Caseconstructie: Evolutionary
Is de CCiP van waterkoud.
Cyclonite: PRACHTIG! echt super goed! Ga zo door man, niet normaal..
Is de CCiP van waterkoud.
Cyclonite: PRACHTIG! echt super goed! Ga zo door man, niet normaal..
Ik denk dat zijn server veranderd is of iets dergelijks, de laatste pagina staan nog wel foto's die het doen
Verwijderd
Verwijderd
Zekers!Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:36:
[...]
ik vind de kwaliteit van de bouw en afwerking net zo goed als die van waterkoud, keep up the really good work
Zegt iemand die sopsop heetsopsop schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:06:
Domes gieten, jaja. Penis enlargement!
Verwijderd
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Foto's staan op ruimte van AC Ryan en zijn al een poosje down. De laatste foto's staan op serverruimte van mezelf, daarom zijn die nog wel te zien. Ik hoop dat de andere ook weer snel te zien zullen zijn.
Volgende mod van me zal dan waarschijnlijk wel jouw smaak zijn, zal ook een themamod zijn. Eerste mod AlumaxX was een klassieke mod, het verbouwen van een bestaande kast. Tweede mod Evolutionary, waar ik nu nog mee bezig ben, is een casebuild en de volgende zal een casebuild worden met een thema dat gamers zal aanspreken.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:21:
[...]
Zekers!
Alleen is dit meer mijn smaak qua onderwerp enzo...
Waterkoud maakt echt iets van kwaliteit alleen is het niet mijn smaak
Np. modders moeten elkaar helpenwaterkoud schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:13:
Nu weer ontopic, deze kast zal zeker bij iedere casemodwedstrijd hoge ogen gooien. Prachtige kast. Nog bedankt voor de informatie over het verven Cyclonite. Duurt nog wel even voordat ik zover ben, maar een goede vorbereiding is het halve werk, dus alle hulp en informatie is welkom.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 01:35 ]
Casemod: Cubeleon
Dat... dat.... dat is mijn cd mapjeOvdStelt schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:56:
[...]
Heb er eentje met m`n mobiel gemaakt toen Cyclo hier langskwam
Hij voelt zelfs ruw en roestig aan![]()
[afbeelding]
Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.
Echt niet ! ,Morahnah schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:33:
Dat... dat.... dat is mijn cd mapje... geef terug.
Verwijderd
Gaat het geheel nog gelakt worden?OvdStelt schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:56:
[...]
Heb er eentje met m`n mobiel gemaakt toen Cyclo hier langskwam
Hij voelt zelfs ruw en roestig aan![]()
[afbeelding]
Sorry to inform you but.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:34:
[...]
Gaat het geheel nog gelakt worden?
Want dan komen de kleuren denk ik nog veel beter uit!!!
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
99% van de tijd ik in mijn 1tje maar momenteel heb ik wat hulp aan vrienden gevraagd om zo veel mogelijk voor de beurs af te krijgen.Frenkie123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:52:
Mooi gespoten hoor. Maarruuhh... hoeveel man werken nou aan deze ene mod?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 15:05 ]
Ah zo. Ja dat kan ik begrijpen, ik zou hem ook graag voor de beurs af willen zien. Maar om nou dat prachtige spuitwerk reduceren tot maar 1 % vind ik echt te min IMO.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:56:
[...]
99% van de tijd ik in mijn 1tje maar momenteel heb ik wat hulp aan vrienden gevraagd om zo veel mogelijk voor de beurs af te krijgen.
dat zei ik ook nietFrenkie123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:27:
[...]
Ah zo. Ja dat kan ik begrijpen, ik zou hem ook graag voor de beurs af willen zien. Maar om nou dat prachtige spuitwerk reduceren tot maar 1 % vind ik echt te min IMO.
Verwijderd
klinkt helemaal niet gek IMO.MrDummy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:54:
Vacuum vormen? Kun je niet gewoon el cheapo infrarood oven kopen, slopen, 2 infrarood modulen erboven zetten als verhitting bron? De warmte en infrarode licht zou dan beter helpen?
Die in magnetron moet je weer eruit halen en dan gaat ie al afkoelen.
De el cheapo oven heeft zelfs timer zodat je kunt zien hoe lang het mag duren
heheMrDummy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:54:
Vacuum vormen? Kun je niet gewoon el cheapo infrarood oven kopen, slopen, 2 infrarood modulen erboven zetten als verhitting bron? De warmte en infrarode licht zou dan beter helpen?
Die in magnetron moet je weer eruit halen en dan gaat ie al afkoelen.
De el cheapo oven heeft zelfs timer zodat je kunt zien hoe lang het mag duren
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Wanneer kunnen we de foto's verwachten van het totaalplaatje?Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 01:31:
[...]
Update 25
Ik zie tot mijn schrik dat ik nog geen cam fotos gemaakt heb van de kasten , deze krijgen jullie binnenkort.
Verwijderd
Bij mij staat hij al op 1.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:04:
Ik ga nog steeds voor een mooie super mod. Hele goede kanshebber om in de top 2 te komen met TBCL,
Dat komt goed uit want ik geloof dat er binnenkort gestemd moet worden voor tbcl
Hij is nog niet helemaal mooi egaal gespoten of ligt dat aan de flits?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 00:47:
Update 26 3/4
[afbeelding]
en nu ook gespoten
Dat ligt niet aan de flits, ik ben eerder wat terughoudender geworden met de hoeveelheid verf die ik gebruik om druipers te voorkomen, er komen nog 2 lagen overheen.Disaster schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:28:
Hij is nog niet helemaal mooi egaal gespoten of ligt dat aan de flits?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
De foto die je gepost heb verhult een hoop, in het echt en vooral ook met de lak ziet ie er heel anders uit.FirePuma142 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:44:
Buiten het feit dat ik het een enorm mooi design vind, en ik waardering kan opbrengen voor de hoeveelheid werk die je verzet moet ik toch echt even kwijt dat ik de paintjob echt tenenkrommend lelijk vindt. Wat eens een veelbelovend project leek, lijkt het door de verfbeurt, hoewel technisch goed uitgevoerd, nu meer een slechte Chinese rip-off van het origineel. Ik kan gewoon niet goed begrijpen hoe je van dit :
[afbeelding]
naar dit :
[afbeelding]
komt en het nog geslaagd vindt ook? Ik lees dat het roest voor zou moeten stellen?
Verwijderd
Als je die twee foto's naast elkaar zet is de mod toch iets te grijzig ipv zwartig. De foto van dat gebouw in de woestijn zit onder de felle zon en zelfs daar is ie erg donker.FirePuma142 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:44:
Buiten het feit dat ik het een enorm mooi design vind, en ik waardering kan opbrengen voor de hoeveelheid werk die je verzet moet ik toch echt even kwijt dat ik de paintjob echt tenenkrommend lelijk vindt. Wat eens een veelbelovend project leek, lijkt het door de verfbeurt, hoewel technisch goed uitgevoerd, nu meer een slechte Chinese rip-off van het origineel. Ik kan gewoon niet goed begrijpen hoe je van dit :
[afbeelding]
naar dit :
[afbeelding]
komt en het nog geslaagd vindt ook? Ik lees dat het roest voor zou moeten stellen?
Dat was mijn eerste reactie ook op deze paintjob, de zwarte (die was er toch ook? de base coat volgens mij) die was mooier en het rood is meer oranje ..FirePuma142 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:44:
[afbeelding]
naar dit :
[afbeelding]
Tja vanalles
Verwijderd
schijt. ik vind m mooi en mijn stem krijg jeVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:51:
[...]
De foto die je gepost heb verhult een hoop, in het echt en vooral ook met de lak ziet ie er heel anders uit.
Ja dat klopt, dat is ook bewust gedaan.vso schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:31:
Als je trouwens naar die 2 foto's kijkt zie je ook dat de verhoudingen niet echt kloppen van o.a de toren en de "laagste tree v.d trap"
Echt veel![]()
![]()
![]()
voor je mod Cyclonite ik doe het je niet na alle moeite die je erinsteekt is echt alleen al een prijs waard.
als je de kleur strak zou krijgen zoals de game zou de verhouding nog meevallen IMHO
Bedankt voor het compliment.Proqzor schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:43:
hij moet ook nog gelakt worden toch? Dan zullen de kleuren misschien ook wat dieper worden? Ik vind het in ieder geval een hele mooie mod. Ik heb nooit een dergelijke mod gezien met zulke complexe vormen. De R2D2 mod is een vergelikbaar project waarbij er echt geprobeerd wordt om een bepaalde vorm na te maken, alleen is deze een stuk eenvoudiger dan de NOD temple. De organische vormen en het gebrek aan goed vergelijkigns/beeld materiaal maakt het echt een onmogelijke opgave om een 100% identieke copy te maken van het orginele ontwerp. Daarom vind ik dat deze mod ook veel props verdient. Het is erg gewaagd om een bestaand object na te maken omdat er veel meer "room for error" is dan wanneer je zelf iets bedenkt. Je kan in dat geval veel makkelijker zeggen dat iets zo "hoort" te zijn terwijl het eigenlijk een meet/rekenfout is.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Your project is amazing! And yes, you have a very good modding scene here indeed. We have modders from all over the world on our forums and I have noticed that many of our Dutch members seem to build the most unique and creative projects. That is why I had to come and see for myself what is going on over here, excellent work!Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:56:
Thank you for your compliment
We have a fairly good modding scene on this forum.
So you did like my project?
I am planning to translate most of the contents I posted on this forum, when that is ready I will post some links.
Graag gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:50:
Deze mod ziet er top uit kerel
Door jouw sla ik nu ook weer aan het modden haha
[ Voor 3% gewijzigd door XplodingForce op 20-11-2007 20:19 ]
Everybody lies
Ik heb voor de flame tank als eind datum het voorjaar in de planning staan, als zo de mod af is dan is het voornamelijk zaak om de software te verfijnen, nu ben ik echt met de "botte boer" methode aan het programmeren om iets zichtbaars te krijgen voor gameplay.XplodingForce schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:15:
Erg gave mod, ik volg hem al heel lang sinds het begin, maar ik zie nu pas dat ik nog nooit een reactie geplaatst heb hier.
Zeker alle dingen die je er extra bij bouwt, zoals de webcam en de flame tank zijn erg gaaf. Is de flame tank voor na de gameplay geplanned? Veel succes verder, en hopelijk tot de gameplay.
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
Ja denk het wel, krijg sowieso gratis kaartjes voor hcc. Maar gameplay is nu een apart onderdeel toch?Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:54:
[...]
Graag gedaan
daar doen we t om he!
Kom je ook naar gameplay??
[ Voor 30% gewijzigd door Alien B.O.B. op 21-11-2007 21:00 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Verwijderd
Ik heb ook gratis hcc kaartjes, want die is er niet.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:29:
[...]
Ja denk het wel, krijg sowieso gratis kaartjes voor hcc. Maar gameplay is nu een apart onderdeel toch?
Ja ik zal er zijn ja , druk aan het werk om zo veel mogelijk af te krijgen voor tBCL.Alien B.O.B. schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:08:
ik ga op zondag naar de gameplay, staat de winnaar van de tBCL er op zondag dan ook? (hopelijk jou casemod)
ik zie net op de tBCL site dat jij plus andere finalisten op gameplay zullen zijn, toch?
Verwijderd
ZO dat is balen!!! Normaal kreeg ik ze namelijk altijd van de hcc (lidmaatschap) Ik wist helemaal niet dat dat niet doorging dit jaarVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:59:
[...]
Ik heb ook gratis hcc kaartjes, want die is er niet.
http://www.hccdagen.nl/
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Kepi_nl
High Powered Madness
Kepi_nl
High Powered Madness
Verwijderd
Casemod: Cubeleon
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq