Sterker nog, ik heb mijn T-mobile N70 nu 2 weken en ze lieten mij zien dat er geen simlock op zit. Ze vertelden mij dat de grootste fout is dat de mensen er vanuit gaan dat ze gelocked zijn. Ik had dus geen SIMlock:PMacer schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:14:
Zit je simlock er nu nog steeds op??
Verwijderd
Ik heb een N70 van T-mobile, tomtom 5.2 en een Oasis BT muisje. Ik heb vrijdag de nieuwste firmware in de telefoon laten flashen maar heb nog steeds problemen dat tomtom soms zeurt dat er "geen GPS apparaat" is. Volgens mij gaat of tomtom of de telefoon soms in een soort slaapstand. Ik had al ontdekt dat als ik, zodra de melding komt van "geen GPS apparaat" , even naar het GPS menu in tomtom al genoeg was om hem weer actief te krijgen. Nu heb ik ontdekt dat even 5 sec door het menu van tomtom al genoeg is om tomtom de muis weer te laten vinden.
Iemand enig idee ofdat er iets in een slaapstand kan geraken? soms gaat het half uur goed, dan weer iedere 2-3 minuten fout, even bladeren en het werkt weer.
Iemand enig idee ofdat er iets in een slaapstand kan geraken? soms gaat het half uur goed, dan weer iedere 2-3 minuten fout, even bladeren en het werkt weer.
Dat is wel mooi! Maar op die van Vodafone zit helaas wél een sim lockVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:56:
[...]
Sterker nog, ik heb mijn T-mobile N70 nu 2 weken en ze lieten mij zien dat er geen simlock op zit. Ze vertelden mij dat de grootste fout is dat de mensen er vanuit gaan dat ze gelocked zijn. Ik had dus geen SIMlock:P
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
het volgende vroeg ik mij af,
Als ik verbinding maak met vodafoon live, komt er in mijn connection manager te staan dat ik een vodafoon live verbinding heb... goed dus. Nu sluit ik de brouwer af en ga weer naar mijn connection manager en zie dat ik nog steeds een verbinding heb met vodafoon live !? Blijf ik nu een betaalde of een onbetaalde verbinding houden? ik weet dat je alleen betaald waneer je data ontvangd en verzend, maar doet hij dat ook waneer die verbinding dus ongebruikt open staat?
Als ik verbinding maak met vodafoon live, komt er in mijn connection manager te staan dat ik een vodafoon live verbinding heb... goed dus. Nu sluit ik de brouwer af en ga weer naar mijn connection manager en zie dat ik nog steeds een verbinding heb met vodafoon live !? Blijf ik nu een betaalde of een onbetaalde verbinding houden? ik weet dat je alleen betaald waneer je data ontvangd en verzend, maar doet hij dat ook waneer die verbinding dus ongebruikt open staat?
FreeReef.nl
Ik zit er STERK aan te denken om dit plaatje ook aan te schaffen, je kunt er ZO veel mee.
Ik kwam nog wat tegen in dit topic over tom tom en route 66. Hoe gaat dat dan? Want er zit toch geen gps ontvanger in?(hoop ik, anders val ik van mijn stoel namelijk)
Ik kwam nog wat tegen in dit topic over tom tom en route 66. Hoe gaat dat dan? Want er zit toch geen gps ontvanger in?(hoop ik, anders val ik van mijn stoel namelijk)
Blijf rustig zitten, die zit er niet in inderdaad. Ik vertel het effe heel officieel. Op de site van TomTom kun je het programma aanschaffen en dan heb je de keuze of je wel of niet een GPS-muis bij wil. Je kunt ook een eigen GPS-muis gebruiken die compatibel is met TomTom Mobile.MauriX schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:39:
Ik zit er STERK aan te denken om dit plaatje ook aan te schaffen, je kunt er ZO veel mee.
Er zijn wel mensen die hier route 66 hebben draaien, maar toch aanzienlijk minder dan TTM. Neem aan dat dat op vergelijkbare wijze gaat.
Verwijderd
ok,
voor de mensen die graag hun firmware willen updaten.
Ga niet naar phc-telecom in eindhoven!
Ik hoorde van verschillende mensen dat ze daar erg goed zijn met telefoons slopen(nadat ik hem naar phc had gebracht)
ik had vorige week mn N70 daar gebracht voor een firmware update, en dat zou 2 werkdagen duren.
Na niks gehoord te hebben ben ik zelf aan het bellen gegaan.
Wat bleek dus dat ze de telefoon hebben opgestuurt want er bleek een beschadeging op te zitten( wat ik mezelf afvraag is dat het toestel 2 weken oud is en niks heeft geleden)en de firmware flashen was natuurlijk ook mislukt
Ik hoorde van verschillende mensen dat ze daar erg goed zijn met telefoons slopen(nadat ik hem naar phc had gebracht)
ik had vorige week mn N70 daar gebracht voor een firmware update, en dat zou 2 werkdagen duren.
Wat bleek dus dat ze de telefoon hebben opgestuurt want er bleek een beschadeging op te zitten( wat ik mezelf afvraag is dat het toestel 2 weken oud is en niks heeft geleden)en de firmware flashen was natuurlijk ook mislukt
Vandaag dan toch maar mijn N70 besteld op gsm.nl. Ik kon of gratis de N70 van vofafone UMTS simlocked krijgen of voor 50 euro de N70 "normaal" van nokia i.c.m. mijn abbo. Heb dus maar die 50 euro betaald en krijg een unbranded versie nu. Heb een goed gevoel over de combi N70 - TT5.2 en mijn ADAPT300
hopelijk krijg ik hem snel 
Wat verkopers ook allemaal wel niet lullen tegenwoordig: Uww? firmware? die kun je gewoon van de nokia site downloaden en flashen met je bijgeleverde USB kabel hoor... Garantie heb je dan nog gewoon.. (belcompany) yeah right....
Wat verkopers ook allemaal wel niet lullen tegenwoordig: Uww? firmware? die kun je gewoon van de nokia site downloaden en flashen met je bijgeleverde USB kabel hoor... Garantie heb je dan nog gewoon.. (belcompany) yeah right....
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Eeeeh, even een korte vraag voordat ik doorpak. Ik kan via t-mobile me abo verlengen met een jaar, en dan kost mij die n70 60 euro. Ik wil dit wel doen, maar heeft iemand enig idee of het dan zo'n t-mobile telefoon wordt? En wat zijn de nadelen hiervan? Behalve dat hij alleen op tmobile gelocked is, want daar heb ik poep aan.
Verwijderd
Een vriend van me heeft het gedaan. Hij heeft nu 2 T-Mobile logos op zijn telefoon. Tjha... je moet er van houden..MauriX schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:45:
Eeeeh, even een korte vraag voordat ik doorpak. Ik kan via t-mobile me abo verlengen met een jaar, en dan kost mij die n70 60 euro. Ik wil dit wel doen, maar heeft iemand enig idee of het dan zo'n t-mobile telefoon wordt? En wat zijn de nadelen hiervan? Behalve dat hij alleen op tmobile gelocked is, want daar heb ik poep aan.
Die logo's zijn er natuurlijk meteen van af bij mij, alleen de menu toets kan ik niet vervangen.
Verder staat er wat voorgeinstalleerde Tmobile crap op, niets wat je niet kan verwijderen of uit kan zetten.
Verder staat er wat voorgeinstalleerde Tmobile crap op, niets wat je niet kan verwijderen of uit kan zetten.
Wise enough to play the fool
ok weet ik even genoeg. Die menu knop heb ik poep aan. Merci gasten!
Ik kan de firmware nergens vinden op de nokia site? Of zie ik iets over het hoofd?jos_zwa schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:06:
Nou je ziet over het hoofd hoe goed het advies van die winkel was, zoals Jos al aangaf. Het is natuurlijk waanzin dat je die firmware zomaar kan downloaden, daarvoor moet je toch echt naar de winkelJozef Sss schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:28:
[...]
Ik kan de firmware nergens vinden op de nokia site? Of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
ik had eerst een motorola v525 en daarop zat een optie om je berichten menu te locken met een wachtwoord... is dat ook mogelijk met de n70 ?
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
Even voor de gene die Wolfenstein 3D spelen.
Je kunt de Cheat code LIM gebruiken.
Druk tijdens het spelen 4 5 6 tegelijk in. En je krijg 100% health 99 kogels alle wapens en de goude en zilvere sleutel.
Kun je dat T-Mobile logo van het ijzere voor frontje ook verwijderen met nagellak remover?
Je kunt de Cheat code LIM gebruiken.
Druk tijdens het spelen 4 5 6 tegelijk in. En je krijg 100% health 99 kogels alle wapens en de goude en zilvere sleutel.
Kun je dat T-Mobile logo van het ijzere voor frontje ook verwijderen met nagellak remover?
Ik kan niet springen in doom hoe zou dat kunnen?
[ Voor 13% gewijzigd door Jozef Sss op 03-04-2006 18:45 ]
Verwijderd
Dat was toen nog niet uitgevondenJozef Sss schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:45:
Ik kan niet springen in wolfenstein hoe zou dat kunnen?
Verwijderd
Ik ben ook bij een NSP in Eindhoven geweest (op de Hoogstraat) Precies 't zelfde verhaal. Ik wilde 'm laten flashen. Na enkele dagen toch maar gebeld, en hij bleek naar Nokia Nederland te zijn gestuurd. Na drie weken kreeg ik 'm eindelijk weer terug met de oude firmware. EIKELS!Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:03:
Verwijderd
Hier in Arnhem bij Gami kon ik erop wachten, 15 minuten met een lekker bakkie koffie erbij:PVerwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:03:
ok,
Kan niet springen in doom bedoel ik. Mijn fout
Verwijderd
doom werkt niet bij mij, data files are missing
terwijl ik ze in goede volgorde heb geinstallerd
Heb je wel een wad bestand op je kaartje gezet? Als het goed is vraagd Doom bij het opstarten of hij dit bestand moet gebruiken.
Verwijderd
Mapje aanmaken met daarin de Doom .Wads het programma zoekt er als het goed is zelf na.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:40:
doom werkt niet bij mij, data files are missingterwijl ik ze in goede volgorde heb geinstallerd
Kun je vergeten vrees ik. Ook veel mee geexperimenteerd, maar 't lukt niet met die Oasis. Uiteindelijk omgeruild voor de originele Tomtom Sirf-III muis. Wel duur, maar werkt zonder problemen. Zie ook: http://www.allaboutsymbia...thread.php?t=42665&page=8Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:10:
Ik heb een N70 van T-mobile, tomtom 5.2 en een Oasis BT muisje. Ik heb vrijdag de nieuwste firmware in de telefoon laten flashen maar heb nog steeds problemen dat tomtom soms zeurt dat er "geen GPS apparaat" is. Volgens mij gaat of tomtom of de telefoon soms in een soort slaapstand. Ik had al ontdekt dat als ik, zodra de melding komt van "geen GPS apparaat" , even naar het GPS menu in tomtom al genoeg was om hem weer actief te krijgen. Nu heb ik ontdekt dat even 5 sec door het menu van tomtom al genoeg is om tomtom de muis weer te laten vinden.
Heb vandaag de nieuwe firmware gehaald en laten installeren, hij bevalt me prima moet ik zeggen. Vooral de camera opstart tijd is het eerste wat mij opviel. Als je het klepje nu openschuift kan je vrijwel meteen een pic schieten.
[ Voor 4% gewijzigd door Marf0rz op 03-04-2006 22:42 ]
If you can't beat them, buy them !
Verwijderd
bij jezelf in de winkel gedaan? en is er al een nieuwe firmware voor tmobile?? dan kom ik wel ff langs in leiden Marf0rzMarf0rz schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:42:
Heb vandaag de nieuwe firmware gehaald en laten installeren, hij bevalt me prima moet ik zeggen. Vooral de camera opstart tijd is het eerste wat mij opviel. Als je het klepje nu openschuift kan je vrijwel meteen een pic schieten.
die marforz kom ik ook overal tegen he....eerst heeft hij hetzeflde geluidssysteem (z5500...geweldige overwinning
)
vervolgens zit ik naar mijn telefoon opvolger te zoeken, springt die weer naar boven.....of ik nu kijk naar de N70 of N80 fora
Die marforz...gekker snuiter
vervolgens zit ik naar mijn telefoon opvolger te zoeken, springt die weer naar boven.....of ik nu kijk naar de N70 of N80 fora
Verwijderd
Kan je gewoon de winkel instappen en je telefoon laten flashen?
of moet je er een reden voor hebben?
een defect ofzo
een defect ofzo
Zover ik gelezen heb hier, kun je naar de nokia centra gaan en het daar voor naks laten doen. Hoeft geen reden voor te zijn.
Ik zit nog te twijfelen tussen de N70 en een 6680. Buiten de mindere camera van de 6680, kan iemand mij vertellen waarom ik de N70 zou moeten nemen en vooral de 6680 niet?
Ik heb het een en ander uitgezocht, maar het zijn (IN MIJN OGEN
) bijna dezelfde telefoons. Toch?
Ik zit nog te twijfelen tussen de N70 en een 6680. Buiten de mindere camera van de 6680, kan iemand mij vertellen waarom ik de N70 zou moeten nemen en vooral de 6680 niet?
Ik heb het een en ander uitgezocht, maar het zijn (IN MIJN OGEN
Als je goed dit topic doorleest kun je zien dat dat niet hoeft en kan je gewoon nieuwe firmware aanvragen. Je telefoon wordt dan in reparatie aangemeld, dit duurt ongeveer 1 tot 2 uurtjes.Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:35:
Kan je gewoon de winkel instappen en je telefoon laten flashen?
een defect ofzo
nomad !nomad85 schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:48:
die marforz kom ik ook overal tegen he....eerst heeft hij hetzeflde geluidssysteem (z5500...geweldige overwinning)
@sjeffie22
tmobile heeft de nieuwe firmware nog niet.
@MauriX
Voor de N70 gaan. Mijn collega die hier op dit moment 2 meter van me vandaag zit heeft de 6680 ook, maar in principe is de N70 in elke opzicht verbeterd. Ook de camera bijv. maar qua design ook. De 6680 is nou niet bepaald mooier te noemen en is zelfs nog iets forser.
[ Voor 23% gewijzigd door Marf0rz op 04-04-2006 10:05 ]
Nieuwere Symbian versie. Altijd doen.MauriX schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:58:
Zover ik gelezen heb hier, kun je naar de nokia centra gaan en het daar voor naks laten doen. Hoeft geen reden voor te zijn.
Ik heb het een en ander uitgezocht, maar het zijn (IN MIJN OGEN) bijna dezelfde telefoons. Toch?
Vind T9 woordenboek wel slechter van de N70 (heb beide gehad). Maar goed, dat is 'm snel bij geleerd.
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Sooo, ik heb de T-Mobile branded versie net 1 maandje...
En er staat bij mij 2.0539.1.2 als firmware op! Best laag eigenlijk als we nu al bij 5 zoveel zitten, weet iemand welk Nokia sevice punt er in rotterdam zit die betrouwbaar is?? Volgens mij ergens in Rotterdam of zo...
Er zat altijd een nokia store op de lijnbaan, maar das nu Belcompany geworden... En wat is de nieuwste versie van T-Mobile firmware?? Geen 5 toch?
En er staat bij mij 2.0539.1.2 als firmware op! Best laag eigenlijk als we nu al bij 5 zoveel zitten, weet iemand welk Nokia sevice punt er in rotterdam zit die betrouwbaar is?? Volgens mij ergens in Rotterdam of zo...
Er zat altijd een nokia store op de lijnbaan, maar das nu Belcompany geworden... En wat is de nieuwste versie van T-Mobile firmware?? Geen 5 toch?
Alles klokie?!
Idd gevonden bij mij in Hoogvliet zelfs...pjlgt schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:04:
Servicepoint kun je zo opzoeken via de nokia site
Maar.... Ik heb dus 2.0539.1.2 als firmware, nu vertelde die kerel dat er nog geen nieuwe T-Mobile branded firmware was! Dus ik T-Mobile gebeld die me heeft doorgeschakeld naar Nokia in Belgie, daar vertelde een aardig vrouwke me dat de nieuwste firmware dateert van 22 maart 2006 en is 6.0609.2.0.1.
Ik weer die dealer gebeld en de nieuwste die hij had was 5.9 nog wat en zo... En daar moest ik dus € 25 voor neerleggen!
Is dit de normale gang van zaken??
Alles klokie?!
Verwijderd
En weet je misschien ook hoe je het geluid kan uitzetten dat je hoort bij het opstarten?
SanderTje! schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:47:
[...]
Menu > Instrumenten > Instellingen > Telefoon > Standby-modus > Toep. actief standby
Als bepaalde features niet werken met jouw huidige firmware, moet het gewoon kosteloos geflashed worden.ReVu schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:50:
[...]
Idd gevonden bij mij in Hoogvliet zelfs...
Maar.... Ik heb dus 2.0539.1.2 als firmware, nu vertelde die kerel dat er nog geen nieuwe T-Mobile branded firmware was! Dus ik T-Mobile gebeld die me heeft doorgeschakeld naar Nokia in Belgie, daar vertelde een aardig vrouwke me dat de nieuwste firmware dateert van 22 maart 2006 en is 6.0609.2.0.1.
Ik weer die dealer gebeld en de nieuwste die hij had was 5.9 nog wat en zo... En daar moest ik dus € 25 voor neerleggen!
Is dit de normale gang van zaken??
Ook als er dus nog geen nieuwe T-Mobile firmware is??Kakaroto schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:31:
[...]
Als bepaalde features niet werken met jouw huidige firmware, moet het gewoon kosteloos geflashed worden.
Alles klokie?!
Voor diegene die het t-mobile logo willen verwijderen:
Kristalsuiker doet de trick! Of gewoon een suikerklontje. Plak wel je toetsenbord en scherm af want je wilt geen vegen op je scherm of suiker in je toetsenbord.
Je kunt er ook het logo achterop de gsm mee weghalen, dit kost alleen wat meer schuurwerk.
En het frontje blijft krasvrij!
Kristalsuiker doet de trick! Of gewoon een suikerklontje. Plak wel je toetsenbord en scherm af want je wilt geen vegen op je scherm of suiker in je toetsenbord.
Je kunt er ook het logo achterop de gsm mee weghalen, dit kost alleen wat meer schuurwerk.
Verwijderd
ondersteunt de n70 alleen mp4 video's?? heb een wma maar dat speelt hij niet af hoe moet ik dit omzetten
en nog en vraag de eigen filmpjes zijn mp4 hoe kan ik zorgen dat ik ook beeld krijg als ik deze op me pc heb staan?>(heb alleen geluid)
en nog en vraag de eigen filmpjes zijn mp4 hoe kan ik zorgen dat ik ook beeld krijg als ik deze op me pc heb staan?>(heb alleen geluid)
VLC:Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:54:
ondersteunt de n70 alleen mp4 video's?? heb een wma maar dat speelt hij niet af hoe moet ik dit omzetten
http://www.videolan.org/vlc/
Even googelen en je had em kunnen vinden
Verwijderd
kan deeze niet installerenMarf0rz schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:31:
[...]
VLC:
http://www.videolan.org/vlc/
Even googelen en je had em kunnen vinden
zijn er mensen met ervaringen van NSP nijkerk? anders ga ik daarheen voor een update., das voor mij het dichtsbij
Verwijderd
Hmm... Net ff FE Explorer op me feun gezet... Leuk programma, echt alle mappen zijn toegankelijk en je kan veel dieper graven dan normaal in je bestanden. Nu had ik de volgende vraag: Op me n70 staat veel voor geinstalleerde meuk die ik toch nooit gebruik. Denk hierbij aan: Snakes, Zelfsstudie, chatten, bepaalde ringtones... Nu ben ik al 2 dagen alle mapjes aan het door zoeken: C:system d:system etc maar ik kan er geen touw aan vastknopen wat ik weg moet halen om die stomme dingen te deleten. Bij applicatiebeheer staat alleen geinstalleerde meuk die je zelf erop heb gezet....Iemand een ideetje??
Hoi allemaal,
ik zie bij jullie posts heel veel programma's terugkomen die ook al op mijn 6600 draaien. Vandaar wat vragen:
1. Wie heeft voor de N70 ook een 6600 gehad. En wat zijn jullie ervaringen met de N70, in vergelijking tot die 6600? Beter?
2. Ook de N70 lijkt geen interne GPS te hebben (zoals wel het geval is bij Motorola). Wat houdt dat nou concreet in bij bellen via een bluetooth verbindinvg en bijvoorbeeld navigeren? Ik begrijp uit reacties hierboven dat dit niet vanzelfsprekend goed gaat?
3. de 6600 kan emulators zoals de commodore 64 emulator (gratis en dus legaal verkrijgbaar) prima draaien. Echter: de 6600 heeft de beperking dat de joystick maar 4 richtingen uit kan bewegen (terwijl de joystick van de commodore 8 richtingen kende). Heeft de N70 deze beperking ook?
4. Wat zijn jullie ervaringen met bluetooth verbindingen? Ik had regelmatig toch wat problemen met mijn bluetech G2 oortje. Dat BT niet wilde starten enzo....
ik zie bij jullie posts heel veel programma's terugkomen die ook al op mijn 6600 draaien. Vandaar wat vragen:
1. Wie heeft voor de N70 ook een 6600 gehad. En wat zijn jullie ervaringen met de N70, in vergelijking tot die 6600? Beter?
2. Ook de N70 lijkt geen interne GPS te hebben (zoals wel het geval is bij Motorola). Wat houdt dat nou concreet in bij bellen via een bluetooth verbindinvg en bijvoorbeeld navigeren? Ik begrijp uit reacties hierboven dat dit niet vanzelfsprekend goed gaat?
3. de 6600 kan emulators zoals de commodore 64 emulator (gratis en dus legaal verkrijgbaar) prima draaien. Echter: de 6600 heeft de beperking dat de joystick maar 4 richtingen uit kan bewegen (terwijl de joystick van de commodore 8 richtingen kende). Heeft de N70 deze beperking ook?
4. Wat zijn jullie ervaringen met bluetooth verbindingen? Ik had regelmatig toch wat problemen met mijn bluetech G2 oortje. Dat BT niet wilde starten enzo....
<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>
1. Ik heb zelf een 6600 gehad hiervoor. Ervaring met de N70 is zéér goed t.o.v. de 6600. Vooral de snelheid van de N70 vind ik een hele vooruitgang. Je kunt nu programma's draaien op de N70 die nauwelijks draaiden op de 6600. Verder merk je hier en daar wel dat er een nieuwe Symbian opzit, er zijn wat handige functies bijgekomen.Jerrycan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:00:
Hoi allemaal,
2. Inderdaad, geen interne GPS. Je hebt hiervoor een BT GPS module nodig. En daar heb ik zelf geen ervaring mee maar wel het een en ander gelezen hier dat je denkt van.. hmm, ok, daar moet nog wat verbetering in worden aangebracht. Anderen hebben er weer geen last van.
3. Die Emulator heb ik ook geinstalleerd, krijg er alleen niets op draaiend (Misschien kun jij helpen?). Ook de N70 heeft een 5-wegs joystick.
4. BT verbindingen naar PC gaan goed, echt geen problemen mee. Ook met telefoon naar telefoon is het over het algemeen goed. Van 6600 naar N70 is een stuk trager dan N70 naar N70 heb ik laatst gemerkt, waanzinnig verschil. Bovendien kan de N70 2 BT verbindingen tegelijkertijd aan. Die kun je niet duaal inzetten voor 1 tool, maar wel bijvoorbeeld iets versturen en tegelijkertijd wel de verbinding behouden met je GPS module.
M'n 6600 ligt hier inmiddels op het bureau als reservefoon met een Symio-simmetje...
Verwijderd
Veeeeel beter; veel helderder scherm (hou ze eens naast elkaar), veel betere foto's veel beter geluid, veel beter filmen. De processor is ook twee keer zo snel, dus sommige emulators lopen beter. VNes bv loopt echt als een zonnetje. De joystick is nog steeds 4 richtingen alleen :+/Jerrycan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:00:
Hoi allemaal,
Bluetooth doe ik niks mee, behalve navigeren. Ik merk wel dat BT bij gebruik van ControlFreak (om Winamp mee te besturen) een stuk verder komt dan met de 6600, in mijn geval een meter of 6 ipv een meter of 3.
Cojones: geinstalleerde programma's staan op system\apps, in C: als ze naar het telefoon zijn geïnstalleerd, in E: als ze op de MMC staan. Soms hebben ze nog een DLL in system\libs, of nog wat kleine ini of andere configfiles elders. Het is niet de moeite waard om die dingen op te zoeken en te verwijderen imo, de N70 heeft zo veel geheugen dat het niet nodig is. De 7650 moest het met min of meer hetzelfde besturingssysteem doen met een kleine 4mb, en dat zonder MMC, dus alles kwam in het flashgeheugen van de telefoon terecht. De N70 heeft 32mb, dus da's genoeg. Zorg gewoon dat je niks installeert naar het telefoongeheugen, bewaar je SMSjes en foto's op je MMC, en wis nu en dan de cache en de cookies van je web en wap. Logging op 1 dag zetten scheelt ook.
Sjeffie: speel de filmpjes op je PC niet af met winamp, maar met MediaPlayerClassic b.v., of met VLC. Of er ook een .wma-speler is voor de N70 zelf weet ik niet, kijk eens op handango.com ou ik zeggen. Er is in elk geval wel een xvid-speler en een speler voor mp4's.
prothea: het opstart-geluid hoor je volgens mij alleen niet als je het profiel 'stil' gebruikt. Je kan dat natuurlijk aanpassen zodattie toch wel geluid maakt bij SMS of inkomend gesprek,
Jozef: ook in Doom kan je niet springen hahaha. Blijkbaar heb je Doom nog niet uitgespeeld, dus dat kan je mooi op je N70 gaan doen hehe. Ik hoop dat je er geen RSI aan overhoudt ;+]
Ik heb nog een paar frontjes binnengekregen uit Hong Kong. Wel value for money, ook al zijn er verschillen met het origineel. Het Nokia-logo is natuurlijk niet in het metaal geponst, maar erop geverfd. Ik heb een zwart en een zilver frontje, en die zwarte is wel erg chique. Alleen de tekens op de toetsen zijn iets anders, afgezien daarvan (en het nokia-logo) is er niet echt verschil met origineel te zien. Bij het zilveren frontje is het gedeelte van het plastic dat zwart zou moeten zijn helaas een beetje rooiig. Al met al voor die paar losse eurootjes wel de moeite waard, vooral die zwarte dus.
Verwijderd
heb suikerklontje geprobeerd en bij mij kwamen er gewoon krasjes achter hoor..rax666 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:36:
Voor diegene die het t-mobile logo willen verwijderen:
Zijn er hier ook al mensen die ervaring hebben met het omzetten van films (xvid,divx,dvd) naar symbian formaat? b.v. met smartmovie?
Ik zou graag willen weten hoeveel MB er overblijft na het converteren. laten we zeggen van b.v. een fil van 700MB (1cd xvid)
Ik zou graag willen weten hoeveel MB er overblijft na het converteren. laten we zeggen van b.v. een fil van 700MB (1cd xvid)
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Ik converteer zo'n eentje dan naar iets minder dan 300 MB ongeveer. Dan heb ik een bitrate van tegen de 300 kbps en een geluid van 128 kbps, mono. Ziet er dan uitstekend uit op het schermpje. 
SmartMovie geeft overigens netjes aan van tevoren als je de rates hebt ingesteld hoe groot het ongeveer wordt.
SmartMovie geeft overigens netjes aan van tevoren als je de rates hebt ingesteld hoe groot het ongeveer wordt.
[ Voor 24% gewijzigd door SanderTje! op 05-04-2006 16:17 ]
Verwijderd
en hoe lang duurt het omzetten dan ongeveer?SanderTje! schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:17:
Ik converteer zo'n eentje dan naar iets minder dan 300 MB ongeveer. Dan heb ik een bitrate van tegen de 300 kbps en een geluid van 128 kbps, mono. Ziet er dan uitstekend uit op het schermpje.
zeg maar van één film a 1,5 uur?
Uitgaande van die 700 MB, ongeveer 45 minuten hier. Hangt o.a. af van je CPU. Ik heb een (32 bits) AMD 3000+.
[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 05-04-2006 16:29 ]
Verwijderd
oke thxSanderTje! schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:29:
Uitgaande van die 700 MB, ongeveer 45 minuten hier. Hangt o.a. af van je CPU. Ik heb een (32 bits) AMD 3000+.
Julianus bedankt voor je reactie, ben niet zo'n spelfreak maar op de telefoon is het wel handig tegen de verveling in het openbaar vervoer oid.
Momenteel ben ik aan het prutten met Visual Studio 2003 om wat programma's (proberen) te schrijven voor deze telefoon. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb het volgende hiervoor geïnstalleerd:
- S60 2nd SDK FP3
- Active Perl
- Carbide.vs
Momenteel ben ik aan het prutten met Visual Studio 2003 om wat programma's (proberen) te schrijven voor deze telefoon. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb het volgende hiervoor geïnstalleerd:
- S60 2nd SDK FP3
- Active Perl
- Carbide.vs
Verwijderd
Waar hebben jullie de TomTom GPS Bleutooth module gekocht? En hoe duur? Moet die ook ff hebben.
Ik heb niet de TomTom GPS module gekocht, echter de LeadTek bij Dynabyte voor € 120,- en deze werkt perfectVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:00:
Waar hebben jullie de TomTom GPS Bleutooth module gekocht? En hoe duur? Moet die ook ff hebben.
Verwijderd
Hij is wel even duur als de TT GPs toch? Waarom heb je dan voor de LeadTek gekozen?(gewone vraagJozef Sss schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:07:
[...]
Ik heb niet de TomTom GPS module gekocht, echter de LeadTek bij Dynabyte voor € 120,- en deze werkt perfect
Ik heb ook een leadtek, werkt echt perfect en via de webshop voor maar 105 inclu verzend.Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:17:
[...]
Hij is wel even duur als de TT GPs toch? Waarom heb je dan voor de LeadTek gekozen?(gewone vraag)
no comment
Verwijderd
En! "FIMO"
Hoe is het met de Adapt AD-300 afgelopen?
Ik ben benieuwd of je er nog tevreden over bent.
Verwijderd
Ik ben tevreden over mijn Adapt iig, die van een vriend van me is overleden (klein jaar oud).
ik zag in de nieuwe firmware deze regel staan:
• Flash lite support in Media Gallery reintroduced.
nu heb ik vanmorgen mijn n70 laten upgraden naar de laatse versie. maar hoe kan ik de bovengenoemde optie nu aanspreken? want zou bijna zegge dat je je lampje als zaklamp kan gebruiken.
verder loopt alles nu lekker soepeltjes. en hij is niet meer gecrasht als ik veel dingen tegelijk doe.
maar hoe kan ik die optie dus aanzetten?
nu heb ik vanmorgen mijn n70 laten upgraden naar de laatse versie. maar hoe kan ik de bovengenoemde optie nu aanspreken? want zou bijna zegge dat je je lampje als zaklamp kan gebruiken.
verder loopt alles nu lekker soepeltjes. en hij is niet meer gecrasht als ik veel dingen tegelijk doe.
maar hoe kan ik die optie dus aanzetten?
Is dat niet voor de N70 versie van (Macromedia) flash?Gratje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:01:
ik zag in de nieuwe firmware deze regel staan:
http://www.catalogged.net/
Verwijderd
misschien begrijp ik iets niet goed ofzo maar als ik hier zo rond lees staat er dat als je een branded telefoon heb zoals t-mobile je je firmware alleen bij t-mobile kan laten update of op eigen risico bij een nokia service punt.
Echter ik mail t-mobile om te vragen of ik bij hun mijn firmware kan laten update en krijg ik als antwoord dat ik daarvoor naar een nokia servce point moet?
Echter ik mail t-mobile om te vragen of ik bij hun mijn firmware kan laten update en krijg ik als antwoord dat ik daarvoor naar een nokia servce point moet?
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik de mappen benelux en France bij tomtom samen kan voegen?
Als ik nu die twee mappen gewoon in me root zet, ziet tomtom maar 1 map.
Als ik deze twee mappen in een map genaamd "maps"zet dan ziet hij helemaal geen route kaart.
Ik wil dus vanaf mijn thuis bstemming navigeren naar Parijs, zonder dat ik van kaart moet switchen.
Of is dit niet mogelijk?
Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen?
Als ik deze twee mappen in een map genaamd "maps"zet dan ziet hij helemaal geen route kaart.
Ik wil dus vanaf mijn thuis bstemming navigeren naar Parijs, zonder dat ik van kaart moet switchen.
Of is dit niet mogelijk?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 21:03 ]
zoek gelijk ff een antwoord op over hoe je je benelux kaart moet updaten... die van mij is al een paar jaar oud dacht ik.... hij vind een nieuwbouwwijk van 2003 niet eens.
Etuuuuuh!
Verwijderd
Wanneer komen die fucking firmware updates gewoon op nokia.nl te staan? Was ook bij mijn SX1 zo... was veel relaxeder.
ja, als ze het bij de service points gewoon kosteloos op eigen risico doen... waarom dan niet gewoon downloaden? dat is toch hetzelfde?
Etuuuuuh!
Dan heb je niet goed gelezen, de laatste paar pagina's gaat daar juist over dat je een branded t-mobile gewoon met een orginele firmware kan laten flashen. In ieder is dit bij mij geluktVerwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:36:
misschien begrijp ik iets niet goed ofzo maar als ik hier zo rond lees staat er dat als je een branded telefoon heb zoals t-mobile je je firmware alleen bij t-mobile kan laten update of op eigen risico bij een nokia service punt.
Samenvoegen gaat niet. Ze hebben het express zo gedaan omdat anders de kaarten te groot worden. Tomtom kan dat dan gewoon weg niet aan. Je zal dus altijd moeten switchen. En je moet inderdaad alles in je root zetten. Dan klopt hoogst waarschijnlijk 1 van je mappen niet.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:20:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de mappen benelux en France bij tomtom samen kan voegen?
Of is dit niet mogelijk?
www.tomtom.nl nieuwe kaarten bestellenCrypter schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:10:
zoek gelijk ff een antwoord op over hoe je je benelux kaart moet updaten... die van mij is al een paar jaar oud dacht ik.... hij vind een nieuwbouwwijk van 2003 niet eens.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
ik heb een Mobile MMC kaartje gekocht, en er ook al zooi op gezet, nu kan ik hem alleen via mijn GSM formatteren, en dan steek ik hem in de cardreader in de pc, en dan ziet hj nog een 6 tal mappen staan, die ik niet kan verwijderen.
ook kan ik de kaart niet beschrijven omdat hij zegt dat hij tegen schrijven beveiligd is?
hoe regel ik dit nou weer?
Tnx alvast,
ook kan ik de kaart niet beschrijven omdat hij zegt dat hij tegen schrijven beveiligd is?
hoe regel ik dit nou weer?
Tnx alvast,
Etuuuuuh!
ja kan kloppen... maar ik kan er ook niks opzetten. kan ik die beveiliging niet uitzetten?
[ Voor 28% gewijzigd door CRpt3r55 op 07-04-2006 11:30 ]
Etuuuuuh!
Jij hebt ook geen geduld ook he....
Ze staan toch niet in de weg? lekker laten staan.
Ok misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest... sorry daarvoor... maar het gaat om het volgende;
Ik wil via mijn Cardreader en een MMC Mobile kaartje de Tom Tom software backuppen. ik stop dus de mmc kaart erin om de software erop te kopieren.
vervolgens zegt de pc "kan layout niet kopieren. De diskette is tegen schrijven beveiligd. Verwijder de schrijfbeveiliging op de diskette of gebruik een ander diskette"
dat is het dus.
Op de MMC zitten geen knoppies of schuifjes waarmee ik de kaart kan beveiligen oid.
Is MMC wel te beveiligen uberhaubt?
Groetjes,
Pim
Ik wil via mijn Cardreader en een MMC Mobile kaartje de Tom Tom software backuppen. ik stop dus de mmc kaart erin om de software erop te kopieren.
vervolgens zegt de pc "kan layout niet kopieren. De diskette is tegen schrijven beveiligd. Verwijder de schrijfbeveiliging op de diskette of gebruik een ander diskette"
dat is het dus.
Op de MMC zitten geen knoppies of schuifjes waarmee ik de kaart kan beveiligen oid.
Is MMC wel te beveiligen uberhaubt?
Groetjes,
Pim
Etuuuuuh!
ik heb er van de week al wat dingen op kunnen zetten met m'n cardreader. dus volgens mij moet het werken
Etuuuuuh!
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag mijn eigen N70. Nu wil ik hem graag laten synchroniseren met mijn Otlook, echter ik draai XP64 en krijg PC Suite niet aan de praat. De forums bij nokia leren me dat PC suite niet wordt ondersteund op XP64... weet iemand een alternatief?
Ik begrijp dat je nog niet op het internet hebt gezocht naar een antwoord,.. mischien kun je dat de volgende keer eens proberen, er word namenlijk nogal wat besproken hier en daarVerwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:52:
wat bedoelen julie met synchroniseren?? en wat houdt dat in wat kun je drmee?
Met syncroniseren bedoeld men het gelijkhouden van de informatie op je pc en op je GSM.
VB. je hebt al je vrienden in je teleoonboek gezet met bijbehorende telefoon nummers, en je wilt deze ook op je pc kunnen zien. dan "syncroniseer" je het telefoonboek. je kunt dit dus ook met je agenda punten enz doen. als je dan een nieuw telefoon nummer toevoegd op je pc, dan zorgt je syncronisatie ervoor dat dit ook in je gsm komt te staan.
FreeReef.nl
Verwijderd
Ik heb tt prima werkend op me telefoon, het enigste waar ik me erg aan irriteer, is dat al die kleine plaatjes uit tt nu in me afbeelidngen staan.
Is het mogelijk dat ik deze niet zie, want als ik de map verwijder met die plaatjes dan komen ze gewoon weer terug.
Is het mogelijk dat ik deze niet zie, want als ik de map verwijder met die plaatjes dan komen ze gewoon weer terug.
Volgens mij moest je dan de map "Handleiding" verwijderen, dit heeft verder geen invloed op de werking van Tomtom, maar de plaatjes zijn dan uit je gallerij verdwenen. Behalve plaatjes van eventuele toegevoegd POI's.
Verwijderd
Dankje, het werkt!SietzeJBL schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:40:
Volgens mij moest je dan de map "Handleiding" verwijderen, dit heeft verder geen invloed op de werking van Tomtom, maar de plaatjes zijn dan uit je gallerij verdwenen. Behalve plaatjes van eventuele toegevoegd POI's.
Verwijderd
ben naar een concert geweest wat foto;s en filmpjes gemaakt
wil deze dus bekijke in gallerij en dan looptie vast of zo traag meer dan minuten ana w8 om iets te kunnen bekijken en looptie weer vast maar als bv via alle bestandne kijk dan werkt ut wel zijn er nog mee rmensen die dit hebben?
dus dit kan ik bij nokia via firmware update zodat deze sneller gaat??
wil deze dus bekijke in gallerij en dan looptie vast of zo traag meer dan minuten ana w8 om iets te kunnen bekijken en looptie weer vast maar als bv via alle bestandne kijk dan werkt ut wel zijn er nog mee rmensen die dit hebben?
dus dit kan ik bij nokia via firmware update zodat deze sneller gaat??
Verwijderd
hoe kan je bv spelletjes verzenden via bluatooth?
als probeer via bestandsbeheer (kan volgens mij alleen maar) zegt deze kan niet verzendne om veiligheidsredenen.
alvast bednakt me allerlaatste vraag
als probeer via bestandsbeheer (kan volgens mij alleen maar) zegt deze kan niet verzendne om veiligheidsredenen.
alvast bednakt me allerlaatste vraag
volgens mij kon je met nokia (bluetooth) nooit games verzenden..... dat zou volgens mij dan ook bij de n70 niet kunnen,
Etuuuuuh!
Verwijderd
Gebruik fexplorer om .sis te renamen naar bv .sis.jpg, dan werkt het wel. De ontvangende partij hoeft nit eens het bestand te renamen om programmaatje te kunnen installeren.
Laatste tijd regelmatig last van dat de phone begint te zeuren dat het berichtgeheugen vol is bij een nieuw binnenkomend smsje. Had er eerst 400 smsjes opstaan, nu nog 40, maar het gebeurt nog steeds. Gebruik het mmcgeheugen (en er is nog plek genoeg).
Iemand die hetzelfde ervaart/ervaren heeft? Firmware (v.3.05) probleem? Heb het overigens pas laatste paar weken dat dit gebeurt... wicked
.
Iemand die hetzelfde ervaart/ervaren heeft? Firmware (v.3.05) probleem? Heb het overigens pas laatste paar weken dat dit gebeurt... wicked
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Ik heb sinds een week de N70. Bevalt echt prima. Al klopt het wel dat de gallerij soms behoorlijk langzaam is. Maar nu zit ik met iets anders:
Wanneer ik de telefoon aan heb staan en er nix mee doe (niet bellen, smssen, games) hoor ik toch een zacht zoemend geluid als ik de telefoon tegen mijn oor hou (niet dat ik dit vaak doe als k niet aan t bellen ben, maar toch...). Is dit bij meer N70's zo?
Wanneer ik de telefoon aan heb staan en er nix mee doe (niet bellen, smssen, games) hoor ik toch een zacht zoemend geluid als ik de telefoon tegen mijn oor hou (niet dat ik dit vaak doe als k niet aan t bellen ben, maar toch...). Is dit bij meer N70's zo?
Verwijderd
hiermee kun je dus wel bv programma's en games versenden via bluetooth?Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:48:
Gebruik fexplorer om .sis te renamen naar bv .sis.jpg, dan werkt het wel. De ontvangende partij hoeft nit eens het bestand te renamen om programmaatje te kunnen installeren.
ik probeerde bia bestandsbeheer dan geeft hij wel om redenen dat ut nie kan
Dat is de verlichting van het tft schermpje wat je hoort.masterzzs1984 schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:14:
Verwijderd
Ja.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:38:
[...]
hiermee kun je dus wel bv programma's en games versenden via bluetooth?
ik probeerde bia bestandsbeheer dan geeft hij wel om redenen dat ut nie kan
Verwijderd
Vraagje: In heb nu een autoradio met bluetooth van pioneer(deh-p55bt). Ik lees op internet verschillende verhalen of het mogelijk is om 2 gelijktijdige bluetooth-verbindingen te raliseren met een N70. Bij de belcompany zeiden ze dat alleen de Nokia 8800 dit kan. Nu lees ik net op kieskeurig het volgende:
dukcer: Ik heb sinds deze week de deh-p55bt. Ik moet zeggen dat de radio zeer goed klinkt!! Ook het automatisch verbinden met mijn telefoon (Nokia N70) gaat feilloos. Degene die ik bel, hoor ik luid en duidelijk over mijn speakers en ik ben aan de andere kant ook goed hoorbaar. Ik gebruik mijn telefoon ook als navigatie icm met een bluetooth gps receiver. Mijn telefoon herkent beide (de radio en de gps receiver) alleen als hij met beide verbonden is, hoor ik de stem van mijn navigatie niet meer, niet via de speakers van mijn auto of via de telefoon (navigatie werkt wel gewoon).
Ik wil nl. ook een gps-muis voor in de auto. Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke combi?
dukcer: Ik heb sinds deze week de deh-p55bt. Ik moet zeggen dat de radio zeer goed klinkt!! Ook het automatisch verbinden met mijn telefoon (Nokia N70) gaat feilloos. Degene die ik bel, hoor ik luid en duidelijk over mijn speakers en ik ben aan de andere kant ook goed hoorbaar. Ik gebruik mijn telefoon ook als navigatie icm met een bluetooth gps receiver. Mijn telefoon herkent beide (de radio en de gps receiver) alleen als hij met beide verbonden is, hoor ik de stem van mijn navigatie niet meer, niet via de speakers van mijn auto of via de telefoon (navigatie werkt wel gewoon).
Ik wil nl. ook een gps-muis voor in de auto. Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke combi?
Verwijderd
Ben onderuit gegaan met de motor (highsider), ben nu gezegend met een gebroken sleutelbeen.Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:26:
En! "FIMO"
Moet wel zeggen dat "5 vingers kijkend"-typen echt sucked!!!!!
Verwijderd
Ik ben hier ook mee bezig geweest, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt,Geplaatst op zondag 26 maart 2006 22:28
Weet iemand hoe of je de N70 met de Bluetooth op de Wanadoo Livebox kan pairen en dan kan internetten?
Dat Pairen met de livebox is me nl. al gelukt, maar hoe kom ik het web op zonder dat M-router op mijn computer te moeten instaleren?
Tussen de reacties op de bluetooth/m-router tutorial van crazylittleworld.com staat ook iemand met hetzelfde probleem, maar die is er ook nog niet uit naar het schijnt.
ook Ik krijg bij het uitvoeren van bovenstaande de volgende foutmelding: ‘opening conn: error -1′.Hello Pieter,
Your Livebox needs to route the internet connection to a bluetooth COM port so that Gnubox can pick up the connection. On the PC, m-Router does all that.
However, you can try a different setting in Gnubox by going to Options -> 2box Bluetooth -> LAN Access server instead of Serial Port and see if that works. Under Linux this is the way to get connected so if your Livebox is running off any small Linux distro then you have some luck.
Try out and let me know
Good Luck!
Pieter Said,
iemand nog een idee of een ingeving hoe dit voor elkaar te krijgen,

dit is namelijk een goede vervanging voor m-router, aangezien op deze manier mij pc niet aan hoeft te staan.
Verwijderd
Ik heb wat screensavers en thema's gedownload, maar via nokia pc suite kan ik deze niet installeren (krijg een error op mijn telefoon).
Wat doe ik verkeerd?
(ik werk via een datakabel)
Wat doe ik verkeerd?
(ik werk via een datakabel)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 17:36 ]
Ik volg de N70 topics al een tijdje en ik zit heel erg te twijfelen of ik dit toestel zal nemen.
Ik mag sinds twee maanden mijn contract verlengen en ik zag dat Telfort hem voor € 0,- bij een twee jarig abonement dat ik nu in feite ook heb.
Waar ik over twijfel is of deze telefoon het wel twee jaar vol zou houden. Voelt hij een beetje stevig aan? Die dummy modellen zijn leuk, maar natuurlijk absoluut niet representatief voor het uiteindelijke model.
Hoe zit het met het schuifje voor de camera? Begint deze bij jullie (na een tijdje gebruik) al losjes te zitten of is het net zoals de K750i van SonyEricsson van prima kwaliteit?
Verder zal deze telefoon dienen als vervanger van mijn twee jaar oude K700i van SonyEricsson. Hoe verhoudt de N70 zich tegenover deze telefoon qua robuustheid, snelheid en features?
Tevens zag ik de I-Mate Jam voor weinig bij hetzelfde abonement. Is dit misschien een betere (logischere) keus?
Wellicht kunnen jullie mij overtuigen voor het nemen van de N70. Alvast bedankt.
Ik mag sinds twee maanden mijn contract verlengen en ik zag dat Telfort hem voor € 0,- bij een twee jarig abonement dat ik nu in feite ook heb.
Waar ik over twijfel is of deze telefoon het wel twee jaar vol zou houden. Voelt hij een beetje stevig aan? Die dummy modellen zijn leuk, maar natuurlijk absoluut niet representatief voor het uiteindelijke model.
Hoe zit het met het schuifje voor de camera? Begint deze bij jullie (na een tijdje gebruik) al losjes te zitten of is het net zoals de K750i van SonyEricsson van prima kwaliteit?
Verder zal deze telefoon dienen als vervanger van mijn twee jaar oude K700i van SonyEricsson. Hoe verhoudt de N70 zich tegenover deze telefoon qua robuustheid, snelheid en features?
Tevens zag ik de I-Mate Jam voor weinig bij hetzelfde abonement. Is dit misschien een betere (logischere) keus?
Wellicht kunnen jullie mij overtuigen voor het nemen van de N70. Alvast bedankt.
Zoals je in deel 1 kunt lezen heeft iedereen hier last van.masterzzs1984 schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:14:
Ik heb sinds een week de N70. Bevalt echt prima. Al klopt het wel dat de gallerij soms behoorlijk langzaam is. Maar nu zit ik met iets anders:
@halfkakker: windows mobile is een stuk beter om bijv. navigatiesoftware op te draaien, maar daar houdt het ook wel op. Windows mobile werkt beter om je agenda bij te houden en voor navigatie maar that's it. Symbian is voor de belopties (+sms en aanverwante shit) gewoon een stuk fijner. Bovendien; een touchscreen op een telefoon lijkt mij niet al te slim (in verband met krassen, snel beschadigen etc.)
Een 2-jarig abonnement zou ik er niet bij pakken, kies voor 1-jarig. Ik maak uit je bericht op dat je wel bij Telfort wil blijven? Ik kijk net op de website en deze tel. is daar idd niet erg goedkoop bij, maar goed ik zou toch 1-jarig kiezen.
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Dit topic is gesloten.