HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.322 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

tallstoi schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:31:
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of ontkennen? Want dit zou voor mij een argument kunnen zijn om maar af te zien van de MDA Vario en uit te kijken naar iets anders.
Zou niet weten of dit zo is, maar je kan gemakkelijk de ROM van i-mate op je vario zetten, waarmee het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
tallstoi schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:31:
Ik overweeg om de MDA Vario icm een contractverlenging aan te schaffen. Ik zit echter nog met een vraag over de Vario: Op de site pocketinfo.nl ( Pocketinfo.nl - Conclusie review Qtek 9100 ) staat geschreven dat de MDA Vario niet beschikt over handschriftherkenning, dit in tegenstelling tot de Qtek 9100 en de I-Mate K-Jam. Dit zou komen door een fout van Microsoft, zij hebben handschriftherkenning weggelaten uit de Nederlandse versie van Windows Mobile 5.0.

Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of ontkennen? Want dit zou voor mij een argument kunnen zijn om maar af te zien van de MDA Vario en uit te kijken naar iets anders. Ik heb uiteraard eerst de search gebruikt maar kon hierover zo gauw niets vinden (ik stond ook wel versteld van het aantal posts over de Wizard zeg >:) )
MDA vario beschikt hier inderdaad standaard niet over (met de standaard ROM). Dit is echter zelf doormiddel van een patch wel te activeren. Of natuurlijk door er een andere (engelstalige) ROM er op te zetten van Qtek of I-Mate. Zelf vind ik het niet lekker werken, k gebruik veel liever het toetsenbord (maar das persoonlijk i guesss.... ;) ).

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:01:
[...]

kan het programma ook alles opslaan op je storage card en synchroniseren zodra je een wifi verbinding hebt, of moet het live gebeuren?

programma lijkt me interresant, ik heb 2 gig storage en ben om de dag wel in de buurt van een wifi...
PMRecorder slaat de gesprekken automatisch op op de storage card.

Je kun het programma PMVault zo instellen dat alles automatisch naar de website verzonden wordt (=archiveren). Je kunt dan ook aangeven om de hoeveel uur je wilt archiveren (= naar de website zenden). Je kunt ook "auto-archive" uitzetten, dan kun je handmatig archiveren (bijv. op het moment dat je wifi hebt) en tenslotte kun je het zo instellen dat er alleen gearchiveerd wordt als er een ActiveSync verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ik blijf er van balen dat foto's zulke vreemde kleuren hebben, ok na de rom update en patch is er niets veranderd. Echt voor elke foto moet ik het contrast en sowieso de kleuren aanpassen. Dit is toch echt wel nog steeds een zwaar minpunt van deze telefoon. Gevoelsmatig is het niet anders dan een upgescalede webcam uit het jaar 2000.

Edit: m.b.t. die patch, het is toch alleen cab op telefoon installen, rebooten en testen neem ik aan?

[ Voor 18% gewijzigd door Carel op 10-04-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:00:
[...]

Aangezien ik redelijk wat nuttige (en duidelijk/beknopte) kennis heb opgehaald van je site, lijkt het me toch wel leuk om te weten wat je nog meer hebt draaien op je telefoontje. Tenminste, zolang het van algemeen nut kan zijn (natuurlijk hoeven we niet te weten dat je je webcam hebt aangesloten voor euh... nou ja, je weet wel).

Zou je een keer een lijstje willen posten, met korte uitleg van proggie en URL? Misschien dat je dan nog meer mensen aan de rol krijgt met allerlei leuke gadgets, proggies en dergelijke.

offtopic:
Je ROM-upgrade tips zijn erg oke; de laatste iMate draait vlekkeloos!
Meeste nuttige informatie probeer ik ook te plaatsen, danwel in de topicstart, danwel op mijn eigen forum als toevoeging. Op mijn forum had ik ook een sticky gemaakt waar mensen hun favoriete apps & games konden posten met screenshot, link en eventueel een korte beschrijving (eventueel in de vorm van een citaat) om een indruk te geven van de functies.

Enerzijds is het vast wel leuk wanneer iedereen zijn of haar config post maar aan de andere kant vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het heeft tegenover de moeite die het kan kosten. De belangrijke dingen kom je hier wel tegen en een hele lijst van alles wat ik bijvoorbeeld met mijn K-JAM gedaan heb zou ik wel even mee bezig zijn :p Wanneer je kijkt naar dergelijke topics op XDA-Developers en HowardForums haken de meeste mensen ook al snel af wanneer ze een lijst met alleen maar woorden zien. Bovendien heb je er waarschijnlijk net zoveel aan wanneer iemand anders dit doet in dit topic :)

Ik zal er in ieder geval nog even over nadenken maar vanavond ga ik eerst nog even een post maken op mijn forum over die app waarmee je je Wizards camera als webcam kunt laten fungeren.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1800message.com
Ben eigenlijk (ook) wel beetje afwachtend of het wel verstandig is dit te gaan gebruiken...
Niet dat ik van natura voorzichtig ben met persongegevens.
Maar omdat ik op de website etc nergens reclame zie vraag ik me af waar ze geld mee verdienen ... Ben bang dat ze de database verkopen aan reclame bureaus die vervolgens weer gaan spammen (en spam op me mobiel heb ik dus echt geen zin in)..

Iemand die uitsluitsel kan geven?
edit>
Motoblast, LLC is the sole owner of the information collected on 1800Message.com. Motoblast, LLC may collect personally identifiable information from our users at several different points on our Web site.
We use this information for billing purposes and to fill your orders. If we have trouble processing an order, we will use this information to contact you.
Participation in these surveys or contests is completely voluntary and you therefore have a choice whether or not to disclose this information. The requested information typically includes contact information (such as name and shipping address), and demographic information (such as zip code).
We use this information to notify contest winners and award prizes, to monitor site traffic or personalize the site, to send participants an email newsletter.
We may use a third party service provider to conduct these surveys or contests; that company will be prohibited from using our users’ personally identifiable information for any other purpose. We will not share the personally identifiable information you provide through a contest or survey with other third parties unless we give you prior notice and choice.

Dus je moet waarschijnlijk ergens heel moeilijk aangeven dat je je persoongegevens niet wilt vrijgeven, maar alsnog ben je dan waarschijnlijk niet ingedekt.. moeilijk hoor

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedego
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-08 00:35
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:32:
Heeft er iemand ervaring met de Personal Mobile Vault van 1800message.com in combinatie met hun programmaatjes PM Vault en PM Recorder? Door middel van het eerste programma PM Vault worden alle smsjes / afbeeldingen / contactpersonen / telefoongeschiedenis en notities gearchiveerd en automatisch op bepaalde tijden naar de site geupload. Met het tweede programmaatje worden automatisch alle gesprekken die je voert opgenomen (!) en ook geupload naar de site! Je kunt vervolgens op de site inloggen met je telefoonnummer (formaat: 31612345678) en een wachtwoord dat je insteld via PM Vault op je mobiel. Je kunt dan door alle smsjes bladeren, notities en afbeeldingen bekijken, je gespreksgeschiedenis bekijken èn gesprekken beluisteren!

Ik heb het uitgetest en het werkt perfect! De data-overdracht valt binnen de perken maar het mag duidelijk zijn dat het alleen bruikbaar is met een onbeperkt internet abonnement (bijv. T-Mobile PIT)! Ik weet echter niet of ik het wel blijf gebruiken want ik weet niet of ik 1800message.com wel vertrouw met al mijn bel en sms gegevens! Iemand daar ervaring mee of ideeën over? Het leek me in ieder geval dat hier vast wel mensen in geïnteresseerd zijn!?
Ik heb het even onderzocht, en ben er achter gekomen dat het een service van microsoft is! Ik heb geen zin om hun hele policy door te lezen, maar je mag er vanuit gaan dat zo'n bedrijf toch niet al te gekken dingen zal gaan doen met je gegevens.

Verder vroeg ik mij af of het mogelijk is om een snelkoppeling te maken is om opdracht te geven dat het programma'tje zijn gegevens mag uploaden. Dan zou ik deze in het startmenu kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Carel schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:26:
Ik blijf er van balen dat foto's zulke vreemde kleuren hebben, ok na de rom update en patch is er niets veranderd. Echt voor elke foto moet ik het contrast en sowieso de kleuren aanpassen. Dit is toch echt wel nog steeds een zwaar minpunt van deze telefoon. Gevoelsmatig is het niet anders dan een upgescalede webcam uit het jaar 2000.

Edit: m.b.t. die patch, het is toch alleen cab op telefoon installen, rebooten en testen neem ik aan?
Mee eens, de camera stelt echt teleur, een W800i van SE maakt echt veeeel betere foto's. Patch is installeren op je phone en even softresetten ja....

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jedego schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:48:
[...]

Ik heb het even onderzocht, en ben er achter gekomen dat het een service van microsoft is! Ik heb geen zin om hun hele policy door te lezen, maar je mag er vanuit gaan dat zo'n bedrijf toch niet al te gekken dingen zal gaan doen met je gegevens.

Verder vroeg ik mij af of het mogelijk is om een snelkoppeling te maken is om opdracht te geven dat het programma'tje zijn gegevens mag uploaden. Dan zou ik deze in het startmenu kunnen zetten.
Waar heb jij gezien dat het een service van Microsoft is? Op de site van 1800message.com staat een aantal keer "Windows Mobile is a trademark of Microsoft Corporation." en wordt er door verwezen naar de Windows Mobile pagina van Microsoft, maar ik denk niet dat dit een service van Microsoft is!

Meer uit hun voorwaarden:

Motoblast, LLC does not use any of the information archived by your phone for any other purpose than displaying it back to you when you log into 1800message.com and providing context relavant ads to your content - as provided by Google. You may share Pictures, Voice Calls, Voice Notes with others by marking those items as "public". Other than those items you mark as "public", all other information is only viewable by you after logging into the 1800message.com site.

Communications from the Site

Special Offers and Updates
We will occasionally send you information on products, services, special deals, promotions. You can sign up for these emails from us on your Settings page.

Out of respect for your privacy, we present the option not to receive these types of communications. Please see the “Choice and Opt-out.”

Newsletters
If you wish to subscribe to our newsletter(s), we will use your name and email address to send the newsletter to you. Out of respect for your privacy, we provide you a way to unsubscribe. Please see the “Choice and Opt-out” section.

Personally identifiable information:
We DO NOT Share Personally Identifiable Information with Third Parties

Al met al lijkt het mij een redelijk betrouwbare zaak. Ze hebben natuurlijk de gebruikelijke nieuwsbrieven en productinfo mails die elke site heeft maar daarvoor kun je je uitschrijven.
Verder lijkt het erop dat ze verdienen aan de Google Tekst advertenties die je te zien krijgt als je op jouw pagina bent ingelogd. Ik ga het in ieder geval nog wat langer uitproberen.

Inmiddels heb ik wel gehoord dat je om gesprekken fatsoenlijk op te nemen gebruik moet maken van je luidspreker-modus. Als je dat niet doet hoor je de 'andere kant' heel zacht en jouw eigen stem normaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Hmm.. sinds vanmiddag reageert m'n M3000 niet meer op t touchscreen :s heeft iemand dit al een keer gehad? ik ga maar een hardreset proberen en/of meteen nieuwe Qtek firmware.
//

Na een hard reset kan ik em nu ook niet meer uitlijnen :/ Wat zal ik nu doen? de telefoon is wel verzekerd. Ik ga ff lezen of dat ook voor dit soort dingen is.

Voor een leek is hij nu iig wel kapot. :( :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Vuvuzela op 10-04-2006 18:58 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
mss valt het wel gewoon onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Dan zou ik allereerst maar eens een hard reset proberen of hem flashen met de Orange firmware. Vergeet alleen niet dat de kans bestaat dat je niet door het configuratiescherm heen komt. Als je aanspraak moet maken op je garantie kun je dit ook beter doen met een Orange ROM.

Edit: Je hebt ondertussen dus een hard reset uitgevoerd zie ik na het lezen van je edit.

[ Voor 15% gewijzigd door Eggy op 10-04-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
DeOS schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:55:
[...]

MDA vario beschikt hier inderdaad standaard niet over (met de standaard ROM). Dit is echter zelf doormiddel van een patch wel te activeren. Of natuurlijk door er een andere (engelstalige) ROM er op te zetten van Qtek of I-Mate. Zelf vind ik het niet lekker werken, k gebruik veel liever het toetsenbord (maar das persoonlijk i guesss.... ;) ).
Thanks voor deze uitleg. Tja, ik gebruik nu al vier jaar een Palm (IIIc) en ben niet anders gewend. En voor invoer van enkele (hooguit 5) woorden bijvoorbeeld in de agenda lijkt handschrifherkenning mij handiger en sneller werken dan elke keer dat toetsenbord te voorschijn te trekken.
Ja, ik had nu ook al begrepen dat dit euvel valt te verhelpen door een andere ROM erop te zetten. Groot nadeel daarvan vind ik toch wel dat mijn garantie vervalt (CID lock moet er eerst af). Daarom ben ik érg geïnteresseerd in die patch die je noemt. Kun je mij alsjeblieft een tip geven waar ik die kan vinden?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Ja ik kan nu iig niets meer met m'n toestel. Wel vreemd. Ben er zuinig op en heb op mn werk vandaag ook geen vreemde dingen gedaan.
Nu ff uitzoeken wat verstandiger is. Bij de orange shop :? of verzekering bellen, dan heb ik binnen 4 uur een leentoestel en regelen hun de rest.

//Verzekering kost me sowieso €25 euro aan eigen risico :r
Ik stuur mn moeder morgen wel langs de Orange shop ;) Kan evt. altijd nog m'n verzekering bellen.

[ Voor 27% gewijzigd door Vuvuzela op 10-04-2006 19:22 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
tallstoi schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:05:
[...]Thanks voor deze uitleg. Tja, ik gebruik nu al vier jaar een Palm (IIIc) en ben niet anders gewend. En voor invoer van enkele (hooguit 5) woorden bijvoorbeeld in de agenda lijkt handschrifherkenning mij handiger en sneller werken dan elke keer dat toetsenbord te voorschijn te trekken.
Ja, ik had nu ook al begrepen dat dit euvel valt te verhelpen door een andere ROM erop te zetten. Groot nadeel daarvan vind ik toch wel dat mijn garantie vervalt (CID lock moet er eerst af). Daarom ben ik érg geïnteresseerd in die patch die je noemt. Kun je mij alsjeblieft een tip geven waar ik die kan vinden?
Zoek even op "Recognizer (input)" in de startpost. En de handschrift herkenning is bij palm iets beter dan in windows mobile volgens mij. Maar k heb geen vergelijkingsmateriaal so can't say.... :z

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wat is de laatste qtek wwe rom? Want ik zie door de bomen het bos niet meer, en ik wil hem dus een update geven. Ik zoek dus niet de nederlandse maar de nieuwste engelse rom. Ik ga zo nog even xda onder de loep nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:59:
[...]

je oomgeving is bepalend voor je fix tijd (tijd tot een positiebepaling)
als je de adapter in openlucht, zonder bomen huizen endergelijke neerlecht, dan zal hij sneller een fix hebben dan wanneer je em in een smalle steeg onder je bestuurdersstoel hebt.
wat wil ik hiermee zeggen: ja het is normaal dat het soms lang duurt
de tijden zijn verschillend per gps-unit dus kijk voor aanschaf in handleiding (hot-fix etc)
advies: plaats em voor bij de ventilatie van je voorraam, hier zal de gps-unit in de meeste gevallen het snelste een fix vinden
fijn dat je mijn verhaaltje onsamenhangend vind, maar ik krijg gewoon zelfs in de buitenlucht ding in mijn hand op een groot plein in eindhoven geen GPS signaal, 15 minuten lang niet. terwijl ik hier alleen nog maar positieve dingen gelezen heb over de AD-300 dus ik vraag me af of dat ding misschien stuk is ofzo...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
@DaannO

Je kunt hem ook terugvinden in het overzicht op mijn forum. Staan alle officiële WWE en NL ROMs verzameld.

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/dload.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Eggy schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:49:
@DaannO

Je kunt hem ook terugvinden in het overzicht op mijn forum. Staan alle officiële WWE en NL ROMs verzameld.

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/dload.php
Super dat zocht ik! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:03
Eggy, ik zag dat er een nieuwe ROM uit was? 2.18? Is daar veel anders dan in 2.17?

Ga m iig effe installeren om te checken of dat mijn Wifi problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die het batterij-icoontje wegwillen uit de startbalk in de nieuwe ROMs en weer gewoon de tijd op die plaats willen:

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/9458/time2jz.gif
(nadeeltje: het 'luidsprekertje wordt overlapt, maar is wel nog aanteklikken)

Het is een programmaatje van Levenum van XDA-developers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
sorted.bits schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:31:
Eggy, ik zag dat er een nieuwe ROM uit was? 2.18? Is daar veel anders dan in 2.17?

Nja maar deze is alleen nederlands en dat wil ik nou net weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Meh, ook mijn wifi problemen zijn niet opgelost :(... too bad, back to english ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Een klasgenoot heeft eventjes wat voor - na fofo's geupped om zijn resultaat te tonen.
http://www.netripper.nl/~...06-04-10_vario_cam_patch/

Alleen qua overbelichting is er een vooruitgang, hoewel foto's nu soms wat te donker zijn (heb ik nu ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
sorted.bits schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:31:

Ga maar uit van (zo goed als) niets.
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:37:
Voor diegene die het batterij-icoontje wegwillen uit de startbalk in de nieuwe ROMs en weer gewoon de tijd op die plaats willen:

[afbeelding]
(nadeeltje: het 'luidsprekertje wordt overlapt, maar is wel nog aanteklikken)

Het is een programmaatje van Levenum van XDA-developers _/-\o_
Weet iemand toevallig ook of dit tegelijkertijd het Magic Button probleem verhelpt waarbij deze een half icoontje overlapt in taskbar terwijl je het today scherm bekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg ik probeerde net mijn Rabobank pas in de SPV te proppen 8)7 Het duurde overigens heel kort om te beseffen dat ik de Random Reader nodig had.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:48:
fijn dat je mijn verhaaltje onsamenhangend vind, maar ik krijg gewoon zelfs in de buitenlucht ding in mijn hand op een groot plein in eindhoven geen GPS signaal, 15 minuten lang niet. terwijl ik hier alleen nog maar positieve dingen gelezen heb over de AD-300 dus ik vraag me af of dat ding misschien stuk is ofzo...
was niet aanvallend bedoeld:) lul dr zelf soms ook in o,maar terzijde

k heb zelf een oases een adpat 300 en een rikaline.. de adapt heeft redelijk snelle fix dus zou geen problemen moeten hebben in de setting die je beschrijft. terug sturen dat ding (tenzij je em voor het eerst aanzet en hij nog nooit eerder een fix in de buurt heeft gehad, dan kan het wel een half uur duren)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
DeOS schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:25:
[...]

Zoek even op "Recognizer (input)" in de startpost. En de handschrift herkenning is bij palm iets beter dan in windows mobile volgens mij. Maar k heb geen vergelijkingsmateriaal so can't say.... :z
Oeps sorry, heb ik er toch overheen gelezen. Had wel gezocht op 'handschrift' en 'herkenning' maar dus niet gevonden. Bij de oriëntatie voor een nieuwe smartphone stuitte ik pas afgelopen weekend op de Wizard. Wat een gigantische hoeveelheid info is er over dit apparaatje te vinden zeg :P Ben in ieder geval zwaar onder de indruk van het niveau van de informatievoorziening. Respect, vooral voor de maker van de startpost maar zeker ook voor allen die dit topic 'alive' houden. Het lijkt er sterk op dat de Wizard de meest tweakable smartphone is die voor geld te koop is. Ik weet nu in ieder geval wel wat mijn eerstvolgende aankoop wordt 8)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Argh, met die K-jam ROM's heb ik altijd het probleem dat hij zegt dat ik 1 unread mail heb. Terwijl er geen enkele mail meer in mijn inbox/prullenbak/where-ever staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorted.bits schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:22:
Argh, met die K-jam ROM's heb ik altijd het probleem dat hij zegt dat ik 1 unread mail heb. Terwijl er geen enkele mail meer in mijn inbox/prullenbak/where-ever staat.
Dat los ik op door op "reply" te drukken en vervolgens gewoon op "ok" of kruisje te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
@tallstoi

Graag gedaan, heb ik tenminste 1 iemand overtuigd om dit toestel te kopen :)
Wat staat er bij jou onder "HKEY_Current User\System\State\Messages\sms\Unread\" wanneer dit voorkomt?

Nog wat updates overigens:

Pocket PC als webcam (met als mogelijkheden het versturen van de afbeeldingen naar een website of naar je desktop)

Afbeeldingslocatie: http://www.handango.com/include/pictures/907602/transfer.jpg

Nog een mogelijke oplossing voor het stylus probleem. Ik heb hier al eerder een aantal oplossing voor het probleem besproken. De oplossing beschreven op onderstaande afbeelding lijkt me echter ook een handige oplossing, zonder verlies van garantie. Het papier moet echter om de zoveel tijd vervangen worden. Wellicht kan deze beter vastgeklemt worden met behulp van een ander stukje materiaal?

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/files/stylus_fix.jpg

Tot slot, 1-2tje ook nog bedankt, ik heb nu ook even een bericht geplaatst over de gespreks opneem service op mijn forum :)

[ Voor 60% gewijzigd door Eggy op 11-04-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Johannusvanudos schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:48:
[...]

De eerste AD-300 die ik had was ook defect, kon wel satelieten vinden maar geen fix. Opgewisseld na paar dagen klooien en binnen 3 minuten fix. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:56:
[...]
was niet aanvallend bedoeld:) lul dr zelf soms ook in o,maar terzijde

k heb zelf een oases een adpat 300 en een rikaline.. de adapt heeft redelijk snelle fix dus zou geen problemen moeten hebben in de setting die je beschrijft. terug sturen dat ding (tenzij je em voor het eerst aanzet en hij nog nooit eerder een fix in de buurt heeft gehad, dan kan het wel een half uur duren)
Bedankt voor deze info, maar nog even 1 vraagje, die oasis heb ik, maar dat is toch identiek dezelfde als die AD-300? of heb ik het nu mis? wat zijn jou ervaringen dan met die oasis? zelfde?
Sjaak schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:27:
[...]

De eerste AD-300 die ik had was ook defect, kon wel satelieten vinden maar geen fix. Opgewisseld na paar dagen klooien en binnen 3 minuten fix. :D
het rare is dat ik op Exact dezelefde plek de ene keer binnen 2 min fix heb en de volgende ochtend gewoon helemaal niet! ook heb ik sterk het idee dat hij 's avonds veel sneller fixed dan 's ochtends... om eerlijk te zijn heb ik 's ochtends noog nooit een fix gehad en 's avonds redelijk vaak wel... kan dit?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:41:
Bedankt voor deze info, maar nog even 1 vraagje, die oasis heb ik, maar dat is toch identiek dezelfde als die AD-300? of heb ik het nu mis? wat zijn jou ervaringen dan met die oasis? zelfde?
naar mijn idee heeft de adapt sneller een fix. maar dit heb ik nog nooit getest. iig was de rikaline 20 seconden sneller dan de oasis (beide nieuw uit doos gelijktijdig aangedaan en tijd bekeken).
zal vanavond even testen of mijn idee klopt dat de adapt sneller is dan de oasis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:41:
[...]

[...]

het rare is dat ik op Exact dezelefde plek de ene keer binnen 2 min fix heb en de volgende ochtend gewoon helemaal niet! ook heb ik sterk het idee dat hij 's avonds veel sneller fixed dan 's ochtends... om eerlijk te zijn heb ik 's ochtends noog nooit een fix gehad en 's avonds redelijk vaak wel... kan dit?
De GPS ontvanger maakt gebruik van satellieten. Hoewel jij dan misschien op steeds dezelfde plek staat, staan die sattelieten niet steeds op dezelfe plek. Het kan dus inderdaad zo zijn dat je op dezelfde plek, op verschillende momenten verschillend bereik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op mijn oude WindowsMobile-device kon je het checken voor een certificaat uitzetten ( zie deze link van Microsoft). Kan dit ook op een WM2005-device op de een of andere manier want ik heb wederom problemen met het raadplegen van onze https-webmail.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
Eggy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:14:
...
Pocket PC als webcam (met als mogelijkheden het versturen van de afbeeldingen naar een website of naar je desktop)
...
Deze is ook leuk, streamen vanaf je PPC naar een website:

http://www.comvu.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
N!co schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:18:
[...]

Deze is ook leuk, streamen vanaf je PPC naar een website:

http://www.comvu.com/
Die was ik inderdaad gisteren ook tegengekomen. Heb je er zelf ook ervaring mee en is hij eenvoudig in gebruik etc., eventueel ten opzichte van andere apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:52:
[...]

De GPS ontvanger maakt gebruik van satellieten. Hoewel jij dan misschien op steeds dezelfde plek staat, staan die sattelieten niet steeds op dezelfe plek. Het kan dus inderdaad zo zijn dat je op dezelfde plek, op verschillende momenten verschillend bereik hebt.
Klinkt als een leuke uitleg ware het niet dat GPS werkt op basis van geostationere satalieten. Geostationere wil zeggen dat die beestjes altijd boven het zelfde stukje aarde zwabberen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 12-09 21:04
nsa1984 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:43:
[...]

Klinkt als een leuke uitleg ware het niet dat GPS werkt op basis van geostationere satalieten. Geostationere wil zeggen dat die beestjes altijd boven het zelfde stukje aarde zwabberen.
Dan heb je nog altijd variatie in het weer/luchtdruk/luchtvochtigheid, etc...

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb dit probleem ook gehad. Mijn adapt is teruggeweest naar de leverancier, maar bleek niet kapot.

Heb de mijne aan de praat gekregen door de instructies in de startpost letterlijk op te volgen.
Dus zowel een inkomende poort op com 7 te maken en een uitgaande op com 6. TT5.21 herkent dit goed bij mij.
Fix meestal binnen een paar minuten, afhankelijk van mijn positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Klinkt als een leuke uitleg ware het niet dat GPS werkt op basis van geostationere satalieten.
Volgens mij is dat dus niet zo.

[edit]effe opgezocht:
The GPS satellites are not in geo-stationary orbit, but instead orbit twice every time the Earth rotates once. This means that for any observer the satellites appear to orbit once overhead each day. Such an arrangement gives better coverage. It is also clever in the sense that the motion of any GPS satellite will repeat itself each day.
Bron: http://documents.wolfram....ebooks/GPSSatellites.html

[ Voor 50% gewijzigd door mphilipp op 11-04-2006 13:53 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat klopt dus niet! GPS Satellieten circelen rond de aarde!
Stukje uit wikipedia:

The GPS system uses a satellite constellation of 24 satellites in intermediate circular orbits. The orbits are designed so at least four satellites are always within line of sight from almost any place on earth. [4] Each satellite circles the Earth twice each day at an altitude of 20,200 kilometres (12,600 miles). There are four satellites in each of six orbital planes. The constellation also includes three spare satellites in orbit. Each orbit is inclined 55 degrees from the equatorial plane, and the right ascension of the ascending nodes are separated by sixty degrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almanbrother
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-08 22:31
Voor wie niet al te veel wil uitgeven voor een verloopstekkertje 2.5 mm naar 3.5 mm zie hier:

http://stores.ebay.nl/Gadget-Kingdom-Online-Store

Ik heb er zelf een gekocht voor €3,50 incl verzendkosten!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 13:47

Whizzer

Flappie!

Helaas ben ik weer eens een uniek geval gebleken door een ander root folder path nodig te hebben in mijn mail client, waardoor de mensen mij hier niet konden helpen. Maar inmiddels zelf wel de oplossing gevonden. Binnen PocketOutlook kan je je root folder path niet aanpassen. Je kunt dit wel bereiken met WebIS Mail van WebIS.net. Tegenwoordig heet dat product trouwens FlexMail 2006.
Binnen PocketOutlook heb ik dit probleem constant met mijn Gmail account. Om de zoveel tijd gaat ie lopen mekkeren dat ik nieuwe mail heb. En dat zijn dan alle mails in dat account.. Niet echt handig dus, vooral omdat je ze dan eerst weer allemaal moet markeren als "read".

Iemand meer hier last van of eventueel een oplossing?

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medegebruikers,

Excuus dat ik weer mijn emailprobleem hier neerleg, maar ik kom er echt niet uit. Ik ben een redelijk uniek geval denk ik. Resumé: ik kan geen nieuwe mail aanmaken, het lukt me niet om een geadresseerde in te typen of te selecteren.

Wellicht weet ik nu waar het probleem vandaan komt: GKmail wil ook niet werken. En die geeft ook een keurige foutmelding: "kan bestands- of assembly-naam System.Data.SqlServerCe, Version=3.0.3600.0 etc (iets met publickeytoken) of een van de afhankelijkheden hiervan niet vinden".

Ofwel. Er is iets niet goed geïnstalleerd?, of een fout in de registry? Wie heeft hier iets meer kaas van gegeten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, werkt perfect man dat papiertje tussen de batterij en het clipje van de stylus houder.
Zit weer al gegoten! Met dank aan PostIt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:00

nlboy

Alles kitz?

Hoi mensen,
ik ben een tijdje op zoek naar een goede PDA en kwam deze tegen.
Alles ziet er goed uit, alleen wil ik graag weten of TomTom Navigator een beetje goed te zien is in de Auto ('s nachts en overdag). Kan je nog iets zien als de zon er op schijnt? En is het beeld groot genoeg om te zien hoe de wegen (in 3D) lopen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:58:
[...]

Dat klopt dus niet! GPS Satellieten circelen rond de aarde!
Dat geldt voor alle satellieten en dat is maar goed ook! ;) Maar inderdaad, GPS-satellieten hoeven niet geostationair te zijn. Immers, dat ben jij ook niet als je met 100 km/h over de snelweg raast. Geostationaire satellieten zijn alleen noodzakelijk bij communicatie vanuit een vaste positie op aarde (bijv bij een basis van het leger of in de ruimtevaart maar ook simpele tv-ontvangst in huis/tuin/keuken-situaties).

*edit*
Geostationaire gps-satellieten zouden zeer slecht zijn voor de ontvangst én nauwkeurigheid, doordat ze dan allemaal rond de evenaar zouden cirkelen. Dus hoe dichter je bij 1 van de polen komt, des te meer last je zou krijgen van atmosferische en aardse storingen. En door de afstand zou de plaatsbepaling steeds minder nauwkeurig zijn naarmate je verder van de evenaar af zit. Nu cirkelen de satellieten in vele richtingen rond de aarde, waardoor er zo nu en dan gelukkig ook een paar boven ons langs scheren. :) Het systeem houdt voortdurend rekening met zowel de positieverandering van het object op aarde als met die van de satellieten zelf.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff zelf doen: alles selecteren, rechtermuisknop en convert to pdf.. In mijn map Qtek 9100 al heel wat verzameld om es rustig door te lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
Eggy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:31:
[...]

Die was ik inderdaad gisteren ook tegengekomen. Heb je er zelf ook ervaring mee en is hij eenvoudig in gebruik etc., eventueel ten opzichte van andere apps?
Ik ken de andere apps niet maar deze werkt heel makkelijk. Registreren op die site, appje voor je ppc installeren en draaien maar. Werkt zelfs een beetje via GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlboy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:38:
Hoi mensen,
ik ben een tijdje op zoek naar een goede PDA en kwam deze tegen.
Alles ziet er goed uit, alleen wil ik graag weten of TomTom Navigator een beetje goed te zien is in de Auto ('s nachts en overdag). Kan je nog iets zien als de zon er op schijnt? En is het beeld groot genoeg om te zien hoe de wegen (in 3D) lopen?
Alvast bedankt!
Ik kan daar kort over zijn: Werkt perfect! Ook in 3D valt goed te zien. Ik denk dat het "kleine" beeldscherm eerder tot last is bij het invoeren van adressen en evt wijzigingen onderweg (dikke vingers) dan het normale gebruik.

's Nachts moet je hem zelfs op nachtkleuren zetten (optie in TomTom) anders is het maar irritant.
Ik heb hem zo (mbv een zuignap zwanehals) gemonteerd dat er in principe geen direct zonlicht op het beeldscharm valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Eggy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:14:

Nog een mogelijke oplossing voor het stylus probleem. Ik heb hier al eerder een aantal oplossing voor het probleem besproken. De oplossing beschreven op onderstaande afbeelding lijkt me echter ook een handige oplossing, zonder verlies van garantie. Het papier moet echter om de zoveel tijd vervangen worden. Wellicht kan deze beter vastgeklemt worden met behulp van een ander stukje materiaal?

*foto*
Wat een supertip _/-\o_
Dat scheelt weer een risicovolle chirurgische actie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou stel ik ongetwijfeld een stomme vraag maar ik hoop dat jullie me geloven als ik zeg dat ik er op gegoogled en gegot heb...

Hoe pas ik de display naam van Bluetooth aan? Hij lijkt wel mijn contact name te gebruiken en dat zou ik graag aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch nog even een kickje naar een vraag van mij uit deel 9.

ik kan nog steeds niet begrijpen hoe ik de orange hack settings in de vario kan invoeren. voor andere htc toestellen had ik begrepen dat je dan wap in http moest veranderen, maar die instelling zie ik gewoon niet.... wie kan me helpen??

quote aan:
Ik maak ook gebruik van Orange world, maar ik krijg niet de hack aan de praat. na veel zoeken.. op google en delen 6 7 8 en 9. ben ik niet veel wijzer geworden .

heb deze cab gedload en geinstalleerd:
NLRetailWM50.cab >orange world werkte direct..

toen naar start>instelling>verbinding>verbinding gegaan, en bij orange gprs proxy
http 10.250.255.188 poort 5080 en 5091 geprobeerd
wap :10.250.255.188 poort 9201 ingevoerd.

ook heb ik de wap instelling weggelaten.

ik kan alleen inloggen op orange.nl en zodra ik
http://www.google.nl/a.pdf intyp ( om te controleren of de hack werkt) blijt inet explorer zoeken, maar krijg geen foutmelding.

wat doe ik nu fout?
/quote uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:00

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:27:
[...]

Ik kan daar kort over zijn: Werkt perfect! Ook in 3D valt goed te zien. Ik denk dat het "kleine" beeldscherm eerder tot last is bij het invoeren van adressen en evt wijzigingen onderweg (dikke vingers) dan het normale gebruik.

's Nachts moet je hem zelfs op nachtkleuren zetten (optie in TomTom) anders is het maar irritant.
Ik heb hem zo (mbv een zuignap zwanehals) gemonteerd dat er in principe geen direct zonlicht op het beeldscharm valt.
Oké bedankt! Dan ga ik binnenkort de Vario bestellen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, hebben jullie ook last van een slechte batterij? ik had hem gister toen ik naar bed ging om 96% staan en nu word ik wakker staat er 41% dat klopt toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:14:
vraagje, hebben jullie ook last van een slechte batterij? ik had hem gister toen ik naar bed ging om 96% staan en nu word ik wakker staat er 41% dat klopt toch niet
Nee hoor daar klopt iets niet, na zeven uur slaap stond de mijne nog op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik ga hem toch ook maar hier posten. Ik heb hem al op 2 andere fora geplaatst maar zoek toch nog naar een oplossing:

Ik heb mijn 9100 gekoppeld aan een ADAPT 500 BT GPS. De Qtek heeft ook een verbinding met een Nokia CK-7W carkit. Dit werkt op zich allemaal perfect. TOT iemand jou belt of andersom.

Ik kan prima navigeren met TomTom en de ADAPT 500 als ik niet bel of gebeld wordt. Op het moment dat dat dus gebeurt dan blijft OF het scherm in kleur maar blijft de pijl stil staan/gaat traag lopen OF het beeld wordt grijs (net als in tunnel). (hij verbreekt hier volgens mij gewoon de verbinding met de BT GPS)

Als ik dus ophang dan zie je dat TomTom de positie weer wilt herstellen maar blijft toch hangen op de positie waar ik gebeld werd(of zelf belde) en blijft eigenlijk altijd achter lopen.

Ik denk dat dit gewoon een probleem is dat die Qtek niet 2 Bluetooth verbindingen tegelijk aankan.

[ Voor 4% gewijzigd door Tranzy op 12-04-2006 08:44 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:00

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:14:
heb je wifi of bluetooth toevallig aanstaan?
of staat er 1 of ander programma op de achtergrond te draaien?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een wifi probleem, ik heb net een harde reset gedaan gevold door een softreset(mda vario t-mobile). Nu hebben we op het werk een wirles router neergezet om te testen. Alles op de router staat standaart. Wififofum vind het netwerk en zegt wep=off dus je kunt er zonder wachtwoord gewoon op komen (ja is dom weet ik maar we kunnen niet op de router komen) nu kan ik met mijn laptop gewoon internetten via wirles maar op mijn mda niet. Ik krijg een popup met de netwerknaam en ik zeg dat ik wil verbinden dat doet ie zegt ie dan maar als ik ie opstart kan ik niets de mda zegt dan dat ik geen verbinding heb.

Wat moet ik hieraan doen? Alle instellingen op mijn mda staan gewoon nog op standaard.

Ik heb heb ook net Recognizer (input) cab geinstalleerd maar hoe kan ik dit nu gebruiken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic even doorgespit, maar ik kon hierover nog niets vinden.. Ik heb de MDA vario gratis gekregen bij m'n t-mobile verlenging (1 jaar). Ik vind het wel een grappig toestel, maar ik erger me aan 1 ding.
Zo nu en dan zet het systeem de backlight zelf helemaal op nul en klikken op het scherm helpt dan voor geen meter. Dan moet ik dus handmatig weer de backlight aanzetten (en dat is pittig). Weet iemand hier de oorzaak van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:08:

Ik heb heb ook net Recognizer (input) cab geinstalleerd maar hoe kan ik dit nu gebruiken?
start bijv. Word op en kies onderin je scherm (op dat hele kleine pijltje) voor de optie Letter Recognizer i.p.v toetsenbord.
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:36:
Ik heb dit topic even doorgespit, maar ik kon hierover nog niets vinden.. Ik heb de MDA vario gratis gekregen bij m'n t-mobile verlenging (1 jaar). Ik vind het wel een grappig toestel, maar ik erger me aan 1 ding.
Zo nu en dan zet het systeem de backlight zelf helemaal op nul en klikken op het scherm helpt dan voor geen meter. Dan moet ik dus handmatig weer de backlight aanzetten (en dat is pittig). Weet iemand hier de oorzaak van?
heb je ergens in het energiebeheer een time-out voor het scherm aangezet?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCube schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:41:
[...]

start bijv. Word op en kies onderin je scherm (op dat hele kleine pijltje) voor de optie Letter Recognizer i.p.v toetsenbord.

[...]

heb je ergens in het energiebeheer een time-out voor het scherm aangezet?
Er staat wel een timeout, maar dan zou hij weer aan moeten gaan als ik het scherm of een knop aanraak... dat doet hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Heb je toevallig SPB Pocket Plus geinstalleerd? Zo ja, kijk even of er een nieuwere versie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

als ik hele domme vragen stel, dan moet je het zeggen, maar je kunt ook nog instellen wanneer ie weer aanspringt. Ik heb 'm zo ingesteld dat je de aan/uit knop eenmaal in moet drukken om alles weer aan te krijgen. Overige knoppen en het scherm reageert ie niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCube schreef op woensdag 12 april 2006 @ 09:45:
als ik hele domme vragen stel, dan moet je het zeggen, maar je kunt ook nog instellen wanneer ie weer aanspringt. Ik heb 'm zo ingesteld dat je de aan/uit knop eenmaal in moet drukken om alles weer aan te krijgen. Overige knoppen en het scherm reageert ie niet op.
Ja, dat doet hij ook wel goed. Maar het gebeurt ook weleens als ik met het toestel werk (bv camera aan uit) dat dan het scherm uitgaat. En dan wil hij niet zo makkelijk meer aan. Als hij gewoon met de timeout uitgaat lijkt het te werken.

en @ hierboven.

Nee die heb ik er niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

USB Killer, synchroniseren zonder ActiveSync 4

Hier werkte ActiveSync via USB maar niet, maar met dit programma werkt het nu wel. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

RayNbow schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:08:
USB Killer, synchroniseren zonder ActiveSync 4

Hier werkte ActiveSync via USB maar niet, maar met dit programma werkt het nu wel. :)
kan erg weinig vinden over hoe het dan precies werkt.
Is je pocket pc dan opeens een mass-storage device?
Of werk je in feite nog steeds op een ActiveSync-achtige manier, maar dan via een ander protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de .cab gedownload (USB killer ding), maar voor ik 'm installeer zou ik inderdaad ook wat meer uitleg krijgen over hoe en wat. Wat een verademing zou het zijn om van die ActiveSync problemen af te zijn.

EDIT:
Heb 'm toch maar geinstalleerd, instellingen veranderd naar "serial", Device wordt opnieuw gevonden door PC en syncen gaat goed. Lijkt wel iets sneller te syncen ook.
Even een tijdje testen zo.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check notifications

ik heb problemen met dit programmatje; geinstalleerd op het apparaat zelf, ingesteld, vervolgens "clear"en..... bij "clearing duplicate events de melding : processing 44 of 43 events , en hij blijft hangen ( MDA Vario 1.6.2.2 )

het programma zou geschikt zijn voor WM 2003, niet voor 5.0 ????

Ook na een soft reset werkt het niet

tips ???

rien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Tranzy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:43:
Ik ga hem toch ook maar hier posten. Ik heb hem al op 2 andere fora geplaatst maar zoek toch nog naar een oplossing:

Ik heb mijn 9100 gekoppeld aan een ADAPT 500 BT GPS. De Qtek heeft ook een verbinding met een Nokia CK-7W carkit. Dit werkt op zich allemaal perfect. TOT iemand jou belt of andersom.

Ik kan prima navigeren met TomTom en de ADAPT 500 als ik niet bel of gebeld wordt. Op het moment dat dat dus gebeurt dan blijft OF het scherm in kleur maar blijft de pijl stil staan/gaat traag lopen OF het beeld wordt grijs (net als in tunnel). (hij verbreekt hier volgens mij gewoon de verbinding met de BT GPS)

Als ik dus ophang dan zie je dat TomTom de positie weer wilt herstellen maar blijft toch hangen op de positie waar ik gebeld werd(of zelf belde) en blijft eigenlijk altijd achter lopen.

Ik denk dat dit gewoon een probleem is dat die Qtek niet 2 Bluetooth verbindingen tegelijk aankan.
Quote van de eerste pagina uit dit topic:
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:35:
[...]
Ik heb het net nog even uitgetest: je kunt gewoon via een bluetooth handsfreeset bellen en tegelijketijd gebruik maken van een bluetooth GPS verbinding in bijvoorbeeld TomTom.
Het moet dus wel kunnen. Ik kan je helaas verder geen info geven omdat ik zelf geen headset en geen navigatie gebruik.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:58:
Heb de .cab gedownload (USB killer ding), maar voor ik 'm installeer zou ik inderdaad ook wat meer uitleg krijgen over hoe en wat. Wat een verademing zou het zijn om van die ActiveSync problemen af te zijn.

EDIT:
Heb 'm toch maar geinstalleerd, instellingen veranderd naar "serial", Device wordt opnieuw gevonden door PC en syncen gaat goed. Lijkt wel iets sneller te syncen ook.
Even een tijdje testen zo.
maar je werkt nog steeds via ActiveSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:50:
[...]

Quote van de eerste pagina uit dit topic:

[...]

Het moet dus wel kunnen. Ik kan je helaas verder geen info geven omdat ik zelf geen headset en geen navigatie gebruik.
Ik gebruik Navigator 5.21 op de laatse Qtek NL 2.18 ROM met een Cellink Mini Bluetooth Headset BTHS 6023-F (is gewoon zo'n mono oortje) en een Keomo GPS ontvanger (= gelijk aan adapt 300) Ik kan zonder problemen bellen en gebeld worden tijdens het navigeren, Tomtom navigeert gewoon door, instructies op het scherm blijven verversen (en kloppen) alleen de vocale navigatieinstructies worden onderbroken (in tomtom komt een luidsprekertje met een rode streep er doorheen in beeld). Ik heb mijn Vario wel standaard overclockt naar 240 Mhz, misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Als je je apparaat niet standaard wil overclocken kun je ook er voor kiezen om alleen te overclocken als tomtom start (door het veranderen van de tomtom snelkoppeling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig ook magic button draaien want ik heb dit probleem ook gehad en had het later niet meer toen ik magic button had gedeinstalleerd.

Een vraag
ik heb een wifi probleem, ik heb net een harde reset gedaan gevold door een softreset(mda vario t-mobile). Nu hebben we op het werk een wirles router neergezet om te testen. Alles op de router staat standaart. Wififofum vind het netwerk en zegt wep=off dus je kunt er zonder wachtwoord gewoon op komen (ja is dom weet ik maar we kunnen niet op de router komen) nu kan ik met mijn laptop gewoon internetten via wirles maar op mijn mda niet. Ik krijg een popup met de netwerknaam en ik zeg dat ik wil verbinden dat doet ie zegt ie dan maar als ik ie opstart kan ik niets de mda zegt dan dat ik geen verbinding heb.

En nog een:
Heel veel vrienden van mij hebben een nokia of een sony erricsson telefoon altijd als we iets proberen uit te wisselen via bluetooth wil dit niet. Als ik het tussen een andere mda en mijn mda doe gaat het goed maar met andere mobile telefoons wil het niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Toen ik na een half uur wrijven met een suikerklontje 1 letter weg had heb ik het maar eens geprobeerd met een scherp mesje waar je normaal papier mee snijdt.
Hiermee had ik de logo's binnen een halve minuut weg.
Dit is echt een aanrader! Je ziet er helemaal niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Misschien al een keer eerder over gesproken, maar ik heb het niet kunnen vinden. Ik wordt gek van de emailtjes die snachts binnenrollen en het schellende geluid wat dan door mijn kamer galmt. Ik kan natuurlijk mijn geluid uitzetten, maar dan werkt mijn wekker niet, dus dat is lastig.

Eigenlijk zoek ik gewoon een mogelijkheid om de ouderwetse nokia profielen (Buiten, Luid, etc) gemakkelijk op me Vario te zetten., dus 1 klik om alles uit te zetten behalve mijn wekker.

Zit dit standaard in WM5 (waar?) of heeft iemand ervaring met een goed (liefst gratis) progje die dit doet?

Nog 2de opmerking, zou namelijk ook mijn probleem oplossen; is er een mogelijkheid de wekker af te laten gaan terwijl de telefoon uitgeschakeld is?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

je kan een ander geluid kiezen, of geen geluid, wanneer er een mailtje binnen komt.

qtek is geen Nokia. En bij nokia zijn die profielen uit nood geboren.. nu kun je per event aangeven wat je er mee wil doen. suc6

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCube schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:56:
[...]

maar je werkt nog steeds via ActiveSync?
Ja inderdaad, maar het her-connecten (bijv. als ik gebeld wordt en ik haal de mda uit de cradle, en na terugplaatsen) lijkt beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er klopt echt iets niet, ik had hem zonder bluetooth of wifi aanstaan dus hij is helemaal opgeladen, een nacht later (zonder wifi of BT) is hij op 46% ik ga naar school (7 minuten) maak een filmpje en hij is helemaal leeg :{.

Kan firmware updaten helpen? er zit de nieuwste qtek software op met een foutje erin denk ik want hij laat het batterij icoontje boven niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

nicknec schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:36:
je kan een ander geluid kiezen, of geen geluid, wanneer er een mailtje binnen komt.

qtek is geen Nokia. En bij nokia zijn die profielen uit nood geboren.. nu kun je per event aangeven wat je er mee wil doen. suc6
Of die profielen uit nood geboren zijn of niet doet er niet toe. Profielen zijn handig en ik miste ze ook enorm. In de auto bv wil ik het geluid harder, BT aan. Thuis en op kantoor kan BT uit en het geluid wat zachter. En ik heb ook een stil profiel die de radio uitzet en het geluid nóg zachter. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die altijd met één instelling werken of het leuker vinden om steeds het volume harder/zachter te zetten. Ik vind het makkelijker om met een tap op het today scherm een ander profiel te kiezen.

Gelukkig is er iets dergelijks voor op een PPC. Ik gebruik het gratis Winmobile Apps Phone Profiles 1.2 Werkt als een speer, alleen kun je niet per profile een email geluidje koppelen, maar wel zaken als volume, radio (GSM) aan/uit, BT aan/uit en WiFi aan/uit. Ook de ringtone is te kiezen.

Er is een wat geavanceerdere variant van dit programma waarin je heel veel kunt instellen, ook de geluidjes voor alle events. Allemaal aan een profiel gekoppeld. Ik zou het weer even moeten opzoeken om te zien hoe het heet. Het is payware. Je kunt zelfs een profiel automatisch laten inschakelen adhv een agenda afspraak. Dus als je een meeting hebt staan, kan ie auto op zachtjes gaan.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:39:
Er klopt echt iets niet, ik had hem zonder bluetooth of wifi aanstaan dus hij is helemaal opgeladen, een nacht later (zonder wifi of BT) is hij op 46% ik ga naar school (7 minuten) maak een filmpje en hij is helemaal leeg :{.

Kan firmware updaten helpen? er zit de nieuwste qtek software op met een foutje erin denk ik want hij laat het batterij icoontje boven niet meer zien.
Misschien heb je 's nacht je PDA echt ingeschakeld. Met het knopje boven ook uitzetten. Staat in principe in stanby en de telefoon werkt dan ook nog gewwon. Als hij stanby is dan heb je na een nachtje nog zeker 95% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

mphilipp schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:50:
[...]

Of die profielen uit nood geboren zijn of niet doet er niet toe. Profielen zijn handig en ik miste ze ook enorm. In de auto bv wil ik het geluid harder, BT aan. Thuis en op kantoor kan BT uit en het geluid wat zachter. En ik heb ook een stil profiel die de radio uitzet en het geluid nóg zachter. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die altijd met één instelling werken of het leuker vinden om steeds het volume harder/zachter te zetten. Ik vind het makkelijker om met een tap op het today scherm een ander profiel te kiezen.

Gelukkig is er iets dergelijks voor op een PPC. Ik gebruik het gratis Winmobile Apps Phone Profiles 1.2 Werkt als een speer, alleen kun je niet per profile een email geluidje koppelen, maar wel zaken als volume, radio (GSM) aan/uit, BT aan/uit en WiFi aan/uit. Ook de ringtone is te kiezen.

Er is een wat geavanceerdere variant van dit programma waarin je heel veel kunt instellen, ook de geluidjes voor alle events. Allemaal aan een profiel gekoppeld. Ik zou het weer even moeten opzoeken om te zien hoe het heet. Het is payware. Je kunt zelfs een profiel automatisch laten inschakelen adhv een agenda afspraak. Dus als je een meeting hebt staan, kan ie auto op zachtjes gaan.
goede tip....want ik zat me al af te vragen waarom ik profielen e.d. niet kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:50:
[...]

Ik denk dat je PZP Tools bedoelt? Voor de laatste versie kun je hier klikken. Het is payware maar er zit een 30-dagen trial op dus je kunt het ff uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:10:
[...]

Heb je toevallig ook magic button draaien want ik heb dit probleem ook gehad en had het later niet meer toen ik magic button had gedeinstalleerd.

.
Die heb ik er volgens mij wel opstaan!
bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:08:
[...]
Ik denk dat je PZP Tools bedoelt? Voor de laatste versie kun je hier klikken. Het is payware maar er zit een 30-dagen trial op dus je kunt het ff uitproberen.
Yep! Pocket Zen Phone. Erg geavanceerd. Een beetje tè naar mijn smaak, maar als je het nodig hebt is het denk ik wel fijn. Voor mij voldoet die andere voorlopig erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de nieuwe imate-rom erop gezet, en draait echt soepel. Het enige waar ik me echt aan erger is mn klok die weg is. Nu zag ik al een programmatje voorbij komen wat dat deels kon herstellen. Is het op geen enkele andere manier in te stellen dat die klok weer gewoon in je bovenste taskbalk komt te staan? En is het mogelijk om snelkoppelingen toe te voegen aan de onderste taskbalf waar ook je comm manager te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand het al gemeld heeft, maar er is nu ook een inkoopactie voor mini sd-kaartjes:

http://www.inkoopactie.net/ia/82z1ndf6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
kan een instelling zijn had ik ook last van probeer dit eens.

instellingen--> systeem-->verlichting-->accustroom
en dan moet je een vinkje zetten bij "verlichting inschakelen wanneer op een knop wordt gedrukt of op het schermwordt get"

daarna ging de verlichting weer gewoon normaal aan.

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Gisteren heb ik mijn BT GPS binnengekregen, de Adapt AD-700 (Sirf III dus). Voor €99 bij SuperPC's in A'dam gescoord.

Vandaag uitgebreid getest met GPSDash, TT 5.21+POI en ik ben dik tevreden. Ik heb verschillende posities voor het ding uitgeprobeerd. Eerst gewoon in mijn dashboardkastje. Dan heb ik voldoende sats (5/6 dacht ik) om een goede fix te krijgen. Dan in een uitsparing in mijn dashboard (zeg maar op de lijn van de KM tellers enzo). Dat ging al beter. Leg ik 'm onderaan mijn ruit (dus helemaal naar voren op het dashboard) had ik gewoon de hele tijd 8-9 (eventjes 10) sats! Als je dat statusscherm in TT opvraagt zie je ook de signaalsterkte. Bij de laatste positie had ik 7/8 met volle sterkte en 1/2 op de helft. Ook even tegen het dak geprobeerd en dat was het minst (ik denk vanwege die grote stalen plaat... ;)
Ook een tunnel geprobeerd, de Noord tunnel (R'dam). Bij het inrijden na een meter of 50 duiken de signalen naar beneden en na 75/100m is het gebeurd met het signaal. Bij het uitrijden (dus zodra je de betonnen bak uit rijdt en weer lucht recht boven je ziet) heb je dan weer binnen 5 seconden vol ontvangst. Zeer goed dus.

Ik wil het ding min of meer permanent in mijn dashboardkastje leggen en dan daar een powerkabeltje in maken. Met een stukkie klitteband moet ie dan wel lekker blijven liggen. Nu zag ik dat je voor een tientje of 2 ook een externe antenne kunt kopen. Lijkt me op zich wel lekker om die dan op de optimale plek te monteren zodat je altijd perfecte ontvangst hebt. Iemand ervaring met die dingen? Meestentijds gebruik je die navigatie nl in de auto en even de stroom en antenne loskoppelen is natuurlijk geen moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:33:
Heb net de nieuwe imate-rom erop gezet, en draait echt soepel. Het enige waar ik me echt aan erger is mn klok die weg is. Nu zag ik al een programmatje voorbij komen wat dat deels kon herstellen. Is het op geen enkele andere manier in te stellen dat die klok weer gewoon in je bovenste taskbalk komt te staan? En is het mogelijk om snelkoppelingen toe te voegen aan de onderste taskbalf waar ook je comm manager te vinden is?
Voor de klok is nog geen andere oplossing dan die hieral is gepost. Er zijn wel een aantal mensen mee bexig bij XDA Developers.

Voor de snelkoppelingen in de taakbalk gebruik ik PHM TrayLaunch.
Maak een map aan op je mobiel met bijv. de naam \program files\TrayLaunch. Download dit bestand en kopieer het naar de map die je net gecreerd hebt. Start het programmaatje op je mobiel. Je krijgt nu een scherm waarin boven in beeld staat enable TrayLaunch, zet hier een vinkje voor. Klik linksonder op "Add..." en geef de locatie op van het programma dat je via TrayLaunch wilt starten (bijv. "\windows\cprog.exe") (met aanhalingstekens) en klik op ok. Klik rechtsboven op OK en in de Tray op je Today-scherm staat de snelkoppeling.
Als je het icoontje van de snelkoppeling wilt wijzigen doe je het volgende: Als je in PHM TrayLaunch de locatie van het programma of snelkoppeling ingeeft (bijv. "\windows\cprog.exe") typ je daar bijvoorbeeld achteraan: ?deviceinfo.exe,-103 met de locatie van het icoon dat je wilt gebruiken. de hele locatie wordt dan: "\windows\cprog.exe"?deviceinfo.exe,-103
Als je een snelkoppeling naar een programma hebt kun je in die snelkoppeling het icoontje veranderen op dezelfde manier als hierboven beschreven. In PHM TrayLaunch verwijs je dan alleen naar de snelkoppeling en hoef je niet nog eens het gebruikte icoontje te wijzigen.
Voor het weergeven van de icoontjes die in een bestand voorkomen kun je gebruik maken van het programmaatje IconViewer ook dit bestand kopieer je naar je mobiel en voer je daar uit.

Voor meer informatie, onder andere over het maken van snelkoppelingen naar items in het configuratiescherm, kijk ook eens op dit topic op het forum van xda-developers.

En dan krijg je dus dit:
Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/248/desktop4ke.jpg
van links naar rechts:
DeviceLock / Check Notifications / Total Commander / Alt-Tab / Actieve Programma's / Bluetooth aan-uit / Gprs aan-uit / Wifi aan-uit / Comm Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004

13art

Moderator Mobile
Het blijft een erg mooi apparaat deze Vario. Maar ja dilemme, wachten op de Vario II of toch voor deze gaan... Hmmmmm.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een paar weken de MDA Vario, prachtig apparaatje met ongelovelijk veel mogelijkheden.
Nu heb ik een vraag over het today scherm, alles is in principe zoals ik het wil BEHALVE de blauwe grid lijntjes, die wil ik weg hebben..

Afbeeldingslocatie: http://gbaroms.servicez.org/mdavario.jpg

Is daar een registry hack voor?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:40:
Ik heb al een paar weken de MDA Vario, prachtig apparaatje met ongelovelijk veel mogelijkheden.
Nu heb ik een vraag over het today scherm, alles is in principe zoals ik het wil BEHALVE de blauwe grid lijntjes, die wil ik weg hebben..

(afbeelding)

:9~ Zeg, wat heb jij allemaal voor moois geïnstalleerd? Wat heb je op de bovenste balk (lijkt me handig de verbindingssterkte wat gedetailleerder te hebben) etc etc... het apparaat is helemaal omgebouwd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:40:

[afbeelding]

jezus, daar zal je toch even een kleine uitleg over moeten geven hoor. Dat lijkt wel het windows vista theme? en die temp meters zijn ook om te smullen... nou, eigenlijk alles wel, behalve dan de CPU meter, we zijn dan wel tweakers maar op mijn pda/tel hoef ik dat toch echt niet ;)

Dus bij deze, zou je misschien even je geinstalleerd progjes kunnen opnoemen die je today scherm er zo laten uitzien? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004

13art

Moderator Mobile
Ben het er helemaal mee eens, dat jou scherm er echt al toppie uit ziet!!!!
Heb dan nog geen vario I / vario II maar ben wel erg benieuwd hoe je het zo gekregen hebt ja :p

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HJP

64 pagina's!? :o[/quote]

Voor gemak gehele draadje gedaan, anders teveel knippen/plakken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[DeviceLock / Check Notifications / Total Commander / Alt-Tab / Actieve Programma's / Bluetooth aan-uit / Gprs aan-uit / Wifi aan-uit / Comm Manager[/quote]

'kvoel me beetje dom: maar ook na zoeken vind ik de paden niet van BT en WiFi. Welke zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:50:
[...]

:9~ Zeg, wat heb jij allemaal voor moois geïnstalleerd? Wat heb je op de bovenste balk (lijkt me handig de verbindingssterkte wat gedetailleerder te hebben) etc etc... het apparaat is helemaal omgebouwd! 8)
Dat is WisBar Advance met de Windows Vista Theme. Ziet er idd erg mooi uit inderdaad, maar mijn WIzard er nog een stuk trager door. Toen ik de Wizard net had ging ik zelf voor zoveel mogelijk eyecandy. Na verloop van tijd werd het meer de sport om het ding zo snel mogelijk te krijgen. Nu heb ik alleen nog maar SPB Weather, SPB pocket plus en TaskPlus. 10 x sneller dan met WisBar Advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Is het ook mogelijk om 'unsigned software' te runnen? Nu krijg ik steeds een melding dat sommige software niet gesigned is en dus niet draait.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.