Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Nog vreemder

nu heb ik zo'n vampire cure potion, nu staat het ipv bij de potions bij dingen als de lockpics, en ik kan het 'niet equippen' :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Wie is het met deze stelling eens?

Oblivion is GTA:San Andreas maar dan met een fantasy setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PHiXioN schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 03:08:
Oude savegame laden en nog eens proberen...

Btw weet iemand wat je met die soul gems moet? Ik verkoop ze altijd maar omdat ik er niets mee kan, haha.
Gevulde soul gems wapens idd opladen, maar ook enchanten van items. Zelf gister een ring gemaakt met permanent water breathing (Ring of Argonian Breath :Y) ). Was geloof ik een petty soul + ring en is 2K gold waarde :)
killingdjef schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 06:28:

Hmmm, nog niet helemaal wakker? GTA is totaal geen RPG, heeft alleen lichte RPG trekjes. Het idee achter het spel is ook totaal anders, de main quest, side-quests, etc. etc.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Kan iemand mij eens uitleggen hoe dat charmen werkt?
Als je met een persoon praat kun je hem overhalen of zo, dan krijg je zo'n rondje, in vieren gedeeld, met verschillende manieren om iemand over te halen, en door naar het gezicht te kijken kun je zien hoe hij reageert op die manier. Tot zover snap ik het.

En dan? Want je moet altijd alle vier de dingen proberen en van eentje wordt ie sowieso pissed off, dus wat doet het? Wat heeft het voor nut? Want als je klaar bent, loop je gewoon weg.

spoiler:
Ik zit nu bijvoorbeeld in Bruma, bij die quest met Jorundr. En zijn vrouw wil dus niet tegen me praten. Ik denk probeer dat eens, maar dat heeft geen nut... Tips hiervoor?

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Garoth schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:18:
Als je met een persoon praat kun je hem overhalen of zo, dan krijg je zo'n rondje, in vieren gedeeld, met verschillende manieren om iemand over te halen, en door naar het gezicht te kijken kun je zien hoe hij reageert op die manier. Tot zover snap ik het.

En dan? Want je moet altijd alle vier de dingen proberen en van eentje wordt ie sowieso pissed off, dus wat doet het? Wat heeft het voor nut? Want als je klaar bent, loop je gewoon weg.

spoiler:
Ik zit nu bijvoorbeeld in Bruma, bij die quest met Jorundr. En zijn vrouw wil dus niet tegen me praten. Ik denk probeer dat eens, maar dat heeft geen nut... Tips hiervoor?
het idee is dat je ervoor moet zorgen dat de grote balken bij de goede dingen komen, en de kleine balken bij de slechte dingen.

als ze in de eerste instantie al niet met je willen praten zul je een charm spell of scroll oid moeten gebruiken.

Het nut? Extra korting bij shops en dergelijke, extra speechcraft skill, en meer informatie bij quests. (en misschien hogere beloning en/of betere questvoorwaarden, maar daar ben ik nog niet helemaal uit)

[ Voor 11% gewijzigd door Magic op 04-04-2006 08:31 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garoth schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:18:

spoiler:
Uhm laten we Admire nemen , als je je muisaanwijzer boven admire houd en diegene laat een blij gezicht zien krijg je daar veel 'charmingpunten' van . hoe groter dat oranje geval hoe meer punten . Dus probeer bij de blije gezichten het meest gevulde en bij boze gezichten het minst gevulde zodat je niet al te veel punten verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
Desolation Angel schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 03:18:
Nog vreemder

nu heb ik zo'n vampire cure potion, nu staat het ipv bij de potions bij dingen als de lockpics, en ik kan het 'niet equippen' :s
die potion die je niet kan equippen is voor de count in chorrol (waar je heen moest om te vragen hoe je aan zo'n potion kon komen) de andere moet je zelf opdrinken ... misschien gaat dat automatisch als je die potions krijgt, en heb je em al opgedronken :? kijk anders ff of je nog steeds vampirism hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een mailtje van Bol.com:
Geachte heer KenSentMe,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.

Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:

Bestelnummer: #########

Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 49.99 The Elder Scrolls 4, Oblivion (collector's
Editon) (dvd-Rom)

-------------------------------
EUR 49.99 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 51.94 Totaalbedrag
Heb ik anderhalve week geleden uit frustratie toch maar de 'gewone' editie gekocht omdat Bol.com de CE niet meer zou hebben, zit ik straks op eens met twee exemplaren, maar wel met een Collectors Edition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand in de main quest voorbij paradise island gekomen?
Ik zit hopeloos vast :(

spoiler:
Heb de "band of the chosen" gepakt om de "grotto" (grot) op paradise island in te komen. Maar binnenin kan ik na de 2e deur niet verder. Ik zit tussen 2 gesloten deuren in, en zodra ik voor de deur sta om naar paradise island te gaan krijg ik een magic spell tegen me aan en weigert de deur open te gaan.. (dit is overigens niet de deur zoals ik binnengekomen ben, dit is namelijk de 4e deur nadat je binnengekomen bent) Verder kan ik niks anders vinden dan 2 hendeltjes om een paar kooien met mensen erin in het lava te laten zakken. thats all. Nu is mijn "band of the chosen" wel kapot en repairen kan ik hem niet want ben nog geen journeyman in armorer. Maar vraag me af of het hier mee te maken heeft.

Btw Jeaffre is doodgegaan voor de 3e grote gate tijdens het vechten, misschien iets mee te maken?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen misschien ook maar eens vampier worden :)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hoe het charmen werkt staat echt goed uitgelegd in het boekje :P
Dus een tip: Lees de handleiding, zal veel vragen schelen.

Gister ben ik maar opnieuw begonnen, een mage in heavy armor (dwarven) met een 1h dwarven sword en dwarven shield is leuk, maar je kan niets meer meenemen. Ook de Atronach birthsign is leuk maar erg lastig, ik zat altijd zonder mana en gebruikte manapots alsof het water was.
Nu een full fledged mage onder de lady birthsign, dus weer natuurlijke manaregen.

Kwa crashes weinig last van, alleen 1x dat ik bij Anvil last had dat ik door alle muren heen kon lopen en dus een stad niet in kon, kon er wel doorheen maar er was niets behalve slechte textures :P Waar ik wel last van heb is dat als ik uit het spel ga dat het spel crashed, meestal op te lossen door op esc te rammen om het debug schermpje te killen.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Gisteren maar weer een stukje verder van de main quest gedaan.
Ben nu één van de Knights (ben even de namen kwijt van die royal knights).
Is wel leuk met een Katana in je handen en full armor.
In die omgeving ook een dungeon ingegaan, maar moet nu weer helemaal naar buiten.
Denk dat ik de eerste dungeons maar eens in ga. Kijken wat er allemaal te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 02:32
Misschien is het al 3x langs geweest hier, maar ik kan het niet vinden.

Ik heb een probleempje met de pc versie als ik een chameleon spell gebruik. Mijn fps dropt naar om en nabij de 1 fps. Heeft iemand anders dit probleem ook? Is er een ini-tweak die dit kan voorkomen?

Ik gok dat het iets met SM3.0 te maken heeft.

Specs:
A8N-E Deluxe S939
A64 3000+ @ 2450 Mhz
1 Gb mem @ 200 Mhz
Radeon X850XT 256 Mb
Windows XP SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kikibu schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:45:

Ik heb een probleempje met de pc versie als ik een chameleon spell gebruik. Mijn fps dropt naar om en nabij de 1 fps. Heeft iemand anders dit probleem ook? Is er een ini-tweak die dit kan voorkomen?

Specs:
A8N-E Deluxe S939
A64 3000+ @ 2450 Mhz
1 Gb mem @ 200 Mhz
Radeon X850XT 256 Mb
Windows XP SP2
Het is al eerder langsgekomen idd, maar nog geen 3x B) ([rml]Vash_Stampede in "[ PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion..."[/rml])

Alleen ik zou is op t officiele forum kijken, oplossing is hier iig niet langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Iemand al kaarsjes tegengekomen? Dat vond ik namelijk zo kewl aan morrowind. Om mijn huisje vol met kaarsjes te planten. Helaas ben ik ze nu nog niet tegen gekomen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blombo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:20:
Iemand al kaarsjes tegengekomen? Dat vond ik namelijk zo kewl aan morrowind. Om mijn huisje vol met kaarsjes te planten. Helaas ben ik ze nu nog niet tegen gekomen/
Ik heb ze wel gezien, maar je kunt ze volgens mij niet oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

blombo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:20:
Ben tig kaarsen tegengekomen B) GEwoon zoeken in de wat minder offciele plaatsen :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:39:
Is "Polymorphic Hemophilia" (oid) de ziekte waardoor je na verloop van tijd een vampier wordt?

Mijn character heeft het opgelopen in een gevecht met een vampier, maar ik zie nergens ook maar enige melding dat hij besmet is of wat de effecten zijn; beetje vaag IMO.
druk op F3 en dan meest rechtse icoon drukken, daar staan al je opgelopen effecten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia

Specs:
A8N-E Deluxe S939
A64 3000+ @ 2450 Mhz
1 Gb mem @ 200 Mhz
Radeon X850XT 256 Mb
Windows XP SP2
Heb je hetzelfde probleem ook als je in de buurt van een Oblivion gate komt?
Ik denk namelijk dat het effect van die dingen net als bijvoorbeeld de Assassins die dood gaan een probleem hebben met AA. Deze heb ik bij mij uitgeschakeld en alles loopt zonder problemen.

Handige site voor in de OP. Het betreft een site met database van items in Oblivion.
http://www.gamebanshee.com/oblivion/searchequipment.php

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 04-04-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:03

Haan

dotnetter

Even deze side-quest al eens gehad?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c9e480e435edd509958d6f4cf4a54bbd/full.jpg

Kom je in een geschilderd landschap terecht, heel gaaf _/-\o_

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12

Specs:
A8N-E Deluxe S939
A64 3000+ @ 2450 Mhz
1 Gb mem @ 200 Mhz
Radeon X850XT 256 Mb
Windows XP SP2
Die X850XT heeft voor zover ik weet geen Shadel Model 3.0, dus het lijkt me stug dat het daar aan ligt! ;)
Die kaart heb SM2.0b en das net wat anders. Probeer zoals al gezegd eens AA wat lager te zetten (of in mijn geval helemaal uit met mn 9800pro)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo

blombo

Get drunk or die trying

Haan schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:12:

[afbeelding]

Was mijn eerste quest. Ben toen lekker binnendoor geklommen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 12:46
killingdjef schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 06:28:

BS, in GTA ben je zowiezo een kneus.bad guy, hier kan je ervoor kiezen om 'goed' te zijn.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y255/zerouk/c9469c16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y255/zerouk/91e83ed3.jpg

2 pics/foto's van de X360 Horse Armor Mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dementor-NL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-02-2022

[afbeelding]

Dat wel ja. Heel van Gogh achtig geheel.
Alleen die Trolls die er lopen. Lastige jongens. Ze healen ontzettend snel. Vooral als je nog niet zulke heftige spells hebt (measly level 3 hier). :+

Heeft er iemand een goede tactiek voor?

Cheers,
Dulin Duskhawk -> Fast BattleMage of Cyrodiil O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
The Dementor-NL schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:35:
[...]

Dat wel ja. Heel van Gogh achtig geheel.
Alleen die Trolls die er lopen. Lastige jongens. Ze healen ontzettend snel. Vooral als je nog niet zulke heftige spells hebt (measly level 3 hier). :+

Cheers,
Dulin Duskhawk -> Fast BattleMage of Cyrodiil O-)
spoiler:
Terpentine! Deze krijg je en moet je op je wapen doen. Volgens mij dan maar één keer slaan en dan is er al eentje dood. Ikzelf zou het vlak voordat dat beest bij je is op het wapen gooien.

[ Voor 17% gewijzigd door Arunia op 04-04-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:38:
[...]

spoiler:
Terpentine! Deze krijg je en moet je op je wapen doen. Volgens mij dan maar één keer slaan en dan is er al eentje dood. Ikzelf zou het vlak voordat dat beest bij je is op het wapen gooien.
Waar vind ik die quest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dementor-NL
NielsOveres schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:38:
[...]

spoiler:
Hmmm... gedaan. Op zowel pijlen als mijn trusty zwaard. Dat voelde hij wel. Maar healde zich voordat ik enige klap van betekenis erachteraan kon gooien.
Maar goed: heftiger destruction spell nodig denk ik. En iets meer oefening ;).
Ik ga het straks maar weer eens proberen. Bedankt voor de tip iig!

Cheers,

Dulin Duskhawk -> Fast Battlemage of Cyrodiil O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo

blombo

Get drunk or die trying

....

spoiler:
Dat zeg ik ghehe. Gewoon linksom de heuvels over, ik kwam 2 trolls tegen, en met de spells terpentine die je krijgt moet dat een makkie zijn. In ieder geval wel op level 1

[ Voor 4% gewijzigd door blombo op 04-04-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Die terpentine hielp wel goed ja, alleen had ik alles al verbruikt en toen kwamen er op het laatst nog 2 van die trollen tegelijk :/ Rennen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 18:09
Heb een naar probleem, ik wil rusten zodat ik een level verder kom.
Ik safe altijd voor ik een bed opzoek, maar elke keer waneer ik ga slapen wordt ik nu vampier. al spoel ik een dagje vooruit of al gebruik ik een ander bed. ik wordt altijd vampier :r

Is hier een goede oplossing voor? ik ga van level 5 naar 6

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dementor-NL
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:42:
[...]

Deze quest is te vinden in Cheydinhal. Vraag willekeurige burgers naar de laatste Rumors en je komt vanzelf op de topic van de verdwenen schilder...

Cheers,

Dulin Duskhawk -> Fast Battlemage of Cyrodiil O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPanic schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:48:
Ik safe altijd voor ik een bed opzoek, maar elke keer waneer ik ga slapen wordt ik nu vampier. al spoel ik een dagje vooruit of al gebruik ik een ander bed. ik wordt altijd vampier :r

Gebruik de search B) Er is al heel veel langsgekomen mbt vampires en vampirism. (Waarschijnlijk kan je er niks meer aan doen, kijk of een cure desease potion helpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:42:
[...]

spoiler:
Deze terpentine krijg je gewoon als je in het schilderij zit.
De quest zelf zit in het dorpje ten noord oosten van de imperial city.

Ik ben in principe in de quest gewoon begonnen en tegen het einde bleef er bij mij 1 troll over.
Deze heb ik omzeilt door om te lopen zodat ik niet in z'n zichtsveld stond. Dit ging bij mij goed.
Terug ben ik over de heuvels gegaan. Eigenlijk niet gekeken wat er gebeurt wanneer je gewoon naar buiten springt de "woestijn" in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

PPanic schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:48:

Ga naar een temple of drink een cure disease potion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

[afbeelding]

waar kan je die quest krijgen?

weet iemand overigens ook hoe je aan die eenhoorn komt?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Gem

Ik zag deze benchmarks staan over Oblivion. Wat me opvalt is dat de 7900GTX soms wel 30%+ sneller is dan de normale 7900GT in sommige situaties , terwijl de GTX kaart alleen hoger is geclocked ? :?

Hier nog een afbeelding van 1 van de tests:

Afbeeldingslocatie: http://www.ggmania.com/pics//06/apr/oblivion/ioblivion.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Gem op 04-04-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:11

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik meen dat je die schilder quest in Cheydinhal kan krijgen. Je vangt dan wat rumors op hier en daar over een vermiste schilder.

spoiler:
En die painted trolls zijn idd lastig op low-lvl... Met 1 lading terpetine sloeg ik zo'n beest half dood, en je krijgt maar 6 flessen. Zoek dus een korte weg, je moet naar het zuiden naar het lijk van die thief.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
http://andy360.blogspot.com/

Alstu,
blog met een filmpje waar je de Unicorn kunt vinden en ook de skeleton key }) .
Nog niet uitgeprobeert, maar voor de mensen die geinteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:33:
http://andy360.blogspot.com/

Alstu,
blog met een filmpje waar je de Unicorn kunt vinden en ook de skeleton key }) .
Nog niet uitgeprobeert, maar voor de mensen die geinteresseerd zijn.
Leuk, wel jammer dat ik nu ook heb gezien hoe je unlimited gold kunt krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gem schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:06:
Ik zag deze benchmarks staan over Oblivion. Wat me opvalt is dat de 7900GTX soms wel 30%+ sneller is dan de normale 7900GT in sommige situaties , terwijl de GTX kaart alleen hoger is geclocked ? :?

Hier nog een afbeelding van 1 van de tests:

[afbeelding]
0% reprensief, 70 fps is egr veel in de bergen, waarschinjnlijk staat gras en veel andere dingen uit die juist de grafishe pracht veroorzaken, zonder deze dingen zijn er ook veel minder pixelshader opdrachten, daarom scoort de 7900 hoger dan de x1900. Zet je alles open en komt er veeel pixelshader geweld bij kijken gaat de x1900 de 7900 gtx voorbij.
Ik haal zelf 25-40 steady fps, ik merk af en toe dat me fps wel iets onder 25 komt maar zelfs dan tegen meerder tegenstanders jump ik vrolijk in het rond met me hoge speed zonder last te hebben van framedrops. Ik draai op 1028-1024 alles op het hoogste en grid distance op 7.
Nogmaals, als deze benchmarks echt zijn, zijn ze alsnog nog 0% reprensief

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello,

het heeft al eens erop gestaan, maar kan het niet meer vinden, heb een s goed over mn miner en major skill nagedacht en het krijgen van de 5x multi, en wil een paar van mn major skills omruilen met minor omdat ik te snel level (20 min voor een lvl door bv open easy lock of light te casten)

Mijn idee nu is van elke strength, endurance enz een in je major en je minors lvl-en, dan max je je char opeen laag lvl uit.

wie heeft ereen link naar deze tweak minor en major omwisselen in een bestaand char

en een tweak om je birthsign te verandern wil namelijk meer magicka birthsign

alvast bedankt

echt wel VET spel toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:20:
[...]

Ik weet niet welk level jij ondertussen bent, maar vanaf ~15 ga je genoeg gold vangen voor random loot.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:33:
hello,

het heeft al eens erop gestaan, maar kan het niet meer vinden, heb een s goed over mn miner en major skill nagedacht en het krijgen van de 5x multi, en wil een paar van mn major skills omruilen met minor omdat ik te snel level (20 min voor een lvl door bv open easy lock of light te casten)

Mijn idee nu is van elke strength, endurance enz een in je major en je minors lvl-en, dan max je je char opeen laag lvl uit.

wie heeft ereen link naar deze tweak minor en major omwisselen in een bestaand char

en een tweak om je birthsign te verandern wil namelijk meer magicka birthsign

alvast bedankt

echt wel VET spel toch ;)
Ga op zoek naar de console commands, daarmee kan je vanalles aanpassen. gamefaqs.com heeft misschien een lijst staan en anders google wel :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
tip voor mensne die spellsword spelen en geen intel mulitplier krijgen: maak veel potions en up je mystic en conjuration skill dan heb je elke lvl up +5 multieplier erop :D ook al gebruik je de spells niet in combat cast ze gewoon zodat je je skills een paar lvls up brengt voordat je zelf lvl up wordt. Summon is ook erg handig, want het is nu wel erg pittig aant worden op lvl 30 tegen meerdere tegenstanders, wat afleiding is dan meer dan welkom :)
soms ben je echt gewoon een paar minuten aant hakken voordat een sterke tegenstander down is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 02:32
vosss schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:18
[...]

Die kaart heb SM2.0b en das net wat anders. Probeer zoals al gezegd eens AA wat lager te zetten (of in mijn geval helemaal uit met mn 9800pro)
Bedankt, hij stond nog aan van toen ik mijn instellingen aan het uitproberen was. Bedankt voor de replies, het werkt perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:20:
[...]

Daar heb ik zelf overheen gekeken. Mijn excuses hiervoor.
Er staat dus nog meer op deze blog dan alleen de unicorn en de skeleton key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Weet iemand ook waar ik azura's star kan vinden? Zou een uitkomst zijn om steeds mijn staf mee te kunnen aanvullen.. Gaan flink wat Grand Soul Gems doorheen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:48:
Weet iemand ook waar ik azura's star kan vinden? Zou een uitkomst zijn om steeds mijn staf mee te kunnen aanvullen.. Gaan flink wat Grand Soul Gems doorheen de laatste tijd.
Zoek in het noorden naar de statue van Azura

En als je wil weten waar die ongeveer precies staat:
spoiler:
Vlakbij de temple o/t ancient Moths, noord van Bruma iig mocht je die temple ook nog niet gezien hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:40:
tip voor mensne die spellsword spelen en geen intel mulitplier krijgen: maak veel potions en up je mystic en conjuration skill dan heb je elke lvl up +5 multieplier erop :D ook al gebruik je de spells niet in combat cast ze gewoon zodat je je skills een paar lvls up brengt voordat je zelf lvl up wordt. Summon is ook erg handig, want het is nu wel erg pittig aant worden op lvl 30 tegen meerdere tegenstanders, wat afleiding is dan meer dan welkom :)
soms ben je echt gewoon een paar minuten aant hakken voordat een sterke tegenstander down is :(
Level 30? Wauw. Ik heb 25uur gespeeld en ben Level 7 :P Ben ook wel Thief maarja... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:40:
Weet je waar ik zo bang voor ben als je dit doet....
Het is maar de vraag HOE precies monsters met je mee levellen.
Wordt er alleen gekeken naar level, of is je strength/endurance etc ook bepalend voor je tegenstander?

Wat is namelijk het probleem, als je alle manieren probeert om door te blijven levellen:
Stel je bent dark elf met major skills h-armor en blade.. Op gegeven moment ben je master swords en armor, kan je niet een level hoger komen door te slashen maar wel door bijvoorbeeld blunt wapens of magic te gebruiken. Echter zal je opnieuw moeten beginnen met sterk worden in deze manieren van aanvallen en zo gebeurt het je makkelijk dat je uren op een beest staat in te hakken etc omdat je blunt skills bijvoorbeeld nog laag zijn. Ik ben lekker mijn setje blijven gebruiken (sword en h-armor) om te voorkomen dat ik straks level 50 ben met gemiddelde sword / blunt / magic skills. Dan blijf ik liever met een net zo sterk zwaard lopen op lvl 28

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:20
ok, ik heb dus dat zwaard van umbra, en daarmee kan je souls trappein soul gems, maar daarvoor moet je wapen wel opgeladen zijn, waarvoor je geladen soul gems moet hebben, waarvoor je je opgeladen zwaard nodig hebt, waarvoor je je geladen soul gems nodig hebt, die je oplaadt met je opgeladen zwaard, hoe laadt je je zwaard op? door soul te trappe met je opgeladen zwaard, waarvoor je opgeladen soul gems nodig hebt,,,huh? ligt het aan mij of is dit een beetje dom..je kan natuurlijk ook andere wapens opladen met je soul gems, maar dan nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

je zeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
PHiXioN schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 03:08:
Oude savegame laden en nog eens proberen...

Btw weet iemand wat je met die soul gems moet? Ik verkoop ze altijd maar omdat ik er niets mee kan, haha.
haha, heb jij even de meest waardevolle items verkocht....

Naast opladen van magische wapens, kan je er ook wapens mee enchanten.
6pack15 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:05:
ok, ik heb dus dat zwaard van umbra, en daarmee kan je souls trappein soul gems, maar daarvoor moet je wapen wel opgeladen zijn, waarvoor je geladen soul gems moet hebben, waarvoor je je opgeladen zwaard nodig hebt, waarvoor je je geladen soul gems nodig hebt, die je oplaadt met je opgeladen zwaard, hoe laadt je je zwaard op? door soul te trappe met je opgeladen zwaard, waarvoor je opgeladen soul gems nodig hebt,,,huh? ligt het aan mij of is dit een beetje dom..je kan natuurlijk ook andere wapens opladen met je soul gems, maar dan nog steeds
Neuh, hij zeurt niet, hij zit met hetzelfde dillema als mijzelf. Het schiet namelijk absoluut niet op, misschien met Azura's Star maar lastige vijanden gaan aanvallen, misschien door sterke souls te vangen krijg je een betere cyclus.

[ Voor 57% gewijzigd door Cardinal op 04-04-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook items enchanted met die gevulde soulstones ;)

Btw, waar/wanneer kan ik eigenlijk de soultrap spel kopen? Ben dan nu bezig me magic te boosten want ik wil graag gaan soultrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:00:
[...]

Wordt er alleen gekeken naar level, of is je strength/endurance etc ook bepalend voor je tegenstander?

Wat is namelijk het probleem, als je alle manieren probeert om door te blijven levellen:
Stel je bent dark elf met major skills h-armor en blade.. Op gegeven moment ben je master swords en armor, kan je niet een level hoger komen door te slashen maar wel door bijvoorbeeld blunt wapens of magic te gebruiken. Echter zal je opnieuw moeten beginnen met sterk worden in deze manieren van aanvallen en zo gebeurt het je makkelijk dat je uren op een beest staat in te hakken etc omdat je blunt skills bijvoorbeeld nog laag zijn. Ik ben lekker mijn setje blijven gebruiken (sword en h-armor) om te voorkomen dat ik straks level 50 ben met gemiddelde sword / blunt / magic skills. Dan blijf ik liever met een net zo sterk zwaard lopen op lvl 28
Het is volgens mij zo dat monsters "upgraden" aan de hand van je level. Ben je tussen level 1 en 10 bijvoorbeeld kom je een zombie tegen en ben je boven level 20 dan kom je bijvoorbeeld een liche king tegen o.i.d. Ideaal gezien dus.. zou je echt onverslaanbaar moeten zijn als je level 1 bent en als je major skills gemaxt hebt :)

Dat.. of rond level 30 of hoger zitten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met respawnen in dit spel?
Als ik een "Ayleid Ruin" uitroei, spawnen de beesten er dan na enkele dagen weer (en ook de inhoud van schatkisten)?

Het gaat erom dat ik al enkele vol met "ghosts" heb uitgeroeid, en ik nu Ectoplasm nodig heb maar nergens die ghosts meer tegen lijk te komen.

Oh, en kan iemand mij wijzen naar een shop waar ik "Drain Magicka" en "Fortify Magicka"-achtige spells kan kopen?
Heb reeds enkele Mages Guilds' doorzocht maar nog niets gevonden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:13:
Oh, en kan iemand mij wijzen naar een shop waar ik "Drain Magicka" en "Fortify Magicka"-achtige spells kan kopen?
Heb reeds enkele Mages Guilds' doorzocht maar nog niets gevonden.
Heb je die soms nodig voor een quest :?

spoiler:
Als het er een is voor de Mages Guild dan zou ik adviseren om bij de tweede persoon in de dungeon te kijken in de schatkist achter hem, daar liggen twee van deze spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
jah, je hebt er pas wat aan, als je ong un grand soul gem vindt, zoek die maar ''ff'' kheb er net 4, in me hele spel,

oja, en voor die mensen die zegge dat het niet uitmaakt wanneer je de poort neemt naar oblivion, herbbe het(volgens mij) fout, want mijn 1e spel, ging ik er naar toe op lvl 1, ik kon er bijna letterlijk doorheen lopen. nu begon ik er maar eens aan op lvl 9, kging meteen dood, nu heb ik wel heeeeeell goed armor en wapens voor mijn level, en dan wordt het pas makkelijker, maar het is op lvl 1 wel makkelijker, aangezien je toch geen duur armor nodig heb
(en dat ''ff restoren'' helpt ook niks op lvl 9, gaat ong 1 mm health bij, en un er gaat un kwart magicka weg)

[ Voor 6% gewijzigd door 6pack15 op 04-04-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:30:
jah, je hebt er pas wat aan, als je ong un grand soul gem vindt, zoek die maar ''ff'' kheb er net 4, in me hele spel,

oja, en voor die mensen die zegge dat het niet uitmaakt wanneer je de poort neemt naar oblivion, herbbe het(volgens mij) fout, want mijn 1e spel, ging ik er naar toe op lvl 1, ik kon er bijna letterlijk doorheen lopen. nu begon ik er maar eens aan op lvl 9, kging meteen dood, nu heb ik wel heeeeeell goed armor en wapens voor mijn level, en dan wordt het pas makkelijker, maar het is op lvl 1 wel makkelijker, aangezien je toch geen duur armor nodig heb
(en dat ''ff restoren'' helpt ook niks op lvl 9, gaat ong 1 mm health bij, en un er gaat un kwart magicka weg)
Heal Major Wounds doet de truuc, kost wel bergen mana/energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

6pack15 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:30:

Dat kan best, want ik ben nog een Newbie, en level 1, en ik ging met super veel gemak door de 1e gate heen, moorde alle beesten met 1 slag(met zo'n 1handed mace die je van een van die aedra ofzo krijgt.)

Maar kan iemand mij zeggen waar precies die dungeons rond Imperial city, want ik kan er namelijk geen 1 vinden 8)7
En wat is nou precies de bedoeling van een soul gem? ik heb zo'n soul gem, maar ik kan er niks mee.

Alvast bedankt.
Groetjes,Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:13:
Hoe zit het eigenlijk met respawnen in dit spel?
Als ik een "Ayleid Ruin" uitroei, spawnen de beesten er dan na enkele dagen weer (en ook de inhoud van schatkisten)?
spawnd ook de handelswaar bij een trader eens in de... ??
Want ik koop nu zo een beetje alle ingredients op, maar ondertussen wordt het wel een beetje schaars allemaal.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Over de "waar kan ik ... spells kopen". In elke mage guild liggen boeken met de mage guild charter etc. Achterin dit boek staat een lijst met welke spells je in welke plaats kunt kopen.

Soul Link is mysticism, dus moet je naar de stad met mysticism toe.

Uitzondering zijn de drain spells. Die zijn "restoration" en kun je bij kerken etc kopen.

Voor mensen die willen weten wat de beste magic is om te nemen: "conjuration". Pas wel op, deze school is dus zwaar overpowered in vergelijking met de anderen. Het stomme is dat je voor advanced training wel een quest moet doen om de trainer te vinden, maar dat je "summon daedra lord" al op level 5 kunt kopen (en eventueel casten).

mijn probleem is nog steeds "mercantile" ik kreeg deze skill maar niet hoger op een fatsoenlijke manier. ook al koop ik de hele inventory van een winkel en verkoop ik die weer (tegen de scherpste prijs), dan nog gaat mijn mercantile nauwelijks een millimeter vooruit. Iemand nog tips?

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar is de paardenarmor voor de PC te downloaden?
* anandus kan het niet vinden

Edit:
Het is alleen voor de X-box :( :( :( :( :(

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 04-04-2006 15:06 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Belgar schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:00:
Over de "waar kan ik ... spells kopen". In elke mage guild liggen boeken met de mage guild charter etc. Achterin dit boek staat een lijst met welke spells je in welke plaats kunt kopen.

Soul Link is mysticism, dus moet je naar de stad met mysticism toe.

Uitzondering zijn de drain spells. Die zijn "restoration" en kun je bij kerken etc kopen.

Voor mensen die willen weten wat de beste magic is om te nemen: "conjuration". Pas wel op, deze school is dus zwaar overpowered in vergelijking met de anderen. Het stomme is dat je voor advanced training wel een quest moet doen om de trainer te vinden, maar dat je "summon daedra lord" al op level 5 kunt kopen (en eventueel casten).

mijn probleem is nog steeds "mercantile" ik kreeg deze skill maar niet hoger op een fatsoenlijke manier. ook al koop ik de hele inventory van een winkel en verkoop ik die weer (tegen de scherpste prijs), dan nog gaat mijn mercantile nauwelijks een millimeter vooruit. Iemand nog tips?
Wie heeft er een advanced trainer voor conjuration nodig? Ik ben er al 73 in door bijna altijd iets te summonen 8) Ook Illusion gaat hard bij mij, 93, nog even en ik kan 100% Chameleon voor langer als 15 seconden ofzo, kan natuurlijk ook de heletijd recasten nu, maximaal 13 seconden per spell 100% chameleon, anders wordt ie 100 Illusion only (spreuken maak ding) :)

Ik zag iemand z'n huis helemaal vol leggen met zooi, verkoop alls onder 3k gewoon, wat scheelt die paar centen, en verder, dump het in kasten, is veel handiger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:43
Oblivion TweakGuide @ TweakGuides.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb al tijdje 100 conjuration maar vergeet waar ik daedra lord enzo kocht. Loop atm met storm atronach maar hijs onwijs slap omdat ie constant ranged gaat staan kutten, zeer frustrerend, waardoor ik als mage dus alle klappen krijg. Zit ik niet echt op te w88n. Ik gebruik nu gewoon maar mn Daedroth weer verder en die trekt het nog wel op lvl 25.

Met mn assassin mn illusion aant oefenen maar die gast heeft ruk voor mana dus dat is btje irritant :P

Owja, weet iemand wat voor range je krijgt met een ring of Detect life met een grand soul gem oid? Kan et atm niet proberen maar vraag het me af. 30 yd ofzo meer wordt het toch wel interessant anders :)

PS: Wat doet Chameleon nou precies? Zien ze je minder snel? Meer dodge ofzo? Ik volg et niet helemaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
hoe kan je met un soul gem iets enchante? moet ie vol zijn? hoe heet het dan als ie vol is, common ofzo?( lekker veel vraagjes die op hetzelfde slaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten wel interessante vergelijkingen in:
Texture size;
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakguides.com/images/Obl_Textures.gif
Tree distance;
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakguides.com/images/Obl_TreeFade.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:00:
[...]

de moeilijksheidsgraad is inderdaad pittig, zelfs zo pittig dat het haast onmogelijk is voor een avarage speler om hier al die monsters neer te hakken, ik ben gechanged van heavy armor naar light armor puur omdat ik zo bijna alle klappen kan ontwijken, als ik ze block ben ik ook nog vaak stunned, wordt ik 3/4 meteen achter elkaar geraakt zonder dat ik iets kan doen, ben ik al weer bijna half dood. Gelukkig kan ik nu wat sterke monsters summonen wat erg handig en bijna onsmisbaar tegen 2/3 tegenstanders. Grootste irritatie is toch echt dat ik 100x moet klikken voordat een sterke tegenstander down gaat...

soms moet ik gewoon de super domme ai abusen om het te halen door ze achter een rots te lokken waar ze altijd zo lekker tegenaan blijven lopen. Maarja genoeg uitdaging en dat is voor mij belangrijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 04-04-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat te denken: Misschien dat iemand zo slim is om dat paardenarmor van z'n X-box naar de pc te kopiëren? Zal waarschijnlijk gewoon een .esptje zijn? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
wat moet je nou met die paarden :) ik loop zelf veel liever door het landschap als ik naar wat nieuws toe moet. kan je mooi verkennen en bloemetjes plukken en je bent er zo want zo groot zijn de afstanden die je moet lopen vanaf een fast travel punt niet. Mischien zijn ze wel handig voor mensne dieniet vooruit komen in heavy armor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een shopkeeper met veel gold coins.

Ik wil al mijn dure items verkopen, maar iedereen die ik gezien heb heeft maximaal 1000 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:44:
Ik zat te denken: Misschien dat iemand zo slim is om dat paardenarmor van z'n X-box naar de pc te kopiëren? Zal waarschijnlijk gewoon een .esptje zijn? :?
Denk dat je er niet lang op hoeft te wachten totdat iemand m kopieeerd en bewerkt zodat deze op de PC te draaien is. Vraag me alleen af of die ook beveiligd is op een of andere manier.

Zouden ze eigenlijk betaalde mods uitbrengen voor de PC? Want het lijkt mij dat ze totaal niet beveiligd kunnen worden (alleen met een licence agreement oid).
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:48:
Weet iemand een shopkeeper met veel gold coins.

Ik wil al mijn dure items verkopen, maar iedereen die ik gezien heb heeft maximaal 1000 :/
Imperial City, Market district. Merchants met 1200 gold.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bah :( Wou die horse armor mod wel bestellen (stond niet bij of hij alleen voor de XBox360 was) maar dan moet je weer eens een credit card hebben ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:48:
[...]

Imperial City, Market district. Merchants met 1200 gold.
Ik bedoel veel geld. Ik heb diverse items die meer dan 5000 gold coins waard zijn.
1200 gold coins is dus niet echt genoeg...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:51:
[...]

Ik bedoel veel geld. Ik heb diverse items die meer dan 5000 gold coins waard zijn.
1200 gold coins is dus niet echt genoeg...
Take it or leave it.

Geloof dat 1500 de max. is, en dat is dan bij een Fence van de thieves guild.

Uiteindelijk kan je met een hoge mercantile skill het max. verhogen door te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo

blombo

Get drunk or die trying

Het enige waar ik niet tegen kan in dit spel, is dat verdomde takkewijf. Die oversized brocolli-head moet continu zo'n bere botje uit haar mouwen toveren ;( echnie fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

blombo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:10:
Het enige waar ik niet tegen kan in dit spel, is dat verdomde takkewijf. Die oversized brocolli-head moet continu zo'n bere botje uit haar mouwen toveren ;( echnie fijn
Gewoon haar met Silence raken 8) Kan ze niks meer..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
lol ja die zijn idd irri
En extra frustrerend: ik moet voor de fighters guild nog 20 berevellen halen, maar die gesummonde beren kan ik niet looten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
hahahah, hij heeft het geloof ik over die ene vijand die eruit ziet als een wandelende tak meets vrouw (a.k.a takkewijf). Die beren zijn inderdaad lastig maar ik heb nu toch zoiets moois opgepikt, een Daedric claymore met attack van 22-25 ofzo. Ik chop door iedereen heen met mn 120 strenght en ben meestal de winaar als ik tegen 3 daedric knights vecht ofzo.

De kunst van het vechten is om te anticiperen, als je weet hoeveel slashes je kan doen voordat de vijand je raakt kun je daarop inspelen. Bij die soort Xenilei (of hoe ze ook heten) kan je precies 2 keer slicen voordat hij je raakt, dus 2 keer snel op je linkermuis knop en dan block in gedrukt houden. In game duurt het langer voordat hij de acties uitvoert maar met Expert block is het kinderspel, je geeft gelijk een beuk terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:30:
[...]

de moeilijksheidsgraad is inderdaad pittig, zelfs zo pittig dat het haast onmogelijk is voor een avarage speler om hier al die monsters neer te hakken, ik ben gechanged van heavy armor naar light armor puur omdat ik zo bijna alle klappen kan ontwijken, als ik ze block ben ik ook nog vaak stunned, wordt ik 3/4 meteen achter elkaar geraakt zonder dat ik iets kan doen, ben ik al weer bijna half dood. Gelukkig kan ik nu wat sterke monsters summonen wat erg handig en bijna onsmisbaar tegen 2/3 tegenstanders. Grootste irritatie is toch echt dat ik 100x moet klikken voordat een sterke tegenstander down gaat...

soms moet ik gewoon de super domme ai abusen om het te halen door ze achter een rots te lokken waar ze altijd zo lekker tegenaan blijven lopen. Maarja genoeg uitdaging en dat is voor mij belangrijk :)
Master h-armor levert op dat je niks meer merkt van het gewicht. Je bent dan net zo snel als dat je het heavy armor niet zou dragen

Dus voor de mensen die geen heavy armor dragen omdat ze anders niks kunnen ontwijken...
bij master skill ben je retesnel in h-armor :D
Het is dus de moeite je char. hierin te trainen door het vaker te dragen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hahaha, flikker ff op zeg: lees de spoiler hier onder is ff. Betreft Vampirism Cure.

spoiler:
Ik zit nu bij een heks in Drakelowe aan de Carbola River of zoiets. Ze wil me helpen naar het zoeken van een Vampirism Cure. Nu moet ik voor haar 5 Grand Soul Gems regelen. Enig idee waar ik dat snel kan halen? Kan namelijk alleen snachts lopen en moet om de haverklap op T drukken voordat de nacht weer valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een handige tip, kwam ik gisteren achter. Vanaf expert armorer kun je de levensduur van wapens en armor verhogen naar 125 en doen ze ook meer damage cq hebben ze een hogere defense. Ben nog geen master dus ik weet niet of je nog hoger dan 125 kunt gaan.

Weet iemand trouwens of het nut heeft om boven de 100 pts (d.m.v. enchanten) te zitten met je skills? Ik heb nu expert heavy armor (91 pts) maar door me hele armor te enchanten staat deze skill nu op 151 pts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

PcManiaxx schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:19:
Hahaha, flikker ff op zeg: lees de spoiler hier onder is ff. Betreft Vampirism Cure.

spoiler:
Ik zit nu bij een heks in Drakelowe aan de Carbola River of zoiets. Ze wil me helpen naar het zoeken van een Vampirism Cure. Nu moet ik voor haar 5 Grand Soul Gems regelen. Enig idee waar ik dat snel kan halen? Kan namelijk alleen snachts lopen en moet om de haverklap op T drukken voordat de nacht weer valt.
Ja heb ik ook gehad, makkelijkste manier:
spoiler:
Die grand soul gems kopen bij de merchants van de mages guild, ik geloof dat elke guild er wel een heeft, gewoon wat meuk verkopen die je daar kan pakken, alembes enzo...

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Geengrenzuh schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:25:
[...]

Ja heb ik ook gehad, makkelijkste manier:
spoiler:
Die grand soul gems kopen bij de merchants van de mages guild, ik geloof dat elke guild er wel een heeft, gewoon wat meuk verkopen die je daar kan pakken, alembes enzo...
spoiler:
Probleem is dat geen enkele merchant bij de Mages Guild met me wil praten :r
Ze zeggen allemaal: go away, dont want your blood!

Edit:
spoiler:
Bah! Geen enkele merchant gevonden die Grand Soul Gems verkoopt. Kan iemand me een duw in de goede richting geven? Waar verkopen ze het specifiek?

[ Voor 15% gewijzigd door PcManiaxx op 04-04-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:06

drooger

Falen is ook een kunst.

Voor diegenen die Umbra hebben gevonden en geen manier hebben om haar te verslaan.. ik deed het zo en heb het voor mijzelf gerechtvaardigd ;) :
Wat dacht je van op een hoger stukje springen en je pijl&boog pakken, zo heb ik al vele vijanden vermoord. Ook die trolls in dat schilderij en allerlij beren...
spoiler:
spoiler:
Ik weet nog een makkkelijkere manier, voedt je eerst eerst op slapende mensen. Daardoor kan je weer tegen het zonlicht, totdat je weer gaat slapen.(na 24 uur pas)

Kijk eens in de huisjes van mages guilds, die hebben heus wel wat van die dingen.

Ik zie trouwens nu overal van die oblivion gates door het land, moet je voor de main quests al die dingen dicht gooien, of is dat voor als je er zin in hebt?

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:05:
[...]

Master h-armor levert op dat je niks meer merkt van het gewicht. Je bent dan net zo snel als dat je het heavy armor niet zou dragen

Dus voor de mensen die geen heavy armor dragen omdat ze anders niks kunnen ontwijken...
bij master skill ben je retesnel in h-armor :D
Het is dus de moeite je char. hierin te trainen door het vaker te dragen
wat is het punt dan van light armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Laatst online: 25-08 23:28
Kan iemand misschien even een paar goede main skills opnoemen voor een thief achtige toon?
Ik speel nu full mage :O ,maar sneaken vind ik veel leuker! :9

Ook ras en sterenbeeld a.u.b.

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
jah, bij mij zie ik nu ook allemaal van die gates, niet normaal, wat ik wel kut vind is dat al die deadric shit zo zwaar is, +-40 ofzo, keb un deadric longsword attack van 8, maar khad al umbra zwaardje met attack van 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn staff is out of charge... kan ik m rechargen of ist einde verhaal?

Ontzettend gaaf spel.. draait redelijk bij mij in 1024x768 op high...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
6pack15 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:26:
jah, bij mij zie ik nu ook allemaal van die gates, niet normaal, wat ik wel kut vind is dat al die deadric shit zo zwaar is, +-40 ofzo, keb un deadric longsword attack van 8, maar khad al umbra zwaardje met attack van 12
was dat niet dremora? daedric is als het goed is veel beter en weegt ook veel meer, is ook veel meer waard dan die dremora wapens, en die umbra weegt trouwens niks want het is een quest item (clavicus vile) ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:46:
Mijn staff is out of charge... kan ik m rechargen of ist einde verhaal?

Ontzettend gaaf spel.. draait redelijk bij mij in 1024x768 op high...
met volle soulgems of varla stones

trouwens ... als ik aa aanzet loopt het op spel opzich wel goed, maar zodra ik bij een oblivion gate kome, of er wordt een spell gecast door iets/iemand dan dropt mijn fps meteen naar 1 of 2 :? heb daar al meer over gelezen in dit topic maar vroeg me dus af of dit alleen bij ati kaarten is of ook bij nvidia? misschien kan er dan nog een patch ofzo voor komen ...

[ Voor 41% gewijzigd door -Eraser- op 04-04-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anta-flu schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:20:
Kan iemand misschien even een paar goede main skills opnoemen voor een thief achtige toon?

Belangrijkste is sneaking, deze skill kan je omhoog krikken door rond te sluipen (druk op ctrl, je ziet een oogje bij je crosshairs) wanneer er NPC's in de buurt zijn (en deze je niet opmerken, dus het oogje blijft semi-doorzichtig). Wanneer je Apprentice bent in sneaken, doen je blunt/blade/hand to hand bij een sneak-attack 6x zoveel damage en bij marksman 3x zoveel damage. Nogmaals, deze bonus krijg je alleen bij een aanval die je uitvoert bij een NPC die je niet op merkt.

Een ander belangrijke skill is marksman, een thief moet van afstand zijn targets moeten kunnen uitschakelen zonder dat hij wordt opgemerkt, want hij heeft immers geen heavy armor, wat mij meteen naar het volgende punt brengt:

Light Armor is ontzettend belangrijk, omdat je op hogere skilllevels een 50% armor bonus krijgt als je uitsluitend light armor draagt (m.a.w. als je eerst 30 armor had, heb je nu 45).

Acrobatics en Athletics zijn ook wel handig om snel weg te kunnen rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:06

drooger

Falen is ook een kunst.

en die umbra weegt trouwens niks want het is een quest item (clavicus vile) ;)
Behalve als je weer naar de shrine teruggaat om te zeggen dat je hem houdt, daarna gaat hij iets van 40 wegen. Als je dat niet doet hou je een standbeeldje van een hond in je rugzak die niks weegt en niks waard is, ook leuk. Hij doet nu iets van 23 attack bij me en weegt niks =perfect zwaardje, ben level 30 ofzo.

Wat dacht je van security? Je kan volgens mij zelf ook wel wat nadenken wat voor poppie een goede dief kan zijn en anders zijn er ook nog 'standaardclasses' gemaakt, waarin de meeste skills goed gekozen zijn.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil vampier worden alleen lukt dat niet.
spoiler:
ik heb die gast van de dark brotherhood al vermoord.
en de quest voor de grey prince ook al, en daar ben ik ook niet geinfecteerd

hoe kan ik nou vampier worden en waar vind ik veel vampieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:59:
spoiler:

Sommige Alyied ruins krioelen van de Vampires.
Ik wil ook vampier worden, en heb ook die disease opgelopen, maar ik word maar geen vampier, hoe vaak en hoe lang ik ook slaap :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Laatst online: 25-08 23:28
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:49:
[...]

Belangrijkste is sneaking, deze skill kan je omhoog krikken door rond te sluipen (druk op ctrl, je ziet een oogje bij je crosshairs) wanneer er NPC's in de buurt zijn (en deze je niet opmerken, dus het oogje blijft semi-doorzichtig). Wanneer je Apprentice bent in sneaken, doen je blunt/blade/hand to hand bij een sneak-attack 6x zoveel damage en bij marksman 3x zoveel damage. Nogmaals, deze bonus krijg je alleen bij een aanval die je uitvoert bij een NPC die je niet op merkt.

Een ander belangrijke skill is marksman, een thief moet van afstand zijn targets moeten kunnen uitschakelen zonder dat hij wordt opgemerkt, want hij heeft immers geen heavy armor, wat mij meteen naar het volgende punt brengt:

Light Armor is ontzettend belangrijk, omdat je op hogere skilllevels een 50% armor bonus krijgt als je uitsluitend light armor draagt (m.a.w. als je eerst 30 armor had, heb je nu 45).

Acrobatics en Athletics zijn ook wel handig om snel weg te kunnen rennen :)
Toppie bedankt _/-\o_ _/-\o_ als ras dacht il zelf: wood elf
sign : The shadow 60 sec invisible is leuk of : the thief
Main skills :

Marksman
Light Armour
Sneak
Security
Illusion
Blade

dan moet ik er nog 1
Ik wil niet al te snel levelen dus Acrobatics en Athletics vallen dan af
Welke is een goede 7de ?

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:26

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

magic skill die je onzicht baar maakt?
of anders die magic skill die locks open maakt :)

Zou The thief niet beter zijn? meer agil/str enzo

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Lol ik word gek van dat wijf in Drakelowe (8>

Heb tot nu toe 1 Grand Soul Gem gevonden en dat was al veel moeite.

Nu moet ik er nog 4 zien te vinden. Waar kan ik ze specifiek vinden?

Heb tot nu toe alleen maar Lesser, Common en weet ik het Gems gestolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:59:
spoiler:

Vampier worden.
spoiler:
Als jij echt besmet wilt worden moet je naar Crowhaven gaan. Dat is geloof ik de quest van Grey Prince. Je komt er vanzelf gespuis tegen en een gestoorde archer die zelf besmet is.

[ Voor 3% gewijzigd door PcManiaxx op 04-04-2006 19:29 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.