Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is op welke resoluties/settings men 'm speelt, en dan voornamelijk diegenen met een vergelijkbaar systeem.
Ik krijg 'm op z'n hoogst (kan wel hoger, maar is dan niet meer acceptabel speelbaar)op:
1024 * 768
special effects uit
medium textures,
gras popt net voor m'n neus op,
zicht op max,
bomen op medium,
tweakguide gevolgt voor wat extra frames.
Loopt dan op zo'n 40 a 50 fps op m'n
AMD A64 3000+ @ 2,20
Asus N6600GT/TD (niet overclocked)
Gigabyte K8NS Mobo
2x kingston 512 DDR400
soundblaster 128 (ja ze bestaan nog!)
maxtor 200Gb harddisk 7200 rpm
NEC nogiets DVD speler/brander
Dan vwb upgrade van m'n systeem, waar denken jullie dat de meeste winst te halen valt, nieuwe geluidskaart (Creative X-fi Extreme Music) of een Gig ram erbij? De portomonaie staat 't helaas ff niet toe om dan wel een 7800GS of een upgrade naar 939 (mobo/cpu/gpu/ram) te bekostigen....
Ik krijg 'm op z'n hoogst (kan wel hoger, maar is dan niet meer acceptabel speelbaar)op:
1024 * 768
special effects uit
medium textures,
gras popt net voor m'n neus op,
zicht op max,
bomen op medium,
tweakguide gevolgt voor wat extra frames.
Loopt dan op zo'n 40 a 50 fps op m'n
AMD A64 3000+ @ 2,20
Asus N6600GT/TD (niet overclocked)
Gigabyte K8NS Mobo
2x kingston 512 DDR400
soundblaster 128 (ja ze bestaan nog!)
maxtor 200Gb harddisk 7200 rpm
NEC nogiets DVD speler/brander
Dan vwb upgrade van m'n systeem, waar denken jullie dat de meeste winst te halen valt, nieuwe geluidskaart (Creative X-fi Extreme Music) of een Gig ram erbij? De portomonaie staat 't helaas ff niet toe om dan wel een 7800GS of een upgrade naar 939 (mobo/cpu/gpu/ram) te bekostigen....
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+