Ik gebruik voor diverse websites Joomla. Nu heb ik een andere website waar ik een phpBB forum draai en Coppermine. Coppermine heeft een bridge met phpBB. Nu wil ik voor deze website een frontpage maken waar nieuws opgepost kan worden. Daarnaast moet daar de overall menustructuur in gedefinieerd zijn. Ik heb hiervoor Joomla in gedachte.
Ik heb al een website waar ik Coppermine perfect in Joomla heb zitten. Nu vraag ik me alleen af hoe je Joomla, phpBB en Coppermine met elkaar bridged. Er zijn een aantal mogelijkheden:
- Joomla -> phpBB <- Coppermine
- Joomla <- phpBB <- Coppermine
Het lijkt me dat je de phpBB usertable gebruikt, aangezien daar de meeste usergegevens instaan.
Heeft iemand enig idee hoe dit het beste kunt aanpakken? Of heeft iemand hier al ervaring mee?
Ik heb al een website waar ik Coppermine perfect in Joomla heb zitten. Nu vraag ik me alleen af hoe je Joomla, phpBB en Coppermine met elkaar bridged. Er zijn een aantal mogelijkheden:
- Joomla -> phpBB <- Coppermine
- Joomla <- phpBB <- Coppermine
Het lijkt me dat je de phpBB usertable gebruikt, aangezien daar de meeste usergegevens instaan.
Heeft iemand enig idee hoe dit het beste kunt aanpakken? Of heeft iemand hier al ervaring mee?