Ik zal eens een tochtje maken naar die andere stad. Kijken of dat wat meer opleeft. De dungeons vindt ik wel heel mooi opgezet. Veel oog voor detail. Dat mis ik in de rest van het spel. De shops vindt ik ook heel vreemd. Je loopt een shop binnen ziet een boog liggen. Maakt een babbeltje met de verkoper en wat blijkt die heeft helemaal geen bogen in zijn inventory? Nog een iets raars wat ik ben tegen gekomen. ik sla een gaurd van zijn paard ver van de bewoonde wereld. Geen hond in de verste verte te bekennen. En wat staat er ineens in beeld. Iemand heeft de moord op misterieuze wijze gezien waardoor ik me nergens meer kan vertonen? Zelfs een spel als outcast had een mooier systeem met een echte line of sight. Allemaal rare dingen die al in het spel zitten sinds Morrowind. Er zit gewoon geen greintje inovatie in het spel. Enkel meer van hetzelfde. En daar ben ik na Morrowind toch wel een beetje op uitgekeken. Ik zal verdere kritiek maar voor me houden want ik trap tegen het zere been van de fan boys