Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:39:
[...]

Klopt dat vind ik ook een minpunt. De batterij is snel leeg en vooral dat hij plotseling leeg is.
echt waar? ik dacht ergens te lezen dat de batterij echt lang mee zou gaan.
en dat mmc geheugen was zuiniger vanwege de dubbele volts oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

mijn eerste n70 was een beetje ziekjes. die slurpte binnen een dag zijn batterij leeg.

Degene die ik nu heb niet :) En, eindelijk nieuwe firmware! Vooralsnog lijken mijn BT problemen (tomtom mobile + adapt ad700) opgelost.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

teacher schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:28:
mijn eerste n70 was een beetje ziekjes. die slurpte binnen een dag zijn batterij leeg.

Degene die ik nu heb niet :) En, eindelijk nieuwe firmware! Vooralsnog lijken mijn BT problemen (tomtom mobile + adapt ad700) opgelost.
Mooi ik denk dat ik dan ook maar voor de adapt 700 ga.
Las op pocketpc-club dat de nieuwe batch adapt 700`s het beter doen.
Vandeweek maar even ergens bestellen.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

kan iemand mij vertellen waarom ik de berichtenmap "mijn mappen" niet kan zien in de nokia phone browser??

met mijn 6230 ging dit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Er zijn een aantal "verborgen" mappen die dus ook door de phone browser verborgen blijven.
Heb je een cardreader (of fexplorer en dan kopieren naar je root oid) dan zie je hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die wel tevreden is over de batterij duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:20:
Ja ik.
Mijne gaat zomaar van Vrijdag tot maandag mee zonder leeg te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:05
batterij is prima:
vrijdagochtend vol, nu nog 4/7 over. Dat met wat gespeel, foto's, slecht bereik en bluetooth headset gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:20:
ik vind de batterij in 1 woord fantastisch. die gaat echt zooo lang mee gewoon. super!

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ben eindelijk ook de gelukkige eigenaar van een Nokia N70. Alleen heb ik een vraag. (Heb het al proberen op te zoeken maar ik vind niet wat ik eigenlijk graag zou willen weten). Als ik met de nokia pc suit een back up maak van mijn geheugen kaart, zitten dan ook de voor geinstalleerde programma's er bij? zoals Adobe Reader enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 11:17
Weet iemand een site waar je kunt vinden wat de nieuwste Vodafone firmware is voor de N70?

Ik heb nu: 2.0539.1.2
19-10-2005
RM-84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hello :)

Ik heb sinds zaterdag mijn N70, unbranded met T-Mobile flex30.
Dit is verplicht voor 1 jaar, waardoor de N70 van eigenaar wisselde voor € 114,-.

Mijn software versie is 3.0546.2.3, van 18-11-05 (RM-84).
Binnekort zal ik eens langs hobbelen in Leiden om het een en ander te upgraden.

Ik vind de telefoon geweldig, wat ik alleen mis is automatische toetsenblokkering na X seconden.
Weet iemand waar ik dat kan instellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ freeware progje: autolock

Kleine update bij het batterij verhaal. Als je bij instellingen-->netwerk je telefoon van dual mode afhaalt dan scheelt dan voor mij een paar dagen langer met de batterij... De vodafone klantenservice bevestigde dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Lt. Marx schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:36:
^^ freeware progje: autolock

Kleine update bij het batterij verhaal. Als je bij instellingen-->netwerk je telefoon van dual mode afhaalt dan scheelt dan voor mij een paar dagen langer met de batterij... De vodafone klantenservice bevestigde dit...
Was het maar freeware dat autolock dit is helaas niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toffe link :)

nog een vraagje over de batterij.

ik weet dat er speciale mmc cards in moeten dual volt oid. dat schijnt zuiniger te zijn
nu vraag ik me af. Verschillen die kaarten per merk ook in zuinigheid? en per groote? hoe groter hoe meer energie hij slurpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Hmm ziet er naar uit dat ik de verkeerde in gedachten had.
Ik wist niet beter als dat het autokeylock was.
Autokeylock

Maar bedankt deze gaat ik er zo gelijk op zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door SteveV op 09-05-2006 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een 1GB memorykaart besteld. Ik kan nu dus lekker veel muziek op mn N70 zetten.. het enige probleem is dat er brak geluid uit de bijgeleverde oordopjes komt. Nu wil ik een audio adapter bestellen zodat ik mijn eigen oordopjes kan gebruiken. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met de AD-15 van Nokia. En mijn tweede vraag is of ik wel goed geluid zal hebben als ik mijn eigen oordopjes door middel van deze adapter kan aansluiten op mijn telefoon...

Zijn er misschien ook nog andere mogelijkheden om goed geluid uit mijn N70 te krijgen?

Ook nog even een vraagje over de batterij. er is hierboven gezegd dat de batterij langer mee gaat als je de telefoon van de dual mode afzet.. wat houdt deze mode precies in?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Niet online
SteveV schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 06:35:
Hmm ziet er naar uit dat ik de verkeerde in gedachten had.
Ik wist niet beter als dat het autokeylock was.
Autokeylock

Maar bedankt deze gaat ik er zo gelijk op zetten.
Die kost toch al 8 euro, hoop geld vind ik wel voor een tooltje.
Misschien handig om autolock ook in de startpost te zetten? Ik zag hem net nog een keer in het topic staan, maar eerder kon ik m niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:42:
Ik heb net een 1GB memorykaart besteld. Ik kan nu dus lekker veel muziek op mn N70 zetten.. het enige probleem is dat er brak geluid uit de bijgeleverde oordopjes komt. Nu wil ik een audio adapter bestellen zodat ik mijn eigen oordopjes kan gebruiken. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met de AD-15 van Nokia. En mijn tweede vraag is of ik wel goed geluid zal hebben als ik mijn eigen oordopjes door middel van deze adapter kan aansluiten op mijn telefoon...

Zijn er misschien ook nog andere mogelijkheden om goed geluid uit mijn N70 te krijgen?
Ik heb zelf ook de AD-15, stukken beter als de originele oordoppen die erbij zaten.
Ik gebruik nu mijn creative headsetje, naast het betere geluid zitten deze ook niet zo naar in je oor zoals die witte van nokia. Enige nadeel is dat je nu niet meer kan opnemen met je headset. Als de telefoon gaat moet je dus de headset+AD-15 snel lostrekken. Ach best te doen, is dat erg?

Ook is er betere mp3-software, die ook een equiliser hebben. Hier heb ik zelf echter nog geen ervaring mee. Google is je vriend zou ik zeggen;-)
Ook nog even een vraagje over de batterij. er is hierboven gezegd dat de batterij langer mee gaat als je de telefoon van de dual mode afzet.. wat houdt deze mode precies in?
Dit zou ik ook wel willen weten :D

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dual mode is voor UMTS en GSM, als je geen UMTS wilt gebruiken (voor onder andere video-calls), dan kan je dus alleen kiezen voor GSM.

Overigens heeft de N70 een context gevoelige help, dus even in het specifieke scherm naar help en er wordt uitgelegd wat de optie precies inhoud :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met andere mp3-software op de N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand problemen met de N70 dat hij van sommige providers niet de smsjes binnenkrijgt?

ik namelijk wel en dit is zwaar irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Volgens vodafone klantenservice is het probleem dat de n70 constant zoekt naar het sterkste signaal: umts of gsm. Hierdoor kan de n70 letterlijk per een tiental meters een aantal keer wisselen van netwerk. Door dit zoeken en aanmelden gaat de batterij veel korter mee. Ik doe 2 keer zo lang met mijn batterij en mijn batterij metertje werkt nu wel gewoon goed... Hiervoor was mijn foon in een keer op en ging het metertje van helemaal vol naar direct leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lt. Marx schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:16:
Volgens vodafone klantenservice is het probleem dat de n70 constant zoekt naar het sterkste signaal: umts of gsm. Hierdoor kan de n70 letterlijk per een tiental meters een aantal keer wisselen van netwerk. Door dit zoeken en aanmelden gaat de batterij veel korter mee. Ik doe 2 keer zo lang met mijn batterij en mijn batterij metertje werkt nu wel gewoon goed... Hiervoor was mijn foon in een keer op en ging het metertje van helemaal vol naar direct leeg.
Misschien ligt dat ook aan het geografisch gebied waar je zit. Ik heb het ingesteld op Dual Mode en het metertje blijft inderdaad lang vrij hoog staan, maar daarna zie je hem ook wel om de zoveel tijd (aantal uren) zakken. Ik heb ook wel eens programmaatjes erop gehad zodat je kunt zien met welke cel (mast) je bent verbonden. Zit je in een grote stad met veel hoogbouw dan zijn er veel meer punten, zeker bij Vodafone, die de N70 kan pakken. Ik woon in een middelgrote plaats en als ik thuis ben pakt ie voornamelijk 1 punt.

Voor de rest heb ik gisteren de inhoud van m'n MMC gesloopt. Stak het kaartje in de cardreader van m'n PC en ik keek op de PC wat erop stond. Maar ik zag allemaal onleesbare tekens.. Toen stak ik het kaartje terug in de foon en toen detecteerde de foon de programma's niet meer, de bestandsstructuur was dus echt beschadigd. Tot op heden heb ik het nog niet geformateerd, wil proberen toch nog wat data van dit kaartje te redden en dan zien we later wel weer.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
Lt. Marx schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:16:
Volgens mij heb ik dat probleem ook. Is het normaal als er 3G onder je connectie kracht staat?
Want mijn mobiel zuigt mijn batterijen ook leeg. Hoe fix je dit?

Edit: kep is in me telefoon gekeken: Netwerkmodus: Dual mode / GSM staat op Dual Mode is dat het probleem of niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Chrisz op 09-05-2006 15:31 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
ik ben vandaag trotse eigenaar van een n70 met t-mobile abo, dus ik gelijk aan de slag, instaleer de software sluit mijn n70 er aan geen probleem.

Nu heb ik pc suite geupdate sluit ik mijn n70 er aan krijg ik deze melding

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/4417php8CCiZP.JPG

en ik blijf het steeds krijgen ik heb het al een stuk of 6 keer op nieuwe geinstalleerd.

kan iemand mij helpen hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Xitro schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:29:
[...]

Volgens mij heb ik dat probleem ook. Is het normaal als er 3G onder je connectie kracht staat?
Want mijn mobiel zuigt mijn batterijen ook leeg. Hoe fix je dit?

Edit: kep is in me telefoon gekeken: Netwerkmodus: Dual mode / GSM staat op Dual Mode is dat het probleem of niet?
Menu-->Instrumenten-->Instellingen-->Netwerk-->Netwerkmodus: GSM

dan moet het probleem zijn opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
Ik wil graag een BT GPS kopen.. nu hoor ik verschillende verhalen, maar ik zit te denken aan een Adapt 300. Omdat deze batterij erg lang meegaat..
Maar nu zie ik op sommig fora dat er problemen mee kunnen zijn...
Is dit idd dat de Adapt 300 problemen geeft met de Nokia N70??

En ik zat ook te denken aan n 1 GB RSMMC DV. Van kingston,..
Maar met deze grote hoeveelheid geheugen schijnen ook weer problemen te zijn. Kan iemand mij ff updaten wat nou wel problematisch is en /of wat de beste oplossing is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
mkampstra schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:09:
Maar met deze grote hoeveelheid geheugen schijnen ook weer problemen te zijn. Kan iemand mij ff updaten wat nou wel problematisch is en /of wat de beste oplossing is...
Heb dit kaartje ook geen enkel probleem mee werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:51:
Ik heb een probleem met mn N70 :(
Mn volume tijdens een gesprek is 75% zachter dan normaal, en ja ik heb de volume op max staan.
Hij heeft het de hele ochtend goed gedaan, ook op luidspreker doet hij het prima.
Het probleem doet zich voor bij alle profielen, ik ben bang dat het speakertje niet goed meer werkt :?
Beltonen, muziek etc klinken prima, aangezien die het "grotere" speakertje gebruiken.

Iemand enige idee wat er mis is?
Ik heb hetzelfde probeem.
Ben jij er toevallig al uit? Of weet iemand al wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Hij is een paar dagen geleden uit mn handen gevallen, en opeens doet hij het weer :X
Denk dat ik hem op ga sturen voor reparatie! Ik weet dat gister de eerste keer is dat hij is gevallen, dus het speakertje(?) is niet stuk gegaan door een harde schok oid. Het kan natuurlijk ook toeval zijn dat hij na het vallen weer werkt :? Wel vreemd dat jij de zelfde problemen hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij brand hij in in videomode ook niet, terwijl ik hem wel op nachtstand heb ingeschakeld.... Heeft iemand al een oplossing gevonden om de flitser wel als lamp te kunnen gebruiken
Xitro schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:21:
[...]

Ja, maar dan brand hij heel zachtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52
Ik wil graag een BT GPS kopen.. nu hoor ik verschillende verhalen, maar ik zit te denken aan een Adapt 300. Omdat deze batterij erg lang meegaat..
Bij mij doet die combo het wel, maar na gebruik van TomTom moet je voor de volgende keer gebruiken de telefoon herstarten omdat anders geen GPS ontvanger wordt gezien via BT en ik moet erbij zeggen dat ik geen POI's aan heb staan want dat schijnt ook nog wel probelemen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
En de combi N70 Adapt 700? Is dat wel een goede??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:43:
heeft er iemand ervaring met andere mp3-software op de N70?
Ik gebruik PowerMP3, heeft een equalizer, uitgebreide playlist, de bediening van de speler is ook veel logischer en het ziet er ook nog eens goed uit. Veel beter iig dan de standaard player. Het is alleen niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
LaborGardens schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:53:
[...]

Bij mij doet die combo het wel, maar na gebruik van TomTom moet je voor de volgende keer gebruiken de telefoon herstarten omdat anders geen GPS ontvanger wordt gezien via BT en ik moet erbij zeggen dat ik geen POI's aan heb staan want dat schijnt ook nog wel probelemen te geven.
Nou ik heb het ook geprobeerd maar bij mij werkt het voor geen meter. En al helemaal niet als ik er ook nog flitspalen had ingezet. Ik moest een keer wat zoeken in de stad, dus ik dacht hoef ik ook geen stratenboek mee te nemen, maar m'n N70 met TTM5 en deze GPS ontvanger sloeg gewoon 3 keer vast binnen een kwartier :( Het enige wat ik kon doen was m'n telefoon uit en aanzetten, dus ik heb na veel proberen toch de GPS ontvanger verkocht en een orginele TT ontvanger gekocht. Oké deze is wat duurder maar werkt perfect! Nooit meer last gehad van een vastloper, ook is de bluetooth verbinding nooit weggevallen echt een super apparaat! En deze combi doet tenminste niet moeilijk als je zelf wat POI's heb toegevoegd.. Ik zou zelf toch wat meer uitgeven en in ieder geval zeker weten dat het werkt, dat scheelt een hoop ergenis!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik de pd-2 flitser aansluiten op mijn binnekort te verkrijgen n70? ik denk haast van niet

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ renem

PowerMP3 ziet er inderdaad goed uit... alleen vind ik 20 euro voor zo'n programmaatje toch wel prijzig.. Heb jij dit er voor betaald of heb je het ergens anders vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek trouwens net via google naar powerMP3 en de eerste link geeft meteen een gratis download

http://en.softonic.com/fi...ction=view&view=downloads

Is dit dezelfde versie? Er staat niet bij dat dit een trial is... ik zit helaas nu op mn werk en heb geen datakabel bij me.. ik kan het dus nog niet zelf proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 20:59:
Hij is een paar dagen geleden uit mn handen gevallen, en opeens doet hij het weer :X
Denk dat ik hem op ga sturen voor reparatie! Ik weet dat gister de eerste keer is dat hij is gevallen, dus het speakertje(?) is niet stuk gegaan door een harde schok oid. Het kan natuurlijk ook toeval zijn dat hij na het vallen weer werkt :? Wel vreemd dat jij de zelfde problemen hebt!
Ik ga zo ff naar de Telfort winkel.
Maar wat ik denk dat het de audio Codec is die beschadigd is en of de audio driver.
Ik had namelijk wat software geinstalleerd met een verkeerde audio codec die gaf een fout aan (kan ook met spelletjes zijn).
Ook als ik de fabrieksinstellingen terug zet heb ik hetzelfde geluid gewoon erg zacht en volume staat op zjin hoogste gewoon klote.
N70 is nu eenmaal een zakPC dus nog meer PC stress opzak :'(
Ik eis gewoon een nieuwe heb hem net 6 dagen dus ik ga echt niet wachten op reparatie 3 weken.
En anders gooi ik hem tegen de muur misschien doet ie het dan weer net zoals jouw :D

Ook blijft het knopje met de potlood hangen dus ik wi leen nieuwe ik moet er nog 2jaar mee doen en nu al geklooi ermee.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 08:15:
Ik zoek trouwens net via google naar powerMP3 en de eerste link geeft meteen een gratis download

http://en.softonic.com/fi...ction=view&view=downloads

Is dit dezelfde versie? Er staat niet bij dat dit een trial is... ik zit helaas nu op mn werk en heb geen datakabel bij me.. ik kan het dus nog niet zelf proberen..
is een trial..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:22:
[...]

Ik ga zo ff naar de Telfort winkel.
Maar wat ik denk dat het de audio Codec is die beschadigd is en of de audio driver.
Ik had namelijk wat software geinstalleerd met een verkeerde audio codec die gaf een fout aan (kan ook met spelletjes zijn).
Ook als ik de fabrieksinstellingen terug zet heb ik hetzelfde geluid gewoon erg zacht en volume staat op zjin hoogste gewoon klote.
N70 is nu eenmaal een zakPC dus nog meer PC stress opzak :'(
Ik eis gewoon een nieuwe heb hem net 6 dagen dus ik ga echt niet wachten op reparatie 3 weken.
En anders gooi ik hem tegen de muur misschien doet ie het dan weer net zoals jouw :D

Ook blijft het knopje met de potlood hangen dus ik wi leen nieuwe ik moet er nog 2jaar mee doen en nu al geklooi ermee.
http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=43318
probeer die tips eens, ik had toen ik mijn vorige n70 verkocht een code ingetikt maar weet niet meer precies of het de genoemde code is, daarmee kwam hij gewoon op fabrieksinstellingen (anders dan instellingen herstellen via het menu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 08:09:
@ renem

PowerMP3 ziet er inderdaad goed uit... alleen vind ik 20 euro voor zo'n programmaatje toch wel prijzig.. Heb jij dit er voor betaald of heb je het ergens anders vandaan?
Daar mag ik het hier niet over hebben, maar een beetje zoeken doet wonderen. :)

[ Voor 43% gewijzigd door renem op 10-05-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@renem

Zou je misschien nog een kleine hint kunnen geven waar ik moet zoeken?

Lees even Het algemeen beleid #warez want dit soort vragen is niet toegestaan op het forum!

[ Voor 45% gewijzigd door Canaria op 10-05-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

mkampstra schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:28:
En de combi N70 Adapt 700? Is dat wel een goede??
Die heb ik dus, + tt mobile 5.2. Het voordeel van de AD700 is dat 'ie retesnel is.

Nadat ik de firmware heb laten flashen werkt dit probleemloos bij mij (let op het "bij mij" stukje).
Ik lees nog wel eens dat mensen problemen ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ik heb een adapt300 en i.c.m. een N70 is het waardeloos. koop hem dus niet!
ook heb ik een 1gb kingston kaartje. werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm....

I want to check my mail too......

;)

Your wish is my command!

Modbreak:Graag wil ik iedereen wijzen op Het algemeen beleid #warez, het betrekken van GoT bij uitwisseling van software is niet de bedoeling!

[ Voor 38% gewijzigd door Canaria op 10-05-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:58:
[...]

probeer die tips eens, ik had toen ik mijn vorige n70 verkocht een code ingetikt maar weet niet meer precies of het de genoemde code is, daarmee kwam hij gewoon op fabrieksinstellingen (anders dan instellingen herstellen via het menu)
Dit heb ik geprobeerd maar nog steeds is de beltoon zacht:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
jos_zwa schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:52:
[...]

ik heb een adapt300 en i.c.m. een N70 is het waardeloos. koop hem dus niet!
ook heb ik een 1gb kingston kaartje. werkt perfect!
Mag ik vragen waarom die het waardeloos doet? Als je doelt op het wegvallen iedere 10 minuten, daar heb ik dus totaal geen last van. Ik moet wel af en toe de phone opnieuw opstarten voordat die de GPS vindt, maar over het algemeen gaat het goed als ik eerst de Adapt uitzet en zogauw TomTom geen GPS signaal meer vindt TomTom afsluiten. Daarna gaat het, als ik TomTom weer wil gebruiken, over het algemeen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:58:
[...]

Ik heb het gedaan maar nog steeds hetzelfde lage volume :|
En naar Telfort geweest daar neem daar geen contract in ieder geval.
Ik kreeg te horen dat ik dus geen nieuw toestel kreeg (ook al is het 6 dagen geleden vanade aankoop)
Dus kan mooi wachten 2 weken ben ik m kwijt :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gangster86

Is het jou ondertussen gelukt met powermp3? Mij niet helaas...

@renem

De mail die je mij stuurde heeft niet veel geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
Zojuist mijn N70 binnengekregen en bevat me prima. Enige wat niet helemaal wil lukken is de contactenlijst goed in mijn telefoon krijgen.

Ik heb namelijk al mijn contacten in Outlook gezet aangezien mijn oude telefoon (3310) geen bluetooth had. Echter wil ik graag eerst voornaam en dan achternaam tonen. Ik heb al in Outlook ingesteld dat hij eerst voornaam en dan achternaam moet weergeven, maar de telefoon pakt nog steeds achternaam voornaam.

Iemand ervaring mee :?

Edit: Het was een telefoon instelling, waarom vind je die dingen nou altijd pas als je de vraag hebt geplaatst :P

[ Voor 11% gewijzigd door Cardinal op 10-05-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:35
Sinds gisteren heb ik ook een Nokia N70.

Na jaren SE gebruikt te hebben, nu toch maar over gestapt op deze zeer veelzijdige telefoon.
Vanmiddag een sandisk 512mb geheugen kaartje erbij gekocht, die het meteen, zonder formatteren, prima deed in mijn telefoon.

Ben er nu lekker mee aan het pielen, ontdekken welke mogelijkheden het verder heeft.
Heb inmiddels powermp3 ook aan de praat gekregen :D
Kan het hier helaas niet vertellen hoe, maar via mijn profiel ben ik wel te bereiken :)

edit: is het misschien niet handig om in de startpost aan te geven welke GPS muizen het wel of niet doen icm de N70?

[ Voor 14% gewijzigd door weststar op 10-05-2006 21:22 ]

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:18
Hier ook een gelukkige nieuwe eigenaar. Meeste antwoorden op m'n n00bvragen heb ik hier al wel kunnen vinden maar het volgende nog niet :) (of overheen gelezen natuurlijk)
Ik heb net van mijn oude simkaart nog wat nieuwe contacts naar de telefoon gekopieerd. Daardoor zijn er wel een aantal dubbele entries ontstaan. Deze wilde ik handig gaan verwijderen met de phone browser die nu geintegreerd zit in de Windows Explorer, maar hij lijkt die laatste 50 nieuwe nummers niet te hebben verwerkt. Hoe laat ik em nogmaals die telefoon uitlezen? Ik heb al geprobeerd te synchroniseren, maar dat kan alleen via bluetooth (Menu -> Connect. -> Synchr. -> PC Suite). Wie heeft de oplossing. Heb ook al een paar keer de telefoon losgekoppeld en weer aangesloten.

update
Tis al gelukt. Bij het bewerken van een entry ging ie ineens netjes verbinding leggen om die op te slaan. Toen kwam de rest ook te voorschijn!

[ Voor 11% gewijzigd door Master FX op 11-05-2006 00:07 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@renem

ff update over powermp3.. het is gelukt.. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik ben er sinds vandaag achter gekomen dat Activesync iig niet met de N70 werkt. Weet er iemand goede software hiervoor :? Ik heb al de Nokia Suite geprobeerd, maar die deed niet wat ik wil.

Ik wil namelijk dat bij het syncen dat de 100 contacten op mijn telefoon bewaard blijven en 3 contacten in mijn outlook worden teogevoegd. Niet dat mijn telefoon opeens maar 3 contacten heeft. Gisteren lopen kloten met de instellingen, maar ik kreeg het met de Nokia Suite niet voorelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ je kan bij die synchronisatie instellingen dat toch echt gewoon ergens instellen. Bij mij gedraagt hij zich precies zoals jij wil iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Lt. Marx schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:52:
^^ je kan bij die synchronisatie instellingen dat toch echt gewoon ergens instellen. Bij mij gedraagt hij zich precies zoals jij wil iig.
Welke instellingen heb jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

renem schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:08:
[...]

Mag ik vragen waarom die het waardeloos doet? Als je doelt op het wegvallen iedere 10 minuten, daar heb ik dus totaal geen last van. Ik moet wel af en toe de phone opnieuw opstarten voordat die de GPS vindt, maar over het algemeen gaat het goed als ik eerst de Adapt uitzet en zogauw TomTom geen GPS signaal meer vindt TomTom afsluiten. Daarna gaat het, als ik TomTom weer wil gebruiken, over het algemeen zonder problemen.
bij mij valt ie gewoon altijd om de minuut of 5 weg. welke firmware heb jij trouwens? ik 3.xxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik zit nog met een probleem en dat is met het toewijzen van com poorten. Ik wil namelijk internet via Bluetooth.

Voor een aantal applicaties moet ik namelijk een com poort toewijzen aan mijn telefoon. Het enige wat ik kan selecteren is een inbelverbinding. Dat is niet het geen wat ik nodig had. Op google ook al gezocht, maar daar hadden mensen exact hetzelfde en was geen antwoord op gegeven.

Ik weet dat het mogelijk is aangzien iemand er al een guide voor heeft geschreven.

Ook met andere applicaties loop ik tegen het probleem aan, omdat er com poorten nodig zijn. Volgens mij zitten ze er ook wel op, alleen moeten ze geactiveerd worden. Heeft iemand een idee of ervaring mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag is al eens aan het begin van dit topic gesteld maar er is toen niet echt een antwoord op gekomen (volgens mij):

Welke software hebben jullie op jullie N70 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:06:
Deze vraag is al eens aan het begin van dit topic gesteld maar er is toen niet echt een antwoord op gekomen (volgens mij):

Welke software hebben jullie op jullie N70 geinstalleerd?
Nou wat me opvalt is dat ik soms wel andere telefoons (collega's) zie, maar niet die van mij. Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cardinal808

Heb je toevallig een verkeerde quote bij je vraag gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
hallo,

ik heb ook een dag de N70 maar nu heb ik het probleem dat ik geen mp3 files kan afspelen in de muziekspeler. Ik kan ze wel afspelen via de galerij maar dus niet met de muziekspeler. Ik heb de files geconverteerd naar AAC en geprobeerd of het dan lukte maar dat was ook niet het geval. Tenslotte heb ik PowerMP3 geinstalleerd met de hoop dat het dan wel zou lukken maar ook dit programma'tje kan de muziekfiles niet lezen.

hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik mijn muziek via de muziekspeler kan afspelen?

bvd

wessel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
jos_zwa schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:13:
[...]

bij mij valt ie gewoon altijd om de minuut of 5 weg. welke firmware heb jij trouwens? ik 3.xxxx
Ik heb gewoon de originele firmware nog: 2.0539.1. TomTom draait helemaal zonder problemen inclusief, flitspalen, trajectcontrole enz ook met alarm. Ik heb geen last van hangen of stotterende stemmen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn toestel altijd offline heb staan omdat mijn abonnement pas in juli overgaat, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Verder baal ik er wel van dat ik de telefoon zo nu en dan opnieuw moet opstarten omdat die anders de gps ontvanger niet ziet. Maar volgens mij is dat niet specifiek voor de Adaptec 300, ik dacht dat andere types daar ook wel last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het nog maar een keer:

wat moet ik precies instellen om mijn chello-mail op te kunnen halen? Kan die instellingen voor chello nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet zo veel verstand van data transfer. maar wat is het snelste?

Zo'n klein usb cardreader dingetje (kan ik een aankomen)
Via de usb kabel en de telefoon (een liedje duurt best lang)
via bluetooth 2.0 (op usb 1.0) (bluetooth connectie heb ik nog niet aan de praat gekregen met de pc via pc suite)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 01:13:
Ik heb niet zo veel verstand van data transfer. maar wat is het snelste?

Zo'n klein usb cardreader dingetje (kan ik een aankomen)
Via de usb kabel en de telefoon (een liedje duurt best lang)
via bluetooth 2.0 (op usb 1.0) (bluetooth connectie heb ik nog niet aan de praat gekregen met de pc via pc suite)
Je hebt het in volgorde staan van supersnel naar supersloom, dus je kunt het beste een cardreader aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 01:36:
[...]

Je hebt het in volgorde staan van supersnel naar supersloom, dus je kunt het beste een cardreader aanschaffen.
Zal ik doen. want als ik zie hoe snel dit gaat, ben ik bijna geneigd om geen 1gb mmc kaart te halen met mijn vakantie geld :)

Modbreak:Mail requests doen we niet aan...

[ Voor 31% gewijzigd door Eggy op 12-05-2006 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik doen. want als ik zie hoe snel dit gaat, ben ik bijna geneigd om geen 1gb mmc kaart te halen met mijn vakantie geld :)
Krijg je niet meer dan 36 euro vakantiegeld? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik een contact uit mijn N70 via de SMS kan verzenden naar een ander contact uit de GSM? TiA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:47:
Wie weet hoe ik een contact uit mijn N70 via de SMS kan verzenden naar een ander contact uit de GSM? TiA
Ehm, heb je al eens wat geprobeerd... Dit is natuurlijk wel heel simpel. Beetje zelfinput kan geen kwaad. :)

Want je gaat gewoon op een Contact staan, Opties > Verzenden > Via SMS.

[ Voor 7% gewijzigd door SanderTje! op 12-05-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:26:
[...]

Krijg je niet meer dan 36 euro vakantiegeld? 8)
offtopic:
:P jawel maar
1. tis maar een bijbaan dus heel veel zal het niet zijn
2. gister was het geld bijgeschreven, maar dankzij automatische reserveringen (ziekenfonds, kleding, internet, mobiel, ds-lite, kapper) staat er nog maar minder dan 50E op) dus ik zal toch ergens geld op moeten besparen.

Om on-topic te blijven.
Je blijft spelen met die telefoon. Dit is een muvee?

erg leuk hoe ze die camera truukjes doen, het zwart wit maken en de geluids effecten erbij (er is niet
veel nodig om mij blij te maken ;))

Hij is wel een beetje traag vind ik in het menu. als je bijvoorbeeld een 8310 op menu klikte verscheen die onmiddelijk. Nu is het als het ware een beetje "laggy" of ben ik de enigste die dat vind?

En de telefoon word best heet volgens mij (ik heb er gisteravond tot laat mee lopen pielen)

Trouwens nog een puntje (ik heb de neiging om teveel dingen in 1 post te behandelen). Ik vind de n70 haast lijken op een mini pc. Maar met welke snelheid kan ik die vergelijken (mocht het mogelijk zijn om het te kunnen vergelijken met een cpu)
p166? (niet echt supersnel, maar omdat het beeld zo klein is lijkt het toch best snel)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede n70 gebruikers.
Ik heb sinds gisteren een klein probleempje met mijn N70, en ik hoop dat jullie goede ideeen hebben. Ik heb een stuk of 10 toepassingen op mijn geheugenkaart staat (opera, wat spelletjes, enz).
Nu haalde ik gister de geheugenkaart uit mijn gsm, en deed ik hem even later weer terug. Daarna kon ik niet meer in het hoofdmenu komen. Beetje lastig. Als ik de geheugenkaart verwijder, werkt alles weer gewoon goed. Zodra ik dan de geheugenkaart weer plaatst, kan ik weer niet in het hoofdmenu komen. De muziek e.d. wordt wel herkent.
Iemand een idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, heb je al eens wat geprobeerd... Dit is natuurlijk wel heel simpel. Beetje zelfinput kan geen kwaad. :)

Want je gaat gewoon op een Contact staan, Opties > Verzenden > Via SMS.
Ik had er al een dag mijn best op gedaan. Gisteren het boekie doorgelezen, maar dit kennelijk niet gezien. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De smsjes van je oude sim kun je zeker niet meer kopieeren naar het geheugen?

Ik zie ze nergens in de inbox vandaar

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben net bij PHC telecom in eindhoven geweest om de firmware te upgraden van 2.X naar 5.X,
ze deden helemaal niet moeilijk dat het een T-mobile toestel was maar nu blijkt mijn toestel niet te upgraden 8)7 Er schijnt een hardwarefout te zijn waardoor hij opgestuurd moest worden en ik hem minimaal 1 week kwijt was... Heb hem maar weer mee terug genomen met firmware 2.x erop dus.

Verder wel goede service, daar valt niks op aan te merken alleen het resultaat was jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:23:
Mooie startpost!

Misschien nog ff de standaard codes vermelden voor reset naar fabrieksinstellingen, herformatteren, IMEI-nr weergeven enzo.

En misschien nog vermelden hoe je je Symbian telefoon vlot houdt:
- zet logging op 1 dag ipv 30 dagen
- hou je telefoongeheugen schoon
- defragmenteer je geheugenkaartje nu en dan.
ik zoek idd de standaard codes. :) heeft iemand mss een lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:45:
Nou ben net bij PHC telecom in eindhoven geweest om de firmware te upgraden van 2.X naar 5.X,
ze deden helemaal niet moeilijk dat het een T-mobile toestel was maar nu blijkt mijn toestel niet te upgraden 8)7 Er schijnt een hardwarefout te zijn waardoor hij opgestuurd moest worden en ik hem minimaal 1 week kwijt was... Heb hem maar weer mee terug genomen met firmware 2.x erop dus.

Verder wel goede service, daar valt niks op aan te merken alleen het resultaat was jammer
Was dit nou niet die zaak waar dit altijd gebeurde? Is lastig op te zoeken zo even, misschien dat iemand dat weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgens mij ook al een keer eerder gelezen ja, miscchien dat iemand anders het weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xitro schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:38:
Weet iemand dat hoe je de flits permanent aan zet?
dit vroeg ik mij gisteravond ook al af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*#06# Serial Number/IMEI I
*#0000# SW version
*#7780# - Reset to original settings
*#7370# - Soft format - resets all the telefone Memory (like Formatting a disk
NOTE! Battery should be full up to at least 75%, do not accomplish during the procedure under any circumstances ! The procedure takes some minutes (approx. 3-4)
Green, * 3 at the same time while booting - Hard format
*#2820# Bluetooth (BT) device address
*#7370925538# ... is to delete the code around the "wallet"
*#2640# Displays phone security code in use
No Autostart - When switching the phone on up to the pin inquiry press the whole time the "ABC" key (pen) - this is to ignore the autoinitialization programs (and the MMC programs) - "safeboot".

Modbreak:Link verwijderd vanwege aanwezigheid van warez op de site

[ Voor 13% gewijzigd door Eggy op 12-05-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Voor de mensen die control freak missen, kan "bemused" ook niet zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: serial bedoelde ze de serial van het programma

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teacher schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:09:
Voor de mensen die control freak missen, kan "bemused" ook niet zoiets?
Ik even gegoogled voor je:

Bemused - Reviews and free downloads at Download.comBemused - Control your desktop media players using Nokia 7650. - Review and free download.

dus niet hetzelfde als control freak

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Ik sta op het punt om de telefoon te kopen icm een verlenging van tmobile maar ik heb nog wel een vraag. Ik heb nu een MDA compact en daar staat vrolijk mijn rooster in en op het eerste scherm. Ik vroeg me af of dat bij de N70 nu ook zo is, dat je de afspraken van die dag op je 'desktop' hebt staan? Kan iemand misschien een screenshotje maken hiervan zodat ik een beetje een idee krijg van hoe en wat?

Daarnaast nog een andere vraag. Zijn er ook mensen die via PIT (Pocket Internet Totaal van Tmobile) synchroniseren met een Exchange server? Zoja, welke software is er dan op server geinstalleerd om dit mogelijk te maken. Bij een winkel vertelden ze me dat de N70 werkt met ActiveSync van MS maar dat is dus niet zo 8)7

alvast bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ bemused kan dat wel hoor:
http://bemused.sf.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://bemused.sourceforg...8d10fab143da918470a4ee599

ik zie alleen een soort van media player. echt je pc besturen net zoals met remote desktop dat lukt denk ik niet?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds do ook een trotse bezitter van de n70. Wat een vet toestel!!!

Het synchroniseren met outlook gaat perfect.
Nu zit ik met het volgende probleem:

Alle contactpersonen zijn aanwezig in de telefoon maar nokia phone browser van pc-suite geeft een lege map aan. Hoe kan dit??

Een bijkomend probleem heeft hier waarschijnlijk mee te maken.
Bij het backuppen van de telefoondata in pc-suite geeft het prog een error:

Bepaalde inhoud op de telefoon kan niet worden gelezen en is niet opgenomen in de back-up.
Niet opgenomen in de back-up:
- Contactpersonen
C:\System\Data\Contacts.cdb

Heeft iemand dezelfde problemen?? Wat kan ik eraan doen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer up!

http://www.mtvoid.com/download.html

If you are using Windows XP with SP2 or higher and have a supported Bluetooth
device, setup is quite easy.
- Open "Bluetooth Devices" in the Control Panel.

Ik heb geen bluetooth devices in mijn control panel. iemand een idee waar ik moet zijn?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:50

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:46:
en weer up!

http://www.mtvoid.com/download.html

If you are using Windows XP with SP2 or higher and have a supported Bluetooth
device, setup is quite easy.
- Open "Bluetooth Devices" in the Control Panel.

Ik heb geen bluetooth devices in mijn control panel. iemand een idee waar ik moet zijn?
Zoeken naar meer apparaten. Werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:16:
[...]

Zoeken naar meer apparaten. Werkt prima hier.
Ik heb een sitecom/toshiba ding en van wat ik over internet vind is dat je ontiegelijk moet gaan kloten met drivers van andere bedrijven plus je moet ook nog eens handmatig de oude toshiba drivers weghalen.
Dit omdat M-router je btdongle niet ziet. En omdat sitecom een paar simpele windows functies mist en me niet laat zien over welke poort de n70 communiceert met de pc
gister iets van 14uur aangezeten. Ik heb het opgegeven en ik koop als ik weer wat geld over heb een widcomm btdongle

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er trouwens een programma die je N70 als microfoon kan gebruiken voor je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:31
Hallo. Ik ben nu al uren aan het zoeken naar een GRATIS .AVI speler.

Weet iemand toevallig een gratis .AVI speler?

Ik heb trouwens ook nog een vaag probleem. Ik heb nu verbinding via bluetooth dmv een dongle in mijn USB poort. De verbinding werkt perfect, echter wanneer ik mijn telefoon weer wil laten verbinden via de CA-53 USB kabel kan PCsuite de telefoon niet meer vinden :? Voordat ik bluetooth gebruikte werkte het nog perfect. Waar zou dit aan kunnen liggen, iemand?

[ Voor 61% gewijzigd door Kakaroto op 14-05-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:02:
[...]

Ik heb een sitecom/toshiba ding en van wat ik over internet vind is dat je ontiegelijk moet gaan kloten met drivers van andere bedrijven plus je moet ook nog eens handmatig de oude toshiba drivers weghalen.
Dit omdat M-router je btdongle niet ziet. En omdat sitecom een paar simpele windows functies mist en me niet laat zien over welke poort de n70 communiceert met de pc
gister iets van 14uur aangezeten. Ik heb het opgegeven en ik koop als ik weer wat geld over heb een widcomm btdongle
in principe heb ik wel een widcomm dongle, maar op het moment functioneert dit prima met de standaard MS bluetooth drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:15:
[...]

in principe heb ik wel een widcomm dongle, maar op het moment functioneert dit prima met de standaard MS bluetooth drivers..
gebruik je m-router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
geen m-router.. gewoon die controlfreak plugin en hij deed het met de standaard bt driversoh ja, wel even handmatig een seriele poort aangemaakt in dat eigenschappen scherm van bt

[ Voor 34% gewijzigd door StanTheMan op 14-05-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik ben in het bezit van een nokia n70
Alleen mis ik een ding.
Als ik een sms maak vindt ik het leuk een smiley toe te voegen.
Maar er zit er geen een in de telefoon.
Weet iemand of het mogelijk is ergens smiley's te downloaden????
Gr Leon
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.