• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:13

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmm probleempje. Ik zit net buiten Bravil op een eilandje

spoiler:
Ik ging op zoek naar een man die was kwijtgeraakt tijdens een jacht. Van de orc die ik moest spreken kreeg ik de opdracht naar een eilandje te gaan met een burcht, om daar een Axe op te halen.
Op het eiland kwam ik de bewuste man tegen, die zei dat er geen Axe is, maar dat we een prooi zijn in een duur jachtspelletje. De enige manier om eruit te komen is iedereen vermoorden en de sleutel jatten.
Zo gezegd zo gedaan. Mannetjes vermoord, mooie Glass en Daedric armor opgepikt, sleutels meegenomen van de bodies. Kom ik weer buiten, kan ik helemaal niets meer doen :( behalve mijn camera rondbewegen. Mijn statusbalk is weg, ik kan niet lopen of mijn menus in. Het enige dat werkt zijn load/save en sneak/niet sneak. Heeft iemand anders dat ook?

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 15:13
Ulti23 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:50:
[...]

Super simpel eigenlijk.

spoiler:
blaat :P

Snappie? :>
Ja, geloof het wel. Laatste poging leverde enkel een partij knokken op :P :/ Nog maar eens proberen...

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:15

Kixtart

Destruction = Improvement

_the_crow_ schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:20:
Original
CaptainM schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:13:
Hoe werkt dat lockpicken nu precies? Als er meer als 1 van die "dingen" zijn lukt het me al niet. Ik snap niet precies hoe het werkt...

Reply:
Je moet wachten tot de pinnetjes even blijven hangen en dan kan je klikken met de muis en blijft het ene pinnetje hangen. Valt het pinnetje naar beneden terwijl je klikt, dan breekt je lockpick en ben je er één kwijt. :)
Ik luister meestal naar het geluid, dat vind ik wat makkelijker dan wachten dat hij blijft hangen.
Als het pinnetje blijft hangen hoor je ipv 1 click 2 clicks.

Nog een andere manier is om te kijken wat de frequentie is van het hangen. Elk palletje heeft een frequentie dat hij blijft hangen. Bij easy sloten is het een korte omlooptijd bij hard een grote. (niet zelf geprobeerd, alleen gelezen)

☻/
/▌
/ \

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind dat lockpicken maar lastig. Op de een of andere manier krijg ik het maar niet voor elkaar om te zien/horen wanneer ik nou moet klikken. Nog maar ns even wat oefenen dan denk ik.

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:52
ok op die andere installatie geen probleem.....

het is dus in mijn spel geslopen

nu in iedre geval geen videokaart die rot is.... :)

bedankt voor de tips.....ik kom er wel uit (en ja ik had dit eerder moeten bedenken....)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 06:11
RoD schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:50:
Ik vind dat lockpicken maar lastig. Op de een of andere manier krijg ik het maar niet voor elkaar om te zien/horen wanneer ik nou moet klikken. Nog maar ns even wat oefenen dan denk ik.
In het begin is het ook wat lastiger.. zodra je lvl 40 lockpick skill hebt krijg je nog veel vaker een goede klik te horen.. verschil is goed te merken hoor! korte klik is fout en dubbele klik is goed.
Ik lockpick met ogen langs mijn scherm gericht en luister dus enkel naar het geluid. Werkte beter dan kijken ;)

[Voor 11% gewijzigd door Loona35 op 12-04-2006 19:12]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Pff lockpicken... gooi je alteration skill in een minuutje of 10 gewoon goed omhoog, maak een 'open very hard lock' spell voor 200 gp en je bent voor altijd klaar ;)

Anoniem: 70495

de newe nforce drivers zijn uit bij guru3d. 84.30. schijnt dat OB minder crasht and dat de framerate iets beter is.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:04
vraagje:

hoe vind ik mijn paard(en) terug?

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 08:08
jaapstobbe schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:41:
vraagje:

hoe vind ik mijn paard(en) terug?
Die staan in de stal naast de stad waar je in loopt :)

• Ex260
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 10:08
gwystyl schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:43:
Hmmm probleempje. Ik zit net buiten Bravil op een eilandje

spoiler:
Ik ging op zoek naar een man die was kwijtgeraakt tijdens een jacht. Van de orc die ik moest spreken kreeg ik de opdracht naar een eilandje te gaan met een burcht, om daar een Axe op te halen.
Op het eiland kwam ik de bewuste man tegen, die zei dat er geen Axe is, maar dat we een prooi zijn in een duur jachtspelletje. De enige manier om eruit te komen is iedereen vermoorden en de sleutel jatten.
Zo gezegd zo gedaan. Mannetjes vermoord, mooie Glass en Daedric armor opgepikt, sleutels meegenomen van de bodies. Kom ik weer buiten, kan ik helemaal niets meer doen :( behalve mijn camera rondbewegen. Mijn statusbalk is weg, ik kan niet lopen of mijn menus in. Het enige dat werkt zijn load/save en sneak/niet sneak. Heeft iemand anders dat ook?
wachten tot het "ingame" filmpje is afgelopen ;)

• Anoniem: 171278
  • Niet online
Geweldig, eindelijk mannequins :9

Schelen de nieuwe 84.30 drivers echt zo veel?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ex260 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:47:
[...]

wachten tot het "ingame" filmpje is afgelopen ;)
Ik zie alleen maar een mannetje heen en weer lopen, maar die valt mij niet aan en ook degene naar wie ik toe moet om hem mee te nemen niet.
Zie screen wat ik zie (met night vision helm op) Ik heb al een hele tijd gewacht (tot ik het eten op had), maar dat hielp niet :(. Ik ga het zo nog ff proberen, anders moet ik een save laden van meer dan een uur spelen terug...

http://tweakers.net/ext/f/8dc77d44624c2d78f59163ab65f13efb/thumb.jpg

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 21:05
soms valt een pinnetje langzaam en soms snel, bij een pinnetje dat snel valt breekt je lockpick meestal. Een pinnetje dat langzaam valt gaat ook langzamer omhoog, als het pinnetje dan bovenin zit, dan moet je klikken. Hoe hoger je security skill hoe vaker de pinnetjes langzaam omhoog gaan/vallen, als je security dus hoog is is het veel makkelijker ;)

• Bart1983
  • Laatst online: 01-06 20:34

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Driver 84.43 is ook alweer uit !! Iemand deze al geprobeerd met oblivion?

[Voor 38% gewijzigd door Bart1983 op 12-04-2006 20:17]

TF2: [GoT]Netherlands

• SaN
  • Laatst online: 09:44
Ik wil nu weer marksman trainen bij die vrouw van Candle Troll Camp, maar ze is er steeds niet. Ik ben al een aantal keer weg gegaan, en op andere tijdstippen terug gekomen, bij haar tent gewacht, enz enz. Werkt allemaal niet. Iemand enig idee wat te doen?

• 6pack15
  • Laatst online: 14:02
gwystyl schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:57:
[...]

Ik zie alleen maar een mannetje heen en weer lopen, maar die valt mij niet aan en ook degene naar wie ik toe moet om hem mee te nemen niet.
Zie screen wat ik zie (met night vision helm op) Ik heb al een hele tijd gewacht (tot ik het eten op had), maar dat hielp niet :(. Ik ga het zo nog ff proberen, anders moet ik een save laden van meer dan een uur spelen terug...

[afbeelding]
dit had ik ook, bij een ''ingame'filmpje bij de quest in imperial city met die winkel, pc liep niet vast, maar ik kon niks meer doen. ff overnieuw gedaan, toen werkte hij wel(kzou wel ff f5'en vantevoren)

Anoniem: 147084

ik speel het ook sinds kort, en ik zit nu in de stad en wil een ander zwaard gaan kopen maar welke icoontje/nummer is de patk van het wapen? en hetzelfde verhaal bij armors, waar zie ik de pdef ervan?

• Kixtart
  • Laatst online: 13:15

Kixtart

Destruction = Improvement

Van links naar rechts
Waarde van item - Gewicht - Att/Def - Health

☻/
/▌
/ \

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind het nog steeds lastig, maar ik kan nu wel met een stuk of 3 lockpicks een very hard slot open krijgen. De truc staat hier: link naar truc. Muziek uit en speaker iets harder zetten (niet te hard).

Door deze truc heb ik nu 10 extreem giftige appels gevonden waarvan ik geen idee heb wat ik er mee moet :D.

Maar goed, als je de truc kent dan wordt het een stuk minder uitdagen om alles open te maken. Het kost alleen maar tijd. Ik ga zo'n skeleton key (die niet breekt, tnx voor de tip @ MUSTIS) regelen denk ik. Als alternatief kun je natuurlijk ook eerst even kijken of er wat zinnigs in zo'n kist zit voordat je moeite doet om hem open te breken, maar dat noemen ze cheaten :P
spoiler:
Druk op f5 (quicksave) , druk op tilde (~), klik op het object met de slot, type unlock, bekijk of er iets leuks inzit, f9
.

[Voor 11% gewijzigd door dr snuggles op 12-04-2006 20:36]

• _the_crow_
  • Laatst online: 26-05 09:26

_the_crow_

Rare vogel

Anoniem: 171278 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:52:
Geweldig, eindelijk mannequins :9

Schelen de nieuwe 84.30 drivers echt zo veel?
Ik lees op het guru3d.com forum dat mensen meer FPS krijgen dan met 84.25. Wat 84.43 dan weer doet is daar iig nog niet bekend. :)

Hier een 84-forceware roundup. Bedenk wel dat het op een ander systeem anders kan uitwerken.

[Voor 21% gewijzigd door _the_crow_ op 12-04-2006 20:38]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Anoniem: 147084

Kixtart schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:31:
Van links naar rechts
Waarde van item - Gewicht - Att/Def - Health
dat is bij elk wape van goedkoop tot extreem duur verschillend van 1 tot 3 ofzo, enkele 4/5 :?

• Niet online
Anoniem: 147084 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:38:
[...]

dat is bij elk wape van goedkoop tot extreem duur verschillend van 1 tot 3 ofzo, enkele 4/5 :?
Net zoals in Morrowind zijn de armor waardes niet absoluut maar hangen ze ook van de betreffende skill af. Dus bagger light armor kan beter zijn dan daedric, als je light armor skill 100 is en je heavy armor skill 5. Zelfde geldt ook voor wapens, dit in tegenstelling tot Morrowind waar deze wel absoluut waren (dus onafhankelijk van je skill). MAW, een rusty iron dagger kan beter zijn dan een ebony mace, als je blunt skill 5 is en je blade skill 100.
Daarbij komt nog eens dat het ook nog eens van de conditie van het armor/weapon afhangt, dit ook in tegenstelling tot Morrowind.

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 12-04-2006 20:44]

• dr snuggles
  • Niet online
_the_crow_ schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:36:
[...]
Ik lees op het guru3d.com forum dat mensen meer FPS krijgen dan met 84.25. Wat 84.43 dan weer doet is daar iig nog niet bekend. :)

Hier een 84-forceware roundup. Bedenk wel dat het op een ander systeem anders kan uitwerken.
Wat die test laat zien is dat het nauwelijks iets uitmaakt. Wel jammer trouwens van de extreem vertekende grafieken doordat de balken niet bij 0 beginnen. Maar goed, ze maken plaatjes in flash, dat is nog veel fouter :D.

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

wwillem schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:48:
Wat die test laat zien is dat het nauwelijks iets uitmaakt. Wel jammer trouwens van de extreem vertekende grafieken doordat de balken niet bij 0 beginnen. Maar goed, ze maken plaatjes in flash, dat is nog veel fouter :D.
Klopt! Maar er is niet in Oblivion getest. Dat is dan wel weer jammer en geeft voor ons niet echt aan welke driver daar dan het meest geschikt voor is. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• dr snuggles
  • Niet online
Is het trouwens mogelijk om van een potion een spell te maken die je voor altijd kan gebruiken? Nu heb ik allemaal van die potions en 1-malige spells waarvan ik denk: zonde om op te maken.

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 19:37
Ik moet het toch nog even zeggen:

Ik word helemaal gestoord van oblivion! :( Ik heb nu al 5 foutmeldingen in 10 minuten gehad!
Rapport verzenden/niet verzenden je weet wel, die errors. En op gegeven moment kwam er nog 1 bij! iets met een critical fault. Ik heb de allernieuwste drivers: 84.43. Maar volgens mij is er nog geen oblivion patch. :X Weet iemand wat ik hieraan moet doen? IK WIL OBLIVION SPELEN! :P

• Anoniem: 51473
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:13:
Ik moet het toch nog even zeggen:

Ik word helemaal gestoord van oblivion! :( Ik heb nu al 5 foutmeldingen in 10 minuten gehad!
Rapport verzenden/niet verzenden je weet wel, die errors. En op gegeven moment kwam er nog 1 bij! iets met een critical fault. Ik heb de allernieuwste drivers: 84.43. Maar volgens mij is er nog geen oblivion patch. :X Weet iemand wat ik hieraan moet doen? IK WIL OBLIVION SPELEN! :P
Michien heb je hier wat aan ?

http://www.elderscrolls.c....php?act=ST&f=23&t=308781

Anoniem: 130680

Anoniem: 171278 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:40:
[...]

Net zoals in Morrowind zijn de armor waardes niet absoluut maar hangen ze ook van de betreffende skill af. Dus bagger light armor kan beter zijn dan daedric, als je light armor skill 100 is en je heavy armor skill 5. Zelfde geldt ook voor wapens, dit in tegenstelling tot Morrowind waar deze wel absoluut waren (dus onafhankelijk van je skill). MAW, een rusty iron dagger kan beter zijn dan een ebony mace, als je blunt skill 5 is en je blade skill 100.
Daarbij komt nog eens dat het ook nog eens van de conditie van het armor/weapon afhangt, dit ook in tegenstelling tot Morrowind.
Dus m.a.w. moet je gewoon zorgen dat je armor 75% of hoger is om de volle capaciteit van je armor er uit te halen :7

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

6pack15 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:18:
[...]

dit had ik ook, bij een ''ingame'filmpje bij de quest in imperial city met die winkel, pc liep niet vast, maar ik kon niks meer doen. ff overnieuw gedaan, toen werkte hij wel(kzou wel ff f5'en vantevoren)
Ik heb nu de vorige save geladen (meer dan een uur opnieuw :'(), maar hij doet weer hetzelfde op hetzelfde punt. Ik heb het idee dat de bad guy eerst mijn maatje moet vermoorden, maar die blijft boven rondrennen en de bad guy ziet de trap niet ofzo. Schiet niet echt op dus, en F9-en naar net voor ik die deur door ga werkt niet. Ik ga wel gewoon een tijdje wachten; geduld oefenen (en daar ben ik al zo goed in :| |:( )

Anoniem: 90608

Anoniem: 130680 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:24:
[...]

Dus m.a.w. moet je gewoon zorgen dat je armor 75% of hoger is om de volle capaciteit van je armor er uit te halen :7
of enchant 1 item met een constant shield 10% spell waardoor je Armor Rating 10 punten omhoog gaat. en, 9 items maakt een leuk schild. helaas heeft je AR een max op (bij mij 85).

Anoniem: 25534

Ben vandaag bezig geweest met een quest, waar een verkoper alle spullen in zijn winkel verkoopt voor een prijs die veel lager ligt dan die van de rest van de verkopers in de stad. (ben de naam van de stad kwijt, maar het is de stad precies in het midden, met die grote toren dus :) )

Ik ben de verkoper gevolgd.. hij ging eerst een paar uur in een cafe zitten, dus daar ben ik maar ook een tijdje gaan zitten. En toen iets voor 1'n liep die naar een steeg achter zijn winkel. Daar kwam er een andere knakker aan lopen, en blijkbaar heeft hij een deal met hem gesloten. Ik moet dus nu die andere 'knakker' volgen. Maar dit helpt echt niets. Ik ben hem nu al uren aan het volgen, en hij blijft maar rondjes lopen op een pleintje.. ik ben van vermoeidheid maar de sewers in gegaan omdat er echt niets te beleven viel in zijn buurt. En nu raad je het al... nu ben ik hem kwijt. De quest staat er nog wel. Ik heb gewacht tot de volgende dag om te zien of hij er dan weer was, maar nu kom ik hem dus niet meer tegen. Iemand deze al gedaan?

misschien kunnen deze 2 linkjes in de TS gezet worden:

http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=324335 een lijst met allemaal tweak mod's.

http://www.elderscrolls.c....php?act=ST&f=23&t=308781 onofficiele technische FAQ van elderscrolls.

Anoniem: 154823

Anoniem: 25534 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:50:
Ben vandaag bezig geweest met een quest, waar een verkoper alle spullen in zijn winkel verkoopt voor een prijs die veel lager ligt dan die van de rest van de verkopers in de stad. (ben de naam van de stad kwijt, maar het is de stad precies in het midden, met die grote toren dus :) )

Ik ben de verkoper gevolgd.. hij ging eerst een paar uur in een cafe zitten, dus daar ben ik maar ook een tijdje gaan zitten. En toen iets voor 1'n liep die naar een steeg achter zijn winkel. Daar kwam er een andere knakker aan lopen, en blijkbaar heeft hij een deal met hem gesloten. Ik moet dus nu die andere 'knakker' volgen. Maar dit helpt echt niets. Ik ben hem nu al uren aan het volgen, en hij blijft maar rondjes lopen op een pleintje.. ik ben van vermoeidheid maar de sewers in gegaan omdat er echt niets te beleven viel in zijn buurt. En nu raad je het al... nu ben ik hem kwijt. De quest staat er nog wel. Ik heb gewacht tot de volgende dag om te zien of hij er dan weer was, maar nu kom ik hem dus niet meer tegen. Iemand deze al gedaan?
Ik heb hem al gedaan, ik weet niet precies wat je er nu aan kunt doen...Ik zou in ider geval kijken of er in je questlog iets staat dat je verder kan helpen.

Ik moet nu voor een bepaalde quest een ongedierte-plaag opgang brengen, ik heb echt geen enkel idee hoe ik dat moet zien te doen. Iemand die me heir verder mee kan helpen?

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:05

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ken die quest niet, maarre: 'everscamp-staff'?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• bassGunner
Argh, wat een k*tstuk hier.

spoiler:
Nog steeds LVL4. Ben bezig om die trollen in dat schilderij daar in zo'n Oostelijk bergdorp af te slachten. Eerste 3 gingen nog wel met wat scrolls enzo, maar daarna word ik steevast kapot gebeukt. Mijn armor is dan ook helemaal naar de vaantjes, en ik kan niet meer ff terug, uit het schilderij. Ik ren nu maar steeds rondjes om een boom, en gooi hem steeds flares in zijn gezicht maar dat schiet ook niet echt op met 6 punten per hit. Heb nog een paar scrolls (frost damage) enzo maar dat tikt ook niet echt aan. Nog tips? :|

Ohja, is 1x poisonen (met terpentine, lol) per troll genoeg? Of is dat slechts tijdelijk?

Ben trouwens een knight / red guard / horse figuurtje geloof ik. Elven zijn natuurlijk veel cooler maar uiteindelijk ben ik toch een redelijk hack&slash persoon dus daar maar aan toegegeven. B)

[Voor 8% gewijzigd door bassGunner op 13-04-2006 01:21]

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 08:20

Pyrus

Hardknock life

@ bovenbuurman:

spoiler:
Turpentine is blijvend. Ik ben er trouwens maar in totaal drie tegen gekomen dacht ik? Er is iig in het midden ergens een steen/heuveltje waar je met een beetje geklooi op kunt springen en de troll je niet kan raken. Vandaar pijl en boog, en destruction of restoration magic werkte bij mij vrij aardig :)

[Voor 3% gewijzigd door Pyrus op 13-04-2006 01:29]

LinkedIn

• bassGunner
Thanks, ga ik even proberen. Maar het zijn er wel degelijk 6!! ;(

Bastards...

[Voor 3% gewijzigd door bassGunner op 13-04-2006 01:30]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

bassGunner schreef op donderdag 13 april 2006 @ 01:30:
[...]

Thanks, ga ik even proberen. Maar het zijn er wel degelijk 6!! ;(

Bastards...
Ik heb 'm ook net gedaan, maar op lvl 21 is het een koekje. Eigen monster summonnen, peut erover en een tikkie meegeven. Gingen ze braaf van liggen. Het waren er wel 6 ja.

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 20:07

Je moet naar zijn huis voor bewijs geloof ik, volg de rode marker, as easy as that.

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-04 13:15
Nog een mooie situatie meegemaakt;

Kom een klein kamp tegen met twee kerels, één slaapt de ander houdt wacht. Ik pickpocket eerst de broekzakken van de op wacht staande kerel leeg, en kom daar 1k gold tegen 8) zoveel nog nooit bij 1 persoon opzak gezien maar goed. Maar bij die tweede die sliep viel het erg tegen, hij had een beetje gold wat ik van hem probeerde af te stelen, maar elke keer betrapte hij mij weer. Wat hier op volgde het het standaard F9-F9-F9 verhaal om het toch voor elkaar te krijgen. Daar maakte ik een fout en drukte ik onterecht op F5 denkende dat ik het voor elkaar had.....niet dus die slapende vent had het door maar verdacht de opwacht staande vent er van :Y) . Dit liep uit op een 5 minuten durende gevecht en achtervolging, waarna ze alle twee door een mountain lion werden afgemaakt...en ik die mountain lion een snel curcus 'he ga eens af' leerde.

mijn leuke situatie.. ik kwam terug van een van mijn vele loot tochten, en zag op de grond van mijn mooie huisje een dode npc liggen, met naast hem een appel. de man had wss honger, en wilde in mijn huis eten jatten. aangezien ik nooit eten oid koop was het enige eetbare dat hij daar kon vinden een deadra hart en wat (vergiftigde)(DB?) appels. het hart heeft hij wss laten liggen, maar die appels kon hij niet weerstaan. perfect voorbeeld van die radiant ia die in oblivion zit.

Anoniem: 103571

@Bovenstaande verhalen: schitterend! _/-\o_

Toch unieke dingen die je tegenkomt in dit spelletje. :)

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:45

jjwa

CZ3 tentmuis

Iemand de Catalyst 6.4 drivers al uitgeprobeerd?

• RoD
  • Niet online

RoD

loona35 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:11:
[...]

In het begin is het ook wat lastiger.. zodra je lvl 40 lockpick skill hebt krijg je nog veel vaker een goede klik te horen.. verschil is goed te merken hoor! korte klik is fout en dubbele klik is goed.
Ik lockpick met ogen langs mijn scherm gericht en luister dus enkel naar het geluid. Werkte beter dan kijken ;)
Ah, dat scheelt. Jammer genoeg is het geen major skill van me.
IceStorm schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:21:
Pff lockpicken... gooi je alteration skill in een minuutje of 10 gewoon goed omhoog, maak een 'open very hard lock' spell voor 200 gp en je bent voor altijd klaar ;)
Dat was ik ook van plan :P
-Eraser- schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:05:
[...]
soms valt een pinnetje langzaam en soms snel, bij een pinnetje dat snel valt breekt je lockpick meestal. Een pinnetje dat langzaam valt gaat ook langzamer omhoog, als het pinnetje dan bovenin zit, dan moet je klikken. Hoe hoger je security skill hoe vaker de pinnetjes langzaam omhoog gaan/vallen, als je security dus hoog is is het veel makkelijker ;)
Ja, ik weet ongeveer hoe het moet maar ik vind het lastig :P Maargoed, ik moet het gewoon even omhoogtrainen dan, of gewoon alteration gebruiken.

Anoniem: 33599

Volgens mij sprak ik deze knakker aan op een gegeven moment. Al in zn kelder thuis gekeken?

[Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 13-04-2006 08:53]

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09-2022
Een vraagje:

spoiler:
Ik heb net Benirus Manor gekocht in Anvil. Ging daar slapen, komen een paar spookjes. Spookjes afgemaakt, naar de kelder gelopen, portal gevonden, handje gevonden, en briefje gevonden.

Ik dus op zoek naar de verkoper, blijkt ie in de Imperial City te zitten. Ik dus weer daarnaartoe, en hem gevonde. Ik vraag hem dus naar het huis en krijg het hele verhaal, en dan wil ik dat ie mee terug komt. Alleen dat doet ie niet.

Hij blijft zeggen dat het mijn eigen probleem is en dat ik het zelf maar moet oplossen. Ik dacht dat ik hem dus moest persuaden, maar zijn disposition staat op 100, maar hij wil nog steeds niet mee. Hoe krijg ik hem nu mee, zodat hij die portal kan openen?

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Anoniem: 109640

jjwa schreef op donderdag 13 april 2006 @ 06:09:
Jep ik draai het spel nu met 300FPS O+
alles high :)

---------edit--------

was dat maar waar

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-04-2006 09:21]

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:32

Nyarlathotep

Crawling Chaos

spoiler:
Die kerel moet je volgen naar zijn huis. Hij zal dan naar binnen gaan, en je krijgt een melding dat je terug moet komen om zijn huis te doorzoeken als dit heerschap niet aanwezig is. Daar zul je dan de nodige bewijsstukken vinden. Tip: houdt een doekje voor je neus :P
Wijst de rode quest marker niet naar zijn woning?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 08:27

_Oldie_

Are you local?

Balen! Ik vraag me af hoe ik een bepaald item via de console kan oproepen, ik heb namelijk iets gedaan (zonder te saven) waar ik veel spijt van heb:

spoiler:
Ik heb Martin Azura's Star gegeven, niet wetende wat voor artifact het was...

Ik moet dus in de console player.additem XXXXXXXXX invullen, maar ik weet niet welke code Azura's Star heeft.

Ik weet dat het niet helemaal netjes is, maar het alternatief is opnieuw beginnen en 80 uur spelen weggooien.

[Voor 32% gewijzigd door _Oldie_ op 13-04-2006 09:58]

Nyarlathotep schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:22:
[...]

spoiler:
Die kerel moet je volgen naar zijn huis. Hij zal dan naar binnen gaan, en je krijgt een melding dat je terug moet komen om zijn huis te doorzoeken als dit heerschap niet aanwezig is. Daar zul je dan de nodige bewijsstukken vinden. Tip: houdt een doekje voor je neus :P
Wijst de rode quest marker niet naar zijn woning?
Ja ik hoor dus van iedereen dat ik naar zn huis moet. Dus ben maar rondjes gaan lopen door de stad, en ja hoor, opeens toen ik langs een huis liep kreeg ik de melding dat ik zijn huis had gevonden.

Bedankt trouwens voor de tip van het doekje.. ik kon het nog net inhouden! :P

• Q-bone
  • Laatst online: 14:11

Q-bone

Dusss...

ben ff aan het kijken voor een goede bow, op inet wat rond gekeken, en daar vond ik de "Hatreds Soul" dit lijkt me echt een chille bow...

Hatreds Soul
Item ID: 00014D6A Item Type: Bow
Value: 3100 Weight: 12
Damage: 24 Health: 600
Speed: 1.00 Reach: 0.00
Maximum Charge: 4800
Enchantments: Damage Speed (30, 45 Dur), Fire Damage (35, 1 Dur)

kan iemand mij vertellen of dit de beste bow is? of zijn er betere? en waar vind ik de bow :+

bla?

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 21:15
Ben ook al een tijdje aan het spelen, super spel trouwens. Misschien een raar vraagje maar waar kan ik een huis kopen.. Ben nog niks tegengekomen..? _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• jaapstobbe
  • Laatst online: 12:04
_VooDooMen_ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:35:
Ben ook al een tijdje aan het spelen, super spel trouwens. Misschien een raar vraagje maar waar kan ik een huis kopen.. Ben nog niks tegengekomen..? _/-\o_
bij de countesses..maar je moet eerst hun vertrouwen winnen en een flinke ZAK met geld is ook handig :)

• The Dementor-NL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
jjwa schreef op donderdag 13 april 2006 @ 06:09:
Yep.
In combinatie met mijn ATI Radeon 9800XT.
Ik had gehoopt dat HDR nu wel ondersteund werd (zoals in Half Life 2: Lost Coast).
Maar helaas.

Geen noemenswaardige verbeteringen/verslechteringen :X tegengekomen...

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06-2018
http://db.gamefaqs.com/co...blivion_balanced_char.txt

Dit is mss wel heel handig voor de mensen, die (net als ik) nu een character hebben die niet sterk genoeg is. In deze guide wordt goed uitgelegd hoe je zorgt dat je goed leveld, en altijd monsters in dungeons aan kan. Ik ga dus overnieuw beginnen, na 30 uur met mn vorige Khajit Thief }:O

En er staat overigens ook dat het maximum level theoretisch 52 is (ik weet niet of dit in werkelijkheid ook zo is?). Wie zit er nu op het hoogste level, al iemand in de buurt van 50? })

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Volgens mij niet langs geweest voor zover ik kan zien: Oblivion CPU Scaling. :)

• MueR
  • Laatst online: 01-06 22:36

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

spoiler:
00000193

Dit kan je ook vinden wanneer je de Construction Set opent

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• MueR
  • Laatst online: 01-06 22:36

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Q-bone schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:12:
ben ff aan het kijken voor een goede bow, op inet wat rond gekeken, en daar vond ik de "Hatreds Soul" dit lijkt me echt een chille bow...

Hatreds Soul
Item ID: 00014D6A Item Type: Bow
Value: 3100 Weight: 12
Damage: 24 Health: 600
Speed: 1.00 Reach: 0.00
Maximum Charge: 4800
Enchantments: Damage Speed (30, 45 Dur), Fire Damage (35, 1 Dur)

kan iemand mij vertellen of dit de beste bow is? of zijn er betere? en waar vind ik de bow :+
Ik vind em iig erg prettig.. zelfs zonder damage amplifier (sneak) gaan de meeste mannetjes netjes af bij het eerste schot. Ik weet alleen niet meer waar ik hem gevonden heb.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• Q-bone
  • Laatst online: 14:11

Q-bone

Dusss...

MueR schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:24:
[...]

Ik vind em iig erg prettig.. zelfs zonder damage amplifier (sneak) gaan de meeste mannetjes netjes af bij het eerste schot. Ik weet alleen niet meer waar ik hem gevonden heb.
Misschien meer mensen die deze bow hebben, en wel weten waar die vandaan komt? :+ en zitten de enchantments er al op of niet?

bla?

• Angeloonie
  • Laatst online: 16:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

http://img138.imageshack.us/img138/5549/screenshot585lg.jpg

:D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• bassGunner

• jv777
  • Laatst online: 12-03-2014
Het moge duidelijk zijn dat Imperial city niet goed is voorbereid op terrorisme ;)

Here i am

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bassGunner schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:13:
[...]

:o

En lig jij daar in het midden?
Ehm nee, ik zweef in de lucht :P (tcl)

Anoniem: 172418

spoiler:
Heeft iemand al die domme quest gedaan dat je in iemands droom moet gaan met een amulet? Ik heb namelijk geen idee, wat je nou precies in die droom moet doen en waar naartoe moet gaan...

• bokko!
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-02 14:36
Ik ben op zoek naar "beren", ik moet er 6 slachten, heeft iemand een idee waar deze beren zitten?

Anoniem: 154012

Anoniem: 172418 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:37:
spoiler:
Heeft iemand al die domme quest gedaan dat je in iemands droom moet gaan met een amulet? Ik heb namelijk geen idee, wat je nou precies in die droom moet doen en waar naartoe moet gaan...
geweldige quest dat _/-\o_

spoiler:
Je moet 4 deuren ingaan om uiteindelijk zo ze verstand terug te vinden, quest log is volgens mij ook wel erg duidelijk daarin

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:53
bokko! schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:43:
Ik ben op zoek naar "beren", ik moet er 6 slachten, heeft iemand een idee waar deze beren zitten?
In het bos ten zuiden van Imperial City ben ik er binnen een minuut of 5 een stuk of 3 tegen gekomen.

• 6pack15
Anoniem: 154012 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:43:
[...]

spoiler:
Je moet 4 deuren ingaan om uiteindelijk zo ze verstand terug te vinden, quest log is volgens mij ook wel erg duidelijk daarin
die quest is zeker vet, krijgt alleen wel heel butt item, een scroll van absorb agility ofzo..

The Dementor-NL schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:08:
[...]

Yep.
In combinatie met mijn ATI Radeon 9800XT.
Ik had gehoopt dat HDR nu wel ondersteund werd (zoals in Half Life 2: Lost Coast).
Maar helaas.

Geen noemenswaardige verbeteringen/verslechteringen :X tegengekomen...
Dat ligt er aan dat Oblivion gebruik maakt van Shader Model 3 voor HDR. En Half Life doet dit nog steeds op SM2. En aangezien de 9800XT geen SM3 bevat, maar wel 2, zal dit waarschijnlijk ook niet gebeuren.

IceStorm schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:21:
hoe maak je zoiets?

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 08:27

_Oldie_

Are you local?

MueR schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:23:
[...]

spoiler:
00000193

Dit kan je ook vinden wanneer je de Construction Set opent
Ik had de code al gevonden, maar gaat dit geen problemen opleveren in het spel of is dit ongestraft te doen?

• Niet online
Kwam net ergens in de wildernis een Oblivion gate tegen, een eind er vandaan stonden een aantal Imperial Legion Soldiers. De captain zei dat ie m'n hulp goed kon gebruiken bij het terugvechten van de Deadra, nou geen probleem.

...

WEL een probleem :X Er kwamen dus oneindig veel Daedroth's uit die gate (en die zijn sterk), voor elke die ik afmaakte kwam er twee uit. Gooi er nog wat Flame Attronach's bij, en het feest is compleet. Binnen een mum van tijd waren de 5 soldiers, archers en de captain dood, en werd ik overspoeld door 8 Daedroth's, 2 Clannfear's en 3 Flame Attronach's :X

Herladen dan maar, ik spring meteen de gate in. Staan daar 2 Frost Attronach's en een Clannfear op me te wachten *ARGGHH*

Na drie maal laden maar met een grote boog om de gate heengelopen :Y)
_Oldie_ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:40:
[...]

Ik had de code al gevonden, maar gaat dit geen problemen opleveren in het spel of is dit ongestraft te doen?
Het voegt een item toe aan je inventory, verder niets. Dus nee, geen problemen te verwachten.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 13-04-2006 14:44]

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05 18:35
Anoniem: 171278 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:44:
[..]
Na drie maal laden maar met een grote boog om de gate heengelopen :Y)
spoiler:
De great oblivion gate die bij bruma opent is ook leuk :P

ahh gisteren eindelijk in staat om mijn eigen magical equipment te repairen. Ik kan iedereen aanraden in het begin veel te repairen, want het scheelt bakken met geld als je dit door een smit laat doen.
Ben zelf nu lvl30, en het koste me nog aardig wat moeite het voor elkaar te krijgen, je wil ook niet al je mechical armor afdoen dus meer dan een stel schoenen en zwaard repairen zat er niet in :P

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 13-04-2006 15:17]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:16:
ahh gisteren eindelijk in staat om mijn eigen magical equipment te repairen. Ik kan iedereen aanraden in het begin veel te repairen, want het scheelt bakken met geld als je dit door een smit laat doen.
Ben zelf nu lvl30, en het koste me nog aardig wat moeite het voor elkaar te krijgen, je wil ook niet al je mechical armor afdoen dus meer dan een stel schoenen en zwaard repairen zat er niet in :P
Ik kwam hier een tijdje terug ook achter. Ik pak nu alle equipment van mannetjes die ik afslacht, repair ze en gooi weg wat ik niet hebben wil. Dat is volgens mij de enige manier om een beetje je armorer op te schroeven (ik ben mage). Als ik denk dat ik de tegenstander makkelijk aankan pak ik ook nog wel eens nonmagical zodat ik me een beetje laat slaan, mannetje in de pan hak en vervolgens mijn armor kan repareren.
Ik ben nu apprentice, en vanaf journeyman (skill 50 of hoger) kan je ook magische items zelf repareren.
Ik ben net ff gaan zoeken welke trainers waar zitten, en die vond ik in deze wiki. Een mod met een boek waarin alle trainers + locaties staan. Lijkt me wel handig, nog niet geprobeerd.

• Thas
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-05 14:11
Alvast een kleine tip voor de volgende TS:

http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html

Dit is een heel uitgebreide guide, met veel opties en erg duidelijk, heeft mij veel geholpen.

Voor de mensen met een oudere videokaart, dit kan helpen:

http://www.stg-gaming.com....asp?tid=102&posts=1#M501

Met mijn Ti4600 draait het redelijk nu, met nog behoorlijk veel kwaliteit :D

• bokko!
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-02 14:36
Hee ik ben op zoek naar een knap huis, heeft iemand advies of voorbeelden?

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:45

jjwa

CZ3 tentmuis

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:16:
gwystyl schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:25:
[...]Ik kwam hier een tijdje terug ook achter. Ik pak nu alle equipment van mannetjes die ik afslacht, repair ze en gooi weg wat ik niet hebben wil. Dat is volgens mij de enige manier om een beetje je armorer op te schroeven (ik ben mage). Als ik denk dat ik de tegenstander makkelijk aankan pak ik ook nog wel eens nonmagical zodat ik me een beetje laat slaan, mannetje in de pan hak en vervolgens mijn armor kan repareren.
Ik ben nu apprentice, en vanaf journeyman (skill 50 of hoger) kan je ook magische items zelf repareren.
Ik ben net ff gaan zoeken welke trainers waar zitten, en die vond ik in deze wiki. Een mod met een boek waarin alle trainers + locaties staan. Lijkt me wel handig, nog niet geprobeerd.
Yup, heb ik ook last van, zeer irritant. In het begin repareerde ik alleen zelf mijn dingen met die repair hammers wanneer dingen echt hard kapot gingen zodat mijn damage hard omlaag ging. Mu ik meer en meer magic items ga gebruiken en meer melee ga vechten gaat alles sneller kapot en kan ik het niet eens repareren omdat ik nog geen 50 in Armorer heb :(. Ik repareer nu ook alle random onzin die ik tegenkom en ga denk ik de komende levels mijn training ook maar opmaken aan Armorer (wel goed voor je Endurance multiplier bij het levellen :)).
Ik heb ook nog een paar minuten non-stop pijltjes staan schieten met mijn boog op een muurtje, daar gaat je wapen namelijk ook van kapot, zodat je weer meer te repareren hebt, maar dat schoot niet echt op :P.

[Voor 6% gewijzigd door jjwa op 13-04-2006 15:40]

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-03-2022

MethodP

baanaan

bokko! schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:43:
is dat zo'n opdracht voor zo'n boertje, met schapen??? vlakbij ANVIL? anders moet je gewoon daar in de buurt kijken :x

en ff over dat HDR voor SM2.0 kaarten, iemand heeft op elderscrolls.com/forums daadwerkelijk een mod gemaakt, die ervoor zorgt voor een beetje HDR voor SM2,0 kaarten, maar het ziet er niet uit, en vreet FPS, dus tweak je bloom gewoon zo dat het op HDR lijkt lijkt me ;)

• 6pack15
armorer is mijn major skill :P, en ik kan al magische items repareren, ik ga gewoon in de arena stan, en laat ze maar beuken, dan dood ik ze, en repareer met items, gaaat snel omhoog dat armorer

ben zelf dark elf, dus is gelukkig ook mn major skill. Kwam er alleen pas achter op lvl 28 dat ik natuurlijk mn magic ZELF wil repairen :P maargoed kan t nu dus we kunnen fijn verder :P

• GuuZ
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

als je wilt zorgen dat iemand je aardig vind... dat je met iemand praat en dan op dat gezichtje klikt.. dan klik je op start en moet je alle 4 die vakjes klikken (joke, admire etc.) hoe werkt dat? ik snap daar echt niets van. als iemand me dat even gedetailleerd uit zou kunnen leggen?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

3 a 4 blz terug staat het ergens..

Anoniem: 154012

GuuZ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:00:
als je wilt zorgen dat iemand je aardig vind... dat je met iemand praat en dan op dat gezichtje klikt.. dan klik je op start en moet je alle 4 die vakjes klikken (joke, admire etc.) hoe werkt dat? ik snap daar echt niets van. als iemand me dat even gedetailleerd uit zou kunnen leggen?
B) De search is er niet voor niks. En anders heb je altijd de manual nog...

• GuuZ
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Anoniem: 154012 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:14:
[...]

B) De search is er niet voor niks. En anders heb je altijd de manual nog...
hmmz probeer jij eens met de search 8 van deze topics te doorzoeken terwijl je niet eens weet op welk woord je moet zoeken.... (8>

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Zo ingewikkeld is het niet hoor, het staat ook in je boekje...
Ben alweer een niveau verder in mn speechcraft :P

Kan ik nu met mn nieuwe 7800GS wel of niet SM 3.0 aanzetten in Oblivion?

• Niet online
Syntagma schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:21:
Zo ingewikkeld is het niet hoor, het staat ook in je boekje...
Ben alweer een niveau verder in mn speechcraft :P

Kan ik nu met mn nieuwe 7800GS wel of niet SM 3.0 aanzetten in Oblivion?
Waarom zou dat niet kunnen dan :?
dartbord schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:52:
[...]

spoiler:
De great oblivion gate die bij bruma opent is ook leuk :P
En hoe zie ik het verschil tussen
spoiler:
Zo'n gate en een normale gate? Was die waar al die daedroth's uitkwam een great gate? Ik heb er in de MQ wel wat over gehoord, maar verder niks. Heeft het sluiten van een greater gate boven een kleine gate nog voordelen?

[Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 13-04-2006 17:05]

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 21:15
Heb net even gezocht, maar je kunt langs de koning van elke stad om te vragen of je een huis mag kopen.. Maar nu dit, hoe kom ik aan al dat geld.. :Y) ( Waar kan ik zien hoeveel geld ik heb? )

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Niet online
_VooDooMen_ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:01:
Heb net even gezocht, maar je kunt langs de koning van elke stad om te vragen of je een huis mag kopen.. Maar nu dit, hoe kom ik aan al dat geld.. :Y) ( Waar kan ik zien hoeveel geld ik heb? )
Inventory openen, dan staat het ergens onderaan.

Anoniem: 172418

Anoniem: 154012 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:43:
[...]

spoiler:
Ben er uiteindelijk uitgekomen, je moest dus puzzelen met die stenen enzo. Viel wel mee idd, leek moeilijker dan het was.

Nu heb ik de laatste tijd erg veel te maken met orgres :D , ze gaan alleen zo moeilijk dood met een boog :( , moet ik het weer met mn bijl afmaken...

Anoniem: 154823 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:28:

Ik moet nu voor een bepaalde quest een ongedierte-plaag opgang brengen, ik heb echt geen enkel idee hoe ik dat moet zien te doen. Iemand die me heir verder mee kan helpen?
Iemand?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spoiler:
In die winkel/herberg zit kaas in een kastje, jat de kaas en dump het buiten in de vuurpot (gebruik die pot)

Great :/ De quests zijn op :'( Het enige wat ik nu nog heb staan is:

- Cast out of the thieves guild (uhm, ik ben guild leader 8)7)
- Finding Your Roots (nog 16 nirnroots)
- Arena (is geen echte quest)
- A Knife In The Dark (ik moet de hele brotherhood nog doen)

;( Dit is wel minder.. ik heb nu geen doelen meer, alleen een beetje doelloos dungeons clearen, best jammer. Zit nu geloof ik op 190 completed quests oid.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 19:19

Haan

dotnetter

Angeloonie schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:39:

;( Dit is wel minder.. ik heb nu geen doelen meer, alleen een beetje doelloos dungeons clearen, best jammer. Zit nu geloof ik op 190 completed quests oid.
OMG hoeveel uur heb je er dan al op zitten? :/ Met de db ben je opzich ook nog wel even zoet, maar daarna moet je maar aan de slag gaan met het maken van een mooie mod die wij vervolgens kunnen gaan spelen :*)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Haan schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:43:
[...]

OMG hoeveel uur heb je er dan al op zitten? :/ Met de db ben je opzich ook nog wel even zoet, maar daarna moet je maar aan de slag gaan met het maken van een mooie mod die wij vervolgens kunnen gaan spelen :*)
Ik heb nu iets van 80 uur speeltijd op die savegame zitten..

Mods maken... neuh :+

Angeloonie schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:39:
[...]

spoiler:
In die winkel/herberg zit kaas in een kastje, jat de kaas en dump het buiten in de vuurpot (gebruik die pot)

Dankje!
spoiler:
Ik had die kaas al gestolen, ik wist er alleen geen raad mee. Heb ik ergens in een gesprek niet goed opgelet?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 154823 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:49:
[...]

Dankje!
spoiler:
Ik had die kaas al gestolen, ik wist er alleen geen raad mee. Heb ik ergens in een gesprek niet goed opgelet?
spoiler:
Werd nergens in een text genoemd, ik heb dit ook van het forum af want ik had alles gedaan maar niks gebeurde (had 100en wortels, appels, stukken vlees etc. op de grond gegooid 8)7) :+

ik moest verder kijken dan mn neus lang is!
Bedankt angeloonie

[Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 154823 op 13-04-2006 17:56]

• RoD
  • Niet online

RoD

Wtf hoe ver sommige mensen al zijn. Ik ben nog maar level 3 en heb het gevoel alsof ik al een heleboel gedaan heb :P Levelen gaat wel langzaam overigens. Nouja, hopelijk heb ik nog lang plezier van dit spel.

• SaN
  • Laatst online: 09:44
Hoe weet je dat je alle quests gehad hebt dan? Ik ben ook al best lang bezig, maar ik ben nog niet echt ver met quests, ik lummel een beetje :9 Maar je hebt natuurlijk ook kleine sidequests in dorpjes enz. Heb je die allemaal gehad? Of heb je het meer over de grote quests van de guilds?
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee