Anoniem: 117053 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:31:
[...]
Zoals ik al zei heb ik het grafisch gezien op z'n max draaien. Maximale textures. Hoogste instellingen, LOD tot de max opgeschroeft, alle water animaties en reflecties aangezet. Ik merk gewoon dat dit spel met oog op consoles ontwikkeld is. Het is ook in de reviews te lezen. De 360 heeft het af en toe gewoon knap zwaar met oblivion. Ondertussen staat mijn pc uit z'n neus te vreten. Alles is statisch en leeg. Neem de hoofdstad bijvoorbeeld. Een boerengat bij de veluwe vertoond nog meer leven. Het spel leeft gewoon niet. Ik kan even niet meer op de naam komen alleen de expansie The lost chapters. Het is een kort ruk spel maar het bruist van het leven.
Ik had eerst ook het gevoel dat het een beetje leeg was, zeker in de hoofdstad. (toen was ik nog niet verder geweest)
Maar toen kwam ik opeens in Bruma en dat was weer heel anders! toen leefde het spel pas echt op.
Nu ben ik erachter dat de locaties zeer divers zijn en de dungons zeker de moeite waard.
Ook leven de NPC`s "echt", ze weten je ook goed te vinden.
Enkele dingen die me niet bevallen;
- CONSTAND dezelfde woorden horen

elke guard "speak citizen" enzo, loop dus gewoon met wapens in de hand dan houden ze hun kop een beetje
- NPC`s die je vanuit het niets lijken aan te vallen.
- de NPC`s lijken meerdere persoonlijkheden te hebben; eerst zeggen ze "I`m DONE with you!

" loop je 2 mtr achteruit en weer tegen ze aan "hello friend"
De graphics vind ik wel goed.
Voor wat ik nu heb gezien lijkt het met een heel goed en leuk spel, ga het nog wat meer spelen.