Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:59
jah, dremora kan ook wel :P, uit die oblivion planes gehaald
maar wat kan je doen met die welkynd stones, en waar kan je ze verkope voor 50 ?
kheb nu ok 2 van die witte die 1000 waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ARGH!

Ik moet de mages guild in komen, en moet die recommendations krijgen, nu wil ik in Cheyindall (dacht ik) een sleutel krijgen van een Argonian in de guild, maar die zegt alleen maar dat ze "niet comfortable" is over het praten of Farcel oid. Ik krijg dus geen sleutel en die quest marker blijft op haar staan :( Heeft iets te maken met een "well" onder de guild..

Weet iemand wat ik moet doen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
PcManiaxx schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:27:
Lol ik word gek van dat wijf in Drakelowe (8>

Heb tot nu toe 1 Grand Soul Gem gevonden en dat was al veel moeite.

Nu moet ik er nog 4 zien te vinden. Waar kan ik ze specifiek vinden?

Heb tot nu toe alleen maar Lesser, Common en weet ik het Gems gestolen.
Spoiler over het vinden van de gems:
spoiler:
In die ene mage universiteit, zijn er 2 te vinden. Eentje in de kamer van de het hoofd in die toren, waar je kan komen d.m.v. die teleport dingen. (in z'n kamer vind je trouwens ook nog een nirnroot). Daarnaast is er nog een in een van die huisje, op de eerste verdieping (dus niet de begane grond :P). Ik geloof dat ie op een bureau ligt aan de kant van de deur en dat het een van de huisjes was die meer aan de rechterkant zaten, maar ik zou het fout kunnen hebben.

Nu ik dit schrijf begin ik er trouwens wel aan te twijfelen of ze wel 'empty' waren :P, maar dat moet je maar ff zelf checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anta-flu schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:09:
[...]

Toppie bedankt _/-\o_ _/-\o_ als ras dacht il zelf: wood elf
sign : The shadow 60 sec invisible is leuk of : the thief
Main skills :

Marksman
Light Armour
Sneak
Security
Illusion
Blade

dan moet ik er nog 1
Ik wil niet al te snel levelen dus Acrobatics en Athletics vallen dan af
Welke is een goede 7de ?
Als 7e zou ik alchemy doen, dit kan superhandig zijn voor 1-shot kills met je bow (ff een arrow poison maken, stealth schot, target paralyzed/poisoned/dood :P).

Maarre, onderschat Acrobatics niet, op journeyman level kan je dodgen :)
Angeloonie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:31:
ARGH!

Ik moet de mages guild in komen, en moet die recommendations krijgen, nu wil ik in Cheyindall (dacht ik) een sleutel krijgen van een Argonian in de guild, maar die zegt alleen maar dat ze "niet comfortable" is over het praten of Farcel oid. Ik krijg dus geen sleutel en die quest marker blijft op haar staan :( Heeft iets te maken met een "well" onder de guild..

Hint: gebruik je speechcraft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

DEVoTi0N schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:34:
[...]
Spoiler over het vinden van de gems:
spoiler:
In die ene mage universiteit, zijn er 2 te vinden. Eentje in de kamer van de het hoofd in die toren, waar je kan komen d.m.v. die teleport dingen. (in z'n kamer vind je trouwens ook nog een nirnroot). Daarnaast is er nog een in een van die huisje, op de eerste verdieping (dus niet de begane grond :P). Ik geloof dat ie op een bureau ligt aan de kant van de deur en dat het een van de huisjes was die meer aan de rechterkant zaten, maar ik zou het fout kunnen hebben.

Nu ik dit schrijf begin ik er trouwens wel aan te twijfelen of ze wel 'empty' waren :P, maar dat moet je maar ff zelf checken.
Dank U! ;) Kga d'r ff achteraan, je hoor het nog van me. Niet weglopen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
ARGH!

Je hebt ook nog zoiets als hoe de mensen tegen jou aan kijken. Onder het gesprekje heb je meerdere knopjes: eentje om het gesprek te beeindigen, maar ook eentje om de persoon 'blijer' (nee geen vreemde dingen) te maken. Hierbij moet je een klein speltje doen of je klikt gewoon een paar keer op het bribe knopje :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
PcManiaxx schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:36:
[...]

Dank U! ;) Kga d'r ff achteraan, je hoor het nog van me. Niet weglopen he :P
Ik begin ineens nog sterker te twijfelen. Volgensmij zijn het gewoon common gems, want ik heb maar een grand empty soul gem in m'n inventory, die ik geloof ik uit die grot heb gejat, bij die heks.

[ Voor 4% gewijzigd door DEVoTi0N op 04-04-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DEVoTi0N schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:36:
[...]

Je hebt ook nog zoiets als hoe de mensen tegen jou aan kijken. Onder het gesprekje heb je meerdere knopjes: eentje om het gesprek te beeindigen, maar ook eentje om de persoon 'blijer' (nee geen vreemde dingen) te maken. Hierbij moet je een klein speltje doen of je klikt gewoon een paar keer op het bribe knopje :P.
8)7 duh :+

Die staat al op 100 :/

Afbeeldingslocatie: http://img422.imageshack.us/img422/2372/screenshot467zp.jpg

Ehm... moe? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
GOOGLE _/-\o_

Het grote antwoord op de het vinden van de 5 empty grand gems
spoiler:
Gem One: This is an easy one. Go to the Imperial City Market District. Find the Mystique shop. He has one gem for sale, four to go.

Gem's Two - Four: Your lock picking skills better be up to snuff now. Head to Arcane University. Best to go at night, you will be thieving. Go inside, and on the first floor there is a chest with three Gems inside. All are Grand gems, but I believe two of them are not empty. Take them all anyways. You can empty them if you have a staff or magic item; otherwise they have a decent resell value. It’s a level 5 lock, so your going to have to work at it, but its worth the effort. Make sure no one sees you. Once you get it open, take them all.

Gem Five: Head to the Chorral Mage's Guild. Inside, there is a staircase, and display cases to the left and right. The one to the right looks tempting, three gems inside. None are grand though, save your picks. The one the left has one though. It's another level 5 lock, so good luck to you. Once you get this, you have five, but two probably aren't empty. No matter, the hard part should be over.

[ Voor 5% gewijzigd door DEVoTi0N op 04-04-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:27:
Lol ik word gek van dat wijf in Drakelowe (8>

Heb tot nu toe 1 Grand Soul Gem gevonden en dat was al veel moeite.

Nu moet ik er nog 4 zien te vinden. Waar kan ik ze specifiek vinden?

Heb tot nu toe alleen maar Lesser, Common en weet ik het Gems gestolen.
Rol de zakken van alchemists in de Mage's guilds... Die hebben altijd wel een grand soulgem bij zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Angeloonie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:40:
[...]

8)7 duh :+

Die staat al op 100 :/

[afbeelding]

Ehm... moe? :+
Oh wacht ik weet het al.
spoiler:
Dit is die quest waarbij ze die ene andere mage in dat gebouw niet vertrouwd (dat is geloof ik nog het hoofd ook). Ik had dat inderdaad eerst ook op 100, maar ze praat pas als de afstand tussen haar en het dat gastje (waar haar quest ook over gaat) groot genoeg is. Ik kon wel ineens met haar spreken, toen ze naar bed ging.

[ Voor 5% gewijzigd door DEVoTi0N op 04-04-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
waar vind ik will-o-wisps?
vereist dat een bepaald level of is er een plek waar ik er altijd 1 kan vinden?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

DEVoTi0N schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:41:
GOOGLE _/-\o_

Het grote antwoord op de het vinden van de 5 empty grand gems
spoiler:
Gem One: This is an easy one. Go to the Imperial City Market District. Find the Mystique shop. He has one gem for sale, four to go.

Gem's Two - Four: Your lock picking skills better be up to snuff now. Head to Arcane University. Best to go at night, you will be thieving. Go inside, and on the first floor there is a chest with three Gems inside. All are Grand gems, but I believe two of them are not empty. Take them all anyways. You can empty them if you have a staff or magic item; otherwise they have a decent resell value. It’s a level 5 lock, so your going to have to work at it, but its worth the effort. Make sure no one sees you. Once you get it open, take them all.

Gem Five: Head to the Chorral Mage's Guild. Inside, there is a staircase, and display cases to the left and right. The one to the right looks tempting, three gems inside. None are grand though, save your picks. The one the left has one though. It's another level 5 lock, so good luck to you. Once you get this, you have five, but two probably aren't empty. No matter, the hard part should be over.
LoL! Like dank je wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARGH!

Wachten totdat die klootzak die je die quest geeft weg is/slaapt. gooi al je spullen op de grond bij de well voordat je erin gaat, save, ga weer terug, save weer, complete de quest en pak al je spullen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Hmm, nu ik weet waar al die Grand Soule Gems zich bevinden stuit ik toch weer op een ander probleem.

Ik heb snel lockpicks nodig, veel en goede ook! Waar kan ik ze als eerste beste kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:47:
waar vind ik will-o-wisps?
vereist dat een bepaald level of is er een plek waar ik er altijd 1 kan vinden?
In de buurt van dat standbeeld van je quest. Het zijn gloeiende dingen (je ziet ze niet over hoofd hoor), die je vooral 's nachts goed kan zien (ik heb ze alleen nog maar 's nachts gezien :P). Je kan ze alleen maar aanvallen met magie, en zijn ze verslagen, dan kruipen ze ontzettend snel weg over de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
PcManiaxx schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:09:
Hmm, nu ik weet waar al die Grand Soule Gems zich bevinden stuit ik toch weer op een ander probleem.

Ik heb snel lockpicks nodig, veel en goede ook! Waar kan ik ze als eerste beste kopen?
Thief guild members. Kosten ze 5/6 per stuk. Ook die ene gast van the dark brotherhood heeft 30 lockpicks voor 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:04:
[...]

Wachten totdat die klootzak die je die quest geeft weg is/slaapt. gooi al je spullen op de grond bij de well voordat je erin gaat, save, ga weer terug, save weer, complete de quest en pak al je spullen weer terug.
Je kan in die put trouwens ook weer een nirnroot vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DEVoTi0N schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:18:
[...]
Je kan in die put trouwens ook weer een nirnroot vinden.
Ja _O_ Heb de quest gedaan en het was inderdaad de afstand tussen die 2 personen :)

Nu alweer 23 of 24 Nirnroot er bij, nog 6 voor de quest :*) (dus 60 totaal :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]killingdjef schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:04:
[...]
spoiler:
Je moet hier in Bruma een vampirehunter genaamd RAYNIL DRALAS opsporen. maar waar is ie ? Volgens mij ben ik hem nodig aangezien de "agent" in het huis van Brandon Lirrian, de vermoorde, vraagt om BEWIJS
spoiler:
Op zijn hotel kamer, die inn bij de poort, moet je met de herbergier praten. Als je Speechcraft beetje goed is en je lult hem om geeft hij de sleutel. Dan kan je naar binnen en nadat je gezocht hebt naar bewijs (ergens achter een kast O-) ) moet je dat aan de capitein laten zien. Have fun
ik krijg die herbergier maar niet zo ver dat hij wat verteld... en als ik die deur zelf open sloop naar zijn kamer, vind ik alleen een leeg papiertje.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Als ik toch lockpicks wil kopen moet ik eerst in die Abandoned house in Cheydinal zien te glippen.

Maar daar heb ik dus juist geen lockpicks voor :P

Dus nog meer plekken waar ik het kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:25:
[...]

Ja _O_ Heb de quest gedaan en het was inderdaad de afstand tussen die 2 personen :)

Nu alweer 23 of 24 Nirnroot er bij, nog 6 voor de quest :*) (dus 60 totaal :/)
Heeft iemand al die nirnroot quest helemaal afgemaakt?

60 van dat spul is echt veel, ik zit nog steeds m'n eerste 30 te gatheren.. Dat moet wel een kick-ass potion zijn zeg :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:33

drooger

Falen is ook een kunst.

Als ik toch lockpicks wil kopen moet ik eerst in die Abandoned house in Cheydinal zien te glippen.

Lees de topic start(1e post) eens, daar staat het duidelijk genoeg.
Toppie bedankt _/-\o_ _/-\o_ als ras dacht il zelf: wood elf
sign : The shadow 60 sec invisible is leuk of : the thief
Main skills :

Marksman
Light Armour
Sneak
Security
Illusion
Blade

dan moet ik er nog 1
Ik wil niet al te snel levelen dus Acrobatics en Athletics vallen dan af
Welke is een goede 7de ?
Tip 1: Invisible is echt de moeite niet waard, als je erg goed bent in sneak kan je bij bijna iedereen(mits je geen torch draagt) zelfs een meter voor ze staan als ze naar je toe kijken. Je kan anders ook invisibility als spell doen, doe the thief als sign, is vele malen beter.(je moet vooruit kijken)

Tip 2. Wat moet je ooit met illusion bij major skills? Ik weet niet hoeveel jij daarvan gebruik wil gaan maken, maar ik zou je aanraden om die gewoon bij de minor skills te laten en ze zo te gebruiken.

Tip 3. Athletics en Acrobatics zijn hartstikke goede skills, doe in elk geval acrobatics erbij. Als dief ben je niet geweldig sterk in de gevechten en dan is het handig om naar een punt te springen waar ze niet bij kunnen, zodat jij ze kan afslachten met je boog.

Tip 4. Woodelf is goed :D

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je het voor elkaar om je wapens up te graden? En hoe maak je een posion arrow bijv?

Een posion drankje is zo gemaakt, maar hoe krijg je dat op een pijl of zwaard?

TAB.. en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

ok, ik word dus net arch mage. ik ben dus nu leider van alle guilds en arena champ. En die vampire hunters orde wil geen vampire dust meer aan nemen :( (het kan zijn dat die vampire dust van quest vampires kwam en niet van normale en daarom dat hij ze niet aan nam maar toch). Ik moet zeggen dat mage guild quests echt te makkelijk waren, fighters guild te langdradig behalve de laatste, thieves guild te makkelijk. Enige coole quests waren die van DB :) misschien nu maar is wat gaan doen aan die main quest...

Oh kan iemand me vertellen waar umbra is? nu mag ti wel dood hier :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik kreeg plotseling een melding "Mage Guild Key Removed"
En als ik nu bij de mage guild naar binnen loop, dan duurt het 2sec en dan sta ik weer buiten :S
Maar als ik bij de arcane university aan kom lopen zeggen die battlemages daar buiten wel iets van " Hello fellow magister" :?

en nee, ik heb niet gejat van de mages guild. :+
deze keer niet :p

[ Voor 20% gewijzigd door NiaX op 04-04-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

6pack15 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:30:
jah, je hebt er pas wat aan, als je ong un grand soul gem vindt, zoek die maar ''ff'' kheb er net 4, in me hele spel,

oja, en voor die mensen die zegge dat het niet uitmaakt wanneer je de poort neemt naar oblivion, herbbe het(volgens mij) fout, want mijn 1e spel, ging ik er naar toe op lvl 1, ik kon er bijna letterlijk doorheen lopen. nu begon ik er maar eens aan op lvl 9, kging meteen dood, nu heb ik wel heeeeeell goed armor en wapens voor mijn level, en dan wordt het pas makkelijker, maar het is op lvl 1 wel makkelijker, aangezien je toch geen duur armor nodig heb
(en dat ''ff restoren'' helpt ook niks op lvl 9, gaat ong 1 mm health bij, en un er gaat un kwart magicka weg)
Dat kan best, want ik ben nog een Newbie, en level 1, en ik ging met super veel gemak door de 1e gate heen, moorde alle beesten met 1 slag(met zo'n 1handed mace die je van een van die aedra ofzo krijgt.)

Maar kan iemand mij zeggen waar precies die dungeons rond Imperial city, want ik kan er namelijk geen 1 vinden 8)7
En wat is nou precies de bedoeling van een soul gem? ik heb zo'n petty soul gem, maar ik kan er niks mee.
BTW, hebben mensen ook het probleem dat als je alt-tab doet en weer terug gaat het een hele lange tijd duurt voordat het beeld weer verschuift?

Alvast bedankt.
Groetjes,Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:35:
[...]

Heeft iemand al die nirnroot quest helemaal afgemaakt?

60 van dat spul is echt veel, ik zit nog steeds m'n eerste 30 te gatheren.. Dat moet wel een kick-ass potion zijn zeg :P :+
spoiler:
Dat is ook een kick-ass potion, heeft ontzettend veel effecten, tot nu toe nog geen potion gezien die daar bij in de buurt komt. Ik hoopte alleen na het voltooien van die 30 nirnroots (60 in totaal) dat er een potion en een ring/enchant op mij stond te wachten als beloning. Maar nee hoor "as you might have guessed, I need you to collect another 40 nirnroots for me. So I can create the last and grand version of this potion" zoiets zegt hij.

Die zal ik ooit wel een keer voltooien maar niet nu, hoeveel uren ik wel niet in het zoeken van die laatste 60 heb gestoken :X . Het zal mij niet verbazen dat er in totaal maar 100 nirnroots in oblvivion aanwezig zijn.

Als na deze 40 verzamelen de beloning weer niets anders is dan 1 gratis potion en de optie om voor enkele honderden goudstukken meer te kopen. Dan ga ik echt wel even mijn agressie op die kerel uitleven.....thanks for F5 --> F9.

p.s. ik denk dat angeloonie met de "zoek er 30' missie bezig is.

[ Voor 4% gewijzigd door SnackMasterFlex op 04-04-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Weet iemand waar ik een map kan krijgen met alle locaties erop van gates, cities alles enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Ik kreeg plotseling een melding "Mage Guild Key Removed"
En als ik nu bij de mage guild naar binnen loop, dan duurt het 2sec en dan sta ik weer buiten :S
Maar als ik bij de arcane university aan kom lopen zeggen die battlemages daar buiten wel iets van " Hello fellow magister" :?

en nee, ik heb niet gejat van de mages guild. :+
deze keer niet :p
Misschien een vreemde vraag, maar ben je uit de guild geschopt omdat je een mage hebt vermoord ofzo? Heb ik wel gedaan, mocht ik eindelijk eens iemand vermoorden voor de thieves guild, wordt ik ervoor uit de mages guild geschopt. Gelukkig hoef ik alleen maar 20 vampire dust en 20 daedra hearts te vinden om er weer in te komen. Dat moet niet zo moeilijk zijn.

Heb trouwens ook eventjes wat screens gemaakt, om even te opscheppen showen wat ik heb. Voor de detail-liefhebbers, het is m'n huisje in skingrad.

Afbeeldingslocatie: http://media6.uploadjar.com/thumbnails/screenshot6.bmp

Mijn verzameling van items die ik niet bij me wil dragen en te duur/mooi zijn om te verkopen. De waarde van het item gaat van rechts naar links, ofwel rechter item is het goedkoopst.

Afbeeldingslocatie: http://media6.uploadjar.com/thumbnails/screenshot7.bmp

Even een kijkje nemen bij m'n armor, gesorteerd op de prijs natuurlijk :P

Afbeeldingslocatie: http://media6.uploadjar.com/thumbnails/screenshot8.bmp

Mijn geweldige major skills, zelf uitgekozen natuurlijk. Met een mooie zij-aanzicht van m'n vechtende dief. Ra ra, wat is dat voor een zwaard? Tip: het is geen Hema :D

Ik weet dat de grote plaatjes niet van goede kwaliteit zijn, maar ik moest even snel een host vinden voor de plaatjes, omdat photobucket niet echt mee wou werken.

[ Voor 22% gewijzigd door drooger op 04-04-2006 21:48 ]

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:33

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:57:
Hoe krijg je het voor elkaar om je wapens up te graden? En hoe maak je een posion arrow bijv?

Een posion drankje is zo gemaakt, maar hoe krijg je dat op een pijl of zwaard?

TAB.. en dan?
Tab en dan gewoon op die potion klikken :P dan wordt je gevraagd of je je volgende pijl met die potion wilt vergiftigen :) Staat trouwens ook gewoon in je manual hoor.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

@Drooger: waar heb je die deadra armor gevonden? Als ik wat jat van de Fighter Guilds zijn dat ffs alleen maar replica's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

kan niet klikken op de thumbs, dus kan het niet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Weet iemand hoe je meerdere enchantments aan bv armor kan geven ?
Ik heb grand soul gems met grand souls in, maar zelfs dan vind ik de resultaten op bv wapens om te janken qua charge
En op armor kan ik bv maar debiliteiten als '+10health' of +10 op een skill/atrribute geven en daarmee is de kous af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

PcManiaxx schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:09:

waarvoor heb je veel lockpicks nodig, je kan het toch zelf doen.. in principe heb je er maar 1 nodig, zo moeilijk is dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

waar heb je die deadra armor gevonden? Als ik wat jat van de Fighter Guilds zijn dat ffs alleen maar replica's :/
Ergens in een dungeon, maar ik zou geen flauw idee hebben in welke, of ergens in de buurt van Anvil, of rond Cheydinhall. Ik denk eerlijk gezegd Anvil. Ik vind gewoon daedra armor bij de meeste vijanden tegenwoordig, is een beetje eentonig en een beetje te zwaar om veel van te dragen. Niet dat ik het gold echt nodig heb :P Kijk maar eens op m'n 2e plaatje })
waarvoor heb je veel lockpicks nodig, je kan het toch zelf doen.. in principe heb je er maar 1 nodig, zo moeilijk is dat niet :)
Omdat sommige mensen(ik dus) graag die auto attempt knop gebruiken, stuk sneller en volgens mij gaat je security skill er ook wat sneller van omhoog(kan ik fout in zijn)

@m55 De plaatjes zijn nu als het goed is wel klikbaar, of het is alleen maar zo omdat ze in m'n cache staan.

[ Voor 34% gewijzigd door drooger op 04-04-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
Nou lekker dan.... zojuist bij het verlaten van een huisje (autosave) liep het spel vast. Reboot, start spel weer op... continue.... ho.. savegame is versie 0.00 en het moet versie 0.125 zijn?!?!?!
toch laden lukt niet dus dat ding is corrupt. Als ik nu op load klik dan crasht het spel ook naar de desktop. Aargh... heb nu de autosave verwijderd maar de quicksave crasht dus naar desktop... moet ik dus terug naar een "echte" save game.... alleen da's 5 uur play time minder.

Dit is zo balen he... alle quests die ik al gedaan heb gister en vandaag kan ik nog een keer doen...

*zucht*

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07 08:52
Net ook tot de constatatie gekomen dat ik door 'n vampier gebeten ben, helaas te laat om het eenvoudig op te lossen (zonder te cheaten) :( Dan maar begonnen aan de "cure vampirism" missie die toch niet van de poes is :/

En m'n paard is net ook spoorloos verdwenen, was in een gevecht verwikkeld met bandits toen het ineens verdween. Normaal gezien loopt het een paar metertjes verder als z'n health low is dus ik ga effe rondkijken, nergens meer te vinden |:( Ze hadden er toch iets mogen insteken om je paard terug te roepen, zo'n honden-fluitje-achtig ding ofzo.

Verder loopt het hier nog vrij aardig op m'n 9800pro maar op sommige lokaties heb ik wel serieuze framedrops. Hoe kan je trouwens je FPS zien, zie ik niet onmiddelijk in de handleiding staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
voor fps: ga naar de console ~ (tilde, onder esc) en typ "tdt" (zonder aanhalingstekens) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 08:29

d_star

Maharadja of the Year :-/

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:25:
killingdjef schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:04:
[...]

[...]

[...]

ik krijg die herbergier maar niet zo ver dat hij wat verteld... en als ik die deur zelf open sloop naar zijn kamer, vind ik alleen een leeg papiertje.
spoiler:
Als je binnenkomt in die kamer, zie je rechts van je een kastje. Draai daar naartoe. Aan de linkerachterkant van 't kastje, dus tussen de muur en 't kastje, vind je een boek. Lees m, maar neem m ook mee. De rest mag je zelf raden :P

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
PcManiaxx schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:44:
@Drooger: waar heb je die deadra armor gevonden? Als ik wat jat van de Fighter Guilds zijn dat ffs alleen maar replica's :/
Ik heb deadra armor gevonden in een of ander oude elfen ruine. Bij zo'n zootje vampiers. En van die ventjes had het bij zich :)
Wel supersterk, maar ik vind het niet zo passen bij mijn brave mannetje :P

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Waar vind ik al die guilds? Ik kan die universiteit niet in. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfinx- schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:29:
[...] |:( Ze hadden er toch iets mogen insteken om je paard terug te roepen, zo'n honden-fluitje-achtig ding ofzo.
Hier is ook al een mod voor. Zie het mod forum op www.elderscrolls.com (ff search gebruiken - die vind je rechts bovenaan het scherm)

edit:
een mod met een savegame voordat je de tutorial dungeon uit gaat is er ook al. Gewoon ff via het mod-forum van www.elderscrolls.com zoeken.

Ik ben nu een paar dagen (avonden) bezig, en nog level 1 :). Heb twee sewers uitgekamd, beetje door de stad gewandeld en nu een cave net er buiten bezig. Prachtig spel en met de slow leveling mod (epic, dan level je 5x trager dan normaal) en wat andere mods die het wat meer naar mijn hand zetten kan ik minstens heel 2006 nog genieten!

Ik weet hoe lang en leuk ik met Morrowind bezig ben geweest (officieel nog steeds mee bezig ;) ) dus ik ga expres voor langzaam zodat het lekker lang lekker blijft O+

offtopic:
Ik hoop wel dat ik het spel uit heb een paar weken voordat TES 5 uitkomt :P

/edit

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

GG85

.......

Kan iemand misschien een savegame online zetten van het moment net voor je de tunnels uitstapt, bij mij loopt halverwege de gevangenis escape oblivion namelijk steeds ineens vast, dus graag een savegame zodat ik dan nog net zelf het karakter kan wijzigen en dan de tunnels uitstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb net die skeletonkey klus gedaan.

in verhouding een wel bijzonder makkelijke missie voor zon beloning.
de sleutel is niet het enige wat je krijgt..

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

sander-sp schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:29:
Als een soulgem bv grand is, maar zijn current level is petty, kan hij dan nog vol komen? Ik heb best veel soulgems, maar bijna alle souls zijn te groot voor de gems die ik heb. Ik heb trouwens ook nog maar de eerste soultrap spell. Ik begin me eigenlijk net pas te verdiepen in de magie. Wat is het verschil met een betere soultrap spell eigenlijk?
Niemand? De vraag is dus of je Soulgems kunt "bijvullen" en hoe je er anders voor zorgt dat een petty soul niet in een grand soulgem terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
GG85 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:06:
Kan iemand misschien een savegame online zetten van het moment net voor je de tunnels uitstapt, bij mij loopt halverwege de gevangenis escape oblivion namelijk steeds ineens vast, dus graag een savegame zodat ik dan nog net zelf het karakter kan wijzigen en dan de tunnels uitstap.
Er is ook een mod te downloaden zodat je niet door de tunnels hoeft maar je meteen uit de gevangenis bent. (Dus zonder Uriel Septim intro). Moet je even op de mod site kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
PcManiaxx schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:25:

Bij de imperial city, achter de stadsmuren heb je een illegale mannetje die allerlei illegale spulletjes verkoopt zoals poison en ook lockpicks. Sam heet hij. Je moet links van de imperial city zijn, bij de "stables" kant van de brug en vervolgens met de klok mee even wandelen. Hij bevindt zich dus achter de stadsmuur, links van de imperial city.

Ga naar chestnut heavy stables en loop vervolgens met de klok mee langs de stadsmuren, daar staat dat figuur.

[ Voor 9% gewijzigd door The Mystic op 04-04-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
sander-sp schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:14:
[...]
Niemand? De vraag is dus of je Soulgems kunt "bijvullen" en hoe je er anders voor zorgt dat een petty soul niet in een grand soulgem terecht komt.
Zelfde vraag :) Want ik heb net een leuk zwaard waarmee ik soultjes kan trappen. Alleen heb ik er niet zoveel aan als ze bijna altijd te groot zijn :/

En nog iets. Ik begrijp niet helemaal hoe het zit met levelen van je skills. Ik ben nu aardig op weg met resoration, en destruction. Ik merk hier alleen helemaal niets van. Kan ik dan sneller casten ofzo? Want de spreuken worden er niet goekoper/sterker op iig. Met anders skills, zoals blade en acrobacy merk je wel duidelijk dat je sneller/sterker word. Maar bij destruction en restoration merk ik helemaal niets. Watskeburt?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

drooger schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:40:
[...]

[afbeelding]

Mijn verzameling van items die ik niet bij me wil dragen en te duur/mooi zijn om te verkopen. De waarde van het item gaat van rechts naar links, ofwel rechter item is het goedkoopst.

[afbeelding]

Even een kijkje nemen bij m'n armor, gesorteerd op de prijs natuurlijk :P

[afbeelding]

Mijn geweldige major skills, zelf uitgekozen natuurlijk. Met een mooie zij-aanzicht van m'n vechtende dief. Ra ra, wat is dat voor een zwaard? Tip: het is geen Hema :D

Ik weet dat de grote plaatjes niet van goede kwaliteit zijn, maar ik moest even snel een host vinden voor de plaatjes, omdat photobucket niet echt mee wou werken.
_O_

Kan je misschien nog wat screenshots maken van het huis zelf? De inrichting enzo? :)

En waar vond je dat amulet? :o

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb een beetje moeite met een thief guild missie..
spoiler:
Het gaat om ahdarji's ring, nu moet ik dat ding uit de slaapkamer van de count jatten, maar er staat steeds een guard voor de deur, of ik wordt al gesnapt op weg naar de slaapkamer :( Is er misschien een bepaald tijdstip waarop dit alleen maar lukt? (ik heb 1 uur, 2 uur, 6 uur am al gedaan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:43:
Ik heb een beetje moeite met een thief guild missie..
spoiler:
Het gaat om ahdarji's ring, nu moet ik dat ding uit de slaapkamer van de count jatten, maar er staat steeds een guard voor de deur, of ik wordt al gesnapt op weg naar de slaapkamer :( Is er misschien een bepaald tijdstip waarop dit alleen maar lukt? (ik heb 1 uur, 2 uur, 6 uur am al gedaan..)
spoiler:
Lol die heb ik net 5 min geleden gedaan. Je moet naar de basement toe. Daar zie je een geheime deur (de hendel voor hem open te maken zit in de ton ernaast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Is het slim om altijd wapens met charges te gebruiken? Met dit soort wapens (bow + dagger) rip ik door vijanden heen, maar het kost absurd veel om ze te rechargen bij een mage guild (1500g voor die dagger en ik ben lvl 11).. als ik echter weer met non-enchanted wapens speel doe ik amper damage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
RedruM schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:11:
Is het slim om altijd wapens met charges te gebruiken? Met dit soort wapens (bow + dagger) rip ik door vijanden heen, maar het kost absurd veel om ze te rechargen bij een mage guild (1500g voor die dagger en ik ben lvl 11).. als ik echter weer met non-enchanted wapens speel doe ik amper damage..
nouja, je kan een beetje mixen. :) Maar met een hoop soul gems of
spoiler:
azura's star

kun je icm met soul trap prima je wapens vol houden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
Timlog schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:23:
[...]

Zelfde vraag :) Want ik heb net een leuk zwaard waarmee ik soultjes kan trappen. Alleen heb ik er niet zoveel aan als ze bijna altijd te groot zijn :/

En nog iets. Ik begrijp niet helemaal hoe het zit met levelen van je skills. Ik ben nu aardig op weg met resoration, en destruction. Ik merk hier alleen helemaal niets van. Kan ik dan sneller casten ofzo? Want de spreuken worden er niet goekoper/sterker op iig. Met anders skills, zoals blade en acrobacy merk je wel duidelijk dat je sneller/sterker word. Maar bij destruction en restoration merk ik helemaal niets. Watskeburt?
Je kan betere zwaardere spells kopen/maken met een hogere skill ;)
Heb bijvoorbeeld nu een Fireball type spreuk die 20 dmg doet ipv de 6 die de standaard heeft. Maar kon die pas gebruiken toen mn skill @ 25 zat ;)

Wel lachen net ff. Speel zelf een Dark Elf Asassin/thief. Nu net ff gekeken hoe een warrior speelt. Mensjes en skeletjes waar ik eerst moeite mee had in 2 klappen neer :D
Maar blijf toch lekker met mn oude char spelen. Veel spannender :P sneaking ownage
Hoef niet perse nr 1 te zijn in de arena :P althans, mischien wel eens, maar dan moet ik ff aan de slag met iets van constant chameleon/invis :P

@ RedruM
Ik wissel altijd af. Met mn Ass/Thief doe ik niet vreselijk veel schade, dus eerst voor de multipliers gaan en dan kijken of ik ze op de normale manier dood krijg. word dat lastig dan ga ik voor mn specials :) Maar moet ze idd weer eens rechargen, ze zijn leeg :(
Mischien toch eens naar soultrap kijken, heb genoeg spullen ervoor bij me :P

[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 05-04-2006 00:29 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:06:
[...]

spoiler:
Lol die heb ik net 5 min geleden gedaan. Je moet naar de basement toe. Daar zie je een geheime deur (de hendel voor hem open te maken zit in de ton ernaast).
Zelfs met die tip had ik nog moeite dat ding te vinden :P Hoe moet je daar ooit op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Ik ben opzoek naar de Faregyl Inn waar een master blade trainer zit. Het moet ten zuiden van imperial city liggen, iemand met een wat nauwkeurigere beschrijving. Ik heb al in de strategy guide gekeken, maar er klopt niks van dat kaartje, waar volgens hun de Inn moet zijn staat een fort :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Vergelijking tussen Xbox360 en PC met texture replacements en ini tweaks.

Officiele Xbox screenshot:
http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx29B.jpg

Mijn eigen screenshot met texture replacements en ini tweaks:
http://members.home.nl/m.coenen/Oblivion.JPG

Valt het iemand op dat er in de verte bij de Xbox zelfs een complete berg verdwenen is? :D

http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx32B.jpg

http://members.home.nl/m.coenen/Oblivion2.JPG

Deze plaats was een echte pain in the ass om te bereiken, maar ik zit er aardig dicht in de buurt, zelfs met de zonsondergang.

Officiele screenshots van de Xbox waarop je duidelijk terein ziet dat ver weg ligt zijn helaas nergens te vinden... goh hoe zou dat toch komen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
drooger schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:40:
[...]

Misschien een vreemde vraag, maar ben je uit de guild geschopt omdat je een mage hebt vermoord ofzo? Heb ik wel gedaan, mocht ik eindelijk eens iemand vermoorden voor de thieves guild, wordt ik ervoor uit de mages guild geschopt. Gelukkig hoef ik alleen maar 20 vampire dust en 20 daedra hearts te vinden om er weer in te komen. Dat moet niet zo moeilijk zijn.
Nee, heb ook niemand gekilled(Tenminste, niet van de mages guild :+)
Ik heb het idee dat ik nog wel gewoon in de guild zit... Alleen ik sta meteen weer buiten als ik naar binnen ga :S
Zelfs bij de arcane university
Ik krijg dus ook niet de kans om te praten met een van die mage gasten.
Naja, zal het vanavond nog weer es proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door NiaX op 05-04-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Voor de quest : "Fingers of the mountain, Part II", die al is in deel 5 besproken werd

spoiler:
Je moet daarvoor een Welkynd Stone vinden in de Aelid Ruins. Mij leken de ruines aan Wendir (iets ten zuiden van Chorol) er het meest op trekken, en ikb en daar binnen geweest, maar niets gevonden, en daar buiten ook serieus aant rondzoeken geweest maar niets gevonden. Er is wel ondergronds een deur met security "hard" die ik niet openkrijg, en iets dieper weg nog een deur die remote geopend moet worden op 1 of andere manier.
Zit ik eigenlijk wel op de juiste plek te zoeken? Want ik denk dat ik helemaal het verkeerde aan het doorzoeken ben, en dat dit meer iets is voor later in het spel (ben nog maar een level 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op woensdag 05 april 2006 @ 03:18:
Vergelijking tussen Xbox360 en PC met texture replacements en ini tweaks.

http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx29B.jpg

http://members.home.nl/m.coenen/Oblivion.JPG

Valt het iemand op dat er in de verte bij de Xbox zelfs een complete berg verdwenen is? :D

http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx32B.jpg

http://members.home.nl/m.coenen/Oblivion2.JPG

Deze plaats was een echte pain in the ass om te bereiken, maar ik zit er aardig dicht in de buurt, zelfs met de zonsondergang.

Officiele screenshots van de Xbox waarop je duidelijk terein ziet dat ver weg ligt zijn helaas nergens te vinden... goh hoe zou dat toch komen :D :D
Kan je ook wel verwachten ook dat het spel op de PC, na tweaks er beter uit kan zien. Mooie vergelijking iig, had leuk geweest als je ook nog dezelfde resolutie had gebruikt :)

Btw, misschien iets voor de startpost. Er wordt daar de tweak vermeld dat je de uigridload hoger kan zetten om de lelijke textures kwijt te raken. Je kan ook de volgende 3 mods installeren:

http://www.tessource.net/files/file.php?id=2182
http://www.tessource.net/files/file.php?id=2210
http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=338352
downloadlink: http://rapidshare.de/files/17004967/LODNMR.rar.html

Dit levert je iets betere textures op, met een wat langere laadtijd maar niet ten koste van FPS. Met dank aan tweakguides.com :)

@Crazyx hierboven,
spoiler:
Welkynd stones kan je alleen vinden in die Ayleid Ruins, dat jij toevallig in Wendel er geen hebt gevonden is pech hebben. Ga een willekeurige andere in en de kans is groot dat je ze daar wel vind

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 15:11
sander-sp schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:43:
Ik ben opzoek naar de Faregyl Inn waar een master blade trainer zit. Het moet ten zuiden van imperial city liggen, iemand met een wat nauwkeurigere beschrijving. Ik heb al in de strategy guide gekeken, maar er klopt niks van dat kaartje, waar volgens hun de Inn moet zijn staat een fort :O
spoiler:
Recht onder Imperial City ligt The Green Road. Die volg je recht naar beneden op je kaart. Dan zie je op een gegeven moment een afslag (naar links op de kaart). Daar is de Farengyl Inn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 28, en vind zwaarden van maximaal lvl 28 damage.
Nu zijn mijn h-armor en sword skills beiden 100, maximaal dus.

Maar nu wil ik verder levellen en vind ik enkel bijlen (blunt) of hamers van 7 damage.
Niet echt interessante optie lijkt me, spelen jullie door met zelfde kitje of toch maar wisselen van equipment om door te kunnen blijven levellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

legion, ik heb nu AF op 4 staan in de drivers zelf. (aangeraden word op 16 maar dit vertraagt teveel bij mij en je ziet geen verschil met 4)
dit maakt de grond een flink stuk gedetaileerder zonder dat je veel fps moet inleveren.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:03:
Ben nu lvl 28, en vind zwaarden van maximaal lvl 28 damage.
Nu zijn mijn h-armor en sword skills beiden 100, maximaal dus.

Maar nu wil ik verder levellen en vind ik enkel bijlen (blunt) of hamers van 7 damage.
Niet echt interessante optie lijkt me, spelen jullie door met zelfde kitje of toch maar wisselen van equipment om door te kunnen blijven levellen
tja, lang leve het level systeem. Er dropt alleen gear passend bij je skills. Ik heb idd hetzelfde. Blade op 98 ofzo en blunt op 30 :D
er droppen nu 20dmg zwaarden(ben ook lvl20) en 8dmg hamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Luck, daar is zeker geen multiplyer voor of wel? Dan zou je dus bij iedere level up altijd luck moeten selecteren om richting de 100 te komen? Vind het toch altijd een van de moeilijkste eigenschappen waar je wat aan zou moeten hebben.

Heeft iemand verder nog een lijstje van de prijzen van huizen in iedere stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:27:
Btw, misschien iets voor de startpost. Er wordt daar de tweak vermeld dat je de uigridload hoger kan zetten om de lelijke textures kwijt te raken. Je kan ook de volgende 3 mods installeren:

Dit levert je iets betere textures op, met een wat langere laadtijd maar niet ten koste van FPS. Met dank aan tweakguides.com :)
biobak schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:18:
Vandaag weer even bezig geweest met het tweaken van Oblivion. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Voor een aantal links hieronder moet je je (helaas) registreren op tessource.net.
  1. Landscape LOD texture replacement, High-res far terrain textures
  2. LOD Normal Map replacement mod
  3. Helder water mod
  4. Loading area ... tekst verwijderen
  5. Korter gras mod
  6. Border regions texture package (voor textures van gebieden waar je niet kunt komen)
En het resultaat (1600x1200, HDR)

[afbeelding]

[afbeelding]
;)
Maar idd wel een absolute aanrader om te gebruiken ja, dus linkje is startpost zou wel mooi zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 05-04-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

crazyx schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:25:
Voor de quest : "Fingers of the mountain, Part II", die al is in deel 5 besproken werd

spoiler:
Je moet daarvoor een Welkynd Stone vinden in de Aelid Ruins. Mij leken de ruines aan Wendir (iets ten zuiden van Chorol) er het meest op trekken, en ikb en daar binnen geweest, maar niets gevonden, en daar buiten ook serieus aant rondzoeken geweest maar niets gevonden. Er is wel ondergronds een deur met security "hard" die ik niet openkrijg, en iets dieper weg nog een deur die remote geopend moet worden op 1 of andere manier.
Zit ik eigenlijk wel op de juiste plek te zoeken? Want ik denk dat ik helemaal het verkeerde aan het doorzoeken ben, en dat dit meer iets is voor later in het spel (ben nog maar een level 2).
Ik heb die quest nog niet eens gedaan, maar ik heb wel de oplossing voor je:
spoiler:
In een andere Aelid Ruin, ik geloof dat ie Riella heet (hij zit dicht bij Cloud Ruler Temple) stikt het van de Welkynd Stones..het stikt er ook van de spoken, skelletjes en boobytraps, maar met een lvl 2 dunmer/knight heb ik daar vrij eenvoudig doorheen gehakt met mn zilveren zwaard..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blombo schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:33:

Heeft iemand verder nog een lijstje van de prijzen van huizen in iedere stad?
spoiler:
Een huisje in Anvil kost 5000, en dan krijg je er een paar spookjes bij ;)
Het is me alleen nog niet gelukt die eindpersoon te verslaan, wordt aan gewerkt. (tips?)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooow dit ziet er erg mooi uit :)
Is dit spel net zoiets als diablo 2?
(bedoel character kiezen en skills ontwikkelen en items verzamelen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo

blombo

Get drunk or die trying

Welkom in 2006 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

@toetje85:

De dingen die jij noemt zijn toepasbaar op zo'n beetje elke RPG. Je moet hier ook items verzamelen, char kiezen en levelen, maar Oblivion is meer een FPS in een middeleeuwse fantasysetting. Deze omschrijving doet het spel alleen geen recht 8) , t is zoveel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

d_star schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:06:
[...]

Ik heb die quest nog niet eens gedaan, maar ik heb wel de oplossing voor je:
spoiler:
In een andere Aelid Ruin, ik geloof dat ie Riella heet (hij zit dicht bij Cloud Ruler Temple) stikt het van de Welkynd Stones..het stikt er ook van de spoken, skelletjes en boobytraps, maar met een lvl 2 dunmer/knight heb ik daar vrij eenvoudig doorheen gehakt met mn zilveren zwaard..
en het kan nor makkelijker:
spoiler:
Als je lid bent van de mages guild, je hoeft de recommendations niet gedaan te hebben, is er in één van de guildhalls een showbox (zon bak met glasplaat), waar er 1 in zit, geen key/lockpicking voor nodig. Ik dacht dat het chedinhall was, maar kan het kompleet mishebben.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:27:
[...]

Kan je ook wel verwachten ook dat het spel op de PC, na tweaks er beter uit kan zien. Mooie vergelijking iig, had leuk geweest als je ook nog dezelfde resolutie had gebruikt :)

@Crazyx hierboven,
spoiler:
Welkynd stones kan je alleen vinden in die Ayleid Ruins, dat jij toevallig in Wendel er geen hebt gevonden is pech hebben. Ga een willekeurige andere in en de kans is groot dat je ze daar wel vind
Kunnen die 3 mod's tegelijk worden gebruikt? Of geeft 1 bijvoorbeeld hetzelfde resultaat als de ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er toevallig ook ergens een map waar alle locations opstaan dus alle kleine stadjes elven ruins mines etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:42:
is er toevallig ook ergens een map waar alle locations opstaan dus alle kleine stadjes elven ruins mines etc etc etc.
Of is er misschien iemand die denkt dat hij of zij al heel ver is. Zou die persoon dan even een screenshotje willen maken van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels de officiele horse armor plugin en hier is het resultaat in steel armor :9

Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/2553/oblivion20060405114028546zf.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice... maar hoe betaal je daarvoor? Met creditcart of kan het ok via SMS? BTW, wel duur 2 euro voor 2 verschillende horse armors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik vind die hele actie een stevige ripoff. Begint EA-proporties aan te nemen. Waarom neemt de developer niet de moeite om die content er meteen in te steken? En als het er bij de release nog niet in zit, waarom dan achteraf niet gratis toevoegen.

Misschien moeten we binnenkort betalen als je op een bepaalde heuvel tulpen wil in plaats van steppegras :D.

Content, extra mappen... vroeger waren die toevoegingen gratis.

Ze hadden beter hun spel wat beter beveiligd tegen kopiëren (gewone kopie van de dvd blijkt te werken), dat ze zulke truken moeten toepassen om gederfde inkomsten wegens kopiëren te compenseren. Dat is niet de uitleg die ze geven, maar dat kan er wel achterzitten.

[ Voor 22% gewijzigd door Hurtebise op 05-04-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gehoord dat je via creditcard moet betalen. maar ik heb hm "anders" voordat er 1000 vragen over komen. Vind het wel zeer mooi gedaan maar 2 euro voor zon kleine plugin vind ik dan ook beetje overdreven. Had er best standaard al in mogen zitten of teminste gratis voor degene met collectors edition.

Edit

BTW nog een handige tip die ik ben tegen gekomen. Als je je savegame een naam wilt geven doe dan het volgende:

ingame naar console met " ~ "
type "save savenaam" in en het spel word onder die naam opgeslagen. Als je er overheen saved word de naam behouden.

/Edit

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psssttt...

Kan iemand nog even de link posten waar je je systeem kan 'testen' op speelbaarheid met diverse games? Ben hem vergeten op te slaan... |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 15:11
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:56:
Kan iemand nog even de link posten waar je je systeem kan 'testen' op speelbaarheid met diverse games? Ben hem vergeten op te slaan... |:( O-)
http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvisor/service/

Horse armor ziet er wel leuk uit, maar echt wakker zal ik er niet van liggen dat ik het niet heb. Een beetje jammer dat Bethesda niet de tools aanbiedt om zelf dit soort plugins te maken. Dat hadden ze volgens mij wel beloofd te doen, maar dan koopt niemand het meer. Er staan ook nog andere plugins op http://obliviondownloads.com, maar die site lijkt er nu uit te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je aan Azura's Star?
Is het gewoon een soul gem die veel waard is en alles in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:41:
Ik heb inmiddels de officiele horse armor plugin en hier is het resultaat in steel armor :9

[afbeelding]
is dat de pc versie?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:55:
ik heb gehoord dat je via creditcard moet betalen. maar ik heb hm "anders" voordat er 1000 vragen over komen. Vind het wel zeer mooi gedaan maar 2 euro voor zon kleine plugin vind ik dan ook beetje overdreven. Had er best standaard al in mogen zitten of teminste gratis voor degene met collectors edition.
/Edit
vraag me af waar jij het dan vandaan hebt? ik kan het nog niet vinden op de "andere" manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe ik een eigen spell maak? enchanten van dingen lukt maar een eigen spell maken kan ik nergens vinden.

edit: la ma, ik heb de spellmaking altar over het hoofd gezien :).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo

blombo

Get drunk or die trying

IE 6.... waarom heb ik ooit die stomme stomme beta van 7 geinstalleerd. BAH :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind het anders ook een die-hard rip-off.. Ik wacht wel tot een modder hem gratis te downen aanbied als plugin ;). Anyways, ik ben pas level 22 ofzo, en halverwege de mainquest, maar ik kan niet wachten tot de 1e expension er komt :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07 08:52
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:15:
[...]

vraag me af waar jij het dan vandaan hebt? ik kan het nog niet vinden op de "andere" manier.
Dan kan je toch niet zo goed zoeken ;)

Ondertussen is het me bijna gelukt om van dat enorm vervelend vampier-gedoe af te geraken, kmoet alleen nog een of andere vampier afmaken in the middle of nowhere, en vermits ik nu alles te voet moet doen (dat kutpaard is nergens meer te vinden) duurt het wel even voor ik er ben 8)7

Ben wel wat goud verloren omdat ik alles gekocht heb, maar op het einde zou ik 2500 goud terugkrijgen dus dat valt dan wel weer mee. Dan koop ik me ineens een deftig paardje om die plugin eens uit te testen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Bart1983 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:40:
[...]

Kunnen die 3 mod's tegelijk worden gebruikt? Of geeft 1 bijvoorbeeld hetzelfde resultaat als de ander?
Ik heb die er ook all 3 er op staan. Ze werken all 3 samen. De 3 Landscape mods zijn erg mooi.

1# LOD Normal Map replacement for Oblivion 88MB groot
What this does:
This replaces the normal maps for the distant land (this determines the shadows).
These files are significantly larger than the originals thus may use more memory.
I personaly havent noticed a framerate differance but this does not mean you wont.

2#Landscape LOD replacement textures 21MB groot
What does it do?
Replaces the original 1024x1024 landscape LOD textures with improved 2048x2048 textures.
Makes the far-off terrain look much less blurry.
This version includes only the 12 textures for the 'inner Tamriel' - the part of Cyrodiil you can normally travel across.

3#Landscape LOD replacement textures Tamriel worldspace border regions 42MB groot
What does it do?
Replaces the original 1024x1024 landscape LOD textures with improved 2048x2048 textures.
Makes the far-off terrain look much less blurry.
This package includes the 24 textures of Tamriel worldspace not in the base package, covering the border regions that you can't normally travel to.
It is possible to use these textures without having the base package installed, but that would be a bit pointless.

Downloaden van files kan op de deze site tessource

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:14:
Wat heb je aan Azura's Star?
Is het gewoon een soul gem die veel waard is en alles in past?
spoiler:
Azura star is een soulgem waar alles inkan en na gebruik niet verdwijnt. Je kan hem dus eindeloos hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

* :/ *

Wat is overigens dat balkje onder je zwaard?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Sfinx- schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:28:
[...]

Dan kan je toch niet zo goed zoeken ;)

Ondertussen is het me bijna gelukt om van dat enorm vervelend vampier-gedoe af te geraken, kmoet alleen nog een of andere vampier afmaken in the middle of nowhere, en vermits ik nu alles te voet moet doen (dat kutpaard is nergens meer te vinden) duurt het wel even voor ik er ben 8)7

Ben wel wat goud verloren omdat ik alles gekocht heb, maar op het einde zou ik 2500 goud terugkrijgen dus dat valt dan wel weer mee. Dan koop ik me ineens een deftig paardje om die plugin eens uit te testen :7
nou dat kut paard staat gewoon bij de stables als je fast travel naar een stad hebt gedaan
"your horse is stabled outside the city walls"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad pc versie en kan hier niet vertellen waar ik het vandaan hebt.

Weet iemand hier eigelijk waarom de 100% resist poison van argonians nuttig moet zijn :?
Ben nog niet 1 keer een vijand tegen gekomen die poison damage geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:33:
[...]

spoiler:
Azura star is een soulgem waar alles inkan en na gebruik niet verdwijnt. Je kan hem dus eindeloos hergebruiken.
Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D :D :D Vet!

Elven horse armor:

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/2142/shorse13wv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/6652/shorse24ui.jpg

Nu hopen dat er nog meer armors komen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Waar kan ik echt dure armor vinden? Ik wil ze graag jatten, of halen uit dungeons?

Ben nog steeds op zoek naar Pearl, en Deadra armor.

Edit: het moet wel heavy zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door PcManiaxx op 05-04-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
PcManiaxx schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:56:
Waar kan ik echt dure armor vinden? Ik wil ze graag jatten, of halen uit dungeons?

weet je nog steeds niet dat dit aan het level scaling systeem gebonden is ? 8)7

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PcManiaxx schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:56:

Pearl? Volgens mij bestaat dat niet hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Angeloonie schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:35:
[...]

Je hebt mail ;)

Wat is overigens dat balkje onder je zwaard?
health bar van zn zwaard mischien?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.