Hmmm, mijn Illusion (84) en Alchemy (86) gaan iets te hard, vergeleken met me andere mainskills
Blocken doe ik amper, 45 ofzo, moet ik echt gaan uppen
Blade rond de 66 gaat wel lekker
Destruction 55 tjah
Ga nu maar dungeons uitkammen, zonder Illusion spells (doe de hele tijd mijn geliefde light spell van 100 feet, waardoor het nooit donker is, maar m'n Illusion iets te snel up gaat
) Dan maar fakkels gebruiken, of iets enchanten ofzo. En ik ben Arch-Mage nu 
Grid load staat volgens mij op de 360 hoger dan die 5 op pc standaard maximaal kan (ini aanpassen), tenminste ik ben naar die plek gegaan van die screenshot paar pagina's terug, en bij mij zag het er nog iets meer uit als die onderste gridload 9
Moet nog steeds een huis en paard gaan halen
Er is ook zo veel te doen 
Trouwens, (voor de Xbox 360-ers dit) er was toch een programma waarmee je je HD kon openen op je pc? Misschien dat je die screens kan kopieren die je bij je save games ziet

Grid load staat volgens mij op de 360 hoger dan die 5 op pc standaard maximaal kan (ini aanpassen), tenminste ik ben naar die plek gegaan van die screenshot paar pagina's terug, en bij mij zag het er nog iets meer uit als die onderste gridload 9
Moet nog steeds een huis en paard gaan halen

Trouwens, (voor de Xbox 360-ers dit) er was toch een programma waarmee je je HD kon openen op je pc? Misschien dat je die screens kan kopieren die je bij je save games ziet
[ Voor 38% gewijzigd door Muthas op 01-04-2006 13:31 ]