Hmmm probleempje. Ik zit net buiten Bravil op een eilandje
spoiler:
Ik ging op zoek naar een man die was kwijtgeraakt tijdens een jacht. Van de orc die ik moest spreken kreeg ik de opdracht naar een eilandje te gaan met een burcht, om daar een Axe op te halen.
Op het eiland kwam ik de bewuste man tegen, die zei dat er geen Axe is, maar dat we een prooi zijn in een duur jachtspelletje. De enige manier om eruit te komen is iedereen vermoorden en de sleutel jatten.
Zo gezegd zo gedaan. Mannetjes vermoord, mooie Glass en Daedric armor opgepikt, sleutels meegenomen van de bodies. Kom ik weer buiten, kan ik helemaal niets meer doen
behalve mijn camera rondbewegen. Mijn statusbalk is weg, ik kan niet lopen of mijn menus in. Het enige dat werkt zijn load/save en sneak/niet sneak. Heeft iemand anders dat ook?
Op het eiland kwam ik de bewuste man tegen, die zei dat er geen Axe is, maar dat we een prooi zijn in een duur jachtspelletje. De enige manier om eruit te komen is iedereen vermoorden en de sleutel jatten.
Zo gezegd zo gedaan. Mannetjes vermoord, mooie Glass en Daedric armor opgepikt, sleutels meegenomen van de bodies. Kom ik weer buiten, kan ik helemaal niets meer doen