[CM] Stainless Art

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.555 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-04 12:11
Blizzard2005 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:16:
w00t :D je hebt het NKCM gemist jongen ;) maar het ziet er goed uit! btw. wat zijn de afmetingen?
Uit de topicstart:
diontjuh schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:53:

Gelukkig ben ik nu net op tijd voor het NKCM 2006
....
- 6 platen van 36x36cm roestvrijstaal
Oftewel vorig jaar meegedaan aan het NKCM, overigens derde geworden. En de kast is 36*36*36.

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:14
sorry daar had ik overheen gelezen :P bedankt voor de maatjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:00

heuveltje

KoelkastFilosoof

Even nieuwschierig. heb je hem nog ooit verkocht gekregen ? en zo ja voor hoeveel ?
vraag me af wie zo'n kast zou willen kopen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Topicstarter
heuveltje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:29:
Even nieuwschierig. heb je hem nog ooit verkocht gekregen ? en zo ja voor hoeveel ?
vraag me af wie zo'n kast zou willen kopen :)
Nope ik heb wel de waterkoeling uitgebouwd omdat dit wat praktischer is voor thuis gebruik.. (ik surf en word alleen maar wat op de pc) en de plexi ramen eruit gehaald zodat de fan's uitkunnen en hij sowiso lekker stil is :) .

Bedankt nog voor de leuke reacties na zo een jaar.. het blijft me steeds plezieren als ik zo een gave dingen hoor :) !

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:54
Taab schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:55:
[...]

Ok, ik zal zodra ik thuis ben ff kijken of het degene was van vrijdag 20 april.
Ik heb zojuist even gekeken, en het klopt het is de krant van 20 April. Ik heb je stukje net even gelezen, hij is helaas wel wat verkreukeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:14
Ook even nieuwsgierig. Waar heb je die mooie knoppen vandaan gewoon gekocht bij een bouwmarkt/electraboer of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh

diontjuh

for president

Topicstarter
Taab schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:31:
[...]

Ik heb zojuist even gekeken, en het klopt het is de krant van 20 April. Ik heb je stukje net even gelezen, hij is helaas wel wat verkreukeld.
iik heb er vandaag al eentje gekregen.. toch bedankt voor de moeite :)
Blizzard2005 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:39:
Ook even nieuwsgierig. Waar heb je die mooie knoppen vandaan gewoon gekocht bij een bouwmarkt/electraboer of ergens anders?
de aan en uitknop is een bulgin vandal switch.. toen gekocht via ace-systems.. de draaiknopjes komen van een fanguard weet niet meer welke (volgens mij wel in de sp te vinden) waar ik de behuizing vanaf heb gesloopt

[ Voor 41% gewijzigd door diontjuh op 27-04-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:54
diontjuh schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:02:
[...]

iik heb er vandaag al eentje gekregen.. toch bedankt voor de moeite :)
Ghehe, ok. Geen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215807

Wat een waanzinnige mod zeg, 11 maanden, wowrespect en super afgewerkt.
WQel jammer van de zwarte pomp rechtsonderin maar dat is mieren)(&^ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04:34

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Superstrakke casemod ziet er echt goed uit.

11 maanden is wel lang, maar dan heb je ook wat

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

Whaa master kast! Heel stoer, ik als DeLorean friend heb je zeker toepasselijk materiaal gebruikt ;)

En dan deze DIY Eindversterker erbovenop :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefankoopmans/AMP/front.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh

diontjuh

for president

Topicstarter
Een hele grote schop na een aantal jaar niks in dit topic te laten horen (zowel in dit topic als de gehele casemod-scene).

Ik zal jullie even updaten over de status van dit project:

Nu een aantal jaren later ben ik het casemodden ontgroeit en staat de case erbij zoals op de onderstaande foto's. Ik ben me al maanden aan het voornemen om de case weer in volle glorie te herstellen maar dit komt er gewoon van, en als ik eerlijk tegen mezelf ben weet ik dat dit er in de toekomst ook niet van gaat komen. Ik heb mijn prioriteiten op het moment gewoon ergens anders liggen en zie deze ook niet meer (helaas) terug komen in het casemodden.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/m/577/2440/dsc6986.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/m/853/2609/dsc6985.jpg

Daarom heb ik besloten om de case weg te doen. Ik hoop op een koper die genoeg tijd en vooral skills heeft om deze case te herstellen in zijn volle glorie of hem zodanig te verbouwen dat hij weer straalt als vroeger. Uiteindelijk blijft het een "kindje" van mij en ben ik er nog steeds trots op. Daarom doe ik hem ook met pijn in mijn hart weg. Volledige advertentie is hier te vinden: V&A aangeboden: Stainless Art - Custom built case

Voor de modjes: dit is geen verkoop-post maar meer een update aan alle mensen die mij jarenlang in mijn mod-periode gevolgd hebben. Het was erg plezierig om in deze community mee te doen en te praten maar deze jaren zijn zoals hierboven genoemd helaas voorbij voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Jammer, maar ik weet hoe het gaat. Je nickname komt me zeer bekend voor, van de tijd dat ik ook nog actief aan het modden was. (2003-2005) Helaas zijn mijn cases toen ook verkocht/gescrapped, maar misschien kan je ooit nog eens tijd vinden om toch weer terug te keren naar de casemod scene. Zelf ben ik net weer terug, maar voor hoe lang weet ik nog niet. Iig, SEMPER FI, en hopelijk tot ziens.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 17:18
Hey ja, daar heb ik ook nog aan zitten bouwen, da's lang geleden :D Jammer dat je hem wilt verkopen, maar ik snap de reden ook wel.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh

diontjuh

for president

Topicstarter
FiXeL schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:17:
Jammer, maar ik weet hoe het gaat. Je nickname komt me zeer bekend voor, van de tijd dat ik ook nog actief aan het modden was. (2003-2005) Helaas zijn mijn cases toen ook verkocht/gescrapped, maar misschien kan je ooit nog eens tijd vinden om toch weer terug te keren naar de casemod scene. Zelf ben ik net weer terug, maar voor hoe lang weet ik nog niet. Iig, SEMPER FI, en hopelijk tot ziens.
Inderdaad, ik herken jou nick ook nog en heb destijds nog wat modjes van je zien langskomen. Goede ouwe tijd :)
brinkdinges schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:33:
Hey ja, daar heb ik ook nog aan zitten bouwen, da's lang geleden :D Jammer dat je hem wilt verkopen, maar ik snap de reden ook wel.
Hey Peter, inderdaad hier zit nog een knap staaltje werk van jou aan ;). Het is ook heel jammer dat ik er geen tijd mee voor heb want met wat kleine aanpassingen zou ik de case toch weer snel in volle glorie kunnen herstellen..

Pagina: 1 2 Laatste