Heeft iemand van jullie de Nokia 6280 al getest/gezien/geprobeerd? Beter/slechter dan N70? (gewoon benieuwd) laat maar zitten, geen symbian software. dan houdt het wat mij betreft al op..
@halfkakker: simbranded modellen zijn stuk voordeliger, dit is natuurlijk niet voor niets. Provider hoopt dat je niet gaat switchen, na 1 jaar kun je m echter unlocken. T-Mobile is mijns inziens het scheutigst met telefoonkortingen (al jaren)..
@ Apoe: waarom zouden ze een update maken op deze telefoon? Nieuwere generatie staat al weer te wachten aan de poorten van productie.
@fxpmaster: firmware updates gebeuren altijd in een servicepunt aangezien er van alles mis kan gaan en de klant anders voor eigen klungeligheid kan opdraaien. Ik hoorde dat ze de telefoon alleen kunnen updaten wanneer er problemen zijn met de huidige versie, hou er dus rekening mee dat als je komt zonder problemen je gewoon weggestuurd kunt worden! (nokia betaalt voor tel. update aan servicepunt) Bedenkt/Focus op een duidelijke klacht wanneer je toch een nieuwere versie wilt.
@wd200: GPS met draad zijn niet geschikt voor telefoons. Bluetooth is universele 'taal' en daarom werkt het (pairen) ook.
@Jozef sss & anderen: 100 euro betalen voor een Leadtek muis? Ik vind dat toch wel licht overpriced.
@martinbraun: Connectieprobleem kan inderdaad van alles zijn. Bluetooth niet goed ingesteld op pc of telefoon, bluetoothontvanger werkt niet goed, bluetooth verzender in tel. is kapot, etc.
@Ros1982: Ben blij dat de navigatie met de adapt het zo wel doet, met mijn oasis media (adapt-rip) stottert tomtom ook zonder headset/speaker/carkit als een dolle.
[
Voor 4% gewijzigd door
Harrie_ op 13-04-2006 01:15
]