Met alle repect maar je klinkt alsof je voor Logitech of een vergelijkbare firma werkt. Ik weet niet of je zelf tot de categorie gebruikers hoort die een Z-5500 met problemen heeft. Zo niet, dan kun je zoiezo niet oordelen. Zoals TM al zei is hij er al ontzettend veel tijd mee kwijt geweest om deze beweging op gang te krijgen. Ik kan me zijn frustratie dus meer dan goed voorstellen.gabiballetje schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:40:
[...]
Weet je dat een refund al heel veel is ?
Blijkbaar niet, geen enkel bedrijf doet dit haast, ook al zouden ze moeten, de meeste mensen weten dit echter niet. Maar met de refund zijn ze prima bezig volgens de wet, ik moet wel zeggen dat het enorm slordig van ze is dat de plannen voor een vervangende nieuwe set niet doorgaan als dat al bekend is geworden, kunnen ze niet maken.
Maar ja, 'ff' wat setjes vervangen is ook niet echt easy te doen, vergeet niet dat die set wereldwijd verkocht is, en dat het een enorm project is die te vervangen, hun moeten ook denken aan overleven.
Ik snap dat het klote is, echt waar, helemaal, maar het is soms ook best lastig.
De les voor hun: betere afwikkeling van die zooi, en nog meer; TESTEN DIE ZOOI !!!
Wat jij noemt als een enorm project is in mijn ogen ook precies de reden waarom Logitech dit onder het tapijt probeert te moffelen en met zeer vage FAQ items komt en het uit de pers probeert te houden (lees eerst maar eens goed dit topic door dan begrijp je het mogelijk wel).
Dat het lastig is voor Logitech zal best zijn. Dat ze wekenlang hun klanten negeren in alle e-mails die gestuurd zijn is onbegrijpelijk en bevestigd alleen maar het voorgaande.
Hun opmerking dat zij ONTZETTEND en INTENSIEF getest hebben trek ik ook in twijfel. Waarom is het anders zo dat de vervangende sets die opgestuurd zijn nog precies dezelfde problemen vertonen? Vraag me af wat voor een achtergrond de QA'ers bij Logitech hebben.
Ik heb allang besloten tot een refund en heb straks een serieuze mail anar Logitech gestuurd. Eens kijken of die ook weer volledig genegeerd wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 12-05-2006 22:45 ]