ok, dat is toch gewoon regelrecht een pats-post of wat?
kom op, kijk gewoon hoe het draait, ik draai hier met een 9800 Pro op 1024x768 en view distance max incl distant terrain.
je bent wel een beetje ziek als je een spel weigert te kopen omdat het niet op 1280x960 draait op je PC

ja joh? wtf.. Ik zit op dit moment te denken over een nieuwe PC (niet alleen door veroudering, maar gewoon omdat mn hardware stervende is

), maar dat is toch wel een beetje een schok
Verder is het echt zo'n heerlijk spel. Ik heb mn thieves guild bug op weten te lossen door me via de construction set alsnog de quest te geven die ik al had moeten hebben en inmiddels heb ik de Dark Brotherhood ook afgemaakt. Alleen 1 ergernisje bij de DB:
spoiler:je 4e of 5e Dead Drop is een gast die allergisch is voor Mead. Als ie dat drinkt wordt ie paralyzed en ik heb het in de CS gecheckt, er is echt een script voor. Maar hoe krijg je die gast in GODSNAAM zover dat ie iets drinkt dat jij op tafel zet... Ik heb geprobeerd bij hem thuis de wijn in de kast te vervangen met mead, in een Inn de mead ergens neergepleurd. niks helpt, uiteindelijk gewoon maar gemold

De MQ heb ik eigenlijk nog nauwelijks gedaan, ik heb net die eerste quest gedaan die je aan het begin mee krijgt. Verder alleen nog maar Thieves Guild, Dark Brotherhood en random dungeons gedaan.
Tipje voor de mensen die graag hun armour uitstallen en netjes op planken leggen:
gebruik de construction set om iemand waar je al spells kan kopen de spell "Test Telekinesis" te geven. Die kan je vervolgens voor 0g bij em kopen en dat is een 60 seconden duurende manier om een wapen of stuk armour door de lucht te laten zweven, naar je toe en van je af bewegen etc. Zo kan je heel mooi alles uitstallen. Spelbederving vind ik het niet, ik gebruik die spell puur om mn huis er leuk uit te laten zien en buiten dat helemaal niks.
[
Voor 92% gewijzigd door
GTOfire op 01-04-2006 11:52
]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED