• sethchaos47
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15-06-2006
Ik zal eens een tochtje maken naar die andere stad. Kijken of dat wat meer opleeft. De dungeons vindt ik wel heel mooi opgezet. Veel oog voor detail. Dat mis ik in de rest van het spel. De shops vindt ik ook heel vreemd. Je loopt een shop binnen ziet een boog liggen. Maakt een babbeltje met de verkoper en wat blijkt die heeft helemaal geen bogen in zijn inventory? Nog een iets raars wat ik ben tegen gekomen. ik sla een gaurd van zijn paard ver van de bewoonde wereld. Geen hond in de verste verte te bekennen. En wat staat er ineens in beeld. Iemand heeft de moord op misterieuze wijze gezien waardoor ik me nergens meer kan vertonen? Zelfs een spel als outcast had een mooier systeem met een echte line of sight. Allemaal rare dingen die al in het spel zitten sinds Morrowind. Er zit gewoon geen greintje inovatie in het spel. Enkel meer van hetzelfde. En daar ben ik na Morrowind toch wel een beetje op uitgekeken. Ik zal verdere kritiek maar voor me houden want ik trap tegen het zere been van de fan boys ;)

• PHiXioN
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik ben het wel redelijk met je eens. Het spel is niet alleen meer van het zelfde, binnen het spel zelf kom je ook steeds meer van het zelfde tegen. Dungeons die je verder in de game binnenloopt zijn hetzelfde als die in het begin, het spel wordt niet spectaculairder, gewoon de hele tijd met het zelfde bezig. Veel verrassingselementen zijn er ook niet. Je speelt gewoon een beetje postbode, ga daar heen, maak die dood, ga terug, krijg nieuwe missie... etc.

Het ziet er wel mooi uit, maar doe mij maar een game als GTA: San Andreas, daar heb je gewoon veel meer afwisseling.

• Garoth
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 05-11 19:03
sethchaos schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:44: Nog een iets raars wat ik ben tegen gekomen. ik sla een gaurd van zijn paard ver van de bewoonde wereld. Geen hond in de verste verte te bekennen. En wat staat er ineens in beeld. Iemand heeft de moord op misterieuze wijze gezien waardoor ik me nergens meer kan vertonen?
spoiler:
Dit betekent dat iemand van de Dark Brotherhod, op al dan niet mystieke wijze, je moord heeft gadegeslagen. Je kunt nu de brotherhood joinen. Ga maar eens slapen...

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

• sbronsge
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06-12-2017
PHiXioN schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:48:
Ik ben het wel redelijk met je eens. Het spel is niet alleen meer van het zelfde, binnen het spel zelf kom je ook steeds meer van het zelfde tegen. Dungeons die je verder in de game binnenloopt zijn hetzelfde als die in het begin, het spel wordt niet spectaculairder, gewoon de hele tijd met het zelfde bezig. Veel verrassingselementen zijn er ook niet. Je speelt gewoon een beetje postbode, ga daar heen, maak die dood, ga terug, krijg nieuwe missie... etc.

Het ziet er wel mooi uit, maar doe mij maar een game als GTA: San Andreas, daar heb je gewoon veel meer afwisseling.
Quests verschillen genoeg van elkaar. Van zoeken, tot vechten, praten slapen etc. Ik denk dat je de verschillende guilds eens moet proberen. Dit geeft meer afwisseling. Daarnaast zijn de dungeons die ik nu tegenkom toch wel heel anders als in het begin. Tenzij jij in het begin al tussen de lava liep met ijzeren kooien om je heen?

*SPECS* : AMD k860@4400 / Asrock Xtreme4 / Corsair sport 8GN

• Vash_Stampede
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 30-06-2010
PHiXioN schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:48:

Het is inderdaad weer meer van hetzelfde, maar was dat niet al zo vanaf Daggerfall? Het speelt zich in dezelfde setting af en is het logisch dat de achtergrond hetzelfde is.

En op het gebied van quests, het postbode spelen zoals jij het noemt, heb je in GTA en welk ander spel dan ook. De basis van een quest is dat je iets moet doen, pakje halen/monster slopen/vrachtwagen rijden/iemand vermoorden/etc, en dan weer terug. Dit zal ook nooit veranderen want dat gaat gewoon niet.
Het gaat hier om de manier waarop het spel uitgevoerd is en hoe de quests gevormd zijn. In vergelijking zijn ze tov MW stukken vooruit gegaan.

Verder heeft natuurlijk ook OB wel ze minpunten, maar probeer jij het maar is goed te spelen met een stad vol mensen die allemaal weergegeven etc. moeten worden. (gebruik maar is 'tdw' in de console, dan is het niet zo gek dat veel meer NPC's niet mogelijk zijn)

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

• SysRq
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:21
spoiler:
Nadat ik de Grand Chanpion ben geworden in de arena heb ik eén of andere fan achter me aanlopen. Wordt dat nog een quest? Ik heb hem namelijk net in één nep doodgemaakt, maar ik vraag me af of dat wel de bedoeling is? :P

-

• 6pack15
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01-12 14:22
hoe en waar kan je met soul gems dingen enchanten ? ik snap wel hoe je dinge ermee kan opladen, maar enchanten niet

• Vash_Stampede
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 30-06-2010
6pack15 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:10:
hoe en waar kan je met soul gems dingen enchanten ? ik snap wel hoe je dinge ermee kan opladen, maar enchanten niet
Arcane University.

Weet iemand eigenlijk hoeveel gevechten er in de Arena zijn? Doe er af en toe een aantal en dan ga ik weer verder, heb er nu denk ik ~10 a 15 gehad

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

• 6pack15
warrior is de laatste rank volgens mij, daarna champion(of was dat nou gladiator?) naja, het duurt in ieder geval niet erg lang, als je bij de
spoiler:
argonian prisoners bent,(3 ventjes)
dan ben je er bijna

• SysRq
In de arena is het Gladiator - Champion - Grand Champion volgens mij.

-

• Droomr
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:03:
- Heeft iemand een volledig ingericht huis (niet in Anvil)? Zo ja, kan je misschien wat screenshots maken van de kasten e.d. in het huis :)

Ik heb nu 100.000+ gold, en heb wel zin in een 2e huis :)
Ik heb gisterenavond aan een uitgebreid huizen topic gewerkt, met screenshots van alle huizen met volledige inrichting:

Cyrodiil Real Estate: The definitive future home owners guide

Misschien ook wel leuk voor in de startpost? :)
Overigens, net een elven ruin gedaan, daarin iets van 10 Grand soul stones gevonden, die heb je toch nodig voor Azura's Star?
Volgens mij niet. Die quest om Azura's Star te krijgen was een van de eerste die ik gedaan heb en die herinner ik me alleen als mega-simpel. :P

• Maximized
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 02:56

Maximized

En niet minimized

Wat is het hoogste level wat men kan halen eigenlijk? :?

enne... wat is een Azura's star en waar haal je die? :P

• SysRq
Maximized schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:35:
enne... wat is een Azura's star en waar haal je die? :P
Tip: zoek eens op Azura's star in dit topic? :P

Ps. is iemand al bezig met de volgende topicstart?

-

• Garoth
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 05-11 19:03
Ik kom er echt niet uit:
spoiler:
Ik heb o.a. een quest waar ik iets moet doen met de vrouw van Jorundr, uit Bruma. Maar ze wil niet met me praten. Moet ik haar nu overhalen (bribe, charm)? En zo ja, kan ik dat ook doen via een charm spell? En zo ja, waar krijg ik een charm spell?
Thanks!

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

• Pkunk
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:10
spoiler:
Ik kan de reccomendation voor de mages guild uit cheydinhall niet krijgen. Ik heb de missie al gedaan, en nu is die ene gast kwaad weggelopen. De brief zit dan in een kastje dat op slot zit. Ik ben alleen een sukkel wat betreft lock picken. En een sleutel kan ik ook nergens vinden. help..?!

Hallo met Tim

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 29-11 09:58
sethchaos schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:44:
Ik zal eens een tochtje maken naar die andere stad. Kijken of dat wat meer opleeft. De dungeons vindt ik wel heel mooi opgezet. Veel oog voor detail. Dat mis ik in de rest van het spel. De shops vindt ik ook heel vreemd. Je loopt een shop binnen ziet een boog liggen. Maakt een babbeltje met de verkoper en wat blijkt die heeft helemaal geen bogen in zijn inventory? Nog een iets raars wat ik ben tegen gekomen. ik sla een gaurd van zijn paard ver van de bewoonde wereld. Geen hond in de verste verte te bekennen. En wat staat er ineens in beeld. Iemand heeft de moord op misterieuze wijze gezien waardoor ik me nergens meer kan vertonen? Zelfs een spel als outcast had een mooier systeem met een echte line of sight. Allemaal rare dingen die al in het spel zitten sinds Morrowind. Er zit gewoon geen greintje inovatie in het spel. Enkel meer van hetzelfde. En daar ben ik na Morrowind toch wel een beetje op uitgekeken. Ik zal verdere kritiek maar voor me houden want ik trap tegen het zere been van de fan boys ;)
Welk detail mis je dan de rest van het spel? ik vindt alles er prachtig uitzien, van de jungles tot de steden. Morrowind vond ik super dus dat dit deel lijkt op morrowind vindt ik juist goed, weinig inovatie zeg je? Het combat systeem is wat mij betreft goed gedaan, vooral leuk dat als je een class up gaat met je skills je niet moves kan, power atacks, counter atack met je shield als je blocked, koprollen ect.Niet te vergeten de RAI, niet dat die geweldig is maar het is gewoon leuk als je iemand moet zoeken en hij is niet thuis, dus check je ff de inn ect. Nu kan het zien dat je op een slechte pc speelt en het grafishe er allemaal "bout" uitziet, dan kan ik je mening nog wel begrijpen. Ik heb zelf ook genoeg kritiek op sommige delen, zo is de combat ai gewoon van doom1 niveau en zijn er nog veel meer dingen maar ik heb lang op deze game gewacht en hij ziet er prachtig uit en speelt goed, de perfcte game waar geen nadelen inzitten moet nog verschijnen, je kan je lopen irriteren aan die paar mislukte "inovatie's" of je kan gewoon genieten van deze game

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Gab3
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 02-04-2016
Ames, goed gezecht. Geniet er erg veel van, uber game!

Battletag: Oxymorphone#2166

• Droomr
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Timlog schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:48:
spoiler:
Ik kan de reccomendation voor de mages guild uit cheydinhall niet krijgen. Ik heb de missie al gedaan, en nu is die ene gast kwaad weggelopen. De brief zit dan in een kastje dat op slot zit. Ik ben alleen een sukkel wat betreft lock picken. En een sleutel kan ik ook nergens vinden. help..?!
spoiler:
Is dat die ene met die Ring of Burden? Zo ja, dan moet je gewoon zoeken in z'n kamer en in een kastje kom je dan een paar Black Soul Gems tegen; breng die naar dat vrouwtje in de guild hall en vervolgens zal zij je recommendation verder regelen. :)

• Redhero
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20-04-2013
SysRq schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:02:
spoiler:
Nadat ik de Grand Chanpion ben geworden in de arena heb ik eén of andere fan achter me aanlopen. Wordt dat nog een quest? Ik heb hem namelijk net in één nep doodgemaakt, maar ik vraag me af of dat wel de bedoeling is? :P
spoiler:
Eeeh, nee ;) Dat ventje, met een veel te felle en grote kuif, volgt je (als je dat tegen hem zegt) en fakkelt bij als het donker is. Vind het maar een raar k*tventje B)

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17:13
hoeveel oblivion gates zijn/komen er eigenlijk? had er gister opeens 4 rondom cheydinall alleen al :S

heb er nu ongeveer 9 gesloten (gezien aan die bollen die ik heb) aleen zijn er maar 4/5 verschillende ofzo :S

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• Gab3
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 02-04-2016
Nhaixatael schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:06:
hoeveel oblivion gates zijn/komen er eigenlijk? had er gister opeens 4 rondom cheydinall alleen al :S

heb er nu ongeveer 9 gesloten (gezien aan die bollen die ik heb) aleen zijn er maar 4/5 verschillende ofzo :S
Vind ik ook wel jammer ja, zijn allemaal hetzelfde maar dan wat groter en aangepast aan je level...
Geef mij maar zelda met voor elke dungeon een aander thema. Die caves komen me ook de keel uit.

Verder erg leuk spel en genoeg te doen!

Battletag: Oxymorphone#2166

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23:58
we kunnen weer verder in deel 8

• Redhero
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20-04-2013
Edit: verplaatst naar volgend deel (8>

[Voor 99% gewijzigd door Redhero op 06-04-2006 15:54]

• 6pack15
,ok, ik wil naar de arcane university, ik heb de mages guild missie gedaan in cheydinhal, chorrol en bravil, waar zitte pcies de andere?

• sjaak88
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 01:13
Angeloonie schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:48:
[...]

Die zat volgens mij in een kistje..
Waar zit die kistje dan? In de fort lijkt mij?

• Crash
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:24

Crash

Multiple Personality Syndrome

PSN: Crash4all

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee