Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.218 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anthonycd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:20:
Eigenlijk nog niet zoveel.. een wit, rood, groen en blauw plaatje in mspaint gemaakt en die op me telefoon gezet. de ene keer zie je het duidelijker dan de andere keer. mijn ervaring met tmobile en omruilen van telefoons is dermate slecht dat ik het er maar bij laat zitten.. ze vallen nauwelijks op.

ik dacht dat er een tooltje was die je alle kleuren van de regenboog kon laten zien zodat je dan kon zien of er iets mis was/is...
http://my-symbian.com/s60...ions.php?fldAuto=11&faq=2
cardinal808 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:23:
[...]

Symbian schijf :Y)

Alleen de software die valt onder de firmware blijft erop staan, samen met de applicaties en bestanden op je verwijderbare memorycard staan. De rest wordt verwijderd.
Ik ga denk ik niet van 3 naar 5. ben ik weer tig uur kwijt met alles tweaken. Plus geen idee of de progjes allemaal op de nieuwe versie werken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
en hoe kan ik in 1x alle contacten naar me geheugen kopieren.. had de eerste keer op nee gedrukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anthonycd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:55:
en hoe kan ik in 1x alle contacten naar me geheugen kopieren.. had de eerste keer op nee gedrukt :D
... wat heb je zelf al geprobeerd?

en wat bedoel je precies? van sim naar geheugen? als dat zo is ben ik wel heel erg teleurgesteld in je

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
yup.. van sim naar geheugen.. ik zie alleen een optie per stuk te kopieren.. in de pc suite kan ik me contacten op de sim al helemaal niet zien...

markeringen > alle markeren > kopieren naar contact. :D stom stom stom.. :P

[ Voor 23% gewijzigd door anthonycd op 23-05-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

contactlijst > opties > kopieeren > naar geheugen kaart.

zitten meteen op de foon.
en als je dan synct. meteen op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Weet iemand een tooltje waar je de sms'jes mee kan backuppen. Hiervoor had ik een Sony Ericsson en deed ik dit altijd met Float mobile agent.

Het tooltje moet wel gratis zijn, anders heb ik er niet veel aan. Zo kan ik mijn telefoon weer "schoon" maken en toch de sms'jes bewaren. Ik lees ze dan later nog een keer door. Vind ik zelf gewoon prettig.

Het kan met de Phone Suite van Nokia, alleen dan ben je de data's kwijt. En de bestandsnamen is ook niet aan te zien van wie ze waren. Dan moet je ze ook weer 1 voor 1 openen in Nokia Phone Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:04:
[...]
Ik ga denk ik niet van 3 naar 5. ben ik weer tig uur kwijt met alles tweaken. Plus geen idee of de progjes allemaal op de nieuwe versie werken.
Dat is een keuze die je zelf moet maken, mijn ervaring is echter dat er juist meer programma's werken. Mijn oude applicaties werken in ieder geval allemaal. Juist minder problemen gekregen.
_Guevara_ schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:52:
Weet iemand een tooltje waar je de sms'jes mee kan backuppen. Hiervoor had ik een Sony Ericsson en deed ik dit altijd met Float mobile agent.
Misschien SMS verplaatsen naar de geheugenkaart en die back-uppen :? Voor de rest is er genoeg te vinden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
  • Laatst online: 30-12-2024
cardinal808 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:10:

Misschien SMS verplaatsen naar de geheugenkaart en die back-uppen :? Voor de rest is er genoeg te vinden op het internet.
Nou dat vind ik dus niet. Het gaat erom dat ik de sms'jes kan lezen op mijn pc. Daar wil ik ze dus voor altijd bewaren. Dat is het idee. Oxygen Phone manager doet precies wat ik wil alleen is een betaalde applicatie. Dit is dus geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hey een vraag aan de gebruikers van de N70 (en alle andere intelligente mensen hier :))
Ik ga volgende week een nieuwe telefoon aanschaffen met abbo. Wil absoluut niet bijbetalen (of max iets van 40 euro) , want zoveel geef ik nou ook weer niet om telefoons, maar vind ze wel interessant om mee te spelen, dus ik vind het wel belangrijk wat ik koop, maar heb er geen geld voor over :P
wat heb ik te besteden, tot ongeveer 500 euro, daar ik 2 jaar 42 euro kpn abbo neem.
Ik wou:
N80, maar die is buggy en duur
E60, klinkt op papier wat ik wou, totdat ik hem in het echt zag, dit ding is echt te groot hoor! (heb nu een K750)
N70 hij lijkt alweer zo oud, maar is die nog krachtig genoeg t.o.v. de concurrentie?
qtek 8310 (lijkt ook wel goed, maar achterkant is erg lelijk, verder prima toestel toch?)

Wat wil ik eigenlijk iig: smartphone, zodat ik wat te spelen heb, uitbreidbaar geheugen, camera is niet belangrijk.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
Is het mogelijk om meerdere agenda items van dezelfde dag op de 'desktop' / actieve achtergrond weer te geven, zoja hoe kan ik dat dan instellen en waar? Heb al gegeken bij de agenda zelf en bij instellen van actieve achtergrond maar helaas niets kunnen vinden. Handleiding zegt er ook niet veel over... hopelijk kan iemand me een schop in de goede richting geven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:11
nomad85 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:24:
Hey een vraag aan de gebruikers van de N70 (en alle andere intelligente mensen hier :))
Ik ga volgende week een nieuwe telefoon aanschaffen met abbo. Wil absoluut niet bijbetalen (of max iets van 40 euro) , want zoveel geef ik nou ook weer niet om telefoons, maar vind ze wel interessant om mee te spelen, dus ik vind het wel belangrijk wat ik koop, maar heb er geen geld voor over :P
wat heb ik te besteden, tot ongeveer 500 euro, daar ik 2 jaar 42 euro kpn abbo neem.
Ik wou:
E60, klinkt op papier wat ik wou, totdat ik hem in het echt zag, dit ding is echt te groot hoor! (heb nu een K750)
N70 hij lijkt alweer zo oud, maar is die nog krachtig genoeg t.o.v. de concurrentie?
qtek 8310 (lijkt ook wel goed, maar achterkant is erg lelijk, verder prima toestel toch?)

Wat wil ik eigenlijk iig: smartphone, zodat ik wat te spelen heb, uitbreidbaar geheugen, camera is niet belangrijk.
Dus? wat is nu precies je vraag? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
Hmmm, nu vanochtend laat hij ze wel allemaal zien op de actieve achtergrond.... te vroeg geoordeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anthonycd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:13:
Hmmm, nu vanochtend laat hij ze wel allemaal zien op de actieve achtergrond.... te vroeg geoordeeld :D
nee te snel gepost :Y)
Artwido schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 05:20:
[...]
Hij wil bevestiging van ons dat de N70 de beste keus is.
ik ken iig de andere telefoons niet. maar als hij zoveel in de maand belt. Kan hij wel een betere telefoon halen dan de n70 iig

O ja gamen op je telefoon :X Mss wat tactische spelletjes enzo. Maar toch echt niet de standaard shoot react move games. Dat schiet toch niet op. Plus wil jij de toetsen van je telefoon zo graag vernaggellen?

Plus een DS-lite of psp heeft zoveel meer leuke spellen (vooral de DS)
Ik heb lopen zoeken naar games voor de n70 en ik ben niet veel leuks tegen gekomen.
1. vliegtuig spel dat er goed uitzag, maar de knopjes gaan wel irriteren na een tijdje

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
_Guevara_ schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:13:
[...]
Nou dat vind ik dus niet. Het gaat erom dat ik de sms'jes kan lezen op mijn pc. Daar wil ik ze dus voor altijd bewaren. Dat is het idee. Oxygen Phone manager doet precies wat ik wil alleen is een betaalde applicatie. Dit is dus geen optie.
Tja, als die doet wat je wil, waarom niet :)
nomad85 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:24:
Ik wou:

Artwido schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 05:20:
[...]
De exacte vraag is mij ook even ontgaan, maar ik heb mijn N70 besteld met een abbonement van 22,50 per maand. Daar hoefde is geen geld bij te betalen. Ik heb gelijk een MMC kaart van 512 er bij besteld en moet zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn telefoon.

Ik heb een smartphone genomen als uitbreiding van mijn eigen geheugen (hersens). Ik ben namelijk nogal vergeetachtig, dus de agenda functie in combinatie met synchronisatie is voor mijn echt een uitkomst. Ik wil niet meer terug (Nokia 3310).

Als deze functionaliteiten je niet aanstaan of je denk ze niet te gebruiken en het gaat om games, kan je imho beter naar een PSP kijken.

Qua systeem is de 60 serie iets verouderd tenopzichte van de 70, 80 en 90 serie. Voordeel is echter dat er veel verscheidene applicaties voor te vinden zijn. Daarbij betekend dat het iets ouder zijn, dat de firmware (V5) goed werkt en geen problemen opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-09 09:04
Hallo,

Ik heb nu sinds maandag de Nokia N70. Fijn Toetsel, vandaag de 1Gb van Kingston besteld.

Ik heb alleen 1 wazig probleem? Mijn toetsenbord verlichting gaat soms wel aan, en soms niet? Echt heel willekeurig. Is dit normaal? Of staat er dan een instelling verkeerd? Of moet ik terug moet het toestel naar de winkel?

Kon niks ervan in de search vinden, dus ik vraag het hier maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raikkonen_WC schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:28:
Hallo,

Ik heb nu sinds maandag de Nokia N70. Fijn Toetsel, vandaag de 1Gb van Kingston besteld.

Ik heb alleen 1 wazig probleem? Mijn toetsenbord verlichting gaat soms wel aan, en soms niet? Echt heel willekeurig. Is dit normaal? Of staat er dan een instelling verkeerd? Of moet ik terug moet het toestel naar de winkel?

Kon niks ervan in de search vinden, dus ik vraag het hier maar.
...
lichtsensor. zie je N70 in de bovenhoek? daar zit zo'n ding dat licht registreert.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Raikkonen_WC schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:28:
[..]
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:44:
[...]
lichtsensor. zie je N70 in de bovenhoek? daar zit zo'n ding dat licht registreert.
It's not a bug, it's a feature :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 23:59

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

gebruiksaanwijzing lezen..... :+

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thuurke
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik ben aan het denken om een n70 telefoon aan te schaffen. Ik heb al een Parrot Evolution carkit dus heb geen behoefte aan een andere carkit. Ik kan nu echter nergens een aktieve auto houder vinden. Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Laatst online: 05-09 09:04
Kun je die sensor niet uitschakelen dan? Vind het behoorlijk irritant, Aan blokkade afhaal, wil ik mijn toetsen gewoon verlicht hebben, en wil ik niet dat dat ding dat voor mij bepaald.

Maar echt goed wert dat toch ook niet? Want houd ik mijn vinger op die sensor, spring mijn verlichting echt niet altijd aan, soms pas na 1 minuut ofzo, soms heel snel, soms ook niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 13-09 10:42
relaxed toch?
je kan er een klein plakkertje over doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Raikkonen_WC schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:27:
Kun je die sensor niet uitschakelen dan? Vind het behoorlijk irritant, Aan blokkade afhaal, wil ik mijn toetsen gewoon verlicht hebben, en wil ik niet dat dat ding dat voor mij bepaald.

Maar echt goed wert dat toch ook niet? Want houd ik mijn vinger op die sensor, spring mijn verlichting echt niet altijd aan, soms pas na 1 minuut ofzo, soms heel snel, soms ook niet.....
Als je een vinger erop houd, moet je eerst een knop indrukken om het te activeren. Daarnaast is die telefoon ook niet gek :P

Ik zou eens in de handleiding er eens op nalezen en anders op internet zoeken. Er zijn genoeg websites waar informatie over de N70 te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

offtopic:
Hmm ja, ik lees heel vaak van dit ^^ soort opmerkingen, en de meeste forums staan ook vol met dit soort opmerkingen... enfin, niemand verteld iets, iedereen zegt dat het "ergens" moet staan... zo komt toch niemand een steek verder?

Ik denk dat die sensor deel uitmaakt van het "Energie"spaarstand functie. Misschien als je die uitzet dat je toetsenbord altijd verlicht?
Anyway, die van mij doet het niet irritant, zelfs behoorlijk goed. (aan en uitgaan op momenten dat het nodig is dus ;) )

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 20:16
Ik had een 6600, en die kon maar 1 BT verbinding aan, dus het was of navogeren, of handsfree bellen via de CK-1W. Kan een N70 nou wel 2 BT verbindingen leggen zonder extra proggies enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb hem ook gehaald gister :) Moet nu alleen op een sms-je wachten van KPN voordat ik hem kan ophalen want ik neem m'n oude nummer mee.

Heeft iemand ervaring met het meenemen van een Hi prepaid nummer naar een Hi abbo? Hoe lang duurde het bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

A.Koolen schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:55:
Ik kan nu echter nergens een aktieve auto houder vinden. Weet iemand raad?
Je zou, om te beginnen, dit topic eens door kunnen lezen....

teacher in "Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
weet iemand hoe ik bewegende screensavers op mijn telefoon kan maken nokia n70
en is dat opstartscherm met die handjes er ook uit te krijgen?
Groetjes Leon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Ik vind het altijd typisch, ik had mijn vorige telefoon 2 jaar, en ik heb dat opstartscherm misschien een keer of 4 gezien, verder staat mijn tel gewoon aan.

Bij deze zal dat niet anders zijn. Maar ontopic: ik zou niet weten hoe het opstartscherm te veranderen is, en ja, er zijn screensavers te maken. In dit topic en voorgaande staat hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vertel me even waar ik moet zoeken voordat ik zo'n 40 pagina's door moet worstelen.
Alvast dank leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

helemaal bovenin dit scherm staat de quicksearch... succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zie ik ook staan. Zou ook graag willen weten of de zwarte keypad daarbij zit. Zwarte cover met een zilveren keypad vind ik minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Op ebay lezen is ook een gave natuurlijk. Ja er zit een zwart keypad bij als dat vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:32:
[...]

Klopt van het carkit profiel was ik vergeten terug te melden.
Ik heb nu zelf een nieuw profiel aangemaakt met de naam carkit met de bijbehorende instellingen.
Vervolgens de hoofdtelefoon settings gekoppeld aan carkit.
Als ik nu de N70 in mijn CK-7W prik zet hij hem automatisch op het carkit profiel.

Progje voor de screensaver en backlight ga ik even uittesten.

Bedankt.
Kun je mij mischien stap voor stap uitleggen hoe je dat gedaan hebt ?

Heb mijn cr-27 aangesloten op mijn bestaande carkit ( nokia6230 ) , maar als ik hem in mijn carkit plug , en ik bel naar mijn N70 dan komt er geen geluid uit.
Ik kan wel op mijn scherm zien dat er een oproep is.
Normaal heb ik een buiten profiel , en als ik hem in plug dan verschijnt er carkit profiel. ben alle instellingen bijlangs geweest , maar kan er niets vreemds aan ontdekken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

je kunt bij instellingen--> toebehoren instellen welk profiel er wordt aangesproken bij je Hoofdtelefoon (headset).

Ik weet niet of de carkit hetzelfde lijkt voor de tel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rwin schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:06:
je kunt bij instellingen--> toebehoren instellen welk profiel er wordt aangesproken bij je Hoofdtelefoon (headset).

Ik weet niet of de carkit hetzelfde lijkt voor de tel?
Ja , zover was ik ook al gekomen , profiel aangepast van headset naar carkit profiel.
Uiteraard carkit profiel goed ingesteld met een mp3 geluid bij het overgaan ( zelfde mp3 als buiten profiel )

Wat bedoel je met hetzelfde lijken voor de Tel. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik heb afgelopen zondag een T-mobile relax 150 abonnement afgesloten via T-Mobile.nl, daarbij een gratis Nokia N70 :*)
In de bevestigings mail stond dat hij er binnen 2 dagen zou zijn, dat is nu dus al iets langer geleden.
nou snap ik best dat het wat langer zou kunnen duren, maar ik ga weg dit weekend, en zou graag willen weten hoesnel hij bij anderen is bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal ik ben nu al een halve dag aan het kloten om de screensaver van mijn N70 te verranderen maar krijg dit niet voor elkaar. er zijn 3 opties; Datum en tijd - text en screensaver als ik de laatste aanklik krijg ik de screensaver van ( in dit geval DTAC ) de mobiele operator van het netwerk in Thailand waar ik toestel heb gekocht. Nu heb ik dan eindelijk een programma gevonden genaamd S60 Screensaver Maker va het merk Handango maar die vragen maar liefst 100 dollar.
Is er ook een ander alternatief???
Gr Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
pposthoorn schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:51:
Ik heb afgelopen zondag een T-mobile relax 150 abonnement afgesloten via T-Mobile.nl, daarbij een gratis Nokia N70 :*)
In de bevestigings mail stond dat hij er binnen 2 dagen zou zijn, dat is nu dus al iets langer geleden.
nou snap ik best dat het wat langer zou kunnen duren, maar ik ga weg dit weekend, en zou graag willen weten hoesnel hij bij anderen is bezorgd?
Hey, ik heb hem vorige week donderdag besteld en afgelopen maandag stonden ze aan de deur, maar was ik niet thuis. Dinsdag wel dus toen in ontvangst genomen.

Heb jij trouwens verlengd en dan met 1 of 2 jaar? ik met 1 jaar en moest 40 eurie lappen :)

succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Rwin schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:22:
offtopic:
Hmm ja, ik lees heel vaak van dit ^^ soort opmerkingen, en de meeste forums staan ook vol met dit soort opmerkingen... enfin, niemand verteld iets, iedereen zegt dat het "ergens" moet staan... zo komt toch niemand een steek verder?
Wat is soms vreemd vind zijn mensen die een vraag stellen en dan verwachten dat er gelijk een aantal mensen voor hun gaan zoeken en met een antwoord op de proppen komen. Daarnaast is dit geen helpdesk en zou het fijn zijn als sommige mensen zelf eens gingen zoeken.

In de TS staan namelijk een paar links die je verwijzen naar fora die gespecialiseerd zijn in Symbian telefoon en de N70. Als de volgende persoon weer een vraag heeft zal iedereen die uit ervaring behandelen. Weinig mensen zullen daadwerkelijk opzoek gaan naar een issue waar 1 persoon zich aan stoort. Laat hem zelf maar eens dingen proberen en in zijn post terug komen. Dan kan je makkelijk uitsorteren wat hij zelf heeft gedaan en wat niet. Uiteindelijk zal hij er achterkomen in dit geval dat het niet tot een standaardmogelijkheid behoort en misschien op te lossen is door een applicatie en er zijn zoveel applicaties te krijgen op dit moment voor een Symbian telefoon dat niemand precies weet welke er allemaal wel niet zijn.

Just my 2 cents :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral vraagbaak-users met 1 of 2 topics in hun user history die zomaar even binnen komen knallen, die vervolgens met vragen komen over ik heb em met deze abo gehaald hoe snel krijg ik de telefoon binnen, , of hoe kopieer ik mijn contacten van de sim naar telefoon. zulke vragen zijn dus totaal niet interessant.

En volgens mij is Euri een woord dat verboden is op got.
just my 2cents.

Ontopic. Ben erg tevreden met mijn N70. paar dingen doet hij niet zoals ik wil
zoals het opstart scherm dat je met geen mogelijkheid wegkrijgt.
De media sync die ook filmpjes die ik op de mmc kaart gooi weer terug wil kopieeren naar de pc.
lampjes en nog wat zaken.
Maar al met al een top telefoon. En mocht er iemand in geintresseerd zijn, ik heb een meesterlijke ffvii smstone gemaakt :P

ongeloofelijk dan posten 2 user hier een verhaal. En de eerste de beste user hier onder. komt precies met zoiets.
1. lees de op door.
2. wat heb je zelf al geprobeerd
3. smartmovie

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich ben ik best tevreden maar de de langzame processor die erin zit is wel erg irritant.
Zo laat ik hem maar altijd aan staan en dan offline profiel ,want het opstarten duurt nog langer dan me pc.

Verder heb ik nog een vraag betreft filmpjes.
Als ik filmpjes omzet naar mpeg4 op me pc en dan wil afspelen op de n70 start hij wel realplayer maar daarna geeft hij aan dat dit bestand niet mogelijk is.
Iemand ervaring hoe het wel mogelijk is ?
Want ik wil graag een film kunnen kijken op me n70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:15:
[...]

Wat bedoel je met hetzelfde lijken voor de Tel. ?
ja, haha rare zin inderdaad:

Ik bedoel, als je hem in de carkit ploft, "denkt" de telefoon dan dat dit een carkit is, of ziet die er hetzelfde uit (voor de telefoon) als een headset?
Oftewel, zal hij het goede (headset) profiel activeren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:08
Hey mensen

Heb nu net 2 weeken m'n nokia n70 lekker mobo trouwens
heb ook tomtom erop gezet ism een keomo gps ontvanger(mediamarkt)
dit werkt super zeer snelle vindtijd kwa satalieten 12 sats vind hij meer als voldoende.
aleen geluid happert maar ik denk dat dat aan de poi's en flitspalen ligt
af en toe heeft mijn n70 wel is last van spontane drop out en reboots maar da laat ik wel fixen dmv firmware flahs(t-mobile)hopelijk gaat dat goed.

Ohw ja filmpjes op dvd branden :P Is zeer lekker zeer strakke videobeelden.
nu nog wachten op me 1 gig kingston

mvg

Amd ;)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjibbedehaan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:15

tjibbedehaan

Nokia N70

weet iemand hoe je Helixplayer via bluetooth kan laten connecten.

als ik in helixplayer naar de network settings ga dan kan ik bij Default acces point niet bluetooth selecteren, maar wel vodafone live
ondersteund helixplayer wel een verbinding via bluetooth?

ik heb wel gewoon een internet verbinding via bluetooth

wie weet et?? :)

[ Voor 16% gewijzigd door tjibbedehaan op 26-05-2006 16:08 ]

Tjibba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi-One
  • Niet online
Vandaag mijn Kingston 1GB MMC-card binnen gekregen. Wat mij gelijk opviel is dat deze kaart vele malen sneller is dan de originele Nokia MMC-card. Het openen van al mijn foto's duurt geen eeuwen meer... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rwin schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:37:
[...]

ja, haha rare zin inderdaad:

Ik bedoel, als je hem in de carkit ploft, "denkt" de telefoon dan dat dit een carkit is, of ziet die er hetzelfde uit (voor de telefoon) als een headset?
Oftewel, zal hij het goede (headset) profiel activeren...?
Jaa , ik denk dus ook dat de telefoon denkt dat het een headset is :X
tenminste ik heb het ook geprobeerd met mijn headset , en daar geeft ie dan ook carkit profiel aan.

Kun je mij uitleggen hoe ik dit dan moet veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anthonycd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:33:
[...]

Hey, ik heb hem vorige week donderdag besteld en afgelopen maandag stonden ze aan de deur, maar was ik niet thuis. Dinsdag wel dus toen in ontvangst genomen.

Heb jij trouwens verlengd en dan met 1 of 2 jaar? ik met 1 jaar en moest 40 eurie lappen :)

succes ermee
ik 1 jr. verlengd en de N70 kostte me niks :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tjibbedehaan schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:06:
weet iemand hoe je Helixplayer via bluetooth kan laten connecten.

als ik in helixplayer naar de network settings ga dan kan ik bij Default acces point niet bluetooth selecteren, maar wel vodafone live
ondersteund helixplayer wel een verbinding via bluetooth?

ik heb wel gewoon een internet verbinding via bluetooth

wie weet et?? :)
Check even de guide, te vinden via de site van 'Crazy Little World Of Mine', zie startpost. Daarin staat het uitgelegd.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

@Owen
Waar heb je dat geregeld, ik kreeg hem pas gratis bij 2 jaar T-Mobile Relax 150 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:47:
[...]

Jaa , ik denk dus ook dat de telefoon denkt dat het een headset is :X
tenminste ik heb het ook geprobeerd met mijn headset , en daar geeft ie dan ook carkit profiel aan.

Kun je mij uitleggen hoe ik dit dan moet veranderen ?
Op dezelfde plaats als waar je instelt dat je hem op headset zet.
Ik snap je vraag niet meer denk ik...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 20:16
Solosmots schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:24:
Ik had een 6600, en die kon maar 1 BT verbinding aan, dus het was of navigeren, of handsfree bellen via de CK-1W. Kan een N70 nou wel 2 BT verbindingen leggen zonder extra proggies enzo?
Zo net kunnen testen met PC en een BT headsetje, PC was al connected en toen de headset aangezet, en die 2 gingen zonder problemen samen tegelijk op BT dus dat scheelt weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de n70 zit simbian 8.1 wat is het verschil met 9.1 en kan je die ook in je n70 zetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s60 dacht ik altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier was een tijdje geleden iets interessants gezegd door iemand die veel de Symbian fora volgde.

De 'core' van de besturingssoftware is Symbian 8.1. Alle aanpassingen die Nokia er op heeft gedaan zijn gevormd to de Series 60. Dat houdt in dat de techniek van Symbian 8.1 wordt gebruikt in dat besturingssysteem, maar met een vormgeving die Nokia dus tot S60 gedoopt heeft.

En nee, behalve de firmware, kun je geen nieuwe Symbian versie erop zetten.. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de verbinding van de pc naar de telefoon (N70) via de usb poort. Ik heb de PC Suite geinstalleerd, en de eerste keer werkte alles prima, het programma herkende de telefoon en de files kon ik prima bekijken enz.

Toen ik de telefoon voor de 2de keer aansloot zag het programma opeens de telefoon niet meer, en Connection Wizard blijft telkens hangen. Het vreemde is dat mijn eigen SE W800 (N70 is van m'n broer) wel perfect werkt op dezelfde usb poort. Ook op een andere pc doet zich hetzelfde probleem voor, 1ste keer prima na installatie, daarna niks meer. Ik heb XP Pro SP1 mocht dat van belang zijn. Zijn er nog aparte usb drivers die ik moet hebben, of die ik gewoon iets fout?

Edit: hier een post van een mede-user met hetzelfde probleem.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:10:
Hallo allemaal,

Ik heb van de week bij Vodafone een N70 aangeschaft en nu heb ik met het bijgeleverde cd'tje dat Nokia PC Suite geïnstalleerd. Vervolgens wilde ik via het bijgeleverde USB-kabeltje mijn N70 met de computer verbinden (via de knop 'Verbinding maken' in PC Suite), maar als ik dat doe, dan gebeurt er niets. D.w.z.: ik moet aangeven of ik Bluetooth, IR of kabelverbinding gebruik, kies dus kabel aangezien ik geen Bluetooth of IR op de PC heb, maar vervolgens kan ik dus niet op de knop 'Volgende' klikken als ik de USB en het andere eind heb aangesloten. Hebben meer mensen hier last van gehad? Of doe ik gewoon iets verkeerd?

Nog een vraag: is het mogelijk om ergens de kaart van Frankrijk voor TomTom vandaan te halen? Ik heb TomTom Mobile 5, en een nieuwe 512MB geheugenkaart van SanDisk om het op kwijt te kunnen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:23:
@Owen
Waar heb je dat geregeld, ik kreeg hem pas gratis bij 2 jaar T-Mobile Relax 150 :|
gewoon, via T-Mobile
ben wel al jaren klant (voorheen Ben) en betaal netjes op tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:24:
[...]

gewoon, via T-Mobile
ben wel al jaren klant (voorheen Ben) en betaal netjes op tijd ;)
Hier ook, kleiner abbo genomen (van ben 180 '99 naar relax 100) voor één jaar, niks bijlappen natuurlijk..
én 50% korting op mijn abbokosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

ik kom van orange, dus je zal hem wel alleen bij één jaar gratis krijgen als je verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:10:
Ik heb een probleem met de verbinding van de pc naar de telefoon (N70) via de usb poort. Ik heb de PC Suite geinstalleerd, en de eerste keer werkte alles prima, het programma herkende de telefoon en de files kon ik prima bekijken enz.

Toen ik de telefoon voor de 2de keer aansloot zag het programma opeens de telefoon niet meer, en Connection Wizard blijft telkens hangen. Het vreemde is dat mijn eigen SE W800 (N70 is van m'n broer) wel perfect werkt op dezelfde usb poort. Ook op een andere pc doet zich hetzelfde probleem voor, 1ste keer prima na installatie, daarna niks meer. Ik heb XP Pro SP1 mocht dat van belang zijn. Zijn er nog aparte usb drivers die ik moet hebben, of die ik gewoon iets fout?

Edit: hier een post van een mede-user met hetzelfde probleem.

[...]
ik had hetzelfde probleem. maar dat lag volgens mij omdat ik een verlengsnoer gebruikte.
als je contact opneemt met nokia krijg je erg snel reactie. of je stuurt mij een mailtje en dan forward ik die die mail weer naar jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:48:
[...]

ik had hetzelfde probleem. maar dat lag volgens mij omdat ik een verlengsnoer gebruikte.
als je contact opneemt met nokia krijg je erg snel reactie. of je stuurt mij een mailtje en dan forward ik die die mail weer naar jou
Mailtje verstuurd. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail naar je geforward

post em meteen maar hier ook

als de stappen niet werken. Dan sturen ze je door naar een service center.

----- Original Message -----
From: <ClubNokiaCareline@nokia.com>
To: <>
Sent: Wednesday, May 17, 2006 10:57 AM
Subject: RE: Nokia phones or enhancements[THREAD ID:1-19WYL9] OLIB
[T2006051200TWS010Z1589481]

> Geachte god Outcast_within,
>
> Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.
>
> Omdat er toch wel enkele factoren zijn die van belang zijn hierbij, ga ik
> u hierbij de volledige stappen-procedure geven :
> Eerst zorgt u ervoor dat de CA-53 kabel niet op de pc aangesloten is.
>
> 1) Nu gaat u eerst alles weer verwijderen op uw PC van Nokia : u gaat naar
> Start -> Configuratiescherm -> Software en verwijdert daar alles dat u
> tegenkomt van Nokia
> 2) U herstart uw computer
> 3) U schakelt alles uit van antivirus-software, antispyware-software en
> firewall-software
> 4) U downloadt de laatste versie van PC Suite zoals u deze kan vinden op
> http://www.nokia.com/pcsuite
> 5) U start de installatie op van dit programma
> 6) Op het einde van de installatie zal hij u de verbindingswizzard tonen.
> U drukt hier op Annuleren
> 7) U herstart uw computer
> 8) Nu start u PC Suite op
> 9) U gaat naar Verbinding maken -> drukt op volgende -> u kiest voor
> kabel -> u drukt op volgende
> 10) Nu sluit u uw kabel aan op uw pc. Let op: dit moet rechtstreeks op de
> pc, dus niet via een zogenaamde usb-hub. Als uw pc zowel vooraan als
> achteraan USB-poorten heeft, dan neemt u de usb-poorten achteraan.

> 11) Uw pc zal nu nieuwe hardware ontdekken, en de nodige software er voor
> installeren
> 12) Uw PC Suite zal hierna uw telefoon vinden
>
> Indien U verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
> contacteren.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Olivier
> Nokia Service Professional
> Dutch Team
> Club Nokia Careline

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Net alsof het ook maar ene reet uitmaakt welke usb poort je zou gebruiken? Poorten aan de voorkant van je pc zitten via een kabeltje ook rechtstreeks op het moederbord.

Wat wel eens wil helpen bij PC Suite problemen is om gewoon de kabel in een andere USB poort te duwen. Maakt dan niet uit of dit aan de voor of achterkant van de pc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook weleens dat mijn USB kabel niet netjes me telefooon pakt... Viel me laatst een keer op nadat ik al 3 maanden moeiteloos me kabel en feun had gebruikt kwam het dus ineens voor dat ie me feun niet netjes pakte... PC herstarten werkte niet, na veel gekloot kwam ik erachter dat mijn telefoon uit/ aanzetten alles verhielp.... Probeer et eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de n70 nu 1 dag. En ben nog niet echt gewend met het toestel. Maar ik weet wel dat het een vrij compleet apparaat is. Ik bezit nu de firmwareversie 2.0****** die je erbij krijgt van Tmobile.

Ik heb een flex40abb en kreeg m bij 1 jaar gratis.

Moet je altijd Firmware laten upgraden bij een NSpoint? Loopt de N70 dan ook soepeler? Het duurt namelijk erg lang voordat ie een aantal functies opstart (waaronder SMS/Contactlist)
En zit er ook WIFI op de N70?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 08:38 . Reden: elders ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:36:
ik heb de n70 nu 1 dag. En ben nog niet echt gewend met het toestel. Maar ik weet wel dat het een vrij compleet apparaat is. Ik bezit nu de firmwareversie 2.0****** die je erbij krijgt van Tmobile.

Ik heb een flex40abb en kreeg m bij 1 jaar gratis.

Moet je altijd Firmware laten upgraden bij een NSpoint? Loopt de N70 dan ook soepeler? Het duurt namelijk erg lang voordat ie een aantal functies opstart (waaronder SMS/Contactlist)
En zit er ook WIFI op de N70?

En ik heb een mms ontvangen met MP3 maar nu wil ik die mp3 gebruiken als beltoon. Hoe doe ik dat? Ik kan hem alleen verplaatsen naar mijn mappen.
Waar zou je je telefoon willen upgraden anders? Sommige dingen hebben een snellere opstarttijd, tis nog steeds wat trager imo.. dus tsa :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje deze telefoon. Ik heb pas geleden mijn telefoon gereset omdat deze nogal traag geworden was en het daarmee dacht op te lossen. Echter na de reset kon ik geen enkele app meer instaleren. Heb verschillende manieren geprobeerd. Op geheugen kaartje zetten en dan instaleren, maar ook op de telefoon zelf zetten en instaleren werkt niet. Weet iemand wat ik moet doen want zo heb ik er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:11:
Ik heb het ook weleens dat mijn USB kabel niet netjes me telefooon pakt... Viel me laatst een keer op nadat ik al 3 maanden moeiteloos me kabel en feun had gebruikt kwam het dus ineens voor dat ie me feun niet netjes pakte... PC herstarten werkte niet, na veel gekloot kwam ik erachter dat mijn telefoon uit/ aanzetten alles verhielp.... Probeer et eens zou ik zeggen.
Die is ook erg goed. Die hielp bij mij ook idd! was het weer vergeten. Want als je em mislukt inklikt en er weer uithaalt dan blijft dat kabel icoontje hangen. Herstarten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:11:
Ik heb een tijdje deze telefoon. Ik heb pas geleden mijn telefoon gereset omdat deze nogal traag geworden was en het daarmee dacht op te lossen. Echter na de reset kon ik geen enkele app meer instaleren. Heb verschillende manieren geprobeerd. Op geheugen kaartje zetten en dan instaleren, maar ook op de telefoon zelf zetten en instaleren werkt niet. Weet iemand wat ik moet doen want zo heb ik er weinig aan.
volgens mij staat er iets van software bescherming aan. ook te vinden in de search denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar toch wil ik gewoon de nieuwste firmware.

Maar lees telkens dat het niet mogelijk is bij een T-mobile branded firmware.

Ik heb al een NSP ingelicht.

Wat heb je allemaal nodig om N70 als routeplanner te gebruiken?

Software (TOMTOM etc) en GPS receiver?
En heb je een speciale SIM kaart nodig voor UMTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:59:
Maar toch wil ik gewoon de nieuwste firmware.

Maar lees telkens dat het niet mogelijk is bij een T-mobile branded firmware.

Ik heb al een NSP ingelicht.

Wat heb je allemaal nodig om N70 als routeplanner te gebruiken?

Software (TOMTOM etc) en GPS receiver?
En heb je een speciale SIM kaart nodig voor UMTS?
1) waar haal je vandaan dat je niet kan updaten met een t-mobile firmware :? uberhaupt topic wel gelezen? Ik ben waarschijnlijk 1 van de eerste die hem toen geupdate heeft :) hoef die troep er niet op :P
2) gewoon weg brengen en zeggen dat je Bluetooth problemen hebt, ze gooien er zo een nokia firmware op
3) tomtom mobile 5 / Route 66 Mobile 7 en bluetooth gps receiver.
4) ligt er aan wat voor provider je hebt, ik weet niet of t-mobile umts heeft (dat is toch alleen vodafone?)

p.s. als jij je firmware bij 1 of andere turk op de bazaar laat doen, dan verlies je je recht op garantie. Want alles wordt bij gehouden bij nokia ;)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als andere service points er de unbranded opzetten kan dat bij mij dus ook maar ik zal er wel bij vermelden dat je garantie dan niet meer geldig is. Ik zelf zou niet moeilijk doen over die garantie aangezien ik de problemen weet van de 2.x versie en t-mobile en vodafone gewoon lang w8 met goedkeuren van de software.
Dat was een van de reacties. Ik ben benieuwd of het dus (GRATIS) kan bij de NSP in Roosendaal.

Iets bekend over een nieuwe firmware/branded van Tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 00:41:
mail naar je geforward

post em meteen maar hier ook

als de stappen niet werken. Dan sturen ze je door naar een service center.

<email>
Ik heb niks van je ontvangen, maar alsnog heel erg bedankt :)
Ik zal het vanavond eens proberen, en dan test ik ook meteen even die 'truc' met het opnieuw starten van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi N70 users,
Ik heb de N70 een tijdje in gebruik, maar de agenda nog niet weten te synchroniseren. Dit omdat de Nokia software niet draait op mijn Apple Powerbook G4. Weet iemand of hiervoor een workaround te verzinnen is?
Would be great,
Gr Guser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb nu 2 mmsjes. 1tje met MP3 en 1tje met afbeelding. Ik kan deze alleen maar kopieren / verplaatsen naar 'MIJN MAPPEN' . Ik wil dat MP3tje als beltoon nemen, maar hoe doe ik dit op de N70?

Past deze 1e kaart ook in mijn N70 want je hebt deze:

http://www.one2remember.n...?cPath=24&products_id=146
1 GB Kingston MultimediaCardplus

en je hebt http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=376
1 GB Kingston MultimediaCardmobile dual voltage
[MMCM/1GB]

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Laatst online: 12:12
Die eerste zal niet werken, je hebt echt een dual voltage card nodig, deze werken op 1.8V of 3.3V en zijn speciaal designed voor gsm's/pda's. Ik heb zelf de 2e die jij aangeeft en die werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:37:
Hi,

Ik heb nu 2 mmsjes. 1tje met MP3 en 1tje met afbeelding. Ik kan deze alleen maar kopieren / verplaatsen naar 'MIJN MAPPEN' . Ik wil dat MP3tje als beltoon nemen, maar hoe doe ik dit op de N70?

Past deze 1e kaart ook in mijn N70 want je hebt deze:

http://www.one2remember.n...?cPath=24&products_id=146
1 GB Kingston MultimediaCardplus

en je hebt http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=376
1 GB Kingston MultimediaCardmobile dual voltage
[MMCM/1GB]
vraag 1. klooi wat aan met de file manager op de pc. verstuur em desnoods weer naar je pc en weer terug. er zal vast ook een copy functie zitten op de telefoon zodat hij em op je telefoon opslaat. met een filemanager kopieer je em dan naar de map die je wilt.

2. maaaaak het nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt heb hem besteld.

Ik heb geen verstand van die kaarten. Heb ooit es die MDA compact gehad, maar dat waren weer andere kaartjes.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheugentype: MultiMediaCard reduced size dual voltage !!!

Uit de openings post. lijkt me logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja MMCmobile of MMCplus...8)7 . Ik twijfelde daarover.

Enfin. Is elke Bluetooth GPS receiver compatible met de Nokia N70. Ik zag bij smartphoneshop er 1 voor 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Op zich zijn de foto's die je met de N70 neemt voor een mobieltje best redelijk.
Maar ik maak nog wel eens buiten foto's van mijn honden. Helaas is het wit dan meestal overbelicht.
Iemand een idee of daar een instelling voor is?

hier een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://img454.imageshack.us/img454/3893/t310520060815cv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:35:
Op zich zijn de foto's die je met de N70 neemt voor een mobieletje best redelijk.
Maar ik maak nog wel eens buiten foto's van mijn honden. Helaas is het wit dan meestal overbelicht.

hier een voorbeeld:

[afbeelding]
dat is een mooie foto ik wist niet dat ze zo mooi konden zijn.

ja voor een mobiel is het wel redelijk. de opvolgers hebben nog betere camera's schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Artwido schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:35:
Op zich zijn de foto's die je met de N70 neemt voor een mobieltje best redelijk.

hier een voorbeeld:

[afbeelding]
Tweak de hond met dit: Afbeeldingslocatie: http://www.inxco.be/Weblog/Visuals/1100073364_kleuren.jpg :+

Misschien met de handmatige foto-neemstand? Then again, het is een leuke camera, maar niet te vergelijken met een echte fotocamera natuurlijk, en met die kleurbalans vraag je wel het uiterste van je microscopische CCD. (nee, is niet dezelfde CCD als die van een EOS-1D Mark II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de gps-receiver BTG-7000 net bij de mediamarkt gekocht. Tomtom v. 5.20 draaiend en
firmware versie van mn n70 is v 2.0539.1.2 . Ik heb connectie gemaakt met de receiver
en de receiver ontvangt gps signalen. De receiver opzich lijkt uitstekend te werken. Alleen
als ik tomtom start, krijg ik steeds de melding "geen gps-apparaat!". Heeft iemand hier ook problemen mee gehad? Moet ik nog iets instellen in tomtom zelf? Ligt het aan mn tomtom versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
je moet in de instellingen bij tomtom andere draadloze gps ingeven in plaats van tomtom gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
hgeert schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:36:
je moet in de instellingen bij tomtom andere draadloze gps ingeven in plaats van tomtom gps.
En misschien de firmware eens laten update, aangezien het al vaak in dit topic is behandeld en duidelijk is geworden dat de nieuwe firmware minder/geen problemen geeft met tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hgeert schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:36:
Ik heb iig connectie met mn receiver nu! Alleen kan hij geen bruikbaar gps signaal ontvangen. Zal idd toch maar firmware laten update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
De eerste keer kan het lang duren voor hij die sattelieten vind, en je staat beter buiten in open lucht met je ontvanger, hij zal dan na een tien minuutjes de nodige sattelieten vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net in de achtertuin bij dat scherm van tomtom dat je ziet wat voor signalen er binnenkomen kwam er wel wat binnen maar nog geen goed signaal. zal er morgen nog wel ff rondje mee buiten lopen en afwachten. iig bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

gps muis aanzetten, buiten neerleggen en weglopen.

De eerste keer kan láng duren. Beetje GoTten, ff wat eten en dan nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een valide gps signaal weten te ontvangen! Alleen
wel beetje jammer dat je elke keer lang moet wachten
op een valide signaal. Niet alleen de eerste keer maar
iedere keer. Ik zag dat er ook een externe antenne in de receiver
geplugd kan worden, wellicht biedt dat perspectieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay, ik heb de mijne ook vanavond opgehaald :D
*blij is*
Nogal een overstap van een oude samsung naar de n70, erg leuk speelgoed in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Vandaag na lang wachten eindelijk mijn N70 binnen gekregen, maar het was het wachten meer dan waard!
het is echt een heel mooi toestel, en er zitten zoveel functies op dat je bijna door de apps het bos niet meer ziet :P

nou heb ik elke keer als ik een application installeer dat hij zegt dat de maker niet geverifieerd kan worden of iets dergelijks. Kan dit kwaad, of zegt hij dat bij alle niet nokia programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het zo dat de 3g /dual mode functie veel stroom vreet?
en wat voor functie is het eigenlijk?

ik heb hem maar weer op gsm gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Laatst online: 13-09 10:42
prima als je geen gebruikt maakt van umts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
pposthoorn schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 23:52:

nou heb ik elke keer als ik een application installeer dat hij zegt dat de maker niet geverifieerd kan worden of iets dergelijks. Kan dit kwaad, of zegt hij dat bij alle niet nokia programma's?
Ik heb denk ik ondertussen al 50 of 60 applicaties en spelletjes geinstalleerd en verwijdert en idd overal krijg je die melding. Mijn telefoon werkt nog steeds prima dus kan geen kwaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Artwido schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:00:
[...]

Ik heb denk ik ondertussen al 50 of 60 applicaties en spelletjes geinstalleerd en verwijdert en idd overal krijg je die melding. Mijn telefoon werkt nog steeds prima dus kan geen kwaad. ;)
alleen belt hij terwijl je slaapt stiekum naar diverse 0900 nummers? ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
is er een klein simpel kalender programmaatje voor winxp die via bluetooth de kalender in de n70 kan updaten?
ik heb geen zin om office te kopen en outlook te installeren :|

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Webjunkie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:19:
[...]

alleen belt hij terwijl je slaapt stiekum naar diverse 0900 nummers? ;)
als ik slaap dan staat mijn telefoon uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 07:50:
is het zo dat de 3g /dual mode functie veel stroom vreet?
en wat voor functie is het eigenlijk?

ik heb hem maar weer op gsm gezet.
Uhuse the topic search
Webjunkie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:21:
is er een klein simpel kalender programmaatje voor winxp die via bluetooth de kalender in de n70 kan updaten?
ik heb geen zin om office te kopen en outlook te installeren :|
geen idee maar outlook vind ik verrekte handig ^_^ (sinds een week of twee)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:00:
[...]

heb ik ook gedaan. ben wel een paar formats rijkers geworden. Had zelfs een virus scanner plus updated definitions. (nu niet meer wegens de format)

maar wat ik instaleerde had iig geen virus volgens symantec.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.