Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
-Eraser- schreef op zondag 02 april 2006 @ 01:51:
[...]
Vampieren afslachten tijdens thievesguild quests :? ... :P

edit: nog een vraagje
spoiler:
voor de mainquest moet je op een gegeven moment een daedric artifact hebben ... ik heb nu spell breaker en de skeleton key, maar als ik dan bij de topics van martin op daedric artifact klik staat daar alleen de skeleton key bij (die ik wil houden...) dus nu mijn vraag :P zijn het bepaalde artifacts die je aan martin kan geven, zo ja welke ... ? alvast bedankt :)
spoiler:
ik zou naar Azuras shrine gaan en haar quest maken.
Azuras star is een soort van uber soulgem, dus tenzij je die beslist wilt hebben kun je die aan hem geven de shrine ligt flink ten oosten van the cliud temple and is een ok quest om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

spoiler:
Ik ben bij de azura shrine geweest en heb de eerste 3 vampiers in die grot dood gekregen, de vierde (Een orc met orcish armor) krijg ik gewoon niet dood :/ Heeft iemand een tip voor mij. Ik ben een lvl 10 knight met als sterrebeeld warrior.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hoe/waar kun je je huis weer verkopen of hernoemen?

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 02-04-2006 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
Vuurvoske schreef op zondag 02 april 2006 @ 02:40:
spoiler:
Ik ben bij de azura shrine geweest en heb de eerste 3 vampiers in die grot dood gekregen, de derde (Een orc met orcish armor) krijg ik gewoon niet dood :/ Heeft iemand een tip voor mij. Ik ben een lvl 10 knight met als sterrebeeld warrior.
was ook warrior.
pak 1h wapen en shield.
laat hem de eerste mep uitdelen (met beetje mazzel zal dat een power attackz ijn_ daarna is hij 1 of 2 seconden stil.
probeer dan op hem in te meppen 1 of 2 x en dan weer je shield omhoog.
probeer tussen door om hem heen te draaien (soms missen ze daardoor) en als je mazzel hebt en hij mist een power attack kun je zelfs achter hem komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:58:
[...]

WoW zal van principe wel gelijkaardig zijn, maar dat zou ik dus NOOIT willen spelen. Zo een grote rpg fan ben ik ook weer niet. Daarbij heb ik liever een inlevend en meeslepend single player verhaal. Daar doe je alles op je eigen tempo, zoals je het wil en wanneer je het wil. Bij WoW is het blijkbaar de bedoeling dat je als je een guild joint op vaste tijdstippen online kan zijn, en dan niet meestal eens een uurtje maar vaak hele avonden of uren. Plus dat continue gezeik aan je kop van al die andere personen in die wereld. Oblivion daarentegen is gewoon lekker rustig, goede sfeer.

Wat misschien voor de volgende TES mogelijk zou kunnen zijn (of misschien wel tof) is de mogelijkheid om met een tiental man af te spreken en met die mensen online te spelen. Ofwel een tiental echte mensen in de wereld tussen alle andere NPC's. Lijkt mij wel fijn om te weten dat 'somewhere out there' nog andere echte spelers rondlopen. (als iemand offline gaat maakt niet uit, rest kan gewoon verderspelen, die persoon slaapt dan als het ware, en telkens één persoon draait de server)
MMORPG's zoals WoW kun je ook in je eigen tempo spelen, het is immers niet verplicht om een guild te joinen, bij mij in de guild zijn ook een paar gasten die gewoon casual spelen. Dus voor de fun en ook zij gaan wel eens naar een raids van 40 man :) Als ze zin hebben. Daar naast is er nopg een aspect wat Oblivion niet bevat, namelijk Player versus Player oftewel Batllegrounds. In een Singleplayer RPG zoals Oblivion en voorgangers zoals Morrowind, Baldur's Gate, KOTOR ben je alleen maar bezig met questen en onderzoeken iets anders is er niet. Het enigste wat over een komt is de item koorts, dus de beste items zien te verzamelen voor jouw char.

Desalnietemin blijven voor mij persoonlijk RPG's en MMORPG,s het leukste om te spelen, veelal hoge verslavingsfactor, vaak weken bezig en hoge afwisselingsgraad. Dit t.o.v. van FPS en RTS games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:19
Angeloonie schreef op zondag 02 april 2006 @ 01:32:
_O_ ontzettend gaaf :D
[afbeelding]

Lief paardebeest O+
[afbeelding]

Wat een butt-ugly helm :X Maar wel weer goed :/
[afbeelding]

Ik heb te veel ringen :X Ik denk dat ik maar een mod voor 4 ringen oid ga downloaden, kan nl niet kiezen tussen meer skills/damage/resist of Feather :Y)

Heb ook geld teveel :Y)

Overigens ben ik nog nooit gebeten door een vampire, wat doen jullie wat ik niet doe? 8)7
Zo heej, Kun je me niet een paar tips geven in welke kerkers en grotten ik moet gaan zoeken om zo veel geld en armor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Fighters guild vraagej:
spoiler:
Ik ben nu Warder bij de Fighters Guild maar ik heb geen idee hoe ik nu verder moet.
Ik heb net samen met een Fighters Guild Orc de blackwood ruiine schoongeveegd en hem de ring van de blackwoodbaas gegeven zodat hij kan bewijzen dat de Fightersguild de Blackwood Company heeft verslagen. Probleem is alleen dat hij hiernaar vertrekt en mijn quest compleet is.
Ik kan nu nergens verder Fighters Guild quests krijgen en ik heb geen idee hoe ik nu verdermoet. Iemand?

Einde mages guild quest:
spoiler:
Oh ja die Worm King staff heb je ook niks aan, gebruik je hem op een lijk, wordt het vervolgens levend en gaat 30 sec stilstaan en valt dan weer dood neer, beetje een tegenvaller die laatste Mage quest, je krijgt niet eens een reward van de mageguild.

[ Voor 28% gewijzigd door GG85 op 02-04-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:02:
[...]

Zo heej, Kun je me niet een paar tips geven in welke kerkers en grotten ik moet gaan zoeken om zo veel geld en armor te krijgen?
Je items "scalen"mee, dus hoger level, betere items. Gewoon veel grotten aflopen om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 13:11
GG85 schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:02:
Ik ben nu Warder bij de Fighters Guild maar ik heb geen idee hoe ik nu verder moet.
Ik heb net samen met een Fighters Guild Orc de blackwood ruiine schoongeveegd en hem de ring van de blackwoodbaas gegeven zodat hij kan bewijzen dat de Fightersguild de Blackwood Company heeft verslagen. Probleem is alleen dat hij hiernaar vertrekt en mijn quest compleet is.
Ik kan nu nergens verder Fighters Guild quests krijgen en ik heb geen idee hoe ik nu verdermoet. Iemand?

spoiler:
Oh ja die Worm King staff heb je ook niks aan, gebruik je hem op een lijk, wordt het vervolgens levend en gaat 30 sec stilstaan en valt dan weer dood neer, beetje een tegenvaller die laatste Mage quest, je krijgt niet eens een reward van de mageguild.
Leer eens de spoiler tags goed te gebruiken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

spoiler:
Je moet naar azzan in anvil of naar die anderen hoge baas (die orc) die zit dacht ik in cheydenhall of in chrorrol ofzo, maar het kan ook zijn dat je weer naar diezelfde oreyon ofzo moet. (aan wie je die blackwood ring heb gegeven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Na een van de bazen dus? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand de "imperial corruption" quest gedaan?

spoiler:
Hyronmus lex heeft geen tijd, en die andere watch captain wil meer bewijs, maar dan krijg ik geen aanwijzing meer, en de marker verplaatst ook niet. Ik heb het idee dat 1 van de klanten van jensine die klaagden, (zijn naam begint met een L) iets uitgevonden heeft en vermoord is door die corrupte captain, iemand een vage tip?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 02:22:
ik zit met een probleem

ik wil bij de mage guild, maar ik moet voor volarano een spellcraft boek van jeanne uit haar bureau jatten. Ik moet daarna dat boek terugbrengen, maar hij reageert er niet op als ik ermee terug kom.
is dit een foutje in het spel of doe ik zelf wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

gladiool schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:43:
Iemand de "imperial corruption" quest gedaan?

spoiler:
Hyronmus lex heeft geen tijd, en die andere watch captain wil meer bewijs, maar dan krijg ik geen aanwijzing meer, en de marker verplaatst ook niet. Ik heb het idee dat 1 van de klanten van jensine die klaagden, (zijn naam begint met een L) iets uitgevonden heeft en vermoord is door die corrupte captain, iemand een vage tip?
spoiler:
Er zijn 3 watchcaptains, 1tje wil je case behandelen als je die 2 ventjes overtuigt om te getuigen. Dus je moet ze vinden (1 zit geloof ik in Arboretum, andere weet ik ff niet) en persuaden mee te doen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

De vraag even herhalen.... de thievesguild quest Ahdarji's Heirloom

spoiler:
Ahdarji's Heirloom... ik moet een chambermaid (Hlidara Mothril) 'sweettalken' om info te krijgen waar de ring is. Kijk op de map waar de chambermaid is, ga er heen, vind haar... kijkt ze, met gespreide armen naar de hemel.... just my luck, moet ze dood zijn :{

Is er misschien ene console commando om een dead NPC te respawnen? of een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Heeft iemand een leuk idee wat ik nou ooit moet doen met 100k? Volgens mij verkoop ik veel te veel daedra stuff en loot ik te veel, terwijl ik de laatste tijd niet veel dungeons meer leeghaal.

Heb nu de eenhoorn gevonden en er even op gereden, maar komt hij er ook bij staan bij het lijstje van 'horses owned' als ik er een hele tijd op heb gereden en hij spawned buiten de steden?

'k vond de oblivion gate bij k'vatch moeilijk genoeg om de difficulty eventjes wat lager zetten, waardoor ik maar iets van 3 klappen per vijand nodig had. Dat krijg je ervan als ieder monster daedra spul draagt en weinig schade neemt.

Waar hebben jullie de difficulty slider staan? Ik heb hem standaard in't midden, anders is het te makkelijk of te moeilijk. ;)
Is er misschien ene console commando om een dead NPC te respawnen? of een andere oplossing?
TES Construction Set is je antwoord :D

[ Voor 12% gewijzigd door drooger op 02-04-2006 12:20 ]

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Denk dat ik eindelijk weet hoe ik vampier ben geworden. Voor de Grey Prince moest je namelijk naar Crowhaven en daar kom je echt gespuis tegen.

Ik werd poisoned met iets, maar ik wist niet dat dat verdere gevolgen had. Het enige wat verneukt was, 'waren m'n fatigue attributes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik heb een vraagje:
ik kan iPreloadSizeLimit niet vinden in de .ini file. Al de andere dingen wel, maar die niet.
En ik heb precies gig aan geheugen, wat moet ik dan doen?(want er staat alleen als je lager dan 1 gig hebt dan moet je iets anders invullen, voor de rest gewoon die er al staat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Laatst online: 11-09 09:16
kijk je wel in de oblivionmap in Mijn Documenten -> My Games?
Verder zou ik de iPreloadSizeLimit op een halve gig zetten omdat nooit de hele 1024mb vrij zijn voor oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Bramm schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:49:
kijk je wel in de oblivionmap in Mijn Documenten -> My Games?
Verder zou ik de iPreloadSizeLimit op een halve gig zetten omdat nooit de hele 1024mb vrij zijn voor oblivion.
oeps, moet je in die ini wat veranderen? ik heb het gedaan die gewoon in de map van Oblivion stond.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

drooger schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:20:
TES Construction Set is je antwoord :D
Leuk enzo :P maar hoe werkt het :X hoe kan ik om een NPC in de Oblivion Master Data File zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles een beetje doorgelezen, maar kan iemand me vertellen wat het nut is als je een huis koopt?

Dat je dat gebruiken als een opslag van je goederen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

oke, ik heb het probleem opgelost... moest eerst de console openen, op de body klikken (selecteren) en daarna de commando resurrect in typen

yay, ik kan verder met de questline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

[afbeelding]

Lief paardebeest O+
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb te veel ringen :X Ik denk dat ik maar een mod voor 4 ringen oid ga downloaden, kan nl niet kiezen tussen meer skills/damage/resist of Feather :Y)

Overigens ben ik nog nooit gebeten door een vampire, wat doen jullie wat ik niet doe? 8)7
FFS! Hoe kom jij aan zoveel geld?! En aan zoveel ringen?! In welke dungeons zoek je?

Edit: moet overigens zeggen dat het spel hier als een tiet draait op 1280x1024 met alles op HIGH + HDR aan. Soms in combats zakt m'n fps naar 30, maar ik mag niet klagen.

[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 02-04-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand een verkoper die flink wat geld heeft?
want ik moet nu alles kwijt voor max. 1200 :S

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Fiddle schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:54:
Weet iemand een verkoper die flink wat geld heeft?
want ik moet nu alles kwijt voor max. 1200 :S
Tja dat iets 10k waard is betekend niet dat je het ook voor die prijs verkocht krijgt :)

Als je Mercentile Skill omhoog gaat schijnt ook de max van de shops omhoog te gaan.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
gladiool schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:06:
[...]

Tja dat iets 10k waard is betekend niet dat je het ook voor die prijs verkocht krijgt :)

Als je Mercentile Skill omhoog gaat schijnt ook de max van de shops omhoog te gaan.
Dat eerste weet ik ook wel :) je moet uitgaan van de helft ofzo... Maar ik heb nu bijvoorbeeld een item van 6500, maar ik vind dus nergens iemand die 3250+ heeft?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Die 1200 maakt niks uit :? Ik heb nu ook 60k, dingen van +5k hebben meestal goeie stats, dus die hou ik in mn inventory of dump ik in mn huis. Elk armor wat gewoon standaard is verkoop ik sowieso, ook dat Deadric (of hoe het ook heet) wat soms +4k per stuk is gaat gewoon weg voor 1200. Er is toch genoeg. Weet niet eens wat ik moet kopen nu 8)7 Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik Nighteye tussen de effecten bij enchant altar krijg? Want ik heb echt zo'n ring nodig, mijn Illusion is 90 nu 8)7 Ring of Light (dus Light bij enchantment options) zou ook goed zijn :)
gladiool schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:06:
[...]

Level 100 ja, dan heeft iedere Merchant vanzelf 500 meer. En vanaf 75 kan je 500 geven, en hebben ze dat ook meer.

[ Voor 27% gewijzigd door Muthas op 02-04-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 02:22:
ik zit met een probleem

ik wil bij de mage guild, maar ik moet voor volarano een spellcraft boek van jeanne uit haar bureau jatten. Ik moet daarna dat boek terugbrengen, maar hij reageert er niet op als ik ermee terug kom.
spoiler:
Zoals er gezegd werd in het spel: je moet hem om 10PM op z'n kamer aanspreken.....dus wachten tot 10PM :)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe ik spreuken uit het spellbook kan verwijderen? Ik wil wat spreuken opruimen maar ik weet niet hoe, de handleiding rept er ook geen woord over :/.

(ctr/shif/alt klik werkt (hier) niet :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Leuk enzo :P maar hoe werkt het :X hoe kan ik om een NPC in de Oblivion Master Data File zoeken :P
Dat weet ik nou weer niet, heb het nog niet gebruikt :D
FFS! Hoe kom jij aan zoveel geld?! En aan zoveel ringen?! In welke dungeons zoek je?
Dat valt toch wel mee joh, máár in de 60k. Ik heb momenteel 110k ofzo.
Ik heb alles een beetje doorgelezen, maar kan iemand me vertellen wat het nut is als je een huis koopt?

Als je vaak genoeg moet laden komt er ook wel eens te staan dat het handig is om een huis te hebben, zodat je altijd een plaats hebt om te slapen. Dus er zijn al 2 redenen om een huis te kopen.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:25:
Weet iemand misschien hoe ik spreuken uit het spellbook kan verwijderen? Ik wil wat spreuken opruimen maar ik weet niet hoe, de handleiding rept er ook geen woord over :/.

(ctr/shif/alt klik werkt (hier) niet :().
Ben je niet de enigste, op de Xbox lukt het ook niet. Pc zal wel kunnen door een of andere file te editten |:( Als je de 75 haalt kan je weer allerlei nieuwen en heb je je >75 spreuken niet nodig. Anders red je het ook niet door dat meescaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel dit spel nu op de PC en ben er nog niet zo goed in.
ik ben net begonnen en heb al wat zwaarden en een boog ofzo opgepakt maar ik weet mijn god niet hoe ik die moet selecteren:S ik kan de heletijd alleen maar mijn vuisten gebruiken.
kan iemand mij vertellen hoe je een boog kan selecteren ofzo:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:11:
ik speel dit spel nu op de PC en ben er nog niet zo goed in.
ik ben net begonnen en heb al wat zwaarden en een boog ofzo opgepakt maar ik weet mijn god niet hoe ik die moet selecteren:S ik kan de heletijd alleen maar mijn vuisten gebruiken.
kan iemand mij vertellen hoe je een boog kan selecteren ofzo:$
Lees de manual is door. Of koop het spel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:35
Games schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:20:
[...]

Gebruik voortaan de spoiler tag !!!!!!!!!!! mensen.

spoiler:
je moet ook nog gaunlets ofzo hebben die liggen daar bij het stuk waar zo'n pressure plate op de grond ligt,(als je erop trapt vallen wat rotsen naar benenden die de doorgaan blokkeerd naar de kist, de gang is zoiezo al doodlopend)
my bad, wist niet hoe, maar door deze quote zie ik hoe ik die spoiler teken gebruikt. Bedankt

spoiler:
Ik dacht dat ik alleen zijn zwaar moest hebben, maar nu blijkt dus ook zijn complete armor. Ik heb nu werkelijk zijn broek, zwaard, helm, handschoenen, schild en schoenen maar zijn harnas heb ik nog niet. Daar de spullen niet op logische plaatsen liggen loop ik me nu al een uur kapot te zoeken. Maar ik vind dat harnas niet

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik ben nou in de Oblivion gate. Die monsters zijn wel sterk, of ik doe wat verkeerd. Het zijn de monsters die ok vuurballen kunnen afvuren. na 1 monster moet ik me al healen, doe ik wat verkeerd, ben ik gewoon slecht, of is er een bepaalde tactiek voor? Ik ben net een ander monster tegengekomen, dus vuren ook vuurballen af maar die zijn wel wat sterker. Die zijn ook heel moeilijk te verslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had steeds last van stotterend beeld, na een format is dat gelukkig minder geworden. Alleen vind ik mn framerate nog steeds aan de lage kant, vaak drops naar de 17/18. Als ik in taakbeheer kijk zie ik dat mijn processor soms 100% wordt benut, kan dit betekenen dat dat een bottleneck is?
Heb de instellingen aan de hoge kant, maar niet maximaal. HDR en geen AA, 1280x1024, distance op ongeveer driekwart (wel die far landscape e.d. aan) en texture op high. Wie met een vergelijkbaar systeem kan vertellen of die drops normaal zijn, of hoe het bij hem loopt. Ik blijf me afvragen of dat spel echt zo ziekelijk zwaar is of dat ik iets niet goed heb (processor?). Als ik de overkloks allemaal uitzet wordt t er alleen maar slechter van dus daaraan lijkt t me ook niet te liggen. Mocht mijn processor een botlleneck blijken te zijn, wat voorn processor heb je dan nodig om t wel fatsoenlijk af te spelen? In de richting van single core 4000+? Of kan ik beter een Dual Core halen?
Hoe spelen andere mensen met een 7900GT?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Muthas schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:12:
Die 1200 maakt niks uit :? Ik heb nu ook 60k, dingen van +5k hebben meestal goeie stats, dus die hou ik in mn inventory of dump ik in mn huis. Elk armor wat gewoon standaard is verkoop ik sowieso, ook dat Deadric (of hoe het ook heet) wat soms +4k per stuk is gaat gewoon weg voor 1200. Er is toch genoeg. Weet niet eens wat ik moet kopen nu 8)7 Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik Nighteye tussen de effecten bij enchant altar krijg? Want ik heb echt zo'n ring nodig, mijn Illusion is 90 nu 8)7 Ring of Light (dus Light bij enchantment options) zou ook goed zijn :)

[...]

Level 100 ja, dan heeft iedere Merchant vanzelf 500 meer. En vanaf 75 kan je 500 geven, en hebben ze dat ook meer.
Ik had ook dat mijn illusion heel hard ging, alleen kwam ik toevallig de "darksplitter helmet" tegen, die je continu nighteye geeft.

Wel ook een gewoon helmpje bij me want dat blauwe is wel erg boring overal :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bemerk dat de speed is teruggelopen naar 2, ook wat andere skills zijn teruggelopen(Ze zijn rood gemarkeerd). Ik zit al zo'n 30 uur in het spel, maar weet echt niet waardoor het komt, en belangrijker nog: hoe je het kan herstellen. Misschien iemand die me dit kan vertellen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 16:26
klot'n ik ben nu een vampire maar dat wil ik niet zijn, hoe kan ik mezelf genezen van dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:25:
Ik bemerk dat de speed is teruggelopen naar 2, ook wat andere skills zijn teruggelopen(Ze zijn rood gemarkeerd). Ik zit al zo'n 30 uur in het spel, maar weet echt niet waardoor het komt, en belangrijker nog: hoe je het kan herstellen. Misschien iemand die me dit kan vertellen?

bvd
heb je een tijd in de gevangenis gezeten? Daarvan gaan je skills achteruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
K vind vampier juist releaxed, gewoon af en toe wat mensen bijten meer niet. Je hebt niet vette skills erbij. Je moet geloof ik met iemand praten in de Imperial university,

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
steefje schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:48:
K vind vampier juist releaxed, gewoon af en toe wat mensen bijten meer niet. Je hebt niet vette skills erbij. Je moet geloof ik met iemand praten in de Imperial university,
nou ik vind d'r nix aan haha, maar om d'r vanaf te komen moet ik met wie praten uit de imperial city?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb een huis gekocht maar kun je die ook weer verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:42:
[...]

heb je een tijd in de gevangenis gezeten? Daarvan gaan je skills achteruit..
Nee, geen enkele keer. Daar zal het ook niet aanliggen, ze zijn roodgekleurd (de skills die omlaag gaan) en dat is iets wat je weer ongedaan kan laten maken, heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:29
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:55:
[...]

Nee, geen enkele keer. Daar zal het ook niet aanliggen, ze zijn roodgekleurd (de skills die omlaag gaan) en dat is iets wat je weer ongedaan kan laten maken, heb ik het idee.
Je kunt in elke chappel bidden, dan wordt je van al je ziektes e.d. genezen.
Als je crimineel bent werkt het niet, ik geloof dat het dan met potions kan maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42
CreativeMind schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:53:
[...]

nou ik vind d'r nix aan haha, maar om d'r vanaf te komen moet ik met wie praten uit de imperial city?
spoiler:
je moet naar de tempel in de imperial city en daar met iemand praten (ben de naam ff kwijt, er lopen in ieder geval weinig mensen rond) over cure vampirism (oid) dan begint er een quest en krijg je uiteindelijk een potion tegen vampirism

[ Voor 4% gewijzigd door -Eraser- op 02-04-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
CreativeMind schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:53:
[...]

ik weet haar naam niet meer precies, maar een vrouwtje bij de University

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik zit vast met een dark brotherhood quest:

spoiler:
ik moet een gast vermoorden door iets los te maken wat dan op zijn hoofd valt, ik breek in, ga naar de kruipruimte, wacht tot het tussen 8 en 11 uur 's avonds is en laat het ding vallen, gast dood en ik krijg een melding dat de quest gehaald is... so far so good.

nu moet ik nog uit dat huis zien te komen zonder dat de bediende me ziet... ik heb van alles geprobeerd, direct uit de kruipruimte rennen, even wachten en dan naar buiten, blijven wachten etc wat ik ook doe hij ziet me altijd?

iemand tips?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Lief paardebeest O+
[afbeelding]

[afbeelding]

Die helm zat ook in Morrowind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Chaoss schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:06:

spoiler:
ik moet een gast vermoorden door iets los te maken wat dan op zijn hoofd valt, ik breek in, ga naar de kruipruimte, wacht tot het tussen 8 en 11 uur 's avonds is en laat het ding vallen, gast dood en ik krijg een melding dat de quest gehaald is... so far so good.

nu moet ik nog uit dat huis zien te komen zonder dat de bediende me ziet... ik heb van alles geprobeerd, direct uit de kruipruimte rennen, even wachten en dan naar buiten, blijven wachten etc wat ik ook doe hij ziet me altijd?

iemand tips?
Chameleon of invisibility spell? Of een potion? Moet je het wss wel overnieuw doen.

Ik heb eindelijk een Ring of Light en een Ring of Nighteye kunnen maken _/-\o_ Kon die opties opeens kiezen :? Was ook wel nodig, 93 Illusion, en dan 55 Destruction en 76 Blade, |:( M'n block moet ook omhoog maar kan geen trainer vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

spoiler:
spoiler:

iemand tips?
Wat dacht je van sneaken? Anders moet je eerst je sneak skill maar eens trainen. Mijn sneaken is momenteel zo goed dat ik vaak bij de monsters naar ze toe kan kruipen terwijl ze mijn richting op kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

drooger schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:50:
[...]

Wat dacht je van sneaken? Anders moet je eerst je sneak skill maar eens trainen. Mijn sneaken is momenteel zo goed dat ik vaak bij de monsters naar ze toe kan kruipen terwijl ze mijn richting op kijken.
jah ook met sneaken ziet hij me altijd? die gast komt altijd naar boven rennen en ik kan dus geen kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invisibility potion oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Zit vast bij de 4e dark brotherhood quest. Ik moet die gast in de cell ombrengen. Maar ik kom die guards maar niet voorbij. af en toe wacht ik tot ze weg gaan maar ze zien me gewoon bijna altijd!

Hoe doe ik deze missie?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 25-08 20:26
Chaoss schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:51:
[...]

jah ook met sneaken ziet hij me altijd? die gast komt altijd naar boven rennen en ik kan dus geen kant op!
Tja, die missie zal je opnieuw moeten doen met de juiste items of betere skills. Ik kon er wel gewoon langssluipen terwijl hij op die dode gast stond te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 25-08 20:26
H3llsing schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:07:
Zit vast bij de 4e dark brotherhood quest. Ik moet die gast in de cell ombrengen. Maar ik kom die guards maar niet voorbij. af en toe wacht ik tot ze weg gaan maar ze zien me gewoon bijna altijd!

Hoe doe ik deze missie?
Gewoon sluipen en goed timen. Dit vond ik juist een hele simpele missie. De gaurds lopen gewoon een vast pad, en het is echt heel erg doorzichtig. Er zijn bepaalde momenten waarop je er heel makkelijk langs kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:46
H3llsing schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:07:

Hoe doe ik deze missie?
spoiler:
Heb je misschien Pijl en Boog, zo heb ik hem om het leven gebracht. :)
Vanaf een kleine afstand richten en dan een schieten maar :p

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 02-04-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/2386/oblivion20060402191817323tv.jpg

ik kon niet zo snel een zwarte cape vinden maar deze lijkt ook eerst wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
ik moet het bloed van een argonian hebben, maar wat is een argonian, of waar vind ik er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Das een ras :), net als Nords, Elfs, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:22:
ik moet het bloed van een argonian hebben, maar wat is een argonian, of waar vind ik er een.
Een argonian is een reptielachtige, dus zo'n hagedissenman zeg maar :)

Ik heb gewoon een willekeurige argonian gestabbed en toen snel weggerent voor die quest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[afbeelding]

Lief paardebeest O+
[afbeelding]

[afbeelding]

heey loonie heb je niet angelina geprobeerd na te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:30:
[...]

heey loonie heb je niet angelina geprobeerd na te maken?
Jawel, maar dat lukte niet echt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Weet iemand waar ik lockpics kan kopen? Mijn security skill zit inmiddels al op 78, luck op 65 en en sneak op 80.

Ik haalde lockpicks eerst hele tijd uit dungeons, caves etc. Dit begin ik een beetje zat te worden.
Ik wil graag master lockpics kopen. Weet iemand toevallig waar de Thieves Guild is?

Edit: vind het trouwens helemaal niet erg om Vampire te zijn. Je feed jezelf gewoon en je kan in daglicht lopen. Ook sommige attributes worden versterkt snachts.

[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 02-04-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen, waarom sommige quest's op een dood spoor raken, ik zit nu vast omdat sommige quest's NPC zeggen, of ik betrouwbaar ben. M.a.w. waarom willen die NPC's mij niet meer vertellen zo dat ik de opdracht kan uitvoeren. Hoe kan je die quest's wel triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
spoiler:
Ik zit nog steeds vast met deze vroege Fighingclub quest. Ik moet voor een vrouwtje het zwaard en complete armor ophalen in een grot van haar opa, dit omdat haar man gokschulden heeft. Maar ik heb nu alles alleen kan ik echt zijn harnas niet vinden, wie weet waar ik moet zoeken

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:44:
Kan iemand mij vertellen, waarom sommige quest's op een dood spoor raken, ik zit nu vast omdat sommige quest's NPC zeggen, of ik betrouwbaar ben. M.a.w. waarom willen die NPC's mij niet meer vertellen zo dat ik de opdracht kan uitvoeren. Hoe kan je die quest's wel triggeren.
Probeer eens wat geld te briben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Hmm.. die Valtiere in de Dark Brotherhood sanctuary is ook een prutser.. hij bijt mij. Ik mooi na drie dagen pitten, geen vampier.. Ondertussen heb ik hem al wel vermoord omdat ik anders niet verder kwam.. Weet er iemand een andere manier om vampier te worden?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

steefje schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:44:
spoiler:
Ik zit nog steeds vast met deze vroege Fighingclub quest. Ik moet voor een vrouwtje het zwaard en complete armor ophalen in een grot van haar opa, dit omdat haar man gokschulden heeft. Maar ik heb nu alles alleen kan ik echt zijn harnas niet vinden, wie weet waar ik moet zoeken
Ben je naar die grot geweest? Zit gewoon in een kist of op een lijk dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:46:
[...]

Probeer eens wat geld te briben :P
Of gewoon met praten. Als je dat systeem een beetje doorhebt ishet wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

DEVoTi0N schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:08:
[...]

Tja, die missie zal je opnieuw moeten doen met de juiste items of betere skills. Ik kon er wel gewoon langssluipen terwijl hij op die dode gast stond te kijken.
ja _stond_ hij maar bij die gast te kijken... hij komt hier direct naar me toe rennen. of ik nou direct die kruipruimte uitloop of wacht tot ik het berichtje heb gehad dat de quest gehaald is hij komt altijd de trap op rennen.

[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 02-04-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:38:
[...]

Jawel, maar dat lukte niet echt :+
ik vind mijn emperor van starwars anders wel redelijk gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

steefje schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:44:
spoiler:
ik had allen die opa zijn zwaard en schild nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
Beide antwoorden kun je zo terugvinden met de quicksearch. Voor de tweede vraag zou je ook kunnen kijken naar een post dmv de 'View'-knop

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

MueR schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:52:
Hmm.. die Valtiere in de Dark Brotherhood sanctuary is ook een prutser.. hij bijt mij. Ik mooi na drie dagen pitten, geen vampier.. Ondertussen heb ik hem al wel vermoord omdat ik anders niet verder kwam.. Weet er iemand een andere manier om vampier te worden?
Ondertussen een aantal mogelijkheden gevonden. Spoiler alert...

Hoe wordt je vampire?
spoiler:
1) Ga knokken met een vampire, en laat hem je raken tot je de melding krijgt dat je "Porphyric Hemophilia" hebt opgelopen. Vervolgens moet je na 3 dagen gaan slapen, en je bent vampire.
2) Een Dark Brotherhood member bied je na een tijdje de mogelijkheid aan, om een vampire te worden.

En het console command:
spoiler:
player.addspell 0003db3d

Verder: Hoe cure ik vampirism?
Zie deze pagina voor de nette methoden.
En het console command:
spoiler:
player.removespell 0003db3d

[ Voor 22% gewijzigd door MueR op 02-04-2006 20:49 . Reden: Console commands werken nu wel ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:59:
[...]

Je kunt in elke chappel bidden, dan wordt je van al je ziektes e.d. genezen.
Als je crimineel bent werkt het niet, ik geloof dat het dan met potions kan maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt!, idd als je crimineel bent dan moet je het met potions oplossen.

*Ik heb afgelopen wekend hard meoten leren voor mn PTA's, daarom heb ik erg weinig tijd gehad voor Oblivion. Wat voelt het dan weer lekker dat ik er nu weer lekker verder rmee kan!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
6pack15 schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:22:
ok, ik weet dat het al 1miljoen x is gevraagd, en ik weet dat ik het ergens in de +-240 pagina's kan opzoeken, maar kan iemand me nog 1x vertellen hoe je weer normaal wordt na een vampier? en hoe je het spoiler dingetje aandoet
spoiler:
Nadat je gebeten bent door een Vampier heb je drie dagen de tijd om jezelf te ''genezen'' bij één van de fonteinen in de kerken.
Als er al drie dagen voorbij zijn is het, voor het bovenstaande, al te laat en moet je naar een priester.
Deze kun je vinden in een kerk.
De priester geeft je meer informatie over hoe je het Vampier worden kunt bestrijden.
Het middel tegen het ''Vampier-virus'' zul je vinden doormiddel van een Quest.

Misschien dat dit iets is voor in de OP, dat scheelt namelijk een hoop vragen :)

Hoe plaats je iets in een spoiler?

[ spoiler ] ....... tekst .......

Zie ook de FAQ.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 02-04-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 12:09
Mijn lieve shadowmere heeft nog maar een beetje health over :(
Arme beest gaat telkens als bijvoorbeeld een wolf of will-o-wisp me aanvalt ook aanvallen, en dan krijgt ie nog wel eens een klap :(

Weet iemand misschien hoe ik mijn lieve shadowmere weer heal?

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
TheBlasphemer schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:04:
Arme beest gaat telkens als bijvoorbeeld een wolf of will-o-wisp me aanvalt ook aanvallen, en dan krijgt ie nog wel eens een klap :(

Volgens mij is het zo dat, wanneer jij een stad o.i.d. binnengaat je paard zelf uitrust.
Ik ben namelijk wel eens flink gevallen met mijn Shadowmere en toen bleef er ook nog maar weinig van zijn health over, hij was zelfs even bewusteloos :p.
Nadat ik een Inn had bezocht en later weer verder ging te paard, was mijn Shadowmere ook weer uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb ff een vraage over het aller allerlaatste deel van de quest van haunted house in Anvil.
spoiler:
Ik ben de gehieme kamer al binnengegaan die dooie vent heeft gepraat en nu moet ik het skelet weer heel maken door de bony hand te vinden. WTF waar ligt tie??? Lig al 2 uur te zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

[spoiler] ... tekst ... [/spoiler]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online

Koop een "maak iemand anders beter" spreuk en pak dat paard

Ik zorg dat ik vlekje altijd een stukkie weg van de actie parkeer. Al ging dat laats bijna fout en werd ie vol pijlen gepompt door een gemeen skelet die een omtrekkende beweging maakte.

Laats ook weer zo'n mooi moment, ik reed over de weg, licht er een dood paard. Stukkie verder licht een dooie soldaat, in de fik, met een minotaur er bij. Nu liggen er 3 lijken O-)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Keb ff een vraage over het aller allerlaatste deel van de quest van haunted house in Anvil.
spoiler:
Ik ben de gehieme kamer al binnengegaan die dooie vent heeft gepraat en nu moet ik het skelet weer heel maken door de bony hand te vinden. WTF waar ligt tie??? Lig al 2 uur te zoeken.
spoiler:
Als het goed is, is hij in je inventory. Moest je oppakken om de kleinzoon te overtuigen van mee te gaan.
Dan ben je niet een goede dark brotherhood member, want die horen goed te zijn in sneaken :P

Wat als je wacht met het vermoorden van hem, tot die lijfwacht ergens anders staat? Zoals niet bij de man die vermoord moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 09-09 13:11
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:14:
spoiler:
spoiler:
die hand ligt in het het huis bij die pot die kapot op de grond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Chaoss schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:08:
[...]

ja _stond_ hij maar bij die gast te kijken... hij komt hier direct naar me toe rennen. of ik nou direct die kruipruimte uitloop of wacht tot ik het berichtje heb gehad dat de quest gehaald is hij komt altijd de trap op rennen.
Apart, bij mij stond hij naar zijn meester te kijken.
Hij heeft wel uitzicht naar het trapgedeelte, ben er gewoon langsgevlogen :P

spoiler:
Die lijfwacht/dienaar van hem zat voortaan in de bar, toen ik daar binnenkwam moest hij mij altijd perse afslachten :( Ben dan maar naar buiten gerent, kwam hij me achterna en hebben 3 guards zich zo'n 3 sec met hem vermaakt muhahahahhaha :+ prachtig spel

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan dat ook gewoon door ff te rusten (t).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynacore schreef eerder:
Ik had steeds last van stotterend beeld, na een format is dat gelukkig minder geworden. Alleen vind ik mn framerate nog steeds aan de lage kant, vaak drops naar de 17/18. Als ik in taakbeheer kijk zie ik dat mijn processor soms 100% wordt benut, kan dit betekenen dat dat een bottleneck is?
Heb de instellingen aan de hoge kant, maar niet maximaal. HDR en geen AA, 1280x1024, distance op ongeveer driekwart (wel die far landscape e.d. aan) en texture op high. Wie met een vergelijkbaar systeem kan vertellen of die drops normaal zijn, of hoe het bij hem loopt. Ik blijf me afvragen of dat spel echt zo ziekelijk zwaar is of dat ik iets niet goed heb (processor?). Als ik de overkloks allemaal uitzet wordt t er alleen maar slechter van dus daaraan lijkt t me ook niet te liggen. Mocht mijn processor een botlleneck blijken te zijn, wat voorn processor heb je dan nodig om t wel fatsoenlijk af te spelen? In de richting van single core 4000+? Of kan ik beter een Dual Core halen?
Hoe spelen andere mensen met een 7900GT?
Niemand die dit speelt met een 7900GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Het is normaal dat je processor 100% gebruikt. Stel dat er 50% gebruikt wordt, staat hij gewoon voor de helft van de tijd uit z'n neus te vreten. Dus het is normaal. ;)
Het is een zwaar spel, maar ik denk dat met jouw config drops naar 17/18 niet zouden hoeven inderdaad. Misschien drivers? Driver-instellingen? Rare tweaks gedaan? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:50:
[...]

Niemand die dit speelt met een 7900GT?
Ik speel op een oced 7800GT (460Mhz;1,1Ghz), 3200+ en 1GB DDR in dual. Alles op ultra high, behalve int. en ext. shadows op half. Res 1280x1024, watertweak en gridstoload op 10. Heb in steden tussen 25-35fps, buiten wel eens drops naar 17,18 maar grotendeels ook rond de 25. Vond het eerst wat tegen vallen maar het kwam er op neer dat een verlaging van de resolutie eigenlijk geen verschil in performance maakte (1024x768 gaf soortgelijke prestatie, gem misschien 4-5 fps meer). Ik denk dat HDR er behoorlijk in hakt, en de viewing distance waar bij mij alles op max staat. Want bloom + AA resulteerde direct in +40 fps. Maar ik denk dat jij gem net iets hoger zit qua fps met je 7900GT (XFX?), maar drops naar 17/18 zijn denk ik niet onverklaarbaar of raar als je kijkt naar de instellingen ... maar wel zwaar irritant idd. Voor een dergelijk systeem als dat van jou had ik inderdaad wel meer verwacht, het blijkt toch dat het spel zwaar draait. Ik draai FEAR bijvoorbeeld 40-50fps op 1280x1024 met alles op max, okee dat kan je niet met elkaar vergelijken, maar grafisch vind ik dat spectaculairder dan oblivion, alhoewel is oblivion op 1600x1200 met alles op ultra natuurlijk om iets van te dromen >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-09 15:11
Vandaag weer even bezig geweest met het tweaken van Oblivion. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Voor een aantal links hieronder moet je je (helaas) registreren op tessource.net.
  1. Landscape LOD texture replacement, High-res far terrain textures
  2. LOD Normal Map replacement mod
  3. Helder water mod
  4. Loading area ... tekst verwijderen
  5. Korter gras mod
  6. Border regions texture package (voor textures van gebieden waar je niet kunt komen)
En het resultaat (1600x1200, HDR)

Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/8783/screenshot170bi.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/6831/screenshot181br.th.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door biobak op 03-04-2006 12:00 . Reden: Border regions texture package toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:52
biobak schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:18:
Vandaag weer even bezig geweest met het tweaken van Oblivion. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Voor een aantal links hieronder moet je je (helaas) registreren op tessource.net.
  1. Landscape LOD texture replacement, High-res far terrain textures
  2. LOD Normal Map replacement mod
  3. Helder water mod
  4. Loading area ... tekst verwijderen
  5. Korter gras mod
En het resultaat (1600x1200, HDR)

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe heb je dat landschap in de verte zo mooi gekregen? Ik heb de tweak uit de TS wel geprobeert, maar die deed schijnbaar niets.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:18:
Vandaag weer even bezig geweest met het tweaken van Oblivion. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe...
-die 1e mod, van high-res far terrain is dat het waard in ruil voor wat fps, of is dit alleen op invloed bij het laden?
-waarom kort gras, is dat een persoonlijk keuze? (want om je systeem hoef je het niet te laten)
-water is wel beter idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
J0J0 schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:29:
[...]

Apart, bij mij stond hij naar zijn meester te kijken.
Hij heeft wel uitzicht naar het trapgedeelte, ben er gewoon langsgevlogen :P

spoiler:
Die lijfwacht/dienaar van hem zat voortaan in de bar, toen ik daar binnenkwam moest hij mij altijd perse afslachten :( Ben dan maar naar buiten gerent, kwam hij me achterna en hebben 3 guards zich zo'n 3 sec met hem vermaakt muhahahahhaha :+ prachtig spel
spoiler:
je kan ook je schoenen uit doen, die willen nog weleens wat herrie maken. Zo lukte mij het tenminste

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Shadowmere kan niet dood :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ben je met sneaken ook sneller te zien als je light aan hebt?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33

Haan

dotnetter

Ik ben intussen lvl 7 en eigenlijk alleen nog maar bezig met side quests aan het doen :P Ik heb er net eentje af waarbij ik wat vampier moest doden, en nu kan ik vampire dust voor 250 goud verpatsen aan m'n opdrachtgever :)

Ik heb trouwens net m'n processor van 3,0 naar 3,45GHz geklokt en dat maakt een enorm verschil in fps! Ik had daarvoor vaak framedrops naar onder de 10 fps, vooral als er npc's in de buurt waren, en daardoor gaat het spel irritant schokken. Maar nu heb ik standaard zo'n 15-20 fps extra, waardoor het spel steeds soepel blijft lopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 02-04-2006 22:53 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks! Gelijk allemaal aan het installeren, ziet er duidelijker beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Haan schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:52:
Ik ben intussen lvl 7 en eigenlijk alleen nog maar bezig met side quests aan het doen :P Ik heb er net eentje af waarbij ik wat vampier moest doden, en nu kan ik vampire dust voor 250 goud verpatsen aan m'n opdrachtgever :)
tis zowiezo nodig om side quests te doen, zo achter elkaar de main quest proberen te doen lijkt me praktisch onmogelijk.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 01:50
iemand tips?
Gewoon weer weg sneaken.
Run-mode uitzetten, sneak stand aan en via de kelder weer naar buiten.
Koekje.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:30:

Mijn vraag is nog niet echt beantwoordt.

Je kan er dus slapen, maar kan je ook je spullen opslaan?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.