Ik kreeg plotseling een melding "Mage Guild Key Removed"
En als ik nu bij de mage guild naar binnen loop, dan duurt het 2sec en dan sta ik weer buiten

Maar als ik bij de arcane university aan kom lopen zeggen die battlemages daar buiten wel iets van " Hello fellow magister"
en nee, ik heb niet gejat van de mages guild.

deze keer niet

Misschien een vreemde vraag, maar ben je uit de guild geschopt omdat je een mage hebt vermoord ofzo? Heb ik wel gedaan, mocht ik eindelijk eens iemand vermoorden voor de thieves guild, wordt ik ervoor uit de mages guild geschopt. Gelukkig hoef ik alleen maar 20 vampire dust en 20 daedra hearts te vinden om er weer in te komen. Dat moet niet zo moeilijk zijn.
Heb trouwens ook eventjes wat screens gemaakt, om even te
opscheppen showen wat ik heb. Voor de detail-liefhebbers, het is m'n huisje in skingrad.
Mijn verzameling van items die ik niet bij me wil dragen en te duur/mooi zijn om te verkopen. De waarde van het item gaat van rechts naar links, ofwel rechter item is het goedkoopst.
Even een kijkje nemen bij m'n armor, gesorteerd op de prijs natuurlijk
Mijn geweldige major skills, zelf uitgekozen natuurlijk. Met een mooie zij-aanzicht van m'n vechtende dief. Ra ra, wat is dat voor een zwaard? Tip: het is geen Hema
Ik weet dat de grote plaatjes niet van goede kwaliteit zijn, maar ik moest even snel een host vinden voor de plaatjes, omdat photobucket niet echt mee wou werken.
[
Voor 22% gewijzigd door
drooger op 04-04-2006 21:48
]
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice