Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.036 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Brantje schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:44:
Ik ben net naar de winkel geweest waar ik me X530 gehaalt heb.
Zij ontkennen het probleem.
Sterker nog ze hebben er nog nooit van gehoord.
Ze zeiden "je moet je groepen na kijken" "Koop een betere geluids kaard"
Dan heb ik echt iets van WTF
Vind ik helemaal niet gek... Het niveau van IT kennis van een gemiddelde verkoper is gelijk aan die van een huis-tuin en keukgengebruiker. Ze proberen vaak alleen maar iets aan te praten. Stel een gemiddelde verkoper maar eens een paar lastige vragen en luister eens naar het antwoord. Best lachen om te doen trouwens, doe ik zelf regelmatig om mijn humeur eens op te vijzelen... hahaha..

Anyway, Logitech heeft dit probleem ook helemaal niet officieel naar buiten gebracht dus logisch dat een winkel er niets van weet. Tenzij ze natuurlijk hier rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:05:
[...]

Begin nu heel, heel erg te twijfelen of ik toch niet die plopjes maar voor lief moet nemen......
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kijk dat horen ze nou graag bij logitech 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Brantje schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:44:
Ik ben net naar de winkel geweest waar ik me X530 gehaalt heb.
Zij ontkennen het probleem.
Sterker nog ze hebben er nog nooit van gehoord.
Ze zeiden "je moet je groepen na kijken" "Koop een betere geluids kaard"
Dan heb ik echt iets van WTF
Het is goed mogelijk dat men in de winkel niet op de hoogte is van de problemen. Logitech heeft namelijk geen persbericht de deur uit gedaan, niet de retailers of grootverkopers op de hoogte gebracht etc.

Wat betreft het antwoord dat je in de winkel hebt gekregen: dat vind ik erg onbeschoft. Gewoon terugbrengen die set. Je mag gewoon ruilen binnen 8 dagen in de winkel. Heb je hem via Internet besteld dan kun je retouren op basis van de wet koop op afstand.

Bij de lokale PC winkel was men tot afgelopen weekend ook niet op de hoogte. Ik heb ze naar dit topic doorverwezen en men was mij erg dankbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 17-05-2006 20:57 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:37:
[...]

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kijk dat horen ze nou graag bij logitech 8)7
Ik weet hoe je die smiley precies bedoelt maar het zal mij worst wezen wat logitech graag hoort. Ik ga voor de voor mij beste optie. Logitech heeft wel wat van het vertrouwen teruggewonnen door de zaak met mij af te handelen zoals ze het nu doen. Overigens ben ik het ook niet eens met de opmerking van tm dat de reactie van Logitech in die laatste brief zo enorm teleurstellend is. Er wordt in ieder geval gereageerd en er wordt mogelijk zelfs meer beloofd. Kennelijk duren dit soort processen bij logitech erg lang en gaat het over erg veel schijven. Ik hoop dat ze alsnog de verbeteringen van R.C. gaan doorvoeren en dat ik in de toekomst alsnog een 100% set krijg. Maar voor dit bedrag kan ik geen alternatief vinden. Als iemand een goede suggestie heeft houd ik me zeker aanbevolen.

[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 17-05-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lange tijd geleden dat ik het topic heb gelezen en omdat het verder allemaal goed ging dacht ik dat het nog steeds zo zou gaan...

NIET DUS! :o :(

Erg jammer van Logitech weer allemaal.

Zit zelf te denken nu aan een refund maar ik vindt het gewoon een prima setje al heb ik zo nu en dan een plop. ga er denk ik maar is goed over nadenken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Darth Malak schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:57:
[...]

Ik weet hoe je die smiley precies bedoelt maar het zal mij worst wezen wat logitech graag hoort. Ik ga voor de voor mij beste optie. Logitech heeft wel wat van het vertrouwen teruggewonnen door de zaak met mij af te handelen zoals ze het nu doen. Overigens ben ik het ook niet eens met de opmerking van tm dat de reactie van Logitech in die laatste brief zo enorm teleurstellend is. Er wordt in ieder geval gereageerd en er wordt mogelijk zelfs meer beloofd. Kennelijk duren dit soort processen bij logitech erg lang en gaat het over erg veel schijven. Ik hoop dat ze alsnog de verbeteringen van R.C. gaan doorvoeren en dat ik in de toekomst alsnog een 100% set krijg. Maar voor dit bedrag kan ik geen alternatief vinden. Als iemand een goede suggestie heeft houd ik me zeker aanbevolen.
Als ik dit zo lees ben ik bang dat je veel te rooskleurige verwachtingen hebt. Logitech laat min of meer op een redelijke manier weten dat ze het wel genoeg vinden zo en absoluut niet meer gaan doen om de situatie te verbeteren. De verbeterde set (welke bij sommige mensen eerder een verminderde set blijkt te zijn) is het beste dat er naar alle waarschijnlijkheid zal komen. Veel hoop op alsnog een vrijwillige goede oplossing zou ik dan ook niet hebben.

Imho een erg slechte zet van Logitech waardoor ze hier mogelijk al een tot meerdere klanten kwijtraken. Hopelijk komt er dit keer ook nieuws op de frontpage hier op tweakers. Dit was er namelijk wel te lezen toen logitech aangaf met een oplossing te komen. Nu ze dit laten afweten is het denk ik tijd dit ook op de frontpage recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bor, ik ben al vanaf het begin aandachtig aanwezig in dit topic. Ikzelf heb een vervangende set van Logitech gekregen (de "verbeterde")... Ik had geen enkele last van plopjes, heb die nu wel. Ik HAD last van een continue brommend gelijk (en ik bedoel gewoon echt overheersend) en nu niet meer. Dus i.p.v. de brom heb ik nu plopjes.

Ik heb dus aan Logitech wat meer tijd gevraagd en wil e.v.t. bij toekomstige verbeteringen alsnog de betere set.

Ook ik ben er nog niet uit wat mijn uiteindelijke beslissing wordt. Ik neigde eerst sterk naar een refund maar bij nader onderzoek moet blijken of dat de beste optie is. Ik ben n.l. te gewend geraakt aan 5.1 geluid en qua geluidskwaliteit is de z-5500 een ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:23:
Bor, ik ben al vanaf het begin aandachtig aanwezig in dit topic. Ikzelf heb een vervangende set van Logitech gekregen (de "verbeterde")... Ik had geen enkele last van plopjes, heb die nu wel. Ik HAD last van een continue brommend gelijk (en ik bedoel gewoon echt overheersend) en nu niet meer. Dus i.p.v. de brom heb ik nu plopjes.

Ik heb dus aan Logitech wat meer tijd gevraagd en wil e.v.t. bij toekomstige verbeteringen alsnog de betere set.

Ook ik ben er nog niet uit wat mijn uiteindelijke beslissing wordt. Ik neigde eerst sterk naar een refund maar bij nader onderzoek moet blijken of dat de beste optie is. Ik ben n.l. te gewend geraakt aan 5.1 geluid en qua geluidskwaliteit is de z-5500 een ster.
kijk dat er geen betere sets zijn op dit moment dan ben ik het met je eens maar ik wil een 100% goeie set en geen 99%

ik heb er voor betaalt en hun hebben toe gegeven dat er een fout inzit nou dan moeten ze dat daar maar even recht zetten

doen ze dat niet dan wil ik gewoon mijn geld terug want ik ga daar niet mee akkoord
ik wil een 100% goed werkend product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik ook maar wat doe je dan met je geld, een product kopen wat wel voor 100% goed is (is ook nog maar de vraag) maar voor 80% presteert en niet de geluidskwaliteit/opties heeft van de z-5500....

Ik wil niets liever dan een 100% goede Z-5500... Met de huidige problemen zou ik ook niet willen zeggen dat hij 99% goed is... Meer iets van 80% maar goed. Ga maar eens shoppen zou ik zeggen... kijk maar naar de verschillen en kom dan hier terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:41:
[...]

doen ze dat niet dan wil ik gewoon mijn geld terug want ik ga daar niet mee akkoord
ik wil een 100% goed werkend product
Die zul je zonder juridisch getouwtrek niet krijgen vrees ik voor je (met waarschijnlijk ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-06 15:54

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Ach,.. ipv een refund wil ik dan maar de sublieme opvolger van de Z-5500d.. Dat wordt dan vast de eerste set die enkel plopjes produceert op de maat van de muziek.
Ben toch erg benieuwd wat de opvolger zal zijn en wanneer deze wordt ontwikkeld.

Ik vind trouwens de Z-5500 enkel al beter dan die Gigaworks van Creative vanwege de look and feel.. (heb geen idee hoe de Gigaworks klinkt btw), maar als ik die Gigaworks zie dan zie ik enkel blokken als boxen zonder enig gevoel voor slick design..
Ik vind het design wel minder belangrijk dan geluidsqualiteit, maar het telt toch zeker mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:03:
[...]

Die zul je zonder juridisch getouwtrek niet krijgen vrees ik voor je (met waarschijnlijk ook niet).
ik vrees het ook ja :X

kijken naar een andere set heb ik zoals zo velen al gedaan en de conclusie blijft dat de z-5500 gewoon voor dat geld goed is

maar zeg ik dan verwacht ik ook gewoon een goeie set zonder ploppen en radio ontvangst
en dat mogen wij als consument dan toch ook verwachten O-)

kunnen ze het daar niet in orde krijgen bij logitech dan denk ik niet dat we een compromis moeten gaan sluiten want dan zal dat in de toekomst nadelig werken....

daarom zei ik ook dat er gewoon een 100% goeie set moet komen zodat ze alle fouten eruit werken

zodat de set toch een topper blijft 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:01
Ik heb vandaag een pakket van 28 kilo gehad....
dus we gaan zo maar aansluiten, dit zou er eentje zijn uit de nieuwe serie..

geen idee of er al meer mensen zijn (nee even niet terug gelezen) maar ik dacht ik meld het eventjes...

resultaat hoor je straks wel als ik de TL buizen op zolder weer eens ontsteek..

Tot nu toe enkel de subwoofer vervangen, resultaat nog steeds kraken....
Ga nu aan de pod beginnen..

Zo, de pod aangesloten.. en het blijft net zo waardeloos...
lampen aan, en maar tikken, vraag me af of de brom bij standby savonds weg is..
of mijn radio ontvangst weg is, en of de ploppen ook weg zijn...

[ Voor 57% gewijzigd door Jackbq op 18-05-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bor de Wollef schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:03:
[...]

Logitech is zeer coulant en je zult je geld gewoon terugkrijgen. Nogmaals, voor dat geld heb je geen gelijkwaardige set. En nogmaals, ik zeg niet dat ik tevreden ben met de plops maar ik houd wel alle opties open. Logitech heeft zojuist gereageerd dat er geen haast is en dat ik gewoon alle tijd krijg om de verbeterde set goed te testen. De hoeveelheid plops zijn behoorlijk minimaal in frequentie en ik ga ze de komende weken gewoon turven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

jackel7007 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:39:
Ik heb vandaag een pakket van 28 kilo gehad....
dus we gaan zo maar aansluiten, dit zou er eentje zijn uit de nieuwe serie..

geen idee of er al meer mensen zijn (nee even niet terug gelezen) maar ik dacht ik meld het eventjes...

resultaat hoor je straks wel als ik de TL buizen op zolder weer eens ontsteek..

Tot nu toe enkel de subwoofer vervangen, resultaat nog steeds kraken....
Ga nu aan de pod beginnen..

Zo, de pod aangesloten.. dit klinkt toch echt veel beter, je hoort bij het ontsteken van de lichten nog een zachte brom (een die er normaal altijd was...) verder is het relatief stil gelukkig :-)
Mijn verhalen gaan over de vernieuwde set die nog steeds problemen heeft, lees maar even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mvdlaak schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:04:
Ach,.. ipv een refund wil ik dan maar de sublieme opvolger van de Z-5500d.. Dat wordt dan vast de eerste set die enkel plopjes produceert op de maat van de muziek.
Ben toch erg benieuwd wat de opvolger zal zijn en wanneer deze wordt ontwikkeld.

Ik vind trouwens de Z-5500 enkel al beter dan die Gigaworks van Creative vanwege de look and feel.. (heb geen idee hoe de Gigaworks klinkt btw), maar als ik die Gigaworks zie dan zie ik enkel blokken als boxen zonder enig gevoel voor slick design..
Ik vind het design wel minder belangrijk dan geluidsqualiteit, maar het telt toch zeker mee..
Ben ik het volledig mee eens. De Z-5500 is gewoon strak met een goede control center met genoeg opties EN met een digitale ingang.. Die vind je nergens anders behalve natuurlijk bij een externe versterker/receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Klinkt bij de vernieuwde versie de Bass wel beter? Ik houd namelijk wel van erg lage tonen die de glazen in de kast doen rinkelen... Is dit nog steeds het geval met dat isolatieschuim dat aan de binnenkant van de sub is aangebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tja... persoonlijk heb ik de bass over het algemeen bij het 2e streepje op de pod staan. Verder speel ik nogal met de crossover frequentie. De bass van de Z-5500 is zoiezo niet echt zuiver en te overheersend. Maar dat kan ook bijna niet anders voor een set van 300 euro. In m'n woonkamer is de sub alleen al meer dan 500 euro en dat is goed te horen. Of er echt veel verschil zit in de oude set en de verbeterde is me nog niet echt opgevallen maar ik heb er nog niet echt specifiek op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook interesse gekregen, maar meer in het goedkopere setje: de Z-5400. Mede door de prijs en omdat 300 watt meer genoeg is voor mijn slaapkamer. Heeft deze set ook last van het plopjes probleem? Hoe weet ik of er nu wel goede sets in de winkels liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:27:
Ik heb ook interesse gekregen, maar meer in het goedkopere setje: de Z-5400. Mede door de prijs en omdat 300 watt meer genoeg is voor mijn slaapkamer. Heeft deze set ook last van het plopjes probleem? Hoe weet ik of er nu wel goede sets in de winkels liggen?
Please lees het topic even door. Je kunt op al je vragen antwoord vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Vandaag Gisteren stond UPS met mijn speakersetje aan de deur.
Helaas was er niemand thuis :(
Maar morgen vandaag weer herkansing, ik ben benieuwd of het geplop weg is.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

tm030614 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:07:
[...]

Please lees het topic even door. Je kunt op al je vragen antwoord vinden. ;)
De verbeterde Z-5500 ligt nog niet in de winkels, die kan afhankelijk van de winkel nog behoorlijk lang duren. Verder concentreren we ons hier voornamelijk op de Z-5500. De Z-5400 is niet veranderd en heeft volgens mij geen last van de plopjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Darth Malak schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 07:53:
[...]

De Z-5400 is niet veranderd en heeft volgens mij geen last van de plopjes...
Volgens mij heeft elke logitech set., inclusief de Z-4 en de X-530 last van ploppen. Ik zag laatst een Z-2300 die er ook last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Het valt me op dat ik zeer regelmatig bij het starten even een korte plop krijg. Dit zijn zowat de meeste van mijn plopjes... Vraag me af of er stiekem ook niet ergens een driver probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Gisteren heb ik last gehad van de stroomstoring.. Ik was net bezig op de computer en had de boxen aan staan, maar geen muziek oid opgezet.. Opeens hoorde ik toch een hoop gekraak en geplop (van alle apparaten die uitgingen), waarna 't na de grootste plop erg stil (en donker) in huis werd.

Later nog een lekker onweer gehad, (erg mooi schouwspel als verder alles donker is) maar ik was toch wel benieuwd hoe mijn setje daarop had gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Vandaag heb ik mijn vernieuwde setje binnengekregen.
Wat mij als eerste opviel is dat het display stukken duidelijker is geworden.
Het geplop is inderdaad anders: mijn oude set liet een luide plop horen bij het inschakelen van verlichting ect. Deze plopt net zo luid bij het uitschakelen. :'(
Wat moet nu mijn volgende stap worden? :?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zondagskindje schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 20:03:
Vandaag heb ik mijn vernieuwde setje binnengekregen.
Wat mij als eerste opviel is dat het display stukken duidelijker is geworden.
Het geplop is inderdaad anders: mijn oude set liet een luide plop horen bij het inschakelen van verlichting ect. Deze plopt net zo luid bij het uitschakelen. :'(
Wat moet nu mijn volgende stap worden? :?
Op de achtergrond gebeurt van alles. Wacht momenteel op de reactie van Logitech als deze er is laat ik jullie zo vlug mogelijk iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

tm030614 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 20:45:
[...]

Op de achtergrond gebeurt van alles. Wacht momenteel op de reactie van Logitech als deze er is laat ik jullie zo vlug mogelijk iets weten.
Ik neem aan dat je mijn ervaring laat weten aan Logitech?
Intussen wacht ik maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zondagskindje schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:03:
[...]

Ik neem aan dat je mijn ervaring laat weten aan Logitech?
Intussen wacht ik maar even af.
De ervaringen zijn bekend bij Logitech. Daarbij is er door Logitech bevestigd dat er mee gelezen word in dit topic.

Verder heb ik zojuist een reactie gehad van B.G. waarin hij aangeeft dat wij op uiterlijk 29 mei een reactie kunnen verwachten van de ABU.

Momenteel heeft het senior management van Logitech overleg met de ABU. Dit neemt (begrijpelijkerwijs) wat tijd in beslag. Hopelijk hiervoor jullie begrip.

Aankomende dagen zal er op de achtergrond gewerkt worden aan een betere TS. Momenteel is het nogal rommeling en zijn er een hoop onduidelijkheden. Vragen worden meerdere malen gesteld terwijl de antwoorden al te vinden zijn in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:52:
[...]

De ervaringen zijn bekend bij Logitech. Daarbij is er door Logitech bevestigd dat er mee gelezen word in dit topic.

Verder heb ik zojuist een reactie gehad van B.G. waarin hij aangeeft dat wij op uiterlijk 29 mei een reactie kunnen verwachten van de ABU.

Momenteel heeft het senior management van Logitech overleg met de ABU. Dit neemt (begrijpelijkerwijs) wat tijd in beslag. Hopelijk hiervoor jullie begrip.

Aankomende dagen zal er op de achtergrond gewerkt worden aan een betere TS. Momenteel is het nogal rommeling en zijn er een hoop onduidelijkheden. Vragen worden meerdere malen gesteld terwijl de antwoorden al te vinden zijn in het topic.
wacht met spanning af ..

hoop dat er gewoon een goeie set wordt uitgebracht en dat ze de probleem ook serieus
aanpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:51:
[...]

wacht met spanning af ..

hoop dat er gewoon een goeie set wordt uitgebracht en dat ze de probleem ook serieus
aanpakken...
Dat hoop ik ook want dit set is het net niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
tm030614 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:52:
Zoals jullie mischien al gemerkt hebben is de TS flink onderhanden genomen. Er zit wat meer structuur in. Op en/of aanmerkingen zijn van harte welkom.

Ik zal de belangrijkste updates vanaf nu ook gaan verwerken in de TS. Deze zullen te vinden zijn onder het kopje "De huidige status van het plopjes/brom/radio probleem."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi duidelijk zo !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello all,

Ik heb mij zojuist ook maar eens aangemeld, omdat ik hier toch wel veel leesvoer vind over de Z-5500 (die ik ook zelf heb).

Wil hierbij ook de mensen bedanken (tm in het bijzonder) die het mede mogelijk hebben gemaakt, dit ernstige probleem eens goed onder de neus van Logitech te wrijven. You shall never be forgotten ;-)

Echter heb ik ook een vraag. Namelijk het volgende. Hoe gaat het verder, als ik besluit om de aangepaste set te houden en Logitech later ineens nóg een (beter dan eerder aangepaste) set uitbrengt?

Ding ik dan nog mee voor deze betere set. Of moet ik het doen met mijn voorheen gemaakte keuze?
Misschien een vraag die ik beter aan Logitech zelf kan stellen. Maar heb ook graag een mening van de mensen hier.

Alvast bedankt en tot tweaks!
~b4t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:04
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:05:
Hello all,

Ik heb mij zojuist ook maar eens aangemeld, omdat ik hier toch wel veel leesvoer vind over de Z-5500 (die ik ook zelf heb).

Wil hierbij ook de mensen bedanken (tm in het bijzonder) die het mede mogelijk hebben gemaakt, dit ernstige probleem eens goed onder de neus van Logitech te wrijven. You shall never be forgotten ;-)

Echter heb ik ook een vraag. Namelijk het volgende. Hoe gaat het verder, als ik besluit om de aangepaste set te houden en Logitech later ineens nóg een (beter dan eerder aangepaste) set uitbrengt?

Ding ik dan nog mee voor deze betere set. Of moet ik het doen met mijn voorheen gemaakte keuze?
Misschien een vraag die ik beter aan Logitech zelf kan stellen. Maar heb ook graag een mening van de mensen hier.

Alvast bedankt en tot tweaks!
~b4t
Bedankt voor de lofzang, die neem ik met tm en marforz graag in ontvangst. We kunnen wel degelijk je vraag beantwoorden. Zodra jij een set hebt die aan alle normen voldoet, is er geen grond meer om vernieuwde sets mee te ontvangen. Je kan dan tenslotte geen aanspraak maken op je garantie, omdat er dan niets mis is met je set. Als je dan toch het nieuwste wil, moet je een extra set kopen. Overigens zal Logitech niet meer geld uitgeven dan nodig is, waardoor extra verbeteringen - naast de te komen verbeteringen - zullen uitblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Zucht, heb alles bijgehouden in de hoop later toch de 'verbeterde' set meteen aan te schaffen, helaas, verloren tijd lijkt me. De creative sets zijn 's nachts nog lelijk, hetzelfde geldt voor de klipsch set. Maar wat heb ik aan een mooie set die ik niet aan wil zetten omdat ik me er mateloos aan zou ergeren. Logitech, als jullie meelezen, doe er wat aan. Anders wordt het toch die spacy klipsch.
Aan de mensen van dit topic: hulde!

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiMbO83 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:16:
[...]

Bedankt voor de lofzang, die neem ik met tm en marforz graag in ontvangst. We kunnen wel degelijk je vraag beantwoorden. Zodra jij een set hebt die aan alle normen voldoet, is er geen grond meer om vernieuwde sets mee te ontvangen. Je kan dan tenslotte geen aanspraak maken op je garantie, omdat er dan niets mis is met je set. Als je dan toch het nieuwste wil, moet je een extra set kopen. Overigens zal Logitech niet meer geld uitgeven dan nodig is, waardoor extra verbeteringen - naast de te komen verbeteringen - zullen uitblijven.
En jij bedankt voor je respons :7 I see.. voldoen de huidige setjes trouwens aan al de normen? Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat dit nog niet helemaal het geval is.

(major edit)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:06:
[...]

En jij bedankt voor je respons :7 I see.. voldoen de huidige setjes trouwens aan al de normen? Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat dit nog niet helemaal het geval is.

(major edit)
Er zijn door Logitech een aantal modificaties aangebracht. Deze set word nu onder de mensen verspreidt. Helaas hebben wij moeten constateren dat de modificaties niet afdoende zijn waardoor de problemen blijven bestaan. Dit is direct aan Logitech medegedeeld.

Hierop kregen wij 1,5 week geleden een e-mail dat Logitech geen verdere oplossing zou bieden onder het motto 'we hebben ons best gedaan – verder aanpassen gaat niet’.

Dit accepteerde wij natuurlijk niet en hebben op deze e-mail dan ook fel gereageerd. Inmiddels is er door B.G. van Logitech medegedeeld dat het senior management nu met de zaak bezig is. De uitkomst hiervan wordt ons op uiterlijk 29 mei medegedeeld.

Conclusie: De huidige set voldoet nog niet aan de normen/verwachtingen. Of er nog vanuit Logitech iets aan de problemen gedaan gaat worden, word 29 mei bekend.

@LiMbO83. Volgens mij vergeet je iemand ;)

[ Voor 4% gewijzigd door tm030614 op 22-05-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RC

en Dukebox

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:19:
[...]

Er zijn door Logitech een aantal modificaties aangebracht. Deze set word nu onder de mensen verspreidt. Helaas hebben wij moeten constateren dat de modificaties niet afdoende zijn waardoor de problemen blijven bestaan. Dit is direct aan Logitech medegedeeld.

Hierop kregen wij 1,5 week geleden een e-mail dat Logitech geen verdere oplossing zou bieden onder het motto 'we hebben ons best gedaan – verder aanpassen gaat niet’.

Dit accepteerde wij natuurlijk niet en hebben op deze e-mail dan ook fel gereageerd. Inmiddels is er door B.G. van Logitech medegedeeld dat het senior management nu met de zaak bezig is. De uitkomst hiervan wordt ons op uiterlijk 29 mei medegedeeld.

Conclusie: De huidige set voldoet nog niet aan de normen/verwachtingen. Of er nog vanuit Logitech iets aan de problemen gedaan gaat worden, word 29 mei bekend.

@LiMbO83. Volgens mij vergeet je iemand ;)
duidelijker kan niet. bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik wil een Logitech Z-5400 kopen.
Krijg ik dan nu een goede of een slechte :P .????
hier wou ik hem kopen http://www.alternate.nl/h...rue&artno=KVZL57&#tecData

Was van plan hem vanavond te bestellen maar had net niet genoeg geld op mijn rekening staan (scheelde een heeeeel klein beetje).
Toch blij dat ik dit topic tegen kom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-07 07:35
Hmmz, ben eigenlijk blij dat ik na dat moeizame eerste telefoontje om mijn stet om te ruilen geen echte moeite meer heb gedaan om ze zover te krijgen mij een nieuwe stet te sturen.
Ondertussen zijn we dus weer terug bij af en kunnen we doorgaan met onze triologie How To Persuade Logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tweak15KW schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:29:

Was van plan hem vanavond te bestellen maar had net niet genoeg geld op mijn rekening staan (scheelde een heeeeel klein beetje).
De kans op een slechte is het grootst gezien er nog steeds geen oplossing voor de problemen is (maw je krijgt dus altijd een slechte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Sir Guinhill schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:41:
Hmmz, ben eigenlijk blij dat ik na dat moeizame eerste telefoontje om mijn stet om te ruilen geen echte moeite meer heb gedaan om ze zover te krijgen mij een nieuwe stet te sturen.
Ondertussen zijn we dus weer terug bij af en kunnen we doorgaan met onze triologie How To Persuade Logitech
Er zijn inmiddels diversen brieven richten Logitech gestuurd, zoals een aantal post terug te lezen was.
Vorige week heeft B.G. een e-mail naar mij verstuurd waarin hij aangeeft dat wij op uiterlijk 29 mei een inhoudelijke reactie kunnen verwachten op onze brieven. Het einde is dus idd niet in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:29:

Ik zit ook te tobben, dit setje wil ik namelijk erg graag hebben. Maar zoals hierboven gezegd is het eind nog niet in zicht, maar aangezien elk Logitech setje problemen schijnt te hebben, kunnen we dus geen één setje kopen? De problemen lijken te verschillen van erg vaak tot zeer weinig of zelfs helemaal geen plopjes.

Er lijkt ook geen goed alternatief te zijn voor dezelfde prijs :(.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:16:
[...]

De problemen lijken te verschillen van erg vaak tot zeer weinig of zelfs helemaal geen plopjes.

Er lijkt ook geen goed alternatief te zijn voor dezelfde prijs :(.
Helemaal geen plopjes lijkt me geen probleem te zijn. Ik ken overigens echt niemand die geen plopjes heeft in een bepaalde mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dat inderdaad een verkeerde veronderstelling van mij kant, maar op Amerikaanse fora hoor ik er niemand over, het kan toch niet alleen in de Benelux zijn of wel soms?

Misschien dat ik de gok alsnog wel waag, ik twijfel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Kintera:

De reden waarom amerikanen niet zeuren heeft met hun stroomnetwerk te maken, wat niet 230V is, maar 110V, en bovendien niet in wisselspanning staat. Verder weet ik het ook niet precies technisch uit te leggen, maar dit is dus volgens mij de reden waarom amerikanen niet zo zeuren erover : :9

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In (de meeste staten van) USA hebben ze idd 110V, en gepolariseerd. Maar ze hebben daar gewoon wisselspannng (AC) hoor.
Bor de Wollef schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:30:
Ik ken overigens echt niemand die geen plopjes heeft in een bepaalde mate.
Ik ken ze wel, maar niet zonder hem zelf aan te passen ;)

Groetjes
LW

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nomad85 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:40:
Kintera:

De reden waarom amerikanen niet zeuren heeft met hun stroomnetwerk te maken, wat niet 230V is, maar 110V, en bovendien niet in wisselspanning staat. Verder weet ik het ook niet precies technisch uit te leggen, maar dit is dus volgens mij de reden waarom amerikanen niet zo zeuren erover : :9
Dit kan inderdaad een (logische) verklaring zijn. Mijn punt is alleen dat de normale consument natuurlijk niet snel op een forum als Tweakers zit en dus niets van dit probleem afweet. Zou niemand van die mensen het probleem opmerken en teruggaan naar de winkel? Is dit plopjes probleem iets om de Logitech setjes totaal links te laten liggen? Dat vraag ik me dus af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:58:
[...]
Is dit plopjes probleem iets om de Logitech setjes totaal links te laten liggen? Dat vraag ik me dus af.
Dat is iets dat je voor jezelf moet bepalen. Bevalt het niet stuur/breng je ze retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tm030614 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:04:
[...]

Dat is iets dat je voor jezelf moet bepalen. Bevalt het niet stuur/breng je ze retour.
Voor mijzelf is het absoluut reden om de sets links te laten liggen. Ik had de X-530 waarbij de plopjes hoewel irritant nog in het niets vielen bij de radioontvangst op de set. Zoals tm030614 aangeeft blijft het echter een persoonlijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:13:
Misschien is dat inderdaad een verkeerde veronderstelling van mij kant, maar op Amerikaanse fora hoor ik er niemand over, het kan toch niet alleen in de Benelux zijn of wel soms?

Misschien dat ik de gok alsnog wel waag, ik twijfel nog.
Op amerikaanse fora wordt er wel degelijk geklaagd over plopjes. Maar dan in verband met de X-fi. Zou me niks verbazen als een gedeelte van deze klachten te wijten zijn aan de Z-5500 over vergelijkbaar en niet zozeer aan de X-fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is de aanbieding van de Z-5400 over bij Alternate en terug op €249. Ik kijk dus rustig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Dat is inderdaad heel erg "asdgkljhewlathladsjkfasdf".
maar hier hebben ze hem ook.
http://www.yorcom.nl/winkel.php?toongroep=Speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tweak15KW schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:12:
Dat is inderdaad heel erg "asdgkljhewlathladsjkfasdf".
maar hier hebben ze hem ook.
http://www.yorcom.nl/winkel.php?toongroep=Speaker
179 euro zelfs. Zo goedkoop heb ik hem nog nergens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad niet duur, maar ik heb toch besloten te wachten tot nader bericht van Logitech. €179,- wil ik best neerleggen voor een setje, mits het allemaal naar behoren werkt. Ik heb naar alternatieven gekeken en van Creative kan je de ProGamer 5,1 nemen voor €149,- met een decoder, dan ben je rond de €250,- kwijt. Maar vooralsnog kijk ik nog even de kat uit de boom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 17:04
Beste mensen,

De voorgaande posts hebben niets met dit topic van doen. Ik wil vriendelijk verzoeken deze ook niet te plaatsen. Dit topic gaat over het plopjesprobleem zelf en hoe dit afgehandeld wordt met Logitech. Als je over alternatieven wil praten, open dan gaarne een nieuw topic, met als titel 'alternatieven voor de ploppende z-5500' of iets dergelijks.

Bedankt!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
LiMbO83 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:37:
Beste mensen,

De voorgaande posts hebben niets met dit topic van doen. Ik wil vriendelijk verzoeken deze ook niet te plaatsen. Dit topic gaat over het plopjesprobleem zelf en hoe dit afgehandeld wordt met Logitech. Als je over alternatieven wil praten, open dan gaarne een nieuw topic, met als titel 'alternatieven voor de ploppende z-5500' of iets dergelijks.

Bedankt!
:)
4 posts over wat het ding kost en beetje offtopic gemelk... lol je doet gewoon een topic kick :+ :+
Mag ook wel... het is al twee dagen erg rustig hier, maarja Logitech neemt ook de tijd natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door tm030614 op 25-05-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stilte voor de storm !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Zou kunnen, geen idee. Maar uiterlijk de 29 mei krijgen we een reactie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we op het beste hopen. Mocht Logitech het probleem gevonden en gefixed hebben, dan zal het denk ik nog zeker een tijd duren voordat de verbeterde setjes in de winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Het probleem is al gevonden alleen niet gefixed. De fix is echter gewoon voor handen alleen wil Logitech daar (vooralsnog) niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Darth Malak schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:14:
Het probleem is al gevonden alleen niet gefixed. De fix is echter gewoon voor handen alleen wil Logitech daar (vooralsnog) niet aan.
Inderdaad. Ik heb dan ook niet de hoop dat er de 29e bericht komt van een set waarin alle problemen zijn opgelost. De hoop op een oplossing voor de andere sets uit de serie heb ik al heel lang niet meer eigenlijk. Ik denk / vrees dat er niet meer zal komen dan een iets nettere uitleg waarom logitech het hier bij zal laten. Hopelijk worden we alsnog positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:16:
2. Capacitieve inductie (capacitive induction);

Kan een gevolg zijn van de capaciteit tussen de lichtnet bekabeling (stoorsignalen worden gegenereerd tijdens in of uitschakelen van apparatuur) en een niet (goed) afgeschermd deel van een gevoelige data transport kabel en/of andere slecht of niet afgeschermde gevoelige elektronische circuits, zoals b.v. de kabel en de POD van de Z-5500.

3. Magnetische inductie (magnetic induction);

Hier speelt een magneetveld een rol, b.v. gegenereerd door transformatoren en/of kabels die (veel) stroom voeren. Dus een lichtnet kabel kan een (ongewenste) invloed uitoefenen op b.v. een speakerkabel indien deze pal naast elkander liggen.
No offence maar ik heb geleerd dat je capacitieve overspraak en inductieve overspraak hebt. En niet "capacitieve inductie" en "magnetische inductie". Maar goed, detail ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JuuL20 op 26-05-2006 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
JuuL20 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:46:
[...]
No offence maar ik heb geleerd dat je capacitieve overspraak en inductieve overspraak hebt. En niet "capacitieve inductie" en "magnetische inductie". Maar goed, detail ;)
Ah... nog een technisch iemand. Altijd welkom in deze zaak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
Ik wil de set NU hebben maar helaas zie ik overal oude voorraad staan dus daar zal het probleem nog wel inzitten. Iemand al winkels gezien met de nieuwe set?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Ballebek schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:08:
Ik wil de set NU hebben maar helaas zie ik overal oude voorraad staan dus daar zal het probleem nog wel inzitten. Iemand al winkels gezien met de nieuwe set?
Lees de starttopic. ;) De nieuwe set heeft het probleem nog steeds, alleen in iets mindere mate.

[ Voor 4% gewijzigd door tm030614 op 26-05-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
tm030614 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:17:
[...]

Lees de starttopic. ;) De nieuwe set heeft het probleem nog steeds, alleen in iets mindere mate.
Ik weet maar minder is beter dan gewoon ;)
En oh ja, in de kamer waar dit spul komt te staan is al het stroom gefilterd en ge UPS'ed dus last ervan hebben zal het wel niet worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Uberprutser op 26-05-2006 11:26 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ballebek schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:25:
[...]

En oh ja, in de kamer waar dit spul komt te staan is al het stroom gefilterd en ge UPS'ed dus last ervan hebben zal het wel niet worden.
Ben bang dat zelfs dat je niet gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ballebek schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:25:
[...]

Als je dit topic en de vorige delen leest kom je er achter dat een UPS niet zal helpen, spanningsfilter evenmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Staat toch allemaal in de TS volgens mij...

Naja weer ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:41:
Staat toch allemaal in de TS volgens mij...

Naja weer ontopic
mag ik vragen wat je met de ts bedoelt,,, :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:19:
[...]

mag ik vragen wat je met de ts bedoelt,,, :?
Dat mag je vragen. TS staat voor Topic Start ofwel de eerste post van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:01
Ik mag toch eigenlijk hopen dat Logitech morgen met een goede oplossing komt...
Het probleem zit hem niet enkel op tweakers.net, maar stel dat hier alle mensen met het probleem zitten, dan zijn het nog een berg ontevreden klanten...

3 topics vol... met klachten, dan kunnen ze niet maken om morgen te zeggen, ja sorry... we kunnen niets doen...

maargoed, zolang het geen morgen is wachten we rustig af :-)
Mijn verbeterde versie is echter geen drol beter... (heb de speakers niet vervangen maar dat moet toch niets uitmaken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jackel7007 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:28:

3 topics vol... met klachten, dan kunnen ze niet maken om morgen te zeggen, ja sorry... we kunnen niets doen...
Ik denk niet dat je het zo moet zien. Als je de 3 topics bekijkt zie je dat steeds dezelfde mensen weer posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

jackel7007 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:28:
maargoed, zolang het geen morgen is wachten we rustig af :-)
Mijn verbeterde versie is echter geen drol beter... (heb de speakers niet vervangen maar dat moet toch niets uitmaken?)
Nee dat maakt niets uit.
Ik heb wel alles vervangen en nu plopt de boel bij het uitschakelen van lampen ect. ipv inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Krijg zojuist onderstaande e-mail:

Hello Mr,

T. Y. and I have received your emails and recognize that you are expecting a response. Please allow for more time while this response is prepared.

Best regards,
J.B.

Hoop toch echt dat ze morgen met een antwoord komen. Dat ze twee weken nodig hebben om te reageren vind ik al slecht (gezien de omstandigheden). Als dat nog langer gaat duren...tja... 8)7 We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Zijn er eigenlijk goede alternatieven voor de Z-5400 of Z-5500 die in dezelfde prijsklasse zitten en dezelfde soort kwaliteit bieden? Deze setjes zijn namelijk precies wat ik zoek en ik overweeg sterk om er eentje aan te schaffen, maar dit plop probleem maakt me wat huiverig.

[ Voor 19% gewijzigd door Devil N op 28-05-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Devil N schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:56:
Zijn er eigenlijk goede alternatieven voor de Z-5400 of Z-5500 die in dezelfde prijsklasse zitten en dezelfde soort kwaliteit bieden? Deze setjes zijn namelijk precies wat ik zoek en ik overweeg sterk om er eentje aan te schaffen, maar dit plop probleem maakt me wat huiverig.
Zoals in de topic start aangegeven mogen dit soort zaken in een ander topic behandeld worden. Dit topic gaat over de problemen met de Logitech speakers. Niet over mogelijke alternatieven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:51:

Hello Mr,

T. Y. and I have received your emails and recognize that you are expecting a response. Please allow for more time while this response is prepared.

Best regards,
J.B.

Hoop toch echt dat ze morgen met een antwoord komen. Dat ze twee weken nodig hebben om te reageren vind ik al slecht (gezien de omstandigheden). Als dat nog langer gaat duren...tja... 8)7 We zullen zien.
Ik hoop dat ze dan eindelijk wel met een serieus antwoord komen. Ook nog aanhet wachten met een statement over de andere modellen à la X-530, voordat ik definitief de voorgestelde refund accepteer.

Krijg toch weer het gevoel dat ze beginnen te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

tm030614 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:51:

Hello Mr,

Best regards,
J.B.
Dat zegt wel wat over de argumenten waarmee ze eerst op de proppen kwamen,.. dat die flut zijn!
Nu moeten ze vast alle zeilen bijzetten om met een zinnig argument te komen om R.C.'s aanbevelingen te weigeren.. Bovenaan dat lijstje staat vast wel dat 't te duur is of teveel moeite kost om het productieproces aan te passen... Maar daar kan je niet mee aan komen zetten bij ons..
Ze zijn ook vast druk bezig geweest om die aangepaste setjes zelf ff te keuren op die waarden (die "possibly" te hoog zouden kunnen zijn),... och wat zou 't toch jammer zijn als diezelfde setjes die test dan opeens zouden halen... (weer 'n argument minder)...

Wie is T.Y. btw? (nevermind,.. staat in de TS 8)7 )

[ Voor 4% gewijzigd door Mvdlaak op 29-05-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Het is teleurstellend om te moeten meededelen maar Logitech heeft helaas geen reactie meer gegeven. Ook niet op mijn vraag waarom zij meer tijd nodig hebben.

Jammer om te moeten vernemen dat Logitech tot het uiterste, in negatieve zin, gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

tm030614 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:28:
Het is teleurstellend om te moeten meededelen maar Logitech heeft helaas geen reactie meer gegeven. Ook niet op mijn vraag waarom zij meer tijd nodig hebben.

Jammer om te moeten vernemen dat Logitech tot het uiterste, in negatieve zin, gaat.
Kortom we moeten leren leven met de plopjes? Of rustig blijven wachten totdat ze eind juni klaar zijn ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Twix schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:45:
[...]
Kortom we moeten leren leven met de plopjes? Of rustig blijven wachten totdat ze eind juni klaar zijn ofzow?
Nee, volgens mij bedoelt tm030614 dat Logitech meer tijd nodig heeft voor een passend antwoord. Dit in tegenstelling tot de afspraak dat ze vandaag reageren...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ze hopen dat dit topic doodbloed en waarschijnlijk zijn ze hun garantiebepalingen aan het doorspitten om te kijken of ze daar iets in kunnen wijzigen. Logitech MOET dit oplossen maar Logitech GAAT die niet oplossen, daar ben ik van overtuigd. Onacceptabel en vervolgstappen zullen er zeker volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Ik heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn refund is overgeschreven, binnenkort maar eens de magnum E van teufel bestellen.
Wat mij betreft is het hiermee dus gedaan, maar ik ga dit topic zeker blijven volgen.
Aan alle mensen die hier tot nu toe tijd in hebben gestoken: bedankt voor al die tijd en moeite, zonder jullie was er zelfs geen sprake geweest van een refund _/-\o_
Bedankt, jammer dat het zo moest/moet lopen :( (dat Logitech het niet goed wil oplossen dus)

[ Voor 6% gewijzigd door ComBax op 30-05-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ComBax schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:01:
Ik heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn refund is overgeschreven, binnenkort maar eens de magnum E van teufel bestellen.
Wat mij betreft is het hiermee dus gedaan, maar ik ga dit topic zeker blijven volgen.
Aan alle mensen die hier tot nu toe tijd in hebben gestoken: bedankt voor al die tijd en moeite, zonder jullie was er zelfs geen sprake geweest van een refund _/-\o_
Bedankt, jammer dat het zo moest/moet lopen :( (dat Logitech het niet goed wil oplossen dus)
Weet jij waar je dat teufel spul in NL een beetje voordelig kan bestellen. In pricewatch niet te vinden volgens mij...

Is die magnum teufel set nu zo goedkoop (149 euro) of ligt dat aan mij.. Wat is de catch?

Deze is lekker:: http://www.teufel.de/de/Multimedia/s_536.cfm?show=technik _/-\o_ :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 30-05-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30
Op dit moment is teufel alleen nog maar te krijgen op de eigen website. En de enige catch is volgens mij dat er nog verzendkosten bijkomen.

Maar ik denk dat we nu weer te ver offtopic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Het Logitech Z-5500 alternatieven topic, dan kan er hier verder over de plopjes gediscussieerd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
ComBax schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:48:
Het Logitech Z-5500 alternatieven topic, dan kan er hier verder over de plopjes gediscussieerd worden ;)
Thanks ;)

Heb een link toegevoegd aan de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Natuurlijk is er dan ook nog het bredere [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]
Dat topic is ook interessant voor mensen die een vervanger voor de andere probleemsets van logitech zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week mijn caravan uit de stalling gehaald, en kwam op het idee om mijn set er in te plaatsen (de buitenkant is van alluminium). Als ik een halogeen lampt die plopte buiten de caravan (op dezelfde stroomgroep) aan/uit zet plopt de set niet. Zodra ik hem in de caravan zelf zet is de plop duidelijk aanwezig.

En voor mensen die niet alle mogelijkheden gebruiken van de z5500 zijn er wel alternatieven, maar welke set ikzelf ook uitkies, er is er geen die gelijkwaardig is in mogelijkheden (<400€).

Groetjes
LW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Toch wel.... als je de DD decoder even vergeet:

Het Logitech Z-5500 alternatieven topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Sorry maar kunstmatig modje grijpt even in.

Een mod heeft besloten dat het topic dicht moet en daar blijft het bij. Overleggen doe je met de betreffende mod en niet in dit topic. Straks gaat deze ook dicht en dat willen we natuurlijk voorkomen. ;)

Graag weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Zo gaat 't lekker hier,.. :r

Maar het is misschien wel beter als er even helemaal niet meer gereageerd wordt op dit topic tot er nieuws is van Logitech. Dan worden er ook geen dingen gezegd waar men spijt van zou kunnen krijgen oid... Want veel nuttigs kunnen we niet meer bijdragen tot er enige reactie vanuit Logitechland komt aanwaaien met de postduif..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Beste mensen. Na herhaalde vragen waarom er meer tijd nodig is heb ik van B.G. vandaag een verklaring gehad.

Thank you for your email Bart.

Allow me to jump in to assure you that our audio BU (and everybody else
within Logitech) has understood your concerns. As we have explained to you,
Logitech has been meeting and investigating this issue on a daily basis for
many weeks now. This process involves many people from Logitech's
organization at the most senior level from all around the world.

I can confirm that internal meetings have been scheduled to take place
today (31/5) and tomorrow (1/6). It is for this reason that J.B. was not
able to give you a detailed response last Friday. The goal of today's and
tomorrow's meetings is to define Logitech's final position about the
concerns that your group has raised. We will communicate our decisions and
actions on Friday 2/6 the latest.

Kind regards,

B.G.

Hopenlijk houden ze zicht deze keer wel aan de datum, maar gezien de opzet van de e-mail ga ik daar wel vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
tm030614 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:14:
Beste mensen. Na herhaalde vragen waarom er meer tijd nodig is heb ik van B.G. vandaag een verklaring gehad.

...

Hopenlijk houden ze zicht deze keer wel aan de datum, maar gezien de opzet van de e-mail ga ik daar wel vanuit.
Met andere woorden, ze gaan berekenen hoeveel de aanpassingen kosten en hoeveel ontevreden mensen er zijn. Als de aanpassingen te duur zijn, zal er niets meer gebeuren.
Dat denk ik toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Najah,.. tot vrijdag dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tm030614 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:14:
The goal of today's and
tomorrow's meetings is to define Logitech's final position about the
concerns that your group has raised. We will communicate our decisions and
actions on Friday 2/6 the latest.
Zoals ik dat interpreteer, gaan we definitief antwoord krijgen over ze al dan niet verdere aanpassingen gaan doen aan de set. Ik hoop dat ze ook komen met een statement over de andere sets die er last van hebben.

Eerlijk gezegd heb ik niet veel hoop meer (toch een klein beetje ;) )
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.