Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:42
jos_zwa schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:41:

ik weet nog steeds niet of hij nu (na de firmware update) goed werkt met tomtom mobile. ik hoor er te weining reacties op. misschien maar gewoon een gokje wagen dan...
De nieuwe update schijnt nog steeds niet de problemen op te lossen van de gps reciever en Tomtom.
Wat ik op andere fora gelezen heb is dat sommige N70 toestellen geen problemen hebben en andere weer wel.
Een aantal mensen zijn daarom zolang overgestapt op Route66 totdat de Tomtom problemen verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Artwido schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:49:
[...]

De nieuwe update schijnt nog steeds niet de problemen op te lossen van de gps reciever en Tomtom.
Wat ik op andere fora gelezen heb is dat sommige N70 toestellen geen problemen hebben en andere weer wel.
Een aantal mensen zijn daarom zolang overgestapt op Route66 totdat de Tomtom problemen verholpen zijn.
Als route66 werkt zonder problemen vind ik dat ook prima :) dan gebruik ik dat wel zolang :)
enuuhh of er nu een branded versie op komt of een unbranded na het update door een service point: mij maakt het niet uit :) als die versie 5.xxxx er maar op komt

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Vreemde zaak van de naam weergave. In je telefoonboek kun je instellen dat eerst de voornaam verschijnt. Maar zodra er iemand jou belt staat eerst de achternaam op de display.

Verder als ik een sms verzend naar een contact verschijnt hij in mijn send items met eerst de voornaam. Als ik daar een reactie op krijg ook netjes eerst de voornaam. Maar zodra ik op de reactie een antwoord verzend komt hij in send items weer met de achternaam eerst..

Vreemd.. is het ergens in te stellen dat als iemand belt bijvoorbeeld dat ik wel eerst de voornaam zie in de display. Dit is namelijk behoorlijk irritant. Ik heb veel mensen met een lange achternaam (ook meerdere met de zelfde, handig familie) Maar dan zie ik bijvoorbeeld. van der Groothuyzen, Pieter. Als je dan ook een Peter heb.. is dus niet te zien wie er belt, omdat het niet op de display past ..najah ik ben lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Mij word met het overschrijven van de branded versie met de unbranded versie alle menu's gereset naar orgineel nokia.

T-mobile doet niet aan bangmakerij want het was ene belg van nokia die dat tegen mij vertelde.

Als andere service points er de unbranded opzetten kan dat bij mij dus ook maar ik zal er wel bij vermelden dat je garantie dan niet meer geldig is. Ik zelf zou niet moeilijk doen over die garantie aangezien ik de problemen weet van de 2.x versie en t-mobile en vodafone gewoon lang w8 met goedkeuren van de software.
In de 5.x versie is al namelijk wel een griekse versie te vinden van vodafone. Dus het kan wel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:14:

@MaZZie-D
Ik hoop dat ik dit nu tegen de juiste persoon zeg maar: Jullie Chef, of shopmanager, hoe dan ook, is een betweterig pestmannetje en ik vond em een erg slecht indruk op me achterlaten.....Nooit een discussie met je personeel aangaan als er klanten bij staan...Sry moest ik ff kwijt...
Volgens mij weet ik wie je bedoeld en ik heb dat ook zo ervaren. Ik heb mijn Nokia N70 bij hem gekocht een maandje geleden en hij begon zich -naast het gesprek met mij- met zaken te bemoeien van ander personeel. Ook afreageren wat ze niet en wel moeten doen waar ik en andere klanten gewoon bij stonden!

De man verstaat z'n vak, maar heeft nodig een cursus management nodig o.i.d. :Y)

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er trouwens al Wolfenstein 3D op zijn tel. draaien?

Ik ben bezig geweest, maar hij vraagt: You need to copy the Wolfenstein 3D game data (*.wl6) to \system\apps\wl6\

Ik kan die hele map niet vinden, ben nu al een uur bezig. Google weet ook geen raad!

Kan echt niemand me helpen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:36:
Wie heeft er trouwens al Wolfenstein 3D op zijn tel. draaien?

Ik ben bezig geweest, maar hij vraagt: You need to copy the Wolfenstein 3D game data (*.wl6) to \system\apps\wl6\

Ik kan die hele map niet vinden, ben nu al een uur bezig. Google weet ook geen raad!

Kan echt niemand me helpen? :(
niet steeds opnieuw vragen!
is niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal het nog een keer vragen omdat ik geen reactie heb gehad en het toch graag wil weten....: hoe kan ik hotmail (en msn) instellen op mijn n70 met KPN. Ik heb veel geprobeerd maar het werkt allemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:44:
[...]

niet steeds opnieuw vragen!
is niet nodig
Nee klopt is niet nodig!
WOLFENSTEIN 3D
Hij doet het al :D:D:D Echt SUPER vet!!

sjeffie22: zal de link persoonlijk voor jou plaatsen ;)

http://rapidshare.de/file...3D_s60_symbianOS.zip.html

Het spel doet het volledig! Alleen je moet ff wachtne op het geluid, opstarten duurd iets langer! Het spel is volledig! Echt leuk!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadeel je meot dr voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
Hmz.. er wordt een discussie gehouden over het wel of niet opnieuw vragen.. en de link is geplaatst..

De reden waarom je geen antwoord heb gehad is dat mensen het gewoon niet weten. Dan is opnieuw vragen niet echt een idee. (hoewel hij wel even opnieuw onder de aandacht komt) Nu heb je het dus opgelost! Super mooi natuurlijk.. maar misschien zijn er wel mensen die dezelfde vraag hadden als jij, waar jij kennerlijk inmiddels een antwoord op heb.

Deel dat dan even.. misschien beter dan de vraag opnieuw stellen en vervolgens vertellen dat het werkt. Waar mensen in geintresseerd zijn is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat betreft de update. Ik heb inmiddels versie 5 van de firmware erop staan en duidelijk minder probs met de BT verbinding Tomtom muis in combinatie met de Parrot carkit.

Verder kan ik wel msnnen via AgileMessenger oid maar dan moet ik dit niet via Orange World doen maar via Orange ISP GPRS. Deze stond gewoon standaard in de telefoon. Traffic van Tomtom werkt ook niet via de Orange World instellingen maar ook weer wel via die Orange ISP GPRS. Heeft denk ik te maken met het type verbinding (wap/internet)? Via ISP GPRS kan ik weer niet mijn email ophalen enz. Maar ja…als je dat eenmaal weet is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me het volgende bog wel af:

Is het mogelijk om bij het inhouden van toets 0 niet "web" op te starten maar "Opera"? Of bv een snelkoppeling te linken aan Opera in plaats van web? Als ik bv bij de favorieten op een internetlink klik dan wordt automatisch "web" opgestart en niet Opera. Das jammer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er geen mogelijkheid om dat klepje van camera eraf te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de opera?
en wat voor toepassingen heeft iedereen erop gezet?
en ongetwijfelt kan dat klepje eraf haha alles kan eraf maar of dat verstandig is? dnek ut nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:34

admiral866

The King Personality Disorder

cool :D
maakt het nog veel uit of je wolfenstein dan op je memorycard installeert of op het telefoongeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:06:
wat is de opera?
en wat voor toepassingen heeft iedereen erop gezet?
en ongetwijfelt kan dat klepje eraf haha alles kan eraf maar of dat verstandig is? dnek ut nie
Why niet? Zijn genoeg telefoons zonder dat klepje voor de lens... Ding is zo brak als wat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opera is een "normale" browser. Hiermee kun je wel alle internet pagina's openen in tegenstelling tot "web". Op Opera gratis te downloaden vanwege een aktie.

Waarom klepje verwijderen? Waaron niet een stukje metaal tussen het nokje proppen om zo de klepFUNKTIE teniet te doen. Camera dan aanzetten middels toegewezen knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik vind het klepje zelf ook angstig fragiel. Als ik gewoon bel dan hoor ik af en toe het klepje gewoon "kraken". Behalve dat vind ik het echt een super toestel!

*gaat weer verder Transformer afleveringen kijken op zijn N70* :D

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het al eerder een keer gevraagd... Maar goed: Zijn er meer mensen die direct filmen op hoog kwaliteit direct naar de geheugen kaart slecht vinden verlopen?? Zodra ik direct naar me telefoongeheugen film geen probleem maar naar geheugenkaart levert frame drops (zwarte belden tussen et filmen) en onder het filmen verloopt het beeld heel traag... Ik moet nu dus hele tijd filmen naar tel. geheugen en dan overpompen naar geheugenkaartje. Kheb origineel Nokia kaartje gekocht 1 gb bij phonehouse tegelijk met me mobieltje dus et geheugen moet goed zijn... TT en games draait super snel.. Hij schrijft alleen niet snel genoeg weg bij et filmen, alleen het filmen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:39:
Ik had het al eerder een keer gevraagd... Maar goed: Zijn er meer mensen die direct filmen op hoog kwaliteit direct naar de geheugen kaart slecht vinden verlopen?? Zodra ik direct naar me telefoongeheugen film geen probleem maar naar geheugenkaart levert frame drops (zwarte belden tussen et filmen) en onder het filmen verloopt het beeld heel traag... Ik moet nu dus hele tijd filmen naar tel. geheugen en dan overpompen naar geheugenkaartje. Kheb origineel Nokia kaartje gekocht 1 gb bij phonehouse tegelijk met me mobieltje dus et geheugen moet goed zijn... TT en games draait super snel.. Hij schrijft alleen niet snel genoeg weg bij et filmen, alleen het filmen dus...
Klopt, dat probleem heb ik ook. Ik denk dat elke N70 dat heeft. Wie weet lost de nieuwe firmware het op of wordt het in toekomstige firmware opgelost. Maar ik film gewoon direct naar m'n geheugenkaart hoor. Gaat opzich goed, tijdens het filmen zelf maakt hij framedrops, maar als je em daarna afspeelt, lijkt het bijna altijd normaal te draaien.

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
MarkW; Ik heb al zitten kijken om idd een oplossing voor het klepje. Heb het toestel net dus heb er nog geen last van gehad. Hoe heb je dat precies gedaan? want ik kan het pinnnetje wel vinden (gewoon de achterkant eraf halen), maar hoe doe je dat er tussen? Je hebt het over een stukje metaal?

Ik hoor graag van je, zou het ook wel even willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:19:
opera is een "normale" browser. Hiermee kun je wel alle internet pagina's openen in tegenstelling tot "web". Op Opera gratis te downloaden vanwege een aktie.

Waarom klepje verwijderen? Waaron niet een stukje metaal tussen het nokje proppen om zo de klepFUNKTIE teniet te doen. Camera dan aanzetten middels toegewezen knop.
Omdat wanneer ik het toestel in m'n hand heb, het klepje kraakt... Hele toestel is geowon solide, maar dat kutklepje kraakt... krijg je weer een heel andere impressie van het toestel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:02
[EDIT] laatmaar :)

[ Voor 90% gewijzigd door Kakaroto op 31-03-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:07:
cool :D
maakt het nog veel uit of je wolfenstein dan op je memorycard installeert of op het telefoongeheugen?
Nee, ik heb hem op mijn mmc, werkt gewoon goed!

En terug naar een vorige vraag.

Kost het geld? Nee! Hij is gratis!!

Ow trouwens! Ik heb nu ook DOOM (I, II, TNT en Plutonium) op me gsm. Is trouwens ook echt vet! Schokt niet, en draaid lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:34

admiral866

The King Personality Disorder

hm ok. ja hij draait wel ok wolf3d. alleen als ik schiet dan komt dat geluid iets later :(
En hoe open je een deur lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:22:
hm ok. ja hij draait wel ok wolf3d. alleen als ik schiet dan komt dat geluid iets later :(
En hoe open je een deur lol :P
Je opend een deur met de bovenste linker toets. Je kunt ook de toesten opnieuw instellen in het menu.

Ben op zoek naar Spear Of Destiny. Lijkt me ook vet!

Zal straks even Doom posten hier. Is ook vet! En draaid wel vloeiend! Wolf loopt soms idd wat achter, maar hoe langer je speelt hoe beter het gaat lopen.

Oke..

Voor DOOM

Je moet eerst dit bestand downloaden:

http://koti.mbnet.fi/mertama/downloads/c2doom_s60(1.02).sis

Hier mee installeer je het programma waar hij straks in moet draaien, dit moet je ook installeren.
Na dat je dit hebt gedaan moet je het volgende bestand downloaden, dat zijn de Wad files (Doom I, II, TNT, Plutonia)

dit is de link:

http://rapidshare.de/files/3148358/wads.rar.html

Als je deze opend in Win RaR, zie je het mapje .wad. Hier in staan de spel elementen.

Op je mmc maak je nu het mapje Doom aan (gewoon rechter muis knop, nieuwe map maken enz.) je zoekt nu het .wad bestandje en kies 1 van de 4 Doom versies en doet die er in.

Nu download je telefoon het naar je mmc.

Ga nu naar Persoonlijk (in je N70) en start C2Doom. Dit programma vraag nu of hij het Wad bestandje mag openen, dat mag en nu kun je spelen!!

Je kunt Doom ook multiplayer spelen!! Door bluetooth te verbinden met een vriend die hem ook heeft! Samen hunteren op demonen :D

Hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik vind de namen ook zeer irritant. Ook bij de contactenlijst zoekt hij eerst op achternaam en dan op voornaam. Is dit niet op één of andere manier in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozef Sss schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:34:
Ik vind de namen ook zeer irritant. Ook bij de contactenlijst zoekt hij eerst op achternaam en dan op voornaam. Is dit niet op één of andere manier in te stellen?
ja dit kan!

Contacten --- > Opties ----- > Instellingen ----> Naamweergave - Voornaam eerst - Achternaam eerst.

Volgende keer zelf zoeken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
Dat had ik al gevonden, echter heeft geen effect op de zoekfunctie. Bij mijn 6230 typte ik 's' in en kwamen alle vóórnamen met een s op het scherm, nu zoekt hij eerst op achternaam en dan op voornaam en dát wil ik nu juist voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je doet gewoon een stukje koperdraad van bv een telefoonsnoer of 1 draadje uit een utp kabel tussen het noklje en de buitenkant van de telefoon. Die klem je er als het ware tussen zodat het nokje naar beneden blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:41:
Verder kan ik wel msnnen via AgileMessenger oid maar dan moet ik dit niet via Orange World doen maar via Orange ISP GPRS. Deze stond gewoon standaard in de telefoon. Traffic van Tomtom werkt ook niet via de Orange World instellingen maar ook weer wel via die Orange ISP GPRS. Heeft denk ik te maken met het type verbinding (wap/internet)? Via ISP GPRS kan ik weer niet mijn email ophalen enz. Maar ja…als je dat eenmaal weet is er niets aan de hand.
Mag ik weten waar jij je instellingen vandaan hebt? Ik heb namelijk ook Orange ISP GPRS in m'n telefoon staan, maar ik krijg constant de melding dat mijn packet-gegevens niet beschikbaar zijn. Bij de instellingen van Verbinding heb ik als naam verbinding Orange ISP GPRS opgegeven, met als naam toegangspunt internet. Bij Packet-gegevens heb ik als toegangspunt zowel internet als Orange ISP GPRS ingevoerd, maar niets lijkt te werken.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe guide toegevoegd op crazy-little-world
Weer een leuke guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hebben meer mensen er hier last van dat wanneer ze de N70 verbinden met de PC door middel van de USB kabel, dat de verbinding dan alleen stabiel blijft als je niet aan het toestel komt? Ik krijg redelijk snel de melding dat de N70 weer disconnected is als ik de kabel beweeg..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
SanderTje! schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:02:
Hebben meer mensen er hier last van dat wanneer ze de N70 verbinden met de PC door middel van de USB kabel, dat de verbinding dan alleen stabiel blijft als je niet aan het toestel komt? Ik krijg redelijk snel de melding dat de N70 weer disconnected is als ik de kabel beweeg..
Nee hier heb ik eigenlijk geen ervaringen mee. Heb nog nooit de verbinding verloren.

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59
Kun je die alleen maar downloaden als je aangemeld bent? Kan die dan misschien ergens anders nog gehost worden :? Of kan die iemand naar mij toe mailen? Ben opzoek naar die wad-files maar helaas heb ik alleen de eerste level gevonden tot op heden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja.. Heb ik ook, denk dat de pinnetjes een beetje brak contact maken met me telefeun... Ik erger me er eigenlijk niet zo heel veel aan. Leg de mobiel gewoon plat neer en druk voorzichtig...Als ik em in me hand houd doetie wel vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoe je snel en makkelijk een mp3 kan verkleinen voor een beltoon ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff heb bluetooth problemen :( . Wou dus die guide op crazylittleworld toepassen , maar ik kan geen bestanden van mijn n70 naar mijn pc sturen , andersom kan wel 8)7 . Gebruik een bluebooth dongle met de standaard bijgevoegde drivers . Iemand enig idee wat ik eraan kan doen ?

BVD ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje?
er zat zo;n security ding op he? nou deze kan ik nu nergens meer terug vinden heeft iemand enig idee hoe ik deze terug kan halen en kan installeren weer ( heeft die security veel nut?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:59:
[...]

Tja.. Heb ik ook, denk dat de pinnetjes een beetje brak contact maken met me telefeun... Ik erger me er eigenlijk niet zo heel veel aan. Leg de mobiel gewoon plat neer en druk voorzichtig...Als ik em in me hand houd doetie wel vervelend..
Jij had ook al problemen met de bijgeleverde headset toch? Ik vrees dat er dan wat meer aan de hand is met onze toestellen als niemand anders er last van heeft...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:18:
Pff heb bluetooth problemen :( . Wou dus die guide op crazylittleworld toepassen , maar ik kan geen bestanden van mijn n70 naar mijn pc sturen , andersom kan wel 8)7 . Gebruik een bluebooth dongle met de standaard bijgevoegde drivers . Iemand enig idee wat ik eraan kan doen ?

BVD ,
ik mag aannemen dat je de pc suite gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:53:
[...]

Kun je die alleen maar downloaden als je aangemeld bent? Kan die dan misschien ergens anders nog gehost worden :? Of kan die iemand naar mij toe mailen? Ben opzoek naar die wad-files maar helaas heb ik alleen de eerste level gevonden tot op heden....
Je moet gewoon op Free (rechter kollom) klikken.. en dan 20 seconden wachten dan worden de DOOM .wad files gedownload. Gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:11:
iemand enig idee hoe je snel en makkelijk een mp3 kan verkleinen voor een beltoon ofzow?
Je moet zoeken naar Mp3 to Aac converters.

bijvoorbeeld dit programma

http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

.aac bestanden hebben MP3 kwaliteit. Ze zijn alleen stuk kleiner. En instelbaar als beltoon!

Modbreak:Het is niet toegestaan warez te bespreken op GoT.

[ Voor 15% gewijzigd door Eggy op 31-03-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:13:
[...]

Je moet zoeken naar Mp3 to Aac converters.

bijvoorbeeld dit programma

http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

*knip*

.aac bestanden hebben MP3 kwaliteit. Ze zijn alleen stuk kleiner. En instelbaar als beltoon!
oftewel als je met dit programma werkt kan je een mp3 verkkleinen bv 20 sec voor beltoon?
wat is ut verschil van tussen mp3 en aac bestand? heb nu hele mp3 als beltoon kan ook maja minder leuk...

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 31-03-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
Probeer eens aan cool edit pro ofzo te komen. Hiermee kun je mp3 bestanden (ook andere formaten) verkleinen in tijd zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Jozef Sss schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:40:
Probeer eens aan cool edit pro ofzo te komen. Hiermee kun je mp3 bestanden (ook andere formaten) verkleinen in tijd zeg maar.
Hij heeft mij ook al gemaild een aantal dagen terug met dezelfde vra(a)g(en) en toen heb ik hem gezegd dat ie Adobe Audition (de opvolger van CEP) kon gebruiken...

[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 31-03-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep klopt alleen weet nog niet precies hoe deze werkt! ben er mee aan ut klooien alleen snap dr nog nie veel van...

ff anders vraagje mijn security is ineens verdwenen waar en hoe kan ik deze terug halen?
deze kon je installeren gedan maar afgebroken en kan um nu netgens meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:49:
[...]

dus bij jou valt de verbinding niet weg? Welke firmware heb je en maak je gebruik van een bluetooth gps ontvanger? zoja, welke?
Wel jammer dat ie tijdens het navigeren zoveel stroom verbruikt. Ik heb eens genavigeerd met een nokia 3230 4 uur achter elkaar en de batterij was nog niet eens 1/3 leeg :)
Allereerst, sorry dat ik pas zo laat reageer. Zoals ik al zei, alles werkt feilloos......tot dusver. Ik had mijn gps-muis (Oasis Media) nog niet binnen. Inmiddels heb ik hem binnen en nu begint het geklungel.

1. Het pakketje is binnen.
2. Alles zit in de doos.
3. Batterij in de muis gestopt en aan de stroom gehangen.
4. Muis gepaard met telefoon.
5. Instelling bij tomtom goed gezet, tomtom heeft nu contact met de muis maar krijgt geen gps-signaal. :|
6. Alle POI's eraf gefl*kkerd.
7. Nog steeds geen signaal. |:(
8. Even eten, na 10 min. geeft de telefoon een beep, hij vraagt om BT-code, na de invoer doet hij het opeens....... :?
9. Even spelen, verbinding valt weg en komt niet meer terug. :(
10. Nu is het moment om op internet te gaan zoeken.
11. Fimo leest de muis alleen goed werkt als de batterij vol is.
12. Nu is het moment om in de handleiding te gaan zoeken.
13. Je moet eerst de batterij goed opladen.....dit duurt slecht 8!!!!!! uur.
14. Dat duurt me te lang, even de Nokia snellader gepakt nu maar hopen dat dat sneller gaat.
15. Hmmm Nokia snellader piept als een gek....toch maar de bijgeleverde lader gebruiken dus.

Goed, ik hou jullie op de hoogte. Als er mensen zijn die ervaringen hebben met dit apparaat dan hoor ik het graag.

Bij de weg ik gebruik firmware-versie 2.0539.1.2 (T-mobile).

@MaZZie-D: Ik begrijp dat je in Leiden bij het NSP werkt. Dan denk ik dat ik binnenkort maar eens bij je langs kom. Mijn telefoon geeft namelijk soms wel en soms niet de persoonlijke beltoon. :? Vermoed dat nieuwe firmware wel de truc zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Zelf heb ik ook de T-mobile en dezelfde firmware.

Ben er nog niet uit welke muis ik moet kopen, de Adapt AD-300 de AD-500 of de AD-700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem, vrij vervelend. Gelukkig werkt mijn headset en de AD-15 wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:59
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:08:
[...]

Je moet gewoon op Free (rechter kollom) klikken.. en dan 20 seconden wachten dan worden de DOOM .wad files gedownload. Gratis.
Oh OK. Dat lange wachten had ik niet helemaal begrepen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
Heeft er iemand ervaring met het ontwikkelen van software voor deze (type) gsm? Ik ben nu de sdk aan het downloaden met nog wat software, maar handige tips of links naar interessante site's zijn altijd handig (liefst nederlandstalig natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:31:
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Zelf heb ik ook de T-mobile en dezelfde firmware.

Ben er nog niet uit welke muis ik moet kopen, de Adapt AD-300 de AD-500 of de AD-700.
Rond 16:30 was de muis opgeladen. Ik heb hem eerst thuis nog geprobeerd te koppelen en dat lukte meteen. Het signaal was ook mooi sterk. Toen ben ik er proef mee gaan rijden. Hij is niet een keer het signaal kwijt geraakt.

Een keer raakte tomtom zelf wel in de war. Als je op een parkeerdak rijdt en je geeft opdracht om naar huis te navigeren dan raakt ie best wel in de war. Eerst zit je namelijk niet op een weg en daarna rijd je ook nog steevast de verkeerde kant op. (De uitgang was in het zuiden en ik moest naar het noorden. >:) )

Koppelen gaat nu ook heel makkelijk. Ik kan hem verwijderen en weer toevoegen, maakt allemaal niet uit het werkt gewoon.

Ga strax weer alle flitsers erin zetten kijken of ie dan nog happy werkt. Moet trouwens ook effe kijken of ik de km-teller goter in het scherm kan krijgen. Het zag er namelijk net naar uit dat 80 op de teller eigelijk maar 71km/h is. Dat zou een jas schelen met al die traject-controles.

Ik zal mijn verdere bevindingen hier wel posten. Tot dusver kan ik tegen iedereen zeggen dat je gerust een AD-300 kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens nog geen enkel probleem met de oude firmware, TT mobile en de AD-300. Ik raak nooit het signaal kwijt ofzo, het werkt altijd perfect :+D. Dus waar het precies aan ligt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:01:
[...]

Oh OK. Dat lange wachten had ik niet helemaal begrepen |:(
Er loopt toch een klokje ;) dat hij je download aan het laden is.... maja ;) onzinnig.

Doet Doom het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vanmiddag even mijn oude firmware-versie 2.0539.1.2 (T-mobile) laten upgraden naar 5.0609.2.0.1 van Nokia. Telefoon doet het nog prima. Het lijkt erop dat de problemen met de Oasis GPS nog steeds voortduren maar ga dat nog even een keer goed uitproberen. De telefoon doet het ook nog prima, verder merk je er weinig van.
Ik werd prima geholpen in het Nokia Service Point in arnhem (Gami). Ik legde mijn problemen met bluetooth uit en dat de tel regelmatig vastliep ;) en dat ik gelezen had dat met nieuwe firmware dit over zou zijn, en werd echt voortreffelijk geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Zit je simlock er nu nog steeds op??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Macer schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:14:
Zit je simlock er nu nog steeds op??
In het algemeen wordt er bij het updaten van de firmware niets met de SIMlock instellingen gedaan. Toestel blijft dus gelocked totdat je de codes ontvangt. :) Anders zou updaten ook niet gratis zijn binnen de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen of je naast de agenda en contactpersonen in Outlook ook de taken kunt synchroniseren met PC Suite op de N70?

Daarnaast zou ik graag willen weten of het synchroniseren tussen de N70 en Outlook goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:43:
Kan iemand mij misschien vertellen of je naast de agenda en contactpersonen in Outlook ook de taken kunt synchroniseren met PC Suite op de N70?

Daarnaast zou ik graag willen weten of het synchroniseren tussen de N70 en Outlook goed functioneert.
Je kunt ook nog notities syncen...
Het gaat allemaal supereenvoudig en supersnel!

Btw, wat zijn de bitrate instellingen van smartmovie voor de N70?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met mijn N70 op het netwerk van KPN (hi).
Zodra ik een sms stuur dan blijft deze in de outbox staan en komt niet bij de verzonden items. 8)7
Ik het wel getest en de smsjes worden wel verstuurd... alleen snapt mijn N70 dat niet helemaal.

Is er iemand bekend met dit probleem? Of iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus dit kaarje gekocht:

http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=IMAU65&

enne hij doet het volgens mij niet
hij hoort et toch wel te doen met de n70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:53:
Ik heb dus dit kaarje gekocht:

http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=IMAU65&

enne hij doet het volgens mij niet
hij hoort et toch wel te doen met de n70?
Gooi hem ff in een cardreader, dan kan je hem dan formatteren. Hij staat standaard op FAT32, dit moet je veranderen in FAT. Dan doet ie het daarna wel. Dat probleem was het bij mij in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:03:
[...]

Gooi hem ff in een cardreader, dan kan je hem dan formatteren. Hij staat standaard op FAT32, dit moet je veranderen in FAT. Dan doet ie het daarna wel. Dat probleem was het bij mij in iedergeval.
Ok thx man
dan ga ik ff zo;'n reader aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:51:
<knip>
Ik zal mijn verdere bevindingen hier wel posten.
<knip>
Om even op het hele tomtom-verhaal terug te komen. Heb hem vanmiddag voor het eerst voor het "echie" gebruikt. Moest naar Kamerik en daar ben ik nou niet heel bekend.

Er zijn mij 3 dingen opgevallen.

1. TomTom zelf.
Zoals ik al zei ik moest naar Kamerik. Vanaf de A12 moest ik afslag Nieuwerbrug nemen en vervolgens over de meest smalle polderweggetjes naar Woerden. Daarna door het centrum van Woerden, ik moest echt letterlijk door zo'n heel smal straatje met allemaal winkeltjes en een rondje om de kerk. Vervolgens kom ik bij een heel raar ingedeelde kruising, volgens TomTom moest ik rechtdoor, dus ik vervolg de weg. Begint dat ding; "Draai om....", dat ging moeilijk was namelijk eenrichtingsverkeer. Had dus blijkbaar toch naar rechts gemoeten. (Wat ik al zei was echt een raar ingedeelde kruising.) Na een nieuw rondje centrum en kerk kom ik op dezelfde plek. Ik ga nu direct naar rechts. Na een paar minuten provinciale weg kom ik bij Kamerik en vind ik zonder problemen mijn bestemming.

Op de terugweg stel ik TomTom in op "Naar Huis" en hij stelt de zelfde weg voor als voorheen. Ik zie op een bord dat ik voor de A12 naar links moet. TomTom stuurt mij echter naar rechts, toch maar voor de ANWB-borden gekozen. Ik ben vanaf dat punt binnen 2 minuten op de A12. Kom een oprit eerder op de A12 dan dat ik met de TomTom-route zou zijn gekomen en dit scheelt me zeker 10 minuten reistijd.

Ik hou best van site-seeing maar dit gaat me te ver. Zal eens kijken of ik ergens kan instellen dat ik alleen over hoofdwegen wil rijden.

2. De BT-verbinding.
Op de heenreis had ik eerst TomTom ingesteld en gekoppeld aan de AD-300, dat ging prima. Echter op de terugweg stapte ik in en starte ik voordat ik TomTom had aangezet. Mijn BT-carkit pakte direct verbinding met de telefoon en wat ik daarna ook probeerde ik kreeg de AD-300 niet gekoppeld. Verbinding met carkit verbroken, telefoon uit en weer aan en toen verbinden met TomTom daarna kapte die er iedere 5 minuten mee. En moest ik opnieuw verbinden. Heb nu alle verbindingen uitgezet, bluetooth uit. Telefoon uit en weer aan. Bluetooth weer aan, verbinden met AD-300 en TomTom opgestart. Nu werkt het weer feilloos. :?

3. De ontvangst.
De AD-300 moet wel strak onder de voorruit liggen anders verliest die z'n focus. Nu rij ik in een Renault Laguna dus het zou best aan de coating van de ruiten kunnen liggen. Ik heb al gezocht naar een opening in de coating, maar niks kunnen vinden. (Niet achter de spiegel en ook niet links onderin) Heb ook gemerkt dat de ontvangst van de AD-300 in huis veel slechter is dan in de auto. Ik woon op de 4e verdieping van een betonnen flat en binnen ontvang ik hooguit 4 satelieten. Terwijl ik vanmiddag in de auto er minimaal 12 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 13:54
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:14:
[...]

Ok thx man
dan ga ik ff zo;'n reader aanschaffen
Als je op menu drukt vervolgens naar Instrumenten gaat dan naar Geheugen druk op opties en dan op Geh.kaart formatt. drukken en je Geheugenkaart wordt dan geformateerd

[ Voor 35% gewijzigd door Doekje op 01-04-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doekje schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:54:
[...]

Als je op menu drukt vervolgens naar Instrumenten gaat dan naar Geheugen druk op opties en dan op Geh.kaart formatt. drukken en je Geheugenkaart wordt dan geformateerd
daar staat dat er geen geheugenkaart is geplaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 20:26
Even enkele ervaringen van mezelf met TomTom en een GPS muis.

Vorige week een GPS-Bluetooth muis gescoord op Ebay. Er zijn in Engeland enkele goedkope aanbieders. Mij kostte het uiteindelijk 15 pond voor de muis, en 22 pond voor verzending.
Bij elkaar dus ehhhhh....15+22 = 37 pond * 1,5 (grofweg) = ongeveer 55 euro?

Achteraf blijkt het een GP-27 te zijn (van Central Pacific International Technology GP-27 bluetooth muis). Dit wist ik vooraf niet maar wel dat het een nemerix chipset heeft. Nadeel is UK stekker, maar de muis is gewoon met de Nokia lader op te laden.
Wat op google zitten loeren & een aantal positieve ervaringen erover gelezen.

Goed. Apparaat met snellader waanzinnig snel opgeladen. Paren via telefoonsoftware, okay. TomTom starten, instellingen "andere GPS muis" (red: anders dan TomTom muis) en het werkt.
Diverse malen aan/uit gezet, no problem.

...totdat ik m een tijdje met rust liet, met TT afgesloten (dus in hoofdmenu N70). Toen zag hij de muis niet meer. Alleen N70 uit/aan werkte.

Volgens mij ligt dit aan de standby modus van de N70. Kennelijk heeft de bluetooth chip/software het hier moeilijk mee.

Zelf een oplossing voor gevonden. Als TT nog werkt, dan zet ik de muis uit. Totdat TT begint te jammeren "geen GPS apparaat gevonden". Dan sluit ik TT af.
Als ik dan de N70 een tijd met rust laat (en hij weer in de energy saving modus schiet) en alles weer opstart, vind 'ie de muis gelijk.

Overigens: firmware: 3.0546.2.3/18-11-05/rm-84

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Overigens: de GP-27 lijkt een prima ontvangertje te zijn, echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31
Heb mn foon nu paar dagen, en heb wat ge-smed en contacten ingevuld. Waar zet hij de meuk neer? Ik wil mn begeleverde kartje formateren, maar wat staat daar eigenl;ijk op en wat doet die met dat geheuegn? niks? en als ik formateer wat ben ik dan kwijt behalve die onzin filmpjes?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kijk eens even in Instrumenten en geheugen, dan kan je switchen tussen telefoon en MMC geheugen :) En er wordt per onderdeel aangegeven hoeveel data er waar staat ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:13:
[...]

daar staat dat er geen geheugenkaart is geplaatst..
Is de MMC kaart die je hebt wel 'dual voltage' ? Dit kan ik op de site van alternate niet terugvinden. Dit zou wel eens je probleem kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Zou ik opnieuw aan tt op N70 beginnen, zou ik zeker kiezen voor een sIRFIII chipset (voor zekerheid tomtom zelf) dan werkt het iig, met mij oasis media gedoe is het een ramp. Ik ben weer overgestapt op de pda navigatie.

Heb gister een uiterst goede ervaring gehad met mijn N70;

Toen ik onderweg was naar huis zat ik niet-handsfree te bellen, en wat gebeurt er.. ja hoor politie om de hoek en ik kon aan de kant gaan staan.
Na een gesprek over van alles met de toch wel aardige agenten vroegen ze mijn verhaal te bevestigen door daadwerkelijk te laten zien dat mijn laatst gekozen oproep slechts een paar seconden was (ik had verteld dat ik de persoon aan de andere kant vd lijn had gezegd niet te kunnen bellen).
Nu was het zo dat het misschien wat meer waren dan een paar seconden... dus ik had het gevoel dat ik zeker het haasje was aangezien mijn verhaal hierdoor minder consistent over zou komen.
Totdat het in me opkwam om 'logboek' even uit het hoofdmenu te verwijderen.
Ik maakte de agenten kenbaar dat ik niet wist hoe ik op mijn telefoon de tijd van laatst gekozen oproepen kon zien en overhandigde de tel. aan de agent. Deze wist verder ook niet hoe dit moest en ze geloofden het verhaal op basis van wat ik had gezegd.

Doordat ik niet eerder in aanraking was geweest met de politie bleef het bij een waarschuwing en kon ik mijn weg vervolgen (ondanks bellen, tikkeltje te hard rijden en niet bij hebben kentekenbewijs).

Nokia (+symbian), i love you.

ps. ik ontken alles wat in dit bericht hier boven staat.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 13:00

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wat ben je ook een boefje :+

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de mensen die een Oasis Bt muis hebben.. Ik heb me n70 nu al zo`n 3 maanden en lees natuurlijk regelmatig forums af naar allerlei informatie. Nu lees ik echt heel veel, en op verschillende forums dat mensen echt dezelfde problemen hebben met die muis.... Verschillende hebben em al weg gebarcht en er zo'n dure originele TT muis voor aangeschaft en waren toen helemaal van hun problemen af... Ook de leadtek muisjes schijnen et redelijk goed te doen... Ik lees daar minder aan problemen over...
Just my 2 cents....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:24:
[...]

Is de MMC kaart die je hebt wel 'dual voltage' ? Dit kan ik op de site van alternate niet terugvinden. Dit zou wel eens je probleem kunnen zijn.
Is geen Dual Voltage nee....
Dus kaartje is onbruikbaar??
damn man. kan em zeker ook niet terug brengen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:00:
Even voor de mensen die een Oasis Bt muis hebben.. Ik heb me n70 nu al zo`n 3 maanden en lees natuurlijk regelmatig forums af naar allerlei informatie. Nu lees ik echt heel veel, en op verschillende forums dat mensen echt dezelfde problemen hebben met die muis.... Verschillende hebben em al weg gebarcht en er zo'n dure originele TT muis voor aangeschaft en waren toen helemaal van hun problemen af... Ook de leadtek muisjes schijnen et redelijk goed te doen... Ik lees daar minder aan problemen over...
Just my 2 cents....
heb zelf die leadtek muis, werkt best goed. Ga volgende week weer verkoopbezoeken doen, zal dan echt testen, laat het weten. Tot nu prima ding. Gekocht op aanraden van andere N70 users.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke app geschikt is voor het lezen van word bestanden? Heb gezocht @ google, maar niet veel soeps kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:23:
Wie weet welke app geschikt is voor het lezen van word bestanden? Heb gezocht @ google, maar niet veel soeps kunnen vinden.
Er zijn er intussen meerdere "op de markt"
Probeer eens te Googlen op: Office Suite, of Quick Office.
Dan krijg je niet alleen Word, maar ook Excell erbij.
Greetsz, 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:08:
[...]

Er zijn er intussen meerdere "op de markt"
Probeer eens te Googlen op: Office Suite, of Quick Office.
Dan krijg je niet alleen Word, maar ook Excell erbij.
Greetsz, 8)
thx man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:57
iemand de headset hs-6 al geprobeerd?
kan hem wel kopen, maar als hij niet compatible is met de n70, beetje zonde van tijd enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 02:23:
[...]

Ik denk het wel ja. Ik heb zelf de 1Gb Kingston versie van 4Launch en deze doet het perfect.
Ik denk trouwens niet dat alternate heel moeilijk doet als je de mmc terugstuurt (met verpakking als je die nog hebt:P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 02:23:
[...]

Ik had hetzelfde kaartje gekocht.. lekker genaaid hoe ze het aangeven he. op de site van sansdisk staat ook dat ie compatible is. maar is geen dv nee. 50 eurie weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:19:
[...]

Ik had hetzelfde kaartje gekocht.. lekker genaaid hoe ze het aangeven he. op de site van sansdisk staat ook dat ie compatible is. maar is geen dv nee. 50 eurie weg..
echt stom man
wat moet ik er nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon terugsturen. Koop op afstand... Dus je hebt recht op 7 dagen geld terug garantie.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:28:
Gewoon terugsturen. Koop op afstand... Dus je hebt recht op 7 dagen geld terug garantie.
dacht ik ook ja maar ook als de verpakking is geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:07:
[...]

Allereerst, sorry dat ik pas zo laat reageer. Zoals ik al zei, alles werkt feilloos......tot dusver. Ik had mijn gps-muis (Oasis Media) nog niet binnen. Inmiddels heb ik hem binnen en nu begint het geklungel.

1. Het pakketje is binnen.
2. Alles zit in de doos.
3. Batterij in de muis gestopt en aan de stroom gehangen.
4. Muis gepaard met telefoon.
5. Instelling bij tomtom goed gezet, tomtom heeft nu contact met de muis maar krijgt geen gps-signaal. :|
6. Alle POI's eraf gefl*kkerd.
7. Nog steeds geen signaal. |:(
8. Even eten, na 10 min. geeft de telefoon een beep, hij vraagt om BT-code, na de invoer doet hij het opeens....... :?
9. Even spelen, verbinding valt weg en komt niet meer terug. :(
10. Nu is het moment om op internet te gaan zoeken.
11. Fimo leest de muis alleen goed werkt als de batterij vol is.
12. Nu is het moment om in de handleiding te gaan zoeken.
13. Je moet eerst de batterij goed opladen.....dit duurt slecht 8!!!!!! uur.
14. Dat duurt me te lang, even de Nokia snellader gepakt nu maar hopen dat dat sneller gaat.
15. Hmmm Nokia snellader piept als een gek....toch maar de bijgeleverde lader gebruiken dus.

Goed, ik hou jullie op de hoogte. Als er mensen zijn die ervaringen hebben met dit apparaat dan hoor ik het graag.

Bij de weg ik gebruik firmware-versie 2.0539.1.2 (T-mobile).

@MaZZie-D: Ik begrijp dat je in Leiden bij het NSP werkt. Dan denk ik dat ik binnenkort maar eens bij je langs kom. Mijn telefoon geeft namelijk soms wel en soms niet de persoonlijke beltoon. :? Vermoed dat nieuwe firmware wel de truc zal doen.
Ik heb geen problemen met TomTom op men N70. Ik gebruik de software 5.2 van TomTom met de originele TomTom ontvanger. Ik moet geen POI's uitzetten of de telefoon constant resetten. Alles werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een bepaalde code waarmee je de productiedatum kan zien van de N70?

Ik doel dan op zo'n code zoals je die gebruikt om je firmware versie te achterhalen.
Heb al gegoogled maar helaas niets kunnen vinden. Naar mijn idee moet dat op een symbian telefoon toch ook kunnen? (kon althans wel op de siemens sx1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:56:
[...]

dacht ik ook ja maar ook als de verpakking is geopend?
Je kunt iig áltijd ruilen binnen 8 dagen (zeiden ze iig bij een webwinkel over alle andere webwinkels...)Ruil em bijv in voor een ander kaartje wat wel past!

Morgen ff bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is. Maar gister viel me op dat er soms ipv het antenne logootje links bovenin het scherm 3G komt te staan. heeft dit enige betekenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de icoontjes op het hoofdscherm kan aanpassen? Ik wil de printer bijvoorbeeld vervangen door Tom Tom zodat je niet het hele menu hoeft te openen.

Verder bevalt het goed, alleen simpele dingen als de achtergrondverlichting aan laten staan kan weer niet :(

tanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:46:
Weet iemand hoe je de icoontjes op het hoofdscherm kan aanpassen? Ik wil de printer bijvoorbeeld vervangen door Tom Tom zodat je niet het hele menu hoeft te openen.

Verder bevalt het goed, alleen simpele dingen als de achtergrondverlichting aan laten staan kan weer niet :(

tanx
Menu > Instrumenten > Instellingen > Telefoon > Standby-modus > Toep. actief standby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Skype schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:03:
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is. Maar gister viel me op dat er soms ipv het antenne logootje links bovenin het scherm 3G komt te staan. heeft dit enige betekenis?
Bij het antennesymbooltje heb je verbinding met gprs en met 3G heb je verbinding met umts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Artwido schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:09:
[...]

Bij het antennesymbooltje heb je verbinding met gprs en met 3G heb je verbinding met umts.
Maar ik heb UMTS niet eens ingesteld. En toen ik bij verbindingen keek waren er geen aktieve verbindingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Skype schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:22:
[...]

Maar ik heb UMTS niet eens ingesteld. En toen ik bij verbindingen keek waren er geen aktieve verbindingen..
Anders gezegd: 3G betekent gewoon dat er dekking is voor UMTS (z.g.n. Dual Mode). Bij een normaal antennesymbooltje betekent het dat er geen Dual Mode, Geen 3G en dus geen UMTS dekking is. Het gaat er dus niet om wat voor actieve verbindingen je hebt, het geeft eigenlijk alleen aan welke dekking er nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:02
Ik heb vorige week een 1000mAH accu gekocht bij telecomtelecom, ik laat jullie weten hoe die accu presteert vergeleken met de originele NOKIA.

Mijn NOKIA accu presteert nu wel stukke beter dan vorige week. (na volledig opladen, weer ontladen enzo) Na 40 uur (normaal bellen + halfuurtje MP3 luisteren) nog steeds volle balkjes :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kakaroto op 02-04-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

SanderTje! schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:38:
[...]

Anders gezegd: 3G betekent gewoon dat er dekking is voor UMTS (z.g.n. Dual Mode). Bij een normaal antennesymbooltje betekent het dat er geen Dual Mode, Geen 3G en dus geen UMTS dekking is. Het gaat er dus niet om wat voor actieve verbindingen je hebt, het geeft eigenlijk alleen aan welke dekking er nu is.
Thnx for info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sja misschien spam, maar zou graag willen weten waar je hem zo goedkoop mogelijk kan krijgen samen met een abbo, geen spam, maar tweakers die elkaar helpen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Mail requests voor warez zijn niet toegestaan.

[ Voor 80% gewijzigd door Eggy op 02-04-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:28:
sja misschien spam, maar zou graag willen weten waar je hem zo goedkoop mogelijk kan krijgen samen met een abbo, geen spam, maar tweakers die elkaar helpen? :+
www.rinkel.nl
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.