Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.220 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1hoe kun je beste je filmpjes op de pc converteren( je kan um mety vlc kijken)
maar hoe kan ik ze omzetten??

2en bij gallerij kan je albums aanmaken maar waar kan je ze terug zien?behalve in gallerij via omweg

3weet iemand spellen die je met bluetooth tegen elkaar kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33
Heb hem ook gehaald :) Vet ding.

(tvp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 20:40
heb hem ook al een aantal dagen. kan maar nergens dat favo gedeele instellen boven aan het scherm onder de klok.

iets wat ik maar al te graag wil veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

World Citizen

FreeReef.nl

Skype schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:45:
[...]

Dat is de verlichting van het tft schermpje wat je hoort.
Nou nee niet echt. Het is zelfs nog leuker... Het is je Proccesor hrhr
Zoals al gezegd is in deel 1; Zo hoor je dat je phono leeft :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06-2024
Sooo, ik had vanmiddag (en het blijkt al het hele weekend) een probleempje.... Ik kon niet gebeld worden en ook geen sms ontvangen!

T-Mobile gebeld, T-Mobile shop geweest, Mediamarkt geweest (waar die kerel er trouwens helemaal niks van snapte)

En toen bij Ricom Repairs geweest in Schiedam (is een Nokia Service Point)

En daar hebben ze lekker de nieuwe firmware er opgezet! Ik had 2. zoveel (t-mobile branded) en nu 5.0609.2.0.1 unbranded! Voor nop!! En alle problemen zijn voorbij... Werkt ook een stuk sneller!!

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Vandaag of morgen moet ik ook echt mijn software gaan updaten... Toch blijf ik daar alteid een beetje schrik voor hebben.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Ik ben vanaf vorigeweek donderdag ook in het bezit van de Nokia N70, kan helaas nog niet bellen want abbo van vodafone gaat pas de 20ste in, maar had ondertussen wel een vraagje, heb altijd sonyEriccson gehad en deze had automatische toetsblokkering.

Nu heb ik ondertussen wel door hoe ik mijn nokia handmatig op toetsblok zet, maar is dit ook automatisch mogelijk, dus na x aantal seconden gaat dat ding op toets blokkering.

Heb wel de volledige blok functie gevonden, maar dan moet ik elke keer een hele code invoeren.

Heb de N70 die door vodafone wordt geleverd dus ook met deze software.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Paladin schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:36:
Ik ben vanaf vorigeweek donderdag ook in het bezit van de Nokia N70, kan helaas nog niet bellen want abbo van vodafone gaat pas de 20ste in, maar had ondertussen wel een vraagje, heb altijd sonyEriccson gehad en deze had automatische toetsblokkering.

Nu heb ik ondertussen wel door hoe ik mijn nokia handmatig op toetsblok zet, maar is dit ook automatisch mogelijk, dus na x aantal seconden gaat dat ding op toets blokkering.

Heb wel de volledige blok functie gevonden, maar dan moet ik elke keer een hele code invoeren.

Heb de N70 die door vodafone wordt geleverd dus ook met deze software.
Probeer AutoLock eens: http://fuse.stc.cx/autolock/

Gevonden via Google. ;) Hier staat nog veel meer freeware: http://www.allaboutsymbia...em/Series_60_Freeware.php

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen of de Datakabel (CA-27) van de carkit CK-7W rechtstreeks is aan te sluiten op de N70. Ik kan dan de telefoonhouder CR-39 aanschaffen en de datakabel handmatig iedere keer aansluiten, zodat de N70 toch in de auto in de houder wordt opgeladen. Verder hoef ik dan ook geen gebruik te maken van de bluetooth functie. Spaart batterij.

graag reacties hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 08:38

Halfkakkende

Vandring

McLatey schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:23:
[...]
@halfkakker: windows mobile is een stuk beter om bijv. navigatiesoftware op te draaien, maar daar houdt het ook wel op. Windows mobile werkt beter om je agenda bij te houden en voor navigatie maar that's it. Symbian is voor de belopties (+sms en aanverwante shit) gewoon een stuk fijner. Bovendien; een touchscreen op een telefoon lijkt mij niet al te slim (in verband met krassen, snel beschadigen etc.)

Een 2-jarig abonnement zou ik er niet bij pakken, kies voor 1-jarig. Ik maak uit je bericht op dat je wel bij Telfort wil blijven? Ik kijk net op de website en deze tel. is daar idd niet erg goedkoop bij, maar goed ik zou toch 1-jarig kiezen.
Bedankt voor je antwoord. Op je vraag of ik graag bij Telfort wil blijven: niet persé, maar het is meer gemakzucht plus ik ben gewoon tevreden over het bereik dat ik tot nu toe heb gehad met Telfort.

Ik zie overigens net dat T-mobile de n70 bij een 1 jarig flex 30 abo aanbiedt voor 40 euro. Dat lijkt me ook wel een zinnig bedrag. Waar ik alleen een beetje mee zit is de "brandedheid" (:P) bij T-mobile. Ik lees overal dat dat nogal een probleem is dit ongedaan te maken. Kan ik makkelijk van de standaard t-mobile menukleuren af etc.?
Sim-lock vind ik niet echt belangrijk, maar ik zit nou niet bepaald te wachten op T-Mobile achtige kleuren in mijn menu, etc.
Anders doe ik even goed lezen, excuus.

Ik lees trouwens her en der dat het schuifje voor de camera nogal wat problemen kan geven bij het dragen van je toestel in je broekzak. Meer mensen daar last van, of valt het allemaal reuze mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Halfkakkende op 11-04-2006 17:06 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
SanderTje! schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:46:
[...]

Probeer AutoLock eens: http://fuse.stc.cx/autolock/

Gevonden via Google. ;) Hier staat nog veel meer freeware: http://www.allaboutsymbia...em/Series_60_Freeware.php
Hey bedankt! Ik vroeg me ook af waarom het niet standaard op de telefoon zit, het stoorde me niet echt maar dit programmaatje werkt prima :)

Ik ben nog opzoek naar vervanger voor AgileMessenger, dit programmaatje is niet meer gratis, en ik gebruik het ook niet zovaak dat ik er voor wil betalen.
Ik heb internet op mn N70 via de guide op Crazy little world, en msn op mn N70 lijkt me ook wel leuk 8) Als iemand een goed(gratis) alternatief weet... Let me know :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Halfkakkende schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:45:
[...]
Ik lees trouwens her en der dat het schuifje voor de camera nogal wat problemen kan geven bij het dragen van je toestel in je broekzak. Meer mensen daar last van, of valt het allemaal reuze mee?
Dit is inderdaad erg hinderlijk, en ik hoop dat ze een update maken waarin je kunt kiezen of het schuifje de camera kan activeren :Y)
Verder is het schuifje best fragiel en hoor ik hem kraken tijdens het bellen 8)7 Verder een top toestel hoor! Als je zoekt vind je altijd wel min puntjes natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ook andere programmas dan Oxygen Phone Manager for Symbian Phones waarmee je onderandere je smsjes kan backuppen enzo wat t programma krijgt geen contact met mn N70 ik maak gebruik van een belkin bluetooth adapter

en is er n mogelijkheid dat ik kan instellen dat hij mn smsjes op mn mmc opslaat?

mvg reezer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week deze telefoon ook! helemaal tevreden! alleen als ik met *#000# ga kijken welke versie ik heb, dan staat ie op 2.5? :? (datum: 19-5-2005) Dit kan toch niet kloppen?:?

En controlfreak staat in de lijst van gratis software, maar ik krijg op de telefoon dat ik een activiationkey nodig heb? :?
;)

Kan iemand mij helpen?

Ik heb m`n telefoon met een T-mobile abo afgesloten. Ben ik ook naar de winkel terug gegaan, zeiden ze dat de updates van de nokia op het internet van t-mobile staan... |:( 8)7 Ik weet zeker dat nokia nog nooit firmwares op internet heeft gezet. Heb ook gekeken op de site van T-mobile, maar daar staan ze natuurlijk niet op ( heb een account ;) ) Wat een :X daar zeg ... :r

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:55:
Ik heb sinds vorige week deze telefoon ook! helemaal tevreden! alleen als ik met *#000# ga kijken welke versie ik heb, dan staat ie op 2.5? :? (datum: 19-5-2005) Dit kan toch niet kloppen?:?

En controlfreak staat in de lijst van gratis software, maar ik krijg op de telefoon dat ik een activiationkey nodig heb? :?

Kan iemand mij helpen?
Kijk nog een keer goed, Controlfreak staat bij de betaalde software ;) Wel het aanschaffen waard IMHO. Kwalitatief zéér hoogwaardig denk ik. Nooit verbindingsproblemen, werkt gewoon lekker.

[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 11-04-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 19:52
Hee Kurkdroog,

Om op je verhaal terug te komen of je meer dan 1 blauwetand verbinding tegelijk kunt hebben (dus max 2, want dit ding ondersteunt bluetooth 2.0 ) lees onderstaande link:

http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-42207.html

Ik kan je alvast verklapper dat het werkt volgens de schrijven van deze thread.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
Dat controlfreak is trouwens wel een binky programma!!

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:42:
[...]

Ben onderuit gegaan met de motor (highsider), ben nu gezegend met een gebroken sleutelbeen. :( (Vandaar de late reactie.) Zit al een week thuis en mag de komende 2 weken nog niet autorijden, testen zit er dus niet in. Kan je helaas dus niet veel nieuws vertellen.

Moet wel zeggen dat "5 vingers kijkend"-typen echt sucked!!!!!
Dat is niet zo fijn voor je. Beterschap en ik hoor wel weer van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
ik heb nog een korte vraag over de N70 ik ben ook verplan om deze aan te schaffen ter vervanging van me 6230.

Er kan navigatie op draaien.
wat doet tomtom/N70 zodra je gebeld wordt met navigatie aan ?
schakeld die navi uit of werkt het beide.

Nog mensen tips voor BT GPS die goed werkt met de N70.
En hoe zit dat met zo gps BT.

Moet je bij elke rit handmatig verbinding maken met het GPS aparaat of doet die dat automatisch?
Hoelang werkt zo GPS ding gemiddeld zonder te herladen ?
als een BT gps ding oplaad in de auto kan hem dan ook nog gebruiker?

Is ook een GPS ontvangen MET draad te krijgen voor de N70 vind dat draadloos beetje onzin.?

ik heb op deze vragen nog niet echt antw. kunnen vinden.

Ik las dat frontjes vervangen mogelijk is dit is een zeer hoog plus punt, omdat die dingen nog wel eens beschadiggen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ut erschil tussen jad en een jar file? en moeten ze allebei geinstalleerd worden op de telefoon kan iemand dit ff goed uitleggen?

bedankt groetjes jeff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordan2k schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:49:
heb hem ook al een aantal dagen. kan maar nergens dat favo gedeele instellen boven aan het scherm onder de klok.

iets wat ik maar al te graag wil veranderen
dit kan je op de volgende plek aanpassen;

menu -> instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus -> toep. actief standby.

Hier kan je alle 5 snelkoppelingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:42:
[...]

Ben onderuit gegaan met de motor (highsider), ben nu gezegend met een gebroken sleutelbeen. :( (Vandaar de late reactie.) Zit al een week thuis en mag de komende 2 weken nog niet autorijden, testen zit er dus niet in. Kan je helaas dus niet veel nieuws vertellen.

Moet wel zeggen dat "5 vingers kijkend"-typen echt sucked!!!!!
offtopic:
Aiii.. Beterschap man! Nooit fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
wd200 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:54:
ik heb nog een korte vraag over de N70 ik ben ook verplan om deze aan te schaffen ter vervanging van me 6230.

Er kan navigatie op draaien.
wat doet tomtom/N70 zodra je gebeld wordt met navigatie aan ?
schakeld die navi uit of werkt het beide.
Tomtom schakelt naar de achtergrond, zodra je ophangt zit je weer in tomtom.
Nog mensen tips voor BT GPS die goed werkt met de N70.
En hoe zit dat met zo gps BT.
Ikzelf heb een LeadTek gps ontvanger en deze werkt perfect.
Moet je bij elke rit handmatig verbinding maken met het GPS aparaat of doet die dat automatisch?
Hoelang werkt zo GPS ding gemiddeld zonder te herladen ?
als een BT gps ding oplaad in de auto kan hem dan ook nog gebruiker?
De eerste keer moet je handmatig verbinding maken, bij mij dan. De volgende keren doet hij dit automatisch. De leadtek werkt ongeveer 8 uur volgens de handleiding als ik me goed kan herinneren.
Lijkt me sterk dat je hem niet kan gebruiken als hij in de lader zit.
Is ook een GPS ontvangen MET draad te krijgen voor de N70 vind dat draadloos beetje onzin.?
Nog niet tegengekomen, opzich geen enkel probleem dit draadloos, dan doe je de gps ontvanger toch altijd in de oplader in de auto?

Gegroet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
dankje wel.. hier kan ik genoeg mee :) .

dat waren echt de vragen waar ik nog mee zat :)
//edit

deze

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=7080

20 kanaals.. 100 euro

[ Voor 53% gewijzigd door wd200 op 12-04-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
Dat is hem ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:36:
Ik heb wat screensavers en thema's gedownload, maar via nokia pc suite kan ik deze niet installeren (krijg een error op mijn telefoon).

Wat doe ik verkeerd?

(ik werk via een datakabel)
schop B)

wil zo graag mijn nieuwe thema's erop zetten, ben die oude echt helemaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Weet je wat ik me afvraag.. welke gps ontvanger nu het beste in de bergen of op zee werkt. Tuurlijk zijn er grenzen. Maar een vereiste die ik toch zeker wel stel aan mijn gps ontvanger is dat ik in de ardennen in het bos onder een aantal taken toch nog wel de weg terug naar huis kan vinden.

Ik hike nogal eens wat hier een over de grenzen en had gehoopt dat ik straks mijn garmin als backup kan houden voor als mijn telefoon leeg is oid.

weet iemand hier goede type's voor?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 16-09 11:03
ik heb nog steeds te kampen met mijn gehuegenkaart probleem. ik kan via mijn geheugenkaartlezer niks verwijderen of erop zetten... ik heb niks speciaals gedaan met de lezer, en met de pc ook niet.

ik ben er zojuist achter gekomen dat zowel MMC en SD niet beschrijfbaar is via de lezer.

heeft iemand een idee hoe ik die beveiliging kan opheffen in de lezer?

ik heb een Sandisk Imagemate 12 in 1 lezer.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia N70 icm met TomTom 5.2, Adapt Bluetooth GPS muis en een Nokia HF-3 Carkit (bedraad).

Wanneer ik TomTom gebruik icm met de carkit komt het geluid wel via mijn carkit. Het geluid is echter heel hakkelend. Dit is erg vervelend.

Weet iemand of dit probleem te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:51:
[...]

schop B)

Wees eens wat duidelijker dan, "een error" zegt niemand wat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:00:
Ik heb een Nokia N70 icm met TomTom 5.2, Adapt Bluetooth GPS muis en een Nokia HF-3 Carkit (bedraad).

Wanneer ik TomTom gebruik icm met de carkit komt het geluid wel via mijn carkit. Het geluid is echter heel hakkelend. Dit is erg vervelend.

Weet iemand of dit probleem te verhelpen is?
happert het geluid ook als je geen carkit gebruikt en het geluid dus gewoon uit de telefoon komt? zo ja, dan moet je waarschijnlijk je POI's (waarschijnlijk flitspalen) eruit halen en even weer testen.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:21:
weet iemand ut erschil tussen jad en een jar file? en moeten ze allebei geinstalleerd worden op de telefoon kan iemand dit ff goed uitleggen?

bedankt groetjes jeff
kan iemand me helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
Een JAD is een Java Application Descriptor, deze hoort bij de JAR.
De JAR is een java archive met daarin het eigenlijke programma (Tis eigenlijk een zip file, open hem maar eens met winzip ).

De JAD is niets anders als een omschrijving van het programma, Je kunt een jar file installeren zonder jad.
Maar alleen aan een jad bestand heb je niet genoeg, je hebt altijd de jar nodig.

Eerste hit bij google met zoeken op jad+jar+verschil...

Zo moeilijk is het toch niet om ff wat op te zoeken? Een echte Tweaker had nu gezegd dat als je op Tweakers zit er wel van je verwacht wordt dat je er zelf ook wat aan kan doen!

Gelukkig ben ik geen echte en heb er een hekel aan als mensen zo reageren... ;)

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:51:
[...]

happert het geluid ook als je geen carkit gebruikt en het geluid dus gewoon uit de telefoon komt? zo ja, dan moet je waarschijnlijk je POI's (waarschijnlijk flitspalen) eruit halen en even weer testen.
Zonder carkit is het geluid wel gewoon goed. Ik heb wel flitsers er in staan. Ik moet nu dus kiezen tussen geluid tomtom uit met carkit of zonder carkit met geluid van tomtom aan. Ik heb liever natuurlijk beide maar een happerende stem is vrij vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:26
Ik heb nog wat vraagjes die volgens mij nog niet gesteld zijn...

Ik kan deze telefoon via contractverlenging voor 2 jaar gratis krijgen bij Vodafone.
Nu is dit dan uiteraard een branded versie, maar wat zijn de verschillen precies in de software?
  1. Ik weet dat er een vodafone theme op zit, maar kan deze ook uitgeschakeld worden?
  2. En zal deze (voor zover inschatbaar) het 2 jaar uit gaan houden? (veel gebruik, wel netjes ermee omgaand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
Master__R schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:49:
Ik heb nog wat vraagjes die volgens mij nog niet gesteld zijn...

Ik kan deze telefoon via contractverlenging voor 2 jaar gratis krijgen bij Vodafone.
Nu is dit dan uiteraard een branded versie, maar wat zijn de verschillen precies in de software?
  1. Ik weet dat er een vodafone theme op zit, maar kan deze ook uitgeschakeld worden?
  2. En zal deze (voor zover inschatbaar) het 2 jaar uit gaan houden? (veel gebruik, wel netjes ermee omgaand)
1. ja
2. geen idee, hoop het wel heb hem namelijk ook voor 2 jaar bij vodafone. Iedereen verklaarde me voor gek toen ik een 2 jarig abonnement afsloot bij vodafone voor de nokia 6230, en het is nu 2 jaar later en hij werkt nog perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door Jozef Sss op 12-04-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:51:
[...]

schop B)

zet een serie thema's op je geheugen kaart, vanaf dar ga je naar bestandsbeheer en kan je ze stuk voor stuk installen, werkt hier wel.
De eerste keer moet je handmatig verbinding maken, bij mij dan. De volgende keren doet hij dit automatisch. De leadtek werkt ongeveer 8 uur volgens de handleiding als ik me goed kan herinneren.
Lijkt me sterk dat je hem niet kan gebruiken als hij in de lader zit.
gps werkt niet in lader, das best bagger. Heb ook de leadtek, valt me vies tegen.

[ Voor 36% gewijzigd door Martinus op 12-04-2006 22:38 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Heeft iemand van jullie de Nokia 6280 al getest/gezien/geprobeerd? Beter/slechter dan N70? (gewoon benieuwd) laat maar zitten, geen symbian software. dan houdt het wat mij betreft al op..

@halfkakker: simbranded modellen zijn stuk voordeliger, dit is natuurlijk niet voor niets. Provider hoopt dat je niet gaat switchen, na 1 jaar kun je m echter unlocken. T-Mobile is mijns inziens het scheutigst met telefoonkortingen (al jaren)..

@ Apoe: waarom zouden ze een update maken op deze telefoon? Nieuwere generatie staat al weer te wachten aan de poorten van productie.

@fxpmaster: firmware updates gebeuren altijd in een servicepunt aangezien er van alles mis kan gaan en de klant anders voor eigen klungeligheid kan opdraaien. Ik hoorde dat ze de telefoon alleen kunnen updaten wanneer er problemen zijn met de huidige versie, hou er dus rekening mee dat als je komt zonder problemen je gewoon weggestuurd kunt worden! (nokia betaalt voor tel. update aan servicepunt) Bedenkt/Focus op een duidelijke klacht wanneer je toch een nieuwere versie wilt.

@wd200: GPS met draad zijn niet geschikt voor telefoons. Bluetooth is universele 'taal' en daarom werkt het (pairen) ook.

@Jozef sss & anderen: 100 euro betalen voor een Leadtek muis? Ik vind dat toch wel licht overpriced.

@martinbraun: Connectieprobleem kan inderdaad van alles zijn. Bluetooth niet goed ingesteld op pc of telefoon, bluetoothontvanger werkt niet goed, bluetooth verzender in tel. is kapot, etc.

@Ros1982: Ben blij dat de navigatie met de adapt het zo wel doet, met mijn oasis media (adapt-rip) stottert tomtom ook zonder headset/speaker/carkit als een dolle.

[ Voor 4% gewijzigd door Harrie_ op 13-04-2006 01:15 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:37:
gps werkt niet in lader, das best bagger. Heb ook de leadtek, valt me vies tegen.
Ik heb ook de Leadtek en die zit standaard in de lader in m'n auto, staat altijd aan en krijg gewoon altijd verbinding. Heb je de Leadtek 9553?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen enkele reactie gekregen op het onderstaande, hierbij dus nog een keertje:

Wie kan mij vertellen of de Datakabel (CA-27) van de carkit CK-7W rechtstreeks is aan te sluiten op de N70. Ik kan dan de telefoonhouder CR-39 aanschaffen en de datakabel handmatig iedere keer aansluiten, zodat de N70 toch in de auto in de houder wordt opgeladen. Verder hoef ik dan ook geen gebruik te maken van de bluetooth functie. Spaart batterij.

Ik heb gezien dat Brodit ook een actieve houder kan leveren voor de N70? Indien je deze houder aansluit met de CA-27 datakabel schakelt de telefoon dan automatisch over op het carkitprofiel? Oftwel gaat het geluid dan via de speaker van de CK-7W?

graag reacties hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]McLatey schreef op donderdag 13 april 2006 @ 01:06:
[s]
McLatey schreef op donderdag 13 april 2006 @ 01:06:
[s]
@Ros1982: Ben blij dat de navigatie met de adapt het zo wel doet, met mijn oasis media (adapt-rip) stottert tomtom ook zonder headset/speaker/carkit als een dolle.
Ik had gister ook diverse problemen met TomTom. GPS Apparaat kon niet gevonden worden.
Omdat ik morgen een aantal dagen weg ga en tomtom veel nodig hebt wil ik dat alles goed werkt.
Ik heb gehoord dat het het met een Sirf III GPS muis opgelost moet zijn? Is de Adapt AD-700 dan een optie of kan ik dan beter gaan voor de originele TomTom muis met Sirf III?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:38

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:41:
Nog geen enkele reactie gekregen op het onderstaande, hierbij dus nog een keertje:

Ik heb gezien dat Brodit ook een actieve houder kan leveren voor de N70? Indien je deze houder aansluit met de CA-27 datakabel schakelt de telefoon dan automatisch over op het carkitprofiel? Oftwel gaat het geluid dan via de speaker van de CK-7W?

graag reacties hierop.
Dit kan ik je zeer binnenkort vertellen, ik heb net zo'n actieve houder besteld. (en een AD700 :) )
Wat ik ervan begrepen heb, is dat aan de houder ook een rij pinnetjes zitten die verbinding maken met je telefoon. Die zou dus op het carkit profiel moeten gaan.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teacher schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:50:
[...]

Dit kan ik je zeer binnenkort vertellen, ik heb net zo'n actieve houder besteld. (en een AD700 :) )
Wat ik ervan begrepen heb, is dat aan de houder ook een rij pinnetjes zitten die verbinding maken met je telefoon. Die zou dus op het carkit profiel moeten gaan.
Teacher,weet jij of de AD700 wel goed werkt icm met een N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decon Frost schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:53:
Weet je wat ik me afvraag.. welke gps ontvanger nu het beste in de bergen of op zee werkt. Tuurlijk zijn er grenzen. Maar een vereiste die ik toch zeker wel stel aan mijn gps ontvanger is dat ik in de ardennen in het bos onder een aantal taken toch nog wel de weg terug naar huis kan vinden.

Ik hike nogal eens wat hier een over de grenzen en had gehoopt dat ik straks mijn garmin als backup kan houden voor als mijn telefoon leeg is oid.

weet iemand hier goede type's voor?
GPS ontvangers werken toch overal (behalve in tunnels en zo). Als de satalieten "zichtbaar" zijn moet hij het gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net naar Informatique genavigeert met mijn N70 icm met Adapt AD-300 en heb de flitspalen en andere POI's uitgezet. Nu werkte het perfect en de stemmen via mijn carkit waren nu perfect! Omdat ik toch onderweg was naar Informatique om juist een nieuwe GPS muis te halen van TomTom zelf heb ik deze toch maar gekocht. Heb deze maar gelijk geprobeerd voor op de terugweg en ik had overal volledig ontvangt en hij werkt ook perfect! Voor het eerst dat TomTom nu ook iets aan mij verdient :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik weet niet of het al langsgekomen is maar vodafone heeft de rechten van het voetbal voor mobiele kanelen (o.i.d.)

zie: http://voetbal.vodafone.nl/

nou staat erbij dat die ook voor niet vadafone abbo's is. Nu heb ik zelf Orange en ik heb hier eventueel wel oren naar. Maar is er iemand die al gebruikt maakt van deze dienst (o.i.d.) en kan meer vertellen hoe ze dat gaan doen bij niet vodafone klanten :? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze UMTS kunnen gebruiken bij abbonees van andere providers.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:16:
[...]

GPS ontvangers werken toch overal (behalve in tunnels en zo). Als de satalieten "zichtbaar" zijn moet hij het gewoon doen
offtopic:
ja maar met een aantal bomen erboven kan het al 3 a 4 satelieten schelen. en dat is toch zo'n 4 meter nauwkeurigheid. klinkt weinig maar je raad wel wat er gebeurd als je in een kloof staat met nog een stel bomen om je heen..... Ik heb verschillende portable gps systemen geprobeerd en die van Garmin wil dan nog vaak het beste zijn. maar de chipset en antene combi die daar in zit is niet terug te vinden in BT muizen. Blijkbaar is de Syrius III chipset (zoals in TOM TOM BT muis) het beste op BT muizen gebied, maar ik kan niet al te veel informatie vinden, de meeste discusies gaan vaak over of dat ze werken met de gsm....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Wat ik grappig vind is dat mensen veel vragen of de mobiel het wel 2 jaar "uit zal houden". Kom op mensen het is een Nokia. Ik heb hier cheape prepaid samsung telefoontjes die het naar 5 jaar zeer intensief gebruik nog gewoon perfect doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

erm helaas moet ik zeggen dat NOKIA wel degenlijk een heleboel qualitijd verloren heeft net zoals....sony

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:34:
[...]

Ik heb ook de Leadtek en die zit standaard in de lader in m'n auto, staat altijd aan en krijg gewoon altijd verbinding. Heb je de Leadtek 9553?
euh jah? en nu?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57
kent iemand de Nokia service point in nijkerk? hoe doen ze het daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:54:
[...]

Teacher,weet jij of de AD700 wel goed werkt icm met een N70?
Ik ga er van uit van wel, maar ook dát vertel ik je met een weekje ofzo :)
Ik moet even wachten totdat de IA spulletjes geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of en zo ja, hoe je het opstart geluid kan uitzetten? Ik stoor me er een beetje aan elke morgen.

Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon je tel. aanlaten :P

Ik heb wel eens dat als ik een foto wil bewerken op mijn phone dat hij een fout geeft bij het laden van de afbeelding. Iemand een oplossing voor dit?

Ik heb ook een probleem met MP4-bestanden afspelen. Ik maak met ImTOO converter een MP4 bestand aan van bijv. een avi bestand het mp4 bestand geef ik aan dat hij een resolutie moet hebben van 352x288 pixels en een codec Meg4 en dan staat er ergens ook nog CIF of QCIF, maar als ik dit video bestand dan op mijn phone zet zegt ie kan "mediabestand niet afspelen" iemand een oplossing? Ik wil geen 3gp bestand want die kwaliteit is niet zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb net m'n N70 binnen en vraag me af waarvoor dat ledje is aan de bovenkant (links van de tekst N70). Het brand nooit en ik zie ook nergens een optie voor dat ding. Wat is de functie van dat ding?

Ook heb ik af en toe last van vastlopers als ik de standaardbrowser gebruik. Volgens mij komt dit door oude firmware, kan dat kloppen? Mijn versie is 3.0546.2.3 (18-11-05) RM-84. Is er inmiddels al een mogelijk om dit zelf te updaten? Of moet je daarvoor nog steeds naar een servicepunt?

Mvg,

Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:15:
Hallo iedereen,

Ik heb net m'n N70 binnen en vraag me af waarvoor dat ledje is aan de bovenkant (links van de tekst N70). Het brand nooit en ik zie ook nergens een optie voor dat ding. Wat is de functie van dat ding?

Ook heb ik af en toe last van vastlopers als ik de standaardbrowser gebruik. Volgens mij komt dit door oude firmware, kan dat kloppen? Mijn versie is 3.0546.2.3 (18-11-05) RM-84. Is er inmiddels al een mogelijk om dit zelf te updaten? Of moet je daarvoor nog steeds naar een servicepunt?

Mvg,

Arie
Lees eens voor de grap dit hele draadje door... Al je vragen zijn daar al in beantwoord....

1. Dat is geen LED maar een lichtsensor, afhankelijk van je omgeving licht past je display en je toetsenbord verlichting zich aan qua sterkte of schakelt zich uit als er genoed licht is...

2. Alleen updaten bij servicepunten.... Ff googlen en je kan ze zelf wel vinden.... Of lees draadje ff door, laatste versie is 5.nog wat dus je hebt oudere firmware. Maar ik ondervind zelf nauwelijks problemen met die firmware die jij hebt, ik heb dezelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ledje meet omgevingslicht als je in de zon staat gaat de verlichting van je display uit, als je in het donker staat gaat ie aan en daartussen half verlichting e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet ook niet of dit al geweest is maar:

Alle nokia service points zijn opgeheven. Ik ben zelf al geweest in rotterdam, daar was hij weg. Toen ben ik naar den haag geweest, en ook daar weg. Toen wist iemand van belcompagny mij te vertellen dat er nog maar 1 nokia service point is in heel nederland, en die zit in den haag, ergens bij de uithof. En de naam van het "bedrijf" heet iets met 2000. Dus nieteens iets met nokia erin ofzo ...
|:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:03:
ik weet ook niet of dit al geweest is maar:

Alle nokia service points zijn opgeheven. Ik ben zelf al geweest in rotterdam, daar was hij weg. Toen ben ik naar den haag geweest, en ook daar weg. Toen wist iemand van belcompagny mij te vertellen dat er nog maar 1 nokia service point is in heel nederland, en die zit in den haag, ergens bij de uithof. En de naam van het "bedrijf" heet iets met 2000. Dus nieteens iets met nokia erin ofzo ...
|:(
Dat strookt totaal niet met de informatie op http://nokia.nl/nl/support/serviceP.html?cn=nl&re=0 . Er zit er inderdaad geen in Rotterdam volgens die lijst, en in Den Haag zit inderdaad Digital Mobile Systems 2000.

Dus... lijkt mij niet dat alle punten zouden zijn opgeheven. Meneer van de Belcompany is een beetje verkeerd ingelicht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

De mensen bij belcompany zeggen wel vaker "vreemde dingen" :P prutsers daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit ook een service point in Haarlem, in de grote houtsraat (phone House)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Laatst online: 15-09 19:52
Heeft iemand ervaring met die hi-speed geheugen kaarten ?

http://www.4memory.nl/product_info.php?products_id=245

1GB MMCmobile (RS-MMC Dual Voltage High Speed) 20 MB/s Read, 15MB/s Write
Compatible with all digital cameras, digital music players, mobile phones such as
-Nokia SmartPhones 6630, 6680, 6681, 6682, N70, N90, E60 and Vodafone 702NK

Ik hoor graag of iemand weet of dit vlotter is dan een standaard Kingston kaartje en het prijskaartje het waard is voor € 79,00 ipv van de € 45 voor een kingston

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met ControlFreak?
Ben zover dat ik "connected" in m`n scherm zie staan... maar daar blijft het ook bij :?
Zou ik nu een lijst met services moeten krijgen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:50:
Weet iemand of en zo ja, hoe je het opstart geluid kan uitzetten? Ik stoor me er een beetje aan elke morgen.

Dank je
Helaas dat kan dus niet. Vind het zelf ook irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In profiel stil staat het uit. Dus dat profiel activeren en aanpassen aan je behoeften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 01:07:
In profiel stil staat het uit. Dus dat profiel activeren en aanpassen aan je behoeften.
Dan zou je altijd je profiel op 'stil' moeten zetten als je je telefoon uitschakeld.
Zou handiger zijn als je die intro gewoon kunt uitschakelen of verwijderen. Heb begrepen dat dit bij andere nokia typen wel altijd kon maar bij de N70 kan dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

gister ff een testrun gedaan van het noorden naar het zuiden land gereden en weer terug. Tomtom mobile werkte perfect alleen op de terug weg. viel de GPS uit.. dit kwam hoogstwaarschijnlijk omdat ik in de auto heb laten liggen en aan laten staan.. Maar voor de rest geen problemen mee gehad :)
ook het opnieuw connecten was 0,0 probleem :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankh schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 09:31:
gister ff een testrun gedaan van het noorden naar het zuiden land gereden en weer terug. Tomtom mobile werkte perfect alleen op de terug weg. viel de GPS uit.. dit kwam hoogstwaarschijnlijk omdat ik in de auto heb laten liggen en aan laten staan.. Maar voor de rest geen problemen mee gehad :)
ook het opnieuw connecten was 0,0 probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Laatst online: 17-09 15:27
jos_zwa schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:52:
Wat ik grappig vind is dat mensen veel vragen of de mobiel het wel 2 jaar "uit zal houden". Kom op mensen het is een Nokia. Ik heb hier cheape prepaid samsung telefoontjes die het naar 5 jaar zeer intensief gebruik nog gewoon perfect doen....
En je krijgt ook nog eens 2 jaar garantie!
Nou wil garantie ook niet altijd wat zeggen, ze kunnen het zo op waterschade o.i.d gooien en betalen kun je..

[ Voor 31% gewijzigd door SietzeJBL op 15-04-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het is weer eens zo laat. Ik heb dit ding nog geen week, en nu zit er al weer stof achter het scherm. Komt Nokia dan nooit eens met een oplossing voor dit probleem. Het is ook onmogelijk om de cover eraf tehalen en dan te proberen het stof te verwijderen :r :r :r

Ben ik de enige die hier last van heeft? Iemand misschien een remedy voor dit irritante probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:31:
En het is weer eens zo laat. Ik heb dit ding nog geen week, en nu zit er al weer stof achter het scherm. Komt Nokia dan nooit eens met een oplossing voor dit probleem. Het is ook onmogelijk om de cover eraf tehalen en dan te proberen het stof te verwijderen :r :r :r

Ben ik de enige die hier last van heeft? Iemand misschien een remedy voor dit irritante probleem?
Ik heb zowel bij mijn nokia 6680 (10 maanden in mijn bezit) als de N70 (3 maanden in mijn bezit) geen stof achter het scherm. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:05

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

(jarig!)
Ik heb ook altijd met bijna alle telefoons stof achter mijn scherm. Heb geen N70, maar wel een W800, 6610 en die hebben het beide. Blijkbaar is dat moeilijk te voorkomen. Heb hem altijd in mijn broekzak, daar haalt hij het stof blijkbaar vandaan. Toch jammer.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:50

Ankh

|true

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb ook altijd m'n telefoon in m'n broekzak, maar echt nog nooit stof achter het scherm gehad. Van geen enkele telefoon tot op heden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:53:
Wie kan mij helpen met ControlFreak?
Ben zover dat ik "connected" in m`n scherm zie staan... maar daar blijft het ook bij :?
Zou ik nu een lijst met services moeten krijgen ofzo?
onder plugins in winamp moet je even die plugin opzoeken en vertelen over welke poort je naar je BT connect.
en dan zou het wel moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE

:? Hoe verwijder ik de front-cover van de N70?
Klik hier voor een guide.

Pagina 1 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
nomad85 schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:59:
Ik heb ook altijd met bijna alle telefoons stof achter mijn scherm. Heb geen N70, maar wel een W800, 6610 en die hebben het beide. Blijkbaar is dat moeilijk te voorkomen. Heb hem altijd in mijn broekzak, daar haalt hij het stof blijkbaar vandaan. Toch jammer.
moet je je broek binnenste buitenwassen, geen gelul, helpt veel tegen ophopend stof, de wasmachine krijgt het daar niet weg en spaart dat in een waterluw (geen spoelmogelijkheid) gebied, dus je broekzak ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:05

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

(jarig!)
Thnx, for wasadvies. Nou ik toch bezig ben :P....en polo t-shirts, die kraagjes hou ik nooit mooi (gaan scheef hangen etc), hoe voorkom ik dat...of is het toch hier het verkeerde topic voor :+

Nee grapje, even weer ontopic. Welke applicaties gebruiken jullie het meeste op jullie N70. Ik heb er zelf geen, maar vriendin wel...ze vroeg wat voor applicaties ze nou eigenlijk kon installeren die ook echt een toevoeging hebben aan de phone. Ik koop straks de N80, maar dat zal mijn eerste symbian phone zijn, dus ik kon haar niet echt helpen.

thnx for the help, ook voor eventueel wasadvies :D

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL

Frontje is er best eenvoudig af te halen hoor, ik heb em zelf verwisseld voor een ander kleurtje..
Je moet gewoon niet te bang zijn dat je het sloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SietzeJBL schreef op zondag 16 april 2006 @ 19:25:
[...]

Frontje is er best eenvoudig af te halen hoor, ik heb em zelf verwisseld voor een ander kleurtje..
Je moet gewoon niet te bang zijn dat je het sloopt ;)
Waar kan je die frontjes zoal kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

ik had ze via ebay uit hongkong laten komen..

Zijn ze in beslag genomen door de douane |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

weet iemand een handig tooltje, of een hack/aanpassing, om een langere tijd een geluid te kunnen recorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:35:
[...]

heb suikerklontje geprobeerd en bij mij kwamen er gewoon krasjes achter hoor..
Je moet ook gewoon displex gebruiken....alles pats poef weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:07:
[...]

Waar kan je die frontjes zoal kopen?
Ik heb ze via eBay besteld, kwamen wel uit Hongkong, maar voor 8,01 had ik een frontje (0,01 biedprijs en 8 euro verzendkosten ;))
teacher schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:52:
ik had ze via ebay uit hongkong laten komen..

Zijn ze in beslag genomen door de douane |:(
Bij mij zijn ze wel gewoon door de Douane gekomen (2x zelfs :?)

[ Voor 23% gewijzigd door SietzeJBL op 17-04-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn ze ook al heeel vaak door de douane gekomen. Op de laatste (een zwarte voor de N70, erg mooi) stond doodleuk "birthday gift" hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:57
v5.0609.2.0.1 firmware heb ik als een exe file...

is ff testen wat ik er mee kan..

iemand interesse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 16-09 11:03
ja hiero!! post de link anders... dan hebben de mensen die het willen er wat aan :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

D3LTA schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:01:
v5.0609.2.0.1 firmware heb ik als een exe file...

is ff testen wat ik er mee kan..

iemand interesse ?
Je kunt zelf geen nieuwe firmware installeren...
En wanneer je het al zou doen, verloopt de garantie van je telefoon.
Nokia houdt bij welke firmware je op je tel. hebt, dus doe niet zo dom en ga gewoon naar de specialist. :O

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:57
Zeg ook niet dat ik hem zelf ga flashen geef alleen aan dat ik je firmware heb, voor mensen die er wel is naar willen kijken.

stuur me mailtje op mail2d3lta (at) gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Zo ik heb ook eindelijk mijn n70 binnen. Wat een vet ding zeg! ik moet zeggen dat ie ook lekker in de hand ligt. Ik heb een unbranded versie met firmware 3.xxxx gekregen.

Nu wilde ik meteen tomtom proberen en ja hoor, net zoals bij iedereen valt de verbinding tussen mijn bluetooth GPS om te paar minuten weg. :( echt jammer. Dan maar route66 dacht ik, maar ook hierbij valt de verbinding om de haverklap weg, alleen merk je het niet zo snel met route66. Het beeld blijft onder het rijden dan gewoon even hangen en gaat later weer verder.

Zo snel mogelijk dus updaten naar 5.xxx en hopen dat de problemen opgelost zijn.

Nog een vraagje: Toen ik mijn phone gisteren rebootte, merkte ik dit ik ineens aan heel ander lettertype had. Het lettertype waar "vodafone" en je snelkopellingen onderin o.a. mee geschreven zijn. Ik kreeg het met geen mogelijkheid meer terug op het oude font. Thema's geinstalled en er weer af gegooid, terug naar fabrieksinstelling --> niks helpt.

Nu vond ik op crazyworld een tutorial hoe je je eigen lettertype kan installeren en hier uiteindelijkl een .gdr file van kan compilen. Ik heb een gdr file gedownload en met behulp van FExplorer in de system\fonts map gezet van mijn phone zelf en ja hoor, ik had een ander veel mooier lettertype.
Ik las ook dat je je oude lettertype weer terug kon krijgen door gewoon de fonts map in je system folder van de phone zelf te wissen. Dit has als gevolg dat ik het verkeerde lettertype weer terug kreeg. Het lijkt wel of het normaal lettertype (default) gewoon corrupt is ofzo.

Weet iemand hoe ik toch weer mijn oude lettertype terug kan krijgen, of weet iemand wat het normale lettertype is zodat ik zelf een .gdr file kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heyz
ik heb 2 vraagjes

1 via bluetooth kan ik van elke telefoon iets ontvangen maar verzenden naar andere telefoons lukt niet dan geeft ie aan geen verbinding, terwijl mn bluetooth wel aanstaat.

2 ik heb met mn N70 een filmpje gemaakt maar ik ben vergeten t geluid uit te zetten en dat is nu alleen ruis wat je hoort, is er n tooltje waarmee ik bij MP4 bestanden het geluid kan wissen?

bedankt.

ik heb Tmobile N70
software versie: V2.0539.1.2
19-10-05
RM-84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
jos_zwa schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:34:.

Nu wilde ik meteen tomtom proberen en ja hoor, net zoals bij iedereen valt de verbinding tussen mijn bluetooth GPS om te paar minuten weg. :( echt jammer. Dan maar route66 dacht ik, maar ook hierbij valt de verbinding om de haverklap weg, alleen merk je het niet zo snel met route66. Het beeld blijft onder het rijden dan gewoon even hangen en gaat later weer verder.

Zo snel mogelijk dus updaten naar 5.xxx en hopen dat de problemen opgelost zijn.
Het schijnt dat wanneer je de receiver in 'flight-mode' zet (profiel) dat je dan geen problemen hebt met wegvallen.
Alleen in flight-mode is je gsm zenden/ontvangen uitgeschakeld.
Versie 5.xxxx schijnt het probleem nog steeds net verholpen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

wat voor gps module heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.. ik heb Kingston MMC+/1GB 1024 MB en een GPS ontvanger van Oasis-Media.
Zijn deze compatible met de N70?
Mijn N70 wordt 1 dezer dagen geleverd.
(via rinkel.nl bij een t-mobile flex 20 abbo)
Bij Rinkel nemen ze trouwens de telefoon niet op :(

Beetje stom dat ik eerst mijn GPS ontvanger bestelde en daarna pas keek of die compatible is met de N70.
Maar dat is mogelijk nog wel te ruilen, maar dan moet ik het dus wel even zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

een adapt300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Artwido schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:08:
[...]

Het schijnt dat wanneer je de receiver in 'flight-mode' zet (profiel) dat je dan geen problemen hebt met wegvallen.
Alleen in flight-mode is je gsm zenden/ontvangen uitgeschakeld.
Versie 5.xxxx schijnt het probleem nog steeds net verholpen te hebben.
flight mode? wat bedoel je precies? in route66 in flight mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

"offline" mode :)
Wordt ook wel flight mode genoemd, omdat je in het vliegtuig je phone niet 'aan' mag hebben.

Dus op 't knopje bovenop je phone drukken dan "offline" kiezen.

[ Voor 46% gewijzigd door admiral866 op 18-04-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
Hoever zijn jullie trouwens bij SNAKE?

Ik ben bij level absoluut (36)!
En als topscore: 229860 in level 15 in 749 sec.

En ik kom niet verder...

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
topscore is 370295 tot en met level 20 in 1196 sec.
Echter ben nog niet voorbij level 23..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Guevara_ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:44:
topscore is 370295 tot en met level 20 in 1196 sec.
Echter ben nog niet voorbij level 23..
zijn er ook geheime codes (dmv toestcombinaties) zoals bij snake 1?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.