HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik heb vandaag ook mijn scherm gemold door hem in mij broekzak te houden. Dat was eigenlijk niet eens zo erg omdat het een ruime broek is en zelfs met fietsen er niks aan de hand is. Probleem was dat ik even naar de motor van mijn broertjes auto wilde kijken en ik met mijn telefoon in mijn broekzak tegen de auto aanleunde. *Krak*.

Helaas :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
XthinkZ schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:51:
Ik heb vandaag ook mijn scherm gemold door hem in mij broekzak te houden. Dat was eigenlijk niet eens zo erg omdat het een ruime broek is en zelfs met fietsen er niks aan de hand is. Probleem was dat ik even naar de motor van mijn broertjes auto wilde kijken en ik met mijn telefoon in mijn broekzak tegen de auto aanleunde. *Krak*.

Spijtig :/

Maar er zijn al veel Pro's gesneuveld als ik het hier zo lees. (Poll ?? }) ) Ik zelf heb hem altijd in de case, nooit in een broekzak (voorheen wel een keer of drie kortstondig gedaan) maar ik heb hem most-of-all bijna nooit bij me :z . Ik vervoer hem altijd in 'n extra tas, als ik hem al meeneem, zo log dat ie is. Ik bel er namelijk nooit mee. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:46

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Als je er nog één zoekt... ik heb een Qtek 9000 hier liggen die ik haast niet meer gebruik.
Ik heb op het moment mijn Samsung E700 weer in het gebruik omdat die beter in mijn tas past.
(ja ik blijf een vrouw met een handtasje) :P

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook het scherm van mijn MDA-PRO is vorige week gebarsten (terwijl hij in mijn broek zat). Niks fysiek inspannends of wat dan ook, en toen ik muziek aan wilde zetten bleek een grote barst te zijn ontstaan.

Direct klantenservice T-mobile gebeld, waar ik de reactie kreeg dat het was ontstaan door onzorgvuldig gebruik. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik hem kon opsturen naar het reparatiecentrum. Daarvan kreeg ik zaterdag bericht dat ze hebben geconstateerd dat de schade is onstaan door vallen/stoten/druk.

Ik kan me voorstellen dat TM niet wil opdraaien voor schade die ontstaat door onzorgvuldig gebruik; wat ik echter jammer vind is dat TM totaal niet luistert naar mijn argument. De barst is onstaan op het moment dat hij gewoon in mijn broekzak zat, en ik betwijfel of deze telefoon wel geschikt is om in je zak te dragen. Is het ontwerp niet zo dat torsie er (te) makkelijk voor zorgt dat het scherm te makkelijk kan barsten .... ? Verder zitten er op de hoeken van het scherm ook 2 drukpuntjes. Ik vraag me af waarom er niet ook eentje in het midden van de rand is aangebracht; daar ontstaat de meeste druk (meer dan je wil op een teer touchscreen volgens mij...?).

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel gebruikers van een MDA pro last hebben van een barst in het scherm, zonder dat hiervoor echt een oorzaak is. Ik kan nu gaan aantonen dat het niet door onzorgvuldig gebruik is ontstaan, terwijl zij niet kunnen aantonen dat er expliciete druk, val en of stoot schade is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:02:
Ook het scherm van mijn MDA-PRO is vorige week gebarsten (terwijl hij in mijn broek zat). Niks fysiek inspannends of wat dan ook, en toen ik muziek aan wilde zetten bleek een grote barst te zijn ontstaan.

Direct klantenservice T-mobile gebeld, waar ik de reactie kreeg dat het was ontstaan door onzorgvuldig gebruik. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik hem kon opsturen naar het reparatiecentrum. Daarvan kreeg ik zaterdag bericht dat ze hebben geconstateerd dat de schade is onstaan door vallen/stoten/druk.

Ik kan me voorstellen dat TM niet wil opdraaien voor schade die ontstaat door onzorgvuldig gebruik; wat ik echter jammer vind is dat TM totaal niet luistert naar mijn argument. De barst is onstaan op het moment dat hij gewoon in mijn broekzak zat, en ik betwijfel of deze telefoon wel geschikt is om in je zak te dragen. Is het ontwerp niet zo dat torsie er (te) makkelijk voor zorgt dat het scherm te makkelijk kan barsten .... ? Verder zitten er op de hoeken van het scherm ook 2 drukpuntjes. Ik vraag me af waarom er niet ook eentje in het midden van de rand is aangebracht; daar ontstaat de meeste druk (meer dan je wil op een teer touchscreen volgens mij...?).

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel gebruikers van een MDA pro last hebben van een barst in het scherm, zonder dat hiervoor echt een oorzaak is. Ik kan nu gaan aantonen dat het niet door onzorgvuldig gebruik is ontstaan, terwijl zij niet kunnen aantonen dat er expliciete druk, val en of stoot schade is....
Ik denk dat dat heel moeilijk wordt om aan te tonen. De MDA Pro is ook geen apparaat wat je in je broekzak moet doen. Met geen enkele pocketpc moet je dat eigenlijk doen aangezien zo'n scherm erg breekbaar is. Je kan het namelijk zo stellen dat als je hem niet in je broekzak had gedaan die barst er nooit zou zijn gekomen. Als je hem op tafel zou zetten en er spontaan een barst in schiet dan is dat een heel ander verhaal. Maar denk niet dat dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

K heb even een vraagje over tomtom. Als mijn toestel in flight modus staat dan wil tomtom niet
connecten met mijn GPS ontvanger. Als ik flight modus uitzet werkt alles perfect. Ik kan blue tooth
wel handmatig aanzetten (Tomtom doet dat ook automatisch) en dan werkt bluetooth dus in flight modus, maar toch krijg ik in Tomtom de melding flightmodus cq ik kan niet navigeren. Is er een
manier om die "beveiliging" van Tomtom uit te zetten (dat hij dus checkt of het toetsel in flight staat)

cheers,
Q

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Qris schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:15:
K heb even een vraagje over tomtom. Als mijn toestel in flight modus staat dan wil tomtom niet
connecten met mijn GPS ontvanger. Als ik flight modus uitzet werkt alles perfect. Ik kan blue tooth
wel handmatig aanzetten (Tomtom doet dat ook automatisch) en dan werkt bluetooth dus in flight modus, maar toch krijg ik in Tomtom de melding flightmodus cq ik kan niet navigeren. Is er een
manier om die "beveiliging" van Tomtom uit te zetten (dat hij dus checkt of het toetsel in flight staat)

cheers,
Q
Ik snap niet helemaal wat de reden is dat je hem in flight modus wil zetten, maar dan wel BT weer aan.
Flight modus is juist dat alles uitstaat, G3, BT en Wifi. Voor in vliegtuigen e.d. als je je toestel uit moet zetten kun je dus nog wel werken

Trouwens, reden dat ik een tijdje weg was was omdat ik een Push message kreeg van 1 of andere forum admin hierzo, over een thread. Hier heb ik op gereageerd en daar kreeg ik weer reactie op. Daarna vond hij het nodig om de discussie te beïndigen en omdat ik een beetje me buik vol had van dat gezeik op GOT en die push message niet wou wegklikken, kon ik vrolijk niet posten. Nog even overwogen om een nieuwe account aan te maken en deze lekker weg te laten rotten, tja Got is er lekker op verbeterd sinds de overname, nog even en het is FoK.

[ Voor 24% gewijzigd door Viper® op 01-08-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Viper_74 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:32:
[...]

Ik snap niet helemaal wat de reden is dat je hem in flight modus wil zetten, maar dan wel BT weer aan.
Flight modus is juist dat alles uitstaat, G3, BT en Wifi. Voor in vliegtuigen e.d. als je je toestel uit moet zetten kun je dus nog wel werken
De reden is als volgt:
Ik heb een duo-sim kaart (2 simkaarten voor 1 gsm abonnement). Een kaart zit in mijn MDA en de andere kaart zit in mijn nokia. Aangezien ik de nokia vaker gebruik wil ik graag op deze bereikbaar zijn. Als de MDA echter niet in flightmodus staat weet ik niet zeker welke van de 2 simkaarten de oproepen binnen krijgt. Vandaar dat ik de MDA eigenlijk altijd in flightmodus wil hebben om te navigeren en heeel af en toe eens om mee te bellen (8>

edit: route66 werkt wel gewoon btw. met of zonder flight modus, dat maakt nix uit

[ Voor 4% gewijzigd door Qris op 01-08-2006 14:40 ]

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Qris schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:36:
[...]
De reden is als volgt:
Ik heb een duo-sim kaart (2 simkaarten voor 1 gsm abonnement). Een kaart zit in mijn MDA en de andere kaart zit in mijn nokia. Aangezien ik de nokia vaker gebruik wil ik graag op deze bereikbaar zijn. Als de MDA echter niet in flightmodus staat weet ik niet zeker welke van de 2 simkaarten de oproepen binnen krijgt. Vandaar dat ik de MDA eigenlijk altijd in flightmodus wil hebben om te navigeren en heeel af en toe eens om mee te bellen (8>

edit: route66 werkt wel gewoon btw. met of zonder flight modus, dat maakt nix uit
Klopt, het is zelfs zo dat als je via com manager je phone uit zet je BT aan blijft maar hij nog steeds in 'flight omdus' staat.
Enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je je PIN invoer canceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik zit nog met de Qtek rom:
1.30.77
1.11.00
42.45.P8

Zag dat er inmiddels een officiele TM rom update is.
Wat gebruikt iedereen nu en wat werkt super.

Problemen die ik ondervindt:
- MSN ingesigned, af en toe blijft die hangen in de sleep modus en moet ik resetten
- Af en toe loopt die vast
- Accu gebruik ziekelijk hoog. 2 dagen en dan issie op, dat was daarvoor toch wel een week. Nou gebruik ik ook wel AS met exchange, dus hij is altijd via PIT verbonden.

MSN probleem is neit zo erg. Binnen zeer korte tijd verwacht ik een nieuwe Microsoft Messenger Mobile beta versie voor de pocket WM5 dus

[ Voor 12% gewijzigd door Viper® op 01-08-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je je PIN invoer canceled.
Sweeet! _/-\o_

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik had trouwens die MSN notifications geinstalleerd

dan kan je bij sounds &noti's je msn dingen wijzigen. Nou werkte dit vroeger wel volgens mij, maar bij deze rom niet. Ik heb voor messenger message en contact online alles uitgezet. Krijg nog vrolijk een irritant deuntje en een popup als mensen zich aanmelden.

En ik heb van die randdebielen breezah homo's op me lijst, die 10 keer per uur aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

GPS aansluiten TomTom Navigator 5.21

Ik had een GPS RoyalTek en Route 66 voor een GSM SX1, werkt op zich goed, maar TomTom is op de MDA Pro vanwege het scherm en mogelijkheden een mooiere optie. Daarnaast wilde ik ook geen nieuwe BT GPS kopen en zijn de kosten van TomTom in dit geval redelijk. Ik kreeg hem met veel moeite aan de gang. :(

Vooraf: zorg dat de GPS is herkend, de naam verschijnt met een vraagtekentje in het display schakel BT uit. De pass-key is niet nodig en is voor de RoyalTek '0000'. Zet de GPS ontvanger aan!

1. Installeer TomTom Navigator 5.21, start het programma op (geduld: duurt 10-15 seconden) en stel wat zaken in (bijv. woonadres, scherm, km ipv mile, etc.) Sluit TomTom af.
2. Start - Settings - Connections - Bluetooth - COM Ports
3. klik on New Outgoing Port
4. selecteer de GPS (voor de RoyalTek bij mij is dit BlueGPS 53DA0E)
5. druk op Next
6. selecteer de COM-poort in de drop-down box (COM 0) en 'uncheck' de Secure Connection optie.
7. Zet BT en de telefoon aan via de Comm manager, dus Flight Mode uit!
8. start TomTom en ga naar de GPS status
9. kies de BT GPS
10. klik ok. Nu moeten een aantal satellieten zichtbaar worden op het scherm
11. nu werkt de navigator en kan een route worden ingegeven of andere zaken zichtbaar worden gemaakt

Iedere keer als TomTom wordt gebruikt moet punt 7-11 worden doorlopen. Alleen BT aan werkt niet! :?

Net even gecheckt, punt 7-11 hoeft niet te worden doorlopen, aanzetten BT voldoet na de eerste keer juist instellen. Het duurt ca 5 seconden voordat de GPS wordt gevonden. Dank Qris voor je opmerking! _/-\o_

De overgang naar TomTom Navigator 5.21 biedt in mijn geval tov Route66 Mobile 2005 (versie uit 2004) veel extra's: aanbevolen! :9

succes

[ Voor 6% gewijzigd door JeeVee op 03-08-2006 21:50 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

JeeVee schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:57:
GPS aansluiten TomTom Navigator 5.21

Iedere keer als TomTom wordt gebruikt moet punt 7-11 worden doorlopen. Alleen BT aan werkt niet! :?
Dit had ik eerst ook. Dan zette ik tomtom (versie 5) aan en dan wachtte ik totdat tomtom de BT automatisch aanzet. daarna klikte ik steeds op instellingen -> ander GPS apparaat -> com7 kiezen en dan maar wachten.. heeeel lang wachten.
Ik heb nu tomtom 5.21 erop gezet. Ik zet mijn BT GPS aan. wacht 5 seconden. daarna zet ik tomtom aan (niet in flight modus). paar seconden wachten tot BT aangezet wordt en ik kan zo aan de slag zonder verder iets hoeven in te stellen. weet niet of het door tomtom 5.21 komt. ik heb namelijk ook laats een rom update gedaan van t-mobile. maar alles werkt nu perfect.. eindelijk 8)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Hey!

Ik ben weer terug na een tijdje weg te zijn geweest.

Ik ben nu bezig met alle info te verzamelen in dit topic om een vervolg topic te maken. Het nieuwe topic probeer ik dit weekend te plaatsen en anders wordt het volgende week. (niet later dan dat)

Mocht je nog tips enzo hebben dan zie ik het graag zodat ik het er nog in kan verwerken.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Mento schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:12:
Hey!

Ik ben weer terug na een tijdje weg te zijn geweest.

Ik ben nu bezig met alle info te verzamelen in dit topic om een vervolg topic te maken. Het nieuwe topic probeer ik dit weekend te plaatsen en anders wordt het volgende week. (niet later dan dat)

Mocht je nog tips enzo hebben dan zie ik het graag zodat ik het er nog in kan verwerken.
Misschien een goede tip om de Pro niet in je broekzak te plaatsen. Is gewoon te zonde als het scherm breekt aangezien er al een aantal hier zijn die dat hebben inclusief ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

@Mento Tips

Na twee maanden heb ik nu eindelijk mijn MDA Pro "op orde". Ik heb een groot aantal programma's geprobeerd en enkele behouden. Het zal denk ik prettig zijn om voor de MDA pro specifiek enkele veelgebruikte programma's te beschrijven met de eventuele (installatie)moeilijkheden en oplossingen. Voorbeelden van goede en bruikbare programma's zijn in mijn geval:
  • TomTom Navigator 5.21 (navigatie met BT GPS)
  • WM5torage (gebruik als USB-stick)
  • Opera (Internet browser)
  • SmartMovie (films op je ppc)
  • Spb Backup (backup geheel of gedeeltelijk)
  • MemMaid (o.a. cleaner)
  • Spb Pocket plus (Zwitsers zakmes) met plugins weer, financieel
  • Total Commander (uitgebreide file manager)
  • Op het programma staat verder nog PocketDOS (voor het draaien van oude maar goede DOS-applicaties), Textmaker (oude versie getest viel tegen, nu een betere beta beschikbaar), Planmaker
Verder instellingen (of verwijzingen/links), bijv. hoe:
  • e-mail aansluiten
  • push mail
  • MSN
  • welke ROM update met behoud van garantie en met name welke Radio ROM
  • ROM zelf in te richten
  • Skins, themes aanpassen, maken
  • 'unlock' hoe, voors en tegens
Eigenlijk een beetje zoals aan het begin van deel 1, maar dan uitgebreider.
Overigens goed forum met bijdragen van hoge kwaliteit. :+

Ik hoop dat ondanks dat de MDA pro uit voetlicht is verdwenen er voldoende bijdrage komt voor je nieuwe topic! In ieder geval succes en bedankt voor je initiatief. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

Heb ik toch nog een vraagje concerning tomtom en flight modus. Als ik, zoals paar posts hierboven voorgesteld, gewoon geen pincode invul tijdens het aanzetten van de telefoon kan ik wel tomtom gebruiken zonder dat ik bereikbaar ben (met mijn duo simkaart). Het probleem is dat ik mijn telefoon gister helemaal opgeladen had (rond de middag) en savonds was hij helemaal leeg. Ik weet niet of hij dan de hele tijd netwerk heeft liggen zoeken of iets anders, maar daarom wou ik vragen of er iemand een idee heeft om die beveiliging van tomtom te omzeilen. Het punt is:
if telefoon in Flightmodus
then tomtom staat in vluchtmodus (of je nou BT aanzet of uit hebt staan).

ik zou graag tomtom willen gebruiken terwijl mijn telefoon in flightmodus staat (accu besparend)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Qris schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:30:
Heb ik toch nog een vraagje concerning tomtom en flight modus. Als ik, zoals paar posts hierboven voorgesteld, gewoon geen pincode invul tijdens het aanzetten van de telefoon kan ik wel tomtom gebruiken zonder dat ik bereikbaar ben (met mijn duo simkaart). Het probleem is dat ik mijn telefoon gister helemaal opgeladen had (rond de middag) en savonds was hij helemaal leeg. Ik weet niet of hij dan de hele tijd netwerk heeft liggen zoeken of iets anders, maar daarom wou ik vragen of er iemand een idee heeft om die beveiliging van tomtom te omzeilen. Het punt is:
if telefoon in Flightmodus
then tomtom staat in vluchtmodus (of je nou BT aanzet of uit hebt staan).

ik zou graag tomtom willen gebruiken terwijl mijn telefoon in flightmodus staat (accu besparend)
Hoort geen probleem te zijn, maar misschien is het zelfs makkelijker voour jou om niet gebruik te maken van de flightmodus, maar van de comm manager. Hier kan je precies instellen wat je wel of niet wilt gebruiken. Dus telefoonfunctie uit en bt aan. Daar kan je dan ook gewoon zien wat wel of niet aanstaat.

Verder vreet tomtom energie, dus dat het lijkt alsof hij sneller leeg is kan wel kloppen. Het is zelfs zo erg dat tomtom hem bijna helemaal leeg maakt als je hem bijvoorbeeld vergeet uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris

Qris

Captain Obvious

XthinkZ schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:07:
[...]

Hoort geen probleem te zijn, maar misschien is het zelfs makkelijker voour jou om niet gebruik te maken van de flightmodus, maar van de comm manager. Hier kan je precies instellen wat je wel of niet wilt gebruiken. Dus telefoonfunctie uit en bt aan. Daar kan je dan ook gewoon zien wat wel of niet aanstaat.

Verder vreet tomtom energie, dus dat het lijkt alsof hij sneller leeg is kan wel kloppen. Het is zelfs zo erg dat tomtom hem bijna helemaal leeg maakt als je hem bijvoorbeeld vergeet uit te zetten.
Dat dacht ik eerst ook.. gewoon telefoonfunctie uit en BT aan. alleen werkt tomtom dan niet. hij geeft dan aan: vluchtmodus. BT werkt wel want route66 werkt wel gewoon in flightmodus. Dus het probleem zit hem in tomtom lijkt me. die moet gewoon niet kijken of flight modus aanstaat :+

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:23

Aiii

何これ

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:02:

ik heb precies hetzelfde, word ook niet vergoed. Vandaag een Sony Ericsson K800i gekocht. Ga nog onderzoeken of ik met een advocaat iets kan afdwingen.

Misschien kunnen we ons als gebroken scherm slachtoffers samen wat ondernemen. Een mobiele telefoon moet mobiel draagbaar zijn, dus we moeten zeker iets kunnen beginnen tegen T-mobile.

of anders kunnen we mss de ombudsman/kassa erbij halen.

(overigens is de broekzak in kwestie groot genoeg om wel 4 mda pro's te kunnen dragen zondat dat ie bekneld kan raken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Zo, ik heb me een 4GB transcend kaartje gekocht. Ik heb even wat eerste testjes uitgevoerd, maar geen enkel probleem om dit kaartje te gebruiken. Files kopiëren vanaf de PC gaat probleemloos, kopiëren op de MDA (met Total Commander) is ook geen probleem en programma's installeren idem dito (4023936 KB free ;) )

Ik heb alleen even niet het opslaan van foto's geprobeerd. De foto's worden standaard in de My Documents opgeslagen en ik weet niet hoe ik het kan veranderen :D

Maar dat is toch niet belangrijk voor mij. Belangrijker is dat ik hem nu als vervanger voor mijn MP3 speler kan gaan gebruiken. 4GB i.p.v. 1GB.

Tot zo ver zeer tevreden.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Zelf deze week ook een 4GB Traxdata 150x kaartje gekocht voor 79,95 (niet duur dacht ik zo) en hier werkt het ook uitstekend!

Zijn er meer mensen met een STEREO bluetooth headset? Bij mij deed hij het eerst goed, maar nu stoort hij heel erg. als ik me telefoon meer dan 30 cm van de headset afhaal heb ik helemaal geen ontvangst meer? de muziek speelt niet mee, dus ik vermoed dat de MDA zelf het probleem is. Iemand enig idee? ik heb al in het register zitten kijken (vanaf xda-developers gevonden), maar dat geeft nog niet echt een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ben net even aan het rondhangen op XDA-Developers, en zie dat AKU3.2 al een tijdje uit is (in de SP gaat het nog over de beta, heb het nog niet uitgebreid gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Vandaag is mijn Mac Mini vastgelopen en wil niet meer opstarten, het vervolg van dit topic komt dus wat later.

En ik geloofde heilig in Apple producten :'( (het is altijd nog beter dan windows maar had het toch niet verwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Tsunami schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:00:
Ben net even aan het rondhangen op XDA-Developers, en zie dat AKU3.2 al een tijdje uit is (in de SP gaat het nog over de beta, heb het nog niet uitgebreid gelezen).
Heb je het al uitgeprobeerd? weet jij zo wat de voordelen zijn van AKU3.2(welke features heeft het) ten opzichte van 2.2 (dacht dat T-mobile rom die nu heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:27
Ligt het aan mij, moet ik ergens anders zoeken, of heeft T-mobile de MDA Pro niet meer bij de Smartphones staan?
Ik probeer een nieuw abbo'tje te bereken qua kosten, wil ik misschien nog een MDA Pro als reserve erbij nemen, zie ik hem niet op de T-Mobile site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Nee, dat ligt niet aan jou. Blijkbaar heeft T-Mobile problemen met dat ding (is in dit topic ook al even over gepraat) en kunnen ze hem nog steeds niet leveren.

Maareh, een MDA Pro "als reserve"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Zondagskindje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:35:
[...]

Als je er nog één zoekt... ik heb een Qtek 9000 hier liggen die ik haast niet meer gebruik.
Ik heb op het moment mijn Samsung E700 weer in het gebruik omdat die beter in mijn tas past.
(ja ik blijf een vrouw met een handtasje) :P
Ik ga denk wachten op de vario II.
Heeft dan wel geen 640x480 scherm maar de rest is wel heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Maasluip schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:48:
Nee, dat ligt niet aan jou. Blijkbaar heeft T-Mobile problemen met dat ding (is in dit topic ook al even over gepraat) en kunnen ze hem nog steeds niet leveren.

Maareh, een MDA Pro "als reserve"?
Vind het een nogal fragiel apparaatje, vooral ivm het schermpje ben ik bang dat ik hem eens afbreek wanneer ik hem open. Dan is een reserve wel zo handig, en aangezien mijn abbonement afloopt eind dit jaar wil ik kiezen tussen of een reserve MDA Pro, of een lekker goedkoop 1 jarig abbonement met PIT. Dus ik wou even prijzen vergelijken, maar ik zag dus de MDA Pro niet op de site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
XthinkZ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:22:
[...]

Ik ga denk wachten op de vario II.
Heeft dan wel geen 640x480 scherm maar de rest is wel heel vet.
vandaag(woensdag 9 aug) stond op pocketinfo dat er enkele fouten in de productie zou zitten van de TyTn. zo zou je het scherm regelmatig opnieuw moeten calibreren en zou Wifi in combinatie met Stereo bluetooth niet altijd werken.

over bluetooth gesproken. ik heb nog even verder in het register lopen klooien en volgens mij heb ik het weer redelijk goed met wat betreft de afstand tussen headset en telefoon. Heb eigenlijk alleen de bitpool en samplerate wat omlaag gezet en de priority256 key verwijderd. morgen tijdens het werken maar ff verder testen.

oh als er nog hulp voor de start post nodig is moet je maar ff PM sturen. kan wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:04

MaDLiVe

.-Observer-.

Zulke handige gimmicks als je hierboven post zijn altijd van harte welkom in de TS :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Rockafello
Dit vond ik op internet. Misschien voor sommige mensen handig.

http://www.pocketpctechs....E_JASJAR-496&area=repairs

JasJar LCD replacement $ 249,-. opzich best wel prijzig maar zeker beter dan een nieuwe kopen.
verder zijn er nog meer replacements zoals audio jack en USB connector

• Aiii

Aiii

何これ

Rockafello schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:35:
Dit vond ik op internet. Misschien voor sommige mensen handig.

http://www.pocketpctechs....E_JASJAR-496&area=repairs

JasJar LCD replacement $ 249,-. opzich best wel prijzig maar zeker beter dan een nieuwe kopen.
verder zijn er nog meer replacements zoals audio jack en USB connector
Je kunt dat geld beter uitgeven aan een nieuwe telefoon. Als het scherm 1 keer breekt onder normaal gebruik, dan kan dat net zo hard een tweede keer gebeuren.

Overigens betaal je dat in euro ook bij T-Mobile zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Iets ieder als ik wilde maar ik zit nu al op me t-mobile sim en wat ik me nu afvraag is hoe ik kan zien dat ik inet via PIT ?
Dat ik niet ineens straks een rekening krijg ofzo, ik heb wel PIT op me rekening staan enzo :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
dapluiz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:33:
Iets ieder als ik wilde maar ik zit nu al op me t-mobile sim en wat ik me nu afvraag is hoe ik kan zien dat ik inet via PIT ?
Dat ik niet ineens straks een rekening krijg ofzo, ik heb wel PIT op me rekening staan enzo :)
Dat kan je volgens mij niet zien. Zolang je APN internet is, het op je rekening staat en je abonnement al een paar dagen actief is, kan je ervan uitgaan dat PIT werkt. Ik heb gelijk vanaf de eerste dag geinternet (niet zo veel, want was ook wel een beetje bang dat het nog niet actief zou zijn), en ik had geen extra kosten. Sommige mensen schijnen een SMSje te hebben gekregen dat het actief was, maar die heb ik nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
idd je kan niet zien of het actief is. als je het tegelijk hebt besteld met je abbo kan je ervan uitgaan dat het al geactiveerd is. heb je gebeld om het te laten activeren dan duurt het officieel dacht ik 24 uur. maar in mijn geval was dat na 2 uurtjes ofzo al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

Hallo allemaal

Ik heb (zoals al eerder gemeld hier) al een tijdje de Qtek 9000. Alles werkt goed en verder geen problemen.

Alleen lijkt 't me wel handig als ik een FTP Client programmatje op m'n foon zou hebben. Ik heb al een aantal programma's geprobeerd, maar nog geen één werkt tot nu toe :(
Ik heb geprobeerd: SofX FTP; ftp ppc 2003 en NeoFTP. De laatste wou nieteens installeren.

Er zijn vast wel meer mensen die die ook handig vinden, dus ben ik ERG benieuwd welk programmatje jullie gebruiken om te FTP-en met je mda pro

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

hplos.nl schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:19:
Hallo allemaal

Ik heb (zoals al eerder gemeld hier) al een tijdje de Qtek 9000. Alles werkt goed en verder geen problemen.

Alleen lijkt 't me wel handig als ik een FTP Client programmatje op m'n foon zou hebben. Ik heb al een aantal programma's geprobeerd, maar nog geen één werkt tot nu toe :(
Ik heb geprobeerd: SofX FTP; ftp ppc 2003 en NeoFTP. De laatste wou nieteens installeren.

Er zijn vast wel meer mensen die die ook handig vinden, dus ben ik ERG benieuwd welk programmatje jullie gebruiken om te FTP-en met je mda pro
SoftX FTP werkt gewoonbij mij. Wat is er mis mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

ik krijg de heletijd een foutmelding... k 't zo nog een keer installeren en dan de foutmelding hier plaatsen.

is er nog een verschil in versies dan? en zo ja, welke gebruik jij en hoe kom je daaraan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Je kunt natuurlijk ook gewoon total commander gebruiken die heeft ook een FTP plugin. En verder heeft Resco explorer volgens mij ook een FTP client erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdroos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 17:19
Weet iemand hoe de tomtom voice over de bleutooth headset kan worden doorgegeven? Ik ga 's-nachts naar mijn vakantieadres en wil de andere niet wakker houden.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 11:13

mees

Duuuussss...

gdroos schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:26:
Weet iemand hoe de tomtom voice over de bleutooth headset kan worden doorgegeven? Ik ga 's-nachts naar mijn vakantieadres en wil de andere niet wakker houden.

Bedankt
Even terug lezen :)
mees in "HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M50..."

8 bitterballen = 1 byterbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Sinds vanochtend heeft het scherm van mijn Uni een tikje/knakje/popje als ik m open klap,
net alsof hij dan 'in de kom' schiet. wat zou dat kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Laatst online: 03-09 11:39
Rockafello schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:12:
[...]

over bluetooth gesproken. ik heb nog even verder in het register lopen klooien en volgens mij heb ik het weer redelijk goed met wat betreft de afstand tussen headset en telefoon. Heb eigenlijk alleen de bitpool en samplerate wat omlaag gezet en de priority256 key verwijderd. morgen tijdens het werken maar ff verder testen.
Zou jij mij precies kunnen vertellen welke (register)instellingen je hebt aangepast om Bluetooth Stereo werkend te krijgen? Werkt het bij jou nu wel? Ik heb zo'n jabra Stereo headset, maar ik krijg alleen maar haperend geluid. Ik ben weer overgestapt op de oordopjes die bij de MDA Pro geleverd waren, maar ik zou veel liever Bluetooth gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockafello schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:12:
[...]

vandaag(woensdag 9 aug) stond op pocketinfo dat er enkele fouten in de productie zou zitten van de TyTn. zo zou je het scherm regelmatig opnieuw moeten calibreren en zou Wifi in combinatie met Stereo bluetooth niet altijd werken.

oh als er nog hulp voor de start post nodig is moet je maar ff PM sturen. kan wel helpen.
de problemen met de calibratie met het scherm schijnt ook op te treden bij de nieuwe SE P990i, zelfde scherm of chipfabrikant. De Vario II zal dit dus ook wel hebben. Overigens hebben lang niet alle toestellen dit. raar weer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
w.d schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:41:
[...]
Zou jij mij precies kunnen vertellen welke (register)instellingen je hebt aangepast om Bluetooth Stereo werkend te krijgen? Werkt het bij jou nu wel? Ik heb zo'n jabra Stereo headset, maar ik krijg alleen maar haperend geluid. Ik ben weer overgestapt op de oordopjes die bij de MDA Pro geleverd waren, maar ik zou veel liever Bluetooth gebruiken.
Het gaat hier om de volgende waarden:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\BtA2dpSnd
Add "Priority256 "= dword:60 (Use Dword Value) (deze heb ik zelf weer weggehaald)

HKLM/SOFTWARE/Microsoft/Bluetooth/AudioGateway/Capability
(Dword:69)(Default is 37)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\A2DP\Settings]
"BitPool"=dword:00000051 (Default is 30)
"SampleRate"=dword:00048000

Medium Quality
BitPool=35, SampleRate=44.1khz = 229kb/s
BitPool=33, SampleRate=48khz = 237kb/s

Hier een topic op xda-dev over AD2P:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=53431
http://forum.xda-develope...topic.php?p=314459#314459

Je moet even zelf testen wat voor jou het beste werkt. Verder moet je er rekening mee houden dat de omgeving ook kan storen op je bereik. Bij mij happert de muziek nu minder, maar het bereik is nog steeds niet goed. Zelf heb ik het idee dat het vooral ligt aan de mda zelf.
Mocht je een setting gevonden hebben die goed werkt laat het dan even weten! misschien dat je mij er ook mee kan helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rockafello op 14-08-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

Heej! na het herinstalleren van sofx werkt het nu ineens wel. Wazig (of 't was een stom foutje van mij...) iig het werkt :)

Waar ik ook nog wel nieuwsgierig naar ben is of het ook mogelijk is om een windows netwerk share te benaderen met je foon (om in de tuin bijv. lekker muziek te kunnen luisteren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Zeker kan dat. met bijvoorbeeld total commander kan je gewoon \\192.168.1.2\C$ benaderen. maar als je dat via Wifi doet is je batterij wel HEEL snel leeg. maar op deze manier kan je video kijken of mp3's luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik wil graag *.rmvb bestanden bekijken (Scrubs). De meest recente versie van Realplayer kan dit formaat niet afspelen. Wie weet er een programma waarmee dit wel mogelijk is (zonder conversies)?

Flickr

Verwijderd

Ik weet niet zeker, maar probeer even realplayer alternative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Iemand dit al eens meegemaakt?

Mijn MDA Pro was op stervens na leeg, dus ik plug hem gisteravond in de oplader. Ik heb er nog even naar gekeken en hij gaf netjes aan dat hij opgeladen werd. Vanmorgen was het ledje netjes groen, dus ik trek hem van de oplader af.

Een paar uur later (zojuist) wil ik er mee werken, zegt hij me dat hij bijna leeg is en komt zelfs de popup dat ik direkt moet laden!
Wat heeft hij vannacht dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Toevallig iets van wifi aan laten staan? dat vreet zoveel stroom dat ie binnen een half uurtje leeg kan zijn dacht ik. Of misschien niet stekker in het stopcontact gezeten?
Naja na 1x voorkomen hoef je je nog geen zorgen te maken, pas als ie dat elke keer doet moet je je zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 16:23
Maasluip schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:21:

Mijn MDA Pro was op stervens na leeg, dus ik plug hem gisteravond in de oplader. Ik heb er nog even naar gekeken en hij gaf netjes aan dat hij opgeladen werd. Vanmorgen was het ledje netjes groen, dus ik trek hem van de oplader af.

Een paar uur later (zojuist) wil ik er mee werken, zegt hij me dat hij bijna leeg is en komt zelfs de popup dat ik direkt moet laden!
Het kan ook software zijn die je MDA aan laten staan. Ik heb hetzelfde gehad toen ik SPB Time 2 instaleerde, batterij binnen 6 uur leeg terwijl de MDA in mijn tas zat..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wifi stond niet aan, GPRS ook niet want ik had zelfs de telefoon uitgezet om nog wat langer muziek te kunnen luisteren.

Ik ben ook weer dingen aan het verwijderen ja. SBP monitor (die je GPRS verkeer monitort) heb ik weg gegooid, ik zag dat dat een paar MB geheugen vreet, en dat is het me niet waard. Ik heb nu alleen nog Batti lopen in de achtergrond.

Hoe kun je dat soort programma's eigenlijk uitzetten? Zowel SBP als Batti staan niet in de tasklist, dus je kunt ze niet killen. Is de enige manier om ze uit te zetten de applicatie verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Strontziek word ik er van... :(
Vrijwel iedere keer dat m'n telefoon overgaat en ik neem 'm op, hangt ie op, net alsof ik 'm wegdruk. Maakt niet uit of ik wil opnemen via het scherm, via de kleine knopjes aan de zijkant of via de grote knoppen op het toetsenbord. Heeft hier nog iemand anders last van?
Denk dat ik anders misschien maar eens met een andere firmware aan de gang moet, want dit is echt irritant...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens als ik iets via bluetooth toegestuurd krijg wordt het opgeslagen op mijn interne geheugen...
Best lastig bij bestanden van 120mb :/

Iemand enig idee hoe ik 'm in kan stellen zodat hij standaard opslaat op de storage card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Ik heb een klein probleempje met doorsturen van foto's vanaf mijn Qtek 9100.
Zodra ik een foto wil doorsturen die ik heb gemaakt met mijn Qtek via mms dan krijgt degene die hem krijgt een melding dat die telefoon het formaat niet ondersteund, terwijl de Qtek toch gewoon .jpg doorstuurd

Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:08
Ik zit erover te denken om de Qtek V1640(Vodafone versie) aan te schaffen, maar twijfel nog steeds. Kan iemand me hier wat meer vertellen over z'n ervaringen met het toestel? Reviews genoeg, maar bij reviews is altijd het probleem dat deze worden geschreven na wat korte ervaringen. Zijn vaak overdonderd door de aardige features. Maar ik ben dus meer benieuwd over hoe dit toestel zich staande houdt bij dagelijks gebruik. Is het geschikt om veel mee te telefoneren, zijn er werkelijk zoveel problemen mee(of geven de topics een vertekend beeld), heeft Vodafone weer de helft van de functies gelockt, is het werkelijk zo groot en onhandig om telkens mee te nemen, is het geschikt om te gamen(SNES emu, Quake) etc etc?
Het probleem is namelijk dat ik dit toestel nergens in de telefoonzaken tegenkom. Alleen de andere Qteks, deze is alleen op bestelling leverbaar, zo lijkt het. Zou in ieder geval top zijn als er wat mensen hun nuchtere kijk op dit toestel geven.
miss_bleu schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:46:
Ik heb een klein probleempje met doorsturen van foto's vanaf mijn Qtek 9100.
Zodra ik een foto wil doorsturen die ik heb gemaakt met mijn Qtek via mms dan krijgt degene die hem krijgt een melding dat die telefoon het formaat niet ondersteund, terwijl de Qtek toch gewoon .jpg doorstuurd

Iemand ervaringen mee?
Dat heeft te maken met de ontvanger. Waarschijnlijk was het jpg'tje te groot(telefoon kan dan geen grote mms'jes of jpg's openen). Heb ik ook wel eens gehad wanneer ik met m'n K750i foto's naar een ander mms'te. Over het algemeen blijft mms sowieso drama (telefoons die verschillende formaten ondersteunen, bepaalde dingen niet kunnen openen etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 10-09 23:36
BarôZZa schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:33:
Ik zit erover te denken om de Qtek V1640(Vodafone versie) aan te schaffen......
Ik heb al een aantal maanden de HTC Universal em hij bevalt me nog steeds prima. Ik heb er nog steeds niet echt problemen mee gehad ofzo. het enige minpunt is dat hij vrij groot is om als telefoon te gebruiken. Tja qua telefoon vind ik hem dus er groot maar als zakcomputer / PDA vind ik hem helemaal perfect! Allemaal leuke programmaatjes erop, muziek luisteren, films kijken.
Gamen, tja... ik heb nu alleen van die 2D spelletjes gespeeld zoals Zuma en Bejeweled. Maar verwacht er maar niet te veel van want Quake of iets dergelijks zal voor geen meter draaien.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:08
Hmm, hoe weet je of Quake niet zal draaien als je het niet hebt uitgeprobeerd :+ ? PocketQuake schijnt vrij aardig op de gemiddelde PPC te draaien, alleen vraag ik me af of het ook lekker werkt met 640x480 en op deze PPC. Maar het is dus een leuk apparaatje om naast je normale toestel te hebben. M'n handen jeuken om hem te gaan kopen, maar eerst nog wat meer ervaringen afwachten. Blijft vrij prijzig (250€ bij een 27.50 abo van 2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Toen ik vanochtend naar m'n werk fietste, in m'n regenpak met m'n MDA Pro in de jaszak van m'n regenpak omdat ik MP3-tjes wilde luisteren, is er toch regenwater langs het snoertje van m'n headset gedruppeld op m'n MDA Pro.
Sindsdien is hij ' ziek', d.w.z, hij start op, het scherm doet raar en valt weer uit. Soms zie ik even het opstartscherm van T-mobile voorbij flitsen, maar dan stopt hij er ineens toch weer mee.
Ik heb de batterij eruit gehaald, en hem met batterijvak open opengevouwen (met stylusopening naar beneden, zat ook vocht in) op mijn bureau gezet en zo anderhalf uur laten staan, maar hij doe nog steeds niet veel. Ik zie het boorscherm, soms start hij door naar het today-scherm, maar dan gaat hij weer uit.
Heeft iemand tips? Dit zal wel niet onder de garantie van T-mobile vallen, of wel?
Alvast bedankt voor eventuele tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
BarôZZa schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:00:
Hmm, hoe weet je of Quake niet zal draaien als je het niet hebt uitgeprobeerd :+ ? PocketQuake schijnt vrij aardig op de gemiddelde PPC te draaien, alleen vraag ik me af of het ook lekker werkt met 640x480 en op deze PPC. Maar het is dus een leuk apparaatje om naast je normale toestel te hebben. M'n handen jeuken om hem te gaan kopen, maar eerst nog wat meer ervaringen afwachten. Blijft vrij prijzig (250€ bij een 27.50 abo van 2 jaar)
Ik heb sinds december een MDA Pro en ik ben er erg over te spreken. Als PDA is-ie onge-evenaard, als telefoon ben ik er minder tevreden over. Het functioneert overigens wel prima, geluidskwaliteit is goed maar er zijn wat kleine dingen die niet helemaal vlekkeloos lopen maar dat kan ook aan de radio versie liggen.
Ik gebruik em als een mini-laptop, of liever als een terminal. Ik log via www.logmein.com in op mijn pc en gebruik daarna mijn pc via de MDA. Dat internet perfect, ik heb toegang tot alle programma's die ik nodig heb, perfect.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Heeft iemand misschien een tip voor een goede e-mail client met IMAP? Pocket Outlook is als standaard wel leuk&aardig, maar er zijn toch wat dingen waar ik me aan erger. Zo geeft hij bijvoorbeeld geen feedback wat hij aan het doen is als hij berichten op de server aan het wissen is. Dus je hebt een hele rits emails gedownload, die heb je lokaal gewist en daarna maak je weer contact met de server. Dan worden ze op de server ook gewist, maar het enige dat Pocket Outlook op dat moment zegt is "receiving headers". Een melding die ten eerste incorrect is, en als je 50 mails verwijderd hebt kan het nogal eens lang duren. En als je dan geen voortgangsindicator hebt is het lang wachten.

Verder denk ik dat ik een bugje gevonden heb. Ik heb namelijk een paar mails geforward en die kwamen niet compleet aan. Het lijkt erop dat als je instelt dat in eerste instantie maar x kB gedownload moet worden, er ook maar x kB geforward wordt, ook al heb je het mailtje compleet laten downloaden. Ik moet dat nog eens dieper bekijken, maar dat is wel een ernstige bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w.d schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:35:
Toen ik vanochtend naar m'n werk fietste, in m'n regenpak met m'n MDA Pro in de jaszak van m'n regenpak omdat ik MP3-tjes wilde luisteren, is er toch regenwater langs het snoertje van m'n headset gedruppeld op m'n MDA Pro.
Sindsdien is hij ' ziek', d.w.z, hij start op, het scherm doet raar en valt weer uit. Soms zie ik even het opstartscherm van T-mobile voorbij flitsen, maar dan stopt hij er ineens toch weer mee.
Ik heb de batterij eruit gehaald, en hem met batterijvak open opengevouwen (met stylusopening naar beneden, zat ook vocht in) op mijn bureau gezet en zo anderhalf uur laten staan, maar hij doe nog steeds niet veel. Ik zie het boorscherm, soms start hij door naar het today-scherm, maar dan gaat hij weer uit.
Heeft iemand tips? Dit zal wel niet onder de garantie van T-mobile vallen, of wel?
Alvast bedankt voor eventuele tips!
laat hem een paar dagen heeeel goed drogen! NIET aanzetten, batterij er uit laten, afschermkapje eraf laten. Met een uurtje is dat vocht er natuurlijk nooit uit! Ow en dit gaat natuurlijk nevernooit onder de garantie vallen, behalve als je hem aanvullend verzekerd hebt... sterkte ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:01:
[...]

laat hem een paar dagen heeeel goed drogen! NIET aanzetten, batterij er uit laten, afschermkapje eraf laten. Met een uurtje is dat vocht er natuurlijk nooit uit! Ow en dit gaat natuurlijk nevernooit onder de garantie vallen, behalve als je hem aanvullend verzekerd hebt... sterkte ermee!
Thanks voor de tip. Ik heb hem 48 uur laten drogen, en hij doet het weer helemaal perfect! Inderdaad de batterij eruit gehaald, SD kaart eruit, en flink laten drogen...
Ik ben weer helemaal gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

PocketDos op de MDA pro

Sinds een paar dagen draait PocketDos op mijn MDA pro. Al mijn (zelf gebouwde) DOS programma's doen het prima. Over de snelheid ben ik ook erg te spreken. De SD-kaart wordt als HD gebruikt. Alleen de installatieprocedure lijkt vrij omslachtig, maar viel erg mee. Enige kennis van DOS en bijbehorende instellingen is wel nodig. Voor DOS zijn erg veel (gratis) applicaties en spelletjes verkrijgbaar.

gratis trial en info op www.pocketdos.com te downloaden. De trial bevat wel een hinderlijke tijdvertraging, prijs ca 35 euro om voluit te gaan.

DOS software kan worden gedownload via:
http://vetusware.com/tree.php
http://home.att.net/%7Eshort.stop/freesoft/index.htm
http://www.undercoverdesign.com/dosghost/dos/dos_vers.asp
http://www.opus.co.tt/dave/
http://www.abandonwarering.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tvp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Heeft iemand ervaring met bijbestelde styli? Zijn de namaak van expansys even goed als de officiele die twee keer zoveel kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

Spleasure schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:20:
Heeft iemand ervaring met bijbestelde styli? Zijn de namaak van expansys even goed als de officiele die twee keer zoveel kosten?
de originele mogen dan wel 2x zo duur zijn maar hierbij komt wel bijna 14euro verzendkosten overheen... vergeet je dat niet?

en bij mij is het scherm nu ook kapot.
ik haal em gisterochtend uit me broek zak een gigantische vlek boven in me scherm. zonder dat ik em heb laten vallen of ergens tegen aan gestoten ben... fijn ding :S en het scherm was nog wel dicht geklapt.

:'(

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Geckoo schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:23:
[...]

de originele mogen dan wel 2x zo duur zijn maar hierbij komt wel bijna 14euro verzendkosten overheen... vergeet je dat niet?
Was bedoeld als voorbeeld, er zijn meer sites met namaak. Mijn vraag was of iemand ervaring heeft met bijbestelde styli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
BarôZZa schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:33:

Dat heeft te maken met de ontvanger. Waarschijnlijk was het jpg'tje te groot(telefoon kan dan geen grote mms'jes of jpg's openen). Heb ik ook wel eens gehad wanneer ik met m'n K750i foto's naar een ander mms'te. Over het algemeen blijft mms sowieso drama (telefoons die verschillende formaten ondersteunen, bepaalde dingen niet kunnen openen etc).
Kleinere plaatjes doen het inderdaad wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StenilsoN
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 22:28
Weet iemand misschien hoe je bij de nieuwste T-Mobile ROM Pocket MSN op het todayscherm krijgt, zodat je ziet of er bericht is etc. Bij de originele WM5, zonder T-Mobile extended rom en bijvoorbeeld rom van Qtek staat die standaard wel in het todayscherm. Je kan bij Settings->Today normaal de items selecteren die je in het het todayscherm wilt zien, maar daar staat pocket msn niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
StenilsoN schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:51:
Weet iemand misschien hoe je bij de nieuwste T-Mobile ROM Pocket MSN op het todayscherm krijgt, zodat je ziet of er bericht is etc. Bij de originele WM5, zonder T-Mobile extended rom en bijvoorbeeld rom van Qtek staat die standaard wel in het todayscherm. Je kan bij Settings->Today normaal de items selecteren die je in het het todayscherm wilt zien, maar daar staat pocket msn niet bij.
Probeer eens het volgende:
Installeer TotalCommander
Ga via TC naar: \\ > HKLM > SOFTWARE > Microsoft > Today > Items
Maak hier een map aan met de naam "Pocket MSN"

Maak hier een "String value" aan met de naam "DLL" en geef hier de volgende gegevens op "msnmobileplus.dll"

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Enabled" en zet de waarde op 0 decimal

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Flags" en zet de waarde op 0 decimal

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Options" en zet de waarde op 0 decimal

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Order" en zet de waarde op 6 decimal

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Selectability" en zet de waarde op 2 decimal

Maak wederom een DWORD bestand aan genaamd "Type" en zet de waarde op 4 decimal

Reset je HTC Universal en als het goed is kun je nu kiezen voor de optie Pocket MSN bij de instellingen van je Today screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StenilsoN
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 22:28
Mento schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:19:
[...]

Probeer eens het volgende:
Installeer TotalCommander
Ga via TC naar: \\ > HKLM > SOFTWARE > Microsoft > Today > Items
Maak hier een map aan met de naam "Pocket MSN"

Maak hier een "String value" aan met de naam "DLL" en geef hier de volgende gegevens op "msnmobileplus.dll"

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Enabled" en zet de waarde op 0 decimal

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Flags" en zet de waarde op 0 decimal

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Options" en zet de waarde op 0 decimal

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Order" en zet de waarde op 6 decimal

Maak een DWORD bestand aan genaamd "Selectability" en zet de waarde op 2 decimal

Maak wederom een DWORD bestand aan genaamd "Type" en zet de waarde op 4 decimal

Reset je HTC Universal en als het goed is kun je nu kiezen voor de optie Pocket MSN bij de instellingen van je Today screen
Dit werkt. Pocket MSN is nu te kiezen bij items en staat nu dus ook in mijn todayscreen.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
StenilsoN schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:41:
[...]

Dit werkt. Pocket MSN is nu te kiezen bij items en staat nu dus ook in mijn todayscreen.
Bedankt
En dat alles uit mijn hoofd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik was net van plan om mijn contract voor een vernieuwing zonder toestel op de bus te gooien toen ik jou post las...
Ben bang dat ik nu genoodzaak ben te wachten tot Q4 of Q1.

Werd tijd...

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Aiii schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:17:
[...]

Misschien kunnen we ons als gebroken scherm slachtoffers samen wat ondernemen. Een mobiele telefoon moet mobiel draagbaar zijn, dus we moeten zeker iets kunnen beginnen tegen T-mobile.

of anders kunnen we mss de ombudsman/kassa erbij halen.
Bij deze meld ik me ook met een gebroken scherm op mijn pro. Spontaan gebeurd lijkt het; ik zág de barst erinspringen toen ik het scherm openklapte nadat ik hem uit mijn - zeer ruim bemeten - jaszak haalde.

Net bij T-Mobile afgeleverd, ik hoor binnen 15 werkdagen of het onder de garantie valt, maar de winkelmedewerker gaf me al 0,0 kans.

Aiii, heb jij al wat ondernomen richting T-Mobile? Iemand anders wellicht? Tijd voor die gebroken-schermen poll die eerder werd gesuggereerd?

Groet!

• Aiii

Aiii

何これ

Nee, ik heb nog niks ondernomen. Heb de tijd er nog niet voor gehad.

Als je van plan bent wat te doen laat het me maar weten ik sluit me er graag bij aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Aiii op 13-09-2006 21:12 ]

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik heb de MDA Pro nu al een tijdje maar ik had laatst iets raars. Met batterij ging ineens echt vet snel leeg. Ik had alle connecties nagekeken en of er nog programma's aanstonden maar ik kon niks vinden. Na een reset werkte hij weer normaal.
Ik had gisteren trouwens ook op school problemen met een verbinding maken met PIT. Vandaag lukte het wel weer maar toen kreeg ik als startpagina het t-mobile t-zones website. Ik kreeg hierdoor wat twijvels en wist ik dus niet zeker of ik nou gewoon weer PIT zoals altijd gebruikte of dat ik ineens op een t-zone zat. Iemand een idee hoe ik dat kan checken?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook zins vandaag een vario2 maar heb problemen met hem als modem te gaan gebruiken ik heballes netjes gedaan wat volgens de handleiding moest maar zodra hij contact maakt geeft de vario een foutmelding met de tekst stop eerst de gegevensaanroep wie o wie weet wat ik hier aan kan doen ik heb al op 3 andere pc's geprobeerd maar overal het zelfde probleem ligt toch ergens aan de syteem instellingen maar waar??

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:17:
ik heb ook zins vandaag een vario2 maar heb problemen met hem als modem te gaan gebruiken ik heballes netjes gedaan wat volgens de handleiding moest maar zodra hij contact maakt geeft de vario een foutmelding met de tekst stop eerst de gegevensaanroep wie o wie weet wat ik hier aan kan doen ik heb al op 3 andere pc's geprobeerd maar overal het zelfde probleem ligt toch ergens aan de syteem instellingen maar waar??
Sluit eerst op je Vario IE, Windows Media player en alles wat internet gebruikt af. Echt afsluiten met taakoverzicht niet alleen maar met X-je. Dan zou het moeten werken. Ligt niet aan je pc.

• Kassad
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 01:36:
[...]

Sluit eerst op je Vario IE, Windows Media player en alles wat internet gebruikt af. Echt afsluiten met taakoverzicht niet alleen maar met X-je. Dan zou het moeten werken. Ligt niet aan je pc.
En zorg dat je dataverbinding verbroken is voor je verbinding maakt (rode telefoon meerdere seconden ingedrukt houden). Ik merkte met mijn MDA Pro dat de verbinding erg vaak verbrak wanneer ik em als modem gebruikte. Dit probleem verdwijnt door de internetverbinding op de MDA te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Maasluip schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:21:

De mededeling dat ie bijna leeg is gaat niet vanzelf weg als ie weer vol zit, dus die kan best nog van de avond ervoor gestaan hebben als je hem niet opengehad hebt sindsdien. Ook al paar keer gehad.

Was de batterij wel echt leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59

Ik heb hem altijd in mijn zak zitten met het scherm naar m'n been en de batterijkant naar buiten. Die is stukken steviger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Ik heb gister mijn mda pro naar T-mobile shop moeten brengen, had een software update gedaan en hij bleef hangen in het bootmenu (waar je T-mobile logo ziet). hopelijk kunnen ze hem nog maken.

Dit is de UBiQUiO 601 en zou wel eens de opvolger van de universal kunnen zijn. FOTO'S!!

http://www.pocketpc.hk/modules/AMS/article.php?storyid=29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Durf nou niet echt te zeggen dat dat de opvolger van de Universal zou zijn, de specs zijn allesbehalve beter, hij is niet van HTC voorzover ik kan zien, en mooi is ook anders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Ben nu aan het kijken voor het verlengen van mijn abonnement bij T-Mobile, en zou het leuk vinden als ik een reserve MDA Pro zou kunnen krijgen, denk namelijk niet dat mijn huidige mij nog 2 jaar overleefd. (nu een half jaar oud)

Maar ik zie op de T-Mobile site alleen de MDA Vario & de MDA Vario || en voor de MDA Vario || zou ik alsnog 170,- bij moeten leggen :/ .

Iemand enig idee of door te bellen met de T-Mobile klantenservice het nog mogelijk is de MDA Pro te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of door te bellen met de T-Mobile klantenservice het nog mogelijk is de MDA Pro te krijgen?
Daarvoor zou ik de T-Mobile klantenservice even bellen, die weten dat denk ik wel... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

ik krijg net bericht van T-Mobile, mijn toestel is totaallos verklaard... mocht iemand geen zin in de mda meer hebben.. :D

ik had em in mijn zak zitten en zonder dat ik ergens tegen aan gestoten ben of heb laten vallen zat er een barst in mijn telefoon. er hadden toch meer mensen dit probleem?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 08:53
Thaan schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:08:
Ben nu aan het kijken voor het verlengen van mijn abonnement bij T-Mobile, en zou het leuk vinden als ik een reserve MDA Pro zou kunnen krijgen, denk namelijk niet dat mijn huidige mij nog 2 jaar overleefd. (nu een half jaar oud)

Maar ik zie op de T-Mobile site alleen de MDA Vario & de MDA Vario || en voor de MDA Vario || zou ik alsnog 170,- bij moeten leggen :/ .

Had hetzelfde als jij. Niet meer te krijgen bij de webshop van T-Mobile en klantenservice. Ik ben toen de stad ingegaan en de T-Mobile winkel binnengelopen. Ze vertelden me dat ze er nog genoeg hadden liggen en konden me niet vertellen waarom hij niet meer op internet te krijgen was (opvolger misschien?).

Heb er nu vncview opzitten en dat werkt echt perfect. Waar ik alleen van baal is dat Opera Mobile 8.6 alleen maar correct opstart als ik de cache leegmaak van de vorige sessie. Doe ik het niet dan vertikt hij het gewoon op te starten. Iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen? Opera is geinstalleerd op de telefoon, niet op de SD.

Verder erg tevreden met dit toestel en ik ben blij (afkloppen...) dat ik nog geen problemen heb met dit toestel. PIT werkt perfect en de tips in de TS (zoals NL-dictionary) maken van dit toestel voor mij een lifesaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiv98
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 18:50
usgaap1976 schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:39:
Waar ik alleen van baal is dat Opera Mobile 8.6 alleen maar correct opstart als ik de cache leegmaak van de vorige sessie. Doe ik het niet dan vertikt hij het gewoon op te starten. Iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen? Opera is geinstalleerd op de telefoon, niet op de SD.
Ik heb zelf de gewoonte om Opera alleen af te sluiten via het menu. Dus Menu/Tools/Exit oftwel rechter softbutton, t, x.

Als ik dat niet doe, dan start Opera inderdaad geen 2e keer meer op, zonder soft-reset dan.
Vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
swiv98 schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:36:
[...]

Ik heb zelf de gewoonte om Opera alleen af te sluiten via het menu. Dus Menu/Tools/Exit oftwel rechter softbutton, t, x.

Als ik dat niet doe, dan start Opera inderdaad geen 2e keer meer op, zonder soft-reset dan.
Vergelijkbaar?
Mijn dank is groot, dit is inderdaad de oplossing voor mij.

• Rockafello
vanavond belde T-mobile mijn toestel is gerepareerd (nieuw binnenwerk gekregen). dus morgen weer eindelijk me eigen toestel terug. Goede service van T-mobile 2 weken is redelijk termijn voor reparatie van een toestel.
ohja mijn toestel bleef in het bootscreen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik com poorten aanmaak.
Ik gebruik een programma dat Oziexplorer Ce heet en ik krijg mijn gps niet aan de praat via de com poorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 01:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik com poorten aanmaak.
Ik gebruik een programma dat Oziexplorer Ce heet en ik krijg mijn gps niet aan de praat via de com poorten
Wanneer je jouw GPS via Bluetooth hebt "gepaired" met je Qtek staat er in Start => Settings => Connections => Bluetooth onder het tabblad Devices jouw GPS. Klik (als jouw GPS erbij staat en de 'pair' succesvol is) op het Tabblad COM Ports.

Kies vervolgens voor een Outgoing Port (vink secure af) en kies tussen een van de poorten die erbij staat. Ik probeerde het in een keer op Port 8 en dat was gelijk goed, wellicht dat een andere COM Port bij jouw ook werkt. Wanneer de Qtek een foutmelding geeft gewoon een andere poort proberen.

Vervolgens in Oziexplorer aangeven via welke poort je Qtek communiceert.

Wacht daarna totdat er een fix is met je GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Iemand al de nieuwe rom met AKU 3.x van xda-developers.com geprobeerd? En wat zijn de ervaringen?
Die verhalen over hangen in de bootscreen zijn toch best wel eng.
Ik krijg deze week een andere MDA PRO binnen.

@Rockafello heb je uiteindelijk toch een hanger in de bootscreen gekregen na zo lange tijd? Welke bootloader versie had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Geckoo schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:22:
ik krijg net bericht van T-Mobile, mijn toestel is totaallos verklaard... mocht iemand geen zin in de mda meer hebben.. :D

ik had em in mijn zak zitten en zonder dat ik ergens tegen aan gestoten ben of heb laten vallen zat er een barst in mijn telefoon. er hadden toch meer mensen dit probleem?
Er is een bedrijf die je scherm repareert voor 190 euro.
Het is en blijft veel geld.

Neem van mij aan dat als je hem niet in je zak had gedaan er geen barst in zou zitten. Dat jij niet merkt dat je ergens tegen aan stoot, zo'n barst gebeurd echt niet automatisch. Met mijn 2e MDA Pro ga ik toch echt wel proberen wat zuiniger mee om te gaan.
Ik je broekzak stoppen zonder case of wat dan ook is pure laksheid.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.