Yeps, waarom?Hydraulik-Phunk schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:55:
Knightwolf ff vraagje he, komen bij jou de gordels net als bij de 2nd Gen 'uit' het plafond ter hoogte van de achterbank ?
ik weet nog een 3rd gen Firebird sloper te staan waar ik morgen ff naartoe ga, dus nog wat nodig ?
De HRC pik ik ook mee denk ik.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Daarbij is 109Kb ook té groot.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 09:55 ]
Zonce van de jandjes ja :-Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:54:
Waarom is je icoon 64 x 64? Nu ziet het er niet uit browser-resized naar 60 x 60
Daarbij is 109Kb ook té groot.
(Op OSX valt 't nog niet zo direct op
Wel 'n Volvo 850 claxon meegenomen, doet de 'low' het niet
Verder de hele middag mn BMW mishandeld op bospaden en parkeerplaatsen, oftewel een weinig productieve dag
Ook leuk: http://www.awesome50.com/
[ Voor 11% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 18-04-2006 19:33 ]
Merlin 3,10.2 tall deck
stalen onderbouw
Eagle krukas
Eagle H beems connecting rods
J.E Zuigers compressie 14.5 : 1
360 cc Pro topline heads
Reher morrison intake manifold.
Holly 1295 cfm
6 stage drysump
Dan valt die Holley 1295 nog relatief mee.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 23:30 ]
Zie d'r regelmatig op mijn werk en ze komt vaak in ontzettend gave wagens, toch maar een keertje aansprekenIn deze aflevering maken we kennis met Maria. Maria is helemaal verzot op Amerikaanse auto's. Ze heeft dan ook al 7 jaar ‘een relatie’ met haar huidige auto en als ze moest kiezen tussen haar vriend en haar auto… Elke maand organiseert Maria de 'King Cruise'. Een enorme bijeenkomst voor liefhebbers van Amerikaanse auto’s. Zij speelt zo een grote rol als vrouw in deze mannenwereld.
Coming over: Hemeltje, Formula stuur totaal $616 , daar komt nog de NL tax bij
Ik had een custom stuurtje gekocht van Grant, maar ik denk dat ik die weer verkoop. Vind 't origineel toch beter staan bij het interieur (camel).
Heb m'n Snowflakes wel verkocht voor 'n goed bedrag, kan ik weer mooi verrekenen met de belasting
Verwijderd
51 op de teller, 50 op de TomTom
81 op de teller, 80 op de TomTom
121 op de teller, 120 op de TomTom
212 op de teller, 210 op de TomTom
Sweetness. Alleen wel onthouden bij palen. Marge heb je niet
Bericht hierboven
Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:49:
J.E Zuigers compressie 14.5 : 1
Dat ding zal zeker andere brandstof nodig hebben in plaats van de standaard C6H14 (benzine)
Of hij moet echt snelle nokken hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door Chevy454 op 23-04-2006 03:15 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Bel eens met Kroymans. Ze doen officiële import voor een aantal GM merken. Cadillac, Corvette, Chevrolet, Hummer. En speelgoed zoals Ferrari, Aston Martin, Jaguar.Floris schreef op zondag 23 april 2006 @ 02:53:
Weet iemand waar je in Nederland een nieuwe Pontiac kan kopen of minstens goed bekijken? Ik ben wel gecharmeerd van de G6 Coupe GTP, maar het lijkt alsof er niemand in NL is die uberhaupt Pontiacs verkoopt, of ik kijk gewoon verkeerd
Ze voeren geen Pontiac persé, maar wellicht kunnen ze wat regelen
Vandaag DHL langs op mijn werk met een pakketje uit de VS. Ik blij want er lopen bestellingen.
Vadaag mail checken en zie: mail van Year One. betreft order van 4 rubbers
Even wachten, en dan een mailtje sturen wat er is gebeurd
Ik zit te twijfelen; ik ga volgende week denk ik ff mn bandjes laten omzetten, maar weet nog niet of ik ze met de witgeletterde kant naar buiten of binnen doe. Vind beide wel mooi namelijk
Vs.
Komende week ff richtingaanwijzer doorlussen, gaatje dichtlassen en hopelijk door de APK.
Zie ondertitel
Met letters is 'n beetje sjonnie, maar 't mag wel gewoon onder 'n Yank vind ik.
Zonder is wat stijlvoller, geen poespas en wittelettertuning-gehalte zeg maar.
Letters naar buiten zijn sjonnie? Zegt iemand die tot voor kort met goudkleurige velgen rondreed?Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:52:
Kan ze altijd weer omdraaien natuurlijk als ik 't niet mooi vind.
Met letters is 'n beetje sjonnie, maar 't mag wel gewoon onder 'n Yank vind ik.
Zonder is wat stijlvoller, geen poespas en wittelettertuning-gehalte zeg maar.
Die letters staan vet. Onder zo'n bak mag dat gewoon.
Het zijn trouwens XP2000's HlpDsK
Dit is een soepje mmv mijn oude bandjes.
Ben wel benieuwd hoeveel verschil 't maakt met m'n huidige Futura's, die rijden op zich prima.
Ze gummen hooguit wat harder denk ik door de vrij harde compound denk ik, maar in bochtenwerk is die van mij toch absoluut niet vergelijkbaar met de jouwe, dus wat dat betreft is 't geen issue.
(stel dat) Als 'ie echt een keer goed aangepakt word (performance/ophanging) dan doe ik er wel 'n setje BF Goodridge oid onder
Verwijderd
http://www.toy-jet.ls1fun.com/index.html
Yeah
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 22:06 ]
Verwijderd
Trouwens gelijk mooi leesvoer voor de mensen die wel een zeiken dat een V8 lomp en zwaar is.
Ohja .. and just for good measure:
914:

911:
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 22:18 ]
Heb de 914 altijd wel een grappig ding gevonden, hoewel erg lelijk.
Staan meer grappige conversies:

Golfje met Northstar V8

Haha, op de voorwielen zie ik

Sorry voor de vervuiling, maar ik vind dit een vrij leuke sleeper
Ik kan mij niet heugen dat er VW's gemaakt werden in de USA.
Er bestaan ook een LADA met V8 en een Lelijk Eendje met zo'n blok erin. Die Eend is wel erg grappig
Gaat een beetje heel traag hier..
[ Voor 89% gewijzigd door Ad de Jong op 27-04-2006 19:53 ]
Kan de TS geen soort van TSbreak op dat soort berichten geven???Bestla schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:03:
idd en niet ontopic wat betreft 'alles wat rijdt, from the USA'
Er bestaan ook een LADA met V8 en een Lelijk Eendje met zo'n blok erin. Die Eend is wel erg grappig
maar letters buiten natuurlijk, onder een niet amerikaanse bak van meer dan 20 jaar oud staat het idd sjonnie
Bestla schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:03:
idd en niet ontopic wat betreft 'alles wat rijdt, from the USA'

Een Golf Pasadena, als ik het me goed herinner is die vernoemd naar de stad Pasadena, waar een VW-fabriek zou staan...
2e edit: dit lijkt toch een dealer te zijn ipv een fabriek, misschien moet ik iets verder klikken voor ik post...
[ Voor 37% gewijzigd door MoZe op 28-04-2006 10:14 ]
| V8 verslaafdebreak: een 'break' invoegen kan iedere GoTter hoor |
theBandit schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:52:
[...]
Kan de TS geen soort van TSbreak op dat soort berichten geven???![]()
[ Voor 44% gewijzigd door Bestla op 28-04-2006 19:13 ]
Verwijderd
1996 viper gts twin turbo 930rwhp 1130ftlbs
nicely done
btw, iemand vanavond aanwezig in Den Bosch ??
Vrouw jarig op 27 -04 (dus op de dezelfde dag als Willem Alexander
)
[ Voor 67% gewijzigd door Bestla op 29-04-2006 11:58 ]
Wat is er precies te doen in DB?theBandit schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 09:13:
Jammer van die bagger lens en muziek maar verder brrrrrrrrrrrrrrrr kippevel![]()
btw, iemand vanavond aanwezig in Den Bosch ??

Als het weer een beetje mee zit, komen er allerlei amerikaanse wagens.
Heb op het forum al gelezen dat er hoe dan ook diverse yanks aanwezig zullen zijn, en dan niet alleen uit omgeving DB
Diverse quote's van het AAP forum.
[quote=""]Fuck het weer... we gaan gewoon. :wink:
incl. een Corvette rijder uit Tilburg (nee niet die jullie nu denken)Fuck het weer... we gaan gewoon. :wink:[/quot
das pas praat :thumbsup: ik kom ook :!:
Al denk ik dat die C4 wel niet mee komtIk kom ook kijken, heb er veel zin in.
[..]op dit moment heb ik een Chevy CorvetteC4 convertible 88 er, 5,7 ltr V8, met 340 PK, tuned by Hypertech, open uitlaatsysteem ( heel veel herrie) kompleet gereviseerde motor en nieuwe bak,( na revisie nog geen 3000 Km gelopen ) kompleet nieuw interieur etc etc, banden voor 275 achter 345 op gepolijste ZR1 velgen
Ach we zien wel, weer of geen weer ik ben dr
[ Voor 7% gewijzigd door Ad de Jong op 29-04-2006 18:09 ]
en HlpDsk zit weer onder zijn bureau te lachentheBandit schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:07:
[...]
[afbeelding]
Als het weer een beetje mee zit, komen er allerlei amerikaanse wagens.
Heb op het forum al gelezen dat er hoe dan ook diverse yanks aanwezig zullen zijn, en dan niet alleen uit omgeving DB![]()
Diverse quote's van het AAP forum.
[...]
[...]
incl. een Corvette rijder uit Tilburg (nee niet die jullie nu denken)
[...]
Al denk ik dat die C4 wel niet mee komt
[ Voor 3% gewijzigd door GoldenSample op 29-04-2006 18:17 ]
Kan niet want H is een botje en wie die Corvette rijdt heet StigGieGoldenSample schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:17:
[...]
en HlpDsk zit weer onder zijn bureau te lachen
Ik heb zaterdag 'n stuk in m'n chassis laten lassen. Super strak, netjes in de bitumen dus ben benieuwd of 't ze überhaupt opvalt bij de APK.
Relaxte mensen daar overigens, paar jongens van m'n eigen leeftijd die bezig zijn met o.a. een '78 (dacht ik) Impala lowrider, ±'79 Caddy Seville, hele vette Dodge Power Wagon (als afgebeeld), een super vette getopchopte Volvo Amazon, en een handjevol zelf gecustomizede motoren ala American Chopper. Heb er weer 'n gezellig adresje in de buurt bij dus om wat te ouwehoeren enzo
Moet nog (steeds) de richtingaanwijzer fixen, uitlaat dichtsmeren op 2 plekken (slechte lassen) en duimen dat 'ie op de gordels niet word afgekeurd.
Daar komt ook nog bij dat de lasser is geopereerd aan zijn rechterpols, en over 3 weken volgt de linker dus die is even uit de roulatie.
Hey Adje was wel gezellig hetheBandit schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:07:
[...]
Al denk ik dat die C4 wel niet mee komt
en die C4 van Pim was er toch ook echt
Nu maar hopen dat de opkomst steeds groter wordt, als het weer beter is moet dat haast wel.
Er zijn er thuis gebleven omdat het overdag minder was, gelukkig op de avond zelf wel droog gehad.
Geen idee welke bandenmaat het was, maar in ieder geval zeer breed.
Mocht er iemand toevallig nog ergens 335 ers hebben liggen voor onder een silverado pickup.
Een oud collega zoekt nog zo'n setje om op te roken met z'n C4 blok in die Pickup.
Verwijderd
Gisteravond een rondje gaan rijden met dat ding, zandpaadjes opgezocht enzo.
Wat rijden die dingen heerlijk, alleen het bochtenwerk is wel ff rustig aandoen vanwege het omval-gevoel.
Maar zandweggetjes op enzo gaat echt heerlijk met die dingen.
Alleen maakte ie op 4WD stand een raar geluid bij de achteras..

Geen foto van mezelf, maar van speurders gejat.
------------
Een serieuze reactie van YC.. Zozo.
[ Voor 10% gewijzigd door endless op 03-05-2006 19:26 ]
Wellicht dat je het daar eens moet zoeken.
ja, ik weet ook niet wat het is...vandaag op m'n werk ook al 2 intelligente opmerkingen gemaakt
[ Voor 40% gewijzigd door YellowCube op 03-05-2006 19:27 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Wijst op een rot diff wat misschien door 't vele 4x4'en aan z'n eind is.
Hoeft niet heel duur te zijn, kost je wel 'n zaterdag werk.
Ik heb weer werkende knipperlichten en 'n (Volvo V70) claxon
Nu nog 'n nieuwe startmotor, die is ook aan z'n eind.
We blijven bezig
edit: misschien dat ik nog wel ff een setje heupgordels laat maken bij de schoenmaker
[ Voor 16% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 04-05-2006 17:34 ]
Verwijderd
En TAXIPLATEN!!!! Whahaha.
Zoiets dus:

Ben al een uur aan het googlen, maar van dit model zowat niks te vinden in die style...
[ Voor 8% gewijzigd door Knightwolf op 05-05-2006 16:41 ]
Wie weet kom ik 1 van jullie tegen
Zwart Atari shirt heb ik aan.
[ Voor 19% gewijzigd door Bestla op 06-05-2006 15:25 ]
Ziek ik isBestla schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 15:25:
Straks lekker naar de Saturday Night Cruise in Den Haag![]()
Maar in ieder geval fijne avond met veel mooi's en de groetjes aan iedere GoT'er die je tegenkomt
Kom ik bij mn onderdelen supplier die 'm zou reviseren; is 'ie er niet...
Heb ik 'm er maar weer onder gelepeld want ik wil zo nog ff rijden
Maar wat een kutwerk zo'n zwaar ding in je eentje boven je macht (±10cm boven je neus) er weer in te hangen
Kater is inmiddels al wel over
De Nieuwe Dodge Charger gezien.........Dat viel tegen, ik had er meer van verwacht
Die lijkwagen van de grote beurt stond er ook . Met lijkkist en vulling
Al met al een superavond
Op NU .nl zag ik dit , de Pontiac G6 GXP
De G6 Coupe met GXP behandeling
[ Voor 33% gewijzigd door Bestla op 07-05-2006 10:56 ]

Een Trans Am WS6 heeft ook wel 'n lekker snoetje hoor
1968 t/m 1978 . Toen maakten ze nog echte TA's. Alles daarna sucks bigtime
[ Voor 4% gewijzigd door Bestla op 07-05-2006 19:07 ]
Je was me voor Firebird.......Bestla schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:05:
Durf jij DAT nog een Trans AM te noemen? Foei ! ga je mond spoelen en snel een beetje![]()
1968 t/m 1978 . Toen maakten ze nog echte TA's. Alles daarna sucks bigtimeSorry knightwolf , maar het moest ff..
Voor mij was de laatste echte TransAm de 77er, de opvolger daarvan is net iets braver geworden en de motor te klein om maar niet te spreken van het knightrider model (al vindt ik dat echt geen lelijke wagen .....integendeel)
Het is voor mij geen waardig opvolger van de Firebird/TransAm serie.
Laat staan wat daar weer eens na gekomen is.
Het wordt tijd dat er weer eens een echte Firebird/TransAm komt die volgens de huidige retrolook getekend wordt.
Edit: aangepast voordat de ridder typeles komt gevenVerwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:29:
Het is knightrider. Ook overdag hangt ie de ridder uit hoor
[ Voor 18% gewijzigd door Ad de Jong op 07-05-2006 20:36 ]
Echt superrrrrrr
Inscannen die hap
Of wil je het aan jezelf houden.............
Edit:
Lijkt hij hierop?

Edit 2:
[ Voor 61% gewijzigd door Ad de Jong op 07-05-2006 20:33 ]
Wat vooral jammer is van de 3e generatie F-Body's zijn die spuuglelijke vierkante dashboards, verschrikkelijk
Vandaag weer ff lekker gecruised en 'n boel Yanks gezien weer, '73 Mustang convertible, '78 (dacht ik) FB Formula, een seventies Caddy en nog wat nieuwer spul.
Waar ik alleen de tering van krijg is dat je tegenwoordig op zondag amper meer LPG kan tanken, de één na de ander houdt er mee op, of ze schenken op zondag geen LPG
Moet je eerst 15 km rijden om uberhaupt te kunnen tanken
Maar goed, toen de tank weer vol zat was de woede alweer weggeëbt
WhahaBestla schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:05:
Durf jij DAT nog een Trans AM te noemen? Foei ! ga je mond spoelen en snel een beetje![]()
1968 t/m 1978 . Toen maakten ze nog echte TA's. Alles daarna sucks bigtimeSorry knightwolf , maar het moest ff..
En ik moet je ook meegeven dat de 4th-Gen Firebird ook hopeloos is. Nahja, kvind ze zeker niet lelijk, maar kvind het ook zeker geen "Firebird" of "TransAM" uitstraling hebben.
WTF, wat is dit voor afschuwelijk rond en plastic JAPANS uitziend MORMEL???theBandit schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:24:
uhhh, en waar wacht je op??????![]()
Inscannen die hap![]()
Of wil je het aan jezelf houden.............
Edit:
Lijkt hij hierop?
[afbeelding]
Ahhh dit lijkt er al een heeeel stuk meer opEdit 2:
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Knightwolf op 08-05-2006 01:22 ]
Ohja nog ff quoten...Bestla schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 15:25:
Straks lekker naar de Saturday Night Cruise in Den Haag![]()
Helaas hadden wij een familie-reunie en ik kon dus niet naar de SNC komen
Maar ag, wij hebben ons met dat heeeeeerlijke zomerse weer in Zandvoort ook goed vermaakt
[ Voor 12% gewijzigd door Knightwolf op 08-05-2006 01:23 ]

Links:
Pontiac Firebird
327ci
~350pk
Rechts:
"Chopped" 1973 Chevy Stepside Pickup
632ci (10.3L) Merlin V8
1200pk + 750pk Nitrous shot
0-100km/h = ~1 seconde
0-300km/h = 7 seconden

Inclusief 1337 houder voor de talloze octane booster flesjes
De Pickup was nogal in WIP-conditie (ontbrekende aandrijflijn?), de Firebird heeft nog wel effe gegumd op de 200m sprintbaan
Waarom lijkt ie zo op een nieuwe Mini CooperKnightwolf schreef op maandag 08 mei 2006 @ 01:20:
WTF, wat is dit voor afschuwelijk rond en plastic JAPANS uitziend MORMEL???
Verwijderd
Concept foto's, plaatjes over wat wel eens de nieuwe Firebird/TA zoou kunnen worden.
Al wil dat natuurlijk nog niets zeggen.

En deze mogen ze zeer zeker wel op de stoep zetten hier
Al hadden de velgen ook wel meer richting de snowflakes mogen gaan.
Ik zeg niet verder tekenen en bouwen dat spul
[ Voor 6% gewijzigd door Ad de Jong op 09-05-2006 09:55 ]
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Dwangmatig gedrag? Ja ik weet het, er zijn pilletjes voor
Btw, Camaro's zijn eigenlijk voor vrouwen (sorry H-P) en Firebirds zijn voor mannen.
Nee dit is geen dodge statement maar als ik op meetings kijk dan zie ik dit dus gebeuren.
[ Voor 44% gewijzigd door Bestla op 09-05-2006 18:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
De nieuwe Challenger is ook bruut. De nieuwe Charger is helaas lelijk.
Die zwarte hierboven is trouwens een, slecht uitgevoerde, photoshop van een bordeauxrode CAMARO publicity shot van een jaar geleden of zo. Verklaart gelijk de velgen
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 19:32 ]

(neej niet zelf gesoept maar schaamteloos jatwerk
De concept modellen zijn echte concepts voor de 40 anniversary Trans Am.(Bouwjaar 2008-2009)
Niet iemand van GM heeft deze gemaakt maar iemand van het Trans AM Forum, hij heeft deze modellen wel opgestuurd en zijn bij GM wel goed ontvangen. :!:
Nu maar afwachten!! :wink:
[ Voor 48% gewijzigd door Ad de Jong op 09-05-2006 20:59 ]
De Camaro was idd een auto in de markt gezet voor de sportieve secretaresseBestla schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:12:
Ik zeg alleen GM, BOUWEN DIE AUTO ! EN RAP EEN BEETJE
Dwangmatig gedrag? Ja ik weet het, er zijn pilletjes voor
Btw, Camaro's zijn eigenlijk voor vrouwen (sorry H-P) en Firebirds zijn voor mannen.
Nee dit is geen dodge statement maar als ik op meetings kijk dan zie ik dit dus gebeuren.
Boeiend, een Mustang is pas echt 'n wijvenbak. In NL niet, maar kijk eens in Amerika. Bijna geen (jonge) vent met 'n oudere Mustang.
Dit topic is gesloten.
![]()