Hey mensen,
Net nieuw, althans in dit topic. Heb net 2 dagen mijn 7900GT. De prestatie is echt te uber voor zijn prijs

Alleen word hij een beetje beperkt door mijn AMD 3200

Heb een Asus EN7900GT. Hij heeft iets van 15800 in 3dmark03 en 7600 in 05, wat mijn vermoeden van CPU limit bevestigt. De kaart draait op makkelijk op 550/1600. Maar dat is neit voor dit topic
Ik heb echter 1 probleem, die fan van de Asus draait constant op 100%

word echt helemaal gek van het lawaai. Ik ben nou eenmaal iemand die ook graag films kijkt, en dat gaat niet echt met zoveel herrie.
Is het al iemand gelukt de asus fan temp geregeld te laten zijn? Ik weet dat asus een geschiedenis heeft van fans die veel herrie maken (6800GE, 7800GT) Maar van wat ik heb gezien is dit een pure stock kaart. Zelfs over de koeler is alleen maar een stickertje geplaatst. Kan ik er zelfs zo aftrekken en dan zie je de orginele groene onderkant van nVidia reference koeler.
Edit1: Ff spekies erbij
AMD64 3200+
A8N-SLI (met Zally NB47J

)
1 GB ram (3-3-3-8)
EN7900GT
160GB Seagate HD (uit t stenen IDE tijdperk

)
Alles op stock want ik wil niet dat mijn systeem overlijd zoals ik dat met men 6800le heb gedaan.
Toekomstige upgrade wellicht een AMD 4200+ of een 4000+ ben nog aan het twijfelen.
EDIT2: OK IK BEN DUS ECHT BLIND. Heb dit halve topic doorgespit. Blijkt dat exact op deze pagina een alternatieve HSF staat. Mischien ook wel wat voor mij

Het gaat me vooral om stilte.
Edit3: @ Abbadon, mischine als je die fan omdraait, zodat hij naar boven zuigt (richting je voeding/casefan. Dan is dat msichien beter voor je airflow.
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 03-05-2006 12:33
]