Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:52:
spoiler:
Ik heb nu ook dat paard shadowmere van de black hand gehad, maar kan hem niet vinden :P Heb overal gezocht, en ben toen maar naar een dropje gefastraveld om daar bij de stables te kijken maar kan niks vinde :(
spoiler:
Het paard staat buiten het Fort waar Lucien (de listener van The Black Hand) zich bevindt.

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 03-04-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Muthas schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:16:
[...]

Lol? Shader was te processor intensief, en aangezien de meeste nu al op 100% lopen lijkt het me wel logisch waarom het er niet bij zit. Daarnaast heb ik screens van gridload settings gezien, hier op de xbox staat ie hoger als bij jullie maximale 5 (zonder tweaks, met tweaks kan het op 10 ja). En dat argument, 'op de PC is het veel mooier dan op mijn 360, maar mijn pc kan het niet aan, tjah dan koop ik hem maar niet' slaat al helemaal nergens op. Oblivion gaat sowieso niet om de grahpics, ja tuurlijk het is mooi, ik ben er zeer blij mee, maar het gaat vooral om het verhaal, de mogelijkheden, gebieden, avonturen, etc. Als ze hem alleen op de pc uitbrachten hebben ze toch 100% zeker al minder verkoop dan op pc en 360.

Effe a la jou stijl:
Damn, al die mensen die via warez op de pc Oblivion spelen, hallo hee ik wil ook nog de TES5 kunnen doen. Koop hem gewoon he. Alleen op de 360 kan dit niet gelukkig. Dankjewel pc :r

Dat slaat dus nergens op, net als jouw argumenten. Dat sommige mensen nou geen 1000+ euro hebben, tja daar kan ik als 15 jarige scholier nou ook niks aan doen.

Oh, en die screens, ik weet niet of jij kickt op een extra gedetailleerde brug, iets mooier gras, en een millimeter uitzient iets, maar ik vind before ook mooi, en loop echt niet van, ja dag hee, ik koop dat spel niet, die lelijke grahics op mn 360 :r
Ware het dan niet dat de shaders niet op de CPU maar op de GPU zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:18:
[...]

Ik speel op een oced 7800GT (460Mhz;1,1Ghz), 3200+ en 1GB DDR in dual. Alles op ultra high, behalve int. en ext. shadows op half. Res 1280x1024, watertweak en gridstoload op 10. Heb in steden tussen 25-35fps, buiten wel eens drops naar 17,18 maar grotendeels ook rond de 25. Vond het eerst wat tegen vallen maar het kwam er op neer dat een verlaging van de resolutie eigenlijk geen verschil in performance maakte (1024x768 gaf soortgelijke prestatie, gem misschien 4-5 fps meer). Ik denk dat HDR er behoorlijk in hakt, en de viewing distance waar bij mij alles op max staat. Want bloom + AA resulteerde direct in +40 fps. Maar ik denk dat jij gem net iets hoger zit qua fps met je 7900GT (XFX?), maar drops naar 17/18 zijn denk ik niet onverklaarbaar of raar als je kijkt naar de instellingen ... maar wel zwaar irritant idd. Voor een dergelijk systeem als dat van jou had ik inderdaad wel meer verwacht, het blijkt toch dat het spel zwaar draait. Ik draai FEAR bijvoorbeeld 40-50fps op 1280x1024 met alles op max, okee dat kan je niet met elkaar vergelijken, maar grafisch vind ik dat spectaculairder dan oblivion, alhoewel is oblivion op 1600x1200 met alles op ultra natuurlijk om iets van te dromen >:)
Ik heb een Point of View, een beetje overgeklokt. Maar de fps zijn opzich wel vergelijkbaar, ik heb misschien ietsjes hoger. Alleen erg instabiel, dan weer 40 en een seconde later weer 15, bijv. met dat level loaden steeds. Als je op een paard zit en een shortcut neemt krijg je dat gewoon te vaak. Of als je voor een quest op een gegeven moment een kamertje inmoet waar een Goblin ofzo zit stottert het weer terwijl je meteen moet inhakken op die gast. Imo hadden ze dat iets beter uit mogen werken, ik heb liever een iets langer laadbalkje dan dat het spel doorgaat en textures load tegelijk. Het kan niet aan mn geheugen liggen, tenminste, 2GB lijkt me genoeg. Waarschijnlijk te weinig geheugen op de videokaart om dat soepel te laten gaan, het is "maar" 256MB.
Ik hoop dat er binnenkort een goede patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O_

spoiler:
Net de mainquest uitgespeeld, en DAMN wat een gaaf einde! Ik heb plaatjes maar ik denk niet dat iemand die al wil zien :+

Overigens ben ik nu lvl 20 :) Agility is 99, Marksmanship 75 oid en Strength en Endurance ook bijna 99. Nu de rest nog :+ Die zijn allemaal nog 40-45 :+

Overigens nog steeds niet gebeten door een vampire :*)

[ Voor 44% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2006 17:22 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:55:
[...]

spoiler:
Het paard staat buiten het Fort waar Lucien (de listener van The Black Hand) zich bevindt.
Hmm dan dit keer maar in het licht kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Weet iemand trouwens goede plaatsen om spullen op te slaan (er van uitgaande dat je nog geen huis hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
DEVoTi0N schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:18:
Weet iemand trouwens goede plaatsen om spullen op te slaan (er van uitgaande dat je nog geen huis hebt)
In je toekomstige huis. :+

Dat is het hele probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:59
ok, t*r*ng wat is dit vampier zijn kl*t*, kga nu echt dood overdag(kheb ook nog marar 1 iemand gebete, maar ik ben bezig met die grand soul gems, waar ik helemaal geen zin in heb, dus ik ga die mod maar downloade, weet iemand hoe je die sleutel van die kist vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
DEVoTi0N schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:18:
huis in anvil is goedkoop (5000g), moet je wel eerst ff een quest voor doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
-Eraser- schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:22:
[...]
Qeust heb ik al gedaan, maar die 5000 heb ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 15:11
UNICRONBOT schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:36:
Ik heb nu het probleem dat ik van zelf begin te springen. En dat hout pas op als ik een heel stuk treug sping. Hebben daar nog meer mensen las van ?
Zet je originele ini bestand eens terug of oude hernoemen en Oblivion opnieuw opstarten via de launcher. Het heeft te maken met een van de ini tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
[quote]6pack15 schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:21:
ok, t*r*ng wat is dit vampier zijn kl*t*, kga nu echt dood overdag(kheb ook nog marar 1 iemand gebete, maar ik ben bezig met die grand soul gems, waar ik helemaal geen zin in heb, dus ik ga die mod maar downloade, weet iemand hoe je die sleutel van die kist vind?[/quote

Had dat probleem ook. Heb toen maar toch besloten iemand te bijten. Nadat ik iemand gebeten had kon ik 24 uur gewoon buiten zijn. En overigens, in dit topic wordt erover gesproken. Door iemand te bijten of door gebeten te worden wordt je geen vampier. Dat wordt nadrukkelijk vermeld. Dus wanneer je iemand bijt, wordt hij geen vampier! Je wordt vampier door de vampierenziekte. Ik zou niet weten hoe je die oploopt, volgens mij gebeurt dat gewoon random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
-Eraser- schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:22:
[...]
om het huis in ANvil te gebruiken en kopen hoef je geen quest te doen.
die quest hoef je pas te doen als je van die spoken af wilt komen.
dus zolang je je niet te lang in het huis bevind zullen die spoken je niet storen. ik heb dathuis ook een flinke tijd gberuikt terwijl het nog cursed was.

er zijn goedkopere huizen in the waterfront en ik dacht nog ergens anders.
die in the waterfront vind ik zelfs vriendelijker omdat je toch vaak in the capital city moet zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 03-04-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:33

drooger

Falen is ook een kunst.

er zijn goedkopere huizen in the waterfront en ik dacht nog ergens anders.
die in the waterfront vind ik zelfs vriendelijker omdat je toch vaak in the capital city moet zijn.
Dat huis kost toch maar 1000 gold en je kan vrijwel nergens anders gratis slapen in imperial city. Is een aanrader, dat huis.

Misschien dat ik in elke stad een huis ga kopen, weet niet wat ik anders met 150.000+ septims moet doen...

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Angeloonie schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:30:
[...]

spoiler:
Er is ergens een tunnelingang in de rotsen
Ik ben volgens mij al 5x die hele weg afgelopen maar krijg die ingang niet gevonden :S

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even inhaken op het kopen van huizen.

Heeft er iemand problemen gehad met het kopen van het Skingrad in huis. Het geld en de fame heb ik. Ik kan alleen die gast niet meer vinden.
spoiler:
Mijn kompas wijst naar het kasteel, waar ik overigens al met alle mensen heb gepraat. Ik ben doorverwezen naar die orc. Ga ik het kasteel uit dan wijst mijn kompas naar de stad zelf, maar ga ik de stad binnen, dan wijst die weer naar het kasteel (en ga zo maar door). Verder heb ik wel 20 keer door de hele stad gelopen in de hoop hem tegen het lijf te lopen, maar zonder succes. Ook heb ik zitten posten bij de west weald inn en de colovian traders. Daar schijnt die iedere dag te komen, maar eveneens zonder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Meh, ik denk dat ik maar een 2e huis ga kopen, m'n huis in Anvil is vol:

Blackwood zooi:
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/ScreenShot24.jpg

Zwaardjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/ScreenShot25.jpg

Dwarven setje:
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/ScreenShot26.jpg

Nog meer zooi:
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/ScreenShot27.jpg

Helft hiervan gaat weg als merchants meer geld hebben :/
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/ScreenShot28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/ScreenShot23.jpg

Is ie dood denk je? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dat probleem ook. Heb toen maar toch besloten iemand te bijten. Nadat ik iemand gebeten had kon ik 24 uur gewoon buiten zijn. En overigens, in dit topic wordt erover gesproken. Door iemand te bijten of door gebeten te worden wordt je geen vampier. Dat wordt nadrukkelijk vermeld. Dus wanneer je iemand bijt, wordt hij geen vampier! Je wordt vampier door de vampierenziekte. Ik zou niet weten hoe je die oploopt, volgens mij gebeurt dat gewoon random.
ik werd gebeten door een rat en toen kreeg ik het... volgens mij moet je wel aangevallen worden om het te krijgen..

p.s. ik heb nog steeds erge problemen met oblivion.. heel vaak BSOD met verschillende foutmeldingen.. 0x0000008E, 0x000000c5 etc etc iemand een idee wat ik kan proberen? ik heb alle mogelijke aanpassingen uit de start post (geen verbetering) en van andere fora al geprobeerd, ook mijn geheugen al gecontroleerd (geen fouten), drivers ge-update. Ik heb dit alleen in Oblivion soms na 1 min soms na 1 a 2 uur... verder start mijn pc altijd opnieuw op als ik oblivion wil afsluiten.

wat denken jullie dat het probleem is? zou het iets hardwarematigs kunnen zijn? temps heb ik ook gecontroleerd en die zijn allemaal normaal.. iemand een idee?

systeem: P4 3.0, 1.5gb ddr400, asus 6800, msi ms-7012

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Memtestje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb nog ff die testen opgezocht van rendering modussen:

ergens buiten met zo veel mogelijk beplanting in beeld:

AFR 33 fps
single 26 fps
SFR 21 fps
SLI AA 19 fps

1 kaart of 2 in sli maakt bij zon 30 fps dus 7 frames uit. :(
als ik em op 1280 zet ipv 1600 maakt et zelfs niets uit. en zo zijn er nog wat instellingen die niets met de fps doen.
(heb nu praktisch alles op full, maakt toch niets uit)

er rare is dat je op de bekende forums weinig hoort van ati mensen. ligt dit dan toch weer aan die brakke nvidia drivers?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
drooger schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:53:
[...]

Dat huis kost toch maar 1000 gold en je kan vrijwel nergens anders gratis slapen in imperial city. Is een aanrader, dat huis.

Misschien dat ik in elke stad een huis ga kopen, weet niet wat ik anders met 150.000+ septims moet doen...
geld is in oblivion geen probleem.
ik heb alle guilds en de main quest af, heb denk ik geeneens de helft van de dungeosn bezocht.
heb van elke soort armor die er is een volledig set in mijn huis liggen en hoop wapens en heb nog 200k septims :/
en de dungeosn etc die ik heb bezocht liggen nog vol met armor en wapens van dode mensen dingen die ik niet meer mee kon nemen.
tot nu toe geen zin gehad terug te gaan naar al die dungeons voor dat geld want alle huizne bezit ik al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik al geprobeerd.... geen fouten gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37

Blackwood zooi:

Zwaardjes:

Dwarven setje:

Nog meer zooi:

Helft hiervan gaat weg als merchants meer geld hebben

Is ie dood denk je?
Volgens mij was ie al dood voordat je ook maar 1 pijl gelost had :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
zou iemand mij eens kunnen helpen met deze quest:
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Necromancer%27s_Moon

mage guild quest, ik moet dus wachten op een moment dat dat altar verlicht wordt maar ik heb de hele nacht gewacht (af en toe een uurtje door skippen) maar er gebeurd gewoon niks, moet ik er niet iets instoppen van een Gem ofzo? dacht dat ik dat gelezen had maar weet het niet zeker.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:59:

plaatjes

als je ` (tilde) in drukt voordat je een screenshot neemt gaat je interface even weg (want dan gaat ie naar de console) dan heb je minder troep op je screenshotje,

[ Voor 46% gewijzigd door maratropa op 03-04-2006 18:18 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

joostve schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:18:
zou iemand mij eens kunnen helpen met deze quest:
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Necromancer%27s_Moon

mage guild quest, ik moet dus wachten op een moment dat dat altar verlicht wordt maar ik heb de hele nacht gewacht (af en toe een uurtje door skippen) maar er gebeurd gewoon niks, moet ik er niet iets instoppen van een Gem ofzo? dacht dat ik dat gelezen had maar weet het niet zeker.
spoiler:
Dat licht waar je op wacht is volgens mij niet elke nacht. Dus of vaak wachten of de andere oplossing gebruiken. Oftewel, naar binnen stormen en slachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Hoe zit het precies met soul gems?
Is het 1 soul per soulgem? Of kan je ze vullen met meerdere souls? Want ik heb denk teveel petty souls gesucked en nu is het level van een paar greater soulgems petty. Als ik nu iets wil sucken zegt ie dat er geen ruimte meer is.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dacht maar is verder te gaan met mn assassin maar nu is ie bugged ofzo, ik kan mn zwaard gewoon niet meer weg doen. Kan mn bow niet aan doen, geen andere weapons, niks meer. Ik weet niet echt waarom of wat ik hier aan kan doen. Iemand een idee?

Als het zou kunnen heb ik wel de CS maar kzat ff te kijken maar weet niet hoe ik iets met save games kan :/

Mss een console command om een bepaalde item te destroyen ofzo? Tis een Longsword of Enfeeblment :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:25:
Waarom wil niemand vampier worden, is dat echt zo vervelend dat bloed drinken...
En als je dan bloed drink gaat diegene dan dood en heb je dan ook gelijk gejammer met de gaurds.
Kun je ook bloed van bv. herten opslurpen?
daar kom je nog wel achter. knap irri als je niet overdag buiten kan komen. en ook echt helemaal niemand wil met je praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
klinkt meer als een cursed item.

ben ze zelf nog niet tegen gekomen maar het zou kunnen dat je ze zelf niet meer af kan doen, ga geen bidden bij een kerk ofzo misschien help het

kan je ook je item niet weggooien (shift + klik) trouwens of verkopen?

heeft iemand trouwens al een met die vrouwelijke alchimist in skingrade gepraat?
als je haar vraag naar skingrad krijg je echt een lache gesprek.

[ Voor 17% gewijzigd door Countess op 03-04-2006 18:29 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Dark Lord schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:23:
Is het 1 soul per soulgem? Of kan je ze vullen met meerdere souls? Want ik heb denk teveel petty souls gesucked en nu is het level van een paar greater soulgems petty. Als ik nu iets wil sucken zegt ie dat er geen ruimte meer is.
Het is een soul per gem.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:02:
[...]

ik werd gebeten door een rat en toen kreeg ik het... volgens mij moet je wel aangevallen worden om het te krijgen..

p.s. ik heb nog steeds erge problemen met oblivion.. heel vaak BSOD met verschillende foutmeldingen.. 0x0000008E, 0x000000c5 etc etc iemand een idee wat ik kan proberen? ik heb alle mogelijke aanpassingen uit de start post (geen verbetering) en van andere fora al geprobeerd, ook mijn geheugen al gecontroleerd (geen fouten), drivers ge-update. Ik heb dit alleen in Oblivion soms na 1 min soms na 1 a 2 uur... verder start mijn pc altijd opnieuw op als ik oblivion wil afsluiten.

wat denken jullie dat het probleem is? zou het iets hardwarematigs kunnen zijn? temps heb ik ook gecontroleerd en die zijn allemaal normaal.. iemand een idee?

systeem: P4 3.0, 1.5gb ddr400, asus 6800, msi ms-7012
Kijk eens in de mooie bsod faq op GoT

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Wordt inmiddels behoorlijk ziek van die crashbug.... soms gewoon uren achter elkaars pelen zonder probleem en dan weer om de paar minuten, als je een intirior in gaat, een crash.... tips van de faq al gedaan... zelf dingen zitten disablen, maar niet veel helpt.... *sigh*

Het BSOD is ook een bekende Oblivion crash... staan ook een paar topics over op The Elder Scrolls fora...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:46:
iemand enig idee of er al een "paspoppen"- mod is? of in de maak is? (had je in morrowind ook, van die dingen om armour netjes op te stallen in je huis).
FF zoeken op 'mannequin' mod op het Oblivion mod forum. Heb ik inderdaad al langs zien komen. Wellicht nog niet 100% ok aangezien ze na 72 uur schijnen te verdwijnen, maar daar wordt ook aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex260
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-09 12:51

Blackwood zooi:

Zwaardjes:

Dwarven setje:

Nog meer zooi:

Hoe komt het dat je huis in Anvil zo licht is? bij mij is het daar een sombere boel :r
Komt het door instellingen, of door dat je extra meubels ofzo hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

J0J0 schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:15:
[...]

Volgens mij was ie al dood voordat je ook maar 1 pijl gelost had :P
Helaas niet :/
gladiool schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:18:
[...]

als je ` (tilde) in drukt voordat je een screenshot neemt gaat je interface even weg (want dan gaat ie naar de console) dan heb je minder troep op je screenshotje,
Goeie, thanks voor de tip :*)
Ex260 schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:49:
[...]

Hoe komt het dat je huis in Anvil zo licht is? bij mij is het daar een sombere boel :r
Komt het door instellingen, of door dat je extra meubels ofzo hebt gekocht?
Men neme 1 Torch

Voila, licht! :+

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 12:09
Is er trouwens nog iemand die Glarthir (paranoide ventjes in Skingrad (dacht ik)) heeft afgeslacht?
Was een van mijn eerste quests en werd dat gezeur van hem zooo zat, dat ik hem (en 2 guards :P) maar heb neergestoken. Ben toen maar verder gegaan omdat ik niet dacht dat het invloed had op het spel, maar vind het nu wel zonde dat ik die quest niet gehaald heb :P
Is er een manier dat dode lijk in skingrad weer tot leven te wekken ;)?

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TheBlasphemer schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:56:
Is er trouwens nog iemand die Glarthir (paranoide ventjes in Skingrad (dacht ik)) heeft afgeslacht?
Was een van mijn eerste quests en werd dat gezeur van hem zooo zat, dat ik hem (en 2 guards :P) maar heb neergestoken. Ben toen maar verder gegaan omdat ik niet dacht dat het invloed had op het spel, maar vind het nu wel zonde dat ik die quest niet gehaald heb :P
Is er een manier dat dode lijk in skingrad weer tot leven te wekken ;)?
Ik heb die quests gewoon goed gedaan en achteraf hem alsnog afgemaakt :+ Elke volgende stap in die quest was weer iets van 300 gold, dus aan het begin is dat wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Starchild schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:46:
Wordt inmiddels behoorlijk ziek van die crashbug.... soms gewoon uren achter elkaars pelen zonder probleem en dan weer om de paar minuten, als je een intirior in gaat, een crash.... tips van de faq al gedaan... zelf dingen zitten disablen, maar niet veel helpt.... *sigh*

Het BSOD is ook een bekende Oblivion crash... staan ook een paar topics over op The Elder Scrolls fora...
De BSOD crash heb ik met 60+ uur play tijd nog niet gehah. Wel al een paar keer Oblivion.exe crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

steefje schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:48:
K vind vampier juist releaxed, gewoon af en toe wat mensen bijten meer niet. Je hebt niet vette skills erbij. Je moet geloof ik met iemand praten in de Imperial university,
Ik ben nu ook vampier, alleen hoe bijt ik iemand.
Ik speel het op de xbox360

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
SV3NNER schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:02:
[...]

Ik ben nu ook vampier, alleen hoe bijt ik iemand.
Ik speel het op de xbox360
Als je bij een slapend iemand staat gewoon naar kijken en net zoals pickpocket of talk doen (Weet niet welke knop dat is op de shitbox), dan kun je kiezen tussen picketpocket of feed :P Feed is vampier-style ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Dark Lord schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:23:
klein spoilertje, bijna geen
spoiler:
hint, *azura*, zoek die quest, dan wordt het spel meteen nog leuker

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Muthas schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:16:
[...]

Lol? Shader was te processor intensief, en aangezien de meeste nu al op 100% lopen lijkt het me wel logisch waarom het er niet bij zit. Daarnaast heb ik screens van gridload settings gezien, hier op de xbox staat ie hoger als bij jullie maximale 5 (zonder tweaks, met tweaks kan het op 10 ja). En dat argument, 'op de PC is het veel mooier dan op mijn 360, maar mijn pc kan het niet aan, tjah dan koop ik hem maar niet' slaat al helemaal nergens op. Oblivion gaat sowieso niet om de grahpics, ja tuurlijk het is mooi, ik ben er zeer blij mee, maar het gaat vooral om het verhaal, de mogelijkheden, gebieden, avonturen, etc. Als ze hem alleen op de pc uitbrachten hebben ze toch 100% zeker al minder verkoop dan op pc en 360.

Effe a la jou stijl:
Damn, al die mensen die via warez op de pc Oblivion spelen, hallo hee ik wil ook nog de TES5 kunnen doen. Koop hem gewoon he. Alleen op de 360 kan dit niet gelukkig. Dankjewel pc :r

Dat slaat dus nergens op, net als jouw argumenten. Dat sommige mensen nou geen 1000+ euro hebben, tja daar kan ik als 15 jarige scholier nou ook niks aan doen.

Oh, en die screens, ik weet niet of jij kickt op een extra gedetailleerde brug, iets mooier gras, en een millimeter uitzient iets, maar ik vind before ook mooi, en loop echt niet van, ja dag hee, ik koop dat spel niet, die lelijke grahics op mn 360 :r
Je snapt het gehele punt dus niet.

Waarom.... WAAROM zou een gamedeveloper hun spel niet zo mooi mogelijk uit willen laten zien met simpele tweaks die ze zelf hadden kunnen doen en texturepacks die makkelijk op de DVD passen?
De enige reden die ik kan verzinnen is deze domme PR zin waarschijnlijk verzonnen door Microsoft.

"De Xbox360 versie ziet er even mooi uit als op de meest krachtige PC op z'n hoogste instellingen"
Wat vergeten wordt is dat de PC makkelijk hogere LOD textures aankan maar dat ze deze niet hebben toegevoegd omdat deze PR oneliner anders niet meer gebruikt zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn fout meldingen staan er niet bij..

p.s. wat kan je met die varla stones doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
IceStorm schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:23:
[...]
spoiler:
Dat licht waar je op wacht is volgens mij niet elke nacht. Dus of vaak wachten of de andere oplossing gebruiken. Oftewel, naar binnen stormen en slachten :P
ik heb de hele grot al uitgekamd maar blijkbaar ben ik niet tegen de hint aangelopen, de grot is nogal groot namelijk, waar moet ik naar zoeken dan?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

hmmmm practisch vraagje.... hoe rekenen jullie af met Dread Zombies
spoiler:
Was tijdens de Thieves guild quest: Boots of Springheel Jak... in de Jakbens famely mausoleum. Komt een Vampire Patriarch en een Dread Zombie... de vampire was het probleem niet, maar die zombie mept verdomde hard, ik ben het huis uit gerend en heb de Imperial Watch de zombie laten doden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
Argh, ik zie allemaal mensen met FPS countertje, hoe doen jullie dat?!
Ik krijg met geen mogelijkheid de console omlaag met ~ :(
Is er iets dat ik vergeet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Aaargh....ik ga da spel tegen de muur kwakken.....

Bij een bepaalde quest
spoiler:
waar je de vader van iemand moet gaan opgraven, dan kom je die persoon Kalthar tegen van zodra je die coffin open gedaan hebt.

Van zodra die persoon tegen me spreekt, crasht het spel met the usual error: send report. |:(
DUS ik dacht...laat me da ventje gewoon doden, kan ik verder spelen..... Enkele vuurballen gesmeten...en oh ja, tegen de vlakte..UNCONSIOUS.... O-)
Dus ik dacht...woohoo...bug zal wel verdwenen zijn....NOPE..van zodra ie hem rechtstelt...spreekt ie de eerste zin weer uit en VLAM...deskop :X :(
EN ik had al een vroegere save genomen waar ik de quest nog niet aanvaard had....

Any ideas anyone? :'(

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
TheBlasphemer schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:47:
Argh, ik zie allemaal mensen met FPS countertje, hoe doen jullie dat?!
Ik krijg met geen mogelijkheid de console omlaag met ~ :(
Is er iets dat ik vergeet ?
gebruik toets onder Esc-toets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackwood zooi:
[afbeelding]

Zwaardjes:
[afbeelding]

Dwarven setje:
[afbeelding]

Nog meer zooi:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

rofl wrom bewaar je al die crap :P dwangneurose? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackminister schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:51:
[...]

Bij mij is het @ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

daar kom je nog wel achter. knap irri als je niet overdag buiten kan komen. en ook echt helemaal niemand wil met je praten
Slaat nergens op, als je je voedt dan gaat je evolutie weer terug, waardoor je weer tegen het daglicht kan. Volgens mij staat dat ook in de startpost.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
gladiool schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:14:
[...]

klein spoilertje, bijna geen
spoiler:
hint, *azura*, zoek die quest, dan wordt het spel meteen nog leuker
spoiler:
Ik heb dat ding dus ook gehad. En nadat ik hem één keer had gevuld met een soul watie ook meteen vol. Wat kan je er verder nog mee dan? Ik heb em nu al aan Martin gegeven.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Laatst online: 11-09 13:50
Is er iets bekend over een patch?

Ik ben er achter wat het is met het zwarte scherm. Ik kan niet met hdr aan spelen, anders wordt na een bepaalde tijd het scherm zwart. Ben ik blij dat ik een 7800 gtx top van 505 euro heb gekocht in november. Als ik met bloom speel dan erger ik me dus aan het feit dat ik die kaart meer aan kan.

Maar ik moet zeggen, het is wel een super spel. Ik ben normaal niet zo van de rpg spelen, maar deze speelt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
Blackminister schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:51:
[...]

Yep, onder Esc en links naast de 1, de ~ toets dus... zou moeten werken... maar doet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Countess schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:27:
[...]

klinkt meer als een cursed item.

ben ze zelf nog niet tegen gekomen maar het zou kunnen dat je ze zelf niet meer af kan doen, ga geen bidden bij een kerk ofzo misschien help het

kan je ook je item niet weggooien (shift + klik) trouwens of verkopen?

heeft iemand trouwens al een met die vrouwelijke alchimist in skingrade gepraat?
als je haar vraag naar skingrad krijg je echt een lache gesprek.
Ik wil eigenlijk ook wel weten wat je hiermee kan. Het gaat hier om zo'n soulstone. Als je die aanraakt(entered), dan krijg je een wapen en die kun je inderdaad niet wisselen ofzo. Dit wetende blijf ik er altijd van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
TheBlasphemer schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:20:
[...]

Yep, onder Esc en links naast de 1, de ~ toets dus... zou moeten werken... maar doet het niet :(
Je weet wel dat je geen reusachtig scherm in beeld krijgt, maar slechts een miniscuul pointertje linksonderin? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
DEVoTi0N schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:30:
[...]
Je weet wel dat je geen reusachtig scherm in beeld krijgt, maar slechts een miniscuul pointertje linksonderin? :P
lol...dat zou best grappig zijn dat je dat niet gezien hebt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
DEVoTi0N schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:30:
[...]
Ook al gehoord, maar heb gewoon alles geprobeerd en dan vervolgens gekeken of ik kon beginnen met typen.
Maar zodra ik op T druk bijvoorbeeld dan ga ik gewoon naar wait schermpje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Ik heb nu een skeleton key(door een shrine), maar gaat die na 1x gebruiken op? Of is hij oneindig lang bruikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:23:
[...]

mijn fout meldingen staan er niet bij..

p.s. wat kan je met die varla stones doen?
Kijk voor je fout meldingen maar op support microsoft daar staan de fout meldingen wel op. Zo niet Google staan ze ook op.
Met een varla stones is een beter stone dan Welkynds kan je wapens,armor, ezt mee opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Laatst online: 11-09 20:42
drooger schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:41:
Ik heb nu een skeleton key(door een shrine), maar gaat die na 1x gebruiken op? Of is hij oneindig lang bruikbaar?
Hij gaat niet kapot, oftewel hij is oneindig bruikbaar ;) (heb em zelf ook :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al in de main quest voorbij de grotto op paradise island. Ik heb the "band of the chosen" nodig om deze grot in te komen, maar waar kan ik die halen?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:35
Vraagje over haunted house in anvil

spoiler:
ik moet de nu de vorige eigenaar meekrijgen naar mijn huis in Anvil.(je weet wel) maar ik krijg die gast voor geen mogelijkheid mee. Ik kan m niet omkopen en mijn charm spell werkt ook al niet. Iemand een idee

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

spoiler:
ik moet de nu de vorige eigenaar meekrijgen naar mijn huis in Anvil.(je weet wel) maar ik krijg die gast voor geen mogelijkheid mee. Ik kan m niet omkopen en mijn charm spell werkt ook al niet. Iemand een idee
Ik heb 2 ideën voor je:

1. Gebruik de search functie eens, omdat die vraag al volgens mij op 3 pagina's is beantwoord.

2.
spoiler:
Er ligt wat op de begane grond, 2 spullen die je mee moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
Voor zover ik begrijp dus niemand anders die het niet lukt om de console te openen :o?
Ik heb echt alles geprobeerd :S snap dr niks van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Probeer gewoon eens tilde (~)?

Of kijk ff in je controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 11-09 15:35
drooger schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:56:
[...]

Ik heb 2 ideën voor je:

1. Gebruik de search functie eens, omdat die vraag al volgens mij op 3 pagina's is beantwoord.

2.
spoiler:
Er ligt wat op de begane grond, 2 spullen die je mee moet nemen.
Tja, ik had de search gebruikt, maar blijkbaar niet goed want ik kon het niet vinden. Nu lukte het me wel met de search. 8)7

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of de BTmod mod al is voorbijgekome maar vind deze echt super. Vooral in cobinatie met colored map maakt het allemaal net ff wat meer userfriendly :P De uitgezoomde map moet je zelf aanpassen met de BTmod mod. Zit zeer duidelijk uitleg bij hoe dit te doen.
Hier vandaan te halen: http://planetelderscrolls...OblivionMods.Detail&id=25

Afbeeldingslocatie: http://img319.imageshack.us/img319/2628/coloredmapuimod3bv.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img319.imageshack.us/img319/7652/uimod1cl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img376.imageshack.us/img376/8317/uimodinventory4ud.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
PcManiaxx schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:02:
Probeer gewoon eens tilde (~)?

Of kijk ff in je controls.
Tilde heb ik, uiteraard, al geprobeerd :/
In controls staat er niks dat op console zou kunnen wijzen :(

[ Voor 13% gewijzigd door TheBlasphemer op 03-04-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:08:
weet niet of de BTmod mod al is voorbijgekome maar vind deze echt super. Vooral in cobinatie met colored map maakt het allemaal net ff wat meer userfriendly :P De uitgezoomde map moet je zelf aanpassen met de BTmod mod. Zit zeer duidelijk uitleg bij hoe dit te doen.
Hier vandaan te halen: http://planetelderscrolls...OblivionMods.Detail&id=25

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
En nu graag een link waar we niet hoeven te betalen voor onze downloads :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ok sorry domme fout :P
hier goede link: http://gamingtown.net/att...oinstall.rar?d=1143607191
had zelf nie helemaal doorgeklikt. Wist niet dat er gare sites bestonden die geld vrage voor zelfgemaakt modjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:21:
haha ok sorry domme fout :P
hier goede link: http://gamingtown.net/att...oinstall.rar?d=1143607191
had zelf nie helemaal doorgeklikt. Wist niet dat er gare sites bestonden die geld vrage voor zelfgemaakt modjes 8)7
Dank u! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

En nu nog even van de laaste versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
NG schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:31:
En nu nog even van de laaste versie ;)
Ik denk niet dat je die nu zo heel makkelijk zal vinden: klik. Helaas, het zag er wel mooi uit. Ho, ik heb niets gezegd :P

[ Voor 6% gewijzigd door DEVoTi0N op 03-04-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

kan iemand me vertellen waar ik een frost dmg spell voor novice kan vinden? of een scroll die een frost dmg spell is? ik ben bezig met een mage guild quest en heb een from targetted spell nodig :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Hoe kan ik er precies voor zorgen dat mijn SLI werkt in Oblivion? Load balancing werkt niet (krijg geen balk te zien). Ik las iets over een profile aanpassen o.i.d. maar ik weet niet waar ik dat kan vinden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die Umbra hebben gevonden en geen manier hebben om haar te verslaan.. ik deed het zo en heb het voor mijzelf gerechtvaardigd ;) :

spoiler:
Vanaf de rand boven een pijl schieten of iets dergelijks.. en dan rennen voor je leven :P helemaal naar buiten, spring op je paard en rij dan naar dat kasteel waar je die Martin dropt.. Umbra zal daar heerlijk afgeslacht worden door je mede Blades :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

LOL, net weer een bug gevonden

Doe ik fasttravel naar waterfront, bevind ik mij in ene onderwater...... :/ WTF ik zak dus gewoon door de grond heen. Ook npc vielen er door heen. Zie je in ene een geurd proberen op de kant te komen en dat lukt maar niet :P

Overigens lvl 15, en vampire >:) en nog niet eens aan de main begonnen :P (alleen die amulet weggebracht voor een paardje die inmiddels vervangen is door een shadowmere die HARD kan rennen)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Belachelijk, 2.50 voor een Horse Armor.. :r

http://games.fok.nl/news.php?newsid=10033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Notna schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:17:
LOL, net weer een bug gevonden

Doe ik fasttravel naar waterfront, bevind ik mij in ene onderwater...... :/ WTF ik zak dus gewoon door de grond heen. Ook npc vielen er door heen. Zie je in ene een geurd proberen op de kant te komen en dat lukt maar niet :P

Overigens lvl 15, en vampire >:) en nog niet eens aan de main begonnen :P (alleen die amulet weggebracht voor een paardje die inmiddels vervangen is door een shadowmere die HARD kan rennen)
Ik wil ook vampier worden!!
Alleen ben ik bang dat ik dan in de problemen kom met de main quest. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Legion schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:22:
[...]

Ik wil ook vampier worden!!
Alleen ben ik bang dat ik dan in de problemen kom met de main quest. :/
Ben het geworden door de quest van de Grey prince aan te nemen. (arena in Imperial City) Waar je heen moet ff gaan slapen en tada, instant vampire :P. Lastige is alleen dat je bloed nodig hebt. Verder is het uberstoer >:)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:02
Notna schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:23:
[...]

Lastige is alleen dat je bloed nodig hebt. Verder is het uberstoer >:)
En jezelf voeden met bloed zorgt er nu juist voor dat je een deel van je kracht en skills verliest, maar je kunt dan wel weer vrij rondlopen op klaarlichte dag.
Ikzelf kies ervoor om mijn werk zoveel mogelijk 's avond en 's nachts te doen, want ik wil mijn skills en krachten graag behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Het eerste wat ik overigens heb gedaan als Marksman en Sneak specialist is een Ring echanten met Night Eye. Cost je enkel een ring, petty soulgem en 100 septims.

Bespaart me al die ellende om steeds weer Eye of Night te casten (ben Khajiit) die maar 30sec duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is "Polymorphic Hemophilia" (oid) de ziekte waardoor je na verloop van tijd een vampier wordt?

Mijn character heeft het opgelopen in een gevecht met een vampier, maar ik zie nergens ook maar enige melding dat hij besmet is of wat de effecten zijn; beetje vaag IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tssssk, maar ja, ze moeten toch iemand geld aftroggelen :)

/me is happy to be a PC-user
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:39:
Is "Polymorphic Hemophilia" (oid) de ziekte waardoor je na verloop van tijd een vampier wordt?

Mijn character heeft het opgelopen in een gevecht met een vampier, maar ik zie nergens ook maar enige melding dat hij besmet is of wat de effecten zijn; beetje vaag IMO.
Aye

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Timlog schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:10:
[...]

spoiler:
Ik heb dat ding dus ook gehad. En nadat ik hem één keer had gevuld met een soul watie ook meteen vol. Wat kan je er verder nog mee dan? Ik heb em nu al aan Martin gegeven.
euhm,

spoiler:
zover ik begrijp is azura's star en hervulbare soulgem. Dus geen gekloot meer met gems die op gaan, gewoon altijd je wapen vol, mits je af en toe soul's trapped. Tenminste dat doet ie bij mij :) Samen met m'n nieuwe 23+20 damage zwaardje voel ik me ineens beswel sterk
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:39:

drain fatigue (5) staat er in je overzichtslijstje van plussen en minnen op je stats, als je de ziekte hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door maratropa op 03-04-2006 22:44 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt iets heel vaags, ik ben bezig met de mainquest en ik moet nu wat speciale dingen voor Martin verzamelen, maar als ik nu de ruimte in ga waar Martin zit dan loopt het spel na een seconde of 5 gewoon vast.
Echt heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:56:
[...]

rofl wrom bewaar je al die crap :P dwangneurose? :Y)
Ja :Y)
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:12:
Voor diegenen die Umbra hebben gevonden en geen manier hebben om haar te verslaan.. ik deed het zo en heb het voor mijzelf gerechtvaardigd ;) :

spoiler:
Vanaf de rand boven een pijl schieten of iets dergelijks.. en dan rennen voor je leven :P helemaal naar buiten, spring op je paard en rij dan naar dat kasteel waar je die Martin dropt.. Umbra zal daar heerlijk afgeslacht worden door je mede Blades :D
Umbra.. Die had ik echt in 3 klappen dood op lvl 20 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:04:
[...]

Ja :Y)

[...]

Umbra.. Die had ik echt in 3 klappen dood op lvl 20 :/
Dat is mooi voor jou :P (wellicht de slider naar links gezet?)

Ik was nog niet eens level 10 dus wellicht verklaart dat het feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:07:
[...]

Dat is mooi voor jou :P (wellicht de slider naar links gezet?)

Ik was nog niet eens level 10 dus wellicht verklaart dat het feit.
Slider staat op 60% bij mij, vanaf links gezien.

Lang leve de reflect damage items en mijn gear :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

DEVoTi0N schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:44:
[...]
Ik denk niet dat je die nu zo heel makkelijk zal vinden: klik. Helaas, het zag er wel mooi uit. Ho, ik heb niets gezegd :P
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben er achter. Om wapen weg te krijgen player.removeItem (id)

Check hier voor id's van vanalles :P
http://www.gamesradar.com...seId=20060112163636538018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

Als een soulgem bv grand is, maar zijn current level is petty, kan hij dan nog vol komen? Ik heb best veel soulgems, maar bijna alle souls zijn te groot voor de gems die ik heb. Ik heb trouwens ook nog maar de eerste soultrap spell. Ik begin me eigenlijk net pas te verdiepen in de magie. Wat is het verschil met een betere soultrap spell eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Best jammer dat wanneer je 100% vampier bent en je Vampire Seduction doet dat ze je dan nog verafschuwen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Bah, had ik alle ingredients bijeen voor een vampirism cure potion, heb ik alles ook afgegeven. Blijft ze maar zagen van 'when i have all the ingredients i shall ..'
Nog iemand hier last van gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Oude savegame laden en nog eens proberen...

Btw weet iemand wat je met die soul gems moet? Ik verkoop ze altijd maar omdat ik er niets mee kan, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Je wapens weer opladen

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.