Ben er nu mee begonnen (die 189 km) en ik heb het eerste checkpoint na 25 km als eerste bereikt, daarna is het 50km ofzo naar CP2, en daar lag ik een tijdje als 4e !
gelukkig waren er een paar bochten waar de cpu extreem voor remde en daardoor lig ik nu weer eerste.
Denk dat ik dadelijk wel ff een koffiepauze in las want je moet er echt 100% concentratie voor gebruiken.
Maar wel erg vet
Gemiddelde snelheid ligt nu rond de 250 denk ik (paar stukken op 340kmph gereden, en dan kan ie niet harder meer

)
Nu nog 20km tot CP2 dus dat duurt nog wel ff

Wel toffe race, alleen jammer dat ik nu met de gallardo tegen de Mclaren F1, en Ferrari 430 moet want die zijn op de rechte stukken wat sneller, maar gelukkig zitten er genoeg bochten in
EDIT
Ik zit nu bij cp2 en heb nu 14 sec voorsprong, ben net ook 14 sec ofzo kwijt geraakt omdat ik per ongeluk op de guide knop drukte

Niet meer doen dus, maar still having fun

Krijg de auto ook beter onder controle nu. En ik geniet ook nog van het uitzicht. Ik twijfel alleen wel of ik dadelijk een nieuwe auto zal kopen of een nieuw appartement

krijg er helaas wel maar 200.000 voor, dat valt wel iets tegen, maar wel vette ervaring dit!
[
Voor 23% gewijzigd door
Martinspire op 08-09-2006 19:52
]