Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:01:
[...]

Mijn vraag is nog niet echt beantwoordt.

Je kan er dus slapen, maar kan je ook je spullen opslaan?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
biobak schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:18:
Vandaag weer even bezig geweest met het tweaken van Oblivion. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Voor een aantal links hieronder moet je je (helaas) registreren op tessource.net.
  1. Landscape LOD texture replacement, High-res far terrain textures
  2. LOD Normal Map replacement mod
  3. Helder water mod
  4. Loading area ... tekst verwijderen
  5. Korter gras mod
En het resultaat (1600x1200, HDR)

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er netjes uit. Meteen downloaden die hap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit heir hopeloos vast... iemand enig idee?

spoiler:
Je moet hier in Bruma een vampirehunter genaamd RAYNIL DRALAS opsporen. maar waar is ie ? Volgens mij ben ik hem nodig aangezien de "agent" in het huis van Brandon Lirrian, de vermoorde, vraagt om BEWIJS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:01:
[...]

Mijn vraag is nog niet echt beantwoordt.

Je kan er dus slapen, maar kan je ook je spullen opslaan?
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik vind nieuwe level system toch wel irritant worden, ik krijg nu constant deadric armors en warhammers.
Is toch wel zeker raar, omdat deadric imo dan toch zijn waarde verliest die het in morrowind wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb inderdaad ook uitgevonden dat je als knight ook best kan sneaken

Gewoon op de blote voetjes stapvoets, en een beetje met de lockpicks kloten, zo kwam ik de huizen in die ik in moest.

Voelde me wel smerig, net een ordinaire dief...

Deze beer had praatjes > hoofd tussen deur > vloerkleedje
Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/ob/ScreenShot10.jpg

Ook binnen waren ze niet veilig voor me:
Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/ob/ScreenShot11.jpg

Ja, het was weer een mooie dag, even genieten van de zonsondergang.
Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/ob/ScreenShot12.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb een vraage over het joinen van de Dark Brotherhood:

Ik wil de DD best joinen, lijkt me wel spannend, maar wil tegelijkertijd ook een goed mens blijven. Daarom is mijn vraag:
Is de DD een stiekeme op de achtergrond draaiende Guild, of gaat de hele wereld mij ineens haten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik me precies voorstellen bij fame/infame, wat is de bepalende factor daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht je savegame niet meer werken (vastlopen bij laden)... een hele oude openenen en vandaar uit de laatste weer openen werkt vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:33

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:26:
Wat moet ik me precies voorstellen bij fame/infame, wat is de bepalende factor daarvoor?
In morrowind kreeg je fame bij het voltooien van bepaalde quests. Dat zal hier dus niet anders zijn, en infame krijg je misschien als je bepaalde 'slechte' quests hebt gedaan?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hasib schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:14:
Ik vind nieuwe level system toch wel irritant worden, ik krijg nu constant deadric armors en warhammers.
Is toch wel zeker raar, omdat deadric imo dan toch zijn waarde verliest die het in morrowind wel had.
Moet je de mod van PlasticFoamMan eens proberen: http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=330008 die pakt dit probleem behoorlijk aan. Ga hem zelf ook gebruiken.

Hier is ook nog een goede lijst met allerlei mods: http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=324335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hasib schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:14:
deadric is ook waardeloos in Oblivion.. in morrowind had je niet 200 portals open staan waar je die zooi kon krijgen, daar was het idd harstikke zeldzaam. Hier is het zo'n beetje hetzelfde als iron armor.. niet verwonderlijk als je met alleen de mainquest al minimaal 200 deadric mannetjes afslacht.

imho is glass armor zeldzaam, ik ben het nl nog niet tegengekomen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Op de site van bit-tech.net staan zelf gemaakte benchmarks.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Vandaag weer even bezig geweest met het tweaken van Oblivion. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Voor een aantal links hieronder moet je je (helaas) registreren op tessource.net.
  3. Helder water mod
  5. Korter gras mod

[afbeelding]

[afbeelding]
Hmmm ik heb een probleem... ik probeer de texture replacements te "instaleren", maar ik heb helemaal geen texturesmap in m'n oblivion folder :/

Kun anderen ff melden welke mappen er in hun data folder zitten?
Ik heb enkel 3 folders in de datafolder staan, namelijk Music, Shaders en Video. Heb wel een berg BSA bestanden erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Legion schreef op maandag 03 april 2006 @ 00:41:
[...]

Hmmm ik heb een probleem... ik probeer de texture replacements te "instaleren", maar ik heb helemaal geen texturesmap in m'n oblivion folder :/
Doe gewoon extract naar oblivion/data en de folders krijg je er automagisch bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNICRONBOT schreef op maandag 03 april 2006 @ 00:30:
Op de site van bit-tech.net staan zelf gemaakte benchmarks.
Bedankt voor de tip! Jammer dat de 7800GS er niet in mee genomen is.

Overigens kun je met een 6800GT beter de instellingen hoger zetten in-game en de AF verlagen naar 2x ipv 8x. Dan haal je ongeveer hetzelfde aantal FPS als daar aangegeven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Haan schreef op maandag 03 april 2006 @ 00:52:
[...]

Doe gewoon extract naar oblivion/data en de folders krijg je er automagisch bij ;)
Jah was er al achter gekomen. Textures worden eerst geladen uit de textureBSA file en daarna uit de aangemaakte directory, die de oude textures dus override.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Games schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:29:
[...]

spoiler:
die hand ligt in het het huis bij die pot die kapot op de grond ligt.
Oh daar ben ik ook.
spoiler:
Heb de hand wel gevonden, maar die gast is best bruut. Heeft iemand ook tips om hem om te leggen? Ik ben inmiddels level 13, voornamelijk mage en zwaard en ik kan een skelet of scamp oproepen. Mijn Ancestor was echter na 2 sec al dood ofzo, dus ik betwijfel of dat nut heeft.
Ik heb ook al een shitload aan drankjes gebrouwen en geprobeerd, maar die willen nog niet echt werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:26:
Keb een vraage over het joinen van de Dark Brotherhood:

Ik wil de DD best joinen, lijkt me wel spannend, maar wil tegelijkertijd ook een goed mens blijven. Daarom is mijn vraag:
Is de DD een stiekeme op de achtergrond draaiende Guild, of gaat de hele wereld mij ineens haten?
geheime op achtergrond.
niemand zal weten dat jij li bent behalve leden.

@Befrankt
vraag eens rond in de stad.
spoiler:
vraag de captain (ventje in huis van dooie en de vrouw van de dode, vraag dna eens rond in de stad, daarna zal je uit vinden dat ie in een bar/motel zit maar daar si ie ook niet, doorzoek zijn hotel kamer eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Wow!!!

spoiler:
Dreamland!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik weet niet of er andere mensen zijn met deze probleem maar telkens als ik vlakbij zo'n oblivion gate ben en als ik dan ook naar die richting kijk dan krijg ik opeens een fps drop, hetzelfde met spells waar rood in voorkomt .. heel vaag, iemand hiermee bekent ? enige oplossingen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:11:
ik zit heir hopeloos vast... iemand enig idee?

spoiler:
Je moet hier in Bruma een vampirehunter genaamd RAYNIL DRALAS opsporen. maar waar is ie ? Volgens mij ben ik hem nodig aangezien de "agent" in het huis van Brandon Lirrian, de vermoorde, vraagt om BEWIJS
[quote]
spoiler:
Op zijn hotel kamer, die inn bij de poort, moet je met de herbergier praten. Als je Speechcraft beetje goed is en je lult hem om geeft hij de sleutel. Dan kan je naar binnen en nadat je gezocht hebt naar bewijs (ergens achter een kast O-) ) moet je dat aan de capitein laten zien. Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Einde DarkBrother hood quests
spoiler:
Ben nu klaar ermee en er is verder niks te doen behalve heen en weer te rijden tussen Bravil en de Sanctuary voor 200 gold coins?

Een tip voor vampieren; als je een level bent gegroeit is het handig om toch nog een nek te pakken voordat je je stats upgrade. Het geval wil dat als je dat niet doet, je bepaalde stats niet kan upgraden (omdat je bonus van vampirisme je al over de max waarde heentilt)

Wat doet Luck nou precies? Wat deed het bijvoorbeeld in Morrowind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

J0J0 schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:29:
[...]

Apart, bij mij stond hij naar zijn meester te kijken.
Hij heeft wel uitzicht naar het trapgedeelte, ben er gewoon langsgevlogen :P
ja wierd idd! kwam bij mij echt direct omhoog rennen om me te butsen... als ik vervolgens naar buiten rende gingen de guards hem butsen :P en zodra hij dood was was ik mijn bonus kwijt :P

ik heb het nu als volgt gedaan:

spoiler:
zombie casten zodat hij die gaat staan butsen, ik naar buiten rennen en proberen zoveel mogelijk afstand tussen mij en hem te krijgen, vervolgens fast-travel en de quest inleveren, gehaald en bonus ontvangen :P

hoe kan ik sneak trainen? :? ik wil er nu toch beter in worden omdat ik meer van dit soort quests ga doen... maar wanneer stijgt mn sneak level is in sneak rondlopen voldoende? helpt het ook als ik mijn boots uitdoe?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Chaoss schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:43:
[...]

ja wierd idd! kwam bij mij echt direct omhoog rennen om me te butsen... als ik vervolgens naar buiten rende gingen de guards hem butsen :P en zodra hij dood was was ik mijn bonus kwijt :P

ik heb het nu als volgt gedaan:

spoiler:
zombie casten zodat hij die gaat staan butsen, ik naar buiten rennen en proberen zoveel mogelijk afstand tussen mij en hem te krijgen, vervolgens fast-travel en de quest inleveren, gehaald en bonus ontvangen :P

hoe kan ik sneak trainen? :? ik wil er nu toch beter in worden omdat ik meer van dit soort quests ga doen... maar wanneer stijgt mn sneak level is in sneak rondlopen voldoende? helpt het ook als ik mijn boots uitdoe?
De lichter je boots des te minder ze je horen. Als je sneak crosshair doorzichtig blijft dan ziet niemand je. word hij geel dan ben je betrapt. Op zich train je sneak vanzelf door het te gebruiken. Loop gewoon een dagje in sneak rond.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee bij wie ik moet zijn om een huis te kopen??
Ik zoek me al een tijdje rot daarnaar namelijk (Okeej ik kan eventueel wel een modje erin zetten ;)
Alvast bedankt, (Vergeet de spoiler niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:57:
[...]

Of gewoon met praten. Als je dat systeem een beetje doorhebt ishet wel goed.
Ja, maar dat wil juist nou net niet, want dan krijg je hetzelfde standaard antwoord: I don't if i can thrust you enough. en het onderwerp of quest waar je dan mee verder wil. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04:13

drooger

Falen is ook een kunst.

Heeft iemand enig idee bij wie ik moet zijn om een huis te kopen??
Ik zoek me al een tijdje rot daarnaar namelijk (Okeej ik kan eventueel wel een modje erin zetten ;)
Alvast bedankt, (Vergeet de spoiler niet ;))
Dan vraag ik me af als je de search functie al hebt gebruikt in dit forum. Je kan de meeste huizen kopen bij de counts.
Ja, maar dat wil juist nou net niet, want dan krijg je hetzelfde standaard antwoord: I don't if i can thrust you enough. en het onderwerp of quest waar je dan mee verder wil. :/
Je hebt meestal 70 'punten' nodig, voordat hij zulk iets tegen je zegt. Ik doe het momenteel zo: Eerst dat systeem gebruiken en als ik rond de 63 'punten' heb, dan doe ik er een charmspell op van 10 punten.

[ Voor 37% gewijzigd door drooger op 03-04-2006 09:15 ]

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
misschien stomme vraag ... maar heb het spel vanavond of morgen pas:

Wat is het voordeel van een huis te hebben? Dat je er - for free - kan gaan pitten? Dat je meer storage hebt? Toch niet hetzelde als GTA VC, dat je er kan gaan saven? :p

Hopelijk kan mijn AMD 2600+ Mobile (@desktop), 6600GT (128) en mijn 1gig ram het voldoende trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drooger schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:13:
[...]

Dan vraag ik me af als je de search functie al hebt gebruikt in dit forum. Je kan de meeste huizen kopen bij de counts.
Had ik idd niet goed gedaan ;)

spoiler:
In Anvil... Iemand met dezelfde naam als het huis, Benarius oid. Je vind hem dacht ik vaan bij The Count's Arms

maar nu wel gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:17:
misschien stomme vraag ... maar heb het spel vanavond of morgen pas:

Wat is het voordeel van een huis te hebben? Dat je er - for free - kan gaan pitten? Dat je meer storage hebt? Toch niet hetzelde als GTA VC, dat je er kan gaan saven? :p

Hopelijk kan mijn AMD 2600+ Mobile (@desktop), 6600GT (128) en mijn 1gig ram het voldoende trekken.
De reen voor mij om een huis te hebben, is om wat spullen op te slaan, ik ben lid van de arena, en daarmee zeul ik een haevy armor mee gewicht 72, en ik denk dat ik dat wel ff neer kan leggen als ik ga questen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:20:
[...]

De reen voor mij om een huis te hebben, is om wat spullen op te slaan, ik ben lid van de arena, en daarmee zeul ik een haevy armor mee gewicht 72, en ik denk dat ik dat wel ff neer kan leggen als ik ga questen ;)
Je zou die heavy arena garment ook weer terug kunnen leggen in het kastje naast die arena opdrachtgever. Daar liggen namelijk ook gewoon nieuwe in ;)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 15:11
Timlog schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:27:
[...]
Hoe heb je dat landschap in de verte zo mooi gekregen? Ik heb de tweak uit de TS wel geprobeert, maar die deed schijnbaar niets.
Met de eerste twee links uit mijn topic. Dan heb je die UGridsToLoad tweak ook niet meer nodig. Die zorgt bij mij voor texture corruption, crashes en minder fps.
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:28:
[...]
-die 1e mod, van high-res far terrain is dat het waard in ruil voor wat fps, of is dit alleen op invloed bij het laden?
-waarom kort gras, is dat een persoonlijk keuze? (want om je systeem hoef je het niet te laten)
Ik merk geen verlies aan fps. Het zijn alleen maar vervangende textures dus alleen het geheugengebruik zal toenemen.
Het hoge gras vind ik minder mooi en onhandig (ratten :X). Als ik door twee flame atronachs en een spriggan word aangevallen, dan zakken bij mij ook de fps naar het vriespunt in dat hoge gras. Met dat lagere gras valt het mee.
Legion schreef op maandag 03 april 2006 @ 00:41:
[...]
Klopt, die maak je aan als je de bestanden uitpakt.

Vanavond ga ik weer verder om er toch nog even wat extra fps uit te persen :) Overigens ben ik erachter gekomen dat dit programma problemen met SLI heeft. Ik moet regelmatig voor het spelen SLI via de nVidia control panel uitzetten en weer inschakelen. Anders wordt er maar 1 kaart gebruikt. SLI maakt overigens wel een behoorlijk verschil in Oblivion. Waar ik met 1 kaart 29 fps heb, heb ik met twee kaarten ongeveer 50 fps. Beide kaarten worden rond de 80 graden. Dat is voor mijn doen een absoluut record en toont aan dat de videokaart hard moet werken bij dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik moet wat vaker slapen (ingame) :P
Dacht ff "oh level up laat ik slapen", bleken het 4! levels te zijn hehe ipv 3 - 4 werd het van 3-7, ik bleef maar klikken op welke stats ik wilde ophogen, in morrowind was dat wel beter, die bleef bij elke skillup melden dat je moest slapen (ook bij de minor en misc skills).

Wat wel vervelend is, is dat ik een Battlemage achtige class heb en dat ik vooral armor aan het meeslepen ben :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook. Maar...

spoiler:
Wacht maar totdat je Arkved's Tower van binnen gezien hebt. Weliswaar minder psychedelisch, maar zo absurd groot en eng. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok gister was ik een missie aant doen voor fighters guild (ik ben lvl 24 en heb thieves, dark brotherhood en arena al af) en ik moest wat imp gall vinden, dus ik ga naar die grot waar me aanbevolen werd naar toe te gaan en ik vind:

Ring (ff naam kwijt)
33% magicka reflect
50% magicka resist

waarde 22k

ik was like: OMFG! dat gewoon uit normaal kistje waar geen lock op zat. uit alle verry hard locked kistjes krijg ik alleen 50-70gold of zo :S

maar nog ff vraagje, kan iemand me vertellen hoe ik mijn wapens/armor kan laten enchanten? ik heb nu volle set glass en wil m'n dark brotherhood vervangen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:35:
[...]

Je zou die heavy arena garment ook weer terug kunnen leggen in het kastje naast die arena opdrachtgever. Daar liggen namelijk ook gewoon nieuwe in ;)
Damn dat meen je niet... (blozende smiley ;) ) Scheelt wel een hoop aanschafkosten va neen huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spoiler:
Lol, ik ben die oblivion gates zat aan het worden, zeker nu ik bij elke stad er 1 moet sluiten voor hun hulp. Wat ik nu dus doe :+ Gewoon keihard doorrennen naar de sigil, en voila, klaar, kost 3 á 4 minuten per Gate :+

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2006 10:18 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
killingdjef schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:09:
Wat doet Luck nou precies? Wat deed het bijvoorbeeld in Morrowind?
In Morrowind zorgde het voor betere vondsten in bijvoorbeeld schatkisten. In plaats van Petty Soulgems vond ik dankzij mijn 150 luck (in morrowind) grand soulgems in simpele kisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:13:
Ok gister was ik een missie aant doen voor fighters guild (ik ben lvl 24 en heb thieves, dark brotherhood en arena al af) en ik moest wat imp gall vinden, dus ik ga naar die grot waar me aanbevolen werd naar toe te gaan en ik vind:

Ring (ff naam kwijt)
33% magicka reflect
50% magicka resist

waarde 22k

ik was like: OMFG! dat gewoon uit normaal kistje waar geen lock op zat. uit alle verry hard locked kistjes krijg ik alleen 50-70gold of zo :S

maar nog ff vraagje, kan iemand me vertellen hoe ik mijn wapens/armor kan laten enchanten? ik heb nu volle set glass en wil m'n dark brotherhood vervangen :)
de mageguild joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:13:

Arcane Academy in de Imperial City. Moet je denk ik wel lid zijn van de mage guild, en soulgems hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:29:
[...]

Arcane Academy in de Imperial City. Moet je denk ik wel lid zijn van de mage guild, en soulgems hebben.
Je kan ook die steentjes die je in oblivion krijgt om een portal te sluiten gebruiken. Ik heb nul alchemy skills, maar wel een superrelaxed glass longsword nu :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  3. Helder water mod
  5. Korter gras mod
Ik heb de bestanden gedownload en ga die vanavond uitproberen. Ik zal indien de prestaties omhoog gaan (wat ik wel verwacht) het ook toevoegen aan de TS.
Timlog schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:09:
[...]

Je kan ook die steentjes die je in oblivion krijgt om een portal te sluiten gebruiken. Ik heb nul alchemy skills, maar wel een superrelaxed glass longsword nu :)
Ik heb laatst een Glass Claymore gekregen. Op dit moment een van mijn Uber-wapens. Als vijanden lastig/vervelend/massaal worden hoef ik alleen mijn Claymore te trekken en gehakt van de vijanden te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Gister ook het spel geinstalleerd. Ik ben nooit een RPG fan geweest, meer een shooterfan. Maar wat is dit een supergeweldig spel. Heerlijk die vrijheid. Ben nog steeds level 1, maar ik ben ook alleen maar aan het rondtouren, met mensen praten en paardjes jatten van guards (niet zo slim :p).
Maar even wat vraagjes:
- weet iemand of er een driver of patch komt, zodat HDR ook werkt met de X800 serie van Ati?
- Ik heb ook gelezen van het levelscaling van NPC's. Dit lijkt mij erg vervelend, komt daar een patch/mod voor? Ik weet dat een beetje glazen bol werk is, maar zou in ieder geval wel fijn zijn.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

Gisteren eens voor de grap een arrest geresist in Imperial City.. Na een half uur hield het wel op met nieuwe guards die hun kameraden kwamen helpen.. (moest na een aantal godmode even aanzetten omdat het er ineens toch wel erg veel werden en ik eens wilde zien hoe lang dat door zou gaan ^^; ) Toen het voorbij was maar een savegame geladen en verdergegaan met questen :)

Hoe kan je trouwens mede-eigenaar worden van eenshop? (of deze afpersen). In je stats lijst onder F1 staat namelijk naast het aantal huizen en paarden ook nog een regel over winkels. Iemand een idee?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vogelaarke schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:34:

- Ik heb ook gelezen van het levelscaling van NPC's. Dit lijkt mij erg vervelend, komt daar een patch/mod voor? Ik weet dat een beetje glazen bol werk is, maar zou in ieder geval wel fijn zijn.
Het is minder vervelend dan je zelf denk. Als je in het forum kijkt van Bethesda zal je ook veel tegenhanger als voorstanders tegenkomen.

Het is dus meer iets wat je zelf wilt, wil je als op lvl15 uber worden en de MQ uitspelen met 2 vingers in je neus of wil je meer tegenstand en moet je werken om de MQ uit te spelen. Indien het eerste moet je een mod zoeken (of gewoon de difficulty slider lager zetten), indien het 2e moet je gewoon lekker verder spelen en genieten van het spel zoals het gemaakt is. Mocht het dan ergens echt lastig worden (Kvatch bijv.) dan kan je altijd nog tijdelijk de difficulty slider even lager zetten voor de duur van de quest.

Level alleen nooit te snel dat je gear niet mee kan levelen, dan kan je wel wat meer problemen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:41:
[...]

Level alleen nooit te snel dat je gear niet mee kan levelen, dan kan je wel wat meer problemen verwachten.
Dat kan je wel zeggen ja. ben dan ook opnew begonnen en nu met een mage ipv warrior. met mage is het spel trouwens iets makkelijker. tot nu toe vind ik dat lvl scalen de grootste misser maarja. hoop idd dat het volgende spel van hun het niet bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3. Helder water mod
  5. Korter gras mod

[afbeelding]

[afbeelding]
thnx dude voor deze mod links. had er al 2 maar die loading area is mooi en ook de LODer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
cardinal808 schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:26:
[...]

Ik heb de bestanden gedownload en ga die vanavond uitproberen. Ik zal indien de prestaties omhoog gaan (wat ik wel verwacht) het ook toevoegen aan de TS.
Ben benieuwd. Vergeet niet om de uGridsToLoad tweaks te verwijderen uit je ini bestand.
Deze hoort er eigenlijk ook nog bij:
Border regions package
Daarmee heb je ook high-res textures voor de gebieden waar je niet kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik gebruik mn huis idd om shit weg te leggen die ik wel wil bewaren maar niet mee wil zeulen. Ik heb al zo weinig plek om shit mee te sjouwen (250 atm, ik heb agility en speed fucking hoog, maar strength niet echt), en heb ongeveer 125 aan standaard gear bij me. mn standaard magic boog, mn silence boog, een kilo of 20 aan pijlen, zwaardje en mn true Blade of Woe. Dan zit je al aan 1/4 van mn ruimte en heb ik nog geen eens armour aan :)

Ik neem als marksman inmiddels ook uberhaubt geen armour meer mee. Ik heb een elven setje thuis liggen maar ik heb Sneak en Marksman zoveel hoger dan Blade, Light Armor en Block dat ik alle vijanden met sneak-attacks en kiten waar nodig om zeep help. Who needs armour when you don't get hit?

Maar waarom neem ik de moeite om mn armor thuis te leggen en heb ik het niet bij voor het geval dat? Simpel, als ik onderweg naar een bestemming zo'n fort of elven ruin tegen kom loop ik naar binnen en mol ik het zooitje. Dan moet ik standaard al 4 keer heen en weer lopen om al die rotzooi te verkopen of thuis te droppen, dus dan wil ik mn inventory zo leeg mogelijk hebben eigenlijk :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GTOfire schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:20:
Maar waarom neem ik de moeite om mn armor thuis te leggen en heb ik het niet bij voor het geval dat? Simpel, als ik onderweg naar een bestemming zo'n fort of elven ruin tegen kom loop ik naar binnen en mol ik het zooitje. Dan moet ik standaard al 4 keer heen en weer lopen om al die rotzooi te verkopen of thuis te droppen, dus dan wil ik mn inventory zo leeg mogelijk hebben eigenlijk :)
Lol, ben je irl kleptomaan ofzo? meestal kan ik het met 1x lopen af, en als ik encumbered ben dan drop ik gewoon iets, gold is niet iets waar je een gebrek aan gaat hebben in dit spel.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

iemand enig idee of er al een "paspoppen"- mod is? of in de maak is? (had je in morrowind ook, van die dingen om armour netjes op te stallen in je huis).

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
biobak schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:53:
[...]

Ben benieuwd. Vergeet niet om de uGridsToLoad tweaks te verwijderen uit je ini bestand.
Deze hoort er eigenlijk ook nog bij:
Border regions package
Daarmee heb je ook high-res textures voor de gebieden waar je niet kunt komen.
Ben eigenlijk vanavond van plan om bovenop een berg te gaan staan en per mod screenshots te gaan maken, kunnen mensen gelijk de verschillen zien inclusief FPS.
Chaoss schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:46:
iemand enig idee of er al een "paspoppen"- mod is? of in de maak is? (had je in morrowind ook, van die dingen om armour netjes op te stallen in je huis).
Dat mis ik inderdaad, nu kan je het alleen in een kist gooien of op de grond, ook niet erg functioneel.

[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 03-04-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Angeloonie schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 01:53:

Mooie verzameling, of niet? ;)
[afbeelding]

[...]

Middas is volgens mij een dag, niet een tijdstip :P
Hoe leg je die zwaarden zo netjes op tafel neer? Ik word helemaal gek als ik dat probeer of een paar boeken naast elkaar in de boekenkast probeer te zetten. Veel verder dan rommelig stapelen kom ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Maar waarom neem ik de moeite om mn armor thuis te leggen en heb ik het niet bij voor het geval dat?
Omdat je armor niks meer weegt als je expert bent in light armor?(heavy armor ook)

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

drooger schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:59:
[...]

Omdat je armor niks meer weegt als je expert bent in light armor?(heavy armor ook)
Alleen heavy armor is dat bij, bij light krijg je een bonus als je expert bent (volgens boekje in ieder geval :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Alleen heavy armor is dat bij, bij light krijg je een bonus als je expert bent (volgens boekje in ieder geval :P )
Da's fout. Je krijgt als je master bent in light armor 50% armor bonus, bij expert wordt je erdoor niet encumbered, ofwel het weegt niks. Krijg je volgens mij vaak genoeg te lezen als je moet laden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
cardinal808 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:47:
[...]

Ben eigenlijk vanavond van plan om bovenop een berg te gaan staan en per mod screenshots te gaan maken, kunnen mensen gelijk de verschillen zien inclusief FPS.
Als het goed is, zie je dan het onderstaande effect. Een wereld van verschil en zie ook het aantal fps in de shots.

Voor Afbeeldingslocatie: http://xs75.xs.to/pics/06141/zczczcsd1.jpg.xs.jpgNa Afbeeldingslocatie: http://xs75.xs.to/pics/06141/zfdfdfdf2.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Kan iemand mij vertellen wat het doel is van dit game? :X Ik speel altijd FPS/RTS maar dit soort games ken ik totaal niet. Ooit eens Morrowind geïnstalleerd, maar dat lag er vlug af :p Uit nieuwsgierigheid heb ik Oblivion maar eens gestart. Het game startte in een kerker, daar ben ik nu uit geraakt en ben in een stad terecht gekomen. En nu? Heb ik geen opdrachten te doen? Wat kan/moet ik doen? Waar kan ik naartoe? Ik loop hier maar wat rond enzo :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:42

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:41:
[...]

Zou je dit eens uit kunnen leggen? Ik speel ook voor het eerst een TES game en ben ook verslaafd, maar deze opmerking snap ik niet helemaal.

Gisteren sliep ik even om te levellen en toen kreeg ik ook die droom dat je gebeten wordt door een vampier. Nu lees ik in dit topic dat je drie dagen hebt om niet te transformeren zeg maar en dat je in die tijd naar een kerk moet gaan en daar uit die wasbak (altaar) moet 'drinken' en drie dagen niet te gaan slapen. Nou heb ik wel al die vampire attributes... en rode ogen, verder zie ik ook een beetje bleekjes :o Betekent dit dat ik dan al definitief vampire ben en daardoor die quest moet doen om er vanaf te komen? Ik ga geen cheats gebruiken, dat haat ik.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gwystyl schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:58:
[...]

Hoe leg je die zwaarden zo netjes op tafel neer? Ik word helemaal gek als ik dat probeer of een paar boeken naast elkaar in de boekenkast probeer te zetten. Veel verder dan rommelig stapelen kom ik niet
Gewoon met "Z" slepen :+ Wel zorgen dat je auto-run uit staat anders vliegt alles de kamer door.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:16:
[...]

Als het goed is, zie je dan het onderstaande effect. Een wereld van verschil en zie ook het aantal fps in de shots.

Voor [afbeelding]Na [afbeelding]
Kan nou niet zeggen dat er echt veel verschil in die 2 screenies zit, en dat ten koste van FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulti23 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:26:
[...]

Zou je dit eens uit kunnen leggen? Ik speel ook voor het eerst een TES game en ben ook verslaafd, maar deze opmerking snap ik niet helemaal.

Als je zelf heel snel levelt en geen gear hebt die ook meelevelt ga je met de gelevelde enemies meer last hebben dan dat je op een goed tempo levelt. Vind je dus snel goeie gear en level je ook snel dan is er niks om je zorgen over te maken.

Gisteren sliep ik even om te levellen en toen kreeg ik ook die droom dat je gebeten wordt door een vampier. Nu lees ik in dit topic dat je drie dagen hebt om niet te transformeren zeg maar en dat je in die tijd naar een kerk moet gaan en daar uit die wasbak (altaar) moet 'drinken' en drie dagen niet te gaan slapen. Nou heb ik wel al die vampire attributes... en rode ogen, verder zie ik ook een beetje bleekjes :o Betekent dit dat ik dan al definitief vampire ben en daardoor die quest moet doen om er vanaf te komen? Ik ga geen cheats gebruiken, dat haat ik.
Je bent idd definitief vampire nu, je kan alleen curen door binnen 3 dagen de desease te verwijderen door potion/ingredient/shrine. De desease is heamapohlia nogiets (waarom noemen ze t niet gewoon vampire-desease :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:29:
[...]

Kan nou niet zeggen dat er echt veel verschil in die 2 screenies zit, en dat ten koste van FPS
1 FPS boeit niet veel. Ik vind het verschil wel zeer groot & after veel mooier. De textures zijn nu tenminste geen groen vlak meer, maar lijken ergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:29:
[...]

Ja precies, en als ik naar die bak van jou kijk moet er toch veel meer uit te pompen zijn. Ik zit hier op een AMD64 3500+, 1GB ram en X800XL @ stock en krijg bijna net zon mooie plaatjes eruit met redelijke (=speelbare) FPS. Gewoon door tweaken van de .ini-file volgens de TS.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerNummer schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:33:
[...]

1 FPS boeit niet veel. Ik vind het verschil wel zeer groot & after veel mooier. De textures zijn nu tenminste geen groen vlak meer, maar lijken ergens op.
Het verschilt idd 1 FPS op een 7900GTX SLI opstelling me bijbehorende muchos sneller CPU. De meeste mensen zijn alleen niet zo gelukkig dat ze dat onder hun bureau hebben staan en daar scheelt het vast 5-10 FPS gok ik zo.

Maar ieder natuurlijk ze eigen wens, sommigen spelen het op 640*480 op uber-low settings en hebben er veel plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Hacku schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:25:
Kan iemand mij vertellen wat het doel is van dit game? :X Ik speel altijd FPS/RTS maar dit soort games ken ik totaal niet. Ooit eens Morrowind geïnstalleerd, maar dat lag er vlug af :p Uit nieuwsgierigheid heb ik Oblivion maar eens gestart. Het game startte in een kerker, daar ben ik nu uit geraakt en ben in een stad terecht gekomen. En nu? Heb ik geen opdrachten te doen? Wat kan/moet ik doen? Waar kan ik naartoe? Ik loop hier maar wat rond enzo :p
Je kan het hoofd-verhaal volgen en side-quests doen. Druk op TAB en klik dan met je muis op je kompas. Bij één van die tabbladen staan je quests en daar staat ook wat de volgende stap is die je moet doen. Dus eigenlijk is het al praktisch voor je uitgekauwd. Sidequests krijg je vaak doordat je iets vindt of doordat je met mensen in de wereld praat die problemen hebben. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
vogelaarke schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:33:
[...]
Ja precies, en als ik naar die bak van jou kijk moet er toch veel meer uit te pompen zijn.
Die plaatjes zijn niet gemaakt op mijn pc. En het tweaken van de ini file levert weer andere grafische problemen op. Heuvels zien er wel mooi uit, maar onder een bepaalde hoek vallen water textures weg.

[ Voor 25% gewijzigd door biobak op 03-04-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:32:
[...]
Je bent idd definitief vampire nu, je kan alleen curen door binnen 3 dagen de desease te verwijderen door potion/ingredient/shrine. De desease is heamapohlia nogiets (waarom noemen ze t niet gewoon vampire-desease :+ )
Ok, dus na mijn bezoekje aan die kerk (in Chorrol ben ik aan het altaar geweest) ben ik na een goede nachtrust er weer vanaf? Anders ga ik die quest doen want ik wil geen vampire zijn eigenlijk.
Als je zelf heel snel levelt en geen gear hebt die ook meelevelt ga je met de gelevelde enemies meer last hebben dan dat je op een goed tempo levelt. Vind je dus snel goeie gear en level je ook snel dan is er niks om je zorgen over te maken.
Ik ben nu level 7, heb als main skill light armor, maar ik heb nog geen mooie armors gevonden, natuurlijk wel het complete leather armor wat je ook in een shop kan kopen. Ik moet dus meer caves enzo gaan clearen om echt leuk spul te vinden?

* Ulti23 is a bit confused at the moment, ach ja tot 5 werken, eten en dan verder gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ADMK schreef op maandag 03 april 2006 @ 07:30:
Ik weet niet of er andere mensen zijn met deze probleem maar telkens als ik vlakbij zo'n oblivion gate ben en als ik dan ook naar die richting kijk dan krijg ik opeens een fps drop, hetzelfde met spells waar rood in voorkomt .. heel vaag, iemand hiermee bekent ? enige oplossingen hiervoor?
Niemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulti23 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:42:
[...]

Ok, dus na mijn bezoekje aan die kerk (in Chorrol ben ik aan het altaar geweest) ben ik na een goede nachtrust er weer vanaf? Anders ga ik die quest doen want ik wil geen vampire zijn eigenlijk.
Omdat je het al bent moet je de quest doen. Heb je het net opgelopen kan je overwegen een iets oudere save te laden en daar je desease te curen. De desease != vampire zijn.
Desease kan je curen, vampireism moet je de quest voor doen.
Ik ben nu level 7, heb als main skill light armor, maar ik heb nog geen mooie armors gevonden, natuurlijk wel het complete leather armor wat je ook in een shop kan kopen. Ik moet dus meer caves enzo gaan clearen om echt leuk spul te vinden?

* Ulti23 is a bit confused at the moment, ach ja tot 5 werken, eten en dan verder gamen!
Leuk spul vindt je altijd in caves, dus meer caves doen :Y)

(weet niet precies wat de beste light armor op lvl7 though, ben zelf heavy armored sneaking tank die nu aan t leren is voor wat wizard trekjes :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ADMK schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:47:
[...]
Niemand die me kan helpen?
Het is wel is langsgekomen in een vorig deel dacht ik. Was specifiek iets met ATI kaarten, al gesearched en anders op de officiele forums gesearched?

/me herrinnerd zich iets met AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:49:
[...]

Omdat je het al bent moet je de quest doen. Heb je het net opgelopen kan je overwegen een iets oudere save te laden en daar je desease te curen. De desease != vampire zijn.
Desease kan je curen, vampireism moet je de quest voor doen.
Ok, bedankt! Dan ga ik maar eens aan die quest beginnen, ik heb helemaal niet in de gaten gehad dat ik die disease heb opgelopen, enkel door die droom dus, maar waarschijnlijk was ik dus al een aantal dagen vampier. Ja, ik heb wel wat koppen gesneld van vampieren, maar goed. Aldoende leert men zullen we maar zeggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ulti23 op 03-04-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wil niemand vampier worden, is dat echt zo vervelend dat bloed drinken...
En als je dan bloed drink gaat diegene dan dood en heb je dan ook gelijk gejammer met de gaurds.
Kun je ook bloed van bv. herten opslurpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:25:
Waarom wil niemand vampier worden, is dat echt zo vervelend dat bloed drinken...
En als je dan bloed drink gaat diegene dan dood en heb je dan ook gelijk gejammer met de gaurds.
Kun je ook bloed van bv. herten opslurpen?
Als je in het boekje kijkt, wat bij je dvd zat, staat er ook dat er sommige skills negatief beinvloedt worden.. en mensen vinden je opeens een stuk minder aardig.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:29:
[...]

Als je in het boekje kijkt, wat bij je dvd zat, staat er ook dat er sommige skills negatief beinvloedt worden.. en mensen vinden je opeens een stuk minder aardig.. ;)
Moet toch op te lossen zijn door goede charm skills te gebruiken.

(niet zien staan in het boekje, heb de 360 versie (gebruik alleen maar die kaart voor aantekeningen))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zijn er nu al nieuwe ati drivers uit? Ik dacht dat die nog in maart uit zouden komen, speciaal voor oblivion gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iemand bijt als vampier gaan ze niet dood :(

Meerdere keren achterelkaar feeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:32:
[...]

Moet toch op te lossen zijn door goede charm skills te gebruiken.

(niet zien staan in het boekje, heb de 360 versie (gebruik alleen maar die kaart voor aantekeningen))
Je loopt ook wat moeilijker door de zon overdag ;) Kost je ook wat health/seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Welke skills dan? Je krijgt juist + punten erbij.

Misschien moeten sommige mensen toch wat meer searchen, voordat ze een post plaatsen, aangezien er zo al iets van 20 vragen zijn geweest over het vampier worden e.d.

Vampier zijn is juist beter! (mijn mening+ervaring)

Als je het goed timed van slapen zodat je verder geëvolueerd bent met vampier zijn en voeden, dan is vampier zijn hartstikke mooi. Ik heb zelfs eens iets van 3 dagen overleefd, zonder te voeden en ook door het daglicht lopen. Kwestie van niet gaan slapen of wachten en een healing spell bij je hebben als je door het zonlicht loopt.

spoiler:
De count van skingrad leeft toch ook 'normaal'? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:45:

Vanavond ga ik weer verder om er toch nog even wat extra fps uit te persen :) Overigens ben ik erachter gekomen dat dit programma problemen met SLI heeft. Ik moet regelmatig voor het spelen SLI via de nVidia control panel uitzetten en weer inschakelen. Anders wordt er maar 1 kaart gebruikt. SLI maakt overigens wel een behoorlijk verschil in Oblivion. Waar ik met 1 kaart 29 fps heb, heb ik met twee kaarten ongeveer 50 fps. Beide kaarten worden rond de 80 graden. Dat is voor mijn doen een absoluut record en toont aan dat de videokaart hard moet werken bij dit spel.
Hey ik heb hier 2 7800gt's in SLI draaien. Buiten als ik door et gras loop haal ik 8 a 10 fps. Die kaarten van jouw zijn wel gtx'en. Maar zoveel verschil (40fps) kan dat toch ook niet zijn. De kaarten zijn zelfs ook nog OC'ed. (485/1100). Ik heb al langer het idee dat er iets mis is.

BTW, Het draait beter als ik SLI uit zet en de kaarten worden 60 graden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:37:
[...]

Het verschilt idd 1 FPS op een 7900GTX SLI opstelling me bijbehorende muchos sneller CPU. De meeste mensen zijn alleen niet zo gelukkig dat ze dat onder hun bureau hebben staan en daar scheelt het vast 5-10 FPS gok ik zo.

Maar ieder natuurlijk ze eigen wens, sommigen spelen het op 640*480 op uber-low settings en hebben er veel plezier van :)
Lijkt me niet. Het renderen van een texture op hogere kwaliteit vreet alleen meer geheugen op je vid-kaart + de laadtijden increasen.

En als je kijkt in de thread op obliv. forum zie je dat de maker slechts een x800 heeft en geen verschil zag in performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Imperial Corruption
Angeloonie schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:09:
spoiler:
Er zijn 3 watchcaptains, 1tje wil je case behandelen als je die 2 ventjes overtuigt om te getuigen. Dus je moet ze vinden (1 zit geloof ik in Arboretum, andere weet ik ff niet) en persuaden mee te doen.
spoiler:
Ok, zo ver ben ik wel gekomen. Dan krijg ik de melding dat ik de twee mannetjes in de gaten moet houden of ze wel naar die watch captian gaan (die man is ook mijn marker). Maar dat gaan ze simpelweg niet. Ik heb ze letterlijk 24 uur gevolgd (die Orc in het Arboretum), hij gaat naar huis, gaat richting watch captain en dan is het weer richting Arboretum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:53:
[...]

Hey ik heb hier 2 7800gt's in SLI draaien. Buiten als ik door et gras loop haal ik 8 a 10 fps. Die kaarten van jouw zijn wel gtx'en. Maar zoveel verschil (40fps) kan dat toch ook niet zijn. De kaarten zijn zelfs ook nog OC'ed. (485/1100). Ik heb al langer het idee dat er iets mis is.
Als je bij de SLI opties load balancing aanzet, zie je dan wel die verticale groene balk in beeld? Bij mij soms niet en dan is functioneert SLI niet. Dan moet ik SLI uit en weer aanzetten.
60 graden is niet zoveel. Misschien is je processor de bottleneck waardoor je videokaarten niet voluit kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:21:
[...]

Als je bij de SLI opties load balancing aanzet, zie je dan wel die verticale groene balk in beeld? Bij mij soms niet en dan is functioneert SLI niet. Dan moet ik SLI uit en weer aanzetten.

[...]

60 graden is niet zoveel. Misschien is je processor de bottleneck waardoor je videokaarten niet voluit kunnen gaan.
Temp is wel niet actueel. Ik heb de Nvidia panel draaien en zie meteen de temp als het spel is afgesloten. Misschien is dit niet goed meten, maar ik heb nog een progje gevonden waarmee ik de temps kan zien als ik ben ant spele.

Ja ik zie de balk. De cpu is denk ik niet de bottleneck. Tis een AMD64 3500+. En ook nog eens hoog OC'ed. Misschien is 500w voeding bottleneck?

Btw, door dat OC'en van de cpu, loopt het mem nu wel op 333. maar dit zal het ook niet zijn, toch?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
biobak schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:16:
[...]

Voor [afbeelding]Na [afbeelding]
2 keer raden waarom Bethesda dit zelf niet heeft gedaan.
Juist... de Xbox360 :r

Voor de meeste PC's zijn deze medium resolution textures van 2048x2048 (high res is voor mij 4096x4096) geen enkel probleem. Voor de Xbox360 echter met z'n 512mb aan geheugen wel.

En aangezien de Xbox360 versie dan minder aantrekkelijk uitziet waardoor men minder Xbox versies zou verkopen hebben ze waarschijnlijk besloten om de PC te downscalen zodat beide versies hetzelfde uitzien.... ookal kan de PC versie velen malen mooier zijn.

En het zou me niet verbazen dat de Xbox ook de reden was waarom de mooie shaderssystem die getoond wordt in het E3 filmpje kompleet is komen te vervallen. :(

Dankjewel Xbox360 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000

IceStorm

This place is GoT-like!!!

IceStorm schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:10:
Imperial Corruption

spoiler:
Ok, zo ver ben ik wel gekomen. Dan krijg ik de melding dat ik de twee mannetjes in de gaten moet houden of ze wel naar die watch captian gaan (die man is ook mijn marker). Maar dat gaan ze simpelweg niet. Ik heb ze letterlijk 24 uur gevolgd (die Orc in het Arboretum), hij gaat naar huis, gaat richting watch captain en dan is het weer richting Arboretum).
Oplossing:
spoiler:
Ok, de quest gelaten voor wat het is, ging ik naar een ander dorp toe krijg ik opeens een bericht "blabla opgepakt, bedankt". Beetje jammer dat er geen reward was maar iig afgevinkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:53:
[...]

had ergens gelezen dat het oblivion profiel standaard op single card staat. :?
heb dus met helaas met nhancer het profiel op alt frame rend moeten forceren, en dan is ie dus wel sneller dan single card. tis niet veel, maar toch..

heb thuis getest, maar de meetresultaten liggen thuis, zal ik vanavond wel ff hier opschrijven.

edit: ik lees net dat het profiel wel op AFR word gezet.
vreemd want ik kreeg pas betere fps toen ik em met enhancer veranderde.

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=66861

[ Voor 12% gewijzigd door MUSTIS op 03-04-2006 16:30 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Legion schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:39:
[...]

2 keer raden waarom Bethesda dit zelf niet heeft gedaan.
Juist... de Xbox360 :r

Voor de meeste PC's zijn deze medium resolution textures van 2048x2048 (high res is voor mij 4096x4096) geen enkel probleem. Voor de Xbox360 echter met z'n 512mb aan geheugen wel.

En aangezien de Xbox360 versie dan minder aantrekkelijk uitziet waardoor men minder Xbox versies zou verkopen hebben ze waarschijnlijk besloten om de PC te downscalen zodat beide versies hetzelfde uitzien.... ookal kan de PC versie velen malen mooier zijn.

En het zou me niet verbazen dat de Xbox ook de reden was waarom de mooie shaderssystem die getoond wordt in het E3 filmpje kompleet is komen te vervallen. :(

Dankjewel Xbox360 :r
Lol? Shader was te processor intensief, en aangezien de meeste nu al op 100% lopen lijkt het me wel logisch waarom het er niet bij zit. Daarnaast heb ik screens van gridload settings gezien, hier op de xbox staat ie hoger als bij jullie maximale 5 (zonder tweaks, met tweaks kan het op 10 ja). En dat argument, 'op de PC is het veel mooier dan op mijn 360, maar mijn pc kan het niet aan, tjah dan koop ik hem maar niet' slaat al helemaal nergens op. Oblivion gaat sowieso niet om de grahpics, ja tuurlijk het is mooi, ik ben er zeer blij mee, maar het gaat vooral om het verhaal, de mogelijkheden, gebieden, avonturen, etc. Als ze hem alleen op de pc uitbrachten hebben ze toch 100% zeker al minder verkoop dan op pc en 360.

Effe a la jou stijl:
Damn, al die mensen die via warez op de pc Oblivion spelen, hallo hee ik wil ook nog de TES5 kunnen doen. Koop hem gewoon he. Alleen op de 360 kan dit niet gelukkig. Dankjewel pc :r

Dat slaat dus nergens op, net als jouw argumenten. Dat sommige mensen nou geen 1000+ euro hebben, tja daar kan ik als 15 jarige scholier nou ook niks aan doen.

Oh, en die screens, ik weet niet of jij kickt op een extra gedetailleerde brug, iets mooier gras, en een millimeter uitzient iets, maar ik vind before ook mooi, en loop echt niet van, ja dag hee, ik koop dat spel niet, die lelijke grahics op mn 360 :r

[ Voor 8% gewijzigd door Muthas op 03-04-2006 16:19 . Reden: kleine foutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 22:10
spoiler:
ok voor degene die de 5 empty grand soul gems moete,(waaronder ik), als je bij die **** van un gierige heks bent geweest, moet je door haar groente tuintje, het pad aflope, water oversteke, hetzelfde pad blijven volgen, kom je bij un grot, waar in ieder geval 1 miljard best wel vette items liggen, en 1 empty grand soul gems, en 1 common grand soul gem, weet iemand waar de andere liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:16:
[...]
Lol? Shader was te processor intensief, en aangezien de meeste nu al op 100% lopen lijkt het me wel logisch waarom het er niet bij zit. Daarnaast heb ik screens van gridload settings gezien, hier op de xbox staat ie hoger als bij jullie maximale 5 (zonder tweaks, met tweaks kan het op 10 ja). En dat argument, 'op de PC is het veel mooier dan op mijn 360, maar mijn pc kan het niet aan, tjah dan koop ik hem maar niet' slaat al helemaal nergens op. Oblivion gaat sowieso niet om de grahpics, ja tuurlijk het is mooi, ik ben er zeer blij mee, maar het gaat vooral om het verhaal, de mogelijkheden, gebieden, avonturen, etc. Als ze hem alleen op de pc uitbrachten hebben ze toch 100% zeker al minder verkoop dan op pc en 360.

Effe a la jou stijl:
Damn, al die mensen die via warez op de pc Oblivion spelen, hallo hee ik wil ook nog de TES5 kunnen doen. Koop hem gewoon he. Alleen op de 360 kan dit niet gelukkig. Dankjewel pc :r

Dat slaat dus nergens op, net als jouw argumenten. Dat sommige mensen nou geen 1000+ euro hebben, tja daar kan ik als 15 jarige scholier nou ook niks aan doen.

Oh, en die screens, ik weet niet of jij kickt op een extra gedetailleerde brug, iets mooier gras, en een millimeter uitzient iets, maar ik vind before ook mooi, en loop echt niet van, ja dag hee, ik koop dat spel niet, die lelijke grahics op mn 360 :r
Amen

/me is een PC-gebruiker, tegen high-end aan.

Hij kan best een beetje dumbed-down zijn voor de X360, wat ook vast wel zal zijn. Hier maak ik alleen geen probleem van, en als je m dan toch nog mooier wilt maken zijn er altijd nog de ini-files en genoeg andere tweaks die alleen de top-high end PC's aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Hoi mensen

Sinds gister speel ik nu ook TES 4,
En het bevalt me wel.
Alleen... heeft iemand begin tips om iets te kopen/verkopen of welke quests je het beste kan starten? Ik heb geen zin om alle delen van dit topic door te spitten, dus als iemand link/info wil geven, graag :)

Ik speel zelf nu een levl 1 High Elf met sterrenbeeld Mage en class BattleMage.

groetjes

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 22:10
kzou als eerst ff alle dungeons rondom de imperial city doen(duurt wel ff) dan ben je lekker op level, dan de 1e oblivion gate, en ff un thieves guild joine, of rumors luistere, zitte ook wel leuke quests tusse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb gedaan zijn wat sidequests in de imperial city gestart, daarna the thief-guild gejoined enz. Maar je kan ook gelijk de main-quest doen, aan jou de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik heb nu het probleem dat ik van zelf begin te springen. En dat hout pas op als ik een heel stuk treug sping. Hebben daar nog meer mensen las van ?

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
UNICRONBOT schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:36:
Ik heb nu het probleem dat ik van zelf begin te springen. En dat hout pas op als ik een heel stuk treug sping. Hebben daar nog meer mensen las van ?
Amazing Boots of Bunnyhop?

[ Voor 3% gewijzigd door maratropa op 03-04-2006 16:37 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:23:
[...]

Amen

/me is een PC-gebruiker, tegen high-end aan.

Hij kan best een beetje dumbed-down zijn voor de X360, wat ook vast wel zal zijn. Hier maak ik alleen geen probleem van, en als je m dan toch nog mooier wilt maken zijn er altijd nog de ini-files en genoeg andere tweaks die alleen de top-high end PC's aankunnen.
Ik speel hem ook op de 360.
Heb van het weekend ook de pc versie gedownload. Vind m op de 360 toch echt wel 10x lekkerder spelen, onderuit op de bank. Op mn pc draait ie ook prima, natuurlijk niet zoals op de 360.

Het valt me wel op hoe langer ik speel, hoe langer ik moet laden? Dit komt natuurlijk door alle verandereringen die jij maakt in de wereld.
WAAROM GEEN STANDAARD HDD IN DE 360 8)7 Om alle zooi tijdens het spelen alvast in te laden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

UNICRONBOT schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:36:
JA! ik, heb daar ook last van, ik had het gelukkig pas gesaved dus ik loadde weer ff en t was over. maar voor de mensen die reageerden op mijn post, bedankt! ik ga nu weer terug naar imperial city(ik ben nu in kingrad ofzoiets, voor die quest van de amulet.) en ga daar ff de dungeons doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik heb nu ook dat paard shadowmere van de black hand gehad, maar kan hem niet vinden :P Heb overal gezocht, en ben toen maar naar een dropje gefastraveld om daar bij de stables te kijken maar kan niks vinde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
achja... iedereen z'n ding. Volgens mij maat het geen snars uit wat je doet. Als je meteen als lvl 2 de 1e oblivion gate wil doen kan dat ook best. Want de beestjes daar binnen level gewoon met je mee.

Hallo met Tim

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.