Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.219 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:42
Kakaroto schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:52:
Hallo. Ik ben nu al uren aan het zoeken naar een GRATIS .AVI speler.

Weet iemand toevallig een gratis .AVI speler?

Ik heb trouwens ook nog een vaag probleem. Ik heb nu verbinding via bluetooth dmv een dongle in mijn USB poort. De verbinding werkt perfect, echter wanneer ik mijn telefoon weer wil laten verbinden via de CA-53 USB kabel kan PCsuite de telefoon niet meer vinden :? Voordat ik bluetooth gebruikte werkte het nog perfect. Waar zou dit aan kunnen liggen, iemand?
Dit is de beste gratis AVI speler voor je GSM: http://tcpmp.corecodec.org/about

En over je kabel. er staat al het één en ander over in dit en het vorige topic. Maar het komt er op neer dat je de laatste (engelse) versie van PC suite moet downloaden en dat de volgorde van afkoppelen uitmaakt. Eerst je telefoon en dan pas de kabel en visa versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:06:
geen m-router.. gewoon die controlfreak plugin en hij deed het met de standaard bt driversoh ja, wel even handmatig een seriele poort aangemaakt in dat eigenschappen scherm van bt
ik kan kiezen tussen een localcom-client en
local com server

Bij die laatste staat serieel erbij.
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/c4f81627.jpg

ik heb beide poorten geprobeerd maar het werkt allebei niet.
Ik moet volgens mij de poort hebben waarmee de pc met de telefoon communiceert.
En die is juist bezet denk ik.
Met m-router kun je dit oplossen denk ik.
Maar mijn sitecom dongle word niet herkend door m-router

En als ik bij de plug-in bluetooth driver microsoft kies: error opening bluetooth socket

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
oh ja, dat zijn dus geen microsoft drivers..

[ Voor 37% gewijzigd door StanTheMan op 15-05-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja helaas. Ik zie geen optie om dat nog werkend te krijgen op deze sitecom dongle.

dingen die me opgevallen zijn of nog moet uitzoeken:

1. Het geluid er is een groot verschil tussen uit en 1 "streepje" Van mij mag het ook wat subtieler. (mss dat er ergens een proggie voor is die meerdere geluids niveau's geeft)
2. Ik wil de n70 ook als zaklamp gebruiken. (belachelijk dat dat niet al kan. zoek ik ook een prog voor)
3. Als het donker is lichten de toetsen automatisch op. niet echt fijn wanneer je een filmpje aan het kijken bent. moet ik ook nog een tweak voor vinden
4. met mijn 8310 kon ik met 1 sneltoets een alarm instellen. Met de n70 niet?
5. Je kunt geen word of excel bestanden wijzigen?!? ik dacht ze juist dat bedoelde met office support. Maar echt wijzigen kan niet op je n70?
6. Keylock doet het niet. werkt deze bij jou wel? autolock werkt prima
7. Een eigen thema maken lijkt me ook leuk. Inc custom font >:)
8. Dat irritante lawaaierige opstart schermpje is dat te hacken?
9. Wat is de snelheid van de kabel? usb.20 kan 3mb/sec kan de tel dat ook aan?
10. een programma dat na 40 seconden piept (zodat je weet dat je binnen een minuut kan ophangen)
11. hoe ik anime het beste kan omzetten. Qua kps voor het filmpje. Frequency en bitrate
12. die bijgeleverde headset met die witte dingetjes die uitelkaar kunnen klikken en die witte plastic omhulsels analyzeren
13. Hoe zet ik handmatig toetsvergrendeling aan -- Antw: Toets links boven en dan snel sterretje
14. Waarom kan ik niet gewoon de t9 woordenboek editen/ back-uppen

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb hetzelfde. In PC suite zie ik gen enkel contact, terwijl dit toch een van de grote voordelen moet zijn. Eindelijk je contacten makkelijk beheren, maar helaas.

iemand een oplosing?
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:35:
Ik ben sinds do ook een trotse bezitter van de n70. Wat een vet toestel!!!

Het synchroniseren met outlook gaat perfect.
Nu zit ik met het volgende probleem:

Alle contactpersonen zijn aanwezig in de telefoon maar nokia phone browser van pc-suite geeft een lege map aan. Hoe kan dit??

Een bijkomend probleem heeft hier waarschijnlijk mee te maken.
Bij het backuppen van de telefoondata in pc-suite geeft het prog een error:

Bepaalde inhoud op de telefoon kan niet worden gelezen en is niet opgenomen in de back-up.
Niet opgenomen in de back-up:
- Contactpersonen
C:\System\Data\Contacts.cdb

Heeft iemand dezelfde problemen?? Wat kan ik eraan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:12
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:37:
6. Keylock doet het niet. werkt deze bij jou wel?
Deze werkt anders perfect
http://fuse.stc.cx/autolock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets over TomTom:

Ik bel via mijn bluetooth radio en dit werkt prima. Alleen als ik ook TomTom wil horen dan gaat dit niet over de radio. Maar is er een mogelijkheid dat je de N70 zo instelt dat alles wat geen telefoongesprek is via de eigen N70 luidspreker gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06-2024
Voor degene die Controlfreak nog willen hebben, voeg me even toe op MSN...

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38
ReVu schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:32:
Voor degene die Controlfreak nog willen hebben, voeg me even toe op MSN...
De website doet het gewoon weer, lijkt me overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
cardinal808 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:18:
[...]

De website doet het gewoon weer, lijkt me overbodig.
Oke, dan haal je hem daar... vergeet niet de activatie code te kopen na tien minuten! Lijkt me niet overbodig...

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
Voor degene die mobiola webcam gebruiken...

Ik krijg continu op mijn n70 de melding: Mobiola Webcam: Al in gebruik (-14)

Is wel connected trouwens, maar geen beeld!

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje beteffende adobe reader op het toestel.
Ik wilde vandaag een pdf bestand openen dit doet de telefoon wel maar als het bestand is geopend, zie ik overal waar tekst staat zwarte balkjes. Ofwel nik te lezen.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Groeten Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ja helaas. Ik zie geen optie om dat nog werkend te krijgen op deze sitecom dongle.

dingen die me opgevallen zijn of nog moet uitzoeken:

....
13. Hoe zet ik handmatig toetsvergrendeling aan -- Antw: Toets links boven en dan snel sterretje
Dat is al sinds sint juttemis zo bij Nokia :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
niet helemaal, bv bij de 6230 moet je de selectieknop van de 4-wegtoets, sterretje drukken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:53:
even een vraagje beteffende adobe reader op het toestel.
Ik wilde vandaag een pdf bestand openen dit doet de telefoon wel maar als het bestand is geopend, zie ik overal waar tekst staat zwarte balkjes. Ofwel nik te lezen.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Groeten Leon
ook al ingezoomd? ik neem aan dat je de reader van adobe zelf gebruikt?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]13. Hoe zet ik handmatig toetsvergrendeling aan -- Antw: Toets links boven en dan snel sterretje[quote]

Maar het kan ook geen kwaad om eens een topic door te spitten of je handleiding te lezen....Luie donders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
StanTheMan schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:28:
niet helemaal, bv bij de 6230 moet je de selectieknop van de 4-wegtoets, sterretje drukken.....
Klopt, maar idee is hetzelfde.

Of zoals hierboven al genoemd, ff boekje lezen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het kan ook geen kwaad om eens een topic door te spitten of je handleiding te lezen....Luie donders...
op google kreeg ik de hele tijd unluck codes
in dit topic search kreeg ik alleen maar autolock programmaas
en in de handleiding in de glossary staat er ook geen toetsvergrendeling.

anyway tis maar 1 van de 13 vragen hoor als je op die andere ook een antw weet hoor ik het graag luie donder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 20:58
Om je sitecom bluetooth-dongle werkend te krijgen met m-router, moet je gebruik maken van de standaard Windows XP drivers.
  • Haal de dongle uit de usb-poort en verwijder alle oude BT-drivers.
  • Open kladblok, zet daar de volgende code in:
[Version]
Signature=”$WINDOWS NT$”
Class=Bluetooth
ClassGuid={e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974}
DriverVer=10/17/2002, 5.1.2535.0
Provider=%WHQL%

[ControlFlags]
ExcludeFromSelect = *

[Manufacturer]
%WHQL%=WHQL

[WHQL]
%BT.DeviceDesc%=BCBTUsbDriverInstallXP, USB\VID_0DF6&PID_2208

[BCBTUsbDriverInstallXP.NT]
Include=Bth.inf
Needs=BthUsb.NT

[BCBTUsbDriverInstallXP.NT.HW]
Needs=BthUsb.NT.HW

[BCBTUsbDriverInstallXP.NT.Services]
needs=BthUsb.NT.Services

[Strings]
WHQL=”Bluetooth Device Maker”
BT.DeviceDesc=”USB Bluetooth Device”
  • Sla dit op als BTsetup.inf op een terug te vinden locatie of download hier de BTsetup.inf: BTsetup.zip
  • Plug de dongle in een usb-poort
  • Windows komt met een melding dat er nieuwe hardware is gevonden. Kies voor de optie om zelf een driver te kiezen.
  • Geef de locatie op waar je BTsetup.inf hebt opgeslagen.
  • De dongle wordt geïnstalleerd en nu wordt hij wel door m-router herkent.
Bij mij werkt het zo prima met de Sitecom CN-520. :)

[ Voor 4% gewijzigd door chapie op 16-05-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Namens iemand die niet bekend is op dit forum:

"Hi
Ik heb een irritant probleemp met mijn Nokia N70,heeft iemand veel ervaring met dit toestel ?
Als ik gebeld word zie ik sinds mijn simkaartwissel(ivm verlengen abo)alleen nog maar bellen staan en niet meer een nummer of naam die voorkomt in mijn toestel..
Wie weet waar ik deze instelling? kan veranderen,heb al boekje doorgelezen en op internet gekeken,maar kan het nergens vinden..
Word er bijna gek van.
Of misschien iemand weet waar ik anders met deze vraag terecht kan ..

bvd"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
chapie schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:07:
[...]

Om je sitecom bluetooth-dongle werkend te krijgen met m-router, moet je gebruik maken van de standaard Windows XP drivers.
  • Haal de dongle uit de usb-poort en verwijder alle oude BT-drivers.
  • Open kladblok, zet daar de volgende code in:
[Version]
Signature=”$WINDOWS NT$”
Class=Bluetooth
ClassGuid={e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974}
DriverVer=10/17/2002, 5.1.2535.0
Provider=%WHQL%

[ControlFlags]
ExcludeFromSelect = *

[Manufacturer]
%WHQL%=WHQL

[WHQL]
%BT.DeviceDesc%=BCBTUsbDriverInstallXP, USB\VID_0DF6&PID_2208

[BCBTUsbDriverInstallXP.NT]
Include=Bth.inf
Needs=BthUsb.NT

[BCBTUsbDriverInstallXP.NT.HW]
Needs=BthUsb.NT.HW

[BCBTUsbDriverInstallXP.NT.Services]
needs=BthUsb.NT.Services

[Strings]
WHQL=”Bluetooth Device Maker”
BT.DeviceDesc=”USB Bluetooth Device”
  • Sla dit op als BTsetup.inf op een terug te vinden locatie of download hier de BTsetup.inf: BTsetup.zip
  • Plug de dongle in een usb-poort
  • Windows komt met een melding dat er nieuwe hardware is gevonden. Kies voor de optie om zelf een driver te kiezen.
  • Geef de locatie op waar je BTsetup.inf hebt opgeslagen.
  • De dongle wordt geïnstalleerd en nu wordt hij wel door m-router herkent.
Bij mij werkt het zo prima met de Sitecom CN-520. :)
Deze oplossing heb ik gepost op Crazy little world :9 vergeet alleen niet je VID/PID te veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:10

Ankh

|true

hoogst waarschijnlijk het volgende, het is iig al meerdere keren langs gekomen.
Maar dan heb je dezelfde nummers bij verschillende personen staan. Zoals ik bij me ouders heb bijvoorbeeld, ze hebben allebei het huis telefoon als thuis staan. Alleen hij laat dan het nummer zien ipv 1 van hun.. Raar maar waar :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Orb is toch wel meesterlijk als je Pocket Internet Totaal van T-mobile hebt.. Wel even instellen op 3GP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de fijnste smart movie instellingen trouwens?

voor beeld vond ik alles onder de 128kbs niet zo tof daarna maakte het niet zo veel verschil uit. 192kb gebruik ik nu to be sure.

Geluid van hertzen weet ik eigenlijk weinig af dus zo hoog mogelijk
en op 128kbs.

Frame skippen doe ik niet aan. .
---

Over die driver dingen oooh moet dat zo. Ik had het al geprobeerd maar ik had mijn usb id op de 11de regel gezet iig op de verkeerde plek. Maar ik krijg zowiezo de oude drivers er niet af en ik wacht even op de sitecom communicatie.

Je kunt trouwens wel office bestanden wijzigen. Nu nog het juiste proggie zoeken heet iets van office premium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b11. hoe ik anime het beste kan omzetten. Qua kps voor het filmpje. Frequency en bitrate
Pagina 1 van dit topic:

Container: MP4
Video: MP4
Audio: AAC

Then video settings:
Size: 352x288
Aspect: 4:3
Frame/Sec: 15

Then set the bitrate to what you desire, 128kbps will produce about a MB per minute of video but is rather blocky on moving scenes, 144 is a little better, about 7meg for a 5min vid, but if you really want to impress your friends do it at 192kbps, it really makes a difference, very sharp in all but the fastest moving scences, about 9meg for 5 mins. Obviously, the higher you set it, the bigger the file, the better the quality, not sure what the upper bitrate limit the N70 can support however.

As for audio, its just preference, I tend to use 44100 at 96kbps for music videos, 22050 at 64kbps for voice (like TV programs).

Hope this is of help to some people.
Enjoy watching yor favourite films on your N70!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2. Ik wil de n70 ook als zaklamp gebruiken. (belachelijk dat dat niet al kan. zoek ik ook een prog voor)
Torch gebruikt een volledig wit scherm als zaklamp. Om de flits als lamp te gebruiken moet je maar faken alsof je aan het filmen bent in het donker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torch is een handig alternatief idd :)

ik heb trouwens nu dat mijn datakabel niet met mijn pc suite connect. ik heb de drivers nog maar een keer gedownload maar niks. Ik zal morgen maar weer eens pc suite deinstaleren.

Het ging 2 keer fout het back-uppen via de bluetooth. Telkens bij C en dan iets met contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ik heb gisteren mijn orginele zwarte behuizing binnen gekregen die ik via Ebay had besteld en die is echt geweldig! Helemaal zwart, behalve het chrome deel.
Het verwissellen van het frontje was vrij makkelijk en eindelijk van die Vodafone Meuk af :) Zal vanavond even een foto plaatsen.

[ Voor 16% gewijzigd door M@cer op 17-05-2006 08:29 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 08:29:
Ik heb gisteren mijn orginele zwarte behuizing binnen gekregen die ik via Ebay had besteld en die is echt geweldig! Helemaal zwart, behalve het chrome deel.
Het verwissellen van het frontje was vrij makkelijk en eindelijk van die Vodafone Meuk af :) Zal vanavond even een foto plaatsen.
Foto?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Laatst online: 16:14

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Doe ik vanavond ook ff,

Een zwart "rubberen" voor mij, en een knalroze voor mijn vrouw :+

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bestellen jullie die zwarte uit Hong Kong? Want als ik de prijzen daar bekijk (2,99) dan is het te goedkoop om te geloven :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Inderdaad uit Hong Kong.. Was in totaal iets van 10 euro kwijt inclusief verzendkosten. En het is de orginele Nokia.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook een idee wanneer deze originele frontjes in de winkel komen te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even ander vraagje..
Ik gebruik PowerMP3, maar wanneer ik ongeveer een uur mp3's heb afgespeeld is mn batterij leeg.. hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:08:
hebben jullie ook een idee wanneer deze originele frontjes in de winkel komen te liggen?
Volgens mij nooit, aangezien de N70 officieel geen verwisselbare covers heeft. Verder is de zwarte versie alleen voor de Aziatische markt (zover ik begrepen heb).

De andere kleuren (roze/paars/blauw) zijn geen officiële Nokia covers en kan je met een beetje mazzel ook wel in Beverwijk op de zwarte markt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n verleng-stukje à la Nokia AD-15 gekocht, maar dan een kloon. Ik heb het probleem dat dat ding niet alle tonen of frequenties doorgeeft (getest met Sennheiser doppen en stereo-setje). Bas komt bijvoorbeeld volledig niet door. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:01:
Ik heb zo'n verleng-stukje à la Nokia AD-15 gekocht, maar dan een kloon. Ik heb het probleem dat dat ding niet alle tonen of frequenties doorgeeft (getest met Sennheiser doppen en stereo-setje). Bas komt bijvoorbeeld volledig niet door. Hebben jullie hier ook last van?
klinkt mss stom maar als je sennheiser apperatuur erop aansluit en een beetje audiofiel bent dan haal je toch ook meteen de orginele ad-15?

Enfin ik krijg em over een paar dagen ook binnen die kloon. Maar ik kan je alleen vertellen of er een beetje standaard geluidskwaliteit uitkomt. veel meer dan dat kan ik er wss niet uithalen.

probeer anders een mp3 speler met equalizer. powermp3? moet je wel voor betalen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de originele ad-15. Kon hem nergens in een winkel vinden dus heb m maar op internet bestels van 19,95..

Werkt prima.. Al kan het toch echt niet tippen aan een goede pm3-speler.. Ik heb powermp3 en doormiddel van de equalizer kan ik er nog redelijk geluid uit krijgen..

Heeft er iemand misschien voor mij een link waar ik dat zwarte N70 frontje kan bestellen? liefst niet via Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Als je niet op Ebay wil bestellen kan je hem bij mij bestellen voor 20 euro :+
Wel ongeveer 14 dagen levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op ebay deze staan:

NEW!!! NOKIA N70 "BLACK" Facade COQUE Cover

Maar is dit wel origineel?? Volgens mij is Nokia hier gewoon opgeplakt ipv ingezet.. of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt iedereen trouwens de standaard font? zijn er mensen die hier hebben lopen spelen met font's
thema's e.d.?

De klok en datum zouden naar mijn mening duidelijker/anders/beter weer gegeven kunnen worden.

edit n70 heeft die infarood? tv remote ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Laatst online: 15-09 07:03
Net m'n tomtom gps muis binnen gekregen, goede service via gpsshop.nl en voor een redelijke prijs: €119,-
Nogmaals misschien een idee om in de startpost een lijst aan te maken welke gps receivers het wel en niet doen i.c.m. de N70.
Ik moest nml. m'n vorige Cellink gps muis terugbrengen omdat hij niet wilde werken met tomtom.

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juschalk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-08-2006
Ik heb niet zo'n goede ervaring met frontjes van Ebay uit Hongkong. Ik had een frontje van rond de 2 euro gekocht voor mijn 6230i en binnen 1 maand ging de lak al slijten. het toestenbord werkte ook niet echt lekker.

Ik heb nu sinds kort een N70 en zat op ebay te kijken en zag ook een heleboel 'nep' frontjes maar vond ook originele nokia (dat beweren ze). Ze bieden wel de originele Nokia kleuren aan: zilver, wit en zwart (azië). Ze zien er ook echt uit met het ingegrafeerde nokia wat de andere 'nep' frontjes niet hebben.

Ebay

heeft iemand al ervaring met deze frontjes? Want ik wil niet weer een frontje bestellen waarvan de lak zo snel afslijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 12:55
Ik heb inmiddels 3 gps receivers gehad icm tomtom. Een BTG-7000, een Qstarz en een TomTom. De TomTom lijkt nog het best te werken maar hij laat na een tijdje een screensaver zien en dan werkt de boel niet meer. Ik heb geprobeerd standby uit te zetten maar dat kon volgens mij maar voor 30 minuten. Weet iemand misschien of Route 66 wel goed werkt?

Ik had laatst een afspraak gemaakt bij een service point om de firmware van mijn T-Mobile N70 te laten updaten maar het lukte bij mijn telefoon niet om de firmware erop te zetten 8)7 . Er kon geen contact gemaakt worden met de telefoon. Als er iemand eenzelfde soort probleem heeft ondervonden dan zou ik graag willen weten hoe diegene het heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
Ik heb een (proximus) vodafone N70 (ik ben belg), en had de 2.xxxxx firmware erop zitten, ik ben naar een nokia service center geweest (ook in belgie) en daar hebben ze mijn N70 geflasht naar 5.xxxxx en met de originele nokia firmware, weg met die vodafone troep... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
juschalk schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:25:

heeft iemand al ervaring met deze frontjes? Want ik wil niet weer een frontje bestellen waarvan de lak zo snel afslijt
Deze heb ik dus gisteren binnen gekregen en dit is een echt orgineel Nokia frontje. Alles is precies zo als het orgineel van die op mijn telefoon zat.

De namaak versies (die je ook op de zwarte markt in Beverwijk kan kopen) zijn inderdaad een stuk slechter en daar slijt de lak binnen een maand vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het instellen van mijn tijd op de telefoon.
Als ik mijn tijd instel zegt hij UTC GMT + 1 uur maar volgens mij moet dit 2 uur zijn ik krijg dit niet voor elkaar. Probleem 2 is ik heb er worlmate opzitten en met de instelling van deze klokken gaat het dan ook niet goed als ik bijv amsterdam of breda instel krijg ik 2 verschillende tijden dit is volges mij toch niet goed?
Wie weet er raad?
Bijv dank Gr leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
gmt+1 is goed, en dan nog zomertijd aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:01:
Inderdaad uit Hong Kong.. Was in totaal iets van 10 euro kwijt inclusief verzendkosten. En het is de orginele Nokia.
betalen jullie via paypal of cash verzending ofzo, hoe doen juliie het?
ik heb geen creditcard namelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik ga morgen zowiezo naar een Nokia Service Point, maar ik ben benieuwd of meerdere mensen hetzelfde probleem hebben en of er een makkelijke oplossing voor is.

Mijn camera maakt namelijk niet goed contact. Als ik de schuif naar beneden doe, dan flipt die terug naar het menu.(en weer heen en weer terug etc) het knopje op de telefoon wordt namelijk niet goed ingedrukt. Ik heb het met een achterkant van een collega geprobeerd die niet die problemen had. maar ook daar bleef het probleem, mijn conclusie was dat het niet aan het frontje (achterkant) lag, maar aan de telefoon.

Zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:57:
[...]

betalen jullie via paypal of cash verzending ofzo, hoe doen juliie het?
ik heb geen creditcard namelijk haha
Gewoon paypal.

Ik heb mijn CC eraan gekoppeld, maar je kan ook "gewoon" geld overschrijven van je bankrekening naar je PP rekening. Daar kan je dan je betalingen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Paypal vindt ik op zich een mooie dienst.. Zo kan je redelijk safe via Ebay kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 02:00:
Ik heb een probleem met het instellen van mijn tijd op de telefoon.
Als ik mijn tijd instel zegt hij UTC GMT + 1 uur maar volgens mij moet dit 2 uur zijn ik krijg dit niet voor elkaar. Probleem 2 is ik heb er worlmate opzitten en met de instelling van deze klokken gaat het dan ook niet goed als ik bijv amsterdam of breda instel krijg ik 2 verschillende tijden dit is volges mij toch niet goed?
Wie weet er raad?
Bijv dank Gr leon
StanTheMan schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:38:
gmt+1 is goed, en dan nog zomertijd aan..
Het is GMT +1 + zomertijd als je tijd handmatig instelt, bij automatisch is het GMT +2 :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er al een nieuwe firmware voor t mobile is? paar weken geleden nog niet toen ik langs ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update

Dingen die missend zijn.
1. Subtielere volume control (waar is zacht? enkel luid/luider)
2. Profielen activeren tot een bepaalde tijdstip
3. Zaklamp functie (torch proggie die scherm gebruikt = alternatief)
4. De toetsen die oplichten in het donker. Kun je niet via de instellingen uitzetten (wanneer je een filmpje aan het kijken bent.) (mss dat smartmovie daar iets op weet)
5. met mijn 8310 kon ik met 1 sneltoets een alarm instellen. Met de n70 niet (enkel klok)
6. Geen timer functie
7. Geen autolock (inst. 3party autolock)
8 T9 backup/edit functie

Toffe proggies ^O^
1. Smartmovie: ideale video speler/encoder
2. office premier: office files editen
3. Auto lock
4. Power mp3 (naar het schijnt een betere/logischere mp3 speler)
5. Mobiola webcam (n70=bt webcam)
6. FE explorer (file manager)
7. Dev manager (application manager) nog niet getest
8. XXL (een screensaver met daarin een grote klok)

Dingen die ik nog wil doen/vinden hoe het moet.
1. Een eigen thema maken Inc custom font >:)
2. De digitale klok veranderen in een mooiere klok
3. Dat irritante lawaaierige opstart schermpje verwijderen
4 die bijgeleverde headset met die witte dingetjes die uitelkaar kunnen klikken en die witte plastic omhulsels analyzeren
5 Uitvinden of outlook wat is

Programaas die ik nog wil vinden
1. Een automatische gespreks/sms kosten calculeer programma
2. timer
3. t9 editor/backupper

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je een screensaver installeren ik kan dat nergens doen... jha kan uit datum tijd en tekst en tmobilescreensaver kiezen maar hoe kan ik die ik wil erop zetten?
als ik bij help kijk staat er tip je kan ook je eigen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:26:
Even een update
...
8. XXL (een screensaver met daarin een grote klok)
...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ ik krijg mijn mobiola webcam bt ding niet aan de praat. Hij connect gewoon niet. Ik heb wel de juiste COM poort ingesteld bij settings (com poort 5 namelijk). Iemand suggeties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
StanTheMan schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:10:
Orb is toch wel meesterlijk als je Pocket Internet Totaal van T-mobile hebt.. Wel even instellen op 3GP!
Is er dan een versie voor de N70?
Ik zie alleen een versie voor je PC op die site. De systeem eisen van ORB zijn veel te hoog om die op de N70 te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een mp3 als ringtone,is t mogelijk wanneer geluid aan dat ie ook trilt tijdens t overgaan van telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

Dat doet ie toch standaard? Moet je wel in je profiel TRIL aan hebben staan.

Ik heb een vraagje over de fotocamera. Waar kan je uitzetten dat hij geluid maakt tijdens het maken vd foto? Of kan dat niet?

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik een aparte melodie instel voor een sms blijft mijn n70 stug die irritante nokiamelodie afspelen als ik een sms krijg.

Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:41:
Ondanks dat ik een aparte melodie instel voor een sms blijft mijn n70 stug die irritante nokiamelodie afspelen als ik een sms krijg.

Hebben meer mensen dit probleem?
Nee hoor je kunt echt een eigen melodie, mp3 of videotone instellen voor sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Dit staat op de deze site.

nokia site

Downloads for Nokia N70 in English

Nokia N70 Ring Tone patch file Download now
Nokia_N70_patch.SIS
7-Dec-2005 | 2.2 KB | English
Sometimes your phone might not ring or vibrate when a call is received. There are a few reasons why this might occur:

1. If you have deleted your ring tone file or changed your MMC card, the phone may not be able to find the ring tone file and therefore cannot play it. Please ensure that your selected ring tone file still exists on the phone or the MMC card.

2. Complex ring tones (MIDI, AAC, MP3 or WAV files) can sometimes take a long time to load and play. Occasionally when this happens the phone uses a default ring tone setting which may be missing. To ensure this default ring tone is present you can download this patch file and then transfer and install it on your phone. This patch is recommended even if you have not experienced any problem with the ring tone. If your phone shows a security notification when you are installing the file, please ignore it and continue with the installation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

nouja, beetje later als gepland, maar hier zijn ze dan:

links die van mijn vrouw, met roze cover en roze siliconen hoes en dingetje met steentjes eraan
rechts die van mij, zwart rubber + metaal cover
Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/img382/259/img25383pn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
voor degene die hem nog niet hebben geïnstalleerd.. de begin deze maand uitgebrachte opera mobile 8.60 (gratis voor N70) is toch echt wel heeel vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
cardinal808 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:00:
Ik ga morgen zowiezo naar een Nokia Service Point, maar ik ben benieuwd of meerdere mensen hetzelfde probleem hebben en of er een makkelijke oplossing voor is.

Mijn camera maakt namelijk niet goed contact. Als ik de schuif naar beneden doe, dan flipt die terug naar het menu.(en weer heen en weer terug etc) het knopje op de telefoon wordt namelijk niet goed ingedrukt. Ik heb het met een achterkant van een collega geprobeerd die niet die problemen had. maar ook daar bleef het probleem, mijn conclusie was dat het niet aan het frontje (achterkant) lag, maar aan de telefoon.

Zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben :?
Firmware Update heeft de trick gedaan.

Voor de gene die het willen weten ivm troubles met de firmware update prutsers, bij the phonehouse gedaan in amsterdam (Van Baerlestraat) zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een N70 en ben er zeer tevreden over zeer veel mogelijkheden en redelijk eenvoudig in gebruik.Alleen het gebruik van Orb wil nog niet zo lukken;ik kan wel mijn foto's bekijken maar geen filmpjes kijken of muziek afluisteren.Ik krijg steeds de melding dat er geen player word gevonden die deze bestanden af kan spelen.Voor het browsen gebruik ik Opera btw
Iemand hetzelfde probleem?

ik heb de Helix player al geprobeerd, maar krijg steeds een foutmelding bij het uitpakken hiervan

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een keer legaal software proberen te halen.

Ging er iets fout. volgens mij werken sommige sofftwaremakers met hadango. en kun je via dat niks kopen in NL.

Hebben jullie trouwens bluetooth standaard aan staan? (ik wel, maar volgens mij kost dat stiekem best veel batterij)

--

Geluid van een namaak kabel ad-15 is goed bevonden :)
namaak tasje niet.

--

Iemand ervaring met screenprotectors?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 22:26
cardinal808 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 19:15:
[...]

Firmware Update heeft de trick gedaan.

Voor de gene die het willen weten ivm troubles met de firmware update prutsers, bij the phonehouse gedaan in amsterdam (Van Baerlestraat) zonder problemen.
Top! Gelukkig was het niet hardwarematig! :)

[ Voor 11% gewijzigd door jwstoop op 20-05-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb van de week bij Vodafone een N70 aangeschaft en nu heb ik met het bijgeleverde cd'tje dat Nokia PC Suite geïnstalleerd. Vervolgens wilde ik via het bijgeleverde USB-kabeltje mijn N70 met de computer verbinden (via de knop 'Verbinding maken' in PC Suite), maar als ik dat doe, dan gebeurt er niets. D.w.z.: ik moet aangeven of ik Bluetooth, IR of kabelverbinding gebruik, kies dus kabel aangezien ik geen Bluetooth of IR op de PC heb, maar vervolgens kan ik dus niet op de knop 'Volgende' klikken als ik de USB en het andere eind heb aangesloten. Hebben meer mensen hier last van gehad? Of doe ik gewoon iets verkeerd?

Nog een vraag: is het mogelijk om ergens de kaart van Frankrijk voor TomTom vandaan te halen? Ik heb TomTom Mobile 5, en een nieuwe 512MB geheugenkaart van SanDisk om het op kwijt te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je een usb hub of een verlengkoord? of de voorkant van de computer usb ding?

mss dat het daaraan ligt. Ik moet em iig achterin steken.

----
Iemand die weet hoe favorieten werkt? Ik kan er werkelijk waar niks aan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, ik steek 'm gewoon achterin.

De USB-stekker dan, hè. Geen rare dingen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:15:
Ik heb sinds kort ook een N70 en ben er zeer tevreden over zeer veel mogelijkheden en redelijk eenvoudig in gebruik.Alleen het gebruik van Orb wil nog niet zo lukken;ik kan wel mijn foto's bekijken maar geen filmpjes kijken of muziek afluisteren.Ik krijg steeds de melding dat er geen player word gevonden die deze bestanden af kan spelen.Voor het browsen gebruik ik Opera btw
Iemand hetzelfde probleem?

ik heb de Helix player al geprobeerd, maar krijg steeds een foutmelding bij het uitpakken hiervan
zorg dat je via je browser op je n70 even naar de tools gaat, en dan alleen 3gp instellen, dan moet het lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik tomtom op mijn telefoon krijg mij lukt t niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:58:
weet iemand hoe ik tomtom op mijn telefoon krijg mij lukt t niet
tomtom kopen, dan wordt het allemaal uitgelegd! :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ankh schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:06:
[...]

tomtom kopen, dan wordt het allemaal uitgelegd! :)
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif Dit is ook de enige mogelijk uitleg.

Ik moet zeggen dat het frontje een beetje zwak is. Heb hem nu een kleine week en overal zitten al kleine beschadigingen op het frontje. Mijn oude 3310 had niet eens zoveel beschadigingen. Vooral alle hoekjes op de achterkant zijn er al afgesleten, een beetje jammer.
jwstoop schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 17:19:
[...]
Top! Gelukkig was het niet hardwarematig! :)
Nope, gammele firmware.

[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 22-05-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Ik heb nog steeds een vraagje over de camera en zijn geluid:
Ik heb een vraagje over de fotocamera. Waar kan je uitzetten dat hij geluid maakt tijdens het maken vd foto? Of kan dat niet?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rwin schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:31:

[...]

Weet iemand dit?
profiel stil. iets anders. nee geen idee.

--
answering machine... vrat alle system resources op leek het haast. en ik had em helaas al op elke keer mee opstarten. dus weer een algehele format rijker. Ik snap die code niet van safeboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er al een nieuwe firmware voor t mobile is? paar weken geleden nog niet toen ik langs ging.

hoe kan je een screensaver installeren ik kan dat nergens doen... jha kan uit datum tijd en tekst en tmobilescreensaver kiezen maar hoe kan ik die ik wil erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:25:
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:35:

in de tussen tijd is er niets gepost erover, dus dan kan jezelf ook wel nagaan dat er geen updates zijn. Sowieso als je de thread gelezen hebt (dat heb je, na die geweldige mail van je :X ) kan je zien dat je gewoon een t-mobile n70 kan updaten naar de n70 van nokia zelf op een service point... (denk nog maar 100x voorbij gekomen in totaal) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankh schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:19:
[...]

[...]

in de tussen tijd is er niets gepost erover, dus dan kan jezelf ook wel nagaan dat er geen updates zijn. Sowieso als je de thread gelezen hebt (dat heb je, na die geweldige mail van je :X ) kan je zien dat je gewoon een t-mobile n70 kan updaten naar de n70 van nokia zelf op een service point... (denk nog maar 100x voorbij gekomen in totaal) }:O
Dat er niets over is gepost wil niet zeggen dat er geen updates zijn... :o Maar inderdaad, tot op heden heeft T-mobile helaas nog steeds geen update (donderdag nog contact over gehad). Dat je kan updaten bij een servicepoint klopt wel (als ze dat al willen doen), maar je verliest dan wel je garantie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
wat is dat nou voor flauwe kul. je hebt gewoon een nokia toestel en je blijft gewoon je garantie houden bij je service point.. sterker nog: je krijgt gewoon een bon mee van je update, alsof je daarna bij datzelfde nokia service geen garantie meer krijgt??? (tmobile nokia n70 doet raar, ze updaten hem om dat te maken, maar daarna je garantie kwijt 8)7 )

[ Voor 20% gewijzigd door StanTheMan op 22-05-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:21:
wat is dat nou voor flauwe kul. je hebt gewoon een nokia toestel en je blijft gewoon je garantie houden bij je service point.. sterker nog: je krijgt gewoon een bon mee van je update, alsof je daarna bij datzelfde nokia service geen garantie meer krijgt??? (tmobile nokia n70 doet raar, ze updaten hem om dat te maken, maar daarna je garantie kwijt 8)7 )
Dat is wat mij verteld wordt...ik ben bij 1 NSp geweest, weet niet hoe het bij andere is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Kijk.. je hebt je toestel bij t-mobile vandaan. Die geven je ook garantie.
Ga je nu ergens anders aan je toetsel laten frutselen, dan kán t-mobile moeilijk gaan doen.

Maar, de tmobile firmware is niets anders als een "schilletje" over de de gewone nokia firmware heen, screensavertje, andere kleurtjes en wat linkjes enzo. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:16:
[...]
Dat er niets over is gepost wil niet zeggen dat er geen updates zijn... :o Maar inderdaad, tot op heden heeft T-mobile helaas nog steeds geen update (donderdag nog contact over gehad). Dat je kan updaten bij een servicepoint klopt wel (als ze dat al willen doen), maar je verliest dan wel je garantie.....
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 21:26:
[...]
Dat is wat mij verteld wordt...ik ben bij 1 NSp geweest, weet niet hoe het bij andere is
Je verliest dus geen garantie, dat is namelijk de reden dat je naar een service point moet en niet dat elke idioot de update kan uitvoeren. Dus ze hebben je kink-klare onzin verkocht.

Je krijgt namelijk ook een bewijs dat zij het hebben gedaan. Mochten ze het slopen kan je altijd contact opnemen met Nokia en garantie claimen. In dit geval is die wel gesloopt, maar door een van hun eigen service points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, bedankt voor de reacties allemaal. Ga ik toch nog maar eens een NSP bellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rwin schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:31:

[...]

Weet iemand dit?
Onder profielen "waarschuwingstonen uit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoerick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 07:26
Hallo,

Kun je de nieuwste firmware voor de N70 ook zelf installeren op je phone? Lijkt me wel handiger als eerste weer naar een Nokia service point te moeten.

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
even een vraagje omtrent het maken van bewegende screensavers voor de nokia n70
Ik heb het programma serie 60 theme studio gedownload, maar het maken van een bewegende screensaver krijg ik niet voor elkaar. Hiervoor had ik een sonyericsson v800 daarvoor was een programma wat speciaal voor dit toestel gemaakt was ( sonyericsson theme creator ).daar maakte ik bijv 4 foto's op het juiste formaat en daarna converteren in een gif file daarna sleepte ik ze in het programma unfreez gaf een tijd in dat elke foto zichtbaar moest zijn opslaan en klaar.Ik kon ze dan zo in het programma theme creator van sony zetten en het werkte... Maar hier is het een stuk moeilijker. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt met de nokia N70? en wat voor file's pakt de creator van nokia?
Een lang verhaal hopend op een goed antwoord.
Groeten Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Desmoerick schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:02:
Hallo,

Kun je de nieuwste firmware voor de N70 ook zelf installeren op je phone? Lijkt me wel handiger als eerste weer naar een Nokia service point te moeten.

B.v.d.
Is niet mogelijk. Op elke site wordt verwezen naar een service point. Op het internet zwerven wel firmwares van de N70, maar niemand weet hoe je die moet installeren. Ook een service point is er zo'n 20 minuten mee bezig, dus het zal niet eenvoudig zijn.

Mijn voorkeur gaat ook uit van zelf doen, maar in dit geval is het niet mogelijk, dus gewoon even langs een service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat ben je precies kwijt na een firmware update. NSP zegt dat alles wordt verwijderd, maar een (volledige) backup maken van m'n phone naar m'n memorycard kan wel, maar geeft mij niet de mogelijkheid om te controleren wat erin zit en een volledige backup maken naar m'n PC lijkt uren te duren (loopt volgens mij helemaal vast).

Zoeken levert helemaal niks op, aangezien zoeken op firmware voornamelijk louche sites vindt die firmware aanbieden.

Overigens ben ik nog steeds op zoek naar software waarmee ik bepaalde directories kan afschermen met een wachtwoord / pincode. En ik vind het volgende rete-irritant van de Gallery: alle plaatjes worden daar direct in weergegeven. Je kan wel albums maken en daar doorheen bladeren, maar het liefst heb ik dus een combinatie van beide. Weet iemand een goede vervanger hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:46:
Wat ben je precies kwijt na een firmware update. NSP zegt dat alles wordt verwijderd, maar een (volledige) backup maken van m'n phone naar m'n memorycard kan wel, maar geeft mij niet de mogelijkheid om te controleren wat erin zit en een volledige backup maken naar m'n PC lijkt uren te duren (loopt volgens mij helemaal vast).

Zoeken levert helemaal niks op, aangezien zoeken op firmware voornamelijk louche sites vindt die firmware aanbieden.

Overigens ben ik nog steeds op zoek naar software waarmee ik bepaalde directories kan afschermen met een wachtwoord / pincode. En ik vind het volgende rete-irritant van de Gallery: alle plaatjes worden daar direct in weergegeven. Je kan wel albums maken en daar doorheen bladeren, maar het liefst heb ik dus een combinatie van beide. Weet iemand een goede vervanger hiervoor?
ik zoek ook een map protector. mss een request doen op een van de louche sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nou die louche sites zijn voornamelijk warez sites die ook firmwares aanbieden. Daar heb ik zelf dus weinig te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
BtM909 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:46:

Wat de NSP zegt dat klopt. De firmware wordt aangepast en alle informatie die niet standaard op je telefoon staat wordt verwijderd, tenzij het onder de firmware valt. Dus je bent hetgeen kwijt wat op het geheugen van je telefoon staat, niet je geheugenkaart.

Dus als je slim bent zorg je dat de meeste informatie op je geheugenkaart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 08:05:
[...]

Wat de NSP zegt dat klopt. De firmware wordt aangepast en alle informatie die niet standaard op je telefoon staat wordt verwijderd, tenzij het onder de firmware valt. Dus je bent hetgeen kwijt wat op het geheugen van je telefoon staat, niet je geheugenkaart.

Dus als je slim bent zorg je dat de meeste informatie op je geheugenkaart staat.
maar programaas zijn die niet geregistreerd op je "windows" schijf? Lijkt me dat je die het beste eraf kan gooien dan.
BtM909 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:09:
Nou die louche sites zijn voornamelijk warez sites die ook firmwares aanbieden. Daar heb ik zelf dus weinig te zoeken :)
Met louche bedoel ik dan ook van die sites waar ze software beschikbaar stellen en een forum hebben e.d. (mss dat je daar op zulke fora je proggie kan vinden/ een request kan doen, en daarna het programma kopen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Is er een applicatie die je scherm ffe alle kleuren van de regenboog laat zien.. vrees dat ik twee dode pixels heb, nou is dat niet zo heel erg, maar wil het wel zeker weten... kan ik hem eventueel nog gaan omruilen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anthonycd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:37:
Is er een applicatie die je scherm ffe alle kleuren van de regenboog laat zien.. vrees dat ik twee dode pixels heb, nou is dat niet zo heel erg, maar wil het wel zeker weten... kan ik hem eventueel nog gaan omruilen vandaag.
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Eigenlijk nog niet zoveel.. een wit, rood, groen en blauw plaatje in mspaint gemaakt en die op me telefoon gezet. de ene keer zie je het duidelijker dan de andere keer. mijn ervaring met tmobile en omruilen van telefoons is dermate slecht dat ik het er maar bij laat zitten.. ze vallen nauwelijks op.

ik dacht dat er een tooltje was die je alle kleuren van de regenboog kon laten zien zodat je dan kon zien of er iets mis was/is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:34:
[...]
maar programaas zijn die niet geregistreerd op je "windows" schijf? Lijkt me dat je die het beste eraf kan gooien dan.
Symbian schijf :Y)

Alleen de software die valt onder de firmware blijft erop staan, samen met de applicaties en bestanden op je verwijderbare memorycard staan. De rest wordt verwijderd.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.