wegen ziet. Ik heb ze ook gezien en ik dacht dat die donkere snelwegen voorstellen. Ben ik niet zeker van.
Dankjewel. Nu is het inderdaad duidelijk.Black-Hole schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:00:
[...]
Donkerblauw zijn inderdaad de al bereden snelwegen.
Trouwens, iemand die weet waar je echt een vette auto die echt goed rijd kan kopen? Heb nu een Lamborghini Gallardo Spyder, die op zich wel lekker rijdt, maar er zullen vast wel betere zijn
Beetje open vraag he; ligt er natuurlijk maar aan over wat voor klasse je het hebt of dat je gewoon een auto wil om mee te cruisen.TranceSetter schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:03:
[...]
Dankjewel. Nu is het inderdaad duidelijk.
Trouwens, iemand die weet waar je echt een vette auto die echt goed rijd kan kopen? Heb nu een Lamborghini Gallardo Spyder, die op zich wel lekker rijdt, maar er zullen vast wel betere zijn
Zelf vind ik, ondanks enige real-life aversie, de conversie van de Ferrari F430 wel redelijk gelukt. Hij is niet zenuwachtig maar verwacht geen betere prestaties dan in je Gallardo.
Een Murci is in het echt zowel in de sprint als qua topsnelheid sneller dan een 430. Qua handling is hij natuurlijk wel inferieur (al komt volgens Jeremy Clarkson de roadster in de buurt van de 430).Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:02:
En dat is lomp want een F430 is zelfs ''sneller'' dan een murci.
Verder is een Gallardo 0.2 seconden trager naar de 100, dat ga je niet echt merken
Verwijderd
"bij top gear 0.9 seconden sneller", in de sprint of op het circuit? En de f430 accelereert van 0-100 in 4 seconden, niet 3.5 (bron: ferrari.com)Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:26:
Alleen de 2006 murci is sneller dan de F430. De EU versie van de F430 doet 0 - 100 in 3,5 seconden en de 2006 murci (die pas in 2007 te koop is!) in 3,4. De huidige coupe doet er 3,8 seconden over. De top van de Murci ligt wel hoger (330 vs 315) maar toch was de f430 bij topgear 0,9 seconden sneller. De gallardo word al helemaal afgemaakt door de F430, zowel in acceleratie als top snelheid. En dan nog de handling die bij de F430 sowieso al een stuk beter is dan bij de murci en de gallardo.
[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 26-10-2006 10:31 ]
Verwijderd
Ow en lambo's blijken trouwens niet erg veilig om te rijden
http://www.lambounfall.de/indexe.html
Dan voel je je toch niet fijn als je zo'n wagen hebt.
Daarom moet je bij een nieuwe Lamborghini ook niet meteen de remmen vol gaan gebruiken.
Maar helaas zijn een hoop mensen zo blij met hun nieuwe auto dat ze zich niet in kunnen houden

Ferrari's vliegen anders ook in de fik. Zie: http://www.wreckedexotics.com/fsfikke schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:20:
Lambo's vliegen altijd massaal in de fik.
Daarom moet je bij een nieuwe Lamborghini ook niet meteen de remmen vol gaan gebruiken.
Maar helaas zijn een hoop mensen zo blij met hun nieuwe auto dat ze zich niet in kunnen houden
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Ja, er zijn helaas maar weinig auto's die dat niet kunnenwebfreakz.nl schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:23:
[...]
Ferrari's vliegen anders ook in de fik. Zie: http://www.wreckedexotics.com/
Verwijderd
Uhm die spontane ontbranding komt van de motor en niet van de remmen, en het gebeurt bij wagen die al maanden rondrijden. Daarbij hoort het niet, alleen bij de miurra wist je dat dat ding gewoon spontaan in de fik kon vliegen.fsfikke schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:20:
Lambo's vliegen altijd massaal in de fik.
In de fik vliegen na een crash is iets heel anders dan spontaan ontbranden zonder reden.webfreakz.nl schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:23:
[...]
Ferrari's vliegen anders ook in de fik. Zie: http://www.wreckedexotics.com/
Bij bijna elke verbrande Lambo op Wreckedexotics staat zo een tekstje:Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
Uhm die spontane ontbranding komt van de motor en niet van de remmen, en het gebeurt bij wagen die al maanden rondrijden. Daarbij hoort het niet, alleen bij de miurra wist je dat dat ding gewoon spontaan in de fik kon vliegen.
Overheated brakes caused fire that burned this beauty into a crisp. Dealer did not inform owner that the brakes should not be pushed hard during the first few days of ownership. Everything has worked out in the end since owner has gotten a replacement.
Verwijderd
Je moet echt die link van mij eens lezen
Verwijderd
Klasse A pakken of een mA.Ophidian schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:52:
Morgen ga ik me aan de millionairs challenge wagen. Iemand nog tips? Gemiddeld iets van 200 rijden constant en dan is het te doen?!
Jammer, dacht ff lekker donuts te gaan blazen op zn grote plaat beton, maar ga het toch is proberenalexbl69 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:26:
[...]
Zie dit filmpje of dit filmpje.
Die laatste is het eenvoudigst. Zelf ook al een aantal keren gedaan. Dat vliegveld is trouwens net een groot grasveld. Ook op de banen.
Met elke auto/motor mag je de eerste 1000km (irl) niet alles eruit persen. Banden moeten ingereden worden, remmen ingeremd, versnellingsbak ingesleten etc.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:12:
Oke maar die mystereus crashende en in de fik vliegende lambo's uit mijn link hadden geen van alle problemen met de remmen (sowieso vaag dat je die de eerste paar dagen niet hard mag pushen, je zou verwachten dat zo'n auto sowieso eerst grondig getest word voordat ie de fabriek uitgaat) maar crashde wel op vage manieren (rechte weg, opeens een 90 graden bocht) en die gallardo's vlogen zomaar in de fik omdat er iets met de motor was zonder waarschuwing (carb werd 400 graden ofzo).
Je moet echt die link van mij eens lezen
Verwijderd
Maar dan alsnog, in die link gaat het over heel iets anders dan auto's die nog niet ingereden zijn maar over auto's die schijnbaar verborgen defecten in het ontwerp hebben zitten waardoor ze kunnen crashen (zelfs die valentino bilbao is gecrashed met die nieuwe lambo, als hij niet weet hoe je erin moet rijden, wie dan wel?) of spontaan in de fik vliegen.
Leuk dat ze er ook steeds bijzetten van "ervaren rijder" Ik kan je vertellen, die gele lambo was misschien wel ervaren, maar ook zeer stom. Dat ding is gewoon met hoge snelheid gecrashed, wat de oorzaak ook isVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:26:
Niet waar. Van de Maserati MC12 weet ik toevallig dat ie maar 500km ingereden moet worden, en dat word nog door de fabriek gedaan ook
Maar dan alsnog, in die link gaat het over heel iets anders dan auto's die nog niet ingereden zijn maar over auto's die schijnbaar verborgen defecten in het ontwerp hebben zitten waardoor ze kunnen crashen (zelfs die valentino bilbao is gecrashed met die nieuwe lambo, als hij niet weet hoe je erin moet rijden, wie dan wel?) of spontaan in de fik vliegen.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Maar nu moet het kunnen, mijn nieuwste aankoop is een Saleen S7 met alle upgrades (1000pk
Dus als je aan een race begint met een Fiat Punto, moet je dan tegen allemaal Ferrari's? Of hebben te tegenstanders dan opeens Peugot 206'jes? (bij wijze van spreken natuurlijk
Man, zelfs met een default Murcielago heb ik die Challenge kunnen halen. Pas alleen op dat je niet te vaak een andere weggebruiker raakt, want de cops 200km omzeilen gaat niet al te makkelijk.GoldieLox schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:04:
Ik moet de millionaire's challenge ook nog steeds, ik heb hem al zo lang uitgesteld omdat ik er tegenop zie om een uur te rijden en dan uiteindelijk 2e of zo te worden...
Maar nu moet het kunnen, mijn nieuwste aankoop is een Saleen S7 met alle upgrades (1000pk), die gaat vrij hard. Voor het betere bochtenwerk is de Enzo Ferrari mijn favoriet, maar als ik het goed heb gaat de Saleen harder op de rechte stukken.
Een flink aantal races mag je zelf je klasse kiezen. Als jij het nodig vind om met een Punto te komen, dan heb je dus kans dat je tegen de Enzo's van de makers moet rijden. Een race heeft vastgestelde tegenstanders, soms vastgestelde klasses; aan jou om dan te winnen.fsfikke schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:14:
In hoeverre wordt bij die races rekening gehouden met de power van jouw auto?
Dus als je aan een race begint met een Fiat Punto, moet je dan tegen allemaal Ferrari's? Of hebben te tegenstanders dan opeens Peugot 206'jes? (bij wijze van spreken natuurlijk)
[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 27-10-2006 12:19 ]
Weet iemand waarom dat dat is?
[ Voor 65% gewijzigd door TranceSetter op 28-10-2006 14:19 ]
XXXVI
Zou ik ook wel eens willen weten. heb m'n logitech MOMO al uit het vet gehaald voor dit spel, hoop dat ie snel naar de PC komt en dat de port in orde is.ephymerous schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:36:
Al iemand enig idee wat betreft de release datum voor de pc?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
eXe in "\[X360/PC] Test Drive Unlimited"ephymerous schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:36:
Al iemand enig idee wat betreft de release datum voor de pc?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Op de site van Bol.com geven ze nu opeens 08.09.2006 als datum aan voor de PC.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik raad je eigenlijk een mA motor aan. Ik heb hem eerst geprobeerd in een Enzo (heb ook de Saleen, maar vind die niet lekker rijden) maar dat ging niet zo jofel. Het is prima te doen, maar je moet vooral niet te snel willen. Je hebt opzich tijd zat, maar als je het te snel wil doen ga je weer botsen en moet je de politie ontwijken (of meteen stoppen, boete is altijd 0) wat weer tijd kost. Met een motor kan je lekker tussen de rijstroken rijden en makkelijk langs het verkeer scheuren. Het nadeel is dat de topsnelheid wat lager ligt dan een A auto en de bochten net iets langzamer gaan, maar de snelheid van je motor kan je vind ik beter gebruiken dan de snelheid van je auto.GoldieLox schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:04:
Ik moet de millionaire's challenge ook nog steeds, ik heb hem al zo lang uitgesteld omdat ik er tegenop zie om een uur te rijden en dan uiteindelijk 2e of zo te worden...
Maar nu moet het kunnen, mijn nieuwste aankoop is een Saleen S7 met alle upgrades (1000pk), die gaat vrij hard. Voor het betere bochtenwerk is de Enzo Ferrari mijn favoriet, maar als ik het goed heb gaat de Saleen harder op de rechte stukken.
De Farboud (B klasse dacht ik) vind ik trouwens overall ook een prima ding. Handling is geweldig en getuned haalt hij op top volgens mij ~340.
Wat vreemd zeg, ik net naar de winkel geweest en ze hadden hem nietMystic_Jack schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:42:
[...]
Op de site van Bol.com geven ze nu opeens 08.09.2006 als datum aan voor de PC.![]()
![]()

Het wachten is nog altijd op een mededeling van Atari. Die erg weinig over release-dates van zowel de Xbox360 Patch als Car-packs, laten weten. Het laatste wat ik gelezen had over de release van TDU was november.
Een tijdje terug schreef Jejking trouwens het volgende, weet je al iets meer? Is de datum veranderd of nog steeds hetzelfde?
Jejking schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:33:
[...]
En dan ga ik nu toch ook even olie op het vuur gooien:
spoiler:Verder speurwerk vertelde mij dat de releasedate van de PC-versie van Test Drive Unlimited, zelf gezien, staat wit op blauw (dat is de kleur van de achtergrond) is op...
1 november 2006!
Bestellingen kunnen al gedaan worden dus mijn vermoeden dat het al in de depots ligt lijkt mij dus bij deze bevestigd. Of het kan nog zijn dat de shipments nu de komende weekjes binnen aan het rollen zijn in Europa en dat de voorraad wordt opgebouwd.
Nogmaals, komt niet van mij
Tja, vond het ook al vreemd.eXe schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:01:
[...]
Wat vreemd zeg, ik net naar de winkel geweest en ze hadden hem niet
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Afwachten dus...
Nu maar meteen even een huis, Enzo en motor erbij gekocht
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Ik heb al eerder lopen zeuren over het verkeer en de politie in dit spel, maar nu was het helemaal frustrerend. Ik ging de millionaire's challenge doen, waarbij je iets van 200km in 1u moet afleggen. Geen probleem, ware het niet dat dat domme verkeer zo dwars kan liggen, uitwijken jou kant op (!) enzo. Ze veroorzaken zelfs botsingen als jij nog niet in de buurt bent. En de politie, pffff, heb je 2 schildjes, komen ze je echterna: rijden zij MIJ aan en voila, ik krijg er nog een schild bij. Ja hallo!
Anyway, 3e plek en brons in deze race, 4 minuten te langzaam. Het kan vast beter, maar ik heb nu dus echt totaal geen zin om weer een uur te lang te moeten rijden.
Bah, ik wil verdomme racen, geen verkeerssimulatie spelen. Het spel heeft erg goede elementen, maar hier word ik zo moe van.
Had ik maar PGR3 ipv. Test Drive Unlimited...
Volgens mij ben je echt de eerste die die challenge niet heeft gehaald, met een A of mA, tijdens de eerste keer rijden... Maar ja, het is maar een uurtje, je rijdt 200km (telt weer mee voor een andere achievement) en je hebt het parcours al eens gezien. Ga vanavond er nog even goed voor zitten.GoldieLox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:58:
Vandaag overheerst het negatieve bij mij bij het spelen van Test Drive...
*knip*
*hint*
Stage 3 tuning
Kan ik me helemaal in vinden. Het verkeer klopt soms geen bal van. Hoevaak ik met de Saleen gebotst ben tijdens deze race, is volgens mij niet op 2 handen te tellen.GoldieLox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:58:
Vandaag overheerst het negatieve bij mij bij het spelen van Test Drive...
Ik heb al eerder lopen zeuren over het verkeer en de politie in dit spel, maar nu was het helemaal frustrerend. Ik ging de millionaire's challenge doen, waarbij je iets van 200km in 1u moet afleggen. Geen probleem, ware het niet dat dat domme verkeer zo dwars kan liggen, uitwijken jou kant op (!) enzo. Ze veroorzaken zelfs botsingen als jij nog niet in de buurt bent. En de politie, pffff, heb je 2 schildjes, komen ze je echterna: rijden zij MIJ aan en voila, ik krijg er nog een schild bij. Ja hallo!
Anyway, 3e plek en brons in deze race, 4 minuten te langzaam. Het kan vast beter, maar ik heb nu dus echt totaal geen zin om weer een uur te lang te moeten rijden.
Bah, ik wil verdomme racen, geen verkeerssimulatie spelen. Het spel heeft erg goede elementen, maar hier word ik zo moe van.
offtopic:
Had ik maar PGR3 ipv. Test Drive Unlimited...
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Het is niet veel anders dan de A4 of de A10 in de spits. Helft van de weggebruikers heeft geen geld om een richtingaanwijzer te kopen of geen zin om ze te gebruiken. Houdt je scherp en zo zit ik ook achter mijn XB.Ophidian schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:35:
[...]
Kan ik me helemaal in vinden. Het verkeer klopt soms geen bal van. Hoevaak ik met de Saleen gebotst ben tijdens deze race, is volgens mij niet op 2 handen te tellen.
Toegegeven, de snelheden op de A4 liggen een stukje lager dan op de XB maar ook bij een snelheidsverschil van 70km/h moet je al heeeeel erg uitkijken op de Nederlandse snelwegen.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 15:40 ]
^^^^^^^^^^^ webfreakz.nl in "\[X360/PC] Test Drive Unlimited"Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:14:
WaNneer komt deze uit op de pc?

Verwijderd
Ligt eraan; TDU koop je vanwege de omgeving, de redelijk natuurgetrouwe auto's en dergelijke. Carbon voor het tunen, het team-racen en de bijbehorende underground scene.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:43:
Tja ik weet dus nog niet zker welke ik ga kopen Carbon of TDU ik vind die ondergrond stijl juist wel leuk dus ik kan denk ik beter voor Carbon kiezen dan tocch?
Macbook Pro, 640 WD extern
Ja, met en tegen elkaar rijden?Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:54:
En de multiplayer van TDU of zit die er niet in?
Ik zou als ik jou was het topic maar eens even doorlezen, met name de startpost... daar wordt al heeeel veel duidelijkVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:54:
En de multiplayer van TDU of zit die er niet in?

@ Clox, we wachten af
Is altijd handiger dan allemaal vragen stellen die al 10x beantwoord zijn...Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:58:
Misschien wel goed idee maarja 40 pagina's doorlezen
Dit topic is gesloten.