HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.327 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 12:43
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:23:
[...]

Alle mail die je vertuurd via je vario gaat via een SMTP proxy van T-mobile.. het probleem is dat deze op de blacklist van SpamCop is komen te staan:

"smtp.gprs.t-mobile.nl:84.241.226.4::43413
@40000000443e64f530de17fc rblsmtpd: 84.241.226.4 pid 7208: 553 Blocked - see http://www.spamcop.net/bl.shtml?84.241.226.4"
He?
ook als ik de smtp server van gmail heb ingesteld?

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:58

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:45:
[...]

Controleer of de file 'currentmap.dat' in de map \my documents\TomTom\ staat. Het ook zo kunnen zijn (maar dat weet ik niet zeker) dat TomTom maar een map diep kijkt. dus dan werkt jouw pad niet. Je kunt proberen om de 'NL-map bestanden' in de map Storage Card\Benelux-map te zetten en de currentmap file aan te passen.
currentmap.dat staat in de my documents\tomtom\ en een mapje minder diep maakt niets uit.
Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/3861/tomtomfiles1pm.gif
dit zijn de files die in de map op de storage kaart staan.

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonOfSam schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:40:
[...]

He?
Toevallig staat de smtp server van gmail ook op de spamcop blacklist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Help, mijn vario is stuk volgens mij.
Ik kreeg daarnet een gesprek binnen en de display was volledig wit. Ik dacht dat ie was gaan hangen dus heb ik hem soft gereset, maar hij blijft alleen een witte scherm tonen.
Een hard reset helpt ook niet, tenminste ik weet niet zeker of dat is gelukt.
Is dit een bekent probleem of is mn vario stuk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een hard reset en toen na de installatie een soft reset gedaan (ivb de t-mobile shit) maar nu wil ik ook weer gebruik maken van SmartDailing want dat is nu niet meer geinstalleerd. Hoe moet ik dit weer installeren?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke rom momenteel wordt aangeraden.. de nieuwste van Qtek of de nieuwste van Imate? Welke versie is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:58

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:58:
Kan iemand mij vertellen welke rom momenteel wordt aangeraden.. de nieuwste van Qtek of de nieuwste van Imate? Welke versie is dat dan?
ik heb de nieuwste (nederlandstalig iig) qtec rom erop draaien en ben 100% tevreden, veel sneller, strakker, minder vastlopers, het scherm kantelt direct wanneer je je toetsenbord uitklapt, echt een aanrader, de Imate kan ik niet over oordelen.

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 08:56:
[...]

Als je niet een hotmail adres gebruikt in MSN dat levert dat wel eens problemen op. In de StartPost staat een tweak. Een andere mogelijkheid is om Agile Messenger te downloaden en die te gebruiken. Die werkt prima met MSN, ICQ en andere messenger systemen.
http://www.agilemobile.com/agile_messenger.html
Mmmm... nee, ik gebruik gewoon mn hotmail adres. Tweak lost ook niets op. Heeft niemand anders die hotmail o.a. in het today scherm gebruikt hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:58:
Sinds ROM 2.17 is er geen noemenswaardig/merkbaar verschil meer. Tenzij je een Vario hebt, zou ik dus gewoon de ROM van het goede merk installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lxz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:31:
Ik ben al een aardige tijd bezig met het werkend krijgen van de WiFi-verbinding van de Hanze Hogeschool Groningen. Er moet hiervoor een certificaat geinstalleerd worden, maar blijkbaar weet de MDA Vario niet hoe er met dit certificaat omgegaan moet worden..

Heeft iemand dit toevallig al werkend gekregen?
Ik heb dit ook wel eens geprobeerd met een PDA, maar in de FAQ van de Hanze-wifi-gebeuren staat het volgende:
Gebruik maken van wireless
Om gebruik te kunnen maken van het wireless netwerk van de HG heeft u een laptop nodig met daarop Windows XP (sp1) of Windows2000 (sp4) geïnstalleerd en een netwerkkaart die de draadloze standaard 802.11b/g ondersteunt. Overige besturingssystemen worden niet door FB-ICT ondersteund.
Ik vrees dus dat dit niet gaat werken... mocht het je op de een-of-andere manier toch lukken, zou ik het graag horen. ik wil binnenkort de mda vario ook bestellen namelijk, en lijkt me érg makkelijk, wifi op school, op de telefoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Ik zou gewoon eens langs de IT-afdeling lopen. Kun je meteen om support voor pda's vragen indien nodig. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik gebruik nu al een tijdje Agile Messenger, omdat de normale msn, steeds terug in beeld kwam als ik het had agesloten. Maar ik kan nergens vinden hoe je uitlogt en met een andere account inlogt en ik zie ook geen optie om me naam te veranderen. Weet iemand waar ik dat kan vinden. Of heeft iemand nog een andere aanrader ipv Agile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op maandag 17 april 2006 @ 02:30:
Ik gebruik nu al een tijdje Agile Messenger, omdat de normale msn, steeds terug in beeld kwam als ik het had agesloten. Maar ik kan nergens vinden hoe je uitlogt en met een andere account inlogt en ik zie ook geen optie om me naam te veranderen. Weet iemand waar ik dat kan vinden. Of heeft iemand nog een andere aanrader ipv Agile?
Heb gezocht.
Agile is meest rielekste simpele proggie daarvoor. Daarnaast is er vrijwel alleen pocket icq en msn.
Het programma gaat er wel vanuit dat je de enige user bent dus andere accounts kan je niet benaderen.
MSN nickname blijft hetzelfde als de laatste die je hebt gekozen op je normale msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-05-2007
Mischien kan iemand mij helpen, ik heb al veel RSS newsreaders geprobeerd voor de pda-vario met imate rom (laatste) maar er is een newsfeed die niet wil dus als iemand een reader op deze pda heeft en deze feed eens wil testen.
Het gaat om een feed van het P2000 systeem om de hulpdiensten te monitoren en je kan op de site een rss aanmaken voor je eigen regio maar ik krijg hem op geen enkele (freeware) reader werkend.

De feed is
http://rss.alameringen.nl/index.php?regio=23&soort=all
met deze feed krijg je alle meldingen van de regio Haaglanden te zien......als ie werkt.
Het werkt wel op de readers die op de pc werken.

p.s. de site waar dit vanaf komt is http://www.alarmeringen.nl/

Wie helpt ?

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Laatst online: 14-09 12:43
Is er iemand die weet hoe je kan laten zie wat voor soort bt connectie je aan hebt staan op de today screen? een nokia laat bijvoorbeeld zien of het headset profiel aan staat of niet. kan de vario dat ook?

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
SonOfSam schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:51:
Is er iemand die weet hoe je kan laten zie wat voor soort bt connectie je aan hebt staan op de today screen? een nokia laat bijvoorbeeld zien of het headset profiel aan staat of niet. kan de vario dat ook?
Je blauwe ledje knippert dan toch?
ff zoeken op 'today screen' en 'comm' kan je wel iets van programaatjes vinden die BT en Wlan e.d. aangeven op de today

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op zondag 09 april 2006 @ 07:53:
[...]

Volgens mij komen de files in de Vario (weet niet of dat voor de andere toestellen ook zo is) de bestanden weer terug in de Extended_Rom na een Hard Reset? Na een Soft Reset zou dit echter niet moeten zijn...
Welke bestanden gaat het precies om?
In de FAQ staat dit lijstje. (Wat overigens niet compleet klopt met wat er in mijn ext.rom staat)
De Extended ROM bestaat uit de volgende bestanden:

* autorun.exe >>> Zorgt voor de installatie van de Extended ROM
* CAB-Customization-TMNL-Wizard-01-04-03oct05.CAB >>> MMS instellingen
* CAB-Customization-WapPush-TMO-Wizard-Aug11.CAB >>> WAP instellingen
* CAB-DATEamil-Wizard-TMONL-24jul05-DataBase.CAB >>> E-mail instellingen voor Nederlandse providers
* cab-shortcut-tmonl-23sep05.cab >>> Snelkoppelingen in het start menu
* config.txt >>> Bestand met taken voor autorun.exe
* cusTSK.exe >>> T-Mobile theme (\Windows\T-Mobile.tsk)
* Ext_Version_2.CAB >>> Extended ROM versie (registry)
* OemExtDll.dll
* Ringtone_NLD_0811_signed.CAB >>> Ondersteuning voor MP4, Midi, 3GP, M4A, AMR, AWB, WMA, WMV en MP3 als ringtone

* Signed_BeepMode_Longtones.sa.CAB >>> Keypress geluidje
* Signed_DiscoButton8.sa.CAB >>> GPRS disconnect button (rode knopje)
* Signed_TMO_CameraDriverPatch.sa.CAB >>> Twee DLL bestanden naar Windows map (camera driver patch)
* Signed_TMO_EU_UA_051003.sa.CAB >>> IE settings (user agent enzo) en MMS kopje onder berichten
* Signed_UNI_TMONL_Conn_112101.CAB >>> MMS en internet instellingen
* Signed_UNI_TMONL_Set_111101.CAB >>> Land instellingen, CacheTime en SuspendResume
* Signed_Version.sa.CAB >>> ROM en/of system versie
* Signed_WifiSSID.sa.cab >>> WiFi Accesspoints
* Signed_Wiz_NoGPRSAutoattach.CAB >>> GPRS always on (ook in standby modus)
* Signed_Wiz_TM_STK.sa.CAB >>> stk.exe, SimToolKit

* SmartDailing_enable_0915_signed.CAB >>> Wat DLL bestanden voor smart dialing
* TMO_NL_Browser_Signed.CAB >>> Instellingen zoals favorieten en startpagina
* TMO_NL_pIEDefaultPage_Signed.CAB >>> default.htm + T-Mobile logo
* TMO_NL_UXC_Signed.CAB >>> snellkoppelingen, registry vermeldingen van today plugins, softkeys, T-Mobile geluid
* TMO_NL_WallPaper.bmp >>> T-Mobile wallpaper
* UNI_BrowserPerformance.sa.CAB >>> Past MaxRequestThreads en MaxConnectionsPerServer instellingen aan (met betrekking tot internet)
* VMail.cab >>> Voicemail nummer
* WifiTempOff.exe >>> Tijdelijk uitschakelen van wifi (na toevoegen hotspots)
* WifiTempOn.exe >>> Tijdelijk inschakelen van wifi (voor toevoegen hotspots)

Het is aan te raden een backup te maken van je Extended ROM (op bijvoorbeeld je geheugen kaart) voordat je je waagt aan het deleten van bestanden hieruit!

Een compilatie van die belangrijkere bestanden die je waarschijnlijk wel wilt houden:

* autorun.exe
* config.txt
* OemExtDll.dll

* Signed_WifiSSID.sa.cab
* Signed_Version.sa.CAB
* Signed_TMO_CameraDriverPatch.sa.CAB
* Signed_BeepMode_Longtones.sa.CAB
* Ringtone_NLD_0811_signed.CAB
* Signed_UNI_TMONL_Conn_112101.CAB
* Signed_TMO_EU_UA_051003.sa.CAB
Ook dus een config-file waarin beschreven staat wat ie allemaal moet installen.
Het zou verdomd handig zijn daar wat verschillende cab's aan toe te voegen zodat na hardreset ie ook diverse patches en tools mee installeerd zoals total commander, wifi G netwerkpatch, magic button e.d.
Heb het geprobeerd. Helaas... hij vervangt hem na zowel soft als hard reset met de originele. Waar die die dan vandaan haalt, GEEN IDEE!

edit: topicstarter gemailed al tijdje terug maar nix van gehoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:35:
[...]

In de FAQ staat dit lijstje. (Wat overigens niet compleet klopt met wat er in mijn ext.rom staat)

[...]

Ook dus een config-file waarin beschreven staat wat ie allemaal moet installen.
Het zou verdomd handig zijn daar wat verschillende cab's aan toe te voegen zodat na hardreset ie ook diverse patches en tools mee installeerd zoals total commander, wifi G netwerkpatch, magic button e.d.
Heb het geprobeerd. Helaas... hij vervangt hem na zowel soft als hard reset met de originele. Waar die die dan vandaan haalt, GEEN IDEE!

edit: topicstarter gemailed al tijdje terug maar nix van gehoord.
De latere ROMs hebben een soort van beveiliging voor hun Extended ROMs waardoor ze niet meer te editen zijn. Ik zal de topicstart gelijk even editen aangezien ik dacht dit al gedaan te hebben.

Wat betreft je e-mail, ik kan niks vinden in m'n e-mail box wat erop lijkt? Mocht ik hem over het hoofd zien (wat tegelijkertijd zou betekenen dat dit al de tweede keer is), mijn excuses.

Edit: Startpost edited

[ Voor 7% gewijzigd door Eggy op 17-04-2006 16:23 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:18:
[...]

De latere ROMs hebben een soort van beveiliging voor hun Extended ROMs waardoor ze niet meer te editen zijn. Ik zal de topicstart gelijk even editen aangezien ik dacht dit al gedaan te hebben.

Wat betreft je e-mail, ik kan niks vinden in m'n e-mail box wat erop lijkt? Mocht ik hem over het hoofd zien (wat tegelijkertijd zou betekenen dat dit al de tweede keer is), mijn excuses.

Edit: Startpost edited
No prob. Bedankt iig.
Enig idee wanneer die beveiliging daarin is gekomen en of dat aan de firmware ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt het dus de nieuwste Qtek. Ik ben in ieder geval zeer tevreden over de Imate 2.16.9, welke soms 3 à 4 dagen stand-by kon zonder op te laden, en ook af en toe bellen, fotootje schieten enzo. Ik zal eens kijken of Qtek ook diezelfde accuduur biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

railrunner schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:57:
Mischien kan iemand mij helpen, ik heb al veel RSS newsreaders geprobeerd voor de pda-vario met imate rom (laatste) maar er is een newsfeed die niet wil dus als iemand een reader op deze pda heeft en deze feed eens wil testen.
Het gaat om een feed van het P2000 systeem om de hulpdiensten te monitoren en je kan op de site een rss aanmaken voor je eigen regio maar ik krijg hem op geen enkele (freeware) reader werkend.

De feed is
http://rss.alameringen.nl/index.php?regio=23&soort=all
met deze feed krijg je alle meldingen van de regio Haaglanden te zien......als ie werkt.
Het werkt wel op de readers die op de pc werken.

p.s. de site waar dit vanaf komt is http://www.alarmeringen.nl/

Wie helpt ?
Die feedlink werkt bij mij in ieder geval niet eens als ik er met mijn browser op klik, terwijl ik bij rss feeds normaal gesproken dan de xml krijg te zien.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
Klopt, echter in een RSS reader werkt ie wel, alleen op de pocket versie's krijg ik een hele
serie meldingen dat de feed niet standaard is.
Ik zoek dus een reader die hem wel aankan want er zijn er erg veel......

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
met de Happy Jack road rss reader werkt het bij mij. Hier kun je een trial downloaden

http://www.windowsmarketp...px?bcatid=728&av=14-68637

[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 18-04-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Na lang niet meer op dit forum te zijn geweest ( deel 6 was de laaste die ik gevolgd heb ), kom ik toch weer hier voor hulp!

Het betreft een vraag over Tomtom navigatie software.

Nu ik binnenkort ( hoopelijk ) mijn rijbewijs haal ben ik mij aan het orientieren op de verschillende mogelijkheden van tomtom.

Ik zou graag weten waarom er voor tomtom 5 mobile op de MDA wordt gekozen en niet voor tomtom 5 navigator. Navigator lijkt mij namelijker uitgebrijder dan mobile.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Navigator is voor de PDA's met touchscreen zoals de Wizard, Mobile voor Smartphone's zoals Motorola MPX200. Dus iedereen in dit forum heeft natuurlijk Navigator.

Maar dat zou je als verkoper toch moeten weten :?

[ Voor 17% gewijzigd door birdibird op 18-04-2006 00:35 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

birdibird schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:33:
Navigator is voor de PDA's met touchscreen zoals de Wizard, Mobile voor Smartphone's zoals Motorola MPX200. Dus iedereen in dit forum heeft natuurlijk Navigator.

Maar dat zou je als verkoper toch moeten weten :?
Je hebt helemaal gelijk, ik heb over dit punt heen gekeken |:(.. In de startpost word wel over mobile gesproken.. ( tuurlijk 8)7 windows mobile )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:28:
Als verkoper van deze apparaten weet ik er veel over en kan terug vallen op helpdesken van tomtom.. maar deze geven vaak geen bevredigende antworden.

Ik zou graag weten waarom iedereen altijd tomtom 5 mobile op de MDA installeerd en niet tomtom 5 navigator. Navigator lijkt mij namelijker uitgebrijder dan mobile.
Fijne verkoper ben jij... >:)
TomTom Mobile is voor SmartPhones (telefoons met PDA achtige functies)
TomTom Navigator voor Windows Mobile devices, Symbian, Noka S60, 80 en 90 (PDA's met telefoon functies)
Zijn dus 2 verschillende producten voor 2 verschillende soorten apparaten. Ze zijn niet uitwisselbaar.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:39:
[...]

Fijne verkoper ben jij... >:)
Net begonnen O-), en het is al laat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 19:46
Is het toevallig ook mogelijk om de controle om een vertrouwd certificaat uit te zetten NA de installatie van een programma?
Het programma wordt namelijk perfect geïnstalleerd, maar na een 'fix' is het programma niet meer te starten :P Hij blijft met de melding komen dat er geen vertrouwd certificaat gevonden kan worden.. ik heb al geprobeerd om een bestandje te kopieren naar "/Extended_ROM" maar dan zegt ie dat het bestand niet gekopieerd kan worden (waarschijnlijk kan ie t huidige bestand niet overschrijven)

Iemand een suggestie/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil het volgende even delen met jullie. :) Ik ben eindelijk verlost van al dat blauw in m'n Qtek. Gisteren al heb ik een thema met zilverkleur geïnstalleerd. Past veel beter bij de Qtek. Daarnet heb ik ook een andere skin geïnstalleerd. Het is deze geel-zilveren skin van Kokkos:

Afbeeldingslocatie: http://www.kokkos.com/1bsg.jpg

Vind het erg stijlvol en geeft m'n telefoon absoluut een meer catchy uitstraling. De skin is eigenlijk bedoeld voor een andere telefoon maar werkt prima op de Wizard. Alleen vlak na het opstarten als je je pin moet intoetsen heb je nog de gewone blauwe dialer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 04:25:
Wil het volgende even delen met jullie. :) Ik ben eindelijk verlost van al dat blauw in m'n Qtek. Gisteren al heb ik een thema met zilverkleur geïnstalleerd. Past veel beter bij de Qtek. Daarnet heb ik ook een andere skin geïnstalleerd. Het is deze geel-zilveren skin van Kokkos:

[afbeelding]
Is er nog ergens een dialerskin te krijgen met grote knoppen? Er was er een, maar die werkt niet meer met de nieuwe ROM. Ik erger me kapot aan die kleine k-knoppies als ik in de auto een nummer moet draaien. Levensgevaarlijk!

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar gelijk een aantal vraagjes:

* Zodra de accu nog 20% vol is begint de Vario al te zeuren. Da's wel érg vroeg. Weet iemand de registerlocatie om dit percentage wat lager te zetten (zeg, 7 a 8 procent)?

* Wat is de beste vervanging voor de ingebouwde mailclient? Ik wil graag mails kunnen filteren met 'rules' en mogelijkheden om mail op de server te wissen -- en dat kan de standaard mailclient natuurlijk weer niet.

* Is het mogelijk om in WiFiFoFum2 te connecten met de wlan's die je ziet? Ik zie wel een lijst beschikbare access points, maar geen enkele manier om te connecten. Elke keer handmatig naar de 'netwerkkaarten'-manager zuigt nogal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:00

YellowCube

Wait...what?

WiFiFoFum2 is kennelijk niet bedoeld om je PPC met een AP te verbinden, slechts om ze te vinden:
zie ook

Klaarblijkelijk kun je beter Hitchhiker gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door YellowCube op 18-04-2006 10:41 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
DJMurtz schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:55:
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar T-Mobile waarbij ik de vraag stelde of er in de toekomst een ROM update beschikbaar zou worden omdat de huidige versie ver achter ligt op de versies van andere aanbieders. Vandaag kreeg ik als reactie

'U geeft aan dat u graag een nieuwe ROM versie wilt gebruiken voor uw T-Mobile MDA Vario maar dat de versies die u aantreft via T-Mobile niet overeenkomen met de versies bij andere aanbieders. Wij sturen daarom uw melding door aan onze afdeling Technische Ondersteuning. Een mederwerker van deze afdeling zal binnenkort contact met u opnemen.'

Ben benieuwd...
Voor de mensen met een MDA Vario is dit misschien wel interesant. Ik kreeg vandaag een telefoontje van de Technische Support van T-Mobile. Er werd mij verteld dat de T-Mobile rom onderweg was en voor de zomer uit zou komen. Daarna vertelde de persoon mij dat normaal gesproken inderdaad de garantie vervalt als je de ROM update maar dat ze hier vrij soepel in zijn. Hij zei dat ik best de ROM mocht updaten met een Qtek rom oid omdat hun ervaringen ook waren dat de telefoon dan gewoon een stúk beter zal lopen. De medewerker heeft gewoon een notitie bij mijn naam gezet waardoor ik gewoon zelf mag updaten/cid unlocken zonder dat mijn garantie vervalt. Mocht er iets gebeuren met de telefoon kunnen ze gewoon bij support weer een T-Mobile rom erop zetten als ik deze op stuur, dus dat was geen probleem _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:00

nlboy

Alles kitz?

WOW! Beter dat T-Mobile alsnog garantie geeft ondanks je niet meer hun officiele ROM er op hebt staan. _O_ Want er zijn een aantal ROM's op het internet die je MDA kan omzetten tot baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
nlboy schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:16:
WOW! Beter dat T-Mobile alsnog garantie geeft ondanks je niet meer hun officiele ROM er op hebt staan. _O_ Want er zijn een aantal ROM's op het internet die je MDA kan omzetten tot baksteen.
vergeet niet eerst met Support te bellen! ze moeten dan wel een aantekening eerst zetten bij je gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 15:52
Jongens ( en meisjes ).

Ik heb deze prachtige telefoon ( via T-mobile ).

Ik wil mijn telefoon op vibreren zetten, geen probleem..
Alleen nu als ik gebeld wordt, vibreert dat ding 3 seconden achter 1 stuk... NIET RELAXT.
En als ik een SMS ontvang, ook 3 seconden..

Weet iemand hoe ik deze tijd kan veranderen ?
En / of de SMS en bel vibratie van elkaar kan onderscheiden ??

Want 3 seconden voor een SMS is echt veeel te lang.. 2 korte pulsjes van een kwart seconden zou handig zijn..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
Maite schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:11:
met de Happy Jack road rss reader werkt het bij mij. Hier kun je een trial downloaden

http://www.windowsmarketp...px?bcatid=728&av=14-68637
PERFECT, bedankt want deze doet het inderdaad !!

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
DJMurtz schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:02:
[...]

Voor de mensen met een MDA Vario is dit misschien wel interesant. Ik kreeg vandaag een telefoontje van de Technische Support van T-Mobile. Er werd mij verteld dat de T-Mobile rom onderweg was en voor de zomer uit zou komen. Daarna vertelde de persoon mij dat normaal gesproken inderdaad de garantie vervalt als je de ROM update maar dat ze hier vrij soepel in zijn. Hij zei dat ik best de ROM mocht updaten met een Qtek rom oid omdat hun ervaringen ook waren dat de telefoon dan gewoon een stúk beter zal lopen. De medewerker heeft gewoon een notitie bij mijn naam gezet waardoor ik gewoon zelf mag updaten/cid unlocken zonder dat mijn garantie vervalt. Mocht er iets gebeuren met de telefoon kunnen ze gewoon bij support weer een T-Mobile rom erop zetten als ik deze op stuur, dus dat was geen probleem _/-\o_ _/-\o_
T-Mobile laat zich hier van zijn beste kant zien, hulde _/-\o_ en DJMurtz _/-\o_ voor de info!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Moet je wél zorgen dat er een notitie bij je naam komt dat je daadwerkelijk de ROM mag updaten... ik zal Tmobile ook mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst weer een raar probleempje en ik heb de oplossing gevonden dus ik post het hier maar even. Is misschien handig als iemand nog ooit hetzelfde probleem tegen het lijf loopt of misschien voor in de startpost.

Het probleem is als volgt: Ineens verandert de naam van je storage card naar stroragecard2. Dit had bij mij het gevolg dat veel van mijn programmasnelkoppelingen niet meer klopte, en dus mijn vario niet lekker meer functioneerde. Waardoor dit probleem precies veroorzaakt wordt weet ik niet maar de oplossing was gelukkig simpeler als ik dacht: (alles is op eigen risico natuurlijk. Bij mij werkt deze oplossing echter zoals het zou moeten).

1. Doe je storage card in het slot.
2. Ga op je apparaat in de verkenner naar de map Mijn apparaat
3. Verwijder het snelkoppelingetje storage card (dus NIET je echte storage card die dan storagecard2 heet).
4. Haal je storagecard uit het slot.
5. Geef het apparaat een soft reset.
6. Start op zonder card in het slot. Doe daarna de storagecard erin en voila. Hij heet weer storagecard in plaats van storagecard 2 :)

Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft. De oplossing is erg simpel, maar omdat ik niet wist hoe ik dit op kon lossen was dit eigenlijk het laatste wat ik wilde proberen voor een hardreset en gelukkig werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Voor de mensen die live mail2web gebruiken :

http://services.mail2web..../SP2features.asp#features

Nieuwe Features :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:09:
Moet je wél zorgen dat er een notitie bij je naam komt dat je daadwerkelijk de ROM mag updaten... ik zal Tmobile ook mailen.
Ik heb ook een mail gestuurd, hopelijk sturen ze de toestemming per mail terug. Dan heb ik het zwart op wit. Ze kunnen wel zeggen dat ze het bij mijn naam zetten, maar zwart op wit is toch handiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om melding te krijgen van verjaardagen (ingevuld bij je contactpersonen!) of moet daar persé een aparte applicatie voor ingestalleerd worden? Uiteraard krijgen gratis programma's de voorkeur.

Al een aantal gratis programma's gevonden, ik was van mening dat er geen gratis waren.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 16:23 . Reden: Programma's al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:19:
[...]

Ik heb dit ook wel eens geprobeerd met een PDA, maar in de FAQ van de Hanze-wifi-gebeuren staat het volgende:

[...]

Ik vrees dus dat dit niet gaat werken... mocht het je op de een-of-andere manier toch lukken, zou ik het graag horen. ik wil binnenkort de mda vario ook bestellen namelijk, en lijkt me érg makkelijk, wifi op school, op de telefoon :9
Ik heb het werkend gehad, maar vandaag wou het weer niet, maar dat kan ook komen doordat het signaal niet echt sterk genoeg was. Maar het certificaat kun je gewoon installeren. Dan kun je bij het netwerk, als hij in de lijst staat de eigenschappen ervan doen en dan het meest rechtse tabblad. Nu weet ik het niet helemaal zeker, maar volgens mij moet die op PEAP staan. Als je dan een verbinding krijgt met de hanze, dan vraagt hij vanzelf om een gebruikersnaam en wachtwoord en domein. Gebruikersnaam is je studentnummer. Wachtwoord is gewoon je eigen wachtwoord en domein is: HANZE (let op hoofdletters!) En dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Laatst online: 14-09 10:42
Mijn MDA ziet soms mijn storage kaart niet.
Iemand anders die ook dit probleem heeft (gehad)?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Klopt, heb ik ook wel eens. Dan gooi ik um ff in de reader, zet ik um terug in de mda en ziet ie niets. Vaak na 1 of 2 keer proberen komt ie weer tevoorschijn. Nog geen remedie gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mezelf: Hotmail en Messenger vinden de proxy van T-Mobile niet leuk.

@All: Uitschakelen van de proxy van T-mobile doe je op speed.t-mobile.nl. Gek genoeg laden vrijwel alle paginas sneller zonder de proxy als met, zou ik zeker uitzetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:42
Ik zit met een grof probleem!
Wanneer ik met T-mobile grps internet connect en dan naar agile messenger ga, doet mijn telefoonfunctie het niet meer er komt opeens te staan dat ik geen bereik meer heb. Dus zo kan ik ook niet connecten met msn..

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
DJMurtz schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:02:
[...]

Ik haak hier even op in..
Ik heb zojuist naar T-Mobile Aftersales gebeld en die verklaren bovenstaand verhaal als volslagen belachelijk.. Technische Support heeft niets met de reparatie van de telefoons te maken.
Als je de ROM vervangt ben je je garantie kwijt..
Indien je je defecte telefoon opstuurt voor reparatie gaan ze naar hun afdeling bij de HTC leverancier, daar zien ze dan dat er geen T-Mobile ROM op zit en dan is het; weg garantie en betalen voor de reparatie..

De tip van de persoon op de Aftersales was dan ook: wacht tot er een update is voor de telefoon op http://www.t-mobile.nl/software/ maar ga niet de ROM vervangen als je je garantie wilt behouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:57:
Is er een mogelijkheid om melding te krijgen van verjaardagen (ingevuld bij je contactpersonen!) of moet daar persé een aparte applicatie voor ingestalleerd worden? Uiteraard krijgen gratis programma's de voorkeur.

Al een aantal gratis programma's gevonden, ik was van mening dat er geen gratis waren.
welk programmatje was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
DaRKoNe schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:40:
[...]

Ik haak hier even op in..
Ik heb zojuist naar T-Mobile Aftersales gebeld en die verklaren bovenstaand verhaal als volslagen belachelijk.. Technische Support heeft niets met de reparatie van de telefoons te maken.
Als je de ROM vervangt ben je je garantie kwijt..
Indien je je defecte telefoon opstuurt voor reparatie gaan ze naar hun afdeling bij de HTC leverancier, daar zien ze dan dat er geen T-Mobile ROM op zit en dan is het; weg garantie en betalen voor de reparatie..

De tip van de persoon op de Aftersales was dan ook: wacht tot er een update is voor de telefoon op http://www.t-mobile.nl/software/ maar ga niet de ROM vervangen als je je garantie wilt behouden..
Nouja zeg, lekker is dat...

Ik heb toch echt met de technische dienst gebeld en er zou een notitie bij mijn naam komen te staan. Ik ga ze nu nog bellen en vragen of ze kunnen kijken of er ook écht iets bij mijn abbonee gegevens staat hierover.

update:

Net T-Mobile aan de telefoon gehad. Het verhaal uitgelegd aan de medewerkster en gevraagd of ze me kon oplezen of en wat er was genoteerd bij mijn gegevens.

"Ik heb klant geinformeerd over een eraankomende T-Mobile rom update, klant vroeg of deze een qtek rom mocht installeren en hier heb ik toestemming voor gegeven zonder dat de garantie hierdoor zal vervallen".

Hierna vroeg ik of dit dus voor mij ook een garantie was dat de garantie inderdaad niet zou vervallen en het antwoord was daar kort en krachtig ja op.

Het zier er dus naar uit dat je geluk moet hebben met wie je spreekt bij T-Mobile :P

ps. Ik weet niet welk nummer 'aftersales' is maar ik bel gewoon met de klantenservice op 0800 7111

[ Voor 28% gewijzigd door DJMurtz op 18-04-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Na GoT even afgezocht te hebben kon ik het nergens vinden, ik ben momenteel in het bezit van een T-mobile MDA Vario, icm Flex 20 abbo, zonder 9,50 internetten. Dat volgens mij over de GPRS gaat.

Ik wil niet hebben dat er gebruik word gemaakt van GPRS. ( Dus niet voor mail of i-net, alleen verbinding via WLan.)
Weet iemand hoe ik GPRS totaal uit kan schakelen? Zodat er nooit beroep op word gedaan?

Want ik wil achteraf natuurlijk niet voor een verassing komen te staan bij de rekening.

[ Voor 11% gewijzigd door Kecin op 18-04-2006 18:07 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MillZ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:20:
Mijn MDA ziet soms mijn storage kaart niet.
Iemand anders die ook dit probleem heeft (gehad)?
Inderdaad, heb ik ook last van.. Daardoor heb ik ook al andere maffe meldingen gehad. Bijvoorbeeld dat mediaplayer ineens een nieuwe storagecard ziet terwijl mijn storagecard er gewoon inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Dat mail2web is inderdaad gaaf. Gratis push mail werkt perfect en online je agenda bijwerken is ook top. Maar het allerleukste is dat het via Orange World werkt en er dus geen extra kosten bijkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Maite schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:21:
[...]

Dat mail2web is inderdaad gaaf. Gratis push mail werkt perfect en online je agenda bijwerken is ook top. Maar het allerleukste is dat het via Orange World werkt en er dus geen extra kosten bijkomen :9
EN !!! Direct Push werkt nu echt !!, niet meer dat oude SMS systeem !!
15 a 20 sec en me mailtje is binnen, snel zat iig voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft garantie: zelf flashen kun je met een Qtek sowieso vergeten! Via het Qtek-forum is dat een keer zeer expliciet gemeld en via een pm ben ik zelfs afgebekt door Qtek-support met een dreigreactie dat ik vervolgd zou kunnen worden omdat ik anderen op de flashmogelijkheid wees (bij herhaaldelijk uitstel van de officiele Qtek-update door Qtek Nederland). Alleen al de suggestie dat T-Mobile het wel best vind, is daarbij een wereld van verschil. Het feit dat ze erkennen dat hun eigen rom's minder goed zijn, betekent misschien zelfs dat ze van alle 'branding' afstappen. Het beleid van i-mate t.a.v. zelf flashen zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze wil ik jullie toch niet onthouden, mogelijk dat jullie het al kennen: pRSSreader. Link: http://pda.jasnapaka.com/prssr/

Vooral voor de mensen met flatfee GPRS is dit wel handig. Gewoon je RSS feeds erin proppen en je krijgt keurig notifications op de door jou ingestelde interval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
DJMurtz schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:59:
[...]

Nouja zeg, lekker is dat...

Ik heb toch echt met de technische dienst gebeld en er zou een notitie bij mijn naam komen te staan. Ik ga ze nu nog bellen en vragen of ze kunnen kijken of er ook écht iets bij mijn abbonee gegevens staat hierover.

update:

Net T-Mobile aan de telefoon gehad. Het verhaal uitgelegd aan de medewerkster en gevraagd of ze me kon oplezen of en wat er was genoteerd bij mijn gegevens.

"Ik heb klant geinformeerd over een eraankomende T-Mobile rom update, klant vroeg of deze een qtek rom mocht installeren en hier heb ik toestemming voor gegeven zonder dat de garantie hierdoor zal vervallen".

Hierna vroeg ik of dit dus voor mij ook een garantie was dat de garantie inderdaad niet zou vervallen en het antwoord was daar kort en krachtig ja op.

Het zier er dus naar uit dat je geluk moet hebben met wie je spreekt bij T-Mobile :P

ps. Ik weet niet welk nummer 'aftersales' is maar ik bel gewoon met de klantenservice op 0800 7111
Ik heb gewoon gebeld via 1200 (standaard Klantenservice nummer) werd toen doorverwezen naar de AfterSales...
Vreemd dat mij dan iets anders verteld is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Maite schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:21:
[...]

Kan je eens uitleggen hoe dat precies werkt dan? Want e-mail werkt toch via berichten en dus niet via pocketinternetexplorer en dus niet via de gratis Orange World proxy?
De kosten zijn namelijk de enige reden dat ik niet altijd mijn mail binnen wil halen (nu doe ik dat thuis via wifi en af en toe als ik een belangrijk mailtje verwacht).
Haal je via mail2web de mail van je eigen mailserver? of moet je de mail forwarden naar een mail2web account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
yep, ik forward mijn Gmail naar mijn mail2web account. Push mail komt bij mij binnen via de Orange World connectie (5080 truk). Via de zelfde connectie update ik ook mijn weer plug-in en mijn RSS reader :) pocketinternetexplorer heb je bij push mail niet nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Maite op 18-04-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 12-09 20:07
Goed tijd geleden heb ik TomTom5 aan de praat gekregen, maar heb nu me Vario gereset en TomTom is dus ook weg. Toen ging het ook al niet via de tutorial maar via een andere weg (weet helaas niet meer hoe, was iets van later de stem van Eva toevoegen).

Helaas weet ik niet meer precies hoe, de tutorial lukt niet omdat de ttn.cab niet wil installeren die roept gewoon mislukt. Helaas als ik TomTom5.0 (baklon) probeer te installeren crashed die ook, terwijl die versie op PDA's prima werkt.

Moet dit weekend weg naar allemaal onbekende plaatsen iemand die me kan helpen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zit met de handen in het haar, sorry dat ik het hier post, maar ik kon verder geen tut ofzo vinden.

Ik krijg wel connectie met mn WLan, maar ik kan er niet over internetten/e-mailen.

Wat kan er aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Laatst online: 11-09 15:30
kecin schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:51:
Ik zit met de handen in het haar, sorry dat ik het hier post, maar ik kon verder geen tut ofzo vinden.

Ik krijg wel connectie met mn WLan, maar ik kan er niet over internetten/e-mailen.

Wat kan er aan de hand zijn?
Heb je een ip-adres gekregen op je wlan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Racemol schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:07:
[...]

Ja, ik heb 192.168.1.3 toegewezen gekregen.

Maar nog steeds geen internet. Signaal sterkte is 100%. (Zit naast de router).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kecin schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:26:
[...]

Ja, ik heb 192.168.1.3 toegewezen gekregen.

Maar nog steeds geen internet. Signaal sterkte is 100%. (Zit naast de router).
Heb je een ip-adres gekregen op je wlan?[/quote]

Als je Spb_PocketPCTipsAndTricks installeert staat hierover wat uitleg.
Voorwaarde is: via Active Sync en een USB-kabel kun je internetten.
Dan is het bij je bureauPC goed ingesteld.
Je dan bij je PDA de DNS en Standaard gateway invullen.
Identiek als voor je bureau-PC.

Synchroniseren via wlan is overigens niet mogelijk heb ik in dit topic ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:27:
[...]

Synchroniseren via wlan is overigens niet mogelijk heb ik in dit topic ergens gelezen.[/quote]

Wat ik tot hier uit begrijp is, dat ik connectie met mijn pc moet hebben wanneer ik wil internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:27:
[...]

Synchroniseren via wlan is overigens niet mogelijk heb ik in dit topic ergens gelezen.[/quote]

wat the hell, waar heb jij het over.. ??

zorg ervoor dat je bij connections > Network cards > Network adapters gekozen is voor de de optie, "my network card connects to: The internet"

als het dat niet is laat maar weten, kijken we verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zerveza schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:34:
[...]

Synchroniseren via wlan is overigens niet mogelijk heb ik in dit topic ergens gelezen.
wat the hell, waar heb jij het over.. ??

zorg ervoor dat je bij connections > Network cards > Network adapters gekozen is voor de de optie, "my network card connects to: The internet"

als het dat niet is laat maar weten, kijken we verder
Ja die staat aan:).

-edit-

Ik heb de telefoon sinds vandaag, en heb de originele 'rom' er nog op. (10/2005).
Kan het hier ook iets mee te maken hebben? Ook heb ik deze regedit verandert. Maar dat hielp ook niets.
Iemand nog suggesties?

-edit2-

Na aan en uit (goed) gedaan te hebben werkt die perfect!

[ Voor 23% gewijzigd door Kecin op 18-04-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Is het iemand, ooit gelukt om een VPN verbinding op te zetten? Ik kan zowel via GPRS als WIFI geen VPN verbinding tot stand brengen. Niet met mijn eigen PC en ook niet met de Server van de zaak. Het lijkt wel alsof hij het niet eens probeerd om een verbinding te maken. Dat de aanvraag mijn Wizard niet verlaat en alleen intern blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 10:17
Ik zit er over te denken om te vario te kopen maar ik was eigenlijk wel benieuwt of ik internet radio kan luisteren als ik via t-mobile internet een gprs verbinding heb? Ik vind dat namelijk een stuk fijner werken dan via het ouderwetse FM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 13:47

Whizzer

Flappie!

tommy schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:31:
Ik zit met een grof probleem!
Wanneer ik met T-mobile grps internet connect en dan naar agile messenger ga, doet mijn telefoonfunctie het niet meer er komt opeens te staan dat ik geen bereik meer heb. Dus zo kan ik ook niet connecten met msn..

:?
Hey, dus ik ben niet de enige geweest met dit probleem... Ik had exact hetzelfde probleem nadat ik mijn Agile had geupdate omdat er volgens hem een nieuwe versie was..

Wat bij mij werkte was de boel uninstallen en vervolgens opnieuw installeren en daarna niet meer updaten. Niet echt een constructieve oplossing, maar werkt wel.

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

3p0x schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:54:
Ik zit er over te denken om te vario te kopen maar ik was eigenlijk wel benieuwt of ik internet radio kan luisteren als ik via t-mobile internet een gprs verbinding heb? Ik vind dat namelijk een stuk fijner werken dan via het ouderwetse FM :P
De radio stream van Radio 538 is zeer goed te beluisteren via de GPRS verbinding. Zelfs in de trein. Af en toe wordt de verbroken maar deze wordt vrij snel weer hersteld. (Heb je geen GSM verbinding dan natuurlijk ook geen Radio) Blijft je stil staan op 1 plek of lopend, dan heb je dat probleem niet en kan je prettig naar de radio luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
Whizzer schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:04:
[...]

Hey, dus ik ben niet de enige geweest met dit probleem... Ik had exact hetzelfde probleem nadat ik mijn Agile had geupdate omdat er volgens hem een nieuwe versie was..

Wat bij mij werkte was de boel uninstallen en vervolgens opnieuw installeren en daarna niet meer updaten. Niet echt een constructieve oplossing, maar werkt wel.
Er was inderdaad een beta van agile die dat had. Maar de huidige beta werkt hier perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in het bezit van een QTEK9100NL. Nu is het zo dat ik er laatst achter kwam dat als je je oor vlakbij het scherm houdt dat je dan een hoog piepend geluid hoort. Dit hoor je alleen als het scherm aanstaat. Dus als de telefoon in standby modus is hoor je het niet. Heeft iedereen dit? Of ligt het aan mijn toestel?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:59:
Ik ben in het bezit van een QTEK9100NL. Nu is het zo dat ik er laatst achter kwam dat als je je oor vlakbij het scherm houdt dat je dan een hoog piepend geluid hoort. Dit hoor je alleen als het scherm aanstaat. Dus als de telefoon in standby modus is hoor je het niet. Heeft iedereen dit? Of ligt het aan mijn toestel?

gr
Ik heb dit ook met mn vario, maar verder geen last van. In een vorig topic was dit al ter sprake gekomen waaruit bleek dat meer mensen hier last van hadden. Volgens mij is het een vrij veel voorkomend probleem. Het probleem met de stylus is een groter probleem imho :(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:14:
[...]

Ik heb dit ook met mn vario, maar verder geen last van. In een vorig topic was dit al ter sprake gekomen waaruit bleek dat meer mensen hier last van hadden. Volgens mij is het een vrij veel voorkomend probleem. Het probleem met de stylus is een groter probleem imho :(
Ik hoor net van CoolBlue BV dat het gaat om een ruis in het scherm. Dit hoort dus NIET!
Ik zit nog in mn garantie periode dus QTEK komt 'm halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 12-09 20:07
TheGeneral schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:07:
Goed tijd geleden heb ik TomTom5 aan de praat gekregen, maar heb nu me Vario gereset en TomTom is dus ook weg. Toen ging het ook al niet via de tutorial maar via een andere weg (weet helaas niet meer hoe, was iets van later de stem van Eva toevoegen).

Helaas weet ik niet meer precies hoe, de tutorial lukt niet omdat de ttn.cab niet wil installeren die roept gewoon mislukt. Helaas als ik TomTom5.0 (baklon) probeer te installeren crashed die ook, terwijl die versie op PDA's prima werkt.

Moet dit weekend weg naar allemaal onbekende plaatsen iemand die me kan helpen?
Nou ja qoute mezelf nog maar even, want me pa heeft ook zijn vario gereset en is dus ook zijn Tomtom kwijt. :( Is er echt niemand die ons kan helpen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Nou ik ben de Qtek al weer helemaal zat. Tis een leuke gadget maar het is niets voor mij. Ik bel zakelijk veel en daar is het allemaal net te traag voor.

Ga hem denk ik verkopen. Hij is pas 2 weken oud dus ga eerst kijken of mijn leverancier niet iets anders voor heeft.Had ook een ADAPT500 BT ontvanger gekocht, Screenprotector, SD 512mb en een Brodit Active holder. Helaas... maar het is wel weer lekker om met mijn oude vertrouwde
Nokia te bellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 19-04-2006 11:20 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
http://msmobiles.com/news.php/5133.html

Pocket Informant 2005 Rev 5 Released

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/software/informant.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
SonOfSam schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:40:
[...]

He?
Yup. Als je je eigen SMTP server insteld, gaat de mail altijd via een SMTP proxy van T-Mobile. Dus de mail komt bij onze SMTP server wel aan, maar wordt geweigerd omdat het vanaf een bij spamcop geregistreerde server vandaan komt :X

Momenteel kunnen ze er niets aan doen heb ik net van een medewerker vernomen. De mailserver schijnt open te staan voor iedereen (soepel), dus de vermelding bij spamcop zal niet snel verdwijnen.
Idiots..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:23:
[...]
Ik hoor net van CoolBlue BV dat het gaat om een ruis in het scherm. Dit hoort dus NIET!
Nou ja...'hoort niet' is ook een beetje overdreven... Zoiets komt gewoon heel vaak voor bij LCD's met een backlight. Ik had het op mijn Psion 5Mx en nu nog steeds op mijn Philips Pronto. Je hoort het alleen in meer of mindere mate als je je oor tegen het ding aandrukt. Kan natuurlijk irri zijn als het hard is en storend is voor het gesprek. Het is in ieder geval geen teken van naderend onheil. Wat het precies veroorzaakt weet ik ook niet, maar het is niet schadelijk. Hooguit irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

TheGeneral schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:32:
[...]
Nou ja qoute mezelf nog maar even, want me pa heeft ook zijn vario gereset en is dus ook zijn Tomtom kwijt. :( Is er echt niemand die ons kan helpen?
De TT helpdesk misschien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
Weet iemand misschien of er 'iPod' software bestaat voor WM5? De controller van een iPod vind ik erg prettig werken en met een touchscreen zou dit eigenlijk perfect na te bootsen zijn. Kon niets vinden via google dus misschien weet iemand van jullie hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Kent iemand deze today screen ook ?

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/o2/xda-mini-s.jpg

Zo wil ik hem ook wel hebben maar dan niet met al die O2 meuk er in.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:46

netblade

Sunrise

Cobra_Lup schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:55:

[afbeelding]

Ik zou dat ook wel zo willen, standaard 2day screens vind ik niet echt effectief.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Laatst online: 30-10-2024
Kan iemand mij helpen?

Ik heb mijn gsm van vandaag en ik heb problemen om te kunnen surfen via wifi.
Hij zegt als ik internet opstart dat hij geen verbinding kan maken met de huidige verbindingsinstellingen.
Ik heb nog alles standaard gezet.
Heb het boekje gelezen maar staat niets van in.
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
mistercash schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:44:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb mijn gsm van vandaag en ik heb problemen om te kunnen surfen via wifi.
Hij zegt als ik internet opstart dat hij geen verbinding kan maken met de huidige verbindingsinstellingen.
Ik heb nog alles standaard gezet.
Heb het boekje gelezen maar staat niets van in.
Kan iemand mij helpen?
* Heb je Wifi wel aangezet in de Comm manager? (Zie Start->Programma's)
* Ben je überhaupt verbonden met je Wireless AP?
* Soms wil de telefoon niet connecten met een Access Point dat op 54g only staat ingesteld, zet dit naar mixed mode als je problemen ondervindt.
* WEP/WPA key goed ingesteld?
* Ga eens naast je access point staan, om zeker te weten dat je niet te ver weg staat.
* 10 delen GoT gelezen over deze phone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:23:
[...]

Heb hetzelfde probleem, bij fixsupport ter reparatie aangebonden.
Aantal weken daarna weer thuis gekregen maar het probleem was niet opgelost.
Schijnbaar was de speaker kapot.
En nu is hij nog steeds onder reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Laatst online: 30-10-2024
Appie_NL schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:02:
[...]

* Heb je Wifi wel aangezet in de Comm manager? (Zie Start->Programma's)
* Ben je überhaupt verbonden met je Wireless AP?
* Soms wil de telefoon niet connecten met een Access Point dat op 54g only staat ingesteld, zet dit naar mixed mode als je problemen ondervindt.
* WEP/WPA key goed ingesteld?
* Ga eens naast je access point staan, om zeker te weten dat je niet te ver weg staat.
* 10 delen GoT gelezen over deze phone? :)
Nou ik heb verbinding en heb een ip-adres. Nu geeft hij als ik verbonden ben geen waarschuwing wel meer van dat er geen verbindingen waren.
Maar als ik naar google.be wil gaan kan hij die pagina niet vinden, van pc kan ik pingen naar de gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Appie_NL schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:14:
[...]

Ik hoor steeds dat er een probleem is met de stylus, maar wat is eigenlijk het probleem? Mijn probleem dat ik hem opeens kwijt ben, dat wordt even zoeken of anders de reserve gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:40:
[...]

welk programmatje was dat?
Van de stuk of wat die er op pdagold.com staan vind ik deze het fijnst werken:
http://www.pdagold.com/software/detail.asp?s=798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
xileS schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:22:
[...]

Ik hoor steeds dat er een probleem is met de stylus, maar wat is eigenlijk het probleem? Mijn probleem dat ik hem opeens kwijt ben, dat wordt even zoeken of anders de reserve gebruiken.
Door een slechte constructie in de Wizard zelf valt na verloop van tijd de stylus erg makkelijk uit je telefoon. De schacht klemt niet meer. Zie ook de site van Eggy
[EDIT]
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:57:

Nadat ik een verjaardag heb ingevoerd bij mijn contactpersoon, op mijn telefoon, en ik synchroniseer mijn telefoon met Outlook, dan krijg ik automatisch een nieuwe gebeurtenis in mijn agenda op die verjaardag met tussen haakjes de leeftijd van die persoon.

[ Voor 39% gewijzigd door Bebob_NL op 19-04-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:34:

*knip*

Nadat ik een verjaardag heb ingevoerd bij mijn contactpersoon, op mijn telefoon, en ik synchroniseer mijn telefoon met Outlook, dan krijg ik automatisch een nieuwe gebeurtenis in mijn agenda op die verjaardag met tussen haakjes de leeftijd van die persoon.
Nou inderdaad ik kwam er zelf ook achter. Ik vind dit echter onwenselijk want heb immers nu al een Today plug-in hiervoor. Dit vind ik persoonlijk handiger dan dat Outlook automatisch mijn kalender gaat invullen, ten eerste omdat de reminder zo wordt ingesteld dat om kwart voor 12 een reminder gaat (zwaar irritant!) en ten tweede omdat je na het invullen van een nieuwe contact eerst moet synchroniseren met outlook.

Maar ik kan dus nergens in Outlook instellen dat hij hiermee moet stoppen! Wie kan mij helpen? Dit is echt weer zo'n bagger MS iets, op je PDA kun je niet instellen dat je meldingen krijgt van verjaardagen, en op de PC wordt het je door de strot gedouwd (er vanuit gaande dat dit gewoon niet in te stellen valt).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 15:00
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:42:
[...]

Nou inderdaad ik kwam er zelf ook achter. Ik vind dit echter onwenselijk want heb immers nu al een Today plug-in hiervoor. Dit vind ik persoonlijk handiger dan dat Outlook automatisch mijn kalender gaat invullen, ten eerste omdat de reminder zo wordt ingesteld dat om kwart voor 12 een reminder gaat (zwaar irritant!) en ten tweede omdat je na het invullen van een nieuwe contact eerst moet synchroniseren met outlook.
hehehe, die reminder om 23.45 is inderdaad heeeel irritant. Ik had laatst het geluid zacht staan, en alsnog kwam dir rottelefoon ertussendoor.
Ik gebruik PhoneProfiles van modaco, daarmee kan ik profielen maken voor ringtone en sms. Weet iemand iets (freeware) voor de overige geluiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
Is er iemand die de netwerk today tool Net@Board v2.0 aan de gang krijgt op de wizard ?
deze dus http://www.tonaya.com/products/nb/index.php
Hij lijkt mij erg handig echter andere tools vinden netwerken maar deze niks...?

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Een kort vraagje. Mijn vario is voor reparatie geweest. Ik heb een nieuwe toestel gekregen, maar ik weet niet hoe ik um instel dat hij mijn contactpersonen vanaf de simkaart pakt. Iemand een idee?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers,
ik heb sinds 3,5 weken een MDA vario. Ik heb na 1 dag meteen maar de nieuwste Imate Rom erop gezet, en een aantal progamma's. Tot anderhalve week geleden niks mis mee, maar nu het volgende:
als ik het toestel gewoon gebruikte viel opeens het scherm spontaan uit, maar niet dat het gewoon in een keer zwart was, het bevroor zeg maar, en werd dan aan de rechterkant langzaam steeds witter en aan de linker kant zwart. Niet in rechte lijnen, maar 2 vlekken zeg maar, ik kan het niet echt geod beschrijven, kan wel foto posten als t nodig is. vervolgens als ik dan het scherm met de aan/uit knop aan en uit zette deed ie 't weer gewoon. het kwam vooral voor als het scherm uit zn standby werd gehaald, als ik gebeld werd dus, of een sms kreeg, en ook als ik een sms typte. Ook begonnen de pixels op het scherm te trillen zeg maar, dat bv in het progamma menutje 'lopende' letters ziet.
Na wat gepielt te hebben met de instellingen (scherm al meerdere keer opnieuw uitgelijnd) kwam ik op de cleartype instelling in het scherm menu. cleartype geactiveerd (en met reg hack ook als je t tb uitschuift), toen deed het scherm 't een stuk beter, geen lopende letters en ik dacht dat het gefixed was. Helaas het scherm viel toch weer een paar keer uit, wel minder als voorheen maar nog steeds hinderlijk. Het is ook niet te baseren waardoor het komt, soms gaat het een halve dag goed, dan valt het scherm weer uit als ik een smsje probeer te typen.
Ik heb toen 3 dagen geleden de niewste Qtek wwe rom erop gezet, maar ook deze gaf hetzelfde probleem, meteen al bij het begin scherm als je geleerd wordt hoe je moet knippen en plakken, nog voordat de extended rom wordt geinstalleerd. ik heb toen 1 dag die rom erop gehad, maar vond op een of andere manier de imate toch fijner, dus die er weer terug op, en nog steeds het probleem.
Ik heb nu dus de vario met:
- Imate 2.16.9.1 WWE (extended rom niet geinstalleerd)
- SPB pocket plus 3 (nieuwste versie)
- the core media player 0.71 (dacht ik)
- Worms world party
- Resco file explorer
ik denk zelf niet dat het software matig is, omdat zelf na een hard reset zonder extended rom valt het scherm uit, en 'lopen' de letters in menu's, het wordt zoals eerder gezegd wel minder als ik cleartype aanzet, maar het is nog steeds niet voorbij.
weet iemand een oplossing? en heeft het zin om de originele t-mobile rom erop te zetten en dan terug te gaan naar de shop, of zien ze dan (bij de reparatie) dat de CID eraf is?
Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het gewoon een hardware fout is en je er mee terug moet gaan naar de winkel.
Ja maar omdat ie al cid unlocked is weet ik niet zeker of ze daar moelijk over doen. Daarom wacht ik ook kooi een jaartje en laat hem dan gewoon door tmobile unlocken (gratis en met garantie).

Als ik jou was zou ik hem gewoon laten repareren (zoals hij nu is heb je er ook iets aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:55:

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/26d2c4ced81adccf55c73a941d29fe05/full.jpg

Deze lijkt er ook wel op. Ik ben ook wel benieuwd wat voor prog het is.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.