Nu even iets heel anders.
Vandaag heeft dion_b het volle, vierde deel van het 7800GS topic gesloten. Dit is wat hij erbij zette:
dion_b schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:22:
Deze topic heeft weer eens 500 posts bereikt dus zit vol
Mbt een vervolg:
We hebben momenteel last van een gruwelijke wildgroei van "grote" topics in VB. Dat leidt tot versplintering waardoor het erg moelijk is om zaken te vinden en tot dubbel werk in de (overigens voorbeeldige

) topicstarts - 90% van wat voor de 7800GS van toepassing is, is ook voor de 7800 'gewoon', GT en GTX van toepassing.
Daarom het verzoek om ipv nog een losse 7800GS-topic gewoon een 7800/GS/GT/GTX - topic aan te maken, dat houdt het wat centraler en maakt het veel overzichtelijker voor iemand die naar iets zoekt

dion_b doelt dus op een centralere aanpak, waarschijnlijk ala het "[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic". Als hij zoiets wilt met de het Geforce 7 Topic, dan is het dus de bedoeling dat we alle informatie en kennis omtrend de 7 serie kaarten in de startpost van dit topic gooien.
Is iedereen het daarmee eens hiero?
Hij sommeerde dat in "mijn" 7800GS topic, dus als we de kennis van dat topic naar hier toe willen transporteren, dan moeten we samenwerken

Of vinden jullie dat zo wel goed is, en aanpassingen niet nodig?
Aan dion_b: ik ben opzich niet tegen een centrale aanpak, maar de bewering dat 90% van mijn startpost ook toepasbaar is op andere 7 serie kaarten, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is
juist hele specifieke 7800GS informatie (de geschiedenis, overclock limieten, verwachte 3Dmark scores, BIOS modificaties, info over driversets die bekende 7800GS problemen oplossen, tabellen met info over 7800GS stock overclocks enz. enz.). Het is ook een heel verhaal, ik weet niet of we dat 1-2-3 in de het Geforce 7 Topic startpost kunnen knallen.
Maar goed, als je het allemaal wilt veranderen, prima. Hoe wil je het hebben

?