[X360/PC] Test Drive Unlimited

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.780 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Die TDU servers zijn inderdaad ontzettend vaak overbelast en/of onstabiel. Ze springen om de zoveel tijd aan of uit.

Bij mij werkt dat Trade ook nooit, bij wie wel? Ik zie nooit mensen staan die auto's/motoren verkopen, terwijl er in het begin honderden auto's te koop werden aangeboden. Heeft dit ook met die servers te maken? Als de servers er helemaal uitliggen kan ik Buy niet eens selecteren in het Trade menu, als de servers wel online zijn staat er 0 Cars available...

Hopelijk komt er binnenkort een patch uit voor de lading bugs die er nog in het spel zitten en worden de servers ff flink geupdate/geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
djmantri schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:00:
[...]

Bijna alleen maar, gister ff 30 min online gekunt, daarna was ik ff weg en toen waren ze weer foetsie
ook op dit moment geen servers
Erg raar, maar denk dat het wel goed komt. Moet toch de SP wat verder halen! :)
Sommige dingen kunnen ze gewoon niet betatesten, zoals zoveel users die tegelijk op de servers willen. Het is weekend, het spel is net uit, dus dat geeft nogal een load, en als er dan iets kleins fout gaat, gaat de hele boel fout. De servers bij WoW hadden ook een 'beetje' last van problemen toen het net uitkwam :P

Edit: d' r mag idd even een patch komen voor de bugs, net weer een vastloper, terwijl ik nog nooit vastlopers heb gehad op m'n xbox voor TDU, en ik heb 'm al sinds begin januari :/

[ Voor 12% gewijzigd door Tonio op 10-09-2006 17:34 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Hmm dat is vaag, ik zie in beeld TDU servers unavailable maar ik kan wel bij custom match games selecteren :S

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:01
Waar is die Island Tour ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

aan de linkerkant van het eiland vlakbij de chrysler garage zit de milloinaire tour en onderaan het eiland tussen vliegveld en stad zit er ook nog 1 maar daar krijg je maar 200.000 dollar voor. Voordeel is wel dat het zonder verkeer is, dus gewoon lekker blazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
djmantri schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:16:
[...]

aan de linkerkant van het eiland vlakbij de chrysler garage zit de milloinaire tour en onderaan het eiland tussen vliegveld en stad zit er ook nog 1 maar daar krijg je maar 200.000 dollar voor. Voordeel is wel dat het zonder verkeer is, dus gewoon lekker blazen :)
Dankje zal zo even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
De reden dat je geen auto's meer bij trade te zien krijgt:
Update 08/09/06
We have identified the source of the problem which has led to unexpected cars appearing and progression being lost.
In order to resolve this, the E-trade system has been temporarily deactivated. You cannot currently trade vehicles with other players, although you can still sell your vehicles via the direct selling option.
The problem is being dealt with as a priority and we will let you know as soon as the E-trade system is operational again.
Sorry for any inconvenience caused

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik wil graag een motor kopen, maar ik heb zogenaamd alle auto dealers nog niet gevonden. maar als ik op de kaart kijk die je erbij krijgt, heb ik ze allemaal gezien. alleen ergens links boven, heb je 2 auto dealers en 1 motor dealer maar de 2e auto dealer (links van de motorshop) bestaat niet eens in het spel, terwijl hij wel op de papieren kaart aangegeven staat.

hoe hebben julie alle dealers gevonden zodat je een motor "mag" kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
ik heb gewoon elke doorzichtiggrijze (dus nog niet bezochte) dealer bezocht, en toen kon ik ook bij de motordealers naar binnen, dus waarschijnlijk heb je er toch 1 over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 12:37
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:14:
ik wil graag een motor kopen, maar ik heb zogenaamd alle auto dealers nog niet gevonden. maar als ik op de kaart kijk die je erbij krijgt, heb ik ze allemaal gezien. alleen ergens links boven, heb je 2 auto dealers en 1 motor dealer maar de 2e auto dealer (links van de motorshop) bestaat niet eens in het spel, terwijl hij wel op de papieren kaart aangegeven staat.

hoe hebben julie alle dealers gevonden zodat je een motor "mag" kopen.
Als je de map selecteerd (rechts op d-pad) dan kun je met de linker- en rechterschouder button filteren op bepaalde zaken. Ik weet even niet uit mijn hoofd welke je moet nemen maar het is duidelijk aangegeven dus het moet lukken. Dan zie je licht grijze en zwarte vierkantjes op de kaart (ff helemaal uitzoomen). Die licht grijze moet je dus nog ff bezoeken. Het is natuurlijk slim om in de buurt te spawnen (als je daar al in de buurt geweest bent) want sommige dealers liggen echt enorm ver uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
Neoflip schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:55:
[...]

Nee niet alleen in multiplayer lijkt me, aangezien je een singleplayer challenge aanmaakt. Vind het nogal vaag, wat heb je aan die editor als je er verder niks van kunt gebruiken.
Je hebt al gekeken bij een diner? Want daar staan al die challenges van andere mensen zag ik. Misschien dat je die van jou daar ook terug vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
D.R. schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:34:
[...]

Eeh, bij het stadion de brug over..
Kon dat in eerste instantie niet dan, heb net even gekeken maar dan is ford island niet echt speciaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

squizur schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:35:
[...]
Als je de map selecteerd (rechts op d-pad) dan kun je met de linker- en rechterschouder button filteren op bepaalde zaken. Ik weet even niet uit mijn hoofd welke je moet nemen maar het is duidelijk aangegeven dus het moet lukken. Dan zie je licht grijze en zwarte vierkantjes op de kaart (ff helemaal uitzoomen). Die licht grijze moet je dus nog ff bezoeken. Het is natuurlijk slim om in de buurt te spawnen (als je daar al in de buurt geweest bent) want sommige dealers liggen echt enorm ver uit elkaar.
ik ben nu al een tijde aan het rondkijken maar ik heb elke dealer al bezocht die op de kaart ingame staat en alles van de map die je bij de game krijgt. Ik kan alleen de lexus dealer nog niet in (staat niet ingame erbij) en ik was laatst ook bij een benzdealer geweest, maar die zie ik niet ingame of op de kaart bij de game... echt vaag :S
(ben level expert btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
djmantri schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:05:
[...]

ik ben nu al een tijde aan het rondkijken maar ik heb elke dealer al bezocht die op de kaart ingame staat en alles van de map die je bij de game krijgt. Ik kan alleen de lexus dealer nog niet in (staat niet ingame erbij) en ik was laatst ook bij een benzdealer geweest, maar die zie ik niet ingame of op de kaart bij de game... echt vaag :S
(ben level expert btw)
naar mijn weten zit er toch echt geen Lexus dealer in het spel, aangezien ik elke car dealer al gevonden heb en die nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
moet je met google earth honolulu ff opzoeken :) zie je het meeste van het wegen net in het echt. wel tof om te zien dat het allemaal klopt, vooral die maffe amerikaanse knooppunten.

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/8976/honolulukr4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

aerocooluser schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:31:
[...]

naar mijn weten zit er toch echt geen Lexus dealer in het spel, aangezien ik elke car dealer al gevonden heb en die nog niet
kijk maar op de kaart bij het spel, daar staat een lexusdealer bij, bovendien staat ie volgens mij ook nog op de car list (van het atari forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:41:
moet je met google earth honolulu ff opzoeken :) zie je het meeste van het wegen net in het echt. wel tof om te zien dat het allemaal klopt, vooral die maffe amerikaanse knooppunten.

[afbeelding]
Hey dat is bij dat rugby stadion of niet?
Dat is echt te maf gemaakt door de amerikanen ja :P
Zie het ingame er precies het zelfde uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook gemerkt dat als je alles op metric instelt, km/h gedeeltelijk buiten beeld valt ?
Vooral bij cockpit view geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
ik zou ergens wel willen lezen wanneer en wat voor updates er telkens doorgevoerd worden, ik heb een keer het spel moeten herstarten voor een update maar er word je verder helemaal niks verteld. geen versienummers etc. weet iemand wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hoe meer jullie posten hoe meer zin ik krijg om het spel op de pc ook te kunnen gaan spelen!
heb hem gisteren even op de 360 gezien (niet gespeeld) maar degene die aan het spelen was had wel wat moeite met de besturing.. Die is toch redelijk realistiche? Of is ie echt arcade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
endless schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:58:
Hoe meer jullie posten hoe meer zin ik krijg om het spel op de pc ook te kunnen gaan spelen!
heb hem gisteren even op de 360 gezien (niet gespeeld) maar degene die aan het spelen was had wel wat moeite met de besturing.. Die is toch redelijk realistiche? Of is ie echt arcade?
De besturing is (in mijn beleving) redelijk realistisch. Vooral het remmen..pff...dat moet je niet te laat doen voor een bocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
TheVMaster schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:00:
[...]

De besturing is (in mijn beleving) redelijk realistisch. Vooral het remmen..pff...dat moet je niet te laat doen voor een bocht ;)
Ik vind het realisme ver te zoeken, maar als je de traction controll enzo uitzet is het wel uitdagend. ik hou van realistische racers maar deze is ook errrug leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

op zich kan het ook realistisch maar dan ga je je teveel ergeren aan het verkeer (waar je dan sneller tegenaan knalt). Bovendien is dit goed genoeg want nu kun je af en toe van die mooie slides maken ;)

btw wat me opvalt. Als ik een willekeurige garage in ga, dan kan ik kiezen tussen een paar auto's maar dan zie ik er altijd nog een paar bij staan die ik dan niet kan kiezen. Worden die nog unlocked als ik level verder kom of dadelijk als patch. Of zijn dat eigenlijk dezelfde auto's maar anders gekleurd oid.

[ Voor 43% gewijzigd door Martinspire op 11-09-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:25:
op zich kan het ook realistisch maar dan ga je je teveel ergeren aan het verkeer (waar je dan sneller tegenaan knalt). Bovendien is dit goed genoeg want nu kun je af en toe van die mooie slides maken ;)

btw wat me opvalt. Als ik een willekeurige garage in ga, dan kan ik kiezen tussen een paar auto's maar dan zie ik er altijd nog een paar bij staan die ik dan niet kan kiezen. Worden die nog unlocked als ik level verder kom of dadelijk als patch. Of zijn dat eigenlijk dezelfde auto's maar anders gekleurd oid.
Wat je zegt, het zijn gewoon dezelfde cars maar dan met andere kleuren. T'zijn gewoon dezelfde models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
djmantri schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:16:
[...]

Om verwarring te voorkomen , het zit niet bij de Chrysler dealer . Meer in de buurt van de Cadillac .

Rij nu de race van 200.000 met mn Kawasaki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ow lol, naja, bijna het zelfde...
Gaat het trouwens makkelijker met zo'n motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
djmantri schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:06:
ow lol, naja, bijna het zelfde...
Gaat het trouwens makkelijker met zo'n motor?
Alleen de bochten zijn minder .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
aerocooluser schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:52:
ik zou ergens wel willen lezen wanneer en wat voor updates er telkens doorgevoerd worden, ik heb een keer het spel moeten herstarten voor een update maar er word je verder helemaal niks verteld. geen versienummers etc. weet iemand wat?
Dit staat er op de Atari forums:
NOTE : The first Update was released on Monday September 11 which deals with a number of issues, but does not include any of the fixes listed above.
The first Update fixes a small number of gameplay exploits (loopholes). We’ll keep you posted about the second Update.
Er komt dus nog een grotere fix aan, zoals je via de link kan lezen. Maar dan hoef je je dus in de tussentijd geen zorgen te maken :)

Xbox Live Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Idd, ik zag het net... vraag me af wat ze gedaan hebben. Patchen ans sich ging goed.

Btw ik heb ff een Club aangemaakt:
GameAddict.nl

Iedereen mag joinen en het is een club die het voor de lol doet (nouja club, ik ben op dit moment nog de enigste deelnemer ;) ) Het is de bedoeling om er een gezellige georganiseerd zooitje van te maken om lekker te touren, wedstrijdje te doen en genieten van de game!

Waarom nou die rare naam? Ik ben bezig met een gamesite en dit leek me een handige/leuke manier, om alvast wat naamsbekendheid te krijgen. Indien dit niet gepast is of in strijd is met de regels van GoT, dan zal ik het weghalen.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 11-09-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
djmantri schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:12:
Idd, ik zag het net... vraag me af wat ze gedaan hebben. Patchen ans sich ging goed.

Btw ik heb ff een Club aangemaakt:
GameAddict.nl

Iedereen mag joinen en het is een club die het voor de lol doet (nouja club, ik ben op dit moment nog de enigste deelnemer ;) ) Het is de bedoeling om er een gezellige georganiseerd zooitje van te maken om lekker te touren, wedstrijdje te doen en genieten van de game!

Waarom nou die rare naam? Ik ben bezig met een gamesite en dit leek me een handige/leuke manier, om alvast wat naamsbekendheid te krijgen. Indien dit niet gepast is of in strijd is met de regels van GoT, dan zal ik het weghalen.
Enneh..hoe worden we lid van een Club? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bij de kaart kun je kiezen voor clubs (kan alleen als je multiplayer niet gefiltered hebt) en daar kun je klikken join, als het goed is staat ie daar ergens tussen.
Aangezien ik al lid ben kan ik het checken anders is ie weer weg ;)

T is trouwens verstandig om als je online gaat iig een klasse a auto te hebben of tenminste een klasse B met tuningkit 3. Anders wordt je er gigantisch uit gereden.
Wat me trouwens opvalt. Veel mensen kiezen een motor online terwijl het voor geen ene meter stuurt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SHIPS.....ik heb geen geld meer :( word ik tot 2 keer toe aangehouden.

Moet je gewoon 30 sec. de cel in...... en weer @ Home beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik kom al 2 dagen niet meer op de TU server. zit een beetje offline te racen, ik heb speciaal voor deze game live gold aangeschaft. hebben meer mensen daar last van dat de server unavalible zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ja hier ook :( Hele avond al offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

TheVMaster schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:08:
Ja hier ook :( Hele avond al offline...
Bij mij was de server de hele avond available.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Van wat ik zo lees is het een aardige game 8)
Jullie moeten er alleen nog wel rekening mee houden dat het on-line gebeuren nog wat tijd nodig heeft om van de grond te komen. Niets aan te doen dat het soms wel/niet werkt. Komt snel genoeg verandering in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
eXe schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 02:03:
Jullie moeten er alleen nog wel rekening mee houden dat het on-line gebeuren nog wat tijd nodig heeft om van de grond te komen. Niets aan te doen dat het soms wel/niet werkt. Komt snel genoeg verandering in ;)
Juist, er is ook een grote update aangekondigd waar een boel problemen gefixt worden. Tevens breiden ze de capaciteit en snelheid uit van hun servers dus dat zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
eXe schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 02:03:
Daar ben ik ook niet bang voor ;) 'k ben nog lekker Single Player aan het racen..enneh..als ik wat verder ben (en wat betere wagens heb) dan werkt het online gedeelte vast ook beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik merk dat als je online raced, dat er nergens politie rijdt, maar je krijgt wel en dikke boete als je alle 3 badges vol hebt gereden. in single player spawnen die politiewagens als paddestoelen uit de grond als je een paar botsinkjes hebt gehad. roadblock ookal ga je door het gras naar een totaal andere straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:25:
ik merk dat als je online raced, dat er nergens politie rijdt, maar je krijgt wel en dikke boete als je alle 3 badges vol hebt gereden. in single player spawnen die politiewagens als paddestoelen uit de grond als je een paar botsinkjes hebt gehad. roadblock ookal ga je door het gras naar een totaal andere straat.
Mwaah...ik had gisteravond ook last van een Roadblock, gewoon omkeren (of erlangs door het gras..wil perfect) en een andere straat in ;) dan is tie weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
bij komen ze meteen op elke straat waar ik heen ga :) als ik ontwijk of wat dan ook. maakt niet uit ze komen gelijk weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:09:
bij komen ze meteen op elke straat waar ik heen ga :) als ik ontwijk of wat dan ook. maakt niet uit ze komen gelijk weer.
Hmm..ze komen wel achter me aan..maar er verschijnt niet gelijk weer een Roadblock.

Wat ook helpt is verstoppen tussen de gebouwen, ze rijden dan wel langs maar ze zien je niet....heb nog niet getest of ze op termijn ook helemaal verdwijnen....maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
Weet iemand misschien of de Amerikaanse versie van TDU voor de Xbox360 regio vrij is? Ik heb namelijk niet zo gek veel zin om hier 65 euro voor een spel te betalen dat daar 40 dollar kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wekko schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:45:
Weet iemand misschien of de Amerikaanse versie van TDU voor de Xbox360 regio vrij is? Ik heb namelijk niet zo gek veel zin om hier 65 euro voor een spel te betalen dat daar 40 dollar kost.
Volgens mij niet regio-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij jullie ook allemaal in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Slightly offtopic, maar heeft iemand ervaring met deze winkel? Zijn ze betrouwbaar e.d.? Ik heb zelf namelijk bijna geen ervaring met games via webshops kopen, ik doe het meestal via de MM enzo, maar ik zou wel graag de game op de releasedatum willen kopen.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
JohnnyBravo schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:08:
[...]

Slightly offtopic, maar heeft iemand ervaring met deze winkel? Zijn ze betrouwbaar e.d.? Ik heb zelf namelijk bijna geen ervaring met games via webshops kopen, ik doe het meestal via de MM enzo, maar ik zou wel graag de game op de releasedatum willen kopen.
http://tweakers.net/shopsurvey/3456 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
JohnnyBravo schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:08:
[...]

pcmedia is echt betrouwbaar, je kan zelfs op automatisch incaso bestellen, dan sturen ze hem op en een week later wordt het pas afgeschreven. ik heb er menig PC games gekocht. vaak met pre order acties zijn ze echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm net gepreordered voor PC bij die zaak. 42.95 lijkt me zeer netjes, meestal koop ik mijn games bij CD wow, maar daar staat ie nog niet op de lijst. Misschien dat ie bij CD wow 38.99 gaat kosten of zo, maar van die 5 euro lig ik niet wakker dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Even over de PC-release

In de startpost staat er dat TDU op 5 oktober uitkomt voor de pc

Maar op de site van PC Media verwachten ze hem op 30 oktober
Link PC media:http://www.pcmedia.nl/index.html?cdrom/13089.htm

IGN: http://pc.ign.com/objects/804/804432.html
en op deze site (IGN) staat:
Release Date:
US: October 24, 2006
Europe: November 24, 2006

Welke van deze data klopt nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik idd ook wel is willen weten ja. 24 nov. lijkt me redelijk laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:08:
Is het bij jullie ook allemaal in het Engels?
Eh...nee bij mij is het in het Wit-Russisch ;)

Tuurlijk is het in het Engels, in wat voor taal had je het dan willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Amerika krijgt hem dus vroeger als ik IGN moet geloven? Hmm wordt dan dus importeren.. ga echt niet een maand wachten op de europese versie :+

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
djmantri schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:34:
Wat me trouwens opvalt. Veel mensen kiezen een motor online terwijl het voor geen ene meter stuurt :S
Dat valt best mee, je moet er heel erg aan wennen. Het stuurt totaal niet realistisch zoals in de moto gp en motoracer games. Maar als je het doorhebt kun je er zeker klasse a auto's mee uitrijden.

Ik heb al een aantal maal met een Saleen S7 een challenge met een motor gedaan, die motor kan lekker over de middenstreep tussen het verkeer door terwijl ik constant moest uitwijken voor het verkeer. Als je veel verkeer hebt wint een motor het gewoon van een auto heb ik het idee, hoe snel die ook is.

Gisteren een McLaren F1 GTR gekocht en daarmee lukte het ook niet om iemand die goed motor rijdt bij te houden. Die F1 is trouwens wel minder snel als de S7 zag ik later, de S7 heeft een stuk hogere topsnelheid en trekt 0.1sec sneller op. Wel apart, de S7 is 3x zo goedkoop :P Ik vind wel dat de GTR fijner op de weg ligt, de S7 heeft de neiging om snel weg te glijden. Daarna ook een Tuning level 3 kit gekocht voor de GTR en daarmee wordt ie ongeveer gelijkwaardig aan de snelheid van de S7 (van 0-100 is 2.7 sec :P )

Anyway, dat motoren zo vaak van me winnen kan ook komen omdat ik bout rij natuurlijk :P Maar toch denk ik dat ze zeker voordeel hebben m.b.t. het inhalen van verkeer + dat het gewenning is aan de motor besturing.

[ Voor 5% gewijzigd door Neofloppy op 12-09-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wat is trouwens een aanrader in klasse 1?
ikzelf zit te denken aan een koenigssegg (of whatever the name is)
maar ik zie ook veel mensen met een saleen rijden.
Iemand tips?
Enzo kan ook, maar die vind ik niet zo mooi dus dan doe ik die niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
djmantri schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:02:
wat is trouwens een aanrader in klasse 1?
ikzelf zit te denken aan een koenigssegg (of whatever the name is)
maar ik zie ook veel mensen met een saleen rijden.
Iemand tips?
Enzo kan ook, maar die vind ik niet zo mooi dus dan doe ik die niet ;)
heej om lid te worden van een club moet je dan nog een speciaal niveau hebben ofzo? :)
'k lijk wel blond....'k kan het niet vinden 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 12-09-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Al een paar keer dit topic aangeklikt en aan de reacties te horen lijkt mij dit spel erg gaaf. 'Vroeger' heel wat tijd gestoken in TD1, 2 en 3 :)
Laat die PC versie maar komen!

Hoop wel dat het realisme een beetje voor elkaar is. Ik vind NFS best geinig om eens tussendoor te spelen, maar meestal moet je iets teveel fantasie hebben. Rijgedrag van die auto's in NFS lijkt nergens op. Ideaal zou zijn als het tussen een echte racesim (GTR/rFactor) en spellen als NFS inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 07:46
Heb gewoon het idioote probleem dat ik de Alfa - Romeo niet in kan want waneer ik dat doe, dan loopt hij vast.

XboX moet dan gewoon gereset worden

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PPanic schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:40:
Heb gewoon het idioote probleem dat ik de Alfa - Romeo niet in kan want waneer ik dat doe, dan loopt hij vast.

XboX moet dan gewoon gereset worden
Hier geen troubles.. ;) de Alfa GT 3.2 V6 24V is best een lekker karretje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op andere forums dat de Nissan Skyline GT-R34 en de Audi RS4 nu downloadable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
cool ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh het is idd waar, alleen hij download bij mij niet :/
Als ik duz op download heb gekozen geeft hij een paar secs daarna een error van dat hij het niet kon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:10:
Oh het is idd waar, alleen hij download bij mij niet :/
Als ik duz op download heb gekozen geeft hij een paar secs daarna een error van dat hij het niet kon downloaden.
Hm....harddisk vol? :) hier werkt het wel....

Horen jullie btw ook Nederlanders praten? Ik hoor (als ik rondrij) alleen maar Engels. Volgens mij hoor je alleen de mensen die in je buurt rijden? :?
The game has to be restarted to access the additional content.
Would you like to restart the game now?
Done ;)

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 12-09-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:13:
[...]

Hm....harddisk vol? :) hier werkt het wel....

[...]
Hij deed het bij de 2e poging wel.
Vette bakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
TheVMaster schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:30:
[...]

Hier geen troubles.. ;) de Alfa GT 3.2 V6 24V is best een lekker karretje :p
Er zat een super klein stofje op de disc, hierdoor liep hij steeds vast op dat punt.
Dus waneer meer mensen deze problemen hebben...

Bij vastlopers check de disc eventjes

Bij mij ging het om de andere Alfa ;)

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wat een ENORME hoeveelheid autodealers zijn er btw :) hehe ik heb ze zowat allemaal bezocht :p Pfff...eindelijk heb ik ze allemaal. Sommige showrooms zitten echt op vage plekken...

[ Voor 33% gewijzigd door TheVMaster op 13-09-2006 00:09 ]

• Wekko306
Kan iemand me vertellen wat een goede D auto is? Ik heb nu de Aston Martin DB9 Volante, maar ben daar niet echt tevreden mee. Hij heeft zelfs op Hypersport veel wielspin met volgas wegtrekken, en als je minder gas geeft ga je uiteraard ook niet erg snel. Ik zit nou in ongeveer 5 seconden op de 100 (helemaal getuned), terwijl mijn Skyline (E auto) dat in 3,8 doet! Heeft iemand een andere D auto met wat meer grip?

• Neofloppy
TheVMaster schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:13:
[...]

Horen jullie btw ook Nederlanders praten? Ik hoor (als ik rondrij) alleen maar Engels. Volgens mij hoor je alleen de mensen die in je buurt rijden? :?
Dit vind ik juist ideaal (mits het echt zo is natuurlijk, maar ik hoor ook alleen mensen praten als ze bij je in de buurt rijden geloof ik), hierdoor krijg je juist wel vaker dat iemand naast je komt staan en vraagt of je wil racen of wilt touren. En dat was ook één van de mooie ideetjes van TDU :P

• Bulls
heeft iemand al een club gemaakt? misschien leuk om wat Got'ers samen te bundelen voor een clubje.
ik heb wel wat friends in een list maar niemand heeft TDu of een club. En om in mn 1tje daar te gaan zitten slaat ook nergens op.

wie van hier heeft een club en heeft behoefte aan leden?
voeg me maar toe (live account "WSae Bulls" (zonder de " " wel spatie)

ik heb zelf ook nog geen club gemaakt

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 13-09-2006 01:27 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
'k wilde een club maken maar ehh..je heb 350.000 dollar nodig :(

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren de game ook aangeschaft en 2 uurtjes zitten spelen. Heb nog steeds m'n eerste auto en nog niet al te veel geld verdient om een nieuwe met een beetje performance te kopen, wordt nog wat meer rijden. Daarom ook nog geen multiplayer gedaan, want ik zie iedereen alleen maar rondrijden in high perfomance auto's. Dit spel ga ik nog veel uurtjes insteken :)

Verwijderd

Ter informatie. De PC versie staat er nu ook bij GCShop bij: http://www.gcshop.nl/details.php?id=1999 .

Staat overigens wel 17/11/2006, dus ik denk dat je kunt aannemen dat dat de release datum word in Europa. Hij is overigens wel een stuk goedkopers als bij PC Media, en uit ervaring prefereer ik zo ie zo GCShop. Dus ik denk dat er toch een pre-order komt hier.

• On_E

On_E

Housemusic

Ik wil ook wel een club joinen, al bak ik er nog weinig van, vooral in die nieuwe Skyline vlieg ik alle kanten op :D

tag = nyx1978

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb al een club aangemaakt, maar ik weet verders nog niet hoe ik dat moet regelen, want dat kan ik nog ff nergens vinden... anyways hij heet: GameAddict.nl
en is beschikbaar voor iedereen. Ik zal nog vandaag ff verder kijken over hoe ik het verder kan doen, maar dan zal ik het ook wel ff laten weten.
Heb trouwens een vermoeden dat je mensen in je playerlist moet hebben staan en je ze dan moet inviten...
Naja, indien nodig, voeg me dan ff toe: DJMantriNL

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Argh.... het lijkt me zo'n vet spel, heb alleen een probleem, ik heb nog geen 360 :(

Elect a clown, expect a circus.

• Bulls
voor bij een club te gaan, krijg je je friends list te zien, dus je moet eerst friend zijn, voordat je bij een club mag.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
djmantri schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:11:
ik heb al een club aangemaakt, maar ik weet verders nog niet hoe ik dat moet regelen, want dat kan ik nog ff nergens vinden... anyways hij heet: GameAddict.nl
en is beschikbaar voor iedereen. Ik zal nog vandaag ff verder kijken over hoe ik het verder kan doen, maar dan zal ik het ook wel ff laten weten.
Heb trouwens een vermoeden dat je mensen in je playerlist moet hebben staan en je ze dan moet inviten...
Je ziet idd alleeeeeen clubs van mensen die in je Friendslist staan. Ik zag dat shivers (geloof ik) ook al een Club heeft aangemaakt en ik heb een aanvraag gedaan om daar lid van te mogen worden. 'k wordt ook wel lid van die van jou Mantri ;)
Slasher schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:12:
Argh.... het lijkt me zo'n vet spel, heb alleen een probleem, ik heb nog geen 360 :(
'k zou zeggen koop er eentje O-)

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 13-09-2006 10:23 ]

• Bulls
je mag maar van 1 club lid zijn...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...dat is jammers :(

• Walkman
  • Niet online
Wat zijn de voordelen van een club? Is dat meer dat je altijd een groepje bekende mensen hebt waartegen je kan racen of zijn er nog andere dingen die er bij horen?

• On_E

On_E

Housemusic

Walkman schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:05:
Wat zijn de voordelen van een club? Is dat meer dat je altijd een groepje bekende mensen hebt waartegen je kan racen of zijn er nog andere dingen die er bij horen?
In een club kun je met je friends samen komen, races onderling organiseren, racen tegen andere clubs etc.

• Walkman
  • Niet online
Klinkt goed, ben ook wel geinteresseerd om te joinen.Ik moet eerst nog wel m'n autoverzameling uitbouwen en nog wat meer race-ervaring op doen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Walkman schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:18:
Klinkt goed, ben ook wel geinteresseerd om te joinen.Ik moet eerst nog wel m'n autoverzameling uitbouwen en nog wat meer race-ervaring op doen.
Misschien dat iemand dan een GoT groep kan oprichten? :) Dan hebben we toch meer een band ;) hehe 'k wil hem wel oprichten, alleen heb ik nog geen 350K liggen zo 123

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 13-09-2006 11:44 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
djmantri schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:11:
Ik heb je toegevoegd als Friend. Wel gaaf trouwens dat dat tegenwoordig gewoon via XBOX.com kan ;)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jup, erg snel en handig (toegevoegd btw)

• Walkman
  • Niet online
Ik heb je ook toegevoegd, mijn Gamertag is Nostra1.

• PPanic
Je krijgt veel vriendjes haha, ik heb je toegevoegd

PPaniX ;)

INVENTARIS

• Wekko306
Als iemand mij nog wil toevoegen O-)

Gisteren trouwens 9 uur lang TDU gespeeld :P
Ik heb nu een Audi TT, MV Agusta F4, Nissan Skyline (waarom heeft dat ding getuned zo weinig PK?) en een Aston Martin DB9 Volante, en nog eens 600.000 over om te besteden aan een nieuw huis :9

Wel een beetje jammer dat ik in het begin de hele tijd online gespeeld heb maar toen alleen nog een TT had, en toen ik eindelijk een beetje geld had en een snelle bak de servers offline waren ;(

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wekko schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:28:
Als iemand mij nog wil toevoegen O-)

Gisteren trouwens 9 uur lang TDU gespeeld :P
Ik heb nu een Audi TT, MV Agusta F4, Nissan Skyline (waarom heeft dat ding getuned zo weinig PK?) en een Aston Martin DB9 Volante, en nog eens 600.000 over om te besteden aan een nieuw huis :9

Wel een beetje jammer dat ik in het begin de hele tijd online gespeeld heb maar toen alleen nog een TT had, en toen ik eindelijk een beetje geld had en een snelle bak de servers offline waren ;(
Wat is btw de snelste manier om beetje geld te verdienen? Ik heb 'nog maar' 400.000 verdient terwijl sommigen grote aantalle auto's hebben en bakken geld. 'k heb nog maar 4 auto's :)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik zie het, ik heb dr al n stuk of 10 bij, kijk mij eens populair zijn 8)

anyways, vanavond ben ik er weer, zal ik meteen ff wat races maken.

• On_E

On_E

Housemusic

djmantri schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:36:
ik zie het, ik heb dr al n stuk of 10 bij, kijk mij eens populair zijn 8)

anyways, vanavond ben ik er weer, zal ik meteen ff wat races maken.
Cool, hopelijk heb ik vanavond eens een hele avond de tijd om te spelen.

Heb alleen nog maar een Alfa Romeo en Nissan Skyline. :$

• Bulls
je hebt een bepaalde race in i-11 op de ingezoomde versie van de kaart, en die race is een speed challange, daar moet je binnen 1 minuut 274 km/u halen, en krijg je 15.000 voor. dat is zo gedaan als je al 1 snelle auto hebt. ff 20x en je hebt alweer 300.000 :)

verder de auto aflever challanges krijg je flink wat geld voor 90.000 en als je hem perfect afleverd, dan krijg je nog eens de helft extra. dat tikt ook heerlijk aan. :p

djmantri kun je mij ook ff toevoegen? ik heb je al een invitation gestuurd (WSae Bulls)

• Walkman
  • Niet online
Ik wil ook graag die skyline, alleen lukte de download gisteren niet. Vandaag nog maar eens proberen. De demo van just cause stond ook in de queue, misschien dat het daarom niet lukte....

• Bulls
ik heb deze vehicles in mn bezit:

Mercedes SLR McLaren
Lamborghini Murciélago Coupe
Lamborghini Gallardo SE
Caterham CSR 260 (max tuned)
Aston Martin Vanquish S
Jaguar XKR coupe
Nissan 350Z Nismo S-Tune
Ford Mustang GT convertible
Audi TT quattro sport
Lamborghini Miura P400SV
Ducati 999 R

:)

TheVMaster wat is jouw gamertag? kan ik je ook ff toevoegen. (oh ik heb je al toegevoegd als thevmaster, ik denk dat jij dat wel bent of niet?)

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 13-09-2006 14:08 ]

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Hoe is de gameplay van de auto's ivm Forza?
Is het goed of eigenlijk crappy maar gewoon fun?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Iets minder realistisch, maar je kunt net als in forza goed uit de bocht vliegen...
Slippen gaat iets beter en meer gecontroleerd, maar dan heb je wel weer als extra hindernis het verkeer (en dan bedoel ik neit de langzamere deelnemers ;) )
Ik heb nu ook al een aardig lijstje, maar ben nog geen 5 sterren :(
K heb wel van elke klasse een auto, maar ik moet eerst een nieuw huis erbij kopen voordat ik nieuwe auto's kan kopen.
Heb nu 2 lambo's en 2 astons (had er 3 dus daar heb ik al wel de achievement van). Nog 80GP en ik kan weer wat meer races doen :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:00:
TheVMaster wat is jouw gamertag? kan ik je ook ff toevoegen. (oh ik heb je al toegevoegd als thevmaster, ik denk dat jij dat wel bent of niet?)
That's me ;)
djmantri schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:18:
Ik heb nu ook al een aardig lijstje, maar ben nog geen 5 sterren :(
Hmm....ik heb ook nog maar 3 1/2 ster :( 'k snap er geen reet van beoordeeld niemand me dan ?

[ Voor 88% gewijzigd door TheVMaster op 13-09-2006 14:31 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

inderdaad, ik doe het iig best vaak. Als ik tegen iemand gegamed heb en hij was eerlijk, netjes en goed dan doe ik het zoiezo. (indien ik er de tijd voor heb uiteraard).
Zal proberen als ik tegen je heb geraced om je iig rep te geven. Maar ik zie jullie vanavond ofzo nog wel :)

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Rijd er hier iemand met een stuur?
Zo ja,gaat dat lekker?
Ik zit er aan te denken om er eentje te kopen,want ik vind het behoorlijk
lastig,om die wagens onder controle te houden met mijn joypad.

• Neofloppy
Odessa schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:38:
Rijd er hier iemand met een stuur?
Zo ja,gaat dat lekker?
Ik zit er aan te denken om er eentje te kopen,want ik vind het behoorlijk
lastig,om die wagens onder controle te houden met mijn joypad.
Kun je beter even wachten, volgens mij komt binnenkort dat officiële stuur van MS ook uit, die is ook draadloos wat mijzelf een stuk fijner lijkt.

Zojuist de nieuwe update gedownload, ik dacht dat deze de grootste bugs zou fixen, niet dus :(

Rij ik net lekker op mn Kawasaki over de snelweg, verdwijnt er ineens een stuk weg en flikker ik "door" de snelweg in de onderliggende zee :X En terwijl ik viel reed het verkeer gewoon lekker boven me verder over een onzichtbare weg. Na een bike reset was de weg weer terug :/

Volgens mij zijn er ook al een aantal valsspelers online. Ik keek net in zo'n Drive-in naar challenges die door spelers gemaakt zijn. Klik ik zo'n challenge aan met flits camera's, staat er dat de hoogste gemiddelde snelheid 815 km/u is :? Die persoon krijgt dan 450.000$ :/

[ Voor 43% gewijzigd door Neofloppy op 13-09-2006 19:12 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.