Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:07:
[...]
ben ik wel met je eens, maar volgens mij hebben Qtek en Imate ook nog geen enkele officiele sw-update uitgebracht. Alles wat je op XDA en zo vindt is gemaakt door hobbyisten (met alle respect) maar komt dus ook niet van officiele kanalen.
Grapjas, als je zelf eens de tijd zou nemen om het te lezen komen de nieuwste ROM's van de eigen FTP servers van de verschillende leveranciers zelf. Je denkt toch niet dat een stel hobbyisten zelf AKU2 en A2DP lopen te ontwikkelen?
Verder heb ik wel 1 x een ROM gehad die een devicelock instelde omdat de ROM illegaal was verkregen, dit ging om een testrom van Qtek zelf waarschijnlijk alleen bestemd voor een selectief groepje. Had verschillende dingen geprobeer zoals verschillende extended ROM's, verschillende Radio version, maar het zat ingebakken in het OS. Uiteindelijk maar gewoon een andere gepakt., verder niks aan de hand.
Savages schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:14:
Wie weet hoe het zit met het gebruik van Duo-sim? Ik heb net de twee nieuwe simkaarten binnenkregen. Bij de helpdesk konden ze niet beantwoorden of je het toestel in No-Fly kunt zetten, en zo bereikbaar bent op de andere sim?
Tevens vraag ik me af of je gebruik kan maken van UMTS als het toestel in no-fly staat? Volgens mij namelijk niet, omdat gebruik wordt gemaakt van informatie op de Sim...

Gewoon simpel houden:
Ze kunnen allebei tegelijkertijd aan staan en zelfs netwerk signaal hebben. Er kan er echter maar 1 actief zijn.
Dus het beste is om de een uit te zetten en de ander aan en dan eerst even een test belletje te doen, dan is de laatste actief.
Als je bijvoorbeeld je primaire telefoon thuis bent vergeten, dan kan je je reserve telefoon aan doen en even een testbelletje doen, zodat je reserve sim actief wordt.
Het zou kunnen zijn dat in de tussentijd als je reserve SIM geen netwerksignaal ontvangt je primaire telefoon thuis vanzelf actief wordt, maar volgens mij is da niet zo.
Bij No-fly wordt de gehele radio uitgeschakeld. GSM en UMST verkeer is dan uitgeschakeld.
[
Voor 80% gewijzigd door
XthinkZ op 11-04-2006 17:43
]