Alles klokie?!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb je zelf al gezocht?BtM909 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:
Weet iemand software om (SMS en bestands) mappen te beveiligen met een wachtwoord?
[ Voor 4% gewijzigd door ReVu op 18-04-2006 17:31 ]
Alles klokie?!
Verwijderd
haha wat een vraag voor een modBtM909 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:
Weet iemand software om (SMS en bestands) mappen te beveiligen met een wachtwoord?
zou maar een beetje oppassen, die moderators van vandaag
ben wel zoiets tegengekomen, was om algemeen mappen te beveiligen, zou je natuurlijk ook kunnen doen voor je sms. Kan het zo snel even niet vinden op google.
succes
Ik vind tot nu toe alleen maar software die mappen OF SMS beveiligd (ging er even vanuit dat dat blijkbaar niet gecombineerd kon worden), vandaar m'n vraag is...
Even voor de duidelijkheid: ik heb het dus over eigen mappen waar SMS'jes instaan. Ik heb software gevonden die individuele smsjes (gebaseerd op rules) kan beveiligen, maar het gaat mij niet om de SMSjes zelf, maar om de mappen
Precies, de grootste reden waarom ik het eigenlijk in 1 applicatie zoek, is 1 administratie-punt en dezelfde look-and-feel om te beveiligennomad85 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:20:
ben wel zoiets tegengekomen, was om algemeen mappen te beveiligen, zou je natuurlijk ook kunnen doen voor je sms. Kan het zo snel even niet vinden op google.
[ Voor 64% gewijzigd door BtM909 op 18-04-2006 21:32 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
waar kan ik die mappen vinden als ik FExplorer gebruik en hoe kan ik instellen dat hij bijvoorbeeld mn smsjes op mn geheugenkaart opslaatBtM909 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:28:
.......... ik heb het dus over eigen mappen waar SMS'jes instaan........
mvg
Verwijderd
ik heb op nokia site gekeken en de update voor ofice geinstalleerd, maar nog niets. er staat ook geen help of troubleshoot. op de quickofice site staat ook niets dan de std faq's.
Ik heb in microsoft offcice een simpel test xls gemaakt met alleen 'test' in a1 en dat kan quickoffice niet openen. In formaat 5, 95, 97, 2000, 2002, xp getest.
Ook een xls gemaakt met een palm(excel mobile) opent op mijn n70 niet.
Wat doe ik verkeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 21:58 ]
Dat is een profiel-instelling bij Tom Tom als ik het goed begrepen heb.jos_zwa schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:33:
[...]
flight mode? wat bedoel je precies? in route66 in flight mode?
Nope, dit is geen instelling maar een optie op je telefoon. als je even op de power knop drukt, krijg je een menu met algemeen stil enz enz. daar als je voor offline(flight mode) kiest schakeld je telefoon de GSM opties uit.Artwido schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:58:
[...]
Dat is een profiel-instelling bij Tom Tom als ik het goed begrepen heb.
[ Voor 3% gewijzigd door jordan2k op 19-04-2006 08:23 . Reden: Typo's ]
welk abonnement ?Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:24:
[...]
Een vriend van me heeft het gedaan. Hij heeft nu 2 T-Mobile logos op zijn telefoon. Tjha... je moet er van houden..
Verwijderd
Van welke ebay gebruiker heb je deze covers besteld?SietzeJBL schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:23:
[...]
Ik heb ze via eBay besteld, kwamen wel uit Hongkong, maar voor 8,01 had ik een frontje (0,01 biedprijs en 8 euro verzendkosten)
[...]
Bij mij zijn ze wel gewoon door de Douane gekomen (2x zelfs)
http://stores.ebay.nl/innovativestoreVerwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:41:
[...]
Van welke ebay gebruiker heb je deze covers besteld?
Verwijderd
Erg mooie zwart frontje. Enige verschil met origineel is dat de tekst "nokia" aan de voorkant er niet ingeponst is, maar erop geverfd.
Sommige aanbieders hebben ook zwarte frontjes met iets andere keypads, daar heb ik er ook 1 van. Dat is minder mooi imho.
Deze update heeft bij mij de volgende twee problemen verholpen:
- een haperende bluetooth-verbinding (bij het overzetten van data werd de verbinding verbroken). De het versturen van een film van +/- 100 mb verloopt nu vlekkeloos. Waarschijnlijk is dit ook de oplossing voor het wegvallen van de verbinding bij navigatie?
- een langzaam startende gallerij. Er verschijnt nu geen laadbalkje meer in het scherm als je "afbeeldingen en video's" wilt openen, maar de afbeeldingen worden gelijk getoont.
Nu vind ik hem nog beter
Verwijderd
Kun je deze GPS muizen ook bijv in Canada/Amerika gebruiken?
Verwijderd
Is het mogelijk om een ander trilsignaal te kiezen bij het ontvangen van een smsje in het profiel "stil"
Ik krijg het niet voor mekaar en zoals het nou ingesteld staat voel ik het nooit als er een sms binnenkomt.
Dan moet je een andere beltoon aanzetten in je stilprofiel, aangezien het trilalarm hierop de vibraties baseerd. Dus gewoon geluid op 'stil' laten staan maar wel andere beltoon kiezen. Anders zou ik het ook niet weten. Ik heb zelf vaak ook dat ik het trilalarm niet voel (of niet zeker weet of het mn telefoon was die overging) maar goed, helaas pindakaas.Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:34:
Sinds kort ben ik ook eigenaar van een N70, maar ik heb er nog 1 vraag over.
Is het mogelijk om een ander trilsignaal te kiezen bij het ontvangen van een smsje in het profiel "stil"
Ik krijg het niet voor mekaar en zoals het nou ingesteld staat voel ik het nooit als er een sms binnenkomt.
@Julianus/SietzeJBL: Ik ben een beetje huiverig met de telefoon zelf van nieuwe frontjes te voorzien. Jullie ervaring; is dit makkelijk te doen of lastig en is de kans op schade groot? Misschien iemand anders nog ervaring?
Ook ben ik wel bekend met eBay, maar ik heb nog nooit een product van iemand gekocht buiten Nederland. Is het te vertrouwen zo iets te bestellen van iemand uit Hong Kong? Misschien dat hier meer mensen in dit topic ervaring mee hebben? Bureaulader met extra losse batterij voor 1.76, frontjes 1 dollar, kan dit wel allemaal?
@Homer: Aangezien bluetooth een standaard protocol is, wat niet landsafhankelijk is, zal de telefoon gewoon met de gps-muis werken. Een gpsmuis bepaalt plaats a.h.v. satellieten, deze zijn ook niet plaatsgebonden (duh), dus of je nu in Amerika zit of in Papua nieuw-Guinea, dat maakt geen verschil.
Het verschil tussen de verschillende Adapt muizen kun je zelf denk ik ook wel zien, dat is gewoon product vergelijken. Je vraag getuigt niet van veel geleverd researchwerk. Kijk eens op www.gpsshop.nl
Adapt 300: Nemerix chipset 12 sat., 500: Nemerix 16 sat., 700: SiRFstar-chipset III 20 sat.
SiRF III zeer aan te bevelen met tomtom op Nokia, anders kan het niet werken (zoals bij mij met Nemerix)
[ Voor 10% gewijzigd door Harrie_ op 20-04-2006 01:01 ]
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Verwijderd
Thx voor je reactie, zo ver kwam ik idd ook qua verschil... Maar het punt is dat de AD500 het niet doet met tomtom mobile 5, die valt sowieso af.McLatey schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:47:
[...]
@Homer: Aangezien bluetooth een standaard protocol is, wat niet landsafhankelijk is, zal de telefoon gewoon met de gps-muis werken. Een gpsmuis bepaalt plaats a.h.v. satellieten, deze zijn ook niet plaatsgebonden (duh), dus of je nu in Amerika zit of in Papua nieuw-Guinea, dat maakt geen verschil.
Het verschil tussen de verschillende Adapt muizen kun je zelf denk ik ook wel zien, dat is gewoon product vergelijken. Je vraag getuigt niet van veel geleverd researchwerk. Kijk eens op www.gpsshop.nl
Adapt 300: Nemerix chipset 12 sat., 500: Nemerix 16 sat., 700: SiRFstar-chipset III 20 sat.
SiRF III zeer aan te bevelen met tomtom op Nokia, anders kan het niet werken (zoals bij mij met Nemerix)
En het prijsverschil tussen de ad300 en ad700 is bijna een gigkaartje (40 euro) Als de AD-700 zóveel beter is, neem ik die wel... Wat vind je?
Het enige wat ik tot nu toe als heel storend ervaart heb is dat mijn telefoon soms spontoon reboot. Dammm het lijkt mijn Windows Xp station wel. Gister op het werk merkte ik tijdens het radio luisteren dat de telefoon opnieuw opgestart werd. Ik kreeg netjes het Nokia opstartscherm te zien en hij was snel weer terug. Op de terugreis in de auto had ik het ook een keertje, ik had er op het eerste oog geen last van. Tot ik gebeld werd en merkte dat na de herstart natuurlijk de pairing met de Bluetooth headset verloren gegaan werd.
Op dit moment zit ik met een oude firmware, namelijk 3.0546.2.3. Probleem is dat ze in Apeldoorn geen officiële dealer meer hebben als ik de pagina bekijk. Vorige jaren hadden ze in Apeldoorn ook een dealer(Bosselaar) waar het kon. Ik heb weinig zin om eerst een afspraak te maken in Arnhem en hem dan een andere op te halen. Weten jullie hoelang dit flashen duurt, lijkt mij een kwestie van een paar minuten. Kan ik er op wachten en wat kost het?
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
Ik heb zelf ook een vraag. Ik rijd regelmatig in een BMW 3serie (niet van mij
CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
Er zijn mobieltjes die niet het juiste profiel ondersteunen waarmee de contacten worden doorgestuurd, er is geen oplossing voor helaas.
Bv bij de 6230 was het wel verholpen door een firmware update, bij de nokia n70 moeten we er op wachten.
meer mensen hier last van? vanavond maar eens de oudere route66 mobile 2005 testen.
ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat er gewoon ernstige bluetooth verbindingsfouten in de N70 zelf zitten...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Ik heb anderhalf jaar een 6600 en de 8 werkt niet goed meer en ook de trilmotor trilt neit zo goed meer (ik moet de cover van het apparaat met regelmaat hard aandrukken om alles weer goed te laten werken). En ja nou zou ik dat kunnen laten repareren, maar eigen bijdrage van volgens mij iets van 45 eur weerhoudt me daarvan.... Kortom het is zeker niet zo vanzelfsprekend dat je foon ut goed blijft doen. Ik wacht vol ongeduld tot mijn contract bij Vodafone afgelopen is tbv de N70 (of een foon waar de GPS antenne wel ingebouwd zit)jos_zwa schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:52:
Wat ik grappig vind is dat mensen veel vragen of de mobiel het wel 2 jaar "uit zal houden". Kom op mensen het is een Nokia. Ik heb hier cheape prepaid samsung telefoontjes die het naar 5 jaar zeer intensief gebruik nog gewoon perfect doen....
<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>
Nog maar even schoppen. Er riepen een hoop mensen: zoek zoek zoek, maar wie van jullie heeft dan zo'n applicatie al gevonden?BtM909 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:28:
Zo dan
Ik vind tot nu toe alleen maar software die mappen OF SMS beveiligd (ging er even vanuit dat dat blijkbaar niet gecombineerd kon worden), vandaar m'n vraag is...
Even voor de duidelijkheid: ik heb het dus over eigen mappen waar SMS'jes instaan. Ik heb software gevonden die individuele smsjes (gebaseerd op rules) kan beveiligen, maar het gaat mij niet om de SMSjes zelf, maar om de mappen
[...]
Precies, de grootste reden waarom ik het eigenlijk in 1 applicatie zoek, is 1 administratie-punt en dezelfde look-and-feel om te beveiligen
Er zit toch verschil van tril in SMS en gebeld worden?Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:34:
Sinds kort ben ik ook eigenaar van een N70, maar ik heb er nog 1 vraag over.
Verwijderd
1`wat is smartmovie en wat kan je er allemala mee?
2 wil graag bia bluetooth spelletje tege elkaar spelen hoe moet dit en of hoe verzend je een spelletje via bluetooth? ( via fexplorer maar nog niet gelukt)
alvast bedankt!
Daarnaast hoef ik niet zoveel geheugen te hebben, want het enige wat ik wil is er eventueel mee navigeren. Ik heb hier een 256mb kaartje liggen (MMC). Kan ik door nu gewoon door deze software te kopen + een gps muis navigeren?
Hoe goedkoop is een dergelijke gps muis te koop? Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien is een eurootje of 80. Maar daar zijn dan vaak ook weer duurdere versies van die meer sattelietsignalen aankunnen. Hierdoor wordt de plaatsbepaling waarschijnlijk nauwkeuriger, maar boeit dat echt veel?
Verwijderd
En weet je al meer. Schakelt de N70 automatisch over op het carkitprofiel wanneer je het toestel in de Brodit actieve houder 905044 plaatst?teacher schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:50:
[...]
Dit kan ik je zeer binnenkort vertellen, ik heb net zo'n actieve houder besteld. (en een AD700)
Wat ik ervan begrepen heb, is dat aan de houder ook een rij pinnetjes zitten die verbinding maken met je telefoon. Die zou dus op het carkit profiel moeten gaan.
Verwijderd
Ja de tril van de sms gaat maar heel kort. Die voel je dus bijna niet. De tril als je gebeld wordt doet het wel goed.BtM909 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:01:
[...]
Nog maar even schoppen. Er riepen een hoop mensen: zoek zoek zoek, maar wie van jullie heeft dan zo'n applicatie al gevonden?
[...]
Er zit toch verschil van tril in SMS en gebeld worden?
Maar ik heb hem nou ingesteld op "beep". Hierbij zit wel een piep maar die hoor je bijna niet, en hij trilt langer zodat je hem wel voelt.
Heb dezelfde overstap gemaakt als jou, en bevalt me prima. Zou niet terug willen naar mijn 6230. Tuurlijk heeft de telefoon nadelen, dat heeft iedere telefoon. Ook de 6230, je went er vanzelf aan.Lt. Marx schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:04:
Ik heb het topic nu helemaal doorgelezen maar 1 ding is me nog niet helemaal duidelijk. Ik zit er over te denken om een N70 te kopen ipv mijn 6230. Maar misschien wil ik ook nog wel mijn 6230 iets langer houden als het de kosten niet waard zijn. Is er iemand die dezelfde overstap gemaakt heeft en daarover wat kan zeggen?
Daarnaast hoef ik niet zoveel geheugen te hebben, want het enige wat ik wil is er eventueel mee navigeren. Ik heb hier een 256mb kaartje liggen (MMC). Kan ik door nu gewoon door deze software te kopen + een gps muis navigeren?
Hoe goedkoop is een dergelijke gps muis te koop? Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien is een eurootje of 80. Maar daar zijn dan vaak ook weer duurdere versies van die meer sattelietsignalen aankunnen. Hierdoor wordt de plaatsbepaling waarschijnlijk nauwkeuriger, maar boeit dat echt veel?
Let op dat je mmc kaartje dual voltage is, anders heb je er niets aan. Op www.laptopplein.nl kun je een 1 gig kaartje kopen voor +/- 40 euro, vrij goedkoop.
Mijn gps muis koste 120 euro, een LeadTek en deze werkt perfect. Het lijkt me sterk dat de plaatsbepaling nauwkeuriger wordt, ik denk dat je gewoon meer kans op uitvallen van een signaal hebt als je gps muis minder satellieten 'aankan'.
Overigens heb ik een oude firmware, en heb geen van de problemen gehad die hier ter sprake zijn gekomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Jozef Sss op 20-04-2006 18:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
"Fout beveiliging bij installatie, kan installatie niet uitvoeren"Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:46:
[...]
Wees eens wat duidelijker dan, "een error" zegt niemand wat natuurlijk.
Dit is de error message die ik krijg... op wat voor instellingen staat bij jullie de beveiliging ingesteld?
Ik heb inmiddels geprobeerd om Themes te installeren via PC-Suite (zowel via toepassingen installeren als via bestandbeheer ), en via mijn telefoon menu/instrumenten/bestandsbeheer , maar ik krijg bij alle drie de manieren de bovenstaande error.
Aan mijn verbinding ligt het niet, ik kan prima foto's en mp3's overzetten (zowel erop zetten als eraf halen), nokia PC-suite werkt ook gewoon zoals het hoort.
Het enige wat dus niet lukt, is Themes en/of andere 3rd party software installeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 18:30 ]
Welke nadelen heeft volgens jou de N70 dan ten opzichte van de 6230?Jozef Sss schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:20:
[...]
Heb dezelfde overstap gemaakt als jou, en bevalt me prima. Zou niet terug willen naar mijn 6230. Tuurlijk heeft de telefoon nadelen, dat heeft iedere telefoon. Ook de 6230, je went er vanzelf aan.
Let op dat je mmc kaartje dual voltage is, anders heb je er niets aan. Op www.laptopplein.nl kun je een 1 gig kaartje kopen voor +/- 40 euro, vrij goedkoop.
Mijn gps muis koste 120 euro, een LeadTek en deze werkt perfect. Het lijkt me sterk dat de plaatsbepaling nauwkeuriger wordt, ik denk dat je gewoon meer kans op uitvallen van een signaal hebt als je gps muis minder satellieten 'aankan'.
Overigens heb ik een oude firmware, en heb geen van de problemen gehad die hier ter sprake zijn gekomen.
[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 20-04-2006 19:12 ]
Jan Simons
Victor Slaats
Sander Janssen
Hij laat dus eerst de achternamen met de desbetreffende letter (of letters) zien.
Verder heeft hij geen nadelen ten opzichte van de 6230 vind ik, alleen maar voordelen.
En al zéker ten opzichte van de 6230i, want die telefoon is zooo ontzettend traag.
Wat dat betreft is de N70 ongeveer net zo snel als de 6230. En al helemaal met de nieuwste firmware lijkt me.
Heeft iemand een goedkope carkit gezien voor de N70? Geen bluetooth maar met kabels zodat hij ook kan opladen.
[ Voor 11% gewijzigd door Jozef Sss op 20-04-2006 19:17 ]
Verwijderd
Dan nog een vraagje: Ik wil mijn Vodafone screensaver uit mijn systeem hakken, of op zijn minst een andere ervoor in de plaats zetten. Wordt helemaal gek van al dat geflits, iets subtieler had wel gemogen.
Ik wordt er soms zelfs wakker van, als bijvoorbeeld mijn telefoon dicht bij mijn hoofd ligt.
Denk overigens niet dat je Vodafone weg krijgt. Is toch een stuk minder irritant geplaast dan bij de 6230 toch?
is wel weg te krijgen, dit kon bij de 6230 ook al. Je moet een leeg operator logo downloaden en gebruiken...Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:24:
Weet iemand hoe ik het Vodafone NL operatorlogo in mijn main-scherm weg kan halen? Dat kon op mijn nokia 6230 in ieder geval wel (heb dit hele topic al doorgespit, en ook zoekfunctie bood geen uitkomst).
Dan nog een vraagje: Ik wil mijn Vodafone screensaver uit mijn systeem hakken, of op zijn minst een andere ervoor in de plaats zetten. Wordt helemaal gek van al dat geflits, iets subtieler had wel gemogen.
Ik wordt er soms zelfs wakker van, als bijvoorbeeld mijn telefoon dicht bij mijn hoofd ligt.
uit de 6230 startpost:
Ik wil mijn operator logo weghalen, kan dat?
Ja dat kan, wap even naar http://wap.mob453.com/blanklogo.wml en dan download je je jouw blank operator logo!
Men heeft het hier niet over een 6230 (S40 UI) maar over een N70 (S60 UI). Die werken dus wezenlijk anders van elkaar en jouw oplossing zal op deze manier in ieder geval niet werken.Lt. Marx schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 01:00:
[...]
is wel weg te krijgen, dit kon bij de 6230 ook al. Je moet een leeg operator logo downloaden en gebruiken...
uit de 6230 startpost:
[...]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
als je dan hier had doorgelezen had je gelezen dat mensen problemen ondervinden met de adapt 300 en Oasis=adapt 300. Met een tomtom of leadtek muis hebben ze geen enkele probelemen, het ligt gelukkig niet aan de foonjos_zwa schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:45:
Ik lees op verschillende forums dat er nogal problemen zijn met tomtom, maar over route66 kan ik bijna niks vinden. Met route66 7 mobile heb ik hetzelfde als met tomtom: regelmatig verbreekt spontaan de verbinding tussen de GPS reciever (adapt300) en de N70. Het enige voordeel van rouet66 is dat hij de verbining meteen weer oppakt zonder dat ik iets hoef te doen, alleen gebeurt het wel heel erg vaak![]()
meer mensen hier last van? vanavond maar eens de oudere route66 mobile 2005 testen.
ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat er gewoon ernstige bluetooth verbindingsfouten in de N70 zelf zitten...echt jammer want verder is het een super phone.
no comment
Verwijderd
Dit is blijkbaar wel een probleem bij Vodafone gebruikers, ik kan maar kiezen uit 1 screensaver.. en das die lazershow van Vodafone. Verder kan ik wel gewoon een tekstberichtje, of de datum/tijd als screensaver nemen, maar das wel weer erg basic.Jozef Sss schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:31:
Screensaver kun je gewoon uitzetten of vervangen, is geen probleem.
Hij staat idd netjes bovenaan het scherm, ipv midden in het scherm (op de 6230).Denk overigens niet dat je Vodafone weg krijgt. Is toch een stuk minder irritant geplaast dan bij de 6230 toch?
Maar nu ik mijn telefoon toch aan het tweaken ben, heb ik het liefste dit operatorlogo ook weg.
Verwijderd
je kunt iedere beltoon pakken hoor, zolang het beltoontype op stil staat maakt ie geen geluid, ook niet bij het ontvangen van sms, ik heb berichtenbeltoon gewoon op message1.mid staanVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:53:
[...]
Ja de tril van de sms gaat maar heel kort. Die voel je dus bijna niet. De tril als je gebeld wordt doet het wel goed.
Maar ik heb hem nou ingesteld op "beep". Hierbij zit wel een piep maar die hoor je bijna niet, en hij trilt langer zodat je hem wel voelt.
Verwijderd
Dit vind ik ook zeeeer en irritant. Onbegrijpelijk dat het zo is gemaakt.Jozef Sss schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:16:
Enige echte nadeel vind ik de manier waarop de N70 je contacten doorzoekt, als je bijvoorbeeld op S zoekt, krijg je bijvoorbeeld zo'n lijst:
Jan Simons
Victor Slaats
Sander Janssen
Hij laat dus eerst de achternamen met de desbetreffende letter (of letters) zien.
.
Is er een oplossing voor, wellicht?
Ga naar contacten en open de opties.
vervolgens ga naar instellingen en wijzig deze naar voornamen eerst.
Dit werkt iets beter volgens mij.
Hmm nee toch niet ik was iets te voorbarig.
Ik zocht met de verkeerde letters en toen klopte het wel maar na een paar andere letters kwam de N70 weer met de achternamen eerst.
Sorry
[ Voor 33% gewijzigd door SteveV op 22-04-2006 11:11 ]
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Die brodit houder heb ik dus gisteren ingebouwd, nouja, op de oude houder geschroefd.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:48:
[...]
En weet je al meer. Schakelt de N70 automatisch over op het carkitprofiel wanneer je het toestel in de Brodit actieve houder 905044 plaatst?
Het is een simpele maar stevige houder, met een extra klem aan de onderkant, waar je de stekker van de carkit in vastzet. De foon schuift er van boven in, klikt in de stekker, en staat op carkit. Het is dus hetzelfde effect als je direct de kabel erin plopt.
Het is mij alleen nog niet gelukt tt mobile de adapt ad700 te laten zien. Ik ben ban dat ik moet upgraden naar tt mobile 5
Wise enough to play the fool
Die brodit houder heb ik er ook net ingeschroeft icm met de CK-7W carkit.teacher schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:25:
[...]
Die brodit houder heb ik dus gisteren ingebouwd, nouja, op de oude houder geschroefd.
Het is een simpele maar stevige houder, met een extra klem aan de onderkant, waar je de stekker van de carkit in vastzet. De foon schuift er van boven in, klikt in de stekker, en staat op carkit. Het is dus hetzelfde effect als je direct de kabel erin plopt.
Het is mij alleen nog niet gelukt tt mobile de adapt ad700 te laten zien. Ik ben ban dat ik moet upgraden naar tt mobile 5
Hij is wel aktief maar kan nergens het (carkit) profiel vinden wat hij gebruikt.
Ik wil namelijk miet dat hij in standby gaat en dat het backlight altijd aan mag blijven.
Verwijderd
Het is mij alleen opgevallen dat het output voltage, en aantal ampere, van die lader afwijkt van die van de originele nokia autolader. Iemand enig idee of dit kwaad kan voor de telefoon?
Nare klus. Maar, de muis (een ad700) wordt wel herkend, gepaird en als in in TT5.2 aangreef dat ik een
"andere muis" heb gebeurt het vanzelf.. //de muis is overigens prima, snelle goede fixtijden.
Van de week iets meer uittesten dus; in en om de auto en motor
Verwijderd
hoi heb je de telefoon via tmobile geupdate of via nokia service point?teacher schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:37:
zo, pas nét een TTmobile geupdate naar 5.2
Nare klus. Maar, de muis (een ad700) wordt wel herkend, gepaird en als in in TT5.2 aangreef dat ik een
"andere muis" heb gebeurt het vanzelf.. //de muis is overigens prima, snelle goede fixtijden.
Van de week iets meer uittesten dus; in en om de auto en motor
Verwijderd
2 en waar kom je leuke bluetooth spellen tegen?
Ik heb ook een N70 weten jullie toevallig hoe ik die flits aan kan zetten zodat hij blijft branden (fel) zodat ik bijvoorbeeld in het donker wat kan zien?
Bedankt!
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
met smartmovie kun je avi's (films) op je pc converteren naar een avi voor op je phone. die kun je dan met smartmovie op je phone afspelen.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:25:
kan iemand mij helpen met de volgende 2 vragen?
2 en waar kom je leuke bluetooth spellen tegen?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Voor zover ik weet is dat alleen mogelijk door 'te doen alsof' je een video in het donker wilt maken. Dan blijft de flitser continue branden.Xitro schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:42:
Hallo,
Ik heb ook een N70 weten jullie toevallig hoe ik die flits aan kan zetten zodat hij blijft branden (fel) zodat ik bijvoorbeeld in het donker wat kan zien?
Bedankt!
ik had het over tomtom mobile.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:40:
[...]
hoi heb je de telefoon via tmobile geupdate of via nokia service point?
oh.. de N70 heeft geen carkit profiel (daarom is er denk ik ook geen aparte carkit houder, alhoewel de CR27 ook past), wel is het zo dat, zodra je hem inplopt het "general" profiel gekozen wordt. Je zou die in kunnen stellen als carkit profiel en een ander kiezen voor "gewoon".SteveV schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 15:21:
[...]
Die brodit houder heb ik er ook net ingeschroeft icm met de CK-7W carkit.
Hij is wel aktief maar kan nergens het (carkit) profiel vinden wat hij gebruikt.
Ik wil namelijk miet dat hij in standby gaat en dat het backlight altijd aan mag blijven.
De tips voor de backlight en screensaver:
http://www.very-soft.com/...d=information&obj=vstorch
Met dit progje kan je instellen dat er geen screensaver komt, en het backlight altijd aan blijft.
Wel zal je dan eea weer uit moeten zetten en de toetsblok aan moeten zetten als je uit de auto stapt.
kleine update mbt tomtom mobile + N70 + adapt ad700> wat een bitch om dat aan de praat te houden zeg! Ik laat binnenkort wel eerst mijn foon flashen in de hoop dat dat beter wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door teacher op 25-04-2006 12:19 ]
Ja, maar dan brand hij heel zachtjes..Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:25:
[...]
Voor zover ik weet is dat alleen mogelijk door 'te doen alsof' je een video in het donker wilt maken. Dan blijft de flitser continue branden.
Klopt van het carkit profiel was ik vergeten terug te melden.teacher schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:17:
[...]
[...]
oh.. de N70 heeft geen carkit profiel (daarom is er denk ik ook geen aparte carkit houder, alhoewel de CR27 ook past), wel is het zo dat, zodra je hem inplopt het "general" profiel gekozen wordt. Je zou die in kunnen stellen als carkit profiel en een ander kiezen voor "gewoon".
De tips voor de backlight en screensaver:
http://www.very-soft.com/...d=information&obj=vstorch
Met dit progje kan je instellen dat er geen screensaver komt, en het backlight altijd aan blijft.
Wel zal je dan eea weer uit moeten zetten en de toetsblok aan moeten zetten als je uit de auto stapt.
Ik heb nu zelf een nieuw profiel aangemaakt met de naam carkit met de bijbehorende instellingen.
Vervolgens de hoofdtelefoon settings gekoppeld aan carkit.
Als ik nu de N70 in mijn CK-7W prik zet hij hem automatisch op het carkit profiel.
Progje voor de screensaver en backlight ga ik even uittesten.
Bedankt.
Verwijderd
Gekocht bij de MediaMarkt voor 79 eur, was de goedkoopste en heb er tot nu toe geen klachten overStoney187 schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:52:
aldron mag ik jou vragen waar je die gps ontvanger hebt gekocht?
Zie dan de boel maar eens aan de praat te krijgen op een N70:
foon rebooten, 2(!!!) keer pairen (1e keer wil niet meteen), tomtom vertellen dat het een "andere gps muis" is, hopen dat het werkt.. Ik ga vanmiddag zooooo mijn foon laten flashen!
Als ik jou was zou ik ook ff de verhaaltjes van onderstaande link lezen.teacher schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:39:
heb ik weer... mijn adapt AD700 heeft last van de "30 minuten bug".
foon rebooten, 2(!!!) keer pairen (1e keer wil niet meteen), tomtom vertellen dat het een "andere gps muis" is, hopen dat het werkt.. Ik ga vanmiddag zooooo mijn foon laten flashen!
Het ligt namelijk niet alleen aan jou telefoon. In de adapt-700 blijkt ook een fout te zitten.
http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=68465&page=9.
Daddy of 3 :)
Net dus even naar the phone house in leiden gereden: dichtsbijzijnde nokia servie point.
-"nee meneer, dit is een T-mobile versie, daar beginnen we niet aan"
* grrrr
Naar de tmobile winkel
"firmwattes?"
*AARGH!
bellen naar tmobile zelf:
"slimware zei u?"
* snik....
dus nu heb ik een nokia n70 die niet geupgrade kan worden (nouja, het kan natuurlijk wel, maar niemand doet het)
Nu kan ik dus eindelijk eens oprecht deze smiley gebruiken

Verwijderd
17E per maand 150/300 bmin/sms kpn debitel.
benieuwd of het een leuke telefoon is
Verwijderd
Ikzelf heb een Vodafone toestel maar die kon zonder problemen in Arnhem (Gami Telecom) geupgrade worden naar versie 5.0609.2.0.1 (Unbranded firmware).teacher schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:33:
Net dus even naar the phone house in leiden gereden: dichtsbijzijnde nokia servie point.
* grrrr
Naar de tmobile winkel
"firmwattes?"
*AARGH!
"slimware zei u?"
* snik....
dus nu heb ik een nokia n70 die niet geupgrade kan worden (nouja, het kan natuurlijk wel, maar niemand doet het)
Nu kan ik dus eindelijk eens oprecht deze smiley gebruiken![]()
![]()
Ook op de mijne zit een lock maar daar doen ze er echt niet moeilijk over.
Als niemand anders het wilt doen kan je er eens een belletje aan wagen of hun het wel doen op een tmobile toestel.
Is een NSP niet verplicht om toestellen die binnen de garantie vallen te upgraden? Ik had er meer druk op gezet, ook bij het telefoontje naar T-mobile.teacher schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:33:
Ik weet het, als het goed is staat over een half uurtje iemand van UPS voor de deur om hem om te ruilen voor een goede.
* grrrr
Naar de tmobile winkel
"firmwattes?"
*AARGH!
"slimware zei u?"
* snik....
Nu kan ik dus eindelijk eens oprecht deze smiley gebruiken![]()
![]()
Verwijderd
Ik had vandaag precies hetzelfde probleem met mijn LeadTek, maar volgens mij ligt dit niet aan de gps ontvanger, want als ik bluetooth uitzet vraagt hij of ik dat wel zeker wil omdat hij een actieve verbinding heeft (met die gps ontvanger dus).teacher schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:39:
heb ik weer... mijn adapt AD700 heeft last van de "30 minuten bug".
Ga binnekort ook de nieuwste firmware erop laten zetten, hopelijk is dit probleem dan verholpen want dit is toch wel zeer irritant.
[ Voor 99% gewijzigd door Fordman op 26-04-2006 19:40 ]
The One And Only
Ik vind hem persoonlijk wel minder mooi, daarnaast ontbreekt UMTS ook uiteraard.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Er zijn er 3 die passen: de brodit houders voor de N70,Fordman schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:38:
Heb ik 1 vraagje voor de mensen die een houder voor de N70 hebben in de auto.Welke houder gebruiken jullie en is het ook mogelijk een houder te nemen die je niet vast hoeft te schroeven? Vink een beetje zonde gaten in je dash.

de nokia CR27 (niet voor n70, past wel, actief, voor op carkit)

en de cr39 (passief, klemhouder)

Ik heb zelf de actieve brodit.
Ehm.. schroeven hoeft niet altijd, er zijn ook universele montageplaten die je bij je radio vastzet, of in een rooster, of met een zuignap oid.
[ Voor 13% gewijzigd door teacher op 26-04-2006 21:31 ]
Ik wist niet dat de CR27 ook paste anders had ik die misschien wel genomen.
Maar ja ik ben blij met de brodit en dat is wat telt.
Verwijderd
Koste me 0,01 euro + 8,00 euro verzendkosten.
Zie hier het resultaat:

Ikzelf heb een compleet blauwe besteld via ebay ook voor een paar centen en 8euro verzend kosten.
Ik ben benieuwd, gaat die cover er een beetje makkelijk op ?
Verwijderd
Ja is goed te doen. Hier op het forum staat ergens een korte beschrijving hoe je de cover er makkelijk afkrijgt. Met een beetje voorzichtigheid lukt dat wel. De nieuwe cover er terug op zetten is gewoon een kwestie van klikken.SteveV schreef op donderdag 27 april 2006 @ 06:40:
Ziet er leuk uit die zwarte cover.
Ikzelf heb een compleet blauwe besteld via ebay ook voor een paar centen en 8euro verzend kosten.
Ik ben benieuwd, gaat die cover er een beetje makkelijk op ?
Ik zit er over te denken om die brodit te kopen.SteveV schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:55:
Ik heb ook de aktieve brodit houder en deze bevalt mij prima icm de CK-7W carkit.
Ik wist niet dat de CR27 ook paste anders had ik die misschien wel genomen.
Maar ja ik ben blij met de brodit en dat is wat telt.
Past de kabel die vanaf de ck-7w afkomt daar rechtstreeks op?
En steekt de kabel van de carkit 'door de houder heen', zodat je de telefoon eigenlijk rechtstreek op de kabel aansluit? Of heeft ie zijn eigen contactpunten?
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
De kabel van de ck-7w past op de houder en steekt er na montage een stukje uit.Mr_Happy schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:26:
[...]
Ik zit er over te denken om die brodit te kopen.
En steekt de kabel van de carkit 'door de houder heen', zodat je de telefoon eigenlijk rechtstreek op de kabel aansluit? Of heeft ie zijn eigen contactpunten?
Dus in principe prik je je telefoon rechtstreeks op de kabel van de carkit.
Montage is 2 schroefjes om de ck-7w kabel vast te zetten in je brodit houder en is met 1 minuut gebeurd.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Heb de N70 werkend gezien met de CR27??teacher schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:27:
[...]
Er zijn er 3 die passen:
....
[afbeelding]
....
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
http://folk.uio.no/tomvs/n70mount.htm
http://www.gsmhelpdesk.nl...7351d383c0a7328eb06a7b9ec
Onder de "active" houder zit nog een extra klemmetje voor de kabel die van de carkit afkomt.Mr_Happy schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:26:
[...]
Ik zit er over te denken om die brodit te kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door teacher op 27-04-2006 10:49 ]
Verwijderd
Past het toesenbord bij jou cover? Ik bedoel daarmee zie je de ledjes van de achtergrond verlichting er niet door? Bij mij zie je een paar spleetjes waardoor ik de ledjes zie en dit is niet mooi.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:41:
Vorige week een zwarte n70 cover besteld via Ebay, leuk speelgoed.
Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Bij welke ebay gebruiker heb je die cover besteld? Dan kan ik bij hem een andere kopen.
Verwijderd
Het toetsenbord plaatje is inderdaad net iets te klein, waardoor de blauwe ledjes door de kieren heenschijnen. Zelf heb ik hier niet zo'n problemen mee, ziet er wel grappig uit.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:54:
[...]
Past het toesenbord bij jou cover? Ik bedoel daarmee zie je de ledjes van de achtergrond verlichting er niet door? Bij mij zie je een paar spleetjes waardoor ik de ledjes zie en dit is niet mooi.
Bij welke ebay gebruiker heb je die cover besteld? Dan kan ik bij hem een andere kopen.
Mijn covertje heb ik besteld bij 'breakthrough138'
De kwaliteit is verder gewoon goed. Op bovenstaande na is hij gewoon vergelijkbaar met de 'echte' cover.Macer schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:38:
Hoe is de kwaliteit van die zwarte cover??
Oke bedankt voor de infoteacher schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:27:
[...]
Er zijn er 3 die passen: de brodit houders voor de N70,
[afbeelding]
[afbeelding]
en de cr39 (passief, klemhouder)
[afbeelding]
Ehm.. schroeven hoeft niet altijd, er zijn ook universele montageplaten die je bij je radio vastzet, of in een rooster, of met een zuignap oid.
Dan ga ik voor de Nokia Universal Holder want ben van plan om de Parrot CK3100 bluetooth carkit aan te schaffen en lijkt me wel leuk om dan wel de telefoon te plaatsen in de auto.Nogmaals bedankt voor de info.
Als ik de telefoon volgende week heb laat ik wel even weten hoe de telefoon bevalt. Tot die tijd lees ik wel ff mee
[ Voor 7% gewijzigd door Fordman op 27-04-2006 14:25 ]
The One And Only
Verwijderd
Hij paart en alles goed maar na ong 10sec wordt de verbinding verbroken.
Ik heb firmware 3.0546.2.3.
Ik heb Nokia gebeld maar die konden niet veel zeggen dan dat het aan mijn radio ligt en dat ik kan proberen mijn firmware te updaten.
Pioneer gebeld
Pioneer heeft nog geen ervaringen met deze telefoon maar wel met de N90 en geven aan dat hij het daarop wel doet dus eigenlijk ook op de de N70. Wijst de N70 als boosdoener aan en raad mij ook aan de firmware te updaten.
Dus contact gehad net met thephonehouse in leiden. Op dit moment is hun software niet compatible met hun datakabel ofziets werd mij verteld aan de telefoon, dus kunnen ze niet updaten. Ik bel volgende week nog wel even om te kijken of ik hem kan laten updaten.
Wet iemand of dit probleem komt door de firmware versie, en is dit verholpen in de laatste versie?
21 april staat er.. en als je m via nokia.nl download krijg je nog 6.6, dus heb m net van nokia.com gehaald....Crypter schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:13:
al redelijk lang hoor.
Waar heb je die precies gekocht dan? Als je een link heb wil ik die graag!Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:41:
Vorige week een zwarte n70 cover besteld via Ebay, leuk speelgoed.
Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Want ik zou super graag ook wel zo'n frontje hebben, vet gaaf!
@zppiea
the phone house in leiden wilde ook mijn N70 niet flashen. "durfde ie niet" ofzo..
Volgende week ben ik in utrecht, rij ik wel ff langs reitsema
Maar, het ligt niet aan je radio. de nieuwe firmware zou een betere (lees, minder buggy) BT driver moeten hebben.

Mijn frontje is ook binnen en met de meegeleverde tool was het 1 minuut werk.
Ik heb geen lekkage van de blauwe leds met het bijgeleverde keypad.
Er is er nog zo 1 onderweg maar nu met een chroom randje rond het display en keypad.
Een extra frontje is nooit weg voor die paar euro.
maar ik denk dat ik het gokje weer eens waag
Verwijderd
Kan er meteen iets ingezet worden over firmware
Slow chat edit: Ok bij dit topic hadden ze het ook over een nieuw topic. [rml][ cooling]hoe krijg ik mijn computer helemaal stil?[/rml] bij de 500 posts vandaar ^_^
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 23:51 ]
We zijn pas op de helft hoorVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:27:
het word mss weer eens tijd voor een nieuw topic?
Kan er meteen iets ingezet worden over firmware(en natuurlijk alle andere nuttige dingen die in deze 20paginaas zijn besproken)
[ Voor 10% gewijzigd door SanderTje! op 27-04-2006 23:37 ]
Waar heb je deze gekocht en bij wie ?SteveV schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:49:
[afbeelding][afbeelding]
Mijn frontje is ook binnen en met de meegeleverde tool was het 1 minuut werk.
Ik heb geen lekkage van de blauwe leds met het bijgeleverde keypad.
Er is er nog zo 1 onderweg maar nu met een chroom randje rond het display en keypad.
Een extra frontje is nooit weg voor die paar euro.
Daddy of 3 :)
netimes is de verkoper of anders zoek op N70 full blue dan kom je er ook.
Ondertussen is mijn 2de frontje ook binnen met het chromen randje om het scherm en keypad.
Deze is vind ik zelf nog mooier als de volledig blauwe.
Meestal zijn de imitatie frontjes niet zo lekker gespoten en is de verf er binnen de korste keren vanaf.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
En het logo, is dat er ook ingeponst op de frontjes die mensen hier hebben? En nog iets.. hoe zit het met de verf op de toetsen? Op de originele zijn ze 100% slijtvast, maar iemand een idee over hoe dat zit bij de niet-originele?Macer schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:57:
En wat is de kwaliteit??
Meestal zijn de imitatie frontjes niet zo lekker gespoten en is de verf er binnen de korste keren vanaf.
Dit topic is gesloten.