Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:50:
[...]
Zeg, wat heb jij allemaal voor moois geïnstalleerd? Wat heb je op de bovenste balk (lijkt me handig de verbindingssterkte wat gedetailleerder te hebben) etc etc... het apparaat is helemaal omgebouwd!
DJMurtz schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:33:
[...]
jezus, daar zal je toch even een kleine uitleg over moeten geven hoor. Dat lijkt wel het windows vista theme? en die temp meters zijn ook om te smullen... nou, eigenlijk alles wel, behalve dan de CPU meter, we zijn dan wel tweakers maar op mijn pda/tel hoef ik dat toch echt niet
Dus bij deze, zou je misschien even je geinstalleerd progjes kunnen opnoemen die je today scherm er zo laten uitzien? Alvast bedankt
Ok, ik ben er ook blij meeDjWannaB2002 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:46:
Ben het er helemaal mee eens, dat jou scherm er echt al toppie uit ziet!!!!
Heb dan nog geen vario I / vario II maar ben wel erg benieuwd hoe je het zo gekregen hebt ja
In ieder geval gebruik ik wisbar advance 2, hierbij gebruik ik een theme die je hier kan vinden: http://www.lakeridgesoftware.com/forum/viewtopic.php?t=3435
In deze theme zit ook meteen het achtergrondje (die overigens er niet mooi uit ziet als ik het keyboard uitschuif).
Voor het weer gebruik ik Pocketweather 1.3.3
Voor het processor / memory grafiekje gebruik ik RhinoStats 3.0
Ben nu ook aan het spelen met PHM TrayLaunch waar 1-2tje het al over had, briljant progje.
Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik die blauwe lijntjes wegkrijg
Hmmm ik heb geen last van problemen met snelheid, maar hier draait ie ook op 240 MHz meestalAppie_NL schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:03:
[...]
Dat is WisBar Advance met de Windows Vista Theme. Ziet er idd erg mooi uit inderdaad, maar mijn WIzard er nog een stuk trager door. Toen ik de Wizard net had ging ik zelf voor zoveel mogelijk eyecandy. Na verloop van tijd werd het meer de sport om het ding zo snel mogelijk te krijgen. Nu heb ik alleen nog maar SPB Weather, SPB pocket plus en TaskPlus. 10 x sneller dan met WisBar Advance!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 22:15 ]