Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

SanderTje! schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:53:
[...]

En het logo, is dat er ook ingeponst op de frontjes die mensen hier hebben? En nog iets.. hoe zit het met de verf op de toetsen? Op de originele zijn ze 100% slijtvast, maar iemand een idee over hoe dat zit bij de niet-originele?
Over de kwaliteit tsja ik heb de frontjes nu een paar dagen en kan er nog weinig over zeggen.
Het Nokia logo is er op gedrukt ipv ingeponst dus dat zal er na verloop van tijd wel afgaan ben ik bang.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit zwarte cover is origineel te krijgen....
je moet er wel wat moeite voor doen, want die was oorspronkelijk enkel voor azie bestemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:46
Kan ik trouwens de cam op mijn N70 gebruiken als webcam voor mijn pc? Lijkt me wel mogelijk maar kan het ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
cls daar dacht ik vandaag nu ook al aan maar heb echt geen idee of dit ook echt kan.. lijkt me dat het ergens wel moet kunnen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Ik heb net de orginele zwarte versie van de N70 cover besteld via Ebay... Eens kijken wanneer deze binnenkomt

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
cls schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:45:
Kan ik trouwens de cam op mijn N70 gebruiken als webcam voor mijn pc? Lijkt me wel mogelijk maar kan het ook? :)
Eerder was er Remote S60 welke je met de 6600 kon gebruiken, zodat de camera van je 6600 als webcam ingezet kon worden. Ik heb dit programmaatje ook proberen te gebruiken met de N70 maar dat gaat fout. Dus mocht je het tegenkomen, dat gaat niet werken. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Macer schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:54:
Ik heb net de orginele zwarte versie van de N70 cover besteld via Ebay... Eens kijken wanneer deze binnenkomt
Heb je ook naam van de verkoper, ik kan namelijk geen orginele cover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Waarom maakt de N70 overdag (dus met dag licht) mooie foto's (Voor een telefoon), maar in het donker vind ik ze er echt niet uit zien :? Ook op "Nacht modus" zien de foto's er niet uit...?

Ook vraag ik me af, of de standaard Foto Browser sneller is geworden na de firmware upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:34:
[...]

Eerder was er Remote S60 welke je met de 6600 kon gebruiken, zodat de camera van je 6600 als webcam ingezet kon worden. Ik heb dit programmaatje ook proberen te gebruiken met de N70 maar dat gaat fout. Dus mocht je het tegenkomen, dat gaat niet werken. :)
Mobiola webcam....werkt met 6680, N70 etc...
zowel een bluetooth versie als een usb versie zijn er te vinden

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
hetnet schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:54:
[...]

Heb je ook naam van de verkoper, ik kan namelijk geen orginele cover vinden.
ff zoeken op "original black cover N70" en je vindt hem zo (In Hong Kong). Ben 17 euro kwijt inclusief verzending.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Nu online

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

heeft iemand een keuze moeten maken tussen de N70 en bijv de mio a701?
De laatste is maar zon 70 euri duurder, maar wel een geintegreerde gps ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam nadat ik de telefoon had besteld (ik moet em krijgen via gsm.nl)
erachter dat deze telefoon 2camera's heeft :D
Ik neem aan dat de camera aan de achterkant beter is dan die aan de voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:15:
Ik kwam nadat ik de telefoon had besteld (ik moet em krijgen via gsm.nl)
erachter dat deze telefoon 2camera's heeft :D
Ik neem aan dat de camera aan de achterkant beter is dan die aan de voorkant?
Ja die aan de achterkant is 2 MP, camera doet het redelijk goed bij daglicht of ander goed licht. De frontcamera is eigenlijk een simpele 640x480.

En ik heb Mobiola Webcam btw ook geprobeerd, dank voor de tip, werkt prima!

Overigens lijkt het of de makers van ControlFreak met hun activiteiten zijn gestaakt. Op www.mtvoid.com, de site van de makers van CF, zit nu een of andere advertentiepagina. Helaas, want het is/was een zeer goed product van hoge kwaliteit naar mijn mening. Hoop dat ze nog terugkomen. (Startpost heb ik aangepast zojuist.)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 01-05-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:19:
[...]

Ja die aan de achterkant is 2 MP, camera doet het redelijk goed bij daglicht of ander goed licht. De frontcamera is eigenlijk een simpele 640x480.

En ik heb Mobiola Webcam btw ook geprobeerd, dank voor de tip, werkt prima!

Overigens lijkt het of de makers van ControlFreak met hun activiteiten zijn gestaakt. Op www.mtvoid.com, de site van de makers van CF, zit nu een of andere advertentiepagina. Helaas, want het is/was een zeer goed product van hoge kwaliteit naar mijn mening. Hoop dat ze nog terugkomen. (Startpost heb ik aangepast zojuist.)
Jammer dat control freak ermee is gestopt. Leek me erg leuk om met mijn als ik em ooit binnenkrijg (damn you gsm.nl) vanaf een afstand mijn pc te besturen :D (nuttig weet ik nog niet, maar tof is het zeker)

Ze zijn er mee gestopt omdat de domein naam expired is volgens mij. (er stond rechtsboven een link. Why am i seeing this page. Met een email adress erin hmm.hmm@sdfsdf.expired.com o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ben nu ook een gelukkige eigenaar van de N70. Heb heel wat gelezen al en ben veel mensen dankbaar met de tips die hier te vinden zijn. Wat ik niet terugvind zijn 2 dingetjes:

1. Aan de zijkant onder de ingang voor de geheugenkaart zit een knopje...dat ding heeft de eerste dag nog iets gedaan (weet al niet meer wat), maar na veel 'geklooi' op de phone doet ie het nu niet meer. Ik ben bang dat ik een optie heb aangeraakt die deze heeft uitgeschakeld. Dus mijn vraag is hoe stel ik dat ding (weer) in en kan ikzelf net zoals de andere knoppen zelf een functie toewijzen??

2. Op de display zie ik af en toe de regio staan waarvandaan ik bel (oftewel waar ik me bevind). Nergens kan ik die instelling vinden..en toch komt hij zo af en toe tevoorschijn..en verdwijnt dan ook weer. Wie weet hoe ik die permanent op mn scherm kan zetten?

Alvast erg bedankt!!

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:27:
Hoi,

Ben nu ook een gelukkige eigenaar van de N70. Heb heel wat gelezen al en ben veel mensen dankbaar met de tips die hier te vinden zijn. Wat ik niet terugvind zijn 2 dingetjes:

1. Aan de zijkant onder de ingang voor de geheugenkaart zit een knopje...dat ding heeft de eerste dag nog iets gedaan (weet al niet meer wat), maar na veel 'geklooi' op de phone doet ie het nu niet meer. Ik ben bang dat ik een optie heb aangeraakt die deze heeft uitgeschakeld. Dus mijn vraag is hoe stel ik dat ding (weer) in en kan ikzelf net zoals de andere knoppen zelf een functie toewijzen??

2. Op de display zie ik af en toe de regio staan waarvandaan ik bel (oftewel waar ik me bevind). Nergens kan ik die instelling vinden..en toch komt hij zo af en toe tevoorschijn..en verdwijnt dan ook weer. Wie weet hoe ik die permanent op mn scherm kan zetten?

Alvast erg bedankt!!

Marc
1: Hiermee maak je een foto. sluiterknop dus
2: Instrumenten -> instellingen -> netwerk -> waargave info dienst -> uitzetten. ik denk dat dit het is,

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
jos_zwa schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:43:
[...]

2: Instrumenten -> instellingen -> netwerk -> waargave info dienst -> uitzetten. ik denk dat dit het is,
Hij wil hem niet uitzetten, maar permanent laten zien. Ik heb alleen geen idee hoe dat wel kan. Op m'n 6600 kwam het eronder, maar nu wordt in dezelfde balk gestopt waar ook de BT, SMS etc. icoontjes instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb info gezocht naar de 3.5mm plug.

maar dat ding ziet er wel lomp uit zeg

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.nl/i/l/l123913.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:07:
[...]

Hij wil hem niet uitzetten, maar permanent laten zien. Ik heb alleen geen idee hoe dat wel kan. Op m'n 6600 kwam het eronder, maar nu wordt in dezelfde balk gestopt waar ook de BT, SMS etc. icoontjes instaan.
Klopt ja..maar er komt een nieuwe balk tevoorschijn onder de BT...waarin staat 'REGIO 070'. Weet iemand misschien wanneer en/of waardoor deze dan wel geactiveerd wordt?grtn,
Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:16:
ik heb info gezocht naar de 3.5mm plug.

maar dat ding ziet er wel lomp uit zeg

[afbeelding]
Op ebay staan kleinere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ja klopt heb er hier 2 liggen.
Krijg ze alleen met geen mogelijkheid in me N70 (heb ze ooit gekocht voor me 6230i).

*edit* toch wel :D even de connector omdraaien was genoeg hehe.

[ Voor 16% gewijzigd door SteveV op 01-05-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Nu online

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

welke gps muizen werken goed icm deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:43:
[...]

Ja klopt heb er hier 2 liggen.
Krijg ze alleen met geen mogelijkheid in me N70 (heb ze ooit gekocht voor me 6230i).

*edit* toch wel :D even de connector omdraaien was genoeg hehe.
zou je er mss een kwijt willen :D ik heb goede hoop om deze telefoon deze maand binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Laatst online: 04-09-2023
Waar dan? Waar kan ik naar zoeken?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:21

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

sander815 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:59:
Ondertussen kunnen we wel stellen dat de bluetooth stack van de N70 zwaar naadje is.
Alles wat je er dus via BT op aan wil sluiten kan (let op, kán) uitlopen op een drama.

De mensen die tomtom mobile + tomtom muis hebben klagen het minst.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
het zal gwoon mooi zijn als je zo gps muis direct kan aansluiten op de telefoon, geen gezeur met BT enzo maar die zijn er volgens mij niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
De aansluiting van de N70 vind ik ook brak. Als ik de USB kabel of de connector van die kabel van de PC naar Telefoon beweeg, dan is de verbinding ook weer verbroken. Als mensen hier geen last van hebben zou ik dat graag willen weten want dan wil ik er nog wel een RMA procedure aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 23:17:
[...]

zou je er mss een kwijt willen :D ik heb goede hoop om deze telefoon deze maand binnen te krijgen
Wil ik wel het is een kabel met een microfoon erbij in zodat je ook nog kan praten.
Mail me even op xps AT tiscali punt nl.
Afbeeldingslocatie: http://thumbs.ebaystatic.com/pict/9719025796.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

SanderTje! schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 02:31:
De aansluiting van de N70 vind ik ook brak. Als ik de USB kabel of de connector van die kabel van de PC naar Telefoon beweeg, dan is de verbinding ook weer verbroken. Als mensen hier geen last van hebben zou ik dat graag willen weten want dan wil ik er nog wel een RMA procedure aan wagen.
Ik heb er totaal geen last van.
Ik heb me N70 dagelijks de hele dag via usb aan me laptop hangen en heb nog geen disconnect meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

SteveV schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:35:
[...]

Ik heb er totaal geen last van.
Ik heb me N70 dagelijks de hele dag via usb aan me laptop hangen en heb nog geen disconnect meegemaakt.
ik heb er ook totaal geen last van. ik denk dat je een breuk in de kabel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 06:40:
[...]

Wil ik wel het is een kabel met een microfoon erbij in zodat je ook nog kan praten.
Mail me even op xps AT tiscali punt nl.
[afbeelding]
Ay there's the rub ;)

ik moet volgens mij een zo kort mogelijk dingetje hebben aangezien mijn ep-630's van zichzelf al een heel lang koort hebben.
Zowiezo ben ik geen fan van handfree bellen
offtopic:
(vroeger waren mensen nog ouderwets gezellig gestoord als ze in zichzelf praate. Nu zijn het normale mensen met een headset :/ );)

Hoe lang is die kabel eigenlijk als er een microfoon zelfs bijgeleverd zit. Hij komt dan minstens tot je nek (met "viering"-ruimte)

P.s. waarom heb je je n70 de hele dag aan je laptop hangen? (om te kunnen surfen?)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:53
sander815 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:59:
Ik heb een rikaline 6033 gps ontvanger gekocht bij Mediamarkt.
Zeer sterk ontvangst, snelle ttft (ongeveer 50s), vanuit dashboard kastje 5/6 sattelieten, ruim voldoende dus
Laatste firmware erop laten zetten 5.06.xxxxx uit voorzorg. ( in scheidam bij NSp, zeer goeie service daar )
Kingston 1 gig mmc mobile kaart erin
tomtom mobile 5.21 benelux plus 6.32 plus flitspalen

werkt allemaal als een trein

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:03:
[...]

P.s. waarom heb je je n70 de hele dag aan je laptop hangen? (om te kunnen surfen?)
Omdat dat heel erg makkelijk en snel is om te synchroniseren en te smsen.
En aangezien ik toch de hele dag achter me laptop aan het werk ben is dat best makkkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:56:
[...]

Omdat dat heel erg makkelijk en snel is om te synchroniseren en te smsen.
En aangezien ik toch de hele dag achter me laptop aan het werk ben is dat best makkkelijk.
Tof weer wat geleerd. Ik zal eens gaan zoeken binnenkort naar dat type een sms op je pc en verstuur het via je foon programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Zit gewoon in pc suite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:31:
[...]

Tof weer wat geleerd. Ik zal eens gaan zoeken binnenkort naar dat type een sms op je pc en verstuur het via je foon programma
Via Nokia PC Suite gaat dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
KnoppenSpook schreef op maandag 01 mei 2006 @ 23:45:
[...]

Waar dan? Waar kan ik naar zoeken?
zoek maar eens op 'jack n70'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 19:33

Fordman

Fordman

hallo allemaal, heb vandaag mijn N70 binnen gekregen,ziet er echt top uit allemaal.
Heb alleen een vraagje betreft standbyscherm,er staat nu 'geen agenda items vandaag' is die regel ook uit te zetten? heb de gebruiksaanwijzing al aandachtig gelezen maar kan het echt niet vinden.Iemand een tip? Ik ga weer even verder spelen :*) ;)

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:47

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Heb mijn n70 ook net vandaag nieuw! Je kan bij menu-->instrumenten-->instellingen-->Telefoon--> Stand By-modus-->Actief standby op uit switchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoever reikt de bluetooth eigenlijk van de n70?

tuin vs pc is denk ik 8m met muren ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BT is volgens mij theoretisch iets van 10 meter... Maar eh, dit is toch niet zo heel moeilijk te teste?? Hup slippers aan en de tuin in luilak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:43:
BT is volgens mij theoretisch iets van 10 meter... Maar eh, dit is toch niet zo heel moeilijk te teste?? Hup slippers aan en de tuin in luilak :P
:D

Ik wil dus een bluetooth stick kopen maar twijfel tussen de goedkope sitcome die 10m doet of de 502 die 100m doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

is het mogelijk om de wekkerfunctie toe te kennen aan een van die selectietoetsen? En doet de wekkerfunctie het ook als je de telefoonuitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:58:
is het mogelijk om de wekkerfunctie toe te kennen aan een van die selectietoetsen? En doet de wekkerfunctie het ook als je de telefoonuitzet?
tot nu toe geen telefoon meegemaakt waarvan de wekker het niet deed als de foon uit stond. maar je kan het natuurlijk zelf uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
Lt. Marx schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:58:
wekker doet het eigenlijk altijd als je telefoon uit staat dan kon me 3210 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^inmiddels getest :), daarnaast snap ik niet dat ik de wekkerfunctie niet kan toewijzen aan die funtie toetsen. Ik gebruik de wekker echt heel veel (ook naast wakker worden) dus een short cut zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Je kunt de wekker toch ook toevoegen aan 1 van de vijf plekken die je hebt voor favoriete applicaties? Daar heb ik hem ook staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:06
Misschien al een veelgestelde vraag, maar wat kan ik eraan doen als me telefoon vastloopt?
Heb hem sinds vandaag

MvG. B)

[ Voor 135% gewijzigd door jackoo1988 op 03-05-2006 03:46 ]

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:05
incidenteel; batterij eruit..
structureel, firmware update proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Kan je ergens instellen dat de n70 onder het opstarten geen geluid maakt? En dan bedoel ik niet door een bepaald profiel in te stellen maar dat het begin filmpje gewoon nooit geluid maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

backtobasix schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:26:
[...]

Ik heb een rikaline 6033 gps ontvanger gekocht bij Mediamarkt.
Zeer sterk ontvangst, snelle ttft (ongeveer 50s), vanuit dashboard kastje 5/6 sattelieten, ruim voldoende dus
Laatste firmware erop laten zetten 5.06.xxxxx uit voorzorg. ( in scheidam bij NSp, zeer goeie service daar )
Kingston 1 gig mmc mobile kaart erin
tomtom mobile 5.21 benelux plus 6.32 plus flitspalen

werkt allemaal als een trein

Greetz
hoeland heb je hem al getest en nog nooit een gps connectie probleem gehad? wat kostte die bij mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Ondertussen heb ik een nagelnieuwe adapt ad 700 gekregen van de importeur. Ineens geen problemen meer. Hij maakt zelfs netjes meteen verbinding als ik tomtom opstart.

Gisteren naar den haag genavigeerd zonder ook maar een glitch. Zelfs 2 keer gebeld onderweg; navigatie gaat gewoon door maar dan zonder geluid.

Ga zometeen toch nog even naar reitsema in utrecht voor de nieuwe firmware.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:51:
[...]

:D

Ik wil dus een bluetooth stick kopen maar twijfel tussen de goedkope sitcome die 10m doet of de 502 die 100m doet
Goed, dan heb je een 100 meter stick. Alleen je telefoon haalt maar 10 meter :+

[ Voor 30% gewijzigd door teacher op 03-05-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees heel vaak dat de firmware moet worden upgegrade van de n70.

Is dat niet net zoiets als een bios wat je zelf kun doen? (kost dit geld?)

offtopic:
slowchat edit: forel :P :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

slowchat.. ik weet het:

maar: neen, hiervoor moet je naar een nokia service center.
Als ze geld vragen; zet een enge lach op, sla de persoon achter de toonbank met een forel en ren weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

teacher schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:47:
Ondertussen heb ik een nagelnieuwe adapt ad 700 gekregen van de importeur. Ineens geen problemen meer. Hij maakt zelfs netjes meteen verbinding als ik tomtom opstart.

Gisteren naar den haag genavigeerd zonder ook maar een glitch. Zelfs 2 keer gebeld onderweg; navigatie gaat gewoon door maar dan zonder geluid.

Ga zometeen toch nog even naar reitsema in utrecht voor de nieuwe firmware.

[...]
Klopt ik heb gister zoiets gelezen op pocketpc-club dat de 700 geruild werd wegens een hardware fout oid.
Maar de adapt700 kan je aanbevelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze dan of nieuwe hardware hebben verwisseld (Beter chipsetjes oid) of er is een fors goede interne firmware verandering geweest in die adapt700 setjes. Heb voorheen alleen negatief nieuws gelezen over die dingen namelijk. Niet dat ze slecht waren, maar et was meestal een hoop gedoe met die BT verbinding netjes pairen en ze vielen nog weleens weg (de BT verbinding dan) etc etc
Als ik dit zo lees hebben ze waarschijnlijk betere versie uitgebracht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een Nokia N70
nu heb ik ook tomtom erop proberen te zetten, maar ik krijg hem niet aan de gang op de telefoon, ik krijg een foutmelding (dat ie hem niet kan openen om beveiligingsredenen). en ik heb ook alle icoontjes van flitspalen en borden en de galerij staan, ik zal hem vast en zeker ergens verkeerd hebben neergezegt. wie kan mij vertellen hoe ik dit moet doen? ik heb de kaart trouwens gewoon in de N70 laten zitten en via bestandsbeheer van nokia pc suite de bestanden over gekopieerd!
Ik heb ook nog iets met de gps muis, heb me de BTG 7000 bij e mediamarkt gekocht.
De N70 ziet hem wel. maar als ik wil connecten dan moet ik een wachtwoord instellen die ik niet met de gps muis kan beantwoorden en dan krijg ik de melding dat ik geenn verbinding heb. heb ik hier soms software voor nodig?

MvG maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 19:38
mag ik je vragen wat je voor die GPS ontvanger hebt betaald bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

wachtwoord is meestal 0000

Over die adapt. Ik heb er nog te weinig ervaring mee om hem echt aan te raden. Vooralsnog is ie prima, snel, ziet binnenshuis minimaal 5/6 sats, laadt snel op, doet zeker 12 uur met zijn batterij. Mijn vorige deed dat ook, alleen verloor 'ie idd de connectie, en zette zichzelf uit na 30min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
jos_zwa schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:27:
[...]

hoeland heb je hem al getest en nog nooit een gps connectie probleem gehad? wat kostte die bij mediamarkt?
Ik heb er een paar 100 km mee weggereden zonder problemen. De rikaline 6033 kost bij Mediamark in Rotterdam Centrum ik dacht uit m'n hoofd 128 euro, nogwat...iets duurder op internet dus maar wel zo makkelijk met garantie. Werkt tot nu toe zonder problemen.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:49:
Ik lees heel vaak dat de firmware moet worden upgegrade van de n70.

Is dat niet net zoiets als een bios wat je zelf kun doen? (kost dit geld?)

offtopic:
slowchat edit: forel :P :D
Firmware is niets anders dan een soort ingebakken hoofdsoftware wat als 1e wordt aangesproken door een apparaat wat opstart (in dit geval je N70). Is inderdaad ongeveer hetzelfde als een Bios in een PC, echter in dit geval kun je het denk ik niet zelf doen (ik zou niet weten hoe en als je het al doet krijg je geen garantie van Nokia, ze noteren namelijk je serienummer + firmware versie, zowel bij de 1e keer uitlereren als update bij een NSP dus weten ze exact de geschiedenis van dat ding) En aan deze software wordt dus continu gesleuteld door meneer nokia en zo nu en dan verschijnt er een update welke via een Nokia Service Punt kosteloos op je N70 geladen kan worden.

Greetz

[ Voor 22% gewijzigd door basix op 03-05-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb een probleem met mn N70 :(
Mn volume tijdens een gesprek is 75% zachter dan normaal, en ja ik heb de volume op max staan.
Hij heeft het de hele ochtend goed gedaan, ook op luidspreker doet hij het prima.
Het probleem doet zich voor bij alle profielen, ik ben bang dat het speakertje niet goed meer werkt :?
Beltonen, muziek etc klinken prima, aangezien die het "grotere" speakertje gebruiken.

Iemand enige idee wat er mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:48:
Ik denk dat ze dan of nieuwe hardware hebben verwisseld (Beter chipsetjes oid) of er is een fors goede interne firmware verandering geweest in die adapt700 setjes. Heb voorheen alleen negatief nieuws gelezen over die dingen namelijk. Niet dat ze slecht waren, maar et was meestal een hoop gedoe met die BT verbinding netjes pairen en ze vielen nog weleens weg (de BT verbinding dan) etc etc
Als ik dit zo lees hebben ze waarschijnlijk betere versie uitgebracht....
er zat een dikke fout in de Adapt700's. Een of andere standyby functie werd automatisch geactiveerd na eent tijdje. Je kunt (als ze nog zo'n versie hebt) je adapt opsturen dan fixen ze het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
Even een domme vraag. Ik heb zojuist een N70 besteld en heb reeds het topic doorgenomen.

Echter is een van de programma's uit de topicstart verdwenen. Het gaat hier om Control Freak. Ik heb hem echter gevonden en wil die best met jullie delen. Mijn vraag is of je bij de oorspronkelijke versie ook een random mail en activatiecode invullen of niet, anders is die illegaal en dat kan ik niet met jullie delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de pioneer en de N70 (met nieuwste firmware) en dat werkt prima. Het bellen althans. De stem van tomtom hoor ik niet over de radio, terwijl ik voorheen belde met een bluetooth oortje en die gaf wel zowel telefoon als tomtom door.

Weet iemand hier een oplosing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de pioneer en de N70 (met nieuwste firmware) en dat werkt prima. Het bellen althans. De stem van tomtom hoor ik niet over de radio, terwijl ik voorheen belde met een bluetooth oortje en die gaf wel zowel telefoon als tomtom door.

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:07:
Iemand ervaring met de N70 i.c.m. de Pioneer DEH-P70BT?
Hij paart en alles goed maar na ong 10sec wordt de verbinding verbroken.

Ik heb firmware 3.0546.2.3.
Ik heb Nokia gebeld maar die konden niet veel zeggen dan dat het aan mijn radio ligt en dat ik kan proberen mijn firmware te updaten.

Pioneer gebeld
Pioneer heeft nog geen ervaringen met deze telefoon maar wel met de N90 en geven aan dat hij het daarop wel doet dus eigenlijk ook op de de N70. Wijst de N70 als boosdoener aan en raad mij ook aan de firmware te updaten.

Dus contact gehad net met thephonehouse in leiden. Op dit moment is hun software niet compatible met hun datakabel ofziets werd mij verteld aan de telefoon, dus kunnen ze niet updaten. Ik bel volgende week nog wel even om te kijken of ik hem kan laten updaten.

Wet iemand of dit probleem komt door de firmware versie, en is dit verholpen in de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
cardinal808 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:12:
Even een domme vraag. Ik heb zojuist een N70 besteld en heb reeds het topic doorgenomen.

Echter is een van de programma's uit de topicstart verdwenen. Het gaat hier om Control Freak. Ik heb hem echter gevonden en wil die best met jullie delen. Mijn vraag is of je bij de oorspronkelijke versie ook een random mail en activatiecode invullen of niet, anders is die illegaal en dat kan ik niet met jullie delen.
Hoe dan ook, CF is van oorsprong een betaald programma. Het zou dus nu nog steeds niet mogen deze aan te bieden (hier op GoT..) als volledige software, in feite is dat dan weer vergelijkbaar met warez o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Valt me op dat je zo nu en dan heel even de regio info in beeld krijgt, vreemd dat dit niet constant ergens in beeld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ik heb het tot nu toe nog nooit gezien. Wat ik wel heb, is dat ik al een aantal keer de n70 niet kon bellen terwijl ik zelf met een andere telefoon er naar toe belde. Ik had dan vol bereik en toch was ik niet bereikbaar. Bij uitgaande oproepen heb ik af en toe een zelfde soort fout. Het doe mij erg denken aan een firmware fout, hebben meer mensen deze ervaring?

btw: ik heb v2.0539.1.2 dus idd een oude firmware, kmoet hem nog even laten flashen een keertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:44:

[...]
Hoi, iemand op kieskeurig.nl gaf aan dat hij met pioneer heeft gebeld en die zeggen dat een N70/70bt/Tomtom combinatie tegelijk niet werkt wat inhoudt dat je geen stemmen hoort. Vreemd, ze spreken elkaar dus tegen. Ik heb bovenstaande combinatie nog niet kunnen uittesten (radio moet nog worden ingebouwd, maar in huidige auto pastie niet, stomme fabrieksradio met eigen maten) maar zodra ik zo ver ben dan laat ik het hier weten.

Gebruik je wel de laatste firmware, versie 5.06xxxxx ??

Greetz

[ Voor 3% gewijzigd door basix op 04-05-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb de nieuwste firmware. Maar ik heb ook gebeld met pioneer en die zeggen dat de radio geen protocol heeft om de tomtom door te geven. Wel raar dat een oortje van 30 euro dat wel doet. Kan je niet in de telefoon instellen dat de stem als een telefoongesprek wordt doorgegeven?

Bellen werkt overigens prima, geen verbinindingsproblemen. Ik laat wel de bluetooth op "waarneembaar" staan, dan zien ze elkaar sneller.

ben benieuwd of je iets vindt.
backtobasix schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:00:
[...]

Hoi, iemand op kieskeurig.nl gaf aan dat hij met pioneer heeft gebeld en die zeggen dat een N70/70bt/Tomtom combinatie tegelijk niet werkt wat inhoudt dat je geen stemmen hoort. Vreemd, ze spreken elkaar dus tegen. Ik heb bovenstaande combinatie nog niet kunnen uittesten (radio moet nog worden ingebouwd, maar in huidige auto pastie niet, stomme fabrieksradio met eigen maten) maar zodra ik zo ver ben dan laat ik het hier weten.

Gebruik je wel de laatste firmware, versie 5.06xxxxx ??

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zo iets vreemds meegemaakt...

Gister aaf stuurde ik een sms naar me vriendin die op dit moment in spanje haar vakantie houd.

Ik wachten en wachten.. kreeg niets terug. Dus ik dacht, ach ze slaapt.
Volgende ochtend nog niets en stuurde weer eens sms. Maar na een uurtje nog niets ontvangen... dit vond ik zeer vreemd, en begon me al een beetje ongerust te maken.

Toen deed ik mijn N70 uit en aan, en had ik ineens 3 smsjes :S 1 van gister middag 1 van gister avond en 1 van vanochtend... ZO vreemd!

Hoe zou dit kunnen? Firmware update de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nee ligt hoogwaarschijnlijk aan het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je een screensaver installeren ik kan dat nergens doen... jha kan uit datum tijd en tekst en tmobilescreensaver kiezen maar hoe kan ik die ik wil erop zetten?
als ik bij help kijk staat er tip je kan ook je eigen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie overal office ondersteuning enzo staan. Betekent dit dat je dus je excell bestanden kan openen en kunt wijzigen?

Werkt dat een beetje met het beperkte toetsenbord van een telefoon?

het beperkte toetsenbord probleem ben ik al een beetje aan het googlen

Afbeeldingslocatie: http://www.3g.co.uk/PR/Dec2005/N70keyboard.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06-2024
Macer schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:43:
Nee ligt hoogwaarschijnlijk aan het netwerk.
Niet te voorbarig...

Ik had het ook bij mijn vorige firmware, heb hem laten updaten en nergens last meer van!
Zie mijn vorige posts...

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:02:
Ik zie overal office ondersteuning enzo staan. Betekent dit dat je dus je excell bestanden kan openen en kunt wijzigen?

Werkt dat een beetje met het beperkte toetsenbord van een telefoon?

het beperkte toetsenbord probleem ben ik al een beetje aan het googlen

[afbeelding]
Handig bij het "WK" SMS wat Radio538 met Telfort gaat organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReVu schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:45:
[...]

Niet te voorbarig...

Ik had het ook bij mijn vorige firmware, heb hem laten updaten en nergens last meer van!
Zie mijn vorige posts...
Lijkt mij ook sterk dat het aan het netwerk ligt. Ik heb overigens KPN Hi 30.

Het is namelijk zo toen ik mijn telefoon opnieuw opstarten ineens 3 nieuwe smsjes stonden. Deze stonden er direct, ze waren al gedownload zeg maar. Als het aan het netwerk zou liggen, zou hij ze moeten gaan binnen halen als je je telefoon opnieuw opstart.

Ik denk dat het verstandig is voor mij binnenkort een firmware update te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 10:05
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:31:
Vandaag zo iets vreemds meegemaakt...

Gister aaf stuurde ik een sms naar me vriendin die op dit moment in spanje haar vakantie houd.

Ik wachten en wachten.. kreeg niets terug. Dus ik dacht, ach ze slaapt.
Volgende ochtend nog niets en stuurde weer eens sms. Maar na een uurtje nog niets ontvangen... dit vond ik zeer vreemd, en begon me al een beetje ongerust te maken.

Toen deed ik mijn N70 uit en aan, en had ik ineens 3 smsjes :S 1 van gister middag 1 van gister avond en 1 van vanochtend... ZO vreemd!

Hoe zou dit kunnen? Firmware update de oplossing?
Dit had ik dus de eerste dag al. Was toevallig ook mijn verjaardag, dacht al dat ik niet zo populair was, maar na een reboot kreeg ik opeens een hele straat SMSjes. Met mijn vorige foon (6230) nooit last van gehad, bij de N70 direct de eerste dag :?
Vraag me dan ook af of het netwerk gerelateerd is eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Campos schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:04:
[...]

Dit had ik dus de eerste dag al. Was toevallig ook mijn verjaardag, dacht al dat ik niet zo populair was, maar na een reboot kreeg ik opeens een hele straat SMSjes. Met mijn vorige foon (6230) nooit last van gehad, bij de N70 direct de eerste dag :?
Vraag me dan ook af of het netwerk gerelateerd is eigenlijk..
Ik denk dat het gewoon een rare bug is.. want ze zijn allemaal wel binnen gehaald van het netwerk. Alleen de telefoon laat ze niet zien.

Ik had ook de 6230 en daar had ik ook geen problemen mee.

Misschien Nokia even een mail sturen? Of het opgelost kan worden met een firmware update, en of het probleem bekent is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg constant de melding: The portal site is currently not accessable. Sorry for the inconvenience. Please try again later.

Ik heb al geprobeerd een nieuw toeganspunt aan te maken, maar ook dan blijft ie deze melding weergeven. Iemand enig idee waar het aan ligt?

(I-mode)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 21:47
Ik heb de nieuwe Opera browser V8.60 gedownload. Op zich doet hij het goed, scrollen gaat razendsnel.
Maar... bij iedere zoek-actie met Google krijg ik HTTP status 404.
Iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb een N70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de instelling zijn om mail op te halen, bijv. met chello? mail.chello.nl werkt niet, namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak je echt je telefoon helemaal leeg? Gewoon echt een hele harde reset.
Ik heb net namelijk redelijk hard mijn telefoon gereset met * groen en 3 tijdens het opstarten;.
Al mijn contacten zijn er nu namelijk wel uit. Ik wil alleen nu al mn filmpjes en plaatjes en andere troep er ook vanaf hebben.
Met andere woorden hem echt helemaal terug naar de fabrieks instellingen.

[ Voor 227% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
Ik heb bij de n70 het achterkantje eraf gehaald en heb dus dat schuifje er ook afgehaald.
Maar nu krijg ik dat ding er niet meer terug op want ik zie 2 veertjes maar het wil niet meer goed terug zoals het was. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weer goed terug krijg?

Heel erg bedankt!

Edit (hier een foto):

Afbeeldingslocatie: http://www.xitro.nl/06052006240.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Chrisz op 06-05-2006 15:22 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vier vragen op rij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 09:57:
Hoe maak je echt je telefoon helemaal leeg? Gewoon echt een hele harde reset.
Ik heb net namelijk redelijk hard mijn telefoon gereset met * groen en 3 tijdens het opstarten;.
Al mijn contacten zijn er nu namelijk wel uit. Ik wil alleen nu al mn filmpjes en plaatjes en andere troep er ook vanaf hebben.
Met andere woorden hem echt helemaal terug naar de fabrieks instellingen.
* # 7 3 7 0 #

Dit werkte iedergeval bij mijn oude telefoon (nokia ngage) dat zet echt ALLES terug.
En als je je filmpjes en plaatjes eraf wilt hebben (en dat door middel van die code nog niet is gebeurd), dan moet je je MMC kaartje formatteren. (Dat doe je bij Instrumenten > Geheugen > Opties > Geh.kaart formatt.)

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:25:
Ik krijg constant de melding: The portal site is currently not accessable. Sorry for the inconvenience. Please try again later.

Ik heb al geprobeerd een nieuw toeganspunt aan te maken, maar ook dan blijft ie deze melding weergeven. Iemand enig idee waar het aan ligt?

(I-mode)
Heb je I-mode goed geconfigureerd? in de startpost staan de instellingen voor I-mode.
klik hier

[ Voor 7% gewijzigd door Artwido op 06-05-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de instellingen staan goed. Op mijn vorige telefoon 6670 werkt het ook niet meer. Wel op mijn I-mode telefoon.

Dit kwam ik in een ander forum tegen.

Gezien een bericht in het toestelforum en mijn eigen ervaring van afgelopen weekend deze vraag. Op mijn V800 waarop Imode prima werkte krijg ik nu een foutmelding. Heeft KPN intussen een toestelherkenning ingevoerd op haar Imode portal? Zijn er ook anderen die Imode niet langer kunnen gebruiken op een niet Imode toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik heb ook KPN (tot einde van de maand) en heb ook I-mode en dat werkt prima op mijn N70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even rondgekeken naar wat geheugen voor de n70

het moet dus iig mmc dual voltage zijn en ik schrok van de lage prijzen :D

deze winkel is het goedkoopst. 34E met maar 2E verzendkosten!

one2rememberwat een rotnaam voor een winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een probleempje met het displayen van de contacts die mij bellen. Wanneer een contact mij belt wordt op de display de naam en eventueel de thumbnail getoond. Omdat mijn contacts met voor en achternaam erin staan en toevallig veel ervan een lange achternaam hebben zie ik bijna altijd alleen de achternaam en niet de voornaam. Omdat het in dit geval om familie gaat zijn er dus meedere met dezelfde achternaam :-). Nu heb ik zo mn voorkeuren voor opnemen...(*ahum*) en zou graag willen zien wat de voornaam is. Ik heb de volgorde al een keer aangepast bij mijn contact (voornaam eerst of achternaam eerst), maar dat werkt alleen voor het browsen door mn contacts..handig, maar niet voor dit probleem. Ik heb ook een extra veld gezien 'nickname' maar voor zover ik het zie heeft deze verder geen functie..al hoopte ik dat deze misschien getoond zou worden..

Al met al lukt het me tot nu toe niet...iemand een oplossing misschien?

Alvast bedankt,
Marc

btw het probleem wat ik eerder heb aangekaart over het permanent tonen van de regio heb ik ook bij de helpdesk van nokia neergelegd..al een week lang geen antwoord meer nadat ze mee een antwoord hadden gegeven die absoluut niet bestond in de opties van de N70....(zeker een standaard antwoordensetje gebruikt..pff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 02:25:
ik heb even rondgekeken naar wat geheugen voor de n70

het moet dus iig mmc dual voltage zijn en ik schrok van de lage prijzen :D

deze winkel is het goedkoopst. 34E met maar 2E verzendkosten!

one2rememberwat een rotnaam voor een winkel
hmmm en wat is er dan mis met de prijzen uit de pricewatch? RS DV MMC kaartjes (512 mb) voor 12.99

zie hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/302

Edit:
Mijn n70 is wel heel erg gauw leeg, hoe lang doen jullie met een batterij?
Met 'normaal' gebruik haal ik het nog niet eens 2 dagen. Daarnaast blijft mijn batterij metertje de hele tijd op vol staan, totdat hij bijna leeg is. Ook niet echt een betrouwbaar metertje dus. Herkennen jullie dit?

[ Voor 22% gewijzigd door LtMarx op 07-05-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Lt. Marx schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:29:

Edit:
Mijn n70 is wel heel erg gauw leeg, hoe lang doen jullie met een batterij?
Met 'normaal' gebruik haal ik het nog niet eens 2 dagen. Daarnaast blijft mijn batterij metertje de hele tijd op vol staan, totdat hij bijna leeg is. Ook niet echt een betrouwbaar metertje dus. Herkennen jullie dit?
Klopt dat vind ik ook een minpunt. De batterij is snel leeg en vooral dat hij plotseling leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Sinds begin deze week heb ik ook de nieuwe V5.0609.2.0.1 update gekregen via een NSP. Mijn problemen lijken erger geworden. Ik heb als bluetooth devices een TomTom GPS en een headset. Beiden geauthoriseerd om te verbinden, maar telkens als ze worden aangesproken moet ik weer een pairing wachtwoord invullen (4xnul).
Ook vreemd is de melding 'A Processar' als ik onder muziekspeler 'update collectie' doe. Dat lijkt mij geen nederlands. Mijn vorige firmware melde het wel keurig in Nederlands. Ik heb taalkeuze overigens op 'auto' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 10:35:
Hoi,

Ik heb een probleempje met het displayen van de contacts die mij bellen. Wanneer een contact mij belt wordt op de display de naam en eventueel de thumbnail getoond. Omdat mijn contacts met voor en achternaam erin staan en toevallig veel ervan een lange achternaam hebben zie ik bijna altijd alleen de achternaam en niet de voornaam. Omdat het in dit geval om familie gaat zijn er dus meedere met dezelfde achternaam :-). Nu heb ik zo mn voorkeuren voor opnemen...(*ahum*) en zou graag willen zien wat de voornaam is. Ik heb de volgorde al een keer aangepast bij mijn contact (voornaam eerst of achternaam eerst), maar dat werkt alleen voor het browsen door mn contacts..handig, maar niet voor dit probleem. Ik heb ook een extra veld gezien 'nickname' maar voor zover ik het zie heeft deze verder geen functie..al hoopte ik dat deze misschien getoond zou worden..

Al met al lukt het me tot nu toe niet...iemand een oplossing misschien?

Alvast bedankt,
Marc
Toch zelf gevonden....je moet als bij een echt 'OS' ....rebooten :-) Je ziet dan dus de 'voornaam eerst' optie.

Iemand nog het nut van de nickname gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben driftig opzoek waar ik kan instellen dat ik annoniem bel :S bij mn laatste nokia (zat nog andere tussen) (5210) kon bij instellingen en dan ergens eigen nummer zenden dacht ik, maar dat kan ik hier nergens vinden... iemand enig idee? boekje word ik ook niet echt veel wijzer van:(

edit: haha, vergeten erbij te zetten dat ik nu al annoniem bel, en dat irritant vind voor de anderen... heb aan veel meer mensen uit gelegd al op msn... en net op GoT vergeet ik t te zeggen ;)

Alvast bedankt!

P.S. Identificatie verzenden heb ik al geprobeerd op "ingesteld door netwerk" en "ja" maar dat mocht niet baten..

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 15:33:
Ik ben driftig opzoek waar ik kan instellen dat ik annoniem bel :S bij mn laatste nokia (zat nog andere tussen) (5210) kon bij instellingen en dan ergens eigen nummer zenden dacht ik, maar dat kan ik hier nergens vinden... iemand enig idee? boekje word ik ook niet echt veel wijzer van:(

Alvast bedankt!

P.S. Identificatie verzenden heb ik al geprobeerd op "ingesteld door netwerk" en "ja" maar dat mocht niet baten..
Hmm... lijkt mij toch dat het antwoord op 'Nee' moet staan toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BellySM schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:04:
[...]

Hmm... lijkt mij toch dat het antwoord op 'Nee' moet staan toch? 8)
Vergeten te zeggen dat ik nu annoniem bel en dat uit wil zetten... (zie edit)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.