[X360/PC] Test Drive Unlimited

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.783 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 11:02
Zo, inmiddels al enkele honderen kilometers gemaakt. Is echt een geweldig spel. Gewoon een beetje rondtouren en dan een keer wat races doen. Nu alleen nog wat meer multiplayerraces gaan doen. Iemand die nog een leuk clubbie heeft/weet? Voeg me maar toe als TeringJant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Vandaag ook weer even gespeeld, heb nu auto's van klasse A t/m G, mijn laatste aanwinst is een Ferrari Enzo, ik moet hem alleen nog laten tunen binnenkort en dan eens die millionair's challenge gaan proberen... :) Ik heb Tour of the Island al met succes gedaan, maar dat leverde "slechts" 200.000 op. Met een Kawasaki Ninja gereden overigens, had alleen last van een Saleen die in de buurt bleef.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:55
GoldieLox schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:37:
Vandaag ook weer even gespeeld, heb nu auto's van klasse A t/m G, mijn laatste aanwinst is een Ferrari Enzo, ik moet hem alleen nog laten tunen binnenkort en dan eens die millionair's challenge gaan proberen... :) Ik heb Tour of the Island al met succes gedaan, maar dat leverde "slechts" 200.000 op. Met een Kawasaki Ninja gereden overigens, had alleen last van een Saleen die in de buurt bleef.
Die heb ik ook geprobeerd, maar had een (onspeelbaar) lage fps bij deze race. Werkelijk heel vreemd, aangezien je maar 8 tegenstanders en geen ander verkeer op de weg hebt.

Wat de millionair's challenge (MC) m.b.t. Class A en B auto's aangaat: Misschien dat het met een B ook wel te doen is. Ik heb de MC een half uur gereden met een Saleen, maar had enorm veel moeite om de auto door het (drukke) verkeer te krijgen. Met een Ferrari F430 (B-klasse) lukt me dat veel beter, misschien dat hiermee wel een hoger gemiddelde te rijden is.

De reden dat ik maar een half uur gereden heb is dat het hele eiland plotseling verdwenen was en ik tientallen meters omlaag donderde de zee in. Heel apart gezicht, maar ook heel vervelend na een half uur intensief racen.

Heb nu trouwens ook die Magnum Ferrari gekocht, heerlijk ding. Nu nog de Magnum theme op de radio en alles is ok :) .

Easy money is trouwens ook die 60km. lange Island Challenge (oid). Je moet dan met een Class B wagen binnen 22 minuten 60km. rijden. Aangezien je alleen maar op de snelweg rijdt is dit heel simpel, en met een beetje geluk binnen 15 minuten te doen. Krijg je $150.000 voor. Dus als je hier een uurtje (of net iets meer) voor gaat zitten hengel je een zekere $600.000 binnen.

[ Voor 45% gewijzigd door alexbl69 op 19-09-2006 09:23 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rasco1984
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-04 08:26
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:26:
als je die races doet van ongeveer een uur... Speel je die in één ruk door? Zo lang geconcentreerd sturen, zal wel lastig zijn :) En voelt het als een uur?
Je xbox zou maar vast lopen in de 56 ste minuut |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb dat wegzakken gisteren ook een keer gehad, ik was over de snelwegen aan het scheuren waarna ik ook wegzonk, wel werd ik terug gezet op de weg en kon ik weer verder.

Worden er trouwens nog iets van races georganiseerd bij de club (gameaddict.nl)? Tot nu is het heel rustig in de club en als je een race doet is het 1 tegen 1, wat dus hetzelfde is als een instant challenge.
Het lijkt me juist leuk als je een keer met z'n allen wat doet als je een club hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:02:
Ik vraag me af of we hier weer hetzelfde gaan zien als met Oblivion en Ghostrecon, dat het spel er wel super mooi uitziet op Xbox360 en er niet uitziet op PC.
ok nu maak je misschien een geintje? Of bedoel je dat deze spellen er op de pc niet uitzien op de wat goedkopere game machines? Ik heb oblivion zelf op de hoogste settings vloeiend draaien, en mijn systeem is echt niet de uber leet hoor. Verder zie ik mensen met een 6600GT en een 3ghz machine op een best mooie resolutie dit spel vloeiend spelen. Ik heb dit spel op de xbox gezien en het verschil waar jij het over hebt zie ik absoluut niet. Ik denk trouwens dat we het gewoon moeten afwachten, het zal van de engine vooral ook afhangen of dit spel goed gaat lopen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
Is het in de full versie van TDU mogelijk om afstanden en snelheden te zien in meters en kilometer per uur i.p.v. yards en miles per hour?
In de demo kan het volgens mij niet, maar ik hoop toch eigenlijk in de full game wel?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Exar_Kunn schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:31:
Is het in de full versie van TDU mogelijk om afstanden en snelheden te zien in meters en kilometer per uur i.p.v. yards en miles per hour?
In de demo kan het volgens mij niet, maar ik hoop toch eigenlijk in de full game wel?
Ja.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Cool, thanks. Denk dat dit dan mijn derde 360 spel wordt, na Oblivion en DOA4. :)
De demo vind ik echt vet spelen, dus denk dat ik em vandaag of morgen maar es ga halen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Walkman schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:33:Worden er trouwens nog iets van races georganiseerd bij de club (gameaddict.nl)? Tot nu is het heel rustig in de club en als je een race doet is het 1 tegen 1, wat dus hetzelfde is als een instant challenge.
Het lijkt me juist leuk als je een keer met z'n allen wat doet als je een club hebt.
Kom je ook op mijn feestje? Neem je zwemspullen mee maar ik vertel niet wat we gaan doen. Je wordt niet thuisgebracht want die patser-Lambo staat voor de deur.

Ach, tot op heden ben ikzelf sowieso nog erg druk met single-player meuk voor elkaar boksen maar het zou inderdaad wel leuk zijn om eens te gaan rijden met wat man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Ik zal inderdaad nog wat races organiseren, maar volgens mij kunnen jullie elkaar toch ook uitdagen?
In ieder geval, dat dacht ik
Ik was namelijk laatst in de club lobby, maar helaas was daar niemand dus ik kon ook geen race rijden. Vanavond nog maar eens proberen dan :)
Maar volgens mij is het ook mogelijk om zonder mij een race aan te maken. (moet je wel in de club zitten die vlakbij de krater bij de stad zit... )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
djmantri schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:22:
Ik zal inderdaad nog wat races organiseren, maar volgens mij kunnen jullie elkaar toch ook uitdagen?
In ieder geval, dat dacht ik
Ik was namelijk laatst in de club lobby, maar helaas was daar niemand dus ik kon ook geen race rijden. Vanavond nog maar eens proberen dan :)
Maar volgens mij is het ook mogelijk om zonder mij een race aan te maken. (moet je wel in de club zitten die vlakbij de krater bij de stad zit... )
Dat kan dus niet...althans ik was er gisteravond (ehh..eergisteravond) ook even maar kon niets aanmaken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
The Millionaire's Challenge: 59:55:93!!!! Waarom die haast? Had nog 4,07 seconden over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:28:
[...]

Dat kan dus niet...althans ik was er gisteravond (ehh..eergisteravond) ook even maar kon niets aanmaken volgens mij.
Je kan gewoon races aanmaken, maar als er verder niemand van die club is heeft dat weinig nut. Om met z'n allen te racen moet je dus gewoon een tijd afspreken dat iedereen er is om daarna bijvoorbeeld met z'n allen te racen/een andere club uit te dagen/te cruisen etc. Dat zijn voor mij redenen om bij een club te gaan en dan moet er natuurlijk wel zoiets gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hmmz, eerst nog ff Saints Row uitspelen en dan wordt dit de volgende aankoop. Ik gok/hoop dat ik vanaf volgende week aan de gang kan.

• estorino
Mijn 2 garages zitten vol, potdorie, moet ik gaan sparen voor een nieuw huis... :)

Mijn collectie (alle auto's en bikes hebben level 3 upgrades)

Audi TT Quattro Sport
Nissan 350Z NISMO R-Tune Power
Maserati 3500GT
Spyker C8 Laviolette
Aston Martin V8 Vantage
Ferrari F430 Spider
Ferrari 288 GTO
Enzo Ferrari
(3 Ferrari's in mijn collectie = achievement)
Ducati 999 R
Kawasaki Ninja ZX-10R

Af en toe erger ik me helemaal kapot aan het verkeer in het spel :( , maar toch blijf ik terugkomen voor meer geld en meer auto's en om meer races te winnen...

Verwijderd

Ik heb ook enkele dagen geleden Test-Drive gaan halen. Superspel!!!

Ik speelde gisterenavond een multiplayer race. Toen we aan de start stonden begonnen al de auto's te schudden en stond ik plots in het gras... Redelijk raar en niet echt leuk om een race te kunnen winnen... Weet iemand hoe dit komt?

Als er mij iemand wil toevoegen om te racen --> BANANASniek

Heb het spel wel nog maar enkele dagen(amateur) dus nog geen mega-wagenpark. Vier auto's: AudiA3, AudiA4cabrio, Audi RS4 en getunde corvette...

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Ik heb het spel enkele dagen geleden ook aangeschaft en ik moet zeggen dat ik er uitermate tevreden over ben. Een heerlijk sfeertje in het spel. Je hebt ook het idee dat je ook echt auto's uitzoekt met het gevoel dat je de auto's ook echt bezit. Klasse spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Ik wacht echt weer op wat nieuwe auto's ofzo die je kan downloaden, nog weinig updates gezien voor zo een MMOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Zit de Ruf Porsche nu ook in de game?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Mogelijk lijstje met nieuwe voertuigen voor de komende maanden:
Afbeeldingslocatie: http://static.filefront.com/images/personal/f/FordGTGuy/51333/yqidugtxbu.jpg
Let wel; niet officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking gaat even de kwijlbak legen in de betonnen achtertuin.

Ik moét dat spel hebben! Vlieg hier zo ongeveer tegen de muren op! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Shiverzz schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:30:
[afbeelding]
Let wel; niet officieel.
* MAX3400 is uitermate pissed over de hoeveelheid Ferrari's!

Ik mis in ieder geval de Koenigsegg CCX en eerlijk gezegd zou een Vector W8 of WX-3 ook helemaaaaal niet misstaan in dit spel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

MAX3400 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:56:
Ik mis in ieder geval de Koenigsegg CCX en eerlijk gezegd zou een Vector W8 of WX-3 ook helemaaaaal niet misstaan in dit spel. 8)
Wat dacht je van een Bugatti Veyron. Moet toch mogelijk zijn aangezien VW al in de game is vertegenwoordigd :/ . Maar nogmaals deze lijst is niet officieel, dus who knows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voor de mensen die meer willen dan alleen rijden in hun autootje: http://www.desktopmachine.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Is dit nou ook wat als je geen multiplayer fan bent maar wel een racefan?
Of kun je dan van de meeste mogelijkheden in de game geen gebruik maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:37:
Is dit nou ook wat als je geen multiplayer fan bent maar wel een racefan?
Of kun je dan van de meeste mogelijkheden in de game geen gebruik maken?
Het gros van alles in Single-Player, maar als je gewoon rondrijdt kun je best andere spelers tegenkomen. Dat is dan weer het leuke aan dit spel. Je bepaalt dan ter plekke (als iemand je uitnodigt voor een race/cruise) of je wel of niet tegen hem/haar wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Al iets meer bekend over de release voor de pc ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
TheVMaster schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:42:
[...]

Het gros van alles in Single-Player, maar als je gewoon rondrijdt kun je best andere spelers tegenkomen. Dat is dan weer het leuke aan dit spel. Je bepaalt dan ter plekke (als iemand je uitnodigt voor een race/cruise) of je wel of niet tegen hem/haar wilt spelen.
Ok, en anders race je dus tegen de computer?
Wel fijn dat het single player ook leuk te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Shiverzz schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:30:
[afbeelding]
Let wel; niet officieel.
Ik neem aan dat dit soort updates niet alleen voor de 360 komen?
C.44 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:44:
Al iets meer bekend over de release voor de pc ?
Nee, maar er staat wel meer over in dit topic.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Om snel geld te verdienen lijkt dit me de meest efficiënte challenge:

170 mph in heavy traffic (Kwadrant I 11)

Hier verdien je door 274km/u. te rijden $15.000. Met een Ferrari Enzo (3) kost me iedere ronde (incl. doorlopen van menu's) een kleine halve minuut.

Dus mocht je een uurtje niets te doen hebben:
$ 15.000 x 120 = $ 1,8 miljoen

Een ander voordeel (t.o.v.) bijvoorbeeld de millionairs challenge is dat je het dus geen uur hoeft te doen. Na een kwartiertje verstand op 0 heb je ook al $ 450.000.

Of weet iemand een nog snellere 'money machine'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

als die maar 15.000 is dan weet ik nog wel wat betere, zal ff kijken waar ze zitten maar is wel level A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

alexbl69 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:03:
Of weet iemand een nog snellere 'money machine'?
Zo snel mogelijk Champion level bereiken. Je krijgt dan gemiddeld $75000 per gewonnen onderdeel. In het zuiden van het eiland is bijv. een Ferrari timetrial die in 50 sec. te klaren is en ook $75K oplevert.....tel uit je winst :) .

• Exar
Ik heb het spel nu ook en ben er erg blij mee, maar ik zie de hele tijd "TDU servers unavailable".... uuuhm ligt dat nou aan mij of is die server gewoon de hele tijd down? :|

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gebeurd af en toe wel eens ja. Start de game anders eens opnieuw op....(ben gewoon online momenteel)

• Exar
Nou bij mij gebeurt het dus de hele tijd.... heb het spel tig keer herstart en ook de xbox herstart.
DOA4 kan ik wel online spelen dus het ligt echt aan dit spel....
Iemand een idee wat hieraan te doen is? :'(

• Cybje
  • Laatst online: 21:28

Cybje

First Post!

Je bent wel aangemeld bij Xbox Live (dus echt het online deel, niet alleen het profiel op je 360?). Ik kon me gister steeds niet aanmelden op Xbox Live, toen deed ook bar weinig het.

[ Voor 29% gewijzigd door Cybje op 23-09-2006 11:04 ]

Wat ruist er door het struikgewas

• Exar
Hij doet het nog steeds niet.... voordat ik bij het starten van het spel continue of new game kan kiezen zegt ie al dat de testdrive server unavailable is... als ik dan op de Guide Button click zie ik dat ik wel echt online ben op Xbox Live.
Help! ;(

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:42

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Exar_Kunn schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:58:
Hij doet het nog steeds niet.... voordat ik bij het starten van het spel continue of new game kan kiezen zegt ie al dat de testdrive server unavailable is... als ik dan op de Guide Button click zie ik dat ik wel echt online ben op Xbox Live.
Help! ;(
Ik heb het spel ook gekocht vandaag maar kom ook de hele dag nog niet online, kan je ergenst een server status zien van TD:U

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Ik zal wel de laatste zijn die het is opgevallen, maar heb je al eens geprobeerd de rechterbumper ingedrukt te houden?

Zelf vind ik het erg lastig dat het opzij kijken best wel langzaam gaat, alsof je een stijve nek hebt. Als je de rechterbumper een paar seconden ingedrukt houdt, zie je linksboven in "x5" knipperen en dan gaat het opzij kijken opeens een stuk sneller!

Xbox Live Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SV3NNER schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:06:
[...]

Ik heb het spel ook gekocht vandaag maar kom ook de hele dag nog niet online, kan je ergenst een server status zien van TD:U
Ik heb hem gisteren ook gekocht en heb vanaf een uurtje 14:00 tot s'avonds online gezeten op het spel. Leuk hoor van die ventjes trouwens die je online willen uitdagen in een Enzo terwijl ik in een Audi A3 rijd , lijkt me niet echt eerlijk ;) .

Edit: Op dit moment ben ik ook weer online op de server van TDU

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Het was volgens mij nog niet gemeld, maar er is een Auto-pack te downloaden via Xbox Live Market Place.
Met daarin:
- Audi RS4 Saloon
- Nissan Skyline R34

Deze zijn na de download te koop in bij hun dealer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
eXe schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:23:
Het was volgens mij nog niet gemeld, maar er is een Auto-pack te downloaden via Xbox Live Market Place.
Met daarin:
- Audi RS4 Saloon
- Nissan Skyline R34

Deze zijn na de download te koop in bij hun dealer. :)
Dat is hier enige tijd geleden al voorbij gekomen :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel niet de eerste zijn die dit opmerkt maar wat doet de garage van bijv Lexus in het spel terwijl die niet toegangkelijk is? Wellicht dus in een update auto's van Lexus te bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ja dat was ook al bekend, die worden later toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
B-Buster schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:11:
[...]

Dat is hier enige tijd geleden al voorbij gekomen :)
Shame on me, niet gelezen :X
Kun je trouwens alle auto's in je bezit krijgen? Of zijn daar te weinig huizen voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In een van de lijsten die hier gepost zijn stond een hele lading BMW's.
Verder heb ik nooit meer iets daar over gehoord.
Weet iemand of er BMW's in het spel zitten? En zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 12:19
Heb dit spel sinds gisteren en wat een gave game is dit zeg.

Vooral dat als je online bent je andere mensen ziet rijden.
Reed er vandaag 1 snoeihard van zijn motor af terwijl ik vol op weg was naar een auto dealer.
Reden allebei op de middellijn van de weg alleen in tegenover gestelde richting }:O

En het online online aanbieden van 2de hands voertuigen je moet er maar op komen.
Alleen helaas werkt dat nu dus even niet

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

fsfikke schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:08:
In een van de lijsten die hier gepost zijn stond een hele lading BMW's.
Verder heb ik nooit meer iets daar over gehoord.
Weet iemand of er BMW's in het spel zitten? En zo ja, welke?
Nou, een developer schijnt gemeld te hebben dat BMW, noch Porsche intresse hadden om in deze game te zitten.
Doodzonde imo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Yamy_Daffy schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:05:
Heb dit spel sinds gisteren en wat een gave game is dit zeg.

Vooral dat als je online bent je andere mensen ziet rijden.
Reed er vandaag 1 snoeihard van zijn motor af terwijl ik vol op weg was naar een auto dealer.
Reden allebei op de middellijn van de weg alleen in tegenover gestelde richting }:O

En het online online aanbieden van 2de hands voertuigen je moet er maar op komen.
Alleen helaas werkt dat nu dus even niet
En had je em toen door de voorruit van je peperdure brik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
idd, vond een M3 of M5 dr in heel niet erg :) laat staan een vette carrera :*)

Heb het spel nu ook een paar dagen en moet zeggen NICE :D

Gister zn opdracht gedaan dat je zn super car van zn gast naar de garage moet brengen zonder schade, twas erg verleiderlijk om het gas vol in te stampen maar uiteindelijk loonde het wel (135.000 ofzo)

Helaas is hij ook al een paar keer blijven hangen. (bevroren beedl) Hebben meerdere mensen hier last van trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij heeft hij ook al meerdere malen een bevroren beeld gehad. Erg vervelend als je in een race zit. Gelukkig slaat het spel vaak automatisch op zodat je niet ver terug valt. Maar toch wel een slordige fout.

Verder is dit spel het helemaal _/-\o_

Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad met online racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik zou ook weleens online willen kunnen met het spel.... krijg nog steeds elke keer "TDU servers unavailable" bij het starten van het spel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Ik blijf me nog steeds ergeren aan het verkeer af en toe, echt een minpuntje tot nu toe vind ik... Verder vind ik het nog steeds leuk, sinds ik TDU heb is de schijf niet uit mn xbox geweest en dan te bedenken dat ik ongeveer tegelijkertijd Saints Row gekocht, die heb ik nog nauwelijks gespeeld. :)

Vandaag mn derde huis gekocht, want ik had geen ruimte meer voor mn nieuwe auto's. Ik ben nu alle races aant doen waarvoor ik een bepaald merk of type moet hebben en sommige auto's wil ik niet meteen verkopen, dus heb ik meer ruimte nodig. Eén huis (met ruimte voor 4 auto's) is een dedicated Ferrari huis. :) Jammergenoeg kan ik dat huis niet een eigen naam meegeven. Er staat een Enzo, GTO, 430 Spider en een Maranello in de garage, allemaal rood uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

GoldieLox schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 01:43:*knip*
Er staat een Enzo, GTO, 430 Spider en een Maranello in de garage, allemaal rood uiteraard. :)
Rood? Rood is voor mietjes want pas met geel ben je een echte Ferrari-liefhebber/verzamelaar. ;)

* MAX3400 probeert zo min mogelijk Ferrari's in het spel te rijden; Lambo forever!

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 26-09-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:03:
Bij mij heeft hij ook al meerdere malen een bevroren beeld gehad. Erg vervelend als je in een race zit. Gelukkig slaat het spel vaak automatisch op zodat je niet ver terug valt. Maar toch wel een slordige fout.
Bekent probleem dus... beetje jammer :/
Maar het ligt dus aan het spel en niet aan mn xbox?

btw.

Me rides onder de naam: "Digisphere"

[ Voor 5% gewijzigd door Pixeldude op 26-09-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedphuq
  • Laatst online: 22:25

Hedphuq

Xbox Live: VV1R3D

Nou, het is zover. Vanmorgen een 360 aangeschaft met TDU, en nog wat spullen (wireless network adapter, play & charge kit, hd vga kabel) :9 . Beetje jammer dat ik nog op m'n werk zit en dus pas rond 6 kan gaan gamen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Komt dit spel nou wel of niet voor de PC uit?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DenniZ schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:51:
Komt dit spel nou wel of niet voor de PC uit?
Heb je internet of niet? 8)7 |:(

http://www.gamespot.com/p...=test%20drive%20unlimited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Hedphuq schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:19:
Nou, het is zover. Vanmorgen een 360 aangeschaft met TDU, en nog wat spullen (wireless network adapter, play & charge kit, hd vga kabel) :9 . Beetje jammer dat ik nog op m'n werk zit en dus pas rond 6 kan gaan gamen. :'(
Dit is een lange dag voor je ;)

[ Voor 6% gewijzigd door pjvandesande op 26-09-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

questa schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:11:
[...]

Dan ben ik zieliger; heb al een week geen TDU gespeeld. Iets met verhuizing, UTP patchen, vriendinnetje, werk. Maar ja, deze week de hele huiskamer maar eens aan kant krijgen en van het weekend maar weer eens een paar honderd mijl scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedphuq
  • Laatst online: 22:25

Hedphuq

questa schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:11:
[...]

Jah, zit me nu behoorlijk op te vreten. En op m'n werk wil ook niks meer lukken. Zou het misschien iets met elkaar te maken hebben? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog ff paar vraagjes want ik zit hier écht op hete kolen! :(

Dit spel is bedoeld als arcade, maar voelt de besturing ook zo? Dat je met 200 door een vrij scherpe bocht kan is nou niet echt realistisch (NFSMW anyone?). Onderstuur, overstuur, slipstreamen, is dat allemaal aanwezig?

Graphics zijn er érg goed uit, vooral de interiors van de verschillende modellen. Kan je je auto's ook over laten spuiten, desnoods met een bloemetjesmodel mócht je zo debiel zijn dat te willen?

Sounds vind ik toch ook wel belangrijk, kan iemand iets zeggen over het realisme van het motorgeluid? Ik heb namelijk altijd al eens richting ondergaande zon willen scheuren in een F40 met grommende twinturbo 3.0 liter V8 in het achteronder, dus als dat realistisch is ben ik nog eens éxtra blij!

Huizen kopen las ik hierboven om je auto's kwijt te kunnen. Is dat dan gewoon een huis in het hoofdmenu of heb je ergens in de virtuele wereld een fietsenstalling waar je ook echt naartoe moet rijden? In dat geval hoop ik niet dat TDU snel overbevolkt zal raken, dat we straks met 50 km/h richting een race moeten sukkelen omdat we vaststaan in de file. Nóg meer herinneringen aan Nederland wil ik écht niet, vandaar dat we racen ;)

En last but not least, modability is ook belangrijk. Zowel het aanpassen van je eigen auto, een beetje de motor opkietelen hier en daar is altijd leuk, kan dat? Ik geloof dat ik dat namelijk had gelezen maar ik kan het niet 1-2-3 terugvinden :$ En modability in de zin van dat er nog modpacks met nieuwe auto's uitgebracht gaan worden, iemand daar al meer info over?

* Jejking zoekt snel de releasedate op voor Europe, en kwijlt vrolijk verder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Jejking schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:34:

Dit spel is bedoeld als arcade, maar voelt de besturing ook zo? Dat je met 200 door een vrij scherpe bocht kan is nou niet echt realistisch (NFSMW anyone?). Onderstuur, overstuur, slipstreamen, is dat allemaal aanwezig?
Het ligt ten eerste aan je instellingen, hoe minder hulp aan des te moeilijker het wordt de auto's te besturen. 200 door een scherpe bocht gaat met deze game in ieder geval niet lukken. Ik zou zeggen dat de besturing tussen realistisch en arcade in zit (als dat kan :))
Graphics zijn er érg goed uit, vooral de interiors van de verschillende modellen. Kan je je auto's ook over laten spuiten, desnoods met een bloemetjesmodel mócht je zo debiel zijn dat te willen?
Je kan alleen de gegeven kleuren voor het model gebruiken (apart voor binnen en buiten), dus geen bloemetjes...
Sounds vind ik toch ook wel belangrijk, kan iemand iets zeggen over het realisme van het motorgeluid? Ik heb namelijk altijd al eens richting ondergaande zon willen scheuren in een F40 met grommende twinturbo 3.0 liter V8 in het achteronder, dus als dat realistisch is ben ik nog eens éxtra blij!
Ik weet niet hoe ze in het echt klinken, maar naar m'n gevoel klinkt het allemaal heel realistisch.
Huizen kopen las ik hierboven om je auto's kwijt te kunnen. Is dat dan gewoon een huis in het hoofdmenu of heb je ergens in de virtuele wereld een fietsenstalling waar je ook echt naartoe moet rijden? In dat geval hoop ik niet dat TDU snel overbevolkt zal raken, dat we straks met 50 km/h richting een race moeten sukkelen omdat we vaststaan in de file. Nóg meer herinneringen aan Nederland wil ik écht niet, vandaar dat we racen ;)
Je kan altijd naar je huizen toerijden, maar kan ze ook gewoon selecteren om er meteen heen te gaan. Daarnaast is er online altijd maar een mannetje of 8 hoogstens in je omgeving, dus filerijden zal niet voorkomen.
En last but not least, modability is ook belangrijk. Zowel het aanpassen van je eigen auto, een beetje de motor opkietelen hier en daar is altijd leuk, kan dat? Ik geloof dat ik dat namelijk had gelezen maar ik kan het niet 1-2-3 terugvinden :$ En modability in de zin van dat er nog modpacks met nieuwe auto's uitgebracht gaan worden, iemand daar al meer info over?
Weinig modability, je kan de auto een andere kleur geven en er een upgrade op gooien, maar daar is niets over in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
Walkman schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:06:
[...]

Je kan alleen de gegeven kleuren voor het model gebruiken (apart voor binnen en buiten), dus geen bloemetjes...
Bij de Luxury Paintshop kan je je auto laten spuiten in de kleuren die je zelf wil, dus niet alleen bepaalde kleuren die je voorgeschoteld worden. Ik heb nu een Lamborghini Murcielago met Metallic felgroen en lichtblauw als highlight :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik ben nog niet in die paintshop geweest, de laatste dagen speel ik eigenlijk alleen maar Saint's row :)
Als ik daar wat verder ben ga ik weer met TDU verder...

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat ik eigenlijk nog nergens gelezen heb, die roadster auto's en de convertables. Kan je die 'converten'? Dus kan je zelf kiezen of je het dat erop wilt hebben of niet?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nope

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
OMG wat is WSae Bulls een IRRI figuur :( Continue je van de weg drukken....

• Nordcore
  • Laatst online: 18-09 08:19
Misschien wel handig om de startpost weer eens up te daten en alle nieuwe informatie toe te voegen en verlopen info weg te halen...

pc versie moet nog steeds uitkomen, ik kan maar weinig news vinden op het net....iemand links?

• MAX3400

MAX3400

Nordcore schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:51:
Misschien wel handig om de startpost weer eens up te daten en alle nieuwe informatie toe te voegen en verlopen info weg te halen...

pc versie moet nog steeds uitkomen, ik kan maar weinig news vinden op het net....iemand links?
*kuch* MAX3400 in "\[X360/PC] Test Drive Unlimited" *kuch*

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zie daar zo gauw niets nieuws over de pc release staan :?

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:12:
[...]

Rood? Rood is voor mietjes want pas met geel ben je een echte Ferrari-liefhebber/verzamelaar. ;)

* MAX3400 probeert zo min mogelijk Ferrari's in het spel te rijden; Lambo forever!
Racing red vriend ;)

Lambo's zijn brak, tis duidelijk te merken dat ze van een vormalig tracktorfabrikant komen, het mist gewoon de finesse die Ferrari wel heeft (tja dat krijg je met puur racebloed in je auto, is nog eens wat anders dan een veld ploegen met een tracktor ;)). Zeker die nieuwe lambo's zijn kut, je krijgt wel duitse degelijkheid (maar er kan toch niks kapot dus dat boeit niet in de game) maar kwa uiterlijk is het er niet beter op geworden, veel te gewoontjes tov bv een brute diablo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:32:
Lambo's zijn brak, tis duidelijk te merken dat ze van een vormalig tracktorfabrikant komen, het mist gewoon de finesse die Ferrari wel heeft (tja dat krijg je met puur racebloed in je auto, is nog eens wat anders dan een veld ploegen met een tracktor ;)). Zeker die nieuwe lambo's zijn kut, je krijgt wel duitse degelijkheid (maar er kan toch niks kapot dus dat boeit niet in de game) maar kwa uiterlijk is het er niet beter op geworden, veel te gewoontjes tov bv een brute diablo.
Gast, wake up.
Een Gallardo veel te gewoontjes? Op welke auto lijkt hij dan? Lamborghini is een merk voor mensen met klasse geworden. De Gallardo is voor de iets wilderen, en de Murcielago is voor de netteren. Dan heb je de Murcielago LP640, is dan weer voor de brute racers. Ferrari maakt de laatste tijd auto's die totaal niet gewoontjes zijn, want die 612 Scagletti is echt zo lelijk als het maar kan, en dat is niet gewoon. De 575 Maranello is dan wel weer een leuk wagentje, maar die is weer te gewoontjes. Te standaard. Waarbij Lamborghini uitblinkt in opvallend en niet standaard. Is Ferrari absoluut een slechte in. Ik vind Ferrari de laatste tijd veel te standaard, omdat ze alleen de modellen een beetje vernieuwen. En niet met iets spectaculairs komen. Beetje jammer is dat.

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:56:
[...]

Ik zie daar zo gauw niets nieuws over de pc release staan :?
Volgens BOL komt ie 17 november op de pc. Hetzelfde staat op IGN en op die gamespot pagina van Max3400...

Ik neem dus aan dat we nog eventjes moeten wachten :|
Nu maar hopen dat hij niet wordt uitgesteld...

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:51:
[...]
Gast, wake up.
Een Gallardo veel te gewoontjes? Op welke auto lijkt hij dan? Lamborghini is een merk voor mensen met klasse geworden. De Gallardo is voor de iets wilderen, en de Murcielago is voor de netteren. Dan heb je de Murcielago LP640, is dan weer voor de brute racers. Ferrari maakt de laatste tijd auto's die totaal niet gewoontjes zijn, want die 612 Scagletti is echt zo lelijk als het maar kan, en dat is niet gewoon. De 575 Maranello is dan wel weer een leuk wagentje, maar die is weer te gewoontjes. Te standaard. Waarbij Lamborghini uitblinkt in opvallend en niet standaard. Is Ferrari absoluut een slechte in. Ik vind Ferrari de laatste tijd veel te standaard, omdat ze alleen de modellen een beetje vernieuwen. En niet met iets spectaculairs komen. Beetje jammer is dat.
Ik moet ook inderdaad bekennen dat ik Lambo meer echte sportwagens vind maken die eerst een dikke motor en ditto onderstel erin zetten ipv te kijken welk leer ze nu weer gaan gebruiken.
Ik heb zelf ingame eerst de gallardo gekocht, vervolgens de Murcielago.
Ben nu de Ferrari's toch aan het kopen (krijgt er zoiezo een achievement voor) maar toch moet ik bekennen dat ik met de lambo's meer kan gooien en smijten waardoor ik onder andere op de bergweggetjes sneller ben dan met een Ferrari.

Ieder zn smaak en laten we deze discussie nou stoppen en gewoon weer verder lullen over de geweldige graphics en het geweldige gevoel voor snelheid.

Heeft er iemand trouwens al iets vernomen van een datum voor de nieuwe patch? En wanneer doet dat trade systeem het nou eindelijk?

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:21:
[...]
Volgens BOL komt ie 17 november op de pc. Hetzelfde staat op IGN en op die gamespot pagina van Max3400...

Ik neem dus aan dat we nog eventjes moeten wachten :|
Nu maar hopen dat hij niet wordt uitgesteld...
Ja ok, maar dat staat er al een tijdje, en Nordcore vroeg of er al wat nieuws was :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:51:
[...]

Gast, wake up.
Heb je wel eens een Gallardo in het echt gezien? is net een speelgoed autotje, ziet er totaal niet uit als een supercar. Zelfde geld voor de Murci, veel te gewoontjes, vergelijk hem eens met de Diablo of de countach, die schreeuwen SUPERCAR! de murci is veel te glad, te standaard, zo enorm niet italiaans. Het is duidelijk te zien dat Audi eraan heeft gezeten, tis een beetje een porsche geval geworden, die hebben ook een net niet look wat betreft supercar looks, te standaard en niet opzichtig genoeg. En dan hebben ze ook nog eens 4x4, ik bedoel, OMG, een supercar met 4 wiel aandrijving? dat is zo lomp, een supercar moet gewoon achterwielaandrijving hebben.

En ja Ferrari maakt tegenwoordig ook niet echt veel speciale modellen, beetje te veel tour modellen en te weinig ''race'' modellen. Wat betreft het uiterlijk, tja, maakt Ferrari niet enorm vaak ''lelijke'' modellen die eigelijk toch heel mooi zijn? de F430, F40 en Enzo zijn ook absoluut niet mooi, maar toch worden ze iedere keer mooier als je ernaar kijkt en zie je steeds weer nieuwe dingen.

• MAX3400

MAX3400

Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg of whatever. Het zogenaamde "supercar-label" verdien je echt niet alleen omdat de carrosserie er enorm schreeuwerig uitziet maar vanwege de prestaties. En daarnaast zit er een stukje geschiedenis, interesse en uiterlijk in de vergelijking om auto A of B te kopen en wat dat betreft zal een Ferrari bij mij op de allerlaatse plaats komen, zelfs achter Lada en Tjaffer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:52:
[...]

Heb je wel eens een Gallardo in het echt gezien? is net een speelgoed autotje, ziet er totaal niet uit als een supercar. Zelfde geld voor de Murci, veel te gewoontjes, vergelijk hem eens met de Diablo of de countach, die schreeuwen SUPERCAR! de murci is veel te glad, te standaard, zo enorm niet italiaans. Het is duidelijk te zien dat Audi eraan heeft gezeten, tis een beetje een porsche geval geworden, die hebben ook een net niet look wat betreft supercar looks, te standaard en niet opzichtig genoeg. En dan hebben ze ook nog eens 4x4, ik bedoel, OMG, een supercar met 4 wiel aandrijving? dat is zo lomp, een supercar moet gewoon achterwielaandrijving hebben.

En ja Ferrari maakt tegenwoordig ook niet echt veel speciale modellen, beetje te veel tour modellen en te weinig ''race'' modellen. Wat betreft het uiterlijk, tja, maakt Ferrari niet enorm vaak ''lelijke'' modellen die eigelijk toch heel mooi zijn? de F430, F40 en Enzo zijn ook absoluut niet mooi, maar toch worden ze iedere keer mooier als je ernaar kijkt en zie je steeds weer nieuwe dingen.
Ja, en een Murcielago ook. Misschien heb jij bij de intertoys ze in het echt gezien, want ze zager er echt niet als een speelgoed auto uit. Als Audi eraan heeft gezeten dan is het een beetje een porsche geval? Waar slaat dat nou weer op. En 4x4 is voor de grip!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:19:
Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg of whatever. Het zogenaamde "supercar-label" verdien je echt niet alleen omdat de carrosserie er enorm schreeuwerig uitziet maar vanwege de prestaties. En daarnaast zit er een stukje geschiedenis, interesse en uiterlijk in de vergelijking om auto A of B te kopen en wat dat betreft zal een Ferrari bij mij op de allerlaatse plaats komen, zelfs achter Lada en Tjaffer.
Je spreekt jezelf tegen, je hebt het over prestaties en historie, en dan komt Ferrari bij jouw op de laatste plaats. Ferrari heeft meer historie dan welke sportwagenfabrikant dan ook en ook kwa prestaties zijn ze zo gebalanceerd als maar kan, iets wat je van lambo niet kan zeggen (dat hele ding is aangepast aan de normale bestuurder, alleen op zo'n manier dat het de prestaties beinvloed waar Ferrari top prestaties met goede bestuurbaarheid combineert, kijk martin brundle's supercars maar eens, lambo gaat eraan omdat zo'n beetje alles wel een gebrek heeft (remmen niet goed genoeg, handeling niet goed genoeg, bak die niet lekker werkt), zelfs de 20 jaar oude F40 eindigt boven de Murci, mjah dat is het verschil tussen een racewagen fabrikant en een ex-tracktor fabrikant I guess ;)).
Ja, en een Murcielago ook. Misschien heb jij bij de intertoys ze in het echt gezien, want ze zager er echt niet als een speelgoed auto uit. Als Audi eraan heeft gezeten dan is het een beetje een porsche geval? Waar slaat dat nou weer op. En 4x4 is voor de grip!
Lezen. Net als met porsche is lambo nu kwa uiterlijk een net niet geval geworden, het mist gewoon die uitstraling die een echte supercar heeft, en dat komt idd door audi want alle voorgaande lambo's hadden die look wel.

En 4x4 hoort gewoon niet thuis in een supercar.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:00:
[...]

Je spreekt jezelf tegen, je hebt het over prestaties en historie, en dan komt Ferrari bij jouw op de laatste plaats. Ferrari heeft meer historie dan welke sportwagenfabrikant dan ook en ook kwa prestaties zijn ze zo gebalanceerd als maar kan, iets wat je van lambo niet kan zeggen (dat hele ding is aangepast aan de normale bestuurder, alleen op zo'n manier dat het de prestaties beinvloed waar Ferrari top prestaties met goede bestuurbaarheid combineert, kijk martin brundle's supercars maar eens, lambo gaat eraan omdat zo'n beetje alles wel een gebrek heeft (remmen niet goed genoeg, handeling niet goed genoeg, bak die niet lekker werkt), zelfs de 25 jaar oude F40 eindigt boven de Murci, mjah dat is het verschil tussen een racewagen fabrikant en een ex-tracktor fabrikant I guess ;)).

[...]

Lezen. Net als met porsche is lambo nu kwa uiterlijk een net niet geval geworden, het mist gewoon die uitstraling die een echte supercar heeft, en dat komt idd door audi want alle voorgaande lambo's hadden die look wel.

En 4x4 hoort gewoon niet thuis in een supercar.
Wordt het niet eens tijd om je even te verdiepen in wat anderen zeggen voordat je wederom iets erover te zeggen hebt? Al zou Ferrari de hofleverancier zijn geweest van Tutanchamon; hun historie boeit mij helemaal niets en dus koop ik geen Ferrari. En al zou Koenigsegg afgelopen maandag pas zijn opgericht; dan nog zou ik mijn bankrekening plunderen om er eentje op de kop te tikken. En er is geen Ferrari (in de winkel te koop zonder Ferrari-invite) die beter presteert dan een Murcielago want zowel de Enzo als de 360CS worden niet verkocht aan gewone Lotto-weekend-miljonairs en alleen als de fabriek je ervoor uitnodigt.

Ik lees ondertussen wel in jouw bewoordingen dat je een erg warm gevoel hebt rond je onderlijf zodra het gaat over de auto's met een logo van een steigerend paard maar de rest van jouw uitspraken gaan helemaal nergens over, waaronder het feit dat de Lambo's "voor de gemiddelde bestuurder" zijn; uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat een F40 veel makkelijker te handhaven is dan een SV.

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 28-09-2006 11:11 ]

Verwijderd

Al zou Ferrari de hofleverancier zijn geweest van Tutanchamon; hun historie boeit mij helemaal niets en dus koop ik geen Ferrari.
Waarom zeg je dan in een andere post dat een stukje geschiedenis ook voor jouw belangrijk is? of je nou wel of geen Ferrari ben je kan niet anders zeggen dan dat ze een enorme geschiedenis hebben, veel meer dan welk ander sportwagen merk.
En er is geen Ferrari (in de winkel te koop zonder Ferrari-invite) die beter presteert dan een Murcielago want zowel de Enzo als de 360CS worden niet verkocht aan gewone Lotto-weekend-miljonairs en alleen als de fabriek je ervoor uitnodigt.
Komt omdat Ferrari een merk met klasse is en niet de zoveelste hippe mtv malloot in hun auto's wil hebben ;) nee maar even serieus, de Enzo noemen heeft sowieso al geen nut, er zijn er maar een paar gemaakt en ze vallen in een totaal andere klasse dan de murci, lambo heeft geen exclusief model. En wat dacht je van de Ferrari F430? bijna 1 seconden sneller bij topgear dan de murci (kan zo snel geen cijfers vinden van beide auto's op dezelfde baan) en die kan iedereen zo kopen, je staat alleen wel een eeuwigheid op een wachtlijst maargoed.
Ik lees ondertussen wel in jouw bewoordingen dat je een erg warm gevoel hebt rond je onderlijf zodra het gaat over de auto's met een logo van een steigerend paard maar de rest van jouw uitspraken gaan helemaal nergens over, waaronder het feit dat de Lambo's "voor de gemiddelde bestuurder" zijn; uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat een F40 veel makkelijker te handhaven is dan een SV.
Ik ben idd een Ferrari fan :) maar de countach, en zeker de Diablo vind ik ook prachtige auto's die ik beter/mooier vind dan veel Ferrari's. Alleen de huide Lambo's vind ik gewoon kut, doet totaal geen eer aan de modellen die ze vroeger hadden, ziet er allemaal te gewoontjes en niet lambo achtig uit vind ik. EN wat betreft de prestaties, zoals ik al zij, Ferrari's worden gemaakt met het idee om topprestaties te geven aan bestuurders die niet top rijskills hebben. Met de murci hebben ze dat ''opgelost'' door alles makkelijker te maken, maar dat heeft zijn nadeel zodra je ermee op het circuit gaat. En de F40 is gewoon een top wagen, super prestaties en bestuurdbaar voor ''iedereen'', dat is nou een goed ontwerp.

Hoe dan ook, ik heb dus niks tegen Lambo, maar wel tegen de Murci en de Gallardo, dat vind ik gewoon 3x niks.

• eXe
  • Niet online
Ieder zo zijn eigen mening over de verschillende merken, maar doet dat er iets toe in een spel waar je de beschikking hebt tot zo'n 100 'supercars' ;)
Ik weet in ieder geval wel dat ik als eerste alle Lamborghini's koop :+ :9

Probleem is nu alleen nog de Pc-release, waar ik verder nog niets over heb gelezen. Iemand anders? :?

Verwijderd

Volgens mij komt die pas in november, zit er zelf ook op te wachten aangezien ik geen x360 wil kopen alleen hiervoor.

• Nachtapotheker
Heren,

Hoe zit het eigenlijk met die tuningshops, ik heb er pas 1 gevonden, maar vanaf wanneer kun je die gebruiken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:19:
Volgens mij komt die pas in november, zit er zelf ook op te wachten aangezien ik geen x360 wil kopen alleen hiervoor.
Ik meende 5 oktober, hopen dat men dat haalt.
Staat in de TS trouwens :)

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nachtapotheker schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:31:
Heren,

Hoe zit het eigenlijk met die tuningshops, ik heb er pas 1 gevonden, maar vanaf wanneer kun je die gebruiken?
Inde TS staat een plaatje van de complete map. Daar staan volgens mij ook tuning shops in :)

• eXe
  • Niet online
fsfikke schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:20:
[...]

Inde TS staat een plaatje van de complete map. Daar staan volgens mij ook tuning shops in :)
Hier een paar leuke links:

Hints + Tips (Achievements)

Map met Car Dealers etc.

Gegevens van alle auto's

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:48:
[...]

Ik meende 5 oktober, hopen dat men dat haalt.
Staat in de TS trouwens :)
Hoop het echt, sinds hl2 heb ik eigelijk geen game meer gespeeld op mijn pc. Hoop wel dat mijn x800xt-pe het nog lekker trekt, zal vast wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:51:
[...]

Hoop het echt, sinds hl2 heb ik eigelijk geen game meer gespeeld op mijn pc. Hoop wel dat mijn x800xt-pe het nog lekker trekt, zal vast wel denk ik.
Ik zit er ook echt wel op te wachten.
Kan ik eindelijk weer veel gebruik maken van mn Logitech stuurwiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Cool spel, heb speciaal hiervoor een Xbox 360 aangeschaft en meteen ook maar het spel. Ik had hem wel voor de pc willen kopen maar mijn laptop kan het spel niet aan denk ik (het is maar een 1.4 ghz). Ziet er wel gaaf uit op m'n lcd tv! Binnenkort maar op internet aansluiten en dan lekker online touren en racen! :9~

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fsfikke schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:20:
[...]

Ik zie het inderdaad, dank jullie vriendelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
nickvanozzie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:30:
Cool spel, heb speciaal hiervoor een Xbox 360 aangeschaft en meteen ook maar het spel. Ik had hem wel voor de pc willen kopen maar mijn laptop kan het spel niet aan denk ik (het is maar een 1.4 ghz). Ziet er wel gaaf uit op m'n lcd tv! Binnenkort maar op internet aansluiten en dan lekker online touren en racen! :9~
Da's idd het gave aan TDU, lekker via LIVE spelen. Singleplayer, maar toch weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:11:
[...]

Ik zit er ook echt wel op te wachten.
Kan ik eindelijk weer veel gebruik maken van mn Logitech stuurwiel :)
En ondertussen kan je je vermaken met GTR 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:19:
[...]

En ondertussen kan je je vermaken met GTR 2
Maar dat spel heeft lompe graphics :'(

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
MensionXL schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:30:
[...]

Maar dat spel heeft lompe graphics :'(
Dat riep iemand in het GTR-topic ook al, maar ik snap niet wat er mis mee is :?
Dan wil ik wel eens een race-spel op de pc zien met betere graphics, ben benieuwd waar je mee aan komt zetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

eXe schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:04:
[...]

Dat riep iemand in het GTR-topic ook al, maar ik snap niet wat er mis mee is :?
Dan wil ik wel eens een race-spel op de pc zien met betere graphics, ben benieuwd waar je mee aan komt zetten 8)
De auto's van MW vind ik er zoieso veel mooier en gedetaileerder uit zien dan in GTR2, want in GTR2 zie je gewoon de auto in mekaar zitten alsof het JPG files zijn die aan elkaar zijn geplakt.

Oh en btw:
Volgens mij was ik dat @ het GTR2 topic :>

Goedkoop bellen via VoIP

• Pixeldude
Dood :/

Had die laatste link net even nodig om te kijken om te kijken of het waard is om een level E class auto te kopen of om mn alfa te tunen naar level E...

// Edit

Had trouwens vandaag wel een lompe actie :)
Beetje aan het toeren langs de kustlijn, toen ik merkte dat het wat stijler werd. Dus stuntman als ik was plankte ik hem vol de helling op. Niet wetende dat oom agent aan de andere kant zich nog maar een paar meter van het randje bevond en ja hoor met een mooie boog vol dr in :D
Stond gelijk stil dus die boete was al snel uitgescheven. ^^'

• eXe
  • Niet online
Civic schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:18:
[...]
Dood :/

Had die laatste link net even nodig om te kijken om te kijken of het waard is om een level E class auto te kopen of om mn alfa te tunen naar level E...
Eff de link koppiëren en plakken in je browser, dan werkt hij wel... Mag blijkbaar niet hotlinken van de site..

En lol @ Mension :9 jij weer ;) Ach ja, smaken verschillen, ik weet iig wel dat Test Drive ook mooie graphics heeft 8)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.