• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 26-11 22:02

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is op welke resoluties/settings men 'm speelt, en dan voornamelijk diegenen met een vergelijkbaar systeem.

Ik krijg 'm op z'n hoogst (kan wel hoger, maar is dan niet meer acceptabel speelbaar)op:
1024 * 768
special effects uit
medium textures,
gras popt net voor m'n neus op,
zicht op max,
bomen op medium,
tweakguide gevolgt voor wat extra frames.

Loopt dan op zo'n 40 a 50 fps op m'n
AMD A64 3000+ @ 2,20
Asus N6600GT/TD (niet overclocked)
Gigabyte K8NS Mobo
2x kingston 512 DDR400
soundblaster 128 (ja ze bestaan nog!)
maxtor 200Gb harddisk 7200 rpm
NEC nogiets DVD speler/brander

Dan vwb upgrade van m'n systeem, waar denken jullie dat de meeste winst te halen valt, nieuwe geluidskaart (Creative X-fi Extreme Music) of een Gig ram erbij? De portomonaie staat 't helaas ff niet toe om dan wel een 7800GS of een upgrade naar 939 (mobo/cpu/gpu/ram) te bekostigen....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 26-11 13:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nhaixatael schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:59:
[...]

moet je die armors ergens kopen of? heb m overigens ook inmiddels gevonden, vanaaf even proberen ^.^
Neuh, je moet gewoon naar de stal bij de imperial city en daar kan je kiezen tussen Elven of Steel
Nhaixatael schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:00:
[...]

health bar van zn zwaard mischien?
Zoiets dacht ik al, lijkt me wel handig om ook te hebben :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• blombo
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10-09 08:09

blombo

Get drunk or die trying

Loopt dan op zo'n 40 a 50 fps op m'n
AMD A64 3000+ @ 2,20
Asus N6600GT/TD (niet overclocked)
GIgabyte K8NS Mobo
2x kingston 512 DDR400
soundblaster 128 (ja ze bestaan nog!)
maxtor 200Gb harddisk 7200 rpm
NEC nogiets DVD speler/brander
Waarom waarom, ik heb bijna dezelfde settings maar kom absoluut niet aan zoveel fps als ik gewoon maar wat rond loop met mensen in de buurt :S als ik me soms omdraai dropt me fps naar diep onder de 10 in veel gevallen. Help :S

AMD A64 3000+ @ 2,20
2X MSI N6600GT/TDI in SLI (niet overclocked)
ASUS K8N - SLI
1x kingston 1024 DDR400
onboard nVidia
maxtor 160Gb harddisk 7200 rpm
Asus RW/DVD Player

Wat doe ik fout. Ik heb reso van 800x600, texture op minimaal, alle view distance op 20% behalve de gewone view distance, die wel op max, en daarnaast heb ik AA op 2x staan, dat is namelijk echt een stuk mooier. Specular en de rest, alles op minimaal :S

[Voor 5% gewijzigd door blombo op 05-04-2006 13:27]

• Countess
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15-10 22:39
crazyx schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:25:
Voor de quest : "Fingers of the mountain, Part II", die al is in deel 5 besproken werd

spoiler:
Je moet daarvoor een Welkynd Stone vinden in de Aelid Ruins. Mij leken de ruines aan Wendir (iets ten zuiden van Chorol) er het meest op trekken, en ikb en daar binnen geweest, maar niets gevonden, en daar buiten ook serieus aant rondzoeken geweest maar niets gevonden. Er is wel ondergronds een deur met security "hard" die ik niet openkrijg, en iets dieper weg nog een deur die remote geopend moet worden op 1 of andere manier.
Zit ik eigenlijk wel op de juiste plek te zoeken? Want ik denk dat ik helemaal het verkeerde aan het doorzoeken ben, en dat dit meer iets is voor later in het spel (ben nog maar een level 2).
je moet idd gewoon naar binnen gaan, daar liggen ze vaak voor het oprapen, iniedergeval in een aantal van die ruins. de ruine ten noord oosten van de hoofdstad lagen er best veel als ik het me goed kan herrineren, en die was makelijk om in te komen.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Blackminister
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21-11 18:27
blombo schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:22:
[...]

Waarom waarom, ik heb bijna dezelfde settings maar kom absoluut niet aan zoveel fps als ik gewoon maar wat rond loop met mensen in de buurt :S als ik me soms omdraai dropt me fps naar diep onder de 10 in veel gevallen. Help :S

AMD A64 3000+ @ 2,20
Gigabyte K8N - SLI
1x kingston 1024 DDR400
onboard nVidia
Asus RW/DVD Player

Wat doe ik fout. Ik heb reso van 800x600, texture op minimaal, alle view distance op 20% behalve de gewone view distance, die wel op max, en daarnaast heb ik AA op 2x staan, dat is namelijk echt een stuk mooier. Specular en de rest, alles op minimaal :S
huh? 800x600?Komaan! Ik heb maar een AMD XP2600+ met Radeon9800pro n 1.5Gb Ram 3200 op 400Mhz....En ik draai het spel op 1280x1024 met medium textures (Large kan ook, geen invloed) en gras uit (distance far ook uit, shadows uit- maar de rest in midden.....Beeld is super, het enige dat ik mis is in de verte alles kunnen zien...Nu enkel een fog...... En m'n FPS is dan 20-27FPS....En dat is genoeg in dit spel :) Je hebt maar +-25fps nodig

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• ikbenrichard
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-04-2017
Check je mail, maar dan voor iets anders

[Voor 84% gewijzigd door Terr op 05-04-2006 14:29]

• Anoniem: 49090
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Check je mail

[Voor 87% gewijzigd door Terr op 05-04-2006 14:26]

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 26-11 22:02

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hurtebise schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:54:
Ze hadden beter hun spel wat beter beveiligd tegen kopiëren (gewone kopie van de dvd blijkt te werken), dat ze zulke truken moeten toepassen om gederfde inkomsten wegens kopiëren te compenseren. Dat is niet de uitleg die ze geven, maar dat kan er wel achterzitten.
Dus als ik een image maak van m'n dvd zou ik daarvandaan gewoon moeten kunnen spelen? Scheelt wellicht weer een paar frames en spaart de dvd! :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 25-11 15:18
Quote het dan niet
AllSeeyinEye schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:41:
[...]

Dus als ik een image maak van m'n dvd zou ik daarvandaan gewoon moeten kunnen spelen? Scheelt wellicht weer een paar frames en spaart de dvd! :P
volges mij is de dvd alleen voor de disc check, zelf nog niet gemerkt dat dat ding draait tijdens het spelen.

[Voor 69% gewijzigd door Terr op 05-04-2006 14:29]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• blombo

blombo

Get drunk or die trying

volges mij is de dvd alleen voor de disc check, zelf nog niet gemerkt dat dat ding draait tijdens het spelen.
Klopt, je kan tijdens het spel gewoon alles met je dvd speler doen wat je wilt!

• jv777
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12-03-2014
offtopic:
[quote]Anoniem: 49090 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:36:
Als je horse armor zoekt

[/quote]

warez tips, en ideeen worden idd niet echt gewaardeerd naar mijn weten..

ontopic:
De spulletjes bij merchants, worden die gerespawned? (Het eten, en de plantjes enzo?) of als die eenmaal verkocht zijn, komen ze niet meer terug?

[Voor 7% gewijzigd door jv777 op 05-04-2006 14:01]

Here i am

• DEVoTi0N
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18-11 22:13
jv777 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:00:
offtopic:
[quote]Anoniem: 49090 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:36:
Als je horse armor zoekt

[/quote]

warez tips, en ideeen worden idd niet echt gewaardeerd naar mijn weten..

ontopic:
De spulletjes bij merchants, worden die gerespawned? (Het eten, en de plantjes enzo?) of als die eenmaal verkocht zijn, komen ze niet meer terug?
off-topic: Warez zijn hier inderdaad verboden. Als je toch een orginele versie hebt zijn er meer dan genoeg fixed images en cracks te vinden, en hoef je het hier echt niet te vragen.

Maar nu weer ff over de merchants:
Ik weet het niet zeker, maar volgensmij komen die gewoon terug, behalve de zeldzame items. Anders zou het bijvoorbeeld ook mogelijk zijn een merchant helemaal leeg te kopen.

Ff een andere vraagje:
Mensen die geen rol spelen in quests kunnen gewoonlijk gewoon gedood worden, maar komt er hier iemand voor in de plaats terug. Of kan je als je heel sterk bent ook een ghost-town creëren :P. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik heb nu toch al redelijk wat mensen vermoord.

edit:
@jv777: Grappig, off-topic quotes bestaan zo te zien niet :P

[Voor 4% gewijzigd door DEVoTi0N op 05-04-2006 14:05]

• outcast within
  • Laatst online: 29-11-2014

outcast within

Nieuwe ondertitel

Het lijkt een beetje op lands of lore voor zover ik me dat spel voor de geest kan halen

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O_

Net gevonden:

http://img90.imageshack.us/img90/3614/screenshot497oj.jpg

http://img90.imageshack.us/img90/3923/screenshot509sc.jpg

:*) Strakke combinatie :D

• Vash_Stampede
  • Laatst online: 30-06-2010
DEVoTi0N schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:04:
[...]

off-topic: Warez zijn hier inderdaad verboden. Als je toch een orginele versie hebt zijn er meer dan genoeg fixed images en cracks te vinden, en hoef je het hier echt niet te vragen.
offtopic:
het ging over de horse armor, niet cracks oid :+

Maar nu weer ff over de merchants:
Ik weet het niet zeker, maar volgensmij komen die gewoon terug, behalve de zeldzame items. Anders zou het bijvoorbeeld ook mogelijk zijn een merchant helemaal leeg te kopen.

Ff een andere vraagje:
Mensen die geen rol spelen in quests kunnen gewoonlijk gewoon gedood worden, maar komt er hier iemand voor in de plaats terug. Of kan je als je heel sterk bent ook een ghost-town creëren :P. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik heb nu toch al redelijk wat mensen vermoord.

edit:
@jv777: Grappig, off-topic quotes bestaan zo te zien niet :P
De quest-belangrijke mensen worden volgens mij unconsius. Had voor de gein Lucien Lachance is klop gegeven maar hij werd alleen unconsius.

DB related spoiler, ver in de Quest-line, niet lezen als ze net bent begonnen daarmee :+
spoiler:
Uiteindelijk werd ie dan toch gevild, maar ok :P. Toch wel grappige plot wending weer, kan niet wachten tot ik verder kan spelen en met de night mother ga praten.

@ringen hierboven, home-made?

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Nu online
super ringen, snap alleen niet waarom de waarde zo laag ligt...

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Verderf
hoe heb je die inv zo gekregen?

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• DEVoTi0N
Vash_Stampede schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:13:
[...]

De quest-belangrijke mensen worden volgens mij unconsius. Had voor de gein Lucien Lachance is klop gegeven maar hij werd alleen unconsius.

DB related spoiler, ver in de Quest-line, niet lezen als ze net bent begonnen daarmee :+
spoiler:
Uiteindelijk werd ie dan toch gevild, maar ok :P. Toch wel grappige plot wending weer, kan niet wachten tot ik verder kan spelen en met de night mother ga praten.

@ringen hierboven, home-made?
Alle mensen die nog belangrijk zijn voor quests sla je inderdaad alleen bewusteloos, en binnen 10 sec. zijn ze weer bij gekomen.

• Maximized
  • Laatst online: 09:11

Maximized

En niet minimized

Voor onze thieves ff om te kwijlen:

http://i51.photobucket.com/albums/f363/Pageuseun/Oblivion_Armor1.jpg

Ik met m'n nieuwe armor.. Geeft +25% Chameleon (8>

En het ziet er uit als elven.. dus ik kon gewoon m'n andere armor aanhouden zodat het lekker bij elkaar paste:

http://i51.photobucket.com/albums/f363/Pageuseun/Oblivion_Armor2.jpg

Heb inmiddels al Umbra + Glass shield als sec. En een Bow of Lightning + Bow of Blizzard als primary (allebij 47 uses, adds +20 damage per shot).

En ik ben gisteren Master of Marksman geworden :*)

Oh, en ook nog een pic als Gray Fox:

http://i51.photobucket.com/albums/f363/Pageuseun/Oblivion_Armor3.jpg

Zo jammer dat die kutguards mij altijd pakken met dat ding op :P

Over mensen die denken dat ze alles in een stad kunnen killen:

Forget it ;) Guards zijn altijd 10 levels boven jezelf en de guard captains zijn zelfs 15 levels boven die van jezelf. Als je 1 guard killt, komen er tien anderen voor in de plaats :P

[Voor 41% gewijzigd door Maximized op 05-04-2006 14:37. Reden: ff betere pics gepost]

• Bart1983
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:23

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Ik heb nu ook de Color map mod gedownload. ALs ik dit uitpak krijg ik het volgende bestand:

Color Map Mod(1.1).omod

Er zit geen readme bij ofzo. Weet iemand wat ik ermee moet doen?

EDIT: Heb het al gevonden moet met de Oblivion Mod Manager

[Voor 22% gewijzigd door Bart1983 op 05-04-2006 14:51]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nope, gevonden op gastjes
Nhaixatael schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:16:
[...]

hoe heb je die inv zo gekregen?
BTmod :*) (google, weet ook niet waar hij was, 2 pagina's terug is een download link ergens..)
Maximized schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:27:

[afbeelding]

Chameleon zuigt :'( Ik heb gloves, ringen en een helm met Chameleon, dus zit op 100% en nog zien ze me meteen..
Feli :D Ik nog net niet (98 geloof ik nu)

[afbeelding]

Dat ding ;( :D

Lelijk! :+

• Masterfvz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01-09 12:02

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ok ik heb het spel gekocht, maar het gooit me er na een tijdje uit. Springt uit het niets terug naar windows. Het kan niet aan me systeem liggen, want ik heb toch een redelijk goed systeem. Het is ook als ik in het menu zit te kloten, dat het spel zomaar terug springt naar windows. Iemand enig idee?

SPECS

• jv777
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12-03-2014
Masterfvz schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:54:
Ok ik heb het spel gekocht, maar het gooit me er na een tijdje uit. Springt uit het niets terug naar windows. Het kan niet aan me systeem liggen, want ik heb toch een redelijk goed systeem. Het is ook als ik in het menu zit te kloten, dat het spel zomaar terug springt naar windows. Iemand enig idee?
En dit zijn nog steeds je specs?
midi tower
Voeding 230 V
Moederbord Elitegroupe K7S5A
Processor(s) AMD Athlon 1800+
Geheugen 256 MB Ram
Hard Disk(s) 60 GB HD 7200 RPM
Videokaart(en) GeForce 4 Mx440
Monitor(en) Novita 19 inch
CD/DVD-Drive(s) DVD-speler
Speakers JS 4.1
Geluidskaart(en) SBlive 5.1
Netwerkkaart(en) Sweex lancard 10/100 mbit
Video in/out Op videokaart
Muis Logitech Cordless MouseMan
Toetsenbord Logitech Cordless Keyboard
Printer(s) hpdeskjet 5550
CPU cooler standaard

dan kan het best aan je susteem liggen, het spel vereist nogal het een en ander vna je pc..

Here i am

• Vash_Stampede
...

edit:
jv777 was net iets eerder :+

@Anandus, je moet wat doen op je werk ;)

[Voor 17% gewijzigd door Vash_Stampede op 05-04-2006 14:57]

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

Als die specs in je sig zijn dan is het me duidelijk: Je zit onder de minimum requirements ;)

edit:
Wat zijn we weer snel, dames :w :P

[Voor 5% gewijzigd door anandus op 05-04-2006 14:57]

• jaapstobbe
  • Laatst online: 09:45
blombo schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:22:
[...]

AMD A64 3000+ @ 2,20
ASUS K8N - SLI
1x kingston 1024 DDR400
onboard nVidia
Asus RW/DVD Player

Weet je zeker dat je dat spel niet runt op je onboard nVidia?

• morreke
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18-03-2016
vraagje over the dark brotherhood:

spoiler:
Ik heb nu enkele quests gedaan bij de dark brotherhood en ben zover gekomen dat ik een listener ben. Man das een klotejob, een per week naar het statue lopen om wat info te halen en done. Is dit het allerhoogst dat ik kan geraken of komen er nog wat leukere opdrachten waar je zelf wat kan gaan moorden want dit is echt niks

• blombo

blombo

Get drunk or die trying

Weet je zeker dat je dat spel niet runt op je onboard nVidia?
Ghehe... ja anders zou het nog slechter zijn als je het mij vraagt. Maar bij settings heeft ie wel mijn grafische kaart aanstaan, hoewel ik niet weet of daarbij ook SLI vermeldt moet staan of niet. Bij mij iig niet dus ik hoop dat ie het wel pakt (staat wel enabled in mijn settings overigens).

• DeepSeven
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-11 13:24
Ik heb een ring met +25% chameleon. Een must voor een thief zou je zeggen, maar ik vind het ding rete irritant. Je ziet je poppetje niet meer in 3rd person (niet dat ik daar ooit in speel maar toch), maar bovenal zie je je wapen amper, het is lelijk en je ziet bijna niet of je boog nu gespannen is of niet. Draag hem dus maar niet :).

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

anandus schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:56:
[...]

Als die specs in je sig zijn dan is het me duidelijk: Je zit onder de minimum requirements ;)

edit:
Wat zijn we weer snel, dames :w :P
Haha dat is me oude PC,

Ik draai nu met een AMD64 en een Nvidia 6600 GT en 1 Gig Ram geheugen.

AppName: oblivion.exe AppVer: 0.1.0.228 ModName: mpeg2dmx.ax
ModVer: 2.0.84.30429 Offset: 0000dff3

Dat is trouwens de foutmelding die ik krijg.

SPECS

• Bart1983

Bart1983

Masterfvz schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:25:
[...]

Haha dat is me oude PC,

http://support.bethsoft.c...ral+Information&rid=23528

• StarWolfer
  • Laatst online: 25-11 12:45
Masterfvz schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:25:
[...]

Haha dat is me oude PC,

Je zult het mpeg2dmx.ax bestandje moeten hernoemen, of verwijderen. Dit is een van de oorzaken die zorgt voor crashes in Oblivion. Zie: Link :) .

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 01:02
morreke schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:13:
vraagje over the dark brotherhood:

spoiler:
Ik heb nu enkele quests gedaan bij de dark brotherhood en ben zover gekomen dat ik een listener ben. Man das een klotejob, een per week naar het statue lopen om wat info te halen en done. Is dit het allerhoogst dat ik kan geraken of komen er nog wat leukere opdrachten waar je zelf wat kan gaan moorden want dit is echt niks
spoiler:
yep je ebnt de baas (min of meer) van de darkbrotherhood, vond het zelf ook jammer dat je niet mag helpen bij het rebuilden van de guild, andere wat ik midner vind is dat hoevaak je ook terug gaat om nieuwe orders te geven aan die meid bij de dakrbrotherhood asylum je zult alleen haar en 1 nieuwe member daar zien dus de guild groeit niet wat flink jammer is.
wat wel leuk is is dat die nieuwe member jouw volgt en helpt als je hem erom vraagt.
maar ik zelf vond het verhaal van de dark brotherhood erg goed

• Stoffa
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
Wat mij persoonlijk hindert in dit spel is de multiplier. Ik MOET gewoon drie keer een +5 multiplier hebben van mezelf als ik level.

Voorbeeld: ik heb 3 punten blade, 4 punten destruction en 2 punten heavy armor skill gekregen tijdens Kvatch. Nu weet ik dus dat ik als ik nog 1 punt krijg ik lvl.

Maar: ik wil dan dus eerst nog 7 punten hand to hand skill/blunt krijgen (minor skills/strength), 6 punten restoration en 7 punten armorer (die laatste punt krijg ik wel van heavy armor).

Maar dit kan ik allemaal niet meer verkrijgen tijdens Kvatch. Oftewel: ik moet weg! Ik laat dus de boel de boel en probeer kvatch weer uit te komen vlak voor de troepenmacht het kasteel bereikt.

Ik word er echt gek van dat ik iedere keer dusdanig snel lvl dat ik nog lang niet aan mn 3 maal +5 multiplier voldoe :P

Problemen problemen....

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

StarWolf schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:39:
[...]

Je zult het mpeg2dmx.ax bestandje moeten hernoemen, of verwijderen. Dit is een van de oorzaken die zorgt voor crashes in Oblivion. Zie: Link :) .
Ja ik had zoiets al gevonden, alleen ik kan het hele mpeg2dmx.ax niet vinden. Niet in C:/Windows of in C:/Windows/system32, ik heb heel me harde schijf ook nog doorzocht.

Beetje radeloos wordt ik hier van

SPECS

• Bart1983

Bart1983

Stoffa schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:45:
Wat mij persoonlijk hindert in dit spel is de multiplier. Ik MOET gewoon drie keer een +5 multiplier hebben van mezelf als ik level.

Voorbeeld: ik heb 3 punten blade, 4 punten destruction en 2 punten heavy armor skill gekregen tijdens Kvatch. Nu weet ik dus dat ik als ik nog 1 punt krijg ik lvl.

Maar: ik wil dan dus eerst nog 7 punten hand to hand skill/blunt krijgen (minor skills/strength), 6 punten restoration en 7 punten armorer (die laatste punt krijg ik wel van heavy armor).

Maar dit kan ik allemaal niet meer verkrijgen tijdens Kvatch. Oftewel: ik moet weg! Ik laat dus de boel de boel en probeer kvatch weer uit te komen vlak voor de troepenmacht het kasteel bereikt.

Ik word er echt gek van dat ik iedere keer dusdanig snel lvl dat ik nog lang niet aan mn 3 maal +5 multiplier voldoe :P

Problemen problemen....
Ja dit snap ik niet helemaal. Hoe kan ik er bijvoorbeeld voor zorgen dat als ik een level omhoog ga ik een +5 (of iets minder) krijg bij strenght (zodat ik meer kan dragen)?

• Anoniem: 49090
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Bart1983 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:58:
[...]

Ja dit snap ik niet helemaal. Hoe kan ik er bijvoorbeeld voor zorgen dat als ik een level omhoog ga ik een +5 (of iets minder) krijg bij strenght (zodat ik meer kan dragen)?
je levelt als je een major skill 10 x keer verhoogd.

Om een 5+ mp te krijgen moet je een strength skill 10 x verhogen slimst is om een minor strength skill 10 x te verhogen.

• Dark Lord
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-11 10:01
Bart1983 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:58:
[...]

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Efficient_Leveling

Daar staat het goed uitgelegd.
Ze zeggen daar ook dat een 5/5/1 levelup ook goed werkt en dat die 1 dan luck is, want daar zijn voorderest geen skills voor om daar een multiplier mee te krijgen.

Maar ik houd me daar eigenlijk niet mee bezig, ik speel gewoon en ik zie wel waar ik beland :P

[Voor 9% gewijzigd door Dark Lord op 05-04-2006 16:09]

10100111001

• KenSentMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-03-2013

KenSentMe

Laffer

Ik ben nu ook een heel eind bij de Dark Brotherhood

spoiler:
Heb net de quest purification voltooid en ben silencer, eindelijk een fatsoenlijk paard. Hoeveel van die dead notes kan ik verwachten?

• GG85
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 26-11 17:50

GG85

.......

killingdjef schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:15:
[...]

Er is ook een mod te downloaden zodat je niet door de tunnels hoeft maar je meteen uit de gevangenis bent. (Dus zonder Uriel Septim intro). Moet je even op de mod site kijken.
Die mod kan ik helaas niet vinden, iemand een link of een savegame?

• Vash_Stampede
GG85 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:27:
[...]

Die mod kan ik helaas niet vinden, iemand een link of een savegame?
Als ik thuis kom zal ik me savegame ff uppen ergens. (reken op een uurtje)

• GG85

GG85

.......

Thx!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 26-11 12:01
Er komen weer twee nieuw packs.

1# Orrery
Harness the power of the stars. Rebuild the defiled Orrery and unlock the secrets of this Mages Guild Inner Sanctum.
https://obliviondownloads.com/images/product/obliv_orrery_pcstore2.jpg

2# Wizard's Tower
In the frozen mountains of Cyrodiil stands Frostcrag Spire, a tower of wonders for your magic-oriented character to call home.
https://obliviondownloads.com/images/product/obliv_wiztower_pcstore2.jpg

Link kosten 1.99$ per stuk

[Voor 34% gewijzigd door -=unicron=- op 05-04-2006 16:41]

Intel Core i7 3770K/MSI Big Bang MPower Z77/Kingston KVR1333D3N9HK4 32GB/Asus HD7970-DC2-3GD5/Samsung 830 series 128GB + 256GB

• morreke
vraagje over the thieves guild:

spoiler:
ik ben bij de thieves guild, als ik naar armand christophe ga zegt ie: i might have something for you. meet me at the usual time at the usual place. Als ik dan om 12:00 naar die plek ga staat armand daar wel, maar als ik met hem praat zegt hij niks over een quest. wat doe ik fout ?

• Refragmental
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 15:10
UNICRONBOT schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:38:
Er komen weer twee nieuw packs.

1# Orrery
Harness the power of the stars. Rebuild the defiled Orrery and unlock the secrets of this Mages Guild Inner Sanctum.

2# Wizard's Tower
In the frozen mountains of Cyrodiil stands Frostcrag Spire, a tower of wonders for your magic-oriented character to call home.

Link kosten 1.99$ per stuk
Let the milking begin!!

• Verderf
ben toch blij met mn pc versie, je zou voor je xbox al die mods maar moeten betalen zeg ;)

• morreke
Nhaixatael schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:42:
[...]

ben toch blij met mn pc versie, je zou voor je xbox al die mods maar moeten betalen zeg ;)
euh ... voor pc moet je ze toch ook betalen of zie ik iets over he hoofd ?

• Muthas
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
morreke schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:49:
[...]

euh ... voor pc moet je ze toch ook betalen of zie ik iets over he hoofd ?
Gaan we weer stoer doen met illegaal downloaden (jij niet, post up), dacht dat we daar al voorbij waren, jij niet dus?

• NG
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

wat nou illegaal downloaden, je kan verwachten dat de betaalde mods nagemaakt worden door fans.

• Weebull97
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 02-07-2008
Maximized schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:27:

[afbeelding]

En het ziet er uit als elven.. dus ik kon gewoon m'n andere armor aanhouden zodat het lekker bij elkaar paste:

[afbeelding]

Heb inmiddels al Umbra + Glass shield als sec. En een Bow of Lightning + Bow of Blizzard als primary (allebij 47 uses, adds +20 damage per shot).

[afbeelding]

Over mensen die denken dat ze alles in een stad kunnen killen:

Forget it ;) Guards zijn altijd 10 levels boven jezelf en de guard captains zijn zelfs 15 levels boven die van jezelf. Als je 1 guard killt, komen er tien anderen voor in de plaats :P
Ik heb dus ook ff voor de lol een shield met 13% chameleon gemaakt (super cheap, petty gems geven je al 8% ofzo) maar ik heb geen flauw id wat chameleon nou eig doet en super irritant om jezelf in first person niet te zien ><

• blombo

blombo

Get drunk or die trying

Nou ik ga daar echt niet voor betalen. Bah. Ziekelijk zoiets. Laten ze eerst maar is zorgen dat die bugs eruit zijn voordat ze die handel erop flikkeren. ;(

• Carlito80
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-10-2006
wie kan mij vertellen waar ik een elven longsword kan vinden.. mijn tegenstanders in de arena hebben ze en ik vind ze er erg strak uitzien :)

P4 3.0 HT, 2x 512mb ddr400 ram, 2x 256mb ddr400 ram, Club3D 7800GS 256mb, 160gb Seagate Barracuda 7200, Iiyama Vision Master 451 black 19", Iiyama Vision Master Pro 513 22"

• Verderf
Muthas schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:53:
[...]

Gaan we weer stoer doen met illegaal downloaden (jij niet, post up), dacht dat we daar al voorbij waren, jij niet dus?
heeft niks met stoer doen te maken, het is toch te achterlijk voor woorden dat je voor een waardeloze skin van 2 armors 2 dollar moet dokken! das toch gewoon absurd!

• morreke
KenSentMe schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:27:
Ik ben nu ook een heel eind bij de Dark Brotherhood

spoiler:
Heb net de quest purification voltooid en ben silencer, eindelijk een fatsoenlijk paard. Hoeveel van die dead notes kan ik verwachten?
spoiler:
een stuk of 8. btw, het leuke van dat paard is dat het je overal volgt en zelfs meehelpt in een battle

[Voor 12% gewijzigd door morreke op 05-04-2006 17:14]

• e-form
  • Laatst online: 15-03-2010
Je hoeft het niet te kopen.
Zodra je shadowhorsy bezit is het toch waardeloos..beest kan niet dood.

• Games
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-11 10:51
Die "landscape lod texture replacement" mod heeft iemand daar een werkende mirror voor, want ik krijgt telkens error van die tessource site. (hij download die file niet goed maar paar mb hooguit.)

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• Vash_Stampede
e-form schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:13:
Je hoeft het niet te kopen.
Zodra je shadowhorsy bezit is het toch waardeloos..beest kan niet dood.
Helemaal mee eens. Je bepaald zelf of je ze koopt of niet.

Dat ze hier nou eenmaal geld mee verdienen is toch mooi meegenomen voor jouw, ook staat nergens dat ze verplicht zijn om mods gratis aan te bieden. Voor de X360 zullen ze nog best veel verdienen aan de mods, voor PC daarentegen stukken minder verwacht ik.

Maar het is en blijft ieder zijn eigen keus, en als hun ermee geld verdienen doen ze het goed.

• Vash_Stampede
Linkje naar een savegame net nog in de sewers.

Nice kitty ;)

• GG85

GG85

.......

Thx

• thabomb
  • Laatst online: 21-07-2008
Is het eigenlijk mogelijk om een hele stad uit te moorden?

• Maximized
  • Laatst online: 09:11

Maximized

En niet minimized

Weebull schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:56:
[...]

Ik heb dus ook ff voor de lol een shield met 13% chameleon gemaakt (super cheap, petty gems geven je al 8% ofzo) maar ik heb geen flauw id wat chameleon nou eig doet en super irritant om jezelf in first person niet te zien ><
Mja dat first person is ook een beetje irritant.. Maar Chameleon betekent dat je onzichtbaar bent (100% = helemaal onzichtbaar, vijanden kunnen je _niet_ zien). 25% is dus voor een kwart onzichtbaar :)

• No_F34R
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 03-10-2006

No_F34R

GoTverdomme! ;-)

Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:44:
Nog altijd niets over oude videokaarten in de startpost
http://oblivionorama.tripod.com/
daarheen dus, voor de laatste patches
Ik heb die site eens gelezen, maar kom ook hier tot de conclusie dat het spel niet zal werken met mijn GeForce 2 GTS?
Of is er een manier om het spel wel te starten?

PS: Ik weet dat het tijd is voor een nieuwe videokaart, ik ga namelijk ook binnenkort een 7800GS halen. :)

• PcManiaxx
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13-11 12:28

PcManiaxx

ondertitel duh

LOL, wtf gaan we nou krijgen. Hier spoiler betreft Lake Arrius Caverns (Main Quest)

spoiler:
Ik meot nu dat boek gaan stelen, maar zodra ik dat doe krijg ik al die Dawn nerds achter me aan. Ook kan ik er niet meer uit! Kan ik er niet meer uit zonder dat boek gestolen te hebben?

• killingdjef
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-11 20:27
thabomb schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:39:
Is het eigenlijk mogelijk om een hele stad uit te moorden?
Damn! dat ik dat nog niet heb gedaan :|
Ik ben teleurgesteld in mezelf.. maar als het goed is moet je iedereen kunnen killen die geen kroontje heeft (quest-char) wanneer je ze in je cursor hebt.. duss.. op de oneindige stroom guards na moet het volgens mij wel kunnen! :9

Anvil will be mine allong with my vampiric brethren... ;)

• _the_crow_
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 31-10 12:55

_the_crow_

Rare vogel

killingdjef schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:50:
Damn! dat ik dat nog niet heb gedaan :|
Ik ben teleurgesteld in mezelf.. maar als het goed is moet je iedereen kunnen killen die geen kroontje heeft (quest-char) wanneer je ze in je cursor hebt.. duss.. op de oneindige stroom guards na moet het volgens mij wel kunnen! :9
Je kan ook mensen met een kroontje doden, alleen dan kan je die quests niet meer doen. Of moet je dan ook opnieuw loaden?
Als je opnieuw moeten laden kan je in de ini-file bForceReloadOnEssentialCharacterDeath op 0 zetten. Dan zou dat probleem verholpen moeten zijn. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• snowdogg
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 28-09-2011
haha hier grote bug, waarvan ik filmpje gemaakt heb >:)

http://rapidshare.de/files/17270693/oblivion_bug.wmv.html

ASUS A8N-e, AMD64 3500@2,6 ghz, 1 GIG RAM corsair valueselect@472 mhz cas 2.5, XFX 6800 GS XXX

• Dynacore
  • Laatst online: 26-10-2018
Dat heb ik idd nog nooit meegemaakt in de game.
Wel dat er gebieden zijn waar je niet normaal kunt lopen, het lijkt wel alsof je steeds een meter valt en terechtkomt terwijl je loopt. Ook de enemies strompelen dan over het scherm, erg lastig om ze dan te schieten met pijl en boog, maar zolang ze in de buurt zijn kun je niet fast-travellen.... Wacht nog steeds op een patch die wat aan de slechte performance en al die bugs doet.

"We Threw Gasoline on the Fire And Now We Have Stumps For Arms And No Eyebrows" Specs

• Florinsz
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-01 12:20

Florinsz

SEKOIA!

nou zit een beetje vast...

spoiler:
bij de quest voor de thieves guild waar je die 'bust' in het kastje moet stoppen van iemand. dan moet je daarna Hieronymus Lex overtuigen om te gaan kijken. heb nou al 30x met hem gepraat en gezegd dat dat zei de dief is maar hij geloofd me niet :/

iemand een idee?

Muziek | Facebook Fanpage | SEKOIA, dé online community voor diepe house, minimal en techno.

• 6pack15
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 26-11 14:51
ik had precies hetzelfde, tis volgens mij un physics bug, want bij mij gebeurde het toen een grot instorte waar un ventje stond, en je hoort de hele tijd van die soort klappen ofzo

• 6pack15
spoiler:
je moet zijn disposition maxen, en missch beetje briben

• intered2
  • Laatst online: 01-05-2011
Via de console heb ik me main skills iets omhoog gewerkt (waar ik nu wel een beetje spijt van heb) omdat ik na 3 dagen nog steeds op lvl 2 zat. Ik ben toen in 1 keer iets van 7levels omhoog gegaan, maar me skills staan nu helemaal stil. De rode balk staat helemaal naar links en er is geen beweging in te krijgen!

Waar kan dat aan liggen? En is dit op een één of andere manier te fixxen?

• 6pack15
sorry :D, kzal et ff uitleggen, als je un gesprek met hem voert, heb je linksonderin ook zon gezichtje, daar moet je op klikken. Dan krijg je un cirkel met 4 kwarten, en die zijn steeds gevuld(van heel weinig, tot helemaal), als je je muis op een zon vak houdt, zie je dat het gezicht van Hyroniousblabla lacht of kwaad kijkt, (je raad het al, je moet het lachje krijgen) dan draaien de ''kleurtjes'' en dan moet je er weer eentje kiezen, probeer de beste volgorde te krijgen, (het cijfer in het midden is de disposition, +-70 is max ofzo) je kan ook briben, maar dat kost meestal 30 goud per 7/8 punten

• RapidAngel
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 17-03-2011
Op bribe klikken links onder. :z

Edit:
Ah net te laat.

[Voor 13% gewijzigd door RapidAngel op 05-04-2006 18:43]

• Ranzy
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 28-10 18:11

Ranzy

Live &#039;till You Die

Hey gasten, ff een vraagje:

Ik heb de eerste gate gesloten, maar ben nu aan een 2de begonnen en ik weet bij god niet hoe ik vanboven in die middelste toren geraak, heb alle poorten geopend in de zijtorens, heel het level doorlopen en alles geslashed, maar ik zie echt geen mogelijkheid om boven in de middenste te geraken? Wat zie ik over het hoofd?

Alvast bedankt!

• 6pack15
alsje, missch moe je ff op internet naar zon oblivion handleiding in pdf formaat zoeke, is heel handig(kheb em ook)

• Refragmental
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 15:10
intered2 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:33:
Via de console heb ik me main skills iets omhoog gewerkt (waar ik nu wel een beetje spijt van heb) omdat ik na 3 dagen nog steeds op lvl 2 zat. Ik ben toen in 1 keer iets van 7levels omhoog gegaan, maar me skills staan nu helemaal stil. De rode balk staat helemaal naar links en er is geen beweging in te krijgen!

Waar kan dat aan liggen? En is dit op een één of andere manier te fixxen?
Hehe!
Dit is een "bug". Zodra je ermee cheat kun je op geen mogelijke manier nog normaal je skills levelen.
Dit geldt overigens alleen voor skills en niet voor attributen.

Je bent dus een beetje genaaid :o

• morreke
morreke schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:39:
vraagje over the thieves guild:

spoiler:
ik ben bij de thieves guild, als ik naar armand christophe ga zegt ie: i might have something for you. meet me at the usual time at the usual place. Als ik dan om 12:00 naar die plek ga staat armand daar wel, maar als ik met hem praat zegt hij niks over een quest. wat doe ik fout ?
iemand ?

• sparidem
  • Laatst online: 02-09 12:26
Stoffa schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:45:

Problemen problemen....
Dit kan je voorkomen door voor je major skills niet skills te kiezen die je heel veel of heel makkelijk upgrade tijdens dit soort gevechten. Dus niet acrobat,athletics,blade,xxx armour, etc te kiezen, maar bijvoorbeeld hand-to-hand, speechcraft, mercantile, etc. (vul in wat je zelf weinig gebruikt) Dat geeft je alle tijd om de gewenste multipliers te krijgen en daarna gecontrolleerd, op jouw gewenste moment, je major skills te level.

• LanVlam
  • Laatst online: 01-03-2016

LanVlam

Money Is Not A Real Issue

Die mulitplier hoe gaat die omhoog? Dacht dat die maal X gewoon per level vast stonden maar dat is dus blijkbaar niet zo.

Asus P6T Deluxe,Ocz 3x2gb DDR3 1333,X-Fi Titanium,Intel i7 920@2,93ghz, 2x150gb Velociraptor Raid 0 op Areca 1200, Geforce GTX275, 4x 1tb Spinpoint, Antec 1200 kast, Zalman 600W + Zalman 9900

• MrVegeta
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zucht, zit nu weer vast met de Quest

"Caught in the Hunt"

spoiler:
Heb net op het eiland die hunters afgemaakt, ik ga terug naar zijn vrouw in Anvil. Vertel haar over haar man (die dood is). Zegt ze

"Oh my, i knew he was getting into hot water, please get him from the island"

Ehm mvr, hijs dood. zucht.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• sparidem
  • Laatst online: 02-09 12:26
LanVlam schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:29:
Die mulitplier hoe gaat die omhoog? Dacht dat die maal X gewoon per level vast stonden maar dat is dus blijkbaar niet zo.
Als je veel skill upgrades hebt bij een bepaalde attribute, dan wordt de multiplier bij dat attribute hoger. Dus als je veel alchemy, mysticism en conjuratie skill ups hebt, dan wordt de multiplier voor intelligence hoger. (Intelligence is de benodigde attribute bij deze skills.) Volgens mij moet je tien of meer upgrades hebben bij een attribute voor de maximale multiplier van vijf.

[Voor 5% gewijzigd door sparidem op 05-04-2006 19:36]

• michiel_
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
spoiler:
heb je wel gevraagd naar Thieves' Guild Special Jobs?

• DEVoTi0N
Hoever ben je al bij de thieves guild? Heb je al eerder quests gedaan of niet? Zo ja, wat was je laatste.

• morreke
michiel_ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:39:
[...]

spoiler:
heb je wel gevraagd naar Thieves' Guild Special Jobs?
die optie staat er nergens :?

• morreke
DEVoTi0N schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:40:
[...]
Hoever ben je al bij de thieves guild? Heb je al eerder quests gedaan of niet? Zo ja, wat was je laatste.
heb nog geen eerdere quest gedaan voor the thieves guild, enkel dat wedstrijdje gewonnen waarbij ik toegelaten werd. ben er wel al eens uitgeflikkerd maar dat is opgelost door te betalen.

• 6pack15
morreke schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:41:
[...]

die optie staat er nergens :?
moe je naar benee scrollen :D

• morreke
6pack15 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:48:
[...]

moe je naar benee scrollen :D
scrollen wtf :) ik zal eens kijken

• gakkethijs
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 25-11 10:09
PcManiaxx schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:49:
LOL, wtf gaan we nou krijgen. Hier spoiler betreft Lake Arrius Caverns (Main Quest)

spoiler:
Ik meot nu dat boek gaan stelen, maar zodra ik dat doe krijg ik al die Dawn nerds achter me aan. Ook kan ik er niet meer uit! Kan ik er niet meer uit zonder dat boek gestolen te hebben?
spoiler:
ghehe dat had echt zoiets van WTF eerst me gear afstaan en daarna dit, ik heb dus als een gek gerent en ben me zelf blijven healen. je moet ergens dicht bij een steen die omhoog in de buurt een handel overhalen. dus je pijl volgen en dan loop je er vanzelf tegenaan denkik. en je gear terug krijgen kan je door de gasten gewoon allemaal in de pan te hakken.

ik heb ook een 'ik krijg geen antwoord van iemand' probleem.

scenario gaat over de spies quest in burma:
spoiler:
ik ben bij de capt geweest rond gevraagd bij de zwervers. ik heb van 1 voor 5 goud info gekregen dat Jearl bezoekers heeft en dit moet ik vertellen aan de captain. maar hij zegt niks nieuws ofzo.
iemand een idee?

computer2006 specs computer1 specs computer2 specs

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 26-11 21:06

Koppensneller

winterrrrrr

Ik heb zojuist een eenhoorn (unicorn) gevonden, maar wat ik er nou mee moet? Je lijkt er op te kunnen rijden (hoefijzericoontje), maar hij blijft me maar aanvallen. Nou heb ik hem vermoord (vooraf even gesaved ;)), maar ik kan alleen een unicorn horn ter waarde van 1 bij het lichaam looten... Wat kun je met deze beesten?

• drooger
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 07:45

drooger

Falen is ook een kunst.

Zo, eindelijk thuis van 't werk( van 8 tot 6 achter de kassa :P). Straks maar lekker Oblivion doen.

Weet trouwens ook iemand een lijstje met de ayleid ruines(namen en locaties) waar die artifacts zijn te vinden? Ik heb die quest al vanaf het begin en heb er nog 0 gevonden, namelijk.

quote]Ik heb zojuist een eenhoorn (unicorn) gevonden, maar wat ik er nou mee moet? Je lijkt er op te kunnen rijden (hoefijzericoontje), maar hij blijft me maar aanvallen. Nou heb ik hem vermoord (vooraf even gesaved ;)), maar ik kan alleen een unicorn horn ter waarde van 1 bij het lichaam looten... Wat kun je met deze beesten?[/quote]

Als je je wapen niet 'trekt', dan valt hij je niet aan. Dan kan je er ook op rijden, alleen jammer genoeg moest ik mezelf verdedigen en ging m'n paardje toen eerst m'n vijand aanvallen en daarna mij ook. De unicorn horn kan je niet verkopen, zegt dat het een quest item is, dus je zal hem vast wel ergens nodig voor hebben. Waarschijnlijk een of andere side quest.

[Voor 56% gewijzigd door drooger op 05-04-2006 19:56]

“Half of seeming clever is keeping your mouth shut at the right times.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear

• ikbenrichard
KoppenSneller schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:52:
Ik heb zojuist een eenhoorn (unicorn) gevonden, maar wat ik er nou mee moet? Je lijkt er op te kunnen rijden (hoefijzericoontje), maar hij blijft me maar aanvallen. Nou heb ik hem vermoord (vooraf even gesaved ;)), maar ik kan alleen een unicorn horn ter waarde van 1 bij het lichaam looten... Wat kun je met deze beesten?
het is voor een "dark" shrine missie ... bewaren dus want je krijgt er wat moois voor :).

trouwens dat horse armor is mooi (heb het net geinstalld) maar zeer zeker geen 2 euro waard.

[Voor 6% gewijzigd door ikbenrichard op 05-04-2006 19:58]

• Redhero
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20-04-2013
PcManiaxx schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:49:

spoiler:
spoiler:
Toevallig ben ik hier net geweest. Je moet idd dit boek hebben, anders kun je de quest niet afmaken. Hier staat belangrijke info in ofzo. Als het goed is kan je aan het begin van de grot kiezen voor wel alles geven aan die gozer of niet. Ofzich maakt het niet veel uit. Als je lekker bewapend bent en een beetje mooie armor hebt, doe hem dan zonder je equitment te geven. Lekker die hele grot uit hakken en boek pakken en ff puzzelen en je bent er weer uit. Tip: Als je denkt dat je niet verder kunt in die eindeloze gangen, ga dan na welke gang je nog niet gehad hebt en je komt altijd ergens. Op een gegeven moment kom je een gozer met een key tegen en kun je weer eruit. Als je trouwens er voor kiest om je equitment af te staan, moet je ff dat terug pakken van die vent die dat heeft. Steek hem neer, pak alles en ren voor je leven (als je niet tegen ze op kunt). En laat natuurlijk die lieve prisoner vrij :P .

• PHiXioN
  • Laatst online: 25-11 21:46
Ik had een unicorn bestegen door hem van achteren te besluipen.... toen ging ik een stad in en stapte ik af, ging ie allemaal mannetjes in die stad aanvallen. :D

• Redhero
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20-04-2013
gakkethijs schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:52:
[...]

ik heb ook een 'ik krijg geen antwoord van iemand' probleem.

scenario gaat over de spies quest in burma:
spoiler:
ik ben bij de capt geweest rond gevraagd bij de zwervers. ik heb van 1 voor 5 goud info gekregen dat Jearl bezoekers heeft en dit moet ik vertellen aan de captain. maar hij zegt niks nieuws ofzo.
iemand een idee?
spoiler:
Antwoordje :D . Ga naar de linkerbuurvrouw van Jearl's huis naar binnen. Praat met haar, en ze zegt dat er vreemde dingen gebeuren bij Jearl's huis. Ga Jearl's huis binnen en Tadaaaa: Er staat als het goed is een diefje voor je neus. Hakkietjak en dieven zijn een geschiedenis.

• morreke

• ikbenrichard
PHiXioN schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:03:
Ik had een unicorn bestegen door hem van achteren te besluipen.... toen ging ik een stad in en stapte ik af, ging ie allemaal mannetjes in die stad aanvallen. :D
lol wist niet dat je hem kon berijden ;).
pittig beestje kan ik je zeggen.

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 26-11 21:06

Koppensneller

winterrrrrr

ikbenrichard schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:57:
[...]

het is voor een "dark" shrine missie ... bewaren dus want je krijgt er wat moois voor :).

trouwens dat horse armor is mooi (heb het net geinstalld) maar zeer zeker geen 2 euro waard.
Heb net even opgezocht hoe dat nou zit:

Als dat beest een wapen ziet, gaat ie aanvallen, dus niet met getrokken wapen erop af. Vandaar ook dat ie iedereen in de stad geing aanvallen ;)

Hij is trouwens _erg_ snel als je dr op zit!

[Voor 6% gewijzigd door Koppensneller op 05-04-2006 20:08]

• Twisted
  • Laatst online: 04-06-2019

Twisted

Mogli <3

Is al iemand in "Malada" geweest? Ik kan die deur daar maar niet open krijgen :|

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee