jos_zwa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:49:
[...]
dus bij jou valt de verbinding niet weg? Welke firmware heb je en maak je gebruik van een bluetooth gps ontvanger? zoja, welke?
Wel jammer dat ie tijdens het navigeren zoveel stroom verbruikt. Ik heb eens genavigeerd met een nokia 3230 4 uur achter elkaar en de batterij was nog niet eens 1/3 leeg

Allereerst, sorry dat ik pas zo laat reageer. Zoals ik al zei, alles werkt feilloos......tot dusver. Ik had mijn gps-muis (Oasis Media) nog niet binnen. Inmiddels heb ik hem binnen en nu begint het geklungel.
1. Het pakketje is binnen.
2. Alles zit in de doos.
3. Batterij in de muis gestopt en aan de stroom gehangen.
4. Muis gepaard met telefoon.
5. Instelling bij tomtom goed gezet, tomtom heeft nu contact met de muis maar krijgt geen gps-signaal.
6. Alle POI's eraf gefl*kkerd.
7. Nog steeds geen signaal.
8. Even eten, na 10 min. geeft de telefoon een beep, hij vraagt om BT-code, na de invoer doet hij het opeens.......
9. Even spelen, verbinding valt weg en komt niet meer terug.
10. Nu is het moment om op internet te gaan zoeken.
11. Fimo leest de muis alleen goed werkt als de batterij vol is.
12. Nu is het moment om in de handleiding te gaan zoeken.
13. Je moet eerst de batterij goed opladen.....dit duurt slecht 8!!!!!! uur.
14. Dat duurt me te lang, even de Nokia snellader gepakt nu maar hopen dat dat sneller gaat.
15. Hmmm Nokia snellader piept als een gek....toch maar de bijgeleverde lader gebruiken dus.
Goed, ik hou jullie op de hoogte. Als er mensen zijn die ervaringen hebben met dit apparaat dan hoor ik het graag.
Bij de weg ik gebruik firmware-versie 2.0539.1.2 (T-mobile).
@MaZZie-D: Ik begrijp dat je in Leiden bij het NSP werkt. Dan denk ik dat ik binnenkort maar eens bij je langs kom. Mijn telefoon geeft namelijk soms wel en soms niet de persoonlijke beltoon.
Vermoed dat nieuwe firmware wel de truc zal doen.