Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.037 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik hoop dat er nu echt een oplossing komt.

Eigenlijk is er al een oplossing, die van RC.
Maar dat zou natuurlijk te makkelijk zijn voor Logitech, het is veel interessanter om er 2 dagen voor te vergaderen. "Hoe houden wij elkaar bezig?" lijkt wel de gedachtengang van Logitech.

Sorry voor mijn negatieve reactie, maar ik ben ze een beetje zat.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
Zondagskindje schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:48:
Ik hoop dat er nu echt een oplossing komt.

Eigenlijk is er al een oplossing, die van RC.
Maar dat zou natuurlijk te makkelijk zijn voor Logitech, het is veel interessanter om er 2 dagen voor te vergaderen. "Hoe houden wij elkaar bezig?" lijkt wel de gedachtengang van Logitech.

Sorry voor mijn negatieve reactie, maar ik ben ze een beetje zat.
Ik ga er vanuit dat waneer het antwoord wederom negatief is ze dit toch wel wat sneller hadden kunnen laten weten. Derhalve denk ik dan ook dat we een positief antwoord krijgen. Als dat niet zo is moeten we het helaas op een andere manier gaan oplossen.

Wij hebben in ieder geval geprobeerd het op een schappelijke wijze op te lossen.

[ Voor 3% gewijzigd door tm030614 op 31-05-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:56

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ben je nog steeds van plan om indien we afgescheept blijven worden dit verder te laten escaleren tm030614?

Ik hoop iig op een vervangende set voor mijn huidige set mijn eigen begrafenismuziek kan verzorgen :P

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
strandbal schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:49:
Ben je nog steeds van plan om indien we afgescheept blijven worden dit verder te laten escaleren tm030614?
Wil het niet direct 'escaleren' noemen maar we zullen het er niet bij laten zitten. Er is door mij (en een aantal anderen) teveel tijd in gestoken om zomaar te accepteren dat er geen oplossing komt. Dat zou betekenen dat er 7 maanden 'werk' voor niks is gedaan.

Ben echter een positief mens en ik denk, verwacht en hoop dat Logitech zijn verantwoordelijkheden neemt en het niet zo ver laat komen dat er een 3e partij bij moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Ik volg het topic nog steeds trouw, maar laat niet altijd wat van me horen: bij deze.
Zo te zien aan de laatste reactie komen ze nu misschien met een beter idee.

Nadat ze inzagen dat we het echt meenden en geen genoegen namen met de 'aangepaste' setjes.
Jammer natuurlijk dat de oplossing van R.C. niet gebruikt kan/mag worden, maar we moeten zeker niet vergeten dat Logitech ook zo zijn regels heeft om zich aan te houden. Wat natuurlijk ook betekent dat er een verbeterde set moet komen.

Ze gaan nu dus waarschijnlijk een beetje het kostenplaatje bespreken en misschien nog wat verdere tests doen om zo uiteindelijk alles om te zetten in cijfertjes en euro's. Vraag me af hoe het eigenlijk met de rest van de wereld zit, ploppen die dingen in Amerika/Australie etc. ook?

Anyway laten we het besten hopen en zoals tm al zei 7 maanden is te veel werk om uiteindelijk met lege handen komen te staan (behalve dan een ploppende Z-5500). Maar ik denk niet dat het zo ver zal komen. Samen sta je sterk, en ik help graag mee :)

ps: niet vaak dat ik zo vroeg in de ochtend nog zo helder ben voor mijn gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Waar ik eerst dacht dat het wel mee viel met de plopjes van mijn "verbeterde" set. Gisteren werd ik er nochtans gek van van het gekraag en geplop. Dus of Logitech gaat een echt verbeterde set leveren of ik ga alsnog voor een refund en ga lekker de Teufel G THX aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze thread al een aantal maanden, maar niet gereageerd ofzo.
Had zelf al wat mails verstuurt naar logitech, maar daamee kreeg ik niets gedaan.
Toen ik deze site ontdekte had ik zoiets van, het kan zeker geen kwaad om mt meerdere er achter aan te gaan.
Toen het bericht kwam dat er iets nieuws zou komen dacht ik echt, Yes, ze hebben geluisterd.
nee dus, heb gisteren een mail verstuurt met de klacht en vraag hoe het nu verder moet.
Dit was het antwoord.

Dear Mr van ???

Thank you for your feedback and questions. I can only repeat what has already been mentioned in below e-mail. I understand that your expectations are not met with the current system. Therefore Logitech has implemented several improvements into the speaker-set you will receive end of June.

We have so far kept you well informed about when we deliver what and what you can expect. If this waiting time is too long or you do not feel confortable with what Logitech will deliver, you have the following options:

a) Asking us for a refund for the full price payed for this unit.

b) Accept the replacement unit to test it in your environment. If this set doesn't match with your expectations, feel free to ask us to pick it up together with your old system and you will get the full payed price of your original purchased unit refunded.

c) Accept the replacement unit to test in your environment. If the set is up to your expectations, we will collect your old unit a few days after and close the case.

We have at any time informed our customers and let the choice up to each individual. Please let me know yours, so I can act accordingly.

Best Regards

TT
Logitech Europe SA

Met andere woorden, je kunt een andere krijgen met waarschijnlijk dezelfde klachten, want we weten niet hoe het in je omgeving reageerd, maar je kunt dan nog altijd een refund krijgen.

Volgens mij kan men beter voor een refund gaan dan wachten op iets anders, dat komt er niet.
Tenminste dat idee krijg ik van hun reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:29:
Ik volg deze thread al een aantal maanden, maar niet gereageerd ofzo.
Had zelf al wat mails verstuurt naar logitech, maar daamee kreeg ik niets gedaan.
Toen ik deze site ontdekte had ik zoiets van, het kan zeker geen kwaad om mt meerdere er achter aan te gaan.
Toen het bericht kwam dat er iets nieuws zou komen dacht ik echt, Yes, ze hebben geluisterd.
nee dus, heb gisteren een mail verstuurt met de klacht en vraag hoe het nu verder moet.
Dit was het antwoord.

Met andere woorden, je kunt een andere krijgen met waarschijnlijk dezelfde klachten, want we weten niet hoe het in je omgeving reageerd, maar je kunt dan nog altijd een refund krijgen.

Volgens mij kan men beter voor een refund gaan dan wachten op iets anders, dat komt er niet.
Tenminste dat idee krijg ik van hun reacties.
Sorry maar ik begrijp je bericht niet helemaal. De problemen/opmerkingen die je aangeeft waren namelijk al bekend. :)
Doordat wij hebben aangegeven dat de vervangende unit nog steeds niet goed is, is er wederom op het hoogste niveau binnen Logitech overleg gepleegd. Dit overleg heeft gisteren en vandaag plaatsgevonden. De uitslag hiervan krijgen wij 2 juni (morgen dus) te horen.

De reactie van T.T. is 'standaard' omdat vanaf hogere hand is aangegeven dat hij op deze wijze moet reageren. Dit zijn, tot op dit moment, de oplossingen/mogelijkheden die Logitech aanbiedt.

Morgen weten we dus of Logitech het probleem echt op gaat lossen of dat ze zich van hun slechtste kant laten zien.

Maar vergeet niet, we hebben nog steeds met Logitech te maken. A merk met een kwaliteitsnaam. Ik ben dan ook nog steeds positief gestemd over de afloop en ga er vanuit dat er geen 3e partij bij hoeft te komen.

Lees even de topic start er op na, ben je weer helemaal op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb het een en ander aan offtopic gedoe uit dit topic weggehaald. Discussie over topics enzo is prima, maar daar is Lieve Adjes voor. Dus mochten mensen voorstellen hebben over pc-speaker topics, go ahead en vraag het daar. Hier lekker over logitecht en hoe ze al dan niet de problemen oplossen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren een mail gestuurd met de vraag of er nu een concrete oplossing zou komen omdat ik via deze site had vernomen dat de replace units nog steeds niet goed zouden zijn.
Met andere woorden zelfs erger.
En of ik nu eens een duidelijk antwoord zou krijgen inplaats van de standaard lul verhaaltjes, dus niet.
Ik wilde ermee aantonen dat er gewoon, naar mijn idee, geen oplossing zal komen, ze geven 3 opties, en daar zal logitech niet van af wijken.
misschien zie ik het duister in, ik heb dan niet de insite berichten van logitech, maar zo voelt het nu aan.

ik waardeer echt wat jullie proberen te doen, en vind het zelfs positief dat iemand van logitech langs is geweest, maar uit de berichtgeving valt niet veel positiefs naar voren te halen.
Het liefste wil ik gewoon een 100% goedwerkend systeem, maar als zij zelf al aankomen met dat ze niet weten wat hun oplossing zal doen, kan ik alleen erop uit maken dat of ze het zelf ook niet meer weten, of er niets aan willen doen.

En dat het een standaard antwoord is had ik wel verwacht, maar had toch gehoopt op een ander bericht.

ps. ik weet dat ze morgen met een reactie komen, final statement volgens mij zelfs, dat klinkt zeer ernstig, daar moet je me gelijk in geven.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:44:
ps. ik weet dat ze morgen met een reactie komen, final statement volgens mij zelfs, dat klinkt zeer ernstig, daar moet je me gelijk in geven.
Final statement, klopt. Ik heb afgelopen week een e-mail aan het hoogste management gestuurd waarin ik aangeeft dat het eens tijd wordt dat ze een standpunt aan gaan nemen in plaats van ons in het ongewis te laten. Vandaar de reactie van Logitech.

EDIT: Overigens zou ik het echt een blaam vinden van Logitech als ze de problemen niet oplossen. Dit past simpelweg niet bij een A merk en al helemaal niet bij Logitech. Ik denk dat ze dan een hele slechte stempel op hun naam drukken.

[ Voor 20% gewijzigd door tm030614 op 01-06-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Inderdaad, logitech mag je op computergebied toch als A-merk zien.

Als ze geen goed product leveren mag je ze voortaan in de categorie B laten vallen.

Logitech heeft wat aanpassingen gedaan (denk ik), ik heb een aangepaste set maar de plops vliegen me om de oren. Onacceptabel. Zeker gezien het feit dat de Z-5500 in vergelijking met andere sets zo duur is. Het zal me worst wezen of Logitech al hun sets terug moeten halen en een nieuwe set moeten uitbregen. Ze moeten een goed product leveren, punt.

Alleen de optie voor teruggave van geld is niet voldoende.

[ Voor 23% gewijzigd door Darth Malak op 02-06-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Hello,

Ik heb een vraag aan alle mensen die de Z-5500 hebben.

Zijn er mensen die geen hinder van de plopjes hebben? Ik weet namelijk dat tweakers een zeer kritische groep is en daarom stel ik deze vraag. Ik ben absoluut geen audiofiel en daarom wil ik het graag weten.

Als ik af en toe een plopje hoor heb ik daar geen moeite mee. Ik wil de set volgende week bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:04
JvS schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:36:
Ik heb het een en ander aan offtopic gedoe uit dit topic weggehaald. Discussie over topics enzo is prima, maar daar is Lieve Adjes voor. Dus mochten mensen voorstellen hebben over pc-speaker topics, go ahead en vraag het daar. Hier lekker over logitecht en hoe ze al dan niet de problemen oplossen.
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ik ben ook absoluut geen audiofiel.. en ook niet zo heel erg kritisch...
Maar die plopjes zijn reuze-irritant!
Telkens als er iemand 'n licht uitdoet of als er iets anders uit gaat in huis dan hoor je 'n plop.

Dit is niet altijd 't geval en 't varieert van zeer hard tot gewoon 'n klein statisch plopje.. Ook heeft niet elk z-5500 setje er last van.
Ik zou je deze set van harte aanraden qua geluidskwaliteit en de strakke looks,.. (op dat laatste ben ik wel zeer kritisch).. ware het niet dat je een zeer grote kans hebt om ook last te krijgen van de plopjes.

Ik zou als ik jou was de reactie van Logitech afwachten. Is deze positief en veranderen ze de set alsnog fatsoenlijk, dan mag je juichen en zou ik gelijk naar de winkel sprinten..
Is de reactie negatief dan zou ik er nog eens heel hard over nadenken, want je kan er veel last van hebben,.. maar dat hoeft niet per se... Dan is het eerder 'n gokje wagen,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als niet tweaker kan ik je melden dat je het echt hoord.. zonder enige moeite te doen.

Groetjes
LW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
_/-\o_ _/-\o_ Zojuist positief bericht van Logitech _/-\o_ _/-\o_

Beste Bart,

We hebben deze ochtend een voorstel van T. Y. binnen gekregen. Ik denk zelf dat het er zeer redelijk uitziet. Het wordt vanmiddag (vr. ochtend in de US) op schrift gesteld voor jullie.
T.Y. en de Europese directeur van Logitech hebben mij gevraagd de brief persoonlijk aan jou af te leveren.
Ik sta achter dat verzoek en leg het hierbij bij jou neer. We willen met open vizier verder en dat wil ik ook persoonlijk uitspreken. Vooral omdat ik jou nog niet ken, en we wel met jullie verder willen.
Mijn voorstel is om as. dinsdag af te spreken en dat mag op enige lokatie in Nederland. Ik bied je graag een lunch of avondeten aan. Je bent ook welkom op ons kantoor te Nijmegen. Enig minpunt is dat je de brief niet vandaag krijgt, maar wanneer we elkaar zien. Als je hiermee akkoord gaat (en ik hoop het van harte) zou dat pas dinsdag worden omdat ik dit weekend familie activiteiten heb. Echter, ik ben bereid om -als dat voor jou beter uitkomt- deze te onderbreken.
Laat je even je reactie weten?

Ik hoop dat we een afspraak kunnen maken en we moeten maar even bellen vanmiddag om tijd/plaats af te stemmen.

Hartelijke Groet,

B. G.

De afspraak voor het gesprek moet nog gemaakt worden, maar zal volgende week plaats vinden. Heb gevraagd of de brief al eerder verzonden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt opzich goed, maar verder kan je er vrij weinig van zeggen, omdat we niet weten wat hun voorstel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:35:

Beste Bart,

We hebben deze ochtend een voorstel van T. Y. binnen gekregen. Ik denk zelf dat het er zeer redelijk uitziet. Het wordt vanmiddag (vr. ochtend in de US) op schrift gesteld voor jullie.
T.Y. en de Europese directeur van Logitech hebben mij gevraagd de brief persoonlijk aan jou af te leveren.
Ik sta achter dat verzoek en leg het hierbij bij jou neer. We willen met open vizier verder en dat wil ik ook persoonlijk uitspreken. Vooral omdat ik jou nog niet ken, en we wel met jullie verder willen.
Mijn voorstel is om as. dinsdag af te spreken en dat mag op enige lokatie in Nederland. Ik bied je graag een lunch of avondeten aan. Je bent ook welkom op ons kantoor te Nijmegen. Enig minpunt is dat je de brief niet vandaag krijgt, maar wanneer we elkaar zien. Als je hiermee akkoord gaat (en ik hoop het van harte) zou dat pas dinsdag worden omdat ik dit weekend familie activiteiten heb. Echter, ik ben bereid om -als dat voor jou beter uitkomt- deze te onderbreken.

Ik hoop dat we een afspraak kunnen maken en we moeten maar even bellen vanmiddag om tijd/plaats af te stemmen.

Hartelijke Groet,

B. G.

De afspraak voor het gesprek moet nog gemaakt worden, maar zal volgende week plaats vinden. Heb gevraagd of de brief al eerder verzonden kan worden.
Zeer spannend, ben benieuwd wat voor voorstel en binnen wat voor tijdbestek Logitech dit kan waarmaken. Bovendien zou ik ook willen weten of het voor de andere setjes geldt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo, ziet er goed uit.

Dat hij aanbiedt om de brief persoonlijk af te geven is zeer netjes, maar wel zorgt dit voor nog een extra wachttijd voor iedereen die in vol ongeduld op de brief aan het wachten zijn.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:00:
[...]
Bovendien zou ik ook willen weten of het voor de andere setjes geldt..
Inderdaad. Zou je dat willen vragen tm030614?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ben erg benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zojuist met B.G. gesproken.

A.s. dinsdag zal het gesprek plaats vinden.

Er zal een nieuw traject ingegaan worden met betrekking tot de Z-5500 speakers om de problemen op te lossen.

Wat betreft de X-530 zal er een refund policy komen. Deze zal, zoals de zaken er nu voorstaan, niet aangepast worden. Zal wat navraag doen waarom deze keuze is gemaakt.

Volgende week zal ik wat meer informatie kunnen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Nou dan nu maar duimen dat er dinsdag (of uit die brief) blijkt dat ze het ook echt gaan oplossing. Zal wel eens tijd worden zeg. Ben benieuwd, vind t wel netjes dat ze het persoonlijk willen overbrengen.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Info in de brief

Als u hiermee instemt krijgt u van ons 10.000 euro om alle mensen met het plopjes
probleem te elimineren this message will selfdestruct in 10 seconds :P

nee even serious ik hoop dat nu alles goed komt
HULDE AAN TM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

En weer wordt er geen antwoord gegeven op de afgesproken datum...
De boel wordt weer verschoven...

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zondagskindje schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:10:
Wees blij dat Logitech dit serieus oppakt. Dat blijkt toch wel uit hun acties dacht ik. Wat wil je dan?

We wachten al maanden en maanden, een paar dagen kan volgens mij geen kwaad. Vraag jezelf maar eens af hoeveel grote firma's uberhaupt de moeite doen die Logitech doet!

Zolang er nog beweging zit in de zaak is er hoop.

Ik weet niet wat je achtergrond is maar als je ooit eens bij een grote firma aan het werk gaat zul je merken dat deze zaken tijd, veel tijd kosten. Dit loop over erg veel schijven en niet iedereen is 100% van de tijd beschikbaar. Logitech moet ook zijn normale management/process structuur doorlopen om iets te kunnen doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Darth Malak op 02-06-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Oke, klinkt zeer netjes.

Er zit een zeer redelijk voorstel voor ons in 't verschiet. De brief wordt persoonlijk afgegeven en B.G. is bereid om zelfs zijn familieuitje af te zeggen om de brief af te kunnen geven. Kijk es an!

(even de doemdenker uithangen: redelijk = redelijk en dus niet wat wij willen, maar eerder 'n alternatief of 'n gulden middenweg..)
(even zeer positief doen: jeej! Nieuwe setjes zonder plopjes met nog betere kwaliteit sound)

Ben zeer benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:35:

Beste Bart,

Hartelijke Groet,

B. G.

en gratis te eten wat wil je nog meer :P

effe serieus verwacht er wel veel van en hoop dat ze echt met iets goeds komen zodat ik gewoon een logitech gebruiker kan blijven

en een warme douche kunnen ze ook krijg mits er iets positiefs uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Je blijft je verbazen over die jongens van Logitech... :P Een afspraak om TM persoonlijk een brief te overhandigen, omg what is next, komen ze je dan met een limo ophalen! :+

Ma goed, ben net als de rest rete benieuwd wat er in zal staan. Maar vind het wel een beetje vaag dat ze het op zo'n manier willen doen, waarom nog meer kosten maken voor een probleem wat ze al tig heeft gekost... :?
Dan zou het toch haast niet anders kunnen dat ze een volledig aangepast model zullen uitbrengen en dat bij deze met jou willen vieren. Beetje weird als het nieuws is 'sry, this was the best we could do'... 8)7 (Behalve natuurlijk als er die extra gevulde enveloppe bij zit...) :D :+

Beter komen ze echt met een nieuw model binnenkort, is die nog net optijd voor me nieuwe woonkamer :9

[ Voor 10% gewijzigd door Silentpuma op 02-06-2006 21:03 . Reden: edit ]

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Darth Malak schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:28:
[...]

Wees blij dat Logitech dit serieus oppakt. Dat blijkt toch wel uit hun acties dacht ik. Wat wil je dan?

We wachten al maanden en maanden, een paar dagen kan volgens mij geen kwaad. Vraag jezelf maar eens af hoeveel grote firma's uberhaupt de moeite doen die Logitech doet!

Zolang er nog beweging zit in de zaak is er hoop.

Ik weet niet wat je achtergrond is maar als je ooit eens bij een grote firma aan het werk gaat zul je merken dat deze zaken tijd, veel tijd kosten. Dit loop over erg veel schijven en niet iedereen is 100% van de tijd beschikbaar. Logitech moet ook zijn normale management/process structuur doorlopen om iets te kunnen doen.
Laat ik wijs zijn en hier niet op reageren.
Silentpuma schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:02:
Je blijft je verbazen over die jongens van Logitech... :P Een afspraak om TM persoonlijk een brief te overhandigen, omg what is next, komen ze je dan met een limo ophalen! :+

Maar vind het wel een beetje vaag dat ze het op zo'n manier willen doen, waarom nog meer kosten maken voor een probleem wat ze al tig heeft gekost... :?
Dat is wat ik bedoel: als ze 1 keer hadden geluisterd naar de oplossingen die via dit topic zijn aangedragen, had het waarschijnlijk allang opgelost geweest. Dat had een hoop tijd en geld gescheeld. Laten we hopen dat er inderdaad positiefs nieuws komt.

[ Voor 31% gewijzigd door Zondagskindje op 02-06-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zondagskindje schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:10:
Begrijp je redenatie. De reden is echter dat T.Y. B.G. de opdracht heeft gegeven de brief persoonlijk te overhandigen. Ik kan dit, vanuit Logitech gezien, best begrijpen. Een persoonlijk gesprek is de beste methode om op juiste wijze e.e.a. kenbaar te maken.

Omdat er nu weer positief schot in de zaak zit zou het onredelijk zijn dit niet te accepteren. Zoals B.G. aangaf is er door onze 'actie' heel wat teweeg gebracht binnen Logitech. We moeten, ondanks dat de zaak al zo lang loopt, redelijk blijven en ook vanuit onze kant water bij de wijn doen.

Hoe moelijk ook, nog even geduld! Nu tegen gaan werken is zonde van de 7 maanden tijd die er door ons is ingestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

tm030614 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:06:
[...]

Begrijp je redenatie. De reden is echter dat T.Y. B.G. de opdracht heeft gegeven de brief persoonlijk te overhandigen. Ik kan dit, vanuit Logitech gezien, best begrijpen. Een persoonlijk gesprek is de beste methode om op juiste wijze e.e.a. kenbaar te maken.

Omdat er nu weer positief schot in de zaak zit zou het onredelijk zijn dit niet te accepteren. Zoals B.G. aangaf is er door onze 'actie' heel wat teweeg gebracht binnen Logitech. We moeten, ondanks dat de zaak al zo lang loopt, redelijk blijven en ook vanuit onze kant water bij de wijn doen.

Hoe moelijk ook, nog even geduld! Nu tegen gaan werken is zonde van de 7 maanden tijd die er door ons is ingestoken.
Natuurlijk heb je gelijk om de uitnodiging te accepteren!
Je weet dat ik volledig achter je sta, dat heb ik je wel vaker verteld
Maar je begrijpt wel hoe ik het bedoelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zondagskindje schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:28:
[...]

Natuurlijk heb je gelijk om de uitnodiging te accepteren!
Je weet dat ik volledig achter je sta, dat heb ik je wel vaker verteld
Maar je begrijpt wel hoe ik het bedoelde. :)
Begrijp je helemaal ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zondagskindje schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:43:
[...]

Laat ik wijs zijn en hier niet op reageren.
Verstandige beslissing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01 12:48

ijzer7

FORE!!!

Hi all,

Ik heb hetzelfde probleem en zit dit topic dan ook met groeiende interesse te lezen.

Ben reuze benieuwd wat er uit gaat komen volgende week, tm030614. Niet teveel wijn drinken, maar meer water; blijf scherp, en laat je niet met een kluitje het riet in sturen! Honderden tweakers rekenen op je. _/-\o_

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Netjes dat Logitech toch een gesprek aan wil gaan. Ik vraag mij wel af waarom de brief persoonlijk overhandigd moet worden eigenlijk. Achterdochtig als ik ben zoek ik er gelijk weer wat achter natuurlijk. Naja, de tijd zal het ons leren. Misschien een goed idee om iemand extra mee te nemen tim030614? Dit om er voor te zorgen dat de man of mannen van Logitech niet proberen je te beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:37:
Netjes dat Logitech toch een gesprek aan wil gaan. Ik vraag mij wel af waarom de brief persoonlijk overhandigd moet worden eigenlijk. Achterdochtig als ik ben zoek ik er gelijk weer wat achter natuurlijk.
Nee hoor is normaal, ik heb me die vraag ook al gesteld ;) En na allle Logitech-kuren hebben we ook wel het recht om achterdochtig te zijn denk ik.
Ik vind het ook maar raar dat ze het perse persoonlijk willen afgeven, terwijl ze het antwoord nu al hebben, en dit terwijl dat nog extra wachttijd oplevert. Ze weten ondertussen toch al dat elke dag wachten, er een dag te veel is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:37:
Netjes dat Logitech toch een gesprek aan wil gaan. Ik vraag mij wel af waarom de brief persoonlijk overhandigd moet worden eigenlijk. Achterdochtig als ik ben zoek ik er gelijk weer wat achter natuurlijk.
De meest logische verklaring lijkt mij, dat logitech er zeker van wil zijn dat de inhoud van de brief niet vekeerd geinterpreteerd wordt, en deze persoonlijk wil toelichten.
Zodat wij misschien geen verkeerde conclusies gaan trekken uit die brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

MvdKelen schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:54:
[...]

De meest logische verklaring lijkt mij, dat logitech er zeker van wil zijn dat de inhoud van de brief niet vekeerd geinterpreteerd wordt, en deze persoonlijk wil toelichten.
Zodat wij misschien geen verkeerde conclusies gaan trekken uit die brief.
Je kan een brief toch zodanig opstellen dat er geen misverstanden kunnen bestaan?

Logitech maakt het wel erg spannend op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 21:58

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Het lijkt me voor TM030614, ook slim om niet alleen te gaan. Om meerdere reden:

* Als eerste dat er aan jou niets te verwijten valt. ( naderhand)
* Om er voor te zorgen dat je niet de probleemhouder wordt van hun problemen.
* Voorkomen van eventuele belangenverstrengeling
* Twee weten meer als 1
enz

Zakenlijk gezien ga ik naar dit soort gesprekken nooit alleen.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:40:
[...]
Ik vind het ook maar raar dat ze het perse persoonlijk willen afgeven, terwijl ze het antwoord nu al hebben, en dit terwijl dat nog extra wachttijd oplevert. Ze weten ondertussen toch al dat elke dag wachten, er een dag te veel is :?
Ik vermoed dat de brief niet helemaal zal zijn wat we ervan verwachten. Het voorstel is 'zeer redelijk', ik denk gewoon dat iemand van Logitech wil toelichten waarom het voorstel is wat het is (en daarom niet noodzakelijk is wat wij verwachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ComBax schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:20:
Ik vermoed dat de brief niet helemaal zal zijn wat we ervan verwachten. Het voorstel is 'zeer redelijk', ik denk gewoon dat iemand van Logitech wil toelichten waarom het voorstel is wat het is (en daarom niet noodzakelijk is wat wij verwachten).
Ik blijf ook sceptisch. Voor de andere setjes is het trouwens blijkbaar al een uitgemaakte zaak (en daar val ik onder, bij de eigenaars van andere setjes). Ze bieden een refund aan en in feite doen ze daarmee ook niets aan het probleem. Ik zal deze refund accepteren en daarmee is de kous af (heb dan ook geen andere optie), maar vind het echter geen voldoende service, net zoals de Z-5500 gebruikers enkel een refund geen voldoende service vinden. Of er nu een brief komt of niet, positief nieuws zal er voor mij niet komen.

Maar goed, laten we toch afwachten en hopen op goed nieuws. Met een gezonder portie achterdocht, dewelke iedereen nu wel heeft bij deze manier van de brief te overhandigen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Leuk al die speculaties. :)

Even wat duidelijkheid scheppen. Logitech wil gewoon graag weten wie ik ben. Ze willen de communicatie wat persoonlijker maken en dat is gewoon heel netjes en normaal bij dit soort zaken.
Zoals eerder opgemerkt wil Logitech de brief persoonlijk toelichten en laten weten wat ze tot nu toe allemaal hebben gedaan op de achtergrond.

Wees niet bang dat ik me laat verlijden en ik zal ook eerlijk mijn mening geven op het voorstel dat Logitech doet. Op 'leuke' aanbiedingen zal ik echt niet ingaan wees niet bang. Ik heb maar één doel en dat is een oplossing voor de problemen.
Logitech wil echt niet zijn vingers branden door nu foute voorstellen te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:26:
[...]
Ik blijf ook sceptisch. Voor de andere setjes is het trouwens blijkbaar al een uitgemaakte zaak (en daar val ik onder, bij de eigenaars van andere setjes). Ze bieden een refund aan en in feite doen ze daarmee ook niets aan het probleem. Ik zal deze refund accepteren en daarmee is de kous af (heb dan ook geen andere optie), maar vind het echter geen voldoende service.
Zal dit ook zeer zeker aankaarten. Ben zelf namelijk ook benieuwd waarom deze keuze is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Montana schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:04:
Het lijkt me voor TM030614, ook slim om niet alleen te gaan. Om meerdere reden:

* Als eerste dat er aan jou niets te verwijten valt. ( naderhand)
* Om er voor te zorgen dat je niet de probleemhouder wordt van hun problemen.
* Voorkomen van eventuele belangenverstrengeling
* Twee weten meer als 1
enz

Zakenlijk gezien ga ik naar dit soort gesprekken nooit alleen.
Helemaal mee eens.
Even wat duidelijkheid scheppen. Logitech wil gewoon graag weten wie ik ben. Ze willen de communicatie wat persoonlijker maken en dat is gewoon heel netjes en normaal bij dit soort zaken.
Heb je meer ervaring met dit soort aangelegenheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had niet zoveel last van die plopjes of af en toe een radiozender er door heen. Vandaag echter een externe HD aangesloten en dat ding stoort echt als een gek op de Logitech X-530.

Het is volkomen onacceptabel. Voor de zekerheid mijn oude trust speakers even aangesloten en die hadden nergens last van. Dit betekent dat ik me nu een ongeluk kan gaan zoeken naar de bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kun je dat storen misschien iets duidelijker omschrijven? Wat krijg je te horen? Dit is de eerste keer dat ik zo'n klacht hoor moet ik zeggen. De mogelijkheden lijken wat dat betreft eindeloos met de logitech sets op dit moment.

[ Voor 49% gewijzigd door Bor op 03-06-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik hoop echt dat tm goed nieuws krijgt van logitech.

en dat we allemaal een 100% goed werkende set ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:44:
Kun je dat storen misschien iets duidelijker omschrijven? Wat krijg je te horen? Dit is de eerste keer dat ik zo'n klacht hoor moet ik zeggen. De mogelijkheden lijken wat dat betreft eindeloos met de logitech sets op dit moment.
ik hoor een brom vergelijkbaar met de frequentie van het stroomnet (50 hz). Ook varieert de brom als er activiteit is op de hd, toen ik em aan het formateren was hoorde ik een regelmatige variatie in het brommen. Ook als ik de usb stekker niet aan sluit hoor ik hem, zei het en stuk zachter. De brom manifesteert zich het meest in het lage en hoge volume. Als ik het volume naar het midden draai valt het weg totdat ik het zeer hoog draai, dan komt het weer terug. (Komt ongeveer overeen met het gedrag wanneer de boxen radio ontvangen).

Ik heb een paar oude trust boxjes die totaal geen last hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 00:01
Ik ben ook een van de gelukkigen die een werkende verbeterde set heeft gehad, die toch niet goed werkt....

heeft iemand al die 2e z5500 set terug gestuurd via die ophaaldienst van (ik dacht dhl)?
of wachten jullie tot alles werkt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat ziet er stukken beter uit dat gesprek met B.G. had het eerlijk gezegd niet verwacht!

Ik zal ook even het verhaal van mijn kant vertellen, ben druk geweest dus heb geen tijd gehad hier een reply te posten.

Ik heb met B.L. gepraat over een oplossing, en uiteraad was deze er niet voor de X-530, ik heb mede daarom aangegeven dat ik eigenlijk niet akkoord wil gaan met een refund aangezien ik toch heel erg tevreden was met de kwaliteit van de setjes behalve dan de plopjes en het radio ontvangst. Ik had het voorstel gedaan om een Z-5500 te ontvangen om te zien of het de zelfde problemen waren, en ik dus ook plopjes zou krijgen met een Z-5500. B.L. wou dat liever niet doen omdat dat simpelweg toch wel het geval zou zijn. Hij heeft me een aandere aanbieding gedaan om een Z-5450 op te sturen, kosteloos en ik mocht hem houden!

Ik heb een paar dagen later de set ontvangen aangesloten en echt absoluut alle plopjes zijn weg! Ik heb de 2 X-530's terug gestuurd naar Zwitserland. Al met al ben ik natuurlijk heel tevreden over deze oplossing, ook al zie ik nog steeds heel graag dat alle problemen opgelost worden met de Z-5500 én de X-530.

En ik blijf dit topic in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor de andere sets als de X530 komt dus geen oplossing? Erg slecht imho en totaal onacceptabel. Zeker gezien ik de eerst probleemvrije X530 nog moet tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:49:
Ok, dat ziet er stukken beter uit dat gesprek met B.G. had het eerlijk gezegd niet verwacht!

Ik zal ook even het verhaal van mijn kant vertellen, ben druk geweest dus heb geen tijd gehad hier een reply te posten.

Ik heb met B.L. gepraat over een oplossing, en uiteraad was deze er niet voor de X-530, ik heb mede daarom aangegeven dat ik eigenlijk niet akkoord wil gaan met een refund aangezien ik toch heel erg tevreden was met de kwaliteit van de setjes behalve dan de plopjes en het radio ontvangst. Ik had het voorstel gedaan om een Z-5500 te ontvangen om te zien of het de zelfde problemen waren, en ik dus ook plopjes zou krijgen met een Z-5500. B.L. wou dat liever niet doen omdat dat simpelweg toch wel het geval zou zijn. Hij heeft me een aandere aanbieding gedaan om een Z-5450 op te sturen, kosteloos en ik mocht hem houden!

Ik heb een paar dagen later de set ontvangen aangesloten en echt absoluut alle plopjes zijn weg! Ik heb de 2 X-530's terug gestuurd naar Zwitserland. Al met al ben ik natuurlijk heel tevreden over deze oplossing, ook al zie ik nog steeds heel graag dat alle problemen opgelost worden met de Z-5500 én de X-530.

Euhm, kunnen andere ook kans maken op zulkseen oplossing, of was dit een enkel geval? Ik zit namelijk ook met men handen in men haar omdat ik met een refund feitelijk niet tevreden zou zijn omdat ik onafgezien van de problemen zeer tevreden ben met de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:55:
[...]

Euhm, kunnen andere ook kans maken op zulkseen oplossing, of was dit een enkel geval? Ik zit namelijk ook met men handen in men haar omdat ik met een refund feitelijk niet tevreden zou zijn omdat ik onafgezien van de problemen zeer tevreden ben met de set.
Hmm, dat durf ik niet te zeggen.. Ik heb veel contact gehad met de mensen van Logitech en ben zeer gewillig geweest om tot een oplossing te komen, misschien dat ze daarom makkelijk deden over zo'n vervanging.

Je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

jackel7007 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:15:
Ik ben ook een van de gelukkigen die een werkende verbeterde set heeft gehad, die toch niet goed werkt....

heeft iemand al die 2e z5500 set terug gestuurd via die ophaaldienst van (ik dacht dhl)?
of wachten jullie tot alles werkt..?
Je krijgt automagisch een mailtje van Logitech met uitleg hoe je de oude speakersset moet terugsturen.
Het is inderdaad DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Denk niet dat de andere X530 rampset bezitters ook een duurdere set uit coulance kunnen verwachten. Dat gaat simpelweg gewoon veel te veel kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:59:
Hmm, dat durf ik niet te zeggen.. Ik heb veel contact gehad met de mensen van Logitech en ben zeer gewillig geweest om tot een oplossing te komen, misschien dat ze daarom makkelijk deden over zo'n vervanging.

Je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen.
Mja het feit is dat niet iedereen de mogelijkheid heeft gehad om zoals jij, veel contact te hebben met de Logitech mensen. Daarbij vind ik dat iedereen gelijk recht heeft op een adequate oplossing met minstens de geluidskwaliteit en features van de X-530 en zonder de gekende problemen (meer mag uiteraard ook...)
Dat Logitech als zulkse oplossingen gaat aanbieden aan enkele personen naar mijn inziens op puur willekeurige basis, terwijl ik nog altijd op een algmene statement aan het wachten ben mbt de X-530, hier ga ik mij toch vragen bij stellen over de professionaliteit van de Logitech-mensen met betrekking tot de aanpak van de gekende problemen.
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het je van harte, en het is geen verwijt aan jou adres, maar zo'n aanpak met persoonlijke gunsten voor mensen waarmee de Logitechmedewerkers persoonlijk contact hebben gehad, kan tot ongenoeg leiden bij mensen die dan buiten de boot vallen...
Bor de Wollef schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:04:
Denk niet dat de andere X530 rampset bezitters ook een duurdere set uit coulance kunnen verwachten. Dat gaat simpelweg gewoon veel te veel kosten!
Uiteraard, daar kan ik goed inkomen. Ik zou ook al tevreden zijn met een gewoon goed werkende X-530, ik ga heus geen Z-5450 gaan eisen. Maar begrijp mijn frustratie, voor ons komt er geen vervanging... ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:09:
[...]
Uiteraard, daar kan ik goed inkomen. Ik zou ook al tevreden zijn met een gewoon goed werkende X-530, ik ga heus geen Z-5450 gaan eisen. Maar begrijp mijn frustratie, voor ons komt er geen vervanging... ;(
Ik begrijp je frustratie erg goed! Ik vind het totaal onacceptabel dat er geen oplossing voor de X-530 komt! Volgens mi jis de X-530 de best lopende serie en hebben alle X-530's last van ploppen en radioontvangst.

Logitech scoort hiermee erg slecht bij mij. Op deze manier geven ze aan alleen de mensen serieus te nemen die de duurste set hebben gekocht. Ik vind dat een zeer foute instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:09:
[...]

Mja het feit is dat niet iedereen de mogelijkheid heeft gehad om zoals jij, veel contact te hebben met de Logitech mensen. Daarbij vind ik dat iedereen gelijk recht heeft op een adequate oplossing met minstens de geluidskwaliteit en features van de X-530 en zonder de gekende problemen (meer mag uiteraard ook...)
Dat Logitech als zulkse oplossingen gaat aanbieden aan enkele personen naar mijn inziens op puur willekeurige basis, terwijl ik nog altijd op een algmene statement aan het wachten ben mbt de X-530, hier ga ik mij toch vragen bij stellen over de professionaliteit van de Logitech-mensen met betrekking tot de aanpak van de gekende problemen.
Begrijp me niet verkeerd, ik gun het je van harte, en het is geen verwijt aan jou adres, maar zo'n aanpak met persoonlijke gunsten voor mensen waarmee de Logitechmedewerkers persoonlijk contact hebben gehad, kan tot ongenoeg leiden bij mensen die dan buiten de boot vallen...

[...]

Hoow, begrijp me niet verkeerd, dat is iets wat ik persoonlijk denk. Ik weet natuurlijk niet of ik hem heb gekregen omdat ik veel contact met ze heb gehad.

Ik zou het ook belachelijk vinden als iedereen met de X-530 de dupe wordt en wel een refund moet aanvragen, ik heb gewoon ontzettend mazzel gehad met deze oplossing. Ik heb dit natuurlijk ook niet voor niets gepost, ik wil laten zien dat Logitech wel coulant richting mij is geweest en waarom zouden ze dat niet tegenover iemand anders zijn.

Uiteindelijk zie ik het liefst dat ze de problemen met de X-530 ook grondig gaan aanpakken en dat er voor iedereen een oplossing komt. Ik wil Bart ook graag vragen om dit serieus aan te gaan kaarten in het gesprek met B.G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hopelijk komt Logitech met de optie om voor de mensen een Teufel G THX set te regelen. Zijn we in ieder geval tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:27:
Hopelijk komt Logitech met de optie om voor de mensen een Teufel G THX set te regelen. Zijn we in ieder geval tevreden.
Anders laat je even dat soort opmerkingen achterwege daar schiet niemand wat mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb dit topic een beetje doorgelezen, maar de functies van de mensen bevalt mij niet helemaal:
D.B. = Logitech medewerker. Functie: Chairman of the Board.
T.Y. = Logitech medewerker. Functie: Vice President Audio Engineering.
B.G. = Logitech medewerker. Functie: Customer Support Manager van de EU regio.
J.B. = Logitech medewerker. Functie: Quality Assurance Engineering Manager.
T.T. = Logitech medewerker. Functie: Customer support Manager.
B.L. = Logitech medewerker. Functie: Customer Support Product Specialist Leader.
Ik zie er maar 2 techies tussen staan, de rest zijn kantoormannetjes volgens mij met wat minder technisch gevoel.

Waar ik werk (totaal wat anders dan computers) merk ik ook dat er wat stroeve communicatie is tussen de kantoormensen die technische dingen bedenken en de mensen die die dingen uit moeten voeren.
Ik (werkvloer) kom soms dingen tegen waarvan ik denk 'WTF is dit?' (opeens een LiIon accu (experiment) tegenkomen bij een klant waar je een loodaccu (standaard) verwacht), daar is mij nooit iets over verteld.
We zijn geen groot bedrijf (3 monteurs, 2 technische kantoormensen), maar als de communicatie bij ons al niet zo best is, wat moeten we dan bij Logitech verwachten?

Er zijn in dit topic al verschillende dingen voorbij gekomen die samen goed zouden zijn voor een Z-5500 rev.3 (rev.2 is de vervanger van Logitech die ook niet 100% is), maar als de ontwerpers de kans niet krijgen om hun visie te geven (maar enkel hun manager lijkt het wel) gebeurt er niets.

Ferrietkernen om netsnoeren en andere kabels, klein condensatortje (22pF) van goede kwaliteit aan de ingangen, algehele afscherming van alles (met goede aarding), andere layout van de printsporen en componenten...
Oplossingen genoeg, maar als je als ontwerper de kans niet krijgt om de oplossingen door te voeren omdat het te duur is blijkbaar (machines moeten opnieuw geprogrammeerd worden, de printplaten zijn al klaar enz.) gebeurt er niets.

Jammer, ik ben nog steeds O+ op de Z-5500, en als ik er eindelijk 1 ga kopen (geen ruimte voor) wil ik wel dat het echt goed is.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Tja, het leven is geen krentenbol...

Maar tuurlijk heb je gelijk met al die oplossingen, wat mij betreft prakken ze het er allemaal gelijk in! Maar dan zou de Z-5500 waarschijnlijk in een hogere prijsklasse terecht komen en daar willen ze niet aan beginnen zo te merken... :| Of beter gezegd: te duur om nog rendabel te bouwen en verkopen. En zo gaat het haast met alles in dit leven... Toch jammer

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:49:

Als de z-5450 bij jou geen plopjes heeft, betekent dan dat geen één set dat heeft? Het is immers een productiefout en dus zou elk setje de plopjes moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:42:
[...]

Als de z-5450 bij jou geen plopjes heeft, betekent dan dat geen één set dat heeft? Het is immers een productiefout en dus zou elk setje de plopjes moeten hebben..
De Z-5450 is een andere set en word dus mogelijk op een andere manier of zelfs in een andere fabriek gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Waarschijnlijk is bij de Z-5450 de printplaat anders, omdat er nu 2 versterkers minder zijn. (namelijk van de achterspeakers, die een eigen ingebouwde versterkertje hebben)

De andere sets zijn lijken mij op het zelfde principe gebaseerd.

Ik heb hier een schoolboek met schema's, daar staan versterkers in. Een gewone, een zware en een brute versterker.
Wat het verschil is in die dingen? (naast andere typen torren): er zitten meer eindtorren in voor meer vermogen, voor de rest zijn ze het zelfde opgebouwd.
Ik heb het idee dat de 5.1 sets van Logitech ook op dit principe zijn gebouwd: 1 schema, met kleine aanpassingen.

Ik weet het niet zeker, maar als er structureel iets fout zit lijkt het er wel op verzwik ik mijn enkel aan die open deur :(. Kleine dingetjes, maar zie het maar als het verdraaien van een ouderwetse antenne voor een betere ontvangst. De locatie blijft het zelfde, alleen iets anders gericht, en zo lijkt het ook met de componenten die de storing veroorzaken: de ene set staan ze wat fouter dan bij een andere set (afscherming/versterking de naam is mij even ontschoten, maar de ouderwetse 'hark' antennes werken zo: 1 stangetje is maar de echte antenne, de overige delen versterken de inkomende signalen alleen maar en kaatsen ze naar de antenne door het metaal van de speaker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Resistor schreef op zondag 04 juni 2006 @ 18:43:
Ik heb dit topic een beetje doorgelezen, maar de functies van de mensen bevalt mij niet helemaal:

[...]
Ik zie er maar 2 techies tussen staan, de rest zijn kantoormannetjes volgens mij met wat minder technisch gevoel.
Kantoormannetjes... Je weet half niet wat ze op de achtergrond doen en kantoormannetje is dan ook alles behalve op zijn plaats. Daarbij werken er op de achtergrond heel wat meer mensen aan de zaak dan wij zien. De mensen vernoemt in de TS zijn enkel deze personen waar wij contact mee hebben.
We zijn geen groot bedrijf (3 monteurs, 2 technische kantoormensen), maar als de communicatie bij ons al niet zo best is, wat moeten we dan bij Logitech verwachten?
Een uiterst efficient bedrijf waar communicatie goed verloopt. ;)
Maar als de ontwerpers de kans niet krijgen om hun visie te geven (maar enkel hun manager lijkt het wel) gebeurt er niets.
Dan moet je het topic beter doorlezen. J.B. is zelf hier naar NL gekomen om de problemen te onderzoeken. Daarbij heeft hij meerdere malen zijn eigen visie op de zaak gegeven.

Sorry maar dit soort opmerking vind ik naar Logitech gezien niet echt fair. Ook ik vind dat deze zaak te lang loopt maar verplaats je ook even in Logitech. Wij breken hier hun high end speakermodel en hebben er nog een goede onderbouwing voor ook. Deze zaak is alles behalve goedkoop en ik denk dat menig ander fabrikant zijn kop in het zand had gestoken. In dat opzicht vind ik dat Logitech dan ook een pluim verdient, ondanks dat er een aantal grote fouten in deze zaak zijn gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 04-06-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:50:
[...]

Anders laat je even dat soort opmerkingen achterwege daar schiet niemand wat mee op.
Relax dude... zoek het woordje humor even in het woordenboek op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Sorry, ik ben soms nogal bot in mijn commentaar.
Paar dingetjes gehad op het werk waar ook zo'n kantoormannetje die ook het contact met de klanten doet even ging kijken, en achteraf mij gelijk moest geven maakt mij wat arrogant denk ik. Sorry daarvoor.
Ik vergelijk die J.B. onbewust met onze J.: wel vertellen hoe het moet, maar niet weten hoe het er uit ziet. 'goh, hebben jullie een boormal voor die gaten'.

Als ik niet tevreden ben over een product (ook al heb ik er zelf niets mee te maken) zeg ik dat duidelijk, zijn ze op mijn werk ook niet altijd blij mee :X
Laten we het maar op een familietrekje houden, mijn vader heeft hier ook last van.
Wij breken hier hun high end speakermodel en hebben er nog een goede onderbouwing voor ook. Deze zaak is alles behalve goedkoop en ik denk dat menig ander fabrikant zijn kop in het zand had gestoken.
Die halen het product stil uit de handel, en zetten er een vervanger voor in de plaats. Of houden (bij auto's bv.) een terugroepactie.

[ Voor 4% gewijzigd door Resistor op 04-06-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Resistor schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:35:
Die halen het product stil uit de handel, en zetten er een vervanger voor in de plaats. Of houden (bij auto's bv.) een terugroepactie.
Als het om veiligheids issues gaat wel, anders, zover ik weet, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

tm030614 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:41:
[...]

Als het om veiligheids issues gaat wel, anders, zover ik weet, niet.
Ook als het niet om de veiligheid gaat.
Het wordt ook gedaan als bepaalde onderdelen ondeugelijk zijn.
Dit zijn de zogenoemde preventieve aktie's en worden uitgevoerd als de auto voor een onderhoudsbeurt of iets dergelijks bij de dealer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mij 2 weken terug die X530 luidsprekers gaan halen, in het begin deden ze het nog goed.
Nu heb ik radio ontvangst, lichte kraakjes, plopjes af en toe bij sommige liedjes, een dominante subwoofer die ik alle geluk kan instellen. Al die minpuntjes zijn echter wel niet leuk, zeker niet als je er zelf voor moet gaan werken :)

Ma bon ik ben is benieuwd wat dat gesprek gaat opleveren moet die verantwoordelijke van logitech.
Dit is echt wel belachelijk aangezien ik op de doos nerges terugvind dat ik ook radio ontvangst heb met deze boxen :P

Ma soit aangezien er meer mensen dit probleem hebben voel ik mij toch al minder afgezopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf gaan ze nu echt al die X530 systemen terugbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:59:
Dit is echt wel belachelijk aangezien ik op de doos nerges terugvind dat ik ook radio ontvangst heb met deze boxen :P
Nee klopt,.. dit staat vernoemd onder het kopje: "Nu met vele extra's!"... ;)

TM: Heb je al een afspraak voor morgen gemaakt met B.G.? Rond welke tijd denk je dat wij het grote nieuws kunnen gaan vernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
ComBax schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:01:
Ik heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn refund is overgeschreven ...
En vandaag heb ik hem op mijn rekening zien verschijnen, netjes gedaan van Logitech.
Nu maar hopen dat ze de set vergeten afhalen })

(Ik vind het maar normaal dat ze hier binnenkort langskomen om mijn oude set af te halen, dit even voor de duidelijkheid om van van die reacties van "proberen profiteren van Logitech" etc te vermijden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of LT er rekening mee houd dat sommige mensen de set voor 400€ hebben gekocht. Het is natuurlijk best interesant om een refund te vragen en dan een nieuwe set te kopen á ~300€ (mits je geen hinder hebt van de plopjes/brom e.d.). Dat is zo een gratis 100€

Groetjes
LW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:56:
Ik vraag me af of LT er rekening mee houd dat sommige mensen de set voor 400€ hebben gekocht. Het is natuurlijk best interesant om een refund te vragen en dan een nieuwe set te kopen á ~300€ (mits je geen hinder hebt van de plopjes/brom e.d.). Dat is zo een gratis 100€

Groetjes
LW
Je krijgt normaal gewoon het bedrag terug dat jij hebt moeten betalen voor de set (uiteraard moet je dit dus wel kunnen aantonen), ofdat nu 300 of 400 euro is, maakt niet uit. Als jij er voor kiest om dan een andere set te kopen (of dezelfde bij een goedkopere winkel) en 100 euro in je zak te steken, dat is dan jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mvdlaak schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:12:
[...]

Nee klopt,.. dit staat vernoemd onder het kopje: "Nu met vele extra's!"... ;)

TM: Heb je al een afspraak voor morgen gemaakt met B.G.? Rond welke tijd denk je dat wij het grote nieuws kunnen gaan vernemen?
Afspraak staat op 10:00uur. Dus rond een uurtje of 11 á 12 verwacht ik hier wel het e.e.a. te kunnen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:31:
[...]

Afspraak staat op 10:00uur. Dus rond een uurtje of 11 á 12 verwacht ik hier wel het e.e.a. te kunnen posten.
Ga je alleen heen of op aanraden van enkelen hier met met 2 man (wat ik verstandiger zou vinden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:42:
[...]

Ga je alleen heen of op aanraden van enkelen hier met met 2 man (wat ik verstandiger zou vinden)?
Alleen, er is geen enkel reden om met meerdere personen te gaan. Iets meer vertrouwen mag, ben de afgelopen 7 maanden in gesprek geweest met Logitech dus dit komt ook wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:46:
[...]
Alleen, er is geen enkel reden om met meerdere personen te gaan.
De redenen die eerder zijn genoemd zijn vrij duidelijk imho.

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 05-06-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:06:
[...]
De redenen die eerder zijn genoemd zijn vrij duidelijk imho.
Nogmaals, wat een vertrouwen ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:52:
[...]

Dat heeft totaal niets met vertrouwen te maken maar meer met inzicht in mogelijke situaties in een dergelijk gesprek. Ik denk dat eerder genoemde redenen erg duidelijk zijn en reeel.

Vraag je morgen ook welke oplossing er komt voor de non Z-5500 sets?

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 05-06-2006 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

tm030614 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:52:
[...]

Misschien is het handig om een aantal vragen (ook van andere users) op papier te zetten, dan weet je zeker dat je niets vergeet. :) Nu is het wel het moment om direct antwoorden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zondagskindje schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:21:
[...]
Misschien is het handig om een aantal vragen (ook van andere users) op papier te zetten, dan weet je zeker dat je niets vergeet. :) Nu is het wel het moment om direct antwoorden te krijgen.
Mensen bedankt voor jullie opmerkingen etc. maar het is niet mijn bedoeling om Logitech aan een kruisverhoor te werpen. :) Daar heeft niemand baat bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:26:
[...]

Mensen bedankt voor jullie opmerkingen etc. maar het is niet mijn bedoeling om Logitech aan een kruisverhoor te werpen. :) Daar heeft niemand baat bij. ;)
Misschien is het goed wanneer je aangeeft wat je precies wel van plan bent? Ik krijg namelijk een beetje het idee dat je alle input van de mensen in dit topic over de meeting aan de kant schuift en je eigen plan trekt.

Ik neem aan dat je de hele groep "gebruikers" hier op GoT wilt vertegenwoordigen in het gesprek. Veel van deze gebruikers blijken nu toch wel antwoorden op vragen te willen zien als ik de posts in dit deel zo doorlees.

Ik vind het persoonlijk juist heel goed wanneer Logitech nu eens een aantal concrete vragen gaat beantwoorden waar we nog steeds geen enkel antwoord op hebben gekregen (hoe zit het bv met de x-530).

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 05-06-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, precies, dit is DE gelegenheid om alle onbeantwoorde vragen beantwoord te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:31:
[...]
Misschien is het goed wanneer je aangeeft wat je precies wel van plan bent?
Een goed gesprek en kijken wat de vervolgstappen zijn. Welk traject Logitech in wilt gaan en wat minimaal de eind uitslag moet zijn. Het heeft geen nu om Logitech het vuur aan de schenen te leggen. Wat schieten we daar mee op?
Ik krijg namelijk een beetje het idee dat je alle input van de mensen in dit topic over de meeting aan de kant schuift en je eigen plan trekt.

Ik neem aan dat je de hele groep "gebruikers" hier op GoT wilt vertegenwoordigen in het gesprek. Veel van deze gebruikers blijken nu toch wel antwoorden op vragen te willen zien als ik de posts in dit deel zo doorlees.
Ik probeer al zoveel mogelijk namens heel GoT te praten de afgelopen 7 maanden. Dat een aantal nu denk dat ik het op een akkoordje gooi met Logitech vind ik beetje teleurstellend. Ik ben de afgelopen 7 maanden echt niet voor mezelf alleen bezig geweest. Ik probeer het zo goed mogelijk te doen voor iedereen soms bevalt het soms niet. Denken jullie nu echt dat het na dit gesprek afgelopen is of zo? Hoe zien jullie überhaupt dit gesprek voor je?
Ik vind het persoonlijk juist heel goed wanneer Logitech nu eens een aantal concrete vragen gaat beantwoorden waar we nog steeds geen enkel antwoord op hebben gekregen (hoe zit het bv met de x-530).
Hoe het zit met de x-530? Zoals in deze post van mij te lezen valt komt daar een officiële refund policy voor. En zoals eerder in deze post aangegeven hoor ik graag van Logitech waarom deze keuze is gemaakt.

Nogmaals het heeft geen enkel nut Logitech een kruisverhoor te laten af leggen. Dat werkt alleen maar tegen.

Belangrijkste doel van dit gesprek moet zijn:

- Welk traject gaat men volgen voor de Z-5500.
- Waarom een refund voor de X-530 en geen oplossing?
- Andere speaker modellen.
- Welke termijn?
- Waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt.
- Kwaliteit speakers in de toekomst.

Heb je vragen stuur ze dan naar plopjesprobleem@xs4all.nl zijn ze terecht en bevatten ze geen onzin zal ik ze stellen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door tm030614 op 05-06-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag is het eigenlijk bij alle sets een probleem of bij sommige en wel en sommige niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Niemand beschuldigd jou ergens van, ik zeker niet.

Een aantal uitgangspunten:

- Speakers zonder plopjes/brommen.
- Refund als laatste redmiddel (maar echt als laatste redmiddel). Dit lijkt een beetje op een dweilen met de kraan open aanpak van Logitech en de mensen die hier niet rondhangen en hetzelfde probleem hebben weten niets van de refund.
- Plannen van Logitech om dit probleem structureel op te lossen.
- Waarom de wijzigingen van RC niet zijn doorgevoerd.
- Mogelijk: mededeling over dit probleem op de logitech site (en dan bedoel ik niet in een FAQ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:55:
- Waarom de wijzigingen van RC niet zijn doorgevoerd.
Ja had ik ook aan gedacht. En bijvoorbeeld daarvoor zou het mooi zijn moest er iemand anders nog meegaan zoals bijvoorbeeld R.C. Ik kan me goed inbeelden dat als tm die vraag stelt, dat hij dan een technische uitleg krijgt waarom ze die oplossing niet willen doorvoeren en dat tm daar vervolgens door een niet voldoende technische kennis (no offence ;) ) geen tegenargumenten/verklaring/intwijfeltrekking kan op geven, zoals we RC wel hebben zien doen in een aantal mails die hij heeft gestuurd naar zijn contactpersoon.

Maar goed ik denk dat tm al weg is, dus we zullen het wel horen hoe het is gegaan.
tm030614 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:02:
Ik probeer al zoveel mogelijk namens heel GoT te praten de afgelopen 7 maanden. Dat een aantal nu denk dat ik het op een akkoordje gooi met Logitech vind ik beetje teleurstellend.
Ik denk dat je dat toch verkeerd ziet hoor. Wat jij aanhaalt is voor mij geen punt om iemand extra mee te nemen, maar bijvoorbeeld wel de reden hierboven.
Hou er rekening mee dat Logitech zich goed heeft voorbereid, ze hebben een hele tijd nodig gehad om een antwoord klaar te maken waarbij ze stevig in hun schoenen staan, en ze hebben het gesprek goed kunnen voorbereiden.
Jij darentegen weet niet waar je je aan moet verwachten en kan je dan ook geen beetje voorbereiden. Je bent dus eigenlijk een schaapje dat in de leeuwenkuil geworpen wordt ;)
Daarmee dat velen hier voorstelden om nog een extra persoon mee te nemen kwestie dat je dan met 2 kan luisteren naar Logitech, met 2 kan nadenken over wat ze zeggen, en met 2 hierop kan inspelen en reageren (zie wederom voorbeeld hierboven).

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Darth Malak schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:55:
- Refund als laatste redmiddel (maar echt als laatste redmiddel). Dit lijkt een beetje op een dweilen met de kraan open aanpak van Logitech en de mensen die hier niet rondhangen en hetzelfde probleem hebben weten niets van de refund.
Een belangrijk punt imho. De communicatie vanuit Logitech is op dit punt nog steeds erg slecht. Ik heb al eerder gemeld dat ik het slecht vind dat de retailers en distributeurs niet op de hoogte zijn gebracht. Logitech lijkt nog steeds haar best te doen om de problemen zo veel mogelijk te ontkennen / weg te stoppen voor het grote publiek. De faqs die er tot nu toe zijn vind ik tot nu toe echt onvoldoende als enige "indicatie" van de problemen.

Veel mensen mogen dan wel tevreden zijn met hoe logitech de problemen oplost: ik ben dat niet. We zijn inmiddels ongeveer 7 maanden verder en nog is er geen echt goede oplossing behalve de mogelijkheid tot refund. Als ik het hele proces nog eens teruglees kan ik niet anders concluderen dat het regelmatig niet erg netjes en correct is gegaan vanuit Logitech. Vaak werden afspraken niet nagekomen.

Maar goed, laten we wachten tot na het gesprek met te kijken hoe we verder gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 06-06-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Ha jongens, daar ben ik dan weer, zeg maar. Ik ben even met vakantie geweest, maar goed, lekker belangrijk zul je zeggen.

Heb de zaken tot dusver ingelezen en ben benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen van TM.

Het is jammer om TM er van te beschuldigen dat hij zijn eigen "plan" trekt. Ik geloof niet dat dit ooit zijn doel is geweest en heb dat dan ook niet opgemerkt. Zowel op het forum, noch in onze communicatie op de achtergrond.

Hoewel je overigens wel een klein beetje een eigen plan moet hebben in dit geval. Je moet alle feedback van de users opnemen, in een grote lijn leggen en daar je conclusies uit trekken, om er vervolgens zelf iets structureels van te maken. Anders is het niet te doen, dunkt me.

Wachtende op de antwoorden van het gesprek ... :+

Edit:
Dan nog even op die refund policy (X-530), die blijft maar knagen, wat mij betreft. Ik vind dat eigenlijk een laatste middel inderdaad (wat hierboven al gezegd is). :X

Maar misschien kan je niet van Logitech verwachten dat ze hun betrekkelijk goedkopere set een hele nieuwe revisie van ontwerpen.

[ Voor 24% gewijzigd door Marf0rz op 06-06-2006 10:58 ]

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Marf0rz schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:13:
Het is jammer om TM er van te beschuldigen dat hij zijn eigen "plan" trekt. Ik geloof niet dat dit ooit zijn doel is geweest en heb dat dan ook niet opgemerkt. Zowel op het forum, noch in onze communicatie op de achtergrond.
Het is niet zo zeer een beschuldiging maar een observatie van mijn kant. TM deed alle input met betrekking tot het gesprek af met "het is niet mijn bedoeling om Logitech aan een kruisverhoor te werpen. Daar heeft niemand baat bij." zonder echt in te gaan op de gegeven tips. Dit terwijl diverse mensen hier erg goede redenen aangeven om bv wel met 2 personen te gaan. Door het ontbreken van enige onderbouwing waarom die redenen niet of nauwlijks zullen wegen in dit geval word het idee gewekt dat TM "het allemaal zelf wel beter weet". Het is slechts hoe de reacties over komen hier en geen persoonlijke aanval.
Maar misschien kan je niet van Logitech verwachten dat ze hun betrekkelijk goedkopere set een hele nieuwe revisie van ontwerpen.
Ik zou me de refund oplossing (als enige oplossing) alleen kunnen indenken wanneer de X-530 niet meer geleverd zou worden. Willen ze deze set blijven verkopen dan is een refund policy absoluut onvoldoende in mijn ogen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 06-06-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marf0rz schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:13:
Zou jij het dan normaal vinden moesten ze blijven ploppende X-530's verkopen, voor wie weet nog hoe lang (jaren), gewoon omdat ze er geen revisie voor willen ontwerpen.

De enige acceptabele situatie waarin ze geen revisie meer zouden ontwerpen voor mij, is die waarbij er binnen korte termijn toch een ander type als opvolger voor de X-530 uitkomt. Maar in dat geval zouden ze voor ons een omruiling kunnen regelen naar dat vervangende type ipv enkel een refund.
Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:18:
Ik zou me de refund oplossing (als enige oplossing) alleen kunnen indenken wanneer de X-530 niet meer geleverd zou worden. Willen ze deze set blijven verkopen dan is een refund policy absoluut onvoldoende in mijn ogen.
Merk op dat er niets meer te bespeuren valt van de X-530 op de Logitech-site...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Er moet iemand meegaan met technische know-how if you ask me. Verder lijkt het me goed dat er tijdens dat gesprek in ieder geval geen beslissingen worden genomen zonder eerst te overleggen met ons.

Wat zijn de feiten, nogmaals:

- Logitech heeft een verbeterde set gemaakt (die het probleem niet oplost)... Dus geen oplossing.
- Voorstellen van RC en anderen zijn niet doorgevoerd maar lossen wel het probleem op. Waarom ze niet zijn doorgevoerd is uiterst vaag (kosten aspect?)
- Logitech biedt daarom een refund aan... Geen oplossing omdat mensen geen set meer hebben. Is dus geen echt alternatief. Verder weet niemand buiten deze gemeenschap van de refund en zeker de retailers niet (belachelijk).
- Hoe zit het met de mensen die niet weten van dit probleem (of van Tweakers) en met een kluitje in het riet worden gestuurd en naar de FAQ wordt verwezen. Logitech ontkent het probleem hier gewoon en probeert het binnen de tweakers gemeenschap (die erg groot is maar goed) te houden.

Dus Logitech probeert het stilzwijgend op te lossen. Tuurlijk nemen ze de moeite om wat wijzigingen door te voeren, tuurlijk nemen ze de moeite om mensen te bezoeken. Allemaal fijn en aardig maar dat is ook in Logitech's belang. Dat er vervolgens niet zo erg wordt geluisterd naar suggesties is niet in Logitech's voordeel.

Dus mijn ideale uitkomst: Logitech zorgt gewoon voor een goed functionerende set, zo niet: logitech maakt dit probleem publiekelijk bekend en biedt hun klanten een refund aan. Sorry maar ik zie weinig alternatieven. De kans dat Logitech dit gaat doen lijkt me nihiel.

Dreigen tijdens het gesprek heeft geen zin maar Logitech mag weten dat we niet tevreden zijn over de huidige aanpak en dat we alle "opties" openhouden.

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 06-06-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Darth Malak schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 10:48:
Er moet iemand meegaan met technische know-how if you ask me. Verder lijkt het me goed dat er tijdens dat gesprek in ieder geval geen beslissingen worden genomen zonder eerst te overleggen met ons.

Wat zijn de feiten, nogmaals:
....

Dreigen tijdens het gesprek heeft geen zin maar Logitech mag weten dat we niet tevreden zijn over de huidige aanpak en dat we alle "opties" openhouden.
Ik ben het met al je punten duidelijk eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Oh well,.. it is out of our hands now.. Dus het heeft geen zin om te discussieren over hoe 't gesprek (had moeten of zou kunnen gaan),.. Heb gewoon een beetje vertrouwen in Bart. Je schiet er niks mee op om wantrouwig te gaan lopen toen tegenover hem.. Heeft hij absoluut niet verdiend!
Wacht gewoon de uitkomst af en dan zien we wel verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
idd die jongen heeft bijna 1 jaar ze best gedaan.

en als er als oplossing nu uitkomt dat de z5500 alsnog aangepast word.

denk dat een boel mensen dan blij zijn.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.