Had dat probleem ook. Heb toen maar toch besloten iemand te bijten. Nadat ik iemand gebeten had kon ik 24 uur gewoon buiten zijn. En overigens, in dit topic wordt erover gesproken. Door iemand te bijten of door gebeten te worden wordt je geen vampier. Dat wordt nadrukkelijk vermeld. Dus wanneer je iemand bijt, wordt hij geen vampier! Je wordt vampier door de vampierenziekte. Ik zou niet weten hoe je die oploopt, volgens mij gebeurt dat gewoon random.
ik werd gebeten door een rat en toen kreeg ik het... volgens mij moet je wel aangevallen worden om het te krijgen..
p.s. ik heb nog steeds erge problemen met oblivion.. heel vaak BSOD met verschillende foutmeldingen.. 0x0000008E, 0x000000c5 etc etc iemand een idee wat ik kan proberen? ik heb alle mogelijke aanpassingen uit de start post (geen verbetering) en van andere fora al geprobeerd, ook mijn geheugen al gecontroleerd (geen fouten), drivers ge-update. Ik heb dit alleen in Oblivion soms na 1 min soms na 1 a 2 uur... verder start mijn pc altijd opnieuw op als ik oblivion wil afsluiten.
wat denken jullie dat het probleem is? zou het iets hardwarematigs kunnen zijn? temps heb ik ook gecontroleerd en die zijn allemaal normaal.. iemand een idee?
systeem: P4 3.0, 1.5gb ddr400, asus 6800, msi ms-7012
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 03-04-2006 18:11
]