Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:29:
En vergeet niet je telefoontje ff uit/ aan te zetten voordat je em aan je pc hangt.. Ik doe et nu eigenlijk standaard en sindsdien nooit problemen gehad meer met connectie problemen.
Dat was voor mij ook de oplossing
Even over de batterij.

Bij heel weinig gebruik, 1 sms per dag en klein belletje gaat de n70 ongeveer 3 a 4 dagen mee bij mij.

Bij gemiddeld gebruik, 2-3 smsjes per dag wat meer minuten bellen houd die et anderhalve dag tot 2 dagen uit.

En bij intensief gebruik, voornamelijk filmen, gamen en bellen trek ik de foon makkelijk binnen een dag leeg.
Precies hetzelfde hier.
sluiten.. De app staat dan nog open, en je telefoon trek de batterij binnen de kortste keren leeg.
just my 2 cents....
Welke apps heb jij allemaal getest en zijn door jou goed bevonden?
----

Over die spraakopdrachten. Er zit volgens mij een taaluitspreek systeem op?!? echt te vreemd :)
Nu even uitvinden of ik zelf spraakopdrachten voor dingen kan inspreken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

SUPERTIP!!!
cojones81:
(druk je menu knop maar eens 3 seconden in en je ziet alle apps die open staan)
thanks, ik wilde daar al bijna een extra app voor installen :+
edit: hmm, ik zie dat ie niet alles laat zien, zo heb ik autolock uiteraard "aanstaan" maar die zie je dan niet.

dit is trouwens post 1001 (hinthint)

edit2: ik zit nu nog op 2 accustreepjes, ik heb gisteravond nog 11 minuten gebeld, en vanmorgen mijn wekker gebruikt :)

[ Voor 38% gewijzigd door Rwin op 08-06-2006 09:49 ]

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisterenmorgen om 7:30 uit de lader gehaald (na 8 uur laden)
Nu heb ik nog 7 streepjes over. Ik heb alleen applicatie (TELEFOON) aan.

Verder heb ik gisteren niet 1 keer gebeld, slechts 2 smsjes gestuurd.

Dat scheelt wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:19
Wie weet hoeveel smsjes erin een N70 kunnen? ik heb al op 225 gestaan....

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hangt eraf of je je SMS archivering op telefoongeheugen of op je geheugenkaart hebt staan!! Volgens mij kan je als je sms opslaat op je geheugenkaart ontzettend veel sms`jes kwijt.....

Wat betreft die apps op mysymbian.com, ik heb daar 2 spelletjes vanaf gehaald en een keer een media speler. Na installeren bleeken 2 van de 3 apps een virus te bevatten, ik haal daarom dus nooit meer wat van die website af. Later via de nieuwsgroepen en andere p2p punten nog eens wat megapacks voor symbian gedownload. Bevatte 30 tot 40 mb aan allerlei apps, en ook hierbij kan ik je waarschuwen dat er virussen inzitten dus t blijft altijd opletten!! Meestal laat ik me mcaffee over een pas gedownloade app of megapack draaien en dan haalt die de meest gangbare al weg. Die symantec virusscanner op je foon houd ook practisch alles tegen mits je de liveupdate af en toe gebruikt om nieuwe defenities binnen te halen. Ik weet dat mensen vaak zeggen, virussen op je telefoon = onzin. Houd er wel rekening mee dat symbian ontwikkelingen erg hard gaan, vooral met de n70 heeft deze een enorme boost gehad en de mallafide programmas worden steeds kniftiger (via je bleutooth dingen versuren naar andere, of via je sms etc etc)

Ik denk dat autolock een "stil" draaiende app is... Net zoals de virusscan, anykey, screensaver, etc... Kijk maar eens in FE exploren in het aller begin scherm naar TASKS...Dan zie je wel degelijk dat ie aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

die FE exploren, welke is dat echt? want zo heet hij toch niet in je tel? oftwel, hoe kom ik in die FE exploren? Bij mij is het gehele menu in NL.
edit: nog 1 accustreepje... ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Rwin op 08-06-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FE explorer is een addittionele telefoon browser die je wat dieper laat graven in je telefoon... Als je et topic wat doorspit (OP) dan kan je het een en ander er over vinden!!! Je moet het dus downloaden en installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Tip is al eerder langs geweest maar sinds ik hem van dual mode heb afgehaald en op GSM heb gezet gaat hij bij mij makkelijk 5 dagen mee met gewoon gebruik!

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt inderdaad. Ik heb nu de instelling op GSM i.p.v. dual mode.
De batterij gaat nu langer mee;

- Dinsdag ochtend opgeladen
- 3 x gebeld in totaal 30 min.
- 30 minuten een game gespeeld :+

Nu nog steeds 7 streepjes

Voorheen toen die op dualmode stond, dan zou mijn batterij op 3 of 4 streepjes staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hier nog 6.
Lijkt erop dat autolock toch een bitch is en dat netwer
k selectie op automatisch niet zoveel uitmaakt!
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:50:
Dat klopt inderdaad. Ik heb nu de instelling op GSM i.p.v. dual mode.
De batterij gaat nu langer mee;

- Dinsdag ochtend opgeladen
- 3 x gebeld in totaal 30 min.
- 30 minuten een game gespeeld :+

Nu nog steeds 7 streepjes

Voorheen toen die op dualmode stond, dan zou mijn batterij op 3 of 4 streepjes staan nu.
Dualmode zorgt ervoor dat de batterij indicator niet betrouwbaar is. Deze is altijd vol en dan ineens in een uur of 3 gaat ie van 7 naar 1 of 2 strepen 8)7

[ Voor 69% gewijzigd door ZroBioNe op 08-06-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik weet het niet meer hoor,

Heb Nokia net voor 15 minuten gesproken a € 0,45 cent/minuut. En kon hun nog eerder vertellen hoe alles moset en op welke volgorde ( dankzij jullie nattuurlijk. Reezer, Webjunkie en cojones)

Waarschijnlijk zal hij het op een andere pc dus wel doen, ligt denken hun aan een registery iets. Ze gaan contact opnemen met Nokia Finland. Ik ben ook niet de enige die hier last van heeft.

Ik baal gewoon, er zit al zoveel tijd in :S

In ieder geval bedankt
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:55:
[...]

bij het kiezen van verbindingstype (usb of bluetooth) vraagt nokia pc suite, ook of je n bestandje op je telefoon wil instaleren, ik kies nu eventjes USB
als je dat als opdracht geeft via je pc krijg je op je telefoon een melding binnen om een programmaatje te installeren op je n70 dit moet je doen dan kan je communiceren met je pc

succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goe, Hebbie toevallig een Bluetooth sticky liggen?? Probeer het eens met zo'n bleutooth stikcy anders...Overigens kan ik je de aanschaf van zo'n ding ook wel aanraden voor af en toe snel kleine dingetjes overpompen, hoef je niet de hele tijd de kabel te zoeken. In het gros van de tijd gebruik ik me bleutooth sticky, voor groote bestanden (apps, fotos, mp3 etc) gebruik ik de cardreader... Die bijgeleverde nokia kabel gebruik ik eigenlijk bijna nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm wellicht is zo'n cardreader wel een goed idee ja. denk dat ik die maar ga halen.
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:12:
Goe, Hebbie toevallig een Bluetooth sticky liggen?? Probeer het eens met zo'n bleutooth stikcy anders...Overigens kan ik je de aanschaf van zo'n ding ook wel aanraden voor af en toe snel kleine dingetjes overpompen, hoef je niet de hele tijd de kabel te zoeken. In het gros van de tijd gebruik ik me bleutooth sticky, voor groote bestanden (apps, fotos, mp3 etc) gebruik ik de cardreader... Die bijgeleverde nokia kabel gebruik ik eigenlijk bijna nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn eerste screenprotector iig al verneukt

:)

Screen protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey iemand enig idee hoe ik me voorkant eraf haal? ben wel zover dat de onderkant los zit maar verder lukt ut me nie
er zit nl vuil onder en wil ik er graag uit hebben
iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:12:
heey iemand enig idee hoe ik me voorkant eraf haal? ben wel zover dat de onderkant los zit maar verder lukt ut me nie
er zit nl vuil onder en wil ik er graag uit hebben
iemand die dit weet?
Lees de startpost en gij zult vinden.

Tip: gebruik voor het verwijderen van stof geen doekje, maar een compressor bijv.

[ Voor 12% gewijzigd door SanderTje! op 08-06-2006 15:18 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander zou je ut please kunnen vertellen? zo niet ik kan ut nl nergens terug vinden welke pakina en welke topic
SanderTje! schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:18:
[...]

Lees de startpost en gij zult vinden.

Tip: gebruik voor het verwijderen van stof geen doekje, maar een compressor bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd voor deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:32:
sander zou je ut please kunnen vertellen? zo niet ik kan ut nl nergens terug vinden welke pakina en welke topic

[...]
Start post. De 1ste post op de 1ste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:39:
[...]

Start post. De 1ste post op de 1ste pagina.
daar staat niks over hoe je je voorkant eraf haalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:47:
[...]

daar staat niks over hoe je je voorkant eraf haalt....
:Z
... topuser _/-\o_

en het staat er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:50:
[...]

:Z
... topuser _/-\o_

en het staat er wel in.
gevonden maar niet op de pagina dat jij zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O
uit de Openingspost.

Hoe stel ik i-Mode in?
Klik hier voor een guide.

Hoe verwijder ik de front-cover van de N70?
Klik hier voor een guide.

Ik kan geen software installeren?
Waarschijnlijk staat de beveiliging in beheer nog aan. Ga in het menu naar Instrumenten > Beheer > Opties > Instellingen. Zet daar 'Software-installatie' op aan.

Is er ook een manier om een 3,5 mm-jack aan te sluiten?
Ja, hiervoor heb een Nokia verloopstuk nodig, type AD-15.

Waar verander ik de Screensaver?
Dit verander je als volgt. Open het menu, ga naar Instrumenten > Thema's > Opties > Bewerken. Hier kun je dan de 'Energiespaarstand' aanpassen, welke je screensaver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Deel 3 maak ik morgenmiddag mensen, nog even belangrijk werk te doen voor morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:59

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Misschien ook leuk om de "alternatieve" covers op te nemen in de OP?
Vooral die van mijn vrouw (knalroze) is natuurlijk een topper :+

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 08:29:
Ik heb gisteren mijn orginele zwarte behuizing binnen gekregen die ik via Ebay had besteld en die is echt geweldig! Helemaal zwart, behalve het chrome deel.
Het verwissellen van het frontje was vrij makkelijk en eindelijk van die Vodafone Meuk af :) Zal vanavond even een foto plaatsen.
Ik heb de blauwe versie binnen gekregen uit Hong Kong. Ziet er goed uit. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe ik het gedeelte van de cover over de achterste camera kan verwijderen. De voorkant had ik al los maar ik krijg dat andere deel (met aan/uit knop erin) dus niet los. De handleiding die ik eerder gevonden had zegt hier niks over. Zal wel heel simpel zijn maar ik durf niet te wrikken.... TiA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:19:
[...]

Ik heb de blauwe versie binnen gekregen uit Hong Kong. Ziet er goed uit. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe ik het gedeelte van de cover over de achterste camera kan verwijderen. De voorkant had ik al los maar ik krijg dat andere deel (met aan/uit knop erin) dus niet los. De handleiding die ik eerder gevonden had zegt hier niks over. Zal wel heel simpel zijn maar ik durf niet te wrikken.... TiA
als je precies zo doet zoals in de beschrijving kan er niks mis gaan, gewoon voorzichtig doen dan klik je alles zo los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Af en toe 't klepje losmaken van om bij het mmc kaartje te komen helpt ook batterij te besparen lijkt me. Er komt dan teminste een melding dat alle openstaande toepassingen worden gesloten (mits je ze op het kaartje hebt staan natuurlijk en niet op het geheugen van de telefoon zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

hoe gaat het met de covertjes IA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Gister mijn Nokia N70 gekocht :*) En het is een mooi telefoontje!

Echter zit ik met 2 dingen. Ten eerste, vinden jullie die clip achterop (bescherming voor de camera) ook niet heel erg irritant met vasthouden+besturen van je mobiel? Bestaat daar niet een alternatief voor? Eraf? >:)
Ten tweede, weet iemand een (web)adres oid voor een plastic beschermpleister van het scherm, speciaal voor de N70?

Alvast bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:25:
hoe gaat het met de covertjes IA?
Je bedoelt een eventuele groupbuy voor covers!!? Helaas zelf geen tijd om iets dergelijks te starten.. Gaf et eerder aan als een inkoppertje hopend dat iemand het initiatief neemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:54:
Ten tweede, weet iemand een (web)adres oid voor een plastic beschermpleister van het scherm, speciaal voor de N70?

Alvast bedankt :>
type eens screen protector daarboven in de quicksearch

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 06:22:
[...]
als je precies zo doet zoals in de beschrijving kan er niks mis gaan, gewoon voorzichtig doen dan klik je alles zo los
Ja de front-cover klik je inderdaad zo los. Het gedeelte boven de batterij ook, maar dat gedeelte waar ik het over had volgens mij niet. Wordt ook niet genoemd in de eerder genoemde omschrijving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hey, in het topic n70 navigatie wordt over navigatie gebabbeld, misschien wel interessant voor in de openingspost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Hier kan dit topic vervolgd worden.
Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Topic report Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif dat deze kan sluiten is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

ZroBioNe schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:25:
[...]

Hier nog 6.
Lijkt erop dat autolock toch een bitch is en dat netwer
k selectie op automatisch niet zoveel uitmaakt!
Gisteren om 18.00 uur was de batterij echt op zijn eind, ik ben gisteren nog wel een 2x gebeld zo'n 10 minuten...
Dus conclusie: met volle batterij en normaal verbruik (geen spelletjes en niet absurd veel foto's maar wel met autolock) doet hij zo'n dag of 3,5 tot 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hier verder graag dus:

Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60